w00t!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Kom eens op irc-channel van got-army zou ik zeggen, we pikken elke x een servertje en zit je altijd met een vast groepje, is al stukken leukerHarrieH schreef op 18 oktober 2002 @ 17:03:
Ik hoop echt dat er vette servers gaan verschijnen met goede players, ik speel nu 1 wek BF, het spel heeft heel veel potentie, maar als het zo doorgaat kap ik er soon mee...
Battle.net Spud#2543
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Verwijderd
Het is dus officieel gemaakt dat de viewdistance verhogen als cheat wordt gezien door het EA/Dice team10/18/02
Soldiers, Sailors and Airmen,
To paraphrase Eisenhower, "the hopes and future of BF1942 rests in your hands!" In other words, without the incredible support you've shown Battlefield 1942 it would never have been as successful as it's been. Online numbers are going up every week. The mod community is out in full force. Clans and competition ladders are appearing everywhere. And the DICE team is alternately congratulating themselves on a great game and cursing all the extra work the patches have spawned.
Here's an update on what the team's been working on to make Battlefield 1942 an even better experience:
1.2 Patch Update
This is proceeding well and we will be going into testing shortly. Some things to note about the 1.2 patch... so you MODDERS pay attention:
MODs
The game's file structure will be changed with the 1.2 patch to better support mods and expansion packs. (No, we won't be releasing any mod tools with the patch but pay attention to the BF1942 community sites and you'll see that the mod community is already hard at work.)
Client Prediction
This one's a toughie. We will not be able to address client prediction in the 1.2 patch. The fixes are more complicated than we initially thought. Rather than putting you all through change and counter-change, we want to get it right the first time. So, please be patient…we're aware of the problem and working to solve it.
Server CPU usage
It looks like we will be able to decrease the amount of CPU time used by the current server. Thanks to all the server admins who have been so very patient and polite in requesting this.
Linux Server
Still in debug mode. We're working as quickly as possible to get this out to you... so please bear with us.
Tking
I think we are all in agreement that TKers deserve to be stuck in traffic with a full bladder listening to Barry Manilow…FOREVER! Barring that, we'll just have to do the best we can. As it stands, the new Remote Console which will be in the 1.2 patch will help admins kick and ban TKers. We are also looking at a revamped voting system and other game mechanics, which will help curb team-killing…but these won't make it into the 1.2 patch.
Cheats
Wow... thanks to everyone who sent us information about the current crop of wanna-be cheats out there. These cheats all have one thing in common; they're not very effective. But we will be taking steps to minimize their effect. Some of the cheats that we're addressing in the 1.2 patch include:
- Turning Off Fog Cheat
- Wireframe Cheat
- View Distance Cheat
As we discover other attempts at exploiting the game by the talent-deprived, we'll move in to curb those as well.
g8 Rocks!
Mad props to g8 for his server admin FAQ. We liked it so much that we used it as the basis for our admin FAQ… but g8 just keeps churning out the updates. You rock, señor. Here's a link to his latest.
Oh, and one more thing:
GO GIANTS!!!!!!
Cheers,
BF1942 Team
TepelStreeltje schreef op 18 oktober 2002 @ 19:29:
kan der niet gewoon een GOT server opgezet worden??
gewoon met een Key die elke paar dagen hier word vernieuwd, en in het irc kanaal word gepost?
ben je gelijk van je lamers af, en heb je tenminste een gezellige pot met allemaal nederlanders
Thy will see the light...
agreed, en Jag, jij bent MOD, jij kan meer doen als ik7th schreef op 19 oktober 2002 @ 13:56:
Baaaah
Ze moeten de view distance op max 150 zetten in de menu,en het official maken.
Dat maak de game stukken mooier.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Whehe over kamikaze acties gesprokenVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 12:45:
hehehe bootje rammenis eens een keer wat anders dan kamikaze acties met je vliegtuigje
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
[rml]Lighteye in "[ BF1942] Waar is de CD key te veranderen"[/rml]Phydomir schreef op 20 oktober 2002 @ 14:04:
In welke register key kan ik m'n cd-key wijzigen. Moest straks even iets testen met een key-gen en nu heeft ie m'n serial veranderd. En ik heb geen zin om uhm weer opnieuw te installeren.
Verwijderd
Dat is zo f*cking lame. Je schiet er helemaal niks mee op want het team verdient er totaal geen punten mee. Ik vind het een soort spawncampen. Ik race er altijd gewoon met een jeep op af en gooi er nog snel een paar grennetjes bij.Whehe over kamikaze acties gesproken
Op midway staan er weleens luitjes met een tank in die loods daaro, wordt dus autom. gerepareerd en is bijna onmogelijk om te vernietigen.
Wat ik doe: het liefst met een twee bomber er recht op af vliegen vlak voordat je denkt, dead meat, nog ff snel twee bommen droppen en voila
Jonge soms gaan gasten zelfs lopen schelden van n00b enzo
Verwijderd
Lame? uh volgens mij mis ik iets, het is bijna onmogelijk om die tank daaro kapot te krijgen en in een clanwar lijkt het me bijzonder handig als ie daar opgerot isVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 16:34:
[...]
Dat is zo f*cking lame. Je schiet er helemaal niks mee op want het team verdient er totaal geen punten mee. Ik vind het een soort spawncampen. Ik race er altijd gewoon met een jeep op af en gooi er nog snel een paar grennetjes bij.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
idd; goed gegokt; alleeen in multiplayer is de onderzeeer beschikbaar (staat in de handleiding die erbij zit)Southern Sun schreef op 20 oktober 2002 @ 18:14:
erm, ik meende te hebben verondersteld dat je in een onderzeeer kon varen![]()
in welk level zitten die dingen dan:S
edit: of kun je alleen online in die dinge varen
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2002 01:28 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Uhm ik weet niet of je al een CB clanwar hebt gespeeld maar het gaat dus WEL om de punten(tickets). Tickets van alle gespeelde ronden worden opgeteld en met de meeste tickets wint.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 16:51:
[...]
Lame? uh volgens mij mis ik iets, het is bijna onmogelijk om die tank daaro kapot te krijgen en in een clanwar lijkt het me bijzonder handig als ie daar opgerot is![]()
Het is ook best wel een kick eigenlijkzie je een plane op je af komen, wholieshiiit!
En het gaat niet om de punten, alleen de overwinningen tellen, everything for the queendus dat betekent dat je offers moet brengen...
Er is zelfs een GOT clan, die hebben hun eigen IRC kanaal en clan site.Geckoo schreef op 21 oktober 2002 @ 14:48:
sorry ben een beetje lui om het hele topic door te lezen maar ik vermaak me al een geruime tijd heerlijk met de demo en vroeg me af of er nog meer GoTters bf1942 spelen.
ben er in de tijd dat ik er speel nog geen 1 tegen gekomen denk.
ik heb voor mij naam [GoT] staan, misschien is dit ook wel iets voor de rest van de GoTters.
en ik zit meestal op de server "testing testing 123"
xie jullie misschien wel
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
waarkan ik meer info vinden?deff schreef op 21 oktober 2002 @ 16:10:
[...]
Er is zelfs een GOT clan, die hebben hun eigen IRC kanaal en clan site.
Zelf hebbik nu nog de ISOtjes die ik op een beperkt aantal servers online kan spelen, zo kan ik me een beeld vormen of ik het wel of niet leuk vind, tot nu toen vind ik bf1942 het enige spel wat momenteel uit is dat het waard is om mijn game verslaving die ik met Quake I had weer op te pakken. Ik gaat dan ook volgende week de game kopen en me aanmelden bij de GOT clan voor een paar heerlijke potjes teamplayeren
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Uit de FAQ van de eerste pagina:
woeps helemaal vergeten om in de faq te kijken sorry! maar toch bedanktVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 08:26:
[...]
Uit de FAQ van de eerste pagina:
Ik wil graag in een clan, nu heb ik iets vaags gehoord over een clan met Gotters
hoop nuttige info
euhm, varen, schieten met grote guns, schieten met AA-guns, landingsbootje pakken.. vooral die grote guns = fun als je een spawnplek loopt te bestoken (zeker als je artillerie cam gebruikt van een teammate.. ;7)Dinictus schreef op 21 oktober 2002 @ 16:24:
Vliegen is best moeilijk. Ik stort telkens neer klotezooi.
Wat kan je eigelijk op zo'n battlecruiser doen? Een beetje met een gun schieten maar verder niets?
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
ik weet niet hoe jullie op het internet zitten.. als jullie achter een firewall zitten (wat ik ff aanneem) zou het moeten werken in spellen als Counterstrike en C&C Renegade (ik speel met mijn 4 huisgenoten online af en toe en dat werkte op dezelfde key). echter als ze bij EA zo slim zijn geweest dat je niet meerdere verbindingen vanaf 1 ip & key combinatie met een server mag hebben dan ben je genaaid en zul je toch echt het spel nog eens moeten kopen.. (of bij de free record shop kijken of die sukkels weer zijn vergeten het boekje uit de hoes te halen...Koffiezuiper schreef op 24 oktober 2002 @ 21:28:
Maar is er ok een manier om samen op 1 server te komen zonder nog een kopie van Bf1942 te kopen? Aangezien ik daar weinig trek in heb om dat te gaan doen en er moet toch wel een manier zijn want we kunnen wel tegelijkertijd online maar niet op dezelfde server.
Launching containers into space
ik had er ook last van.. ik heb bijna hetzelfde systeem als maestro1980 (vriend van me) en bij hem ging het niet schokkerig. ik geloof wel dat je de meest recente drivers hebt maar bij mij hielp het door een simpele defragmentatie. (was ook wel nodig bij mij...Whieee schreef op 24 oktober 2002 @ 23:00:
Ik heb em vanmiddag gekocht (ben op de JOTI verslaafd geraakt), en het is een heeeeeeel gaaf spel, maar ik vind de performance erg tegenvallen
Meest waarschijnlijk is je soundcard het probleem.Whieee schreef op 24 oktober 2002 @ 23:00:
Specs (zie hier of klik in signature)
AthlonXP 1600+ @ 1,4 GHz
VIA KT 133A met 686B south
768 MB SDRAM
GF4 Ti 4600
SB Live! 5.1
Detonator 30.82
alle andere drivers: meest recent
Win2k Pro
Verwijderd
Nee die mogelijkheid is er niet! Alleen op een LAN hoort het met 2 pc's te kunnen.Koffiezuiper schreef op 24 oktober 2002 @ 21:28:
Zonet wou ik proberen om samen met me broer een server te joinen en gesamelijk lekker een een tank wat rampage te maken. Maar jammer genoeg werd dit plan al snel gestopt door de message cd key in used zodra me broer de server wou joinen als ik erin zat.
Nu het gekke is dat mijn broer wel een andere server kan joinen als ik aan het spelen ben en gewoon kan spelen,tegelijker tijd dus.
Maar is er ok een manier om samen op 1 server te komen zonder nog een kopie van Bf1942 te kopen? Aangezien ik daar weinig trek in heb om dat te gaan doen en er moet toch wel een manier zijn want we kunnen wel tegelijkertijd online maar niet op dezelfde server.
Ik wil dat ook kunnen, maar mijn joystick reageert veeeel te snel, dus ik duik zo naar beneden, nog ff zoeken waar je de gevoeligheid kan instellen.py.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 09:46:
ff iets over meeliften op bijv een vliegtuig. ik heb het nog niet geprobeerd maar wel iemand bij mij zien doen....iig vraag ik me af hoe je dat doet.. gewoon erop springen toch? flikker je er dan niet meteen af?
heeft iemand verder nog leuke tips zoals dit? zelf vlieg ik bijv (mits aanwezig) onder een brug door als een of ander lastig manneke op mij loopt te schieten met zijn spitfire ofzo... (meestal proberen ze je dan te volgen.. = *splet*)
ik vlieg zelfs nog met mijn keyboard...Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 10:15:
[...]
Ik wil dat ook kunnen, maar mijn joystick reageert veeeel te snel, dus ik duik zo naar beneden, nog ff zoeken waar je de gevoeligheid kan instellen.
sjees, dat is zo irri hé
Verwijderd
ik ga er ff vanuit dat je wel de laatste update voor de demo hebt geinstalleerd?Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 10:34:
Ok, ik heb alles geprobeerd maar ik krijg GVDdie MP demo niet aan de praat
ik ben professional in het meeliften op vliegtuigenpy.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 09:46:
ff iets over meeliften op bijv een vliegtuig. ik heb het nog niet geprobeerd maar wel iemand bij mij zien doen....iig vraag ik me af hoe je dat doet.. gewoon erop springen toch? flikker je er dan niet meteen af?
heeft iemand verder nog leuke tips zoals dit? zelf vlieg ik bijv (mits aanwezig) onder een brug door als een of ander lastig manneke op mij loopt te schieten met zijn spitfire ofzo... (meestal proberen ze je dan te volgen.. = *splet*)
ook al soepel bij jou?Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 12:47:
ik ben echt helemaal verslaafd aan het raken aan dit spel, veeel te cool gewoon en het loopt helemaal soepel, me is happy!
hm.. thx m8! gaan we proberen..MaxOW schreef op 25 oktober 2002 @ 12:40:
ik ben professional in het meeliften op vliegtuigen prachtig gewoon. Je springt voordat het vliegtuig rijdt ofzo op een vleugel, dan ga je gelijk liggen en gaat die gast in dat vliegtuig opstijgen (niet te scherp ) en dan een beetje naar voren kruipen zodat je niet naar 8er erafvalt , jaaa, dat liften is echt
ik vind het niet irri hoor; met keybord vliegen, vind ik juist makkelijk...Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 10:33:
[...]
sjees, dat is zo irri hé
maar ik heb iets heel raars, of misschien is het wel normaal.
Als ik het spel start hoor ik een hele lage stem iets van "game defected" zeggen, ik hoor dit ook wel eens in de menus.
Ik heb hem gewoon legaal gekocht, dus alles is OK denk ik.
Iemand een idee wat dit is?
ik start het spel gewoon via de snelkoppeling op mijn bureau bladmaestro1980 schreef op 25 oktober 2002 @ 13:32:
[...]
ik vind het niet irri hoor; met keybord vliegen, vind ik juist makkelijk...
over dat 'game defected'; hoe start jij battlefield op? via gamespy, the all seeing eye of gewoon via ingame browser...
py.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 13:35:
[...]
offtopic:
je kan ook een nieuwe user account aanmaken, lijkt net een hotmail naam ofzo man... www.watbenjedan.com ?(van wie is die site eigenlijk
)
en wanneer hoor je het dan? nog voor de filmpjes beginnen? want tot dan is het bij mij helemaal stil....Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 13:44:
[...]
ik start het spel gewoon via de snelkoppeling op mijn bureau blad
misschien dat je eens all-seeing eye een kans moet geven.. kun je ook makkelijker servers vinden etc.. kweet niet of het uitmaakt maar goed.. probeer ook eens om het sneller te maken een iso te maken en die met virtual cd-rom als cd te gebruiken (maestro1980 heeft er in dit topic eerder wat over gezegd)Snow_King schreef op 25 oktober 2002 @ 13:44:
[...]
ik start het spel gewoon via de snelkoppeling op mijn bureau blad
lol! zou je trouwens ook op de loop van een defgun ofzo kunnen lopen? misschein dat je dan zelfs met ff = off op een kogel ervan kan staan!MaxOW schreef op 25 oktober 2002 @ 13:51:
laten we dat doen, wie heeft er ook al meegelift met een vliegtuig? oja, op een poosje terug op een lan hebben we gekeken hoeveel mensen er maximaal op een jeep konden, en dan ook nog zonder er af te vallen (wel doorrijden). Wij kwamen op 7 of 8, 2 lagen voorop de motorkap (waaronder ik), 2 zaten er gewoon in, en 3 of 4 stonden 8eropzag er heeel loos uit, heb ik nog wel screenshots van, ook van vliegtuig d8 ik. Als ik weer thuis ben zal ik ze wel ff posten
*dream on* ... vliegen op kogel... jajapy.mosjuh schreef op 25 oktober 2002 @ 13:57:
[...]
lol! zou je trouwens ook op de loop van een defgun ofzo kunnen lopen? misschein dat je dan zelfs met ff = off op een kogel ervan kan staan!anders wordt je misschien wel gelanceerd...
wel lief blijven he!
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Hey ik heb diezelfde kaart. Was ook compleet bagger hier zelfs al zette ik het geluid in het spel uit. Ik heb nu drivers voor de Hercules Gamesurround Fortissimo II Digital Edition geinstalleerd (zelfde chip als de xfire 1024) en daarmee loopt alles perfect soepel.7th schreef op 30 september 2002 @ 16:15:
He welke geluids kaards geeft geen extreme vertraging in BF1942?
Ik gebruik nu de terratec dmx-fire1024 met de nieuwste drivers voor winxp.
Bij gebruik van deze geluids kaard krijg ik 30fps drop.
dus met geluid aan haal ik 3fps en zonder sounds 33fps.
ik gebruik Rage3D tweak ja, radeonloopt nu op 300/300, is dat het?farmacop schreef op 25 oktober 2002 @ 14:26:
Snow-King, gebruik jij toevallig het programma Rage3d Tweak ??? Ik wel en ik hoor hetzelfde geluid...
Unreal Tournament '99
hmmm... Hardware sound stond al aan, sound disabled gaf geen resultaat, maar win98se verbeterde wel veel. Op 1ding na: waarom draait BF1942 op 800x600 en 1024x768 K*T, maar op 1600x1200 prima[CSC]Outlaw schreef op 25 oktober 2002 @ 01:49:
[...]
Meest waarschijnlijk is je soundcard het probleem.
Probeer hardware acceleratie aan te zetten (tweede sound tab) of zet hardware acceleratie aan en helemaal uit bij dxdiag werkt het beste bij mij.
Kan ook proberen sounds helemaal te disablen en testen dan weet je zeker dat dat het is kan namelijk ook nog de OS zijn heb veel posts gezien van mensen waarbij het haakte op win2k maar niet op win98se.
Launching containers into space
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is er maar een, en dan moet je nog een patch erbij hebben...
je hebt zeker een illegale versie of niet?Nevada schreef op 25 oktober 2002 @ 16:46:
Ìk heb problemen met het geluid. De intro en de muziek in het menu, doen het wel maar als je een map start hoor ik helemaal geen geluid meerHardware acc. aan gezet verschillende hkz's gebruikt, drivers geupdate maar niets helpt
Unreal Tournament '99
ik wist het...Nevada schreef op 26 oktober 2002 @ 12:58:
Ja ik heb hem illigaal, en kreeg ook een fout melding. toch maar kopen in de winkel
hoe ze wazig komen? waarschijnlijk bewogenMaxOW schreef op 25 oktober 2002 @ 23:24:
sommige piczz zijn een beetje wazig, ik heb geen id hoe da komt, maarja, de rest iz wel goed
enjoy
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Digital Media Junkie
ehhh; misschien dat je er morgen meer duidelijkheid in krijgt, maar volgens mij had py.mosjuh hetzelfde probleem, en heeft ie dat opgelost simpel door een defragmentatie uit te voeren. let op, ik weet niet cker of dit de oplossing was, but it's worth a try... (py.mosjuh is vandaag niet online, vandaar dat je tot morgen moet w88 voor de definitieve tip)Gaer schreef op 27 oktober 2002 @ 22:14:
Ik heb een vaag probleem. Soms als ik via het albekende all seeying eye een server selecteer om daar te gaan spelen verschijnt in mijn taakbalk wel dat het programma (spel) opgestart wordt maar kan ik onmogelijk naar het spel toe, ook als ik via alt+tab er naartoe ga... Snap er echt helemaal niks van, wie kan mij helpen?
[ Voor 0% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 28-10-2002 00:58 . Reden: reden erbij ]
ik heb idd ook dat probleem gehad.. bij is het echter na een reboot (*foei, ga je mond wassen*) verleden tijd.. ik heb ook een defragmentatie uitgevoerd zoals Maestro hier al zegt alleen heeft me dat enorm geholpen met FPS.. niet met het probleem dat het spel steeds minized... reboot dus ff en probeer opnieuw...Maestro.mosjuh schreef op 28 oktober 2002 @ 00:57:
ehhh; misschien dat je er morgen meer duidelijkheid in krijgt, maar volgens mij had py.mosjuh hetzelfde probleem, en heeft ie dat opgelost simpel door een defragmentatie uit te voeren. let op, ik weet niet cker of dit de oplossing was, but it's worth a try... (py.mosjuh is vandaag niet online, vandaar dat je tot morgen moet w88 voor de definitieve tip)
iets meer info zou wel makkelijk zijn trouwens bij dit soort problemen (om te beginnen, welk os, hoeveel geheugen hoeveel hd ruimte vrij, hoe speel je het spel (vanaf een gekopieerde cd/vanaf de originele cd/vanaf een image van je hd (zoals ik), wat voor een videokaart; welke drivers etc. dan kunnen we uitzoeken waar het aan ligt.
Moet dat nou? Er staat niks bijzonders op die screenies, de helft is nog brak ook en die 56k waarschuwing heeft alleen nut in een topic-titel.MaxOW schreef op 25 oktober 2002 @ 23:24:
de pics die ik heb beloofd(56k waarschuwing!!!)
sommige piczz zijn een beetje wazig, ik heb geen id hoe da komt, maarja, de rest iz wel goed
enjoy
je kunt ze natuurlijk ook gewoon even verkleinen, en dan met een linkje naar de originele grootte
of gewoon allemaal niet zo blaten over iemand met een 56k modem.. iedereen heeft (sorry.. BIJNA iedereen) heeft tegenwoordig kabel ofzoiets.. is idem aan webdesignen: 95% van de menigte gebruikt IE dus dan concentreer je je daar hoofdzakelijk op.. maar genoeg offtopic nu...Maestro.mosjuh schreef op 28 oktober 2002 @ 20:18:
[...]
je kunt ze natuurlijk ook gewoon even verkleinen, en dan met een linkje naar de originele grootte
Digital Media Junkie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq