Het grote Bf1942 topic deel V

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

w00t!

Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/carbang.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Heel vette game dat BF1942, wat alleen het probleem is:

Er is een vet tekort aan leuke, goede betrouwbare publics, als ik een MP game speel heb je de volgende irritaties:

- Teammembers zijn n00bs met een IQ onder de 50, aan de start spring je je vliegtuig in , en wat doen ze, ze schieten je af :(

- Je hebt 50% snipers in je team, wat gebeurt er vervolgens, je word in 5 min compleet onder de voet gelopen, er moet echt een max van 2 a 3 snipers komen.. Het leuke is, ik kan al aardig met attilerie omgaan, geeneen van die gasten op een public die mij een target geeft. Zo af en toe speelt er iemand die weet wat ie doet, af en toe.. Terwijl attilerie ontzettend sterk kan zijn..

- Teamkillers, soms zie je die gasten, staan -50, het is gewoon om te kotsen :(

- In BF draait alles om samenwerking, zo af en toe speel je vette potjes... Maar meestal zit iedereen maar wat te kloten..

Ik hoop echt dat er vette servers gaan verschijnen met goede players, ik speel nu 1 wek BF, het spel heeft heel veel potentie, maar als het zo doorgaat kap ik er soon mee...

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
jaaa! ik heb eindelijk ontdekt hoe je in een vliegdekschip kunt varen. T ging alleen niet helemaal volgens plan 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.webdeveloping.nl/upload/?5128092796

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das ook niet snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HarrieH schreef op 18 oktober 2002 @ 17:03:

Ik hoop echt dat er vette servers gaan verschijnen met goede players, ik speel nu 1 wek BF, het spel heeft heel veel potentie, maar als het zo doorgaat kap ik er soon mee...
Kom eens op irc-channel van got-army zou ik zeggen, we pikken elke x een servertje en zit je altijd met een vast groepje, is al stukken leuker :+ :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kan der niet gewoon een GOT server opgezet worden??
gewoon met een Key die elke paar dagen hier word vernieuwd, en in het irc kanaal word gepost?
ben je gelijk van je lamers af, en heb je tenminste een gezellige pot met allemaal nederlanders :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik was helemaal gek van de MP demo maar ik heb de hele in de winkel gekochte versie al een week of 2,5 niet meer gespeeld.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik precies zo. Behlave dat ik em kreeg om te reviewen. Gewoon ERG veel goede games de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Community update #3
10/18/02

Soldiers, Sailors and Airmen,
To paraphrase Eisenhower, "the hopes and future of BF1942 rests in your hands!" In other words, without the incredible support you've shown Battlefield 1942 it would never have been as successful as it's been. Online numbers are going up every week. The mod community is out in full force. Clans and competition ladders are appearing everywhere. And the DICE team is alternately congratulating themselves on a great game and cursing all the extra work the patches have spawned.

Here's an update on what the team's been working on to make Battlefield 1942 an even better experience:

1.2 Patch Update
This is proceeding well and we will be going into testing shortly. Some things to note about the 1.2 patch... so you MODDERS pay attention:

MODs
The game's file structure will be changed with the 1.2 patch to better support mods and expansion packs. (No, we won't be releasing any mod tools with the patch but pay attention to the BF1942 community sites and you'll see that the mod community is already hard at work.)

Client Prediction
This one's a toughie. We will not be able to address client prediction in the 1.2 patch. The fixes are more complicated than we initially thought. Rather than putting you all through change and counter-change, we want to get it right the first time. So, please be patient…we're aware of the problem and working to solve it.

Server CPU usage
It looks like we will be able to decrease the amount of CPU time used by the current server. Thanks to all the server admins who have been so very patient and polite in requesting this.

Linux Server
Still in debug mode. We're working as quickly as possible to get this out to you... so please bear with us.

Tking
I think we are all in agreement that TKers deserve to be stuck in traffic with a full bladder listening to Barry Manilow…FOREVER! Barring that, we'll just have to do the best we can. As it stands, the new Remote Console which will be in the 1.2 patch will help admins kick and ban TKers. We are also looking at a revamped voting system and other game mechanics, which will help curb team-killing…but these won't make it into the 1.2 patch.

Cheats
Wow... thanks to everyone who sent us information about the current crop of wanna-be cheats out there. These cheats all have one thing in common; they're not very effective. But we will be taking steps to minimize their effect. Some of the cheats that we're addressing in the 1.2 patch include:

- Turning Off Fog Cheat
- Wireframe Cheat
- View Distance Cheat

As we discover other attempts at exploiting the game by the talent-deprived, we'll move in to curb those as well.

g8 Rocks!
Mad props to g8 for his server admin FAQ. We liked it so much that we used it as the basis for our admin FAQ… but g8 just keeps churning out the updates. You rock, señor. Here's a link to his latest.

Oh, and one more thing:

GO GIANTS!!!!!!

Cheers,
BF1942 Team
Het is dus officieel gemaakt dat de viewdistance verhogen als cheat wordt gezien door het EA/Dice team :'( alhoewel ze nog zeggen dat het niet veel voordeel zal halen.

Ach ja dan moet ik hem wel weer op 100 zetten, aangezien ik 100% tegen online cheaten ben ;)

//edit: er is ook nog een polletje verschenen op: http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/home.jsp

Daar wordt gevraagd wat een vervolg op Battlefield zou moeten zijn: (misschien dat het idd een vervolg wordt of een uitbreiding :) )

- WW1 - 1914-1919
- WW2 - 1939-1945
- Cold War - 1960's
- Vietnam - 1970's
- Modern Day - 1999-2002
- Near Future - 2010-1015

Ikzelf heb gekozen voor Modern Day, was een moeilijke keuze. Waarom? ww2 (1) shooters hebben we nu wel genoeg vind ik valt sowieso af, cold war is dacht ik niet zoveel bijzonders, vietnam zou nog wel goed zijn als tweede keuze, Near Future lijkt mij ook niks omdat het enkel fantasie betreft en dus het realisme niet echt nastreeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26
TepelStreeltje schreef op 18 oktober 2002 @ 19:29:
kan der niet gewoon een GOT server opgezet worden??
gewoon met een Key die elke paar dagen hier word vernieuwd, en in het irc kanaal word gepost?
ben je gelijk van je lamers af, en heb je tenminste een gezellige pot met allemaal nederlanders :)

Regel jij ff een server dan :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes...oprotte met die VD cheat0rz! :D Gewoon terecht dat ze dit rechtzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Baaaah
Ze moeten de view distance op max 150 zetten in de menu,en het official maken.
Dat maak de game stukken mooier.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

7th schreef op 19 oktober 2002 @ 13:56:
Baaaah
Ze moeten de view distance op max 150 zetten in de menu,en het official maken.
Dat maak de game stukken mooier.
agreed, en Jag, jij bent MOD, jij kan meer doen als ik :)
regel jij het maar ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wake Island at Night - Wake Evenings

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/battlefield/bat1_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/battlefield/bat2_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/battlefield/bat3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/battlefield/bat4_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/battlefield/bat5_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/battlefield/bat6_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/battlefield/bat7_2.jpg
Allemaal klikbaar...

O.a. hier te downloaden: http://www.bfcentral.com/...edb.php?action=file&id=42

Tip: lees de readme, maar dat doet iedereen standaard natuurlijk altijd :P

Heb zelf nu alleen even SP gedaan om screenies te maken (uurtje ongeveer) ben nog geen nasty bugs tegengekomen. Maar je moet bij de 'installatie' 1 file overschrijven, te weten: MENU_942.rfa maak voor de zekerheid een backup ;)

Wat ik er zelf van vind, mjah het is wel grappig. Een klein beetje vernieuwend allemaal, maar soms best wel irri dat het zo donker is. Verder staat de inmiddels beruchte viewdistance standaard op 300. 300 is TE veel vind ik ze hadden een max. van 200 moeten aanhouden.

//edit: heeft me trouwens 5x het opnieuw starten van de level gekost om dat schip in het midden te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ 8)7 _/-\o_ :9~ 8)7 _/-\o_ :9~ 8)7 _/-\o_ :9~ 8)7 _/-\o_
:9~ 8)7 _/-\o_ :9~ 8)7 _/-\o_ :9~ 8)7 _/-\o_ :9~ 8)7 _/-\o_

Wat een strakke game! Zekers wel vet! Ik droom hier al sinds mn eerste game ervaring :9~ :9~ :9~
Wel jammer dat m'n G450'je het niet trekt :'( :'( :'(

Och ja, wachten op mn nieuwe bak dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 11:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een leuk servertje waar iedereen naartoe gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

whehe, op een lan vorig weekend beetje loos aan het spelen geweest met 20 andere lui :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/b00t.JPG

alleen jammer dat die boot de hele tijd weer terugviel :P , OP MIJN BOOTje duz ging mijn boot een stuk onder water en kwam iets daarna weer boven :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/b00t2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
whehe, was wel lache jah.
totdat ik jullie tot zinken bracht met mijn battle cruiser >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

ach.
Varen is ook een vak he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe bootje rammen :) is eens een keer wat anders dan kamikaze acties met je vliegtuigje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 12:45:
hehehe bootje rammen :) is eens een keer wat anders dan kamikaze acties met je vliegtuigje
Whehe over kamikaze acties gesproken :+

Op midway staan er weleens luitjes met een tank in die loods daaro, wordt dus autom. gerepareerd en is bijna onmogelijk om te vernietigen.

Wat ik doe: het liefst met een twee bomber er recht op af vliegen vlak voordat je denkt, dead meat, nog ff snel twee bommen droppen en voila :D

Jonge soms gaan gasten zelfs lopen schelden van n00b enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

In welke register key kan ik m'n cd-key wijzigen. Moest straks even iets testen met een key-gen en nu heeft ie m'n serial veranderd. En ik heb geen zin om uhm weer opnieuw te installeren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 20 oktober 2002 @ 14:04:
In welke register key kan ik m'n cd-key wijzigen. Moest straks even iets testen met een key-gen en nu heeft ie m'n serial veranderd. En ik heb geen zin om uhm weer opnieuw te installeren.
[rml]Lighteye in "[ BF1942] Waar is de CD key te veranderen"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe over kamikaze acties gesproken :+

Op midway staan er weleens luitjes met een tank in die loods daaro, wordt dus autom. gerepareerd en is bijna onmogelijk om te vernietigen.

Wat ik doe: het liefst met een twee bomber er recht op af vliegen vlak voordat je denkt, dead meat, nog ff snel twee bommen droppen en voila :D

Jonge soms gaan gasten zelfs lopen schelden van n00b enzo :D
Dat is zo f*cking lame. Je schiet er helemaal niks mee op want het team verdient er totaal geen punten mee. Ik vind het een soort spawncampen. Ik race er altijd gewoon met een jeep op af en gooi er nog snel een paar grennetjes bij. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 16:34:
[...]

Dat is zo f*cking lame. Je schiet er helemaal niks mee op want het team verdient er totaal geen punten mee. Ik vind het een soort spawncampen. Ik race er altijd gewoon met een jeep op af en gooi er nog snel een paar grennetjes bij. :Y)
Lame? uh volgens mij mis ik iets, het is bijna onmogelijk om die tank daaro kapot te krijgen en in een clanwar lijkt het me bijzonder handig als ie daar opgerot is >:)

Het is ook best wel een kick eigenlijk :P zie je een plane op je af komen, wholieshiiit!

En het gaat niet om de punten, alleen de overwinningen tellen, everything for the queen :+ dus dat betekent dat je offers moet brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

vliegtuigen in andermans bezit boren mag alleen als je japanner bent :+

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
erm, ik meende te hebben verondersteld dat je in een onderzeeer kon varen :?
in welk level zitten die dingen dan:S
edit: of kun je alleen online in die dinge varen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Southern Sun schreef op 20 oktober 2002 @ 18:14:
erm, ik meende te hebben verondersteld dat je in een onderzeeer kon varen :?
in welk level zitten die dingen dan:S
edit: of kun je alleen online in die dinge varen :?
idd; goed gegokt; alleeen in multiplayer is de onderzeeer beschikbaar (staat in de handleiding die erbij zit)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom dat nou weer?
Waarom laten ze die Sub ook niet gewoon in SP én MP? Wel jammer, net als bij C&C Renegade.. met die Chopper :|
Och ja, doe je toch een LAN'etje met bots? Of heb je dan nóg geen SubZ?

Anyways, hoe bestuur je zo'n vliegdekschip?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2002 01:28 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, voor de mensen die hun RegKey willen veranderen:

Ga naar Start -> Uitvoeren -> Type daar: regedit -> Druk op OK -> Ga naar de mappen -> HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Electronic Arts -> EA Games -> BattleField 1942 -> ergc <- daarin staat één bestandje. Dubbelklik erop en dan de onderste regel veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

sorry ben een beetje lui om het hele topic door te lezen maar ik vermaak me al een geruime tijd heerlijk met de demo en vroeg me af of er nog meer GoTters bf1942 spelen.
ben er in de tijd dat ik er speel nog geen 1 tegen gekomen denk.
ik heb voor mij naam [GoT] staan, misschien is dit ook wel iets voor de rest van de GoTters.
en ik zit meestal op de server "testing testing 123"
xie jullie misschien wel

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 16:51:
[...]

Lame? uh volgens mij mis ik iets, het is bijna onmogelijk om die tank daaro kapot te krijgen en in een clanwar lijkt het me bijzonder handig als ie daar opgerot is >:)

Het is ook best wel een kick eigenlijk :P zie je een plane op je af komen, wholieshiiit!

En het gaat niet om de punten, alleen de overwinningen tellen, everything for the queen :+ dus dat betekent dat je offers moet brengen...
Uhm ik weet niet of je al een CB clanwar hebt gespeeld maar het gaat dus WEL om de punten(tickets). Tickets van alle gespeelde ronden worden opgeteld en met de meeste tickets wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Geckoo schreef op 21 oktober 2002 @ 14:48:
sorry ben een beetje lui om het hele topic door te lezen maar ik vermaak me al een geruime tijd heerlijk met de demo en vroeg me af of er nog meer GoTters bf1942 spelen.
ben er in de tijd dat ik er speel nog geen 1 tegen gekomen denk.
ik heb voor mij naam [GoT] staan, misschien is dit ook wel iets voor de rest van de GoTters.
en ik zit meestal op de server "testing testing 123"
xie jullie misschien wel
Er is zelfs een GOT clan, die hebben hun eigen IRC kanaal en clan site.
Zelf hebbik nu nog de ISOtjes die ik op een beperkt aantal servers online kan spelen, zo kan ik me een beeld vormen of ik het wel of niet leuk vind, tot nu toen vind ik bf1942 het enige spel wat momenteel uit is dat het waard is om mijn game verslaving die ik met Quake I had weer op te pakken. Ik gaat dan ook volgende week de game kopen en me aanmelden bij de GOT clan voor een paar heerlijke potjes teamplayeren :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Vliegen is best moeilijk. Ik stort telkens neer klotezooi.

Wat kan je eigelijk op zo'n battlecruiser doen? Een beetje met een gun schieten maar verder niets?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

varen.. ennuh.. geen idee eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41
Ik heb ook in mijn herfstvakantie toen ik in Nederland was BF1942 gekocht en flink wat uurtjes eraan besteed online. Mooi spel alleen mn GF2 pro en Duron houden het niet helemaal bij op topniveau...moet bijvoorbeeld environment mapping uitzetten om fps hoger te houden, terwijl ik bij de pacific maps nergens last van heb?

Nu even tot kerst op rantsoen in Oxford, en daarna vrolijk doorgaan met hopelijk de vooraf remote geïnstalleerde patches (1.2 etc)

Aanrader voor de gamejunk en WWII freaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik heb net de sp-demo een paar maal gespeeld( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ) maar dat gaat niet echt goed. :'(

Hij loopt namelijk om de haverklap vast
Ik kan wel een tydje ''normaal' spelen maar nooit langer als 10 min

Ik heb de plutonuimdrivers met de onderstaande sig en heb de sis 1.11 agp drivers geinstaleerd

Als refresh fiX heb ik de Ati refreshfix gebruikt

Ook heb ik de refreshfix uit de faq geprobeert, en heb het regeltje aangepast in ''videodefeult.con'' onder ''settings'''

Sorry, ik weet het niet meer even(tja, andere videodrivers)
Maar ik denk misschien dat iemand anders ook dit probleem had/heeft..

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ik heb sinds een laatste tijd problemen met games om ze op high detail te spelen, en vandaag heb ik BF1942 gekocht en precies hetzelfde probleem..moet alles gewoon lager zetten (medium detail) zodat het pas goed loopt. Als ik high detail setting doe dat krijg ik zwaar irritante hakkeltjes door de gameplay..kleine stop tikjes..wazig om uit te leggen :) Maar ik snap echt niet hoe het komt want me systeem is niet slecht voor BF geloof ik. Ik heb meerdere drivers geprobeerd maar tevergeefs...wie kan mij helpen?

Gaat om een:
Amd Athlon XP 1800+
512 MB ram
Geforce3 Ti-200 - 40.72 detonator, andere drivers hetzelfde, ook van asus zelf
Sound blaster Audigy (nieuwste drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik heb ook een dropdown in performance van 7720->6100 in 3dmark2k1se na een periode, en spellen leken langezemaer te lopen, na een goede driverdeinstallatie en nieuwe drivers geinstalleert te hebben had ik weer 6600, maarja, nog geen 7700..

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

deff schreef op 21 oktober 2002 @ 16:10:
[...]

Er is zelfs een GOT clan, die hebben hun eigen IRC kanaal en clan site.
Zelf hebbik nu nog de ISOtjes die ik op een beperkt aantal servers online kan spelen, zo kan ik me een beeld vormen of ik het wel of niet leuk vind, tot nu toen vind ik bf1942 het enige spel wat momenteel uit is dat het waard is om mijn game verslaving die ik met Quake I had weer op te pakken. Ik gaat dan ook volgende week de game kopen en me aanmelden bij de GOT clan voor een paar heerlijke potjes teamplayeren :)
waarkan ik meer info vinden?

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op 22 oktober 2002 @ 01:06:
[...]

Zoeken in de 22 pagina's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op 22 oktober 2002 @ 01:06:
[...]

Uit de FAQ van de eerste pagina:

Ik wil graag in een clan, nu heb ik iets vaags gehoord over een clan met Gotters

Dat kan kloppen, nu is als regel afgesproken dat we in principe niet over clans praten hier op GoT m.b.t. het oprichten ervan. Maar waar je eens zou kunnen kijken is op het forum: http://s-loops.com/cgi-bin/gotclan/ultimatebb.cgi

Een website is er nog niet, maar er is al wel een preview versie te vinden: http://thijs.saalmink.nl/bf1942site/test.htm

Je kunt de clan ook vinden op irc.tweakers.net #bf1942got of klik simpel op dit linkje: irc://irc.tweakers.net/bf1942got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 08:26:
[...]

Uit de FAQ van de eerste pagina:

Ik wil graag in een clan, nu heb ik iets vaags gehoord over een clan met Gotters

hoop nuttige info
woeps helemaal vergeten om in de faq te kijken sorry! maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Dinictus schreef op 21 oktober 2002 @ 16:24:
Vliegen is best moeilijk. Ik stort telkens neer klotezooi.

Wat kan je eigelijk op zo'n battlecruiser doen? Een beetje met een gun schieten maar verder niets?
euhm, varen, schieten met grote guns, schieten met AA-guns, landingsbootje pakken.. vooral die grote guns = fun als je een spawnplek loopt te bestoken (zeker als je artillerie cam gebruikt van een teammate.. ;7)

verder is vliegen niet zo heel moeilijk.. zorg dat je een hoge framerate hebt (dan schok je niet tegen een brug als je eronderdoor wilt vliegen (:+) en en erg veel laag vliegen.. gewoon net zo lang prutsen tot je het wel kan (ga anders oefenen tegen bots.. :?)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

Snow_King

Konijn is stoer!

ik vind het zo'n gaaf spel!

Ik kom niet door het level heen waar de jappen met hun boten je eiland aanvallen, maar dat boeit niet, ff lekker leren vliegen :)

Ik heb voor dit spel zelfs ff 512MB DDR er bij gekocht, heb nu 768MB daar gaat het zeer soepel mee.

Ik speelde eerst een gedownloade versie, maar het spel is te gaaf, dus heb hem gelijk gekocht.

Te cool gewoon! :)

edit:

Waarom heb ik zo'n hekel aan die irritante fileserver dingen.
Die wachttijden bij bijv. FileShack en je moet een login name hebben, bla bla bla
:X :X

Ik :r op die dingen, waarom kan EA dat niet op hun eigen server zetten? Dat is toch gewoon service, je hebt het spel immers toch gekocht? En ja ik heb hem gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

zij hebben 50 servers aan staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zonet wou ik proberen om samen met me broer een server te joinen en gesamelijk lekker een een tank wat rampage te maken. Maar jammer genoeg werd dit plan al snel gestopt door de message cd key in used zodra me broer de server wou joinen als ik erin zat.
Nu het gekke is dat mijn broer wel een andere server kan joinen als ik aan het spelen ben en gewoon kan spelen,tegelijker tijd dus.

Maar is er ok een manier om samen op 1 server te komen zonder nog een kopie van Bf1942 te kopen? Aangezien ik daar weinig trek in heb om dat te gaan doen en er moet toch wel een manier zijn want we kunnen wel tegelijkertijd online maar niet op dezelfde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

alleen op de minder legale wijze door met gekraakte exe's op gekraakte servers te spelen gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Koffiezuiper schreef op 24 oktober 2002 @ 21:28:
Maar is er ok een manier om samen op 1 server te komen zonder nog een kopie van Bf1942 te kopen? Aangezien ik daar weinig trek in heb om dat te gaan doen en er moet toch wel een manier zijn want we kunnen wel tegelijkertijd online maar niet op dezelfde server.
ik weet niet hoe jullie op het internet zitten.. als jullie achter een firewall zitten (wat ik ff aanneem) zou het moeten werken in spellen als Counterstrike en C&C Renegade (ik speel met mijn 4 huisgenoten online af en toe en dat werkte op dezelfde key). echter als ze bij EA zo slim zijn geweest dat je niet meerdere verbindingen vanaf 1 ip & key combinatie met een server mag hebben dan ben je genaaid en zul je toch echt het spel nog eens moeten kopen.. (of bij de free record shop kijken of die sukkels weer zijn vergeten het boekje uit de hoes te halen... :X)

ps. just for the record.. ik heb het spel dus wel gekocht.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 12-09 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik heb em vanmiddag gekocht (ben op de JOTI verslaafd geraakt ;) ), en het is een heeeeeeel gaaf spel, maar ik vind de performance erg tegenvallen :/ Ik draai een btje schokkerig terwijl het op mijn bak toch erg lekker zou moeten draaien. Volgens mij zou 1280x960x32 High detail best lekker moeten gaan, maar 1024x768x32 gaat nog niet eens lekker. :(

Specs (zie hier of klik in signature)
AthlonXP 1600+ @ 1,4 GHz
VIA KT 133A met 686B south
768 MB SDRAM
GF4 Ti 4600
SB Live! 5.1
Detonator 30.82
alle andere drivers: meest recent
Win2k Pro

btw nog iets vreemds: Op 800x600 draait ie echt _SUPERSLECHT_ :( Op hogere resoluties wel beter maar nog niet goed :( (1024x768 is slechts 2 fps sneller dan 1600x1200 :? )

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Whieee schreef op 24 oktober 2002 @ 23:00:
Ik heb em vanmiddag gekocht (ben op de JOTI verslaafd geraakt ;) ), en het is een heeeeeeel gaaf spel, maar ik vind de performance erg tegenvallen :/
ik had er ook last van.. ik heb bijna hetzelfde systeem als maestro1980 (vriend van me) en bij hem ging het niet schokkerig. ik geloof wel dat je de meest recente drivers hebt maar bij mij hielp het door een simpele defragmentatie. (was ook wel nodig bij mij... ;)) kweet niet of het bij jou ook helpt maar suc6 iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Whieee schreef op 24 oktober 2002 @ 23:00:
Specs (zie hier of klik in signature)
AthlonXP 1600+ @ 1,4 GHz
VIA KT 133A met 686B south
768 MB SDRAM
GF4 Ti 4600
SB Live! 5.1
Detonator 30.82
alle andere drivers: meest recent
Win2k Pro
Meest waarschijnlijk is je soundcard het probleem.
Probeer hardware acceleratie aan te zetten (tweede sound tab) of zet hardware acceleratie aan en helemaal uit bij dxdiag werkt het beste bij mij.
Kan ook proberen sounds helemaal te disablen en testen dan weet je zeker dat dat het is kan namelijk ook nog de OS zijn heb veel posts gezien van mensen waarbij het haakte op win2k maar niet op win98se.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 24 oktober 2002 @ 21:28:
Zonet wou ik proberen om samen met me broer een server te joinen en gesamelijk lekker een een tank wat rampage te maken. Maar jammer genoeg werd dit plan al snel gestopt door de message cd key in used zodra me broer de server wou joinen als ik erin zat.
Nu het gekke is dat mijn broer wel een andere server kan joinen als ik aan het spelen ben en gewoon kan spelen,tegelijker tijd dus.

Nee die mogelijkheid is er niet! Alleen op een LAN hoort het met 2 pc's te kunnen.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

ff iets over meeliften op bijv een vliegtuig. ik heb het nog niet geprobeerd maar wel iemand bij mij zien doen.... _/-\o_ iig vraag ik me af hoe je dat doet.. gewoon erop springen toch? flikker je er dan niet meteen af?

heeft iemand verder nog leuke tips zoals dit? zelf vlieg ik bijv (mits aanwezig) onder een brug door als een of ander lastig manneke op mij loopt te schieten met zijn spitfire ofzo... (meestal proberen ze je dan te volgen.. = *splet* O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 09:46:
ff iets over meeliften op bijv een vliegtuig. ik heb het nog niet geprobeerd maar wel iemand bij mij zien doen.... _/-\o_ iig vraag ik me af hoe je dat doet.. gewoon erop springen toch? flikker je er dan niet meteen af?

heeft iemand verder nog leuke tips zoals dit? zelf vlieg ik bijv (mits aanwezig) onder een brug door als een of ander lastig manneke op mij loopt te schieten met zijn spitfire ofzo... (meestal proberen ze je dan te volgen.. = *splet* O-))
Ik wil dat ook kunnen, maar mijn joystick reageert veeeel te snel, dus ik duik zo naar beneden, nog ff zoeken waar je de gevoeligheid kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 10:15:
[...]
Ik wil dat ook kunnen, maar mijn joystick reageert veeeel te snel, dus ik duik zo naar beneden, nog ff zoeken waar je de gevoeligheid kan instellen.
ik vlieg zelfs nog met mijn keyboard... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 10:18:
[...]

ik vlieg zelfs nog met mijn keyboard... :7
sjees, dat is zo irri hé

maar ik heb iets heel raars, of misschien is het wel normaal.
Als ik het spel start hoor ik een hele lage stem iets van "game defected" zeggen, ik hoor dit ook wel eens in de menus.

Ik heb hem gewoon legaal gekocht, dus alles is OK denk ik.
Iemand een idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb alles geprobeerd maar ik krijg GVD :( die MP demo niet aan de praat

systeem:
XP 2000+
MSI k3ultra2-c mobo
gf4mx 440 <-- 30.xx detonator
512 ddr intern

heb die refresh rate fix van XP er helemaal afgehaald, vsyns aan gezet
dat zinnetje in die con file toegevoegd maar hij blijft steeds terugkeren naar dekstop, ik word er ZO schijtziek van

Wat kan ik nog meer doen , ben echt radeloos |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 10:34:
Ok, ik heb alles geprobeerd maar ik krijg GVD :( die MP demo niet aan de praat
ik ga er ff vanuit dat je wel de laatste update voor de demo hebt geinstalleerd?
heb ik ook gehad.. reboot en het werkte bij mij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

py.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 09:46:

ik ben professional in het meeliften op vliegtuigen :+ prachtig gewoon. Je springt voordat het vliegtuig rijdt ofzo op een vleugel, dan ga je gelijk liggen en gaat die gast in dat vliegtuig opstijgen (niet te scherp :P ) en dan een beetje naar voren kruipen zodat je niet naar 8er erafvalt :) , jaaa, dat liften is echt _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik ben echt helemaal verslaafd aan het raken aan dit spel, veeel te cool gewoon en het loopt helemaal soepel, me is happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 12:47:
ik ben echt helemaal verslaafd aan het raken aan dit spel, veeel te cool gewoon en het loopt helemaal soepel, me is happy!
ook al soepel bij jou? :P idd.. ik ben ook verslaafd.. spelen jullie altijd via de tweakers irc op afspraak? moet ik dan ook eens met maestro1980 proberen (we spelen nu bijna altijd samen nml)
MaxOW schreef op 25 oktober 2002 @ 12:40:
ik ben professional in het meeliften op vliegtuigen prachtig gewoon. Je springt voordat het vliegtuig rijdt ofzo op een vleugel, dan ga je gelijk liggen en gaat die gast in dat vliegtuig opstijgen (niet te scherp ) en dan een beetje naar voren kruipen zodat je niet naar 8er erafvalt , jaaa, dat liften is echt _/-\o_
hm.. thx m8! gaan we proberen.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 10:33:
[...]

sjees, dat is zo irri hé

maar ik heb iets heel raars, of misschien is het wel normaal.
Als ik het spel start hoor ik een hele lage stem iets van "game defected" zeggen, ik hoor dit ook wel eens in de menus.

Ik heb hem gewoon legaal gekocht, dus alles is OK denk ik.
Iemand een idee wat dit is?
ik vind het niet irri hoor; met keybord vliegen, vind ik juist makkelijk...

over dat 'game defected'; hoe start jij battlefield op? via gamespy, the all seeing eye of gewoon via ingame browser...

offtopic:
py; kijk hier eens ;)
[rml][ nickchange]maestro1980[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

offtopic:
je kan ook een nieuwe user account aanmaken, lijkt net een hotmail naam ofzo man... www.watbenjedan.com ? ;) (van wie is die site eigenlijk :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

maestro1980 schreef op 25 oktober 2002 @ 13:32:
[...]

ik vind het niet irri hoor; met keybord vliegen, vind ik juist makkelijk...

over dat 'game defected'; hoe start jij battlefield op? via gamespy, the all seeing eye of gewoon via ingame browser...

offtopic:
py; kijk hier eens ;)
[rml][ nickchange]maestro1980[/rml]
ik start het spel gewoon via de snelkoppeling op mijn bureau blad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 13:35:
[...]

offtopic:
je kan ook een nieuwe user account aanmaken, lijkt net een hotmail naam ofzo man... www.watbenjedan.com ? ;) (van wie is die site eigenlijk :?)
offtopic:
als ik een nieuwe user-account aanmaak ben ik mijn aantal posts kwijt en dus mijn toegang tot de huiskamer.... |:(

en nu weer alleen on-topic reageren

[edit]
Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 13:44:
[...]

en wanneer hoor je het dan? nog voor de filmpjes beginnen? want tot dan is het bij mij helemaal stil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 13:44:
[...]

misschien dat je eens all-seeing eye een kans moet geven.. kun je ook makkelijker servers vinden etc.. kweet niet of het uitmaakt maar goed.. probeer ook eens om het sneller te maken een iso te maken en die met virtual cd-rom als cd te gebruiken (maestro1980 heeft er in dit topic eerder wat over gezegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

laten we dat doen, wie heeft er ook al meegelift met een vliegtuig? oja, op een poosje terug op een lan hebben we gekeken hoeveel mensen er maximaal op een jeep konden, en dan ook nog zonder er af te vallen (wel doorrijden). Wij kwamen op 7 of 8, 2 lagen voorop de motorkap (waaronder ik), 2 zaten er gewoon in, en 3 of 4 stonden 8erop :P zag er heeel loos uit, heb ik nog wel screenshots van, ook van vliegtuig d8 ik. Als ik weer thuis ben zal ik ze wel ff posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

MaxOW schreef op 25 oktober 2002 @ 13:51:
laten we dat doen, wie heeft er ook al meegelift met een vliegtuig? oja, op een poosje terug op een lan hebben we gekeken hoeveel mensen er maximaal op een jeep konden, en dan ook nog zonder er af te vallen (wel doorrijden). Wij kwamen op 7 of 8, 2 lagen voorop de motorkap (waaronder ik), 2 zaten er gewoon in, en 3 of 4 stonden 8erop :P zag er heeel loos uit, heb ik nog wel screenshots van, ook van vliegtuig d8 ik. Als ik weer thuis ben zal ik ze wel ff posten :)
lol! zou je trouwens ook op de loop van een defgun ofzo kunnen lopen? misschein dat je dan zelfs met ff = off op een kogel ervan kan staan! :o anders wordt je misschien wel gelanceerd... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 13:57:
[...]

lol! zou je trouwens ook op de loop van een defgun ofzo kunnen lopen? misschein dat je dan zelfs met ff = off op een kogel ervan kan staan! :o anders wordt je misschien wel gelanceerd... >:)
*dream on* ... vliegen op kogel... jaja :+ 8)7
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

maestro1980 schreef op 25 oktober 2002 @ 14:00:
*dream on* ... vliegen op kogel... jaja :+ 8)7
:X
wel lief blijven he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ook zo loos, als je in een jeep (i O+ jeeps in BF) naast de bestuurder zit, en de bestuurder kijkt zo ver mogelijk naar beneden, lijkt het net alsoffie dood is, dan steekt het hoofd door het stuur heen enzo :P (ook zo loos, had een kameraad van me en ik geprobeerd een jeep op zo'n klein bootje te gooien :P ) of als je wilt dat iemand met je mee gaat op een onderzeeër en die komt er niet op, gewoon ff klein beetje naar beneden gaan, maar meters varen en dan weer omhoog :P (nog iets dat echt loos is, als er iemand zwemt moet je met zo'n sloep, die klep naar beneden doen en dan hem scheppen, dan komtie gewoon in je boot :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Snow-King, gebruik jij toevallig het programma Rage3d Tweak ??? Ik wel en ik hoor hetzelfde geluid...

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
7th schreef op 30 september 2002 @ 16:15:
He welke geluids kaards geeft geen extreme vertraging in BF1942?
Ik gebruik nu de terratec dmx-fire1024 met de nieuwste drivers voor winxp.
Bij gebruik van deze geluids kaard krijg ik 30fps drop.
dus met geluid aan haal ik 3fps en zonder sounds 33fps.
Hey ik heb diezelfde kaart. Was ook compleet bagger hier zelfs al zette ik het geluid in het spel uit. Ik heb nu drivers voor de Hercules Gamesurround Fortissimo II Digital Edition geinstalleerd (zelfde chip als de xfire 1024) en daarmee loopt alles perfect soepel.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

farmacop schreef op 25 oktober 2002 @ 14:26:
Snow-King, gebruik jij toevallig het programma Rage3d Tweak ??? Ik wel en ik hoor hetzelfde geluid...
ik gebruik Rage3D tweak ja, radeonloopt nu op 300/300, is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 18:18

Nevada

UT

Ìk heb problemen met het geluid. De intro en de muziek in het menu, doen het wel maar als je een map start hoor ik helemaal geen geluid meer :( Hardware acc. aan gezet verschillende hkz's gebruikt, drivers geupdate maar niets helpt :'(

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 12-09 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

[CSC]Outlaw schreef op 25 oktober 2002 @ 01:49:
[...]

Meest waarschijnlijk is je soundcard het probleem.
Probeer hardware acceleratie aan te zetten (tweede sound tab) of zet hardware acceleratie aan en helemaal uit bij dxdiag werkt het beste bij mij.
Kan ook proberen sounds helemaal te disablen en testen dan weet je zeker dat dat het is kan namelijk ook nog de OS zijn heb veel posts gezien van mensen waarbij het haakte op win2k maar niet op win98se.
hmmm... Hardware sound stond al aan, sound disabled gaf geen resultaat, maar win98se verbeterde wel veel. Op 1ding na: waarom draait BF1942 op 800x600 en 1024x768 K*T, maar op 1600x1200 prima :? 8)7

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

de pics die ik heb beloofd heb ik weggehaald aangezien er mensen bestaan die er nogal veel moeite mee hadden :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
hehe, pics van digital arena :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

idd :D dat was zooo lol :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de url van de nieuwste MP demo? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al eerder gepost is, in dat geval sorry, maar check die filmpjes van NorthernBrigade :D

Ik heb op mijn forum ff wat links gegooid, dus kijk hier maar ff:
http://www.de-lusion.net/forum/viewtopic.php?t=15
http://www.de-lusion.net/forum/viewtopic.php?t=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 01:14:
weet iemand de url van de nieuwste MP demo? :s
Volgens mij is er maar een, en dan moet je nog een patch erbij hebben...

Probeer www.bf1942match.com, daar zijn tenminste geen irritante wachttijden en hoef je je niet te registreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Nevada schreef op 25 oktober 2002 @ 16:46:
Ìk heb problemen met het geluid. De intro en de muziek in het menu, doen het wel maar als je een map start hoor ik helemaal geen geluid meer :( Hardware acc. aan gezet verschillende hkz's gebruikt, drivers geupdate maar niets helpt :'(
je hebt zeker een illegale versie of niet?

Ik had dat ook, heb hem toen maar gekocht en nu werkt het wel.

Je had zeker onder de installatie errors dat sounds.rfa corrupt was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 18:18

Nevada

UT

Ja ik heb hem illigaal, en kreeg ook een fout melding. toch maar kopen in de winkel

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Nevada schreef op 26 oktober 2002 @ 12:58:
Ja ik heb hem illigaal, en kreeg ook een fout melding. toch maar kopen in de winkel
ik wist het...

Het is zeker de moeite waard, heeeel wijs spel.

Wie heeft het eigenlijk al uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitspelen???? Speel alleen online :P :+ Single player vind ik echt annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik weet niet of meerdere personen (net als ik) de officiele site dagelijks in de gaten houden, maar ik vind dat ze nu wel erg lang de patch/update beloven alleen zien we er nog niet veel van..... ik had misschien liever gezien dat ze steeds een aantal bugjes oplosten dan opeens een heleboel (zoals nu gebeurt).

pluspuntje is wel dat ze veel informatie geven over hoever de stand van zaken is, en wat er allemaal in de pijpleiding zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
MaxOW schreef op 25 oktober 2002 @ 23:24:
sommige piczz zijn een beetje wazig :? , ik heb geen id hoe da komt, maarja, de rest iz wel goed :) enjoy :D
hoe ze wazig komen? waarschijnlijk bewogen :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik ben happy, dat ze in de patch van 1.2 wat gaan doen aan die irritante mannetjes die je wagen in, weer uit, weer in ,weer uit, enz. gaan. :X

* Snow_King wacht er op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Dat geluid "Game Detected" komt wel bijna zeker van de Rage3d tweaker Snow_King... Wel heel toevallig dat 2 gebruikers hetzelfde horen.... Vond dat nogal irritant omdat ik het programma nauwlijks gebruik..

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Laatst online: 01-08 15:20
Ik heb een vaag probleem. Soms als ik via het albekende all seeying eye een server selecteer om daar te gaan spelen verschijnt in mijn taakbalk wel dat het programma (spel) opgestart wordt maar kan ik onmogelijk naar het spel toe, ook als ik via alt+tab er naartoe ga... Snap er echt helemaal niks van, wie kan mij helpen?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Gaer schreef op 27 oktober 2002 @ 22:14:
Ik heb een vaag probleem. Soms als ik via het albekende all seeying eye een server selecteer om daar te gaan spelen verschijnt in mijn taakbalk wel dat het programma (spel) opgestart wordt maar kan ik onmogelijk naar het spel toe, ook als ik via alt+tab er naartoe ga... Snap er echt helemaal niks van, wie kan mij helpen?
ehhh; misschien dat je er morgen meer duidelijkheid in krijgt, maar volgens mij had py.mosjuh hetzelfde probleem, en heeft ie dat opgelost simpel door een defragmentatie uit te voeren. let op, ik weet niet cker of dit de oplossing was, but it's worth a try... (py.mosjuh is vandaag niet online, vandaar dat je tot morgen moet w88 voor de definitieve tip)

iets meer info zou wel makkelijk zijn trouwens bij dit soort problemen (om te beginnen, welk os, hoeveel geheugen hoeveel hd ruimte vrij, hoe speel je het spel (vanaf een gekopieerde cd/vanaf de originele cd/vanaf een image van je hd (zoals ik ;) ), wat voor een videokaart; welke drivers etc. dan kunnen we uitzoeken waar het aan ligt.
... kom maar op met de info
offtopic:
dat ik het vanaf de hd draai betekend niet dat ik hem illegaal heb.... zoals eerder vermeld heb ik hem officieel in de winkel gekocht...

[ Voor 0% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 28-10-2002 00:58 . Reden: reden erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 28 oktober 2002 @ 00:57:
ehhh; misschien dat je er morgen meer duidelijkheid in krijgt, maar volgens mij had py.mosjuh hetzelfde probleem, en heeft ie dat opgelost simpel door een defragmentatie uit te voeren. let op, ik weet niet cker of dit de oplossing was, but it's worth a try... (py.mosjuh is vandaag niet online, vandaar dat je tot morgen moet w88 voor de definitieve tip)

iets meer info zou wel makkelijk zijn trouwens bij dit soort problemen (om te beginnen, welk os, hoeveel geheugen hoeveel hd ruimte vrij, hoe speel je het spel (vanaf een gekopieerde cd/vanaf de originele cd/vanaf een image van je hd (zoals ik ;) ), wat voor een videokaart; welke drivers etc. dan kunnen we uitzoeken waar het aan ligt.
ik heb idd ook dat probleem gehad.. bij is het echter na een reboot (*foei, ga je mond wassen*) verleden tijd.. ik heb ook een defragmentatie uitgevoerd zoals Maestro hier al zegt alleen heeft me dat enorm geholpen met FPS.. niet met het probleem dat het spel steeds minized... reboot dus ff en probeer opnieuw...

edit:

owja.. ik meende dat ik laatst weer dat probleem had toen ik msn nog had draaien (ik gebruik trillian maar msn staat aan als je outlook express gebruikt enzo).. ik sloot het af en toen draaide BF1942 weer wel.. weet niet of het toeval was maar kan ook een oplossing zijn.. suc6 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

MaxOW schreef op 25 oktober 2002 @ 23:24:
de pics die ik heb beloofd :) (56k waarschuwing!!!)

sommige piczz zijn een beetje wazig :? , ik heb geen id hoe da komt, maarja, de rest iz wel goed :) enjoy :D
Moet dat nou? Er staat niks bijzonders op die screenies, de helft is nog brak ook en die 56k waarschuwing heeft alleen nut in een topic-titel.
Iemand die nu met een modempje dit topic wil lezen is lekker de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

als je het graag wilt haal ik ze wel weg hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
MaxOW schreef op 28 oktober 2002 @ 17:13:
als je het graag wilt haal ik ze wel weg hoor :(
je kunt ze natuurlijk ook gewoon even verkleinen, en dan met een linkje naar de originele grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 28 oktober 2002 @ 20:18:
[...]

je kunt ze natuurlijk ook gewoon even verkleinen, en dan met een linkje naar de originele grootte
of gewoon allemaal niet zo blaten over iemand met een 56k modem.. iedereen heeft (sorry.. BIJNA iedereen) heeft tegenwoordig kabel ofzoiets.. is idem aan webdesignen: 95% van de menigte gebruikt IE dus dan concentreer je je daar hoofdzakelijk op.. maar genoeg offtopic nu... :z moet weer verder leren :X (klote tentamen ook.. ik wil BF spelen.. :*))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Laatst online: 01-08 15:20
py.mosjuh ik haat rebooten, dus ik zoek door..... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
En inderdaad laat die ***** plaatjes achterwege, wij hebben het spel ook en zien ook wel eens wat leuks (vooral vliegende mensen }) ) En inderdaad mensen die dit spelen hebben waarschijnlijk geen 56k modem :O

Digital Media Junkie

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.