Het grote Bf1942 topic deel V

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.379 views sinds 30-01-2008

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Frequently Asked Questions (F.A.Q) Battlefield 1942

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gjvisser/SETUP.JPG

Ik heb al veel gehoord over Battlefield maar wil toch graag eerst een demo proberen, is die er :?
Jazeker, voor de links kun je surfen naar: http://www.ea.com/eagames...42/gamedemo.jsp?state=111
Let op: voor de demo versie van Battlefield 1942 is ook een patch (versie 1.1) uit ook die kun je vinden op genoemde link.

Waar kan ik de officiële Battlefield site vinden :?
http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/home.jsp

Waar kan ik alle grote topics vinden van Battlefield :?
Battlefield 1942 demo eindelijk uit
Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)

Waarom crasht Battlefield terug naar de desktop als ik het wil opstarten :?
Waarschijnlijk heb je een refreshrate tool geinstalleerd. De-installeer je refreshrate tool of probeer eens refreshlock tool die je kun tvinden op: http://www.pagehosting.co.uk/rl/

Je moet ook even handmatig een commandline veranderen in een bestandje: ga naar je installatiedir van Battlefield en kies de map settings en open vervolgens VideoDefault.con met bijvoorbeeld Notepad. Zoek naar de commandline: renderer.allowAllRefreshRates 0 en maak van die 0 een 1. Als er al een 1 staat hoef je dus niets te veranderen.

Hoe kan ik mijn framerate (FPS) zien in Battlefield :?
Open je console met de ~ (tilde key) en typ in: console.showfps 1
Als je i.p.v. de 1 een 0 zet dan zet je de framerate counter weer uit.

Als ik in het spel ben zie ik nauwelijks wat, alleen maar vage blauw/grijs achtige textures :?
Dat komt waarschijnlijk omdat jouw videokaart geen T&L ondersteuning heeft, de bekendste kaarten die dit niet ondersteunen zijn de TNT 1 en 2.

WTF, al het lood dat ik in mijn vijand wil schieten gaat er allemaal naast :?
Let eens op je vizier. Hoe langer je achterelkaar schiet hoe wijder die wordt hoe meer kogels gaan 'sprayen'. Als je schiet, doet dat dan in vlagen van een paar kogels, je vizier (ofwel je lichaam) heeft dan even rust om weer wat gerichter te kunnen schieten. Je bereikt nog meer effect als je hurkend of liggend op een vijand schiet.

Nu zit ik in zo'n bootje en wil aan land gaan, maar ik kom er met geen mogelijkheid uit :?
Als bestuurder van zo'n boot kun je d.m.v. pijltje omhoog of omlaag je klep naar beneden/omhoog doen.

Tijdens het vliegen heb ik ineens de drang om eruit te willen, hoe doe je dat :?
Je moet eerst het voertuig verlaten zoals je erin bent gekomen. Default key is dat E. Vervolgens moet je parachute openen, default key is dat de 9. Het kan zijn dat ie de eerste keer niet opent dus dan moet je wat vaker op de 9 drukken.

Erg leuk spel dit maar ook hier bestaan teamkillers, wat doe ik ermee :?
Hoe irritant het ook kan zijn terugschieten heeft geen zin, dan krijgen ze aandacht en worden ze alleen maar geirriteerder en irritanter. Als de mogelijkheid er is dan kun je proberen desbetreffende speler eruit te kicken, hoe doe je dat?

Eerst moet je weten welk ID desbetreffende speler heeft, dat kun je opvragen in de console (~ tilde key) en typ in: game.listplayers

Vervolgens moet je de volgende command intikken om een vote aan te vragen tot kicken: game.votekickplayer ID
ID staat hier voor het nummer dat je hebt opgezocht bij game.listplayers.

Je zou ook nog de volgende command kunnen gebruiken: game.votekickteamplayer ID
Hier kan alleen jouw team een vote uitbrengen om desbetreffende persoon te kicken.

Let wel even op: geef voor de duidelijk altijd even aan WAAROM je iemand graag het spel uit wilt hebben, staat ook gelijk een stuk netter en bovendien maak je de andere mensen er nog eens op attent dat er een spelbederver tussen zit.

Hoe krijg ik de voorfilmpjes uit Battlefield :?
Ga naar je Battlefield map en vervolgens naar de map movies. Je kunt in principe alle bestanden daarin gewoon verwijderen. Als je dit niet wilt kun je ze altijd nog renamen. Let op: het bestand 'background.bik' is de animatie die je ziet bij het menu waar je instellingen enz. kiest, het is daarom verstandig dat je deze ongewijzigd in de map laat.

Zijn er ook alternatieven voor Gamespy :?
Jazeker, een bekend programma die je kunt gebruiken heet The All Seeing Eye, deze kun je vinden op: http://www.udpsoft.com/eye/

Ik heb vage berichten gehoord over een patch :?
Dat kan kloppen, de laatste patch die beschikbaar is versie 1.1 Deze kun je vinden op: http://www.ea.com/eagames...42/gamedemo.jsp?state=111

Inmiddels is er ook een versie 1.2 aangekondigd maar bij het moment van schrijven nog niet beschikbaar.

Woei had net een gave actie maar kon geen screenshot maken :?
De default key om een screenshot te maken is Prtscn, iedere duw die je erop geeft zal Battlefield een screenshot maken in de screenshots map die onder de installatiemap staat.

Het spel laadt heel erg traag bij mij :?
Waarschijnlijk heb je 256 MB of minder aan geheugen in je computer zitten, het is wenselijk om het spel te spelen op minimaal 512 MB RAM.

Als ik het geluid enable dan krijg ik ineens een fps drop :?
Naar het schijnt komt dat door de drivers voor de SB Live! of Audigy players die standaard bij Windows XP zitten. De oplossing kan zijn om de laatste drivers te downloaden bij: http://www.creative.com/

Welke detonator drivers kan ik nou het beste gebruiken :?
Tsja, ikzelf heb geen enkele problemen met elke 40.xx versie. De 40.xx versies zijn allemaal beta drivers, mocht je dat geen goed gevoel geven dan kun je altijd de laatste gecertificeerde WHQL drivers 30.82 gebruiken. Mocht je toch een versie van de 40.xx willen gebruiken let er dan op dat je oude drivers eerst de-installeerd, door naar de groep software te gaan en vervolgens daar de drivers te de-installeren. Mijn ervaring is dat met name de 40.xx drivers een enorme winst geven op de T&L performances bij geforce 4 kaarten en dus aan te raden zijn voor Battlefield. Voor detonator drivers kun je terecht op: http://www.nvidia.com

Ik wil graag een server opzetten, kan iemand mij helpen :?
Op http://www.bfcentral.com/server_faq.php staat een zeer goede uitleg om een server te starten.

Ik wil graag in een clan, nu heb ik iets vaags gehoord over een clan met Gotters :?
Dat kan kloppen, nu is als regel afgesproken dat we in principe niet over clans praten hier op GoT m.b.t. het oprichten ervan. Maar waar je eens zou kunnen kijken is op het forum: http://s-loops.com/cgi-bin/gotclan/ultimatebb.cgi

Een website is er nog niet, maar er is al wel een preview versie te vinden: http://thijs.saalmink.nl/bf1942site/test.htm

Je kunt de clan ook vinden op irc.tweakers.net #bf1942got of klik simpel op dit linkje: irc://irc.tweakers.net/bf1942got

En verder veel speelplezier :)

Mocht je vraag onbeantwoord zijn kijk dan eens in de readme.txt die bij Battlefield zit mocht je er dan nog niet uitkomen dan kun je altijd hier terecht ;) Vermeld zoveel mogelijk gegevens waarvan jij denkt dat het tot een snelle oplossing kan leiden ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 05-10-2002 22:52 ]

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

http://psnprofiles.com/AfthyX

• CE_REAL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-03 10:00
Mooi!! :*)

• Jag

Het is maar goed dat ik modrechten heb he :P? Het duurde ff om dat plaatje te converten en op te sturen enzo, en in de tussentijd had ik de topiclist niet gecontroleerd. Maar ik heb meteen maar ff de tekst uit de andere versie in deze gecopy/paste.

Anoniem: 40554

Naaier :r ;) .. ik had het heel topic bijna af :P ... druk ik op "verstuur bericht" .... is die al gesloten

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
FAQ moet erbij, scheeld veel ergernis :)

ja daar was ik meebezig in het andere topic :D ... laat nu maar zitten :P

Anoniem: 60654

woei das lullig :D

Anoniem: 21074

[GoT] website is nog niet af inderdaad...Ik ben wel klaar met de layout en images..het is nu nog even wachten op de content en een host: http://thijs.saalmink.nl/bf1942site/test.htm

;)

Anoniem: 66103

Hee waar spelen jullie eigenlijk? ik speel af en toe op de NWG server maar verder heb ik nog niet echt een leuke server :?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:24

Damian

Insane Obtrusion

offtopic:
Ik hoop dat deze GoT clan niet net zon zielig zooitje word als wat strikerz is geworden. Zielig zooitje daar.

Magoed, ik had me ooit opgegeven voor de clan... niets meer van gehoord eigenlijk, waar moet ik zijn, waar moet ik triallen enz. Heb veel goefend :P, en wil er alles aan doen, om dit tot een hoger niveau te brengen als Strikerz.

:)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 11:39
ik heb een radeon 9700 pro, (BBA ) maruh, het beeld is nog fucked up bij mij
ik zie "zwarte vlakken" die steeds ergens anders zijn, en vooral bij het water is dit een probleem. (het zijn de textures denk ik ben btje leek op dat gebied)

is het soms een setting ofzo? (ben al lang blij dat het stabiel loopt met mn nieuwe drivers...)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Packardhell
  • Laatst online: 23:24
Misschien dat de BF1942 gamers mij met dit probleem kunnen helpen: [rml][ BF1942] Probleem! Erg lage FPS[/rml]

Heb last van erg lage FSP. En ik zou graag de game willen spelen eindelijk.

Powered by KPN

• Jag
Packardhell schreef op 25 september 2002 @ 23:20:
Misschien dat de BF1942 gamers mij met dit probleem kunnen helpen: [rml][ BF1942] Probleem! Erg lage FPS[/rml]

Heb last van erg lage FSP. En ik zou graag de game willen spelen eindelijk.

Twee dingen: disable het geluid eens. Kijken of je dan wel een normale framerate haalt (ik verwacht toch zo'n 60 fps ofzo voor jouw systeem zonder tegenstanders).
Als de framerate zonder geluid nog steeds erg laag is, probeer dan eens wat met direct3D instellingen te klooien. En zoiezo ff dxdiag.exe draaien om te kijken of er een probleem is met directx.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is er ook een mogelijkheid om de instant battle (single player) wat langer te laten duren? Ik heb nu dat je na een minuut of 10 (?) al dat vage geklop hoort en het spel is afgelopen. Vele te kort, ik wil gewoon uren achter elkaar non-stop spelen :P

Anoniem: 60115

Ik draai winXP SP1 maar als ik het spel start dan krijg ik ff snel een zwart scherm en dan een error sound, geen tekst erbij verder.
Ook ff met win ME geprobeerd, deed het prima.
Bekende bug ?

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Palomar schreef op 26 september 2002 @ 00:01:
is er ook een mogelijkheid om de instant battle (single player) wat langer te laten duren? Ik heb nu dat je na een minuut of 10 (?) al dat vage geklop hoort en het spel is afgelopen. Vele te kort, ik wil gewoon uren achter elkaar non-stop spelen :P
Tickets hoger zetten?

Heusinkveld Engineering

• 4dd1cT
  • Laatst online: 24-02-2020
Anoniem: 60115 schreef op 26 september 2002 @ 00:43:
Ik draai winXP SP1 maar als ik het spel start dan krijg ik ff snel een zwart scherm en dan een error sound, geen tekst erbij verder.
Bekende bug ?
Ik heb hetzelfde probleem, eerst deed ie het wel :(
Iemands een oplossing?

• Jag
Bekende bug ?

Ja, kijk maar eens in de faq.

Anoniem: 36582

heb het spel net gekoch maar hij draaid rete traag op me pc p4 1.7 512 mb rimm en ti4600 op winxp pro

heb al met die sound setting geklooit maar nog steeds hetzelfde

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40

-ET-

Phone Home

welke detonator gebruik je? bij mij werkte de 30.28 veel beter dan de 40.41

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:48

HenkS

Da_king alias HenkS

ik had dit topic niet gezien, en per ongeluk een nieuwe aangemaakt

dus nu ff hier mijn topic:

ik vind BF1942 echt een super spel (al lukt vliegen me voor geen meter, iemand nog tips??? en kun je trouwens niet beter zien waar de landingsbaan loopt... ik raak nog wel eens wat in het opstijgen)

maarre in vind alleen het machine geweer echt flut, net alsof ik een waterpistool heb.. zit in MOHAA beter in elkaar.

maar gisteren weer eens online gespeeld (20 tegen 20) en ik vind het jammer dat het zo'n groot wanordelijk zooite is... ieder loopt en doet maar en er klopt niks van... is echt iedereen voor zichzelf..... is toch veel koeler als je echte teams hebt.... is gewoon jammer vind ik.... is het bij clans wel georganiseerder???

en dan nog iets... als je SP doet... luisteren je medespelers dan wel naar de tactics die je schreeuwt??? zou wel zo handig zijn, maar als ik zeg>>> fall back ofzo lopen ze nog vrolijk weg van de basis om aan te vallen???

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
FireFoz schreef op 25 september 2002 @ 22:06:
ik heb een radeon 9700 pro, (BBA ) maruh, het beeld is nog fucked up bij mij
ik zie "zwarte vlakken" die steeds ergens anders zijn, en vooral bij het water is dit een probleem. (het zijn de textures denk ik ben btje leek op dat gebied)

is het soms een setting ofzo? (ben al lang blij dat het stabiel loopt met mn nieuwe drivers...)
D'r was toch een Radeon 9700 patch uit voor BF1942.

Dit moet ik even kwijt
Mensen die geen geld uit willen geven voor het spel terwijl ze het zo'n tof spel vinden zijn ...........

Assume there are no rules and it's one big free for all

-ET- schreef op 26 september 2002 @ 08:19:
welke detonator gebruik je? bij mij werkte de 30.28 veel beter dan de 40.41
uhm de 40.52 beta maar zal dat de boel traag maken dan :?
andere spellen doen het wel goed maar misschien heb ik te weinig ram geheugen heb maar 512 mb rimm misschien bter uit te breiden naar 1 gig :?

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

512 is meer dan genoeg

ik heb een amd 1400xp+ en draait echt super snel op 1024x768 alles op high

(heb nvidia geforce 2 64mb pro)

heb laatste drivers van video en geluidskaart en gaat gewoon goed :)

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 24-04 22:07
Ik ben erachter gekomen dat de online lag waar ik last van heb voor een groot deel wordt veroorzaakt door mijn brakke ADSL verbinding (Cistron 8Mbit). Na geswitched te zijn naar mijn reserve :P xs4all 1024 lijntje loopt alles online al een stuk beter. Mijn ping was wel goed op de Cistron lijn maar de packet loss dramatisch.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Anoniem: 58392

HenkS schreef op 26 september 2002 @ 08:40:

ik vind BF1942 echt een super spel (al lukt vliegen me voor geen meter, iemand nog tips??? en kun je trouwens niet beter zien waar de landingsbaan loopt... ik raak nog wel eens wat in het opstijgen)

maarre in vind alleen het machine geweer echt flut, net alsof ik een waterpistool heb.. zit in MOHAA beter in elkaar.

maar gisteren weer eens online gespeeld (20 tegen 20) en ik vind het jammer dat het zo'n groot wanordelijk zooite is... ieder loopt en doet maar en er klopt niks van... is echt iedereen voor zichzelf..... is toch veel koeler als je echte teams hebt.... is gewoon jammer vind ik.... is het bij clans wel georganiseerder???

en dan nog iets... als je SP doet... luisteren je medespelers dan wel naar de tactics die je schreeuwt??? zou wel zo handig zijn, maar als ik zeg>>> fall back ofzo lopen ze nog vrolijk weg van de basis om aan te vallen???
Met een clan is het spel zoveel malen cooler online,omdat er (als het goed is :P ) echt samengewerkt wordt. Het is bijv erg cool als iemand een landingsboot spot,dat ding met een aantal mensen op te wachten en het vuur te openen zodra de klep open gaat. Dan hebben ze geen kans! })

• KaMiKaZe
Anoniem: 36582 schreef op 26 september 2002 @ 09:14:
[...]

andere spellen doen het wel goed maar misschien heb ik te weinig ram geheugen heb maar 512 mb rimm misschien bter uit te breiden naar 1 gig :?
Ik gebruik die nu ook, met de 31.30 wilde de hele game niet meer opstarten :?

• FireFoz
Alpha-sphere schreef op 26 september 2002 @ 09:06:
[...]

Dit moet ik even kwijt
Mensen die geen geld uit willen geven voor het spel terwijl ze het zo'n tof spel vinden zijn ...........
Yup die heb ik al geinstalleerd, misschien moet ik hem juist NA die nieuwe drivers installeren :|

slaat die zin op mij btw?

• KaMiKaZe
Alpha-sphere schreef op 26 september 2002 @ 09:06:
[...]

Dit moet ik even kwijt
LOSERS }) }) })

ik hoop btw niet dat er gecheat gaat worden anders word ik echt gek

cheaten heeft mij ook al weggejaagt van CS :(

• KaMiKaZe
FireFoz schreef op 26 september 2002 @ 10:00:
[...]

Yup die heb ik al geinstalleerd, misschien moet ik hem juist NA die nieuwe drivers installeren :|

ja denk het wel he ;)

* KaMiKaZe heeft alles netjes gekocht wat op z'n hdd staat aan games

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

stevige game idd

maar als ik op internet wil spelen dan zegt ie altijd: ' network connection problems detected' en dan gaat het spel in schokken. heb uva adsl wat snel genoeg zou moeten zijn. (1024dl 512 ul) :/

vandaag wil ik nog eens proberen en nu geeft ie als ik een spel aanklik : error : wrong version????

iemand een idee i would be most _/-\o_

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Anoniem: 26235

dread schreef op 26 september 2002 @ 11:22:
stevige game idd

maar als ik op internet wil spelen dan zegt ie altijd: ' network connection problems detected' en dan gaat het spel in schokken.

vandaag wil ik nog eens proberen en nu geeft ie als ik een spel aanklik : error : wrong version????

iemand een idee i would be most _/-\o_
Patch (versie 1.1) installeren :? :z

Anoniem: 22706

HenkS schreef op 26 september 2002 @ 08:40:

Voor vliegen: Zet je muis sensitivity op maximaal , anders werkt het bij mij ook voor geen meter.
En dat je niet ziet waar de landingsbaan loopt.: Ik check voordat ik het vliegtuig instap hoe de landingsbaan loopt. Dan raad ik hoe ik moet sturen en dat werkt voor mij iig.

En die machine geweer is juist het beste wapen uit het spel! Je moet gewoon het mikken en bursten ff onder de knie krijgen. Je kan het schieten niet vergelijken met andere spellen. Ik kan toch ook niet gaan schieten zoals ik in cs deed? Tis gewoon anders. Als je het onder de knie krijgt dan kan je in 1 burst van welke afstand dan ook iemand neerknallen. Ga vooral niet lopen maaien.....

En het is inderdaad jammer dat maar een paar mensen uit het team maar wat doen. De rest zit idd maar wat aan te klooien. Maar je moet je wel bedenken dat het spel gloedjenieuw is en dat mensen nauwlijks weten hoe het spel werkt :)
Ik zie regelmatig mensen naar enemy flags lopen en dan denken ze dat ze met de use knop ofzo de flag kunnen overnemen :o ... of dan gaan ze naast de paal liggen. :P

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

geen fun meer aan

ik kom in geen enkele server of heb : warning network connection problems detected en dan gaat het game in schokken.

zijn er geen nederlandse servers?
heb een lijstje gevonden hier op got maar daar waren ze allemaal offline.

hoe doen jullie dat dan??
als je eerst een uur moet klooien voor het werkt is er toch geen fun meer aan.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Anoniem: 21889

KaMiKaZe schreef op 26 september 2002 @ 09:50:

Ik gebruik die nu ook, met de 31.30 wilde de hele game niet meer opstarten :?
De 31.81 werken wel weer prima....

Anoniem: 3513

gameservers.nl ging gisteren erg lekker...

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Anoniem: 22706 schreef op 26 september 2002 @ 11:36:
[...]

Voor vliegen: Zet je muis sensitivity op maximaal , anders werkt het bij mij ook voor geen meter.
En dat je niet ziet waar de landingsbaan loopt.: Ik check voordat ik het vliegtuig instap hoe de landingsbaan loopt. Dan raad ik hoe ik moet sturen en dat werkt voor mij iig.

En die machine geweer is juist het beste wapen uit het spel! Je moet gewoon het mikken en bursten ff onder de knie krijgen. Je kan het schieten niet vergelijken met andere spellen. Ik kan toch ook niet gaan schieten zoals ik in cs deed? Tis gewoon anders. Als je het onder de knie krijgt dan kan je in 1 burst van welke afstand dan ook iemand neerknallen. Ga vooral niet lopen maaien.....

En het is inderdaad jammer dat maar een paar mensen uit het team maar wat doen. De rest zit idd maar wat aan te klooien. Maar je moet je wel bedenken dat het spel gloedjenieuw is en dat mensen nauwlijks weten hoe het spel werkt :)
Ik zie regelmatig mensen naar enemy flags lopen en dan denken ze dat ze met de use knop ofzo de flag kunnen overnemen :o ... of dan gaan ze naast de paal liggen. :P
het vermoorden en killen met de machinegun is geen probleem

vind het gebruik van het wapen op de 1 of andere manier nogal nep overkomen... te licht ofzo..... is in MOHAA gewoon beter het gevoel tijdens het schieten

dread schreef op 26 september 2002 @ 11:41:
geen fun meer aan

ik kom in geen enkele server of heb : warning network connection problems detected en dan gaat het game in schokken.

Ik gebruik (net als veel mensen denk ik) The All Seeing Eye, te halen op http://www.udpsoft.com/eye/ net zoiets als gamespy maar dan iets gebruiksvriendelijker ;)

Ikzelf speel meestal op een server van gameservers.nl, je moet dus wel versie 1.1 hebben die je wel kan vinden op de site van Battlefield en die connection problems heb ik nooit, althans zeer weinig, last van. Speel op gameservers meestal met een ping van 20~40 :)

//offtopic: had net in 1 schot met een tank een kill van 6 mensen :Y) :7

• FireFoz
KaMiKaZe schreef op 26 september 2002 @ 10:07:
[...]

ja denk het wel he ;)

* KaMiKaZe heeft alles netjes gekocht wat op z'n hdd staat aan games
en wie zegt dat ik hem niet gekocht heb dan :?

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
dread schreef op 26 september 2002 @ 11:41:
geen fun meer aan

ping filter "<100" invullen werkt ook best goed

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Bekende bug ?
Ik heb geen behoefte jou nog ooit te helpen met je foute ideeen, cd-key's overschrijven in de winkel; :r :r

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Is er eigenlijk een editor voor de game voor het maken van maps oid ?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

PoweRoy

funky!

nog niet :(

[This space is for rent]

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Geen offi iig. Er is een on-offi, maar die is behoorlijk buggy en is alleen in staat de bestaande maps te editten.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

CSCExter schreef op 26 september 2002 @ 13:01:
[...]

Ik heb geen behoefte jou nog ooit te helpen met je foute ideeen, cd-key's overschrijven in de winkel; :r :r
Mee eens, denkt hij echt dat hij hulp krijgt nadat hij ons verteld dat hij cd-keys jat van mensen die het eerlijk O-) in de winkel kopen die gast heeft wel een heel grote plank voor z'n kop :r

Jah idd, ik help je niet :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:33
KaMiKaZe schreef op 26 september 2002 @ 09:49:
Ik ben erachter gekomen dat de online lag waar ik last van heb voor een groot deel wordt veroorzaakt door mijn brakke ADSL verbinding (Cistron 8Mbit). Na geswitched te zijn naar mijn reserve :P xs4all 1024 lijntje loopt alles online al een stuk beter. Mijn ping was wel goed op de Cistron lijn maar de packet loss dramatisch.
Als je er 100 euro per maand voor betaald en je hebt een 8 Mbit verbinding, dan mag je toch minimaal wel verwachten dat je online wel een beetje redelijk kan spelen...

The devil is in the details.

• KaMiKaZe
Anoniem: 21889 schreef op 26 september 2002 @ 11:44:
[...]

De 31.81 werken wel weer prima....
die kan ik dus nergens vinden ;(

iemand een linkje :?

• FireFoz
FireFoz schreef op 26 september 2002 @ 12:26:
[...]

en wie zegt dat ik hem niet gekocht heb dan :?
keb het trouwens over de demo |:(

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Probleempje :/ :

Als ik een dedicated bf server op zet, ziet mijn andere pc 'm wel, maar als ik wil connecten geeft ie telkens "Disconnected from server" aan :(

Kan wel de rules e.d. zien, maar connecten ho maar. Ping is 16ms, dus ligt niet aan netwerksnelheid (100mbit)

Iemand een idee?

iStockphoto

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Heb je firewall?
Staan de goede poorts open?

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Nope geen firewall

iStockphoto

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

WinXP?
Die heeft namelijk een build-in firewall.

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Volgens mij speelt hij hem op een LAN... of heb jij een 100 Mbit lijn naar internet?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
FireFoz schreef op 26 september 2002 @ 10:00:
[...]

Jij hebt de demo nog niet eens aan de praat gekregen dus je kan nog niet oordelen over hoe het spel is. Dus nee het slaat niet op jou. Tenzij je je aangesproken voelt.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ThrillSeeka schreef op 26 september 2002 @ 15:28:
Volgens mij speelt hij hem op een LAN... of heb jij een 100 Mbit lijn naar internet?
Jep op een lan.

Dedicated server is Win98se, mijn pc heeft XP

iStockphoto

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb hier deto 23.11 en het loopt super heb wel wat ram erbij gehaald want hij swapte als een gek :)

• Jag
HenkS schreef op 26 september 2002 @ 11:50:
[...]

het vermoorden en killen met de machinegun is geen probleem

vind het gebruik van het wapen op de 1 of andere manier nogal nep overkomen... te licht ofzo..... is in MOHAA gewoon beter het gevoel tijdens het schieten

Ja, is het ook, maar je moet niet vergeten dat Battle field een combinatie is van een first person shooter, flight sim, tank sim en boot sim. Niet zo gek natuurlijk dat elk onderdeel niet 100% is uitgevoerd.

Wat ik overigens veel slechter vind, is dat gemiddeld ongeveer 1/3 deel van de hits niet geregistreerd wordt. Ik maak echt zo vaak mee dat ik een tank zit en heel groot een ontploffing in beeld zie doordat een AT soldier op mij schiet, en dat er gewoon geen damage gedaan wordt. En andersom dat je een tank 5 keer raakt met jouw tank, waarvan soms ook nog een paar op de zijkant, en dat ie niet stuk is. Of zelfs niet eens rookt.
En bovendien klopt ook de plek waarop je geraakt wordt niet altijd. Ik heb nu al drie keer meegemaakt dat een tank mij op de voorkant van mijn tank raakte (en dat weet ik zeker omdat ik altijd de orientatie van mijn tank in de gaten houd en probeer te vermijden ergens anders dan de voorkant geraakt te worden), en dat in één schot al mijn armour weg is alsof je op de achterkant geraakt werd :? Nou zou dat natuurlijk een AT soldier kunnen zijn die mij precies tegelijkertijd op de achterkant raakte ofzo, maar het zou wel heel toevallig zijn als dat drie keer gebeurd is.
En als laatste heb ik mezelf al een aantal keer om zeep geholpen door in een steile daling bommen te droppen. Nou, ik heb al heel wat bommen gedropt in IL2, en dat is nog nooit gebeurd :P.

Maar goed, ik vind het wel een heel goed spel, ondanks deze schoonheidsfoutjes.

Anoniem: 36582 schreef op 26 september 2002 @ 09:14:
[...]

Nu eff 40.71 gedownload nou nog eff installen eff kijken of dat het oplost :D

Anoniem: 129

Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van, wie kan/wil mij helpen?

Ik heb BF 1942 (origineel), update naar V1.1.
Ik draai op een Cellie 1300, Geforce2MX400 64Mb, Detonator 29.80 (had 40.41).
Desktop even uit voorzorg op 800*600, 16 bit, 85Hz gezet

Ik start BF op, intro draait, kom in het eerste scherm, vul mijn naam in, ga wat settings veranderen: klap eruit
Start weer op, kom weer in de eerste schermen uit: klap eruit.

M.a.w.: ik klap ongeveer na 1 minuut uit het spel.

RefreshFix aangezet (op dezelfde instelling als mijn desktop/spel), geen effect.

Que? Wat nu? Ik wil wel spelen, maar het gaaaaat niet (Abel mode...)
Heb al wat postings (nee, niet allemaal) van deze topics doorgenomen, maar (nog) niets helpt.

Hellup?!

• Jag
Anoniem: 129 schreef op 26 september 2002 @ 20:04:

Ik start BF op, intro draait, kom in het eerste scherm, vul mijn naam in, ga wat settings veranderen: klap eruit

RefreshFix aangezet (op dezelfde instelling als mijn desktop/spel), geen effect.

Heb al wat postings (nee, niet allemaal) van deze topics doorgenomen, maar (nog) niets helpt.

Hellup?!

Lijkt me een gevalletje voor de tech support van EA :).

Yep, maar die antwoorden niet zo snel :/

Overigens draai ik geen RefreshFix, maar RefreshLock, voor de critici onder ons :)
Ben nu nog een test aan het maken met 30.82 drivers, be right back...

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Nog ff wat vragies:

• Hoe kan ik er voor zorgen dat hij de instellingen (map, tijdslimiet enz) onthoud, dus dat ik dat niet elke keer op nieuw moet invoeren?
• Voor CS heb je statsme, admin mod e.d. Bestaat er ook al zoiets voor BF?
• Hoe kan ik mezelf admin maken van mijn eigen dedicated server?

iStockphoto

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Anoniem: 129 schreef op 26 september 2002 @ 20:23:
Yep, maar die antwoorden niet zo snel :/

Overigens draai ik geen RefreshFix, maar RefreshLock, voor de critici onder ons :)
jah post effe hoe het draaid ga zo zelf effe 30.82 testen

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
Ook het origineel gekocht en ben er zeer mee in m'n nopjes :)
Alleen ik snap niet dat sommige zo verdomde goed met een vliegtuig om kunnen gaan.
Heb al een paar keer gezien tijdens het specten dat iemand geweldige dog-fights uit kon halen met z'n vliegmachientje.
Of een echte gerichte kogelregen wist te veroorzaken op de vijand op de grond.
Het zelfde geld voor bommen werpen.
Sommige weten de tanks echt gericht te raken.
Ik echter zwalk maar wat rond in de lucht en raak geen bal :(
Eer ik iets op de grond iets zie ben ik er al voorbij.
Laat staan dat ik kan zien of het vijand of vriend is.
Hebben zij soms een bepaalde "vieuw instelling"waardoor zij precies hun bommen en kogels weten te plaatsen?
En kan je ook op de 1 of andere manier ZIEN of je wat raakt als je de bommen dropt?
Juist het vliegen vind ik zo spectaculair,alleen ik kan er geen drol van :)

Ik heb hem hier nog steeds liggen (orgineel) ... en ik heb hem niet eens geinstaleerd |:(

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

als gunner onder de bomber >:)

[This space is for rent]

• M@NIC
melly schreef op 26 september 2002 @ 21:09:
Alleen ik snap niet dat sommige zo verdomde goed met een vliegtuig om kunnen gaan.
Heb al een paar keer gezien tijdens het specten dat iemand geweldige dog-fights uit kon halen met z'n vliegmachientje.
Hebben zij soms een bepaalde "fieuw instelling"waardoor zij precies hun bommen en kogels weten te plaatsen?
En kan je ook op de 1 of andere manier ZIEN of je wat raakt als je de bommen dropt?
Mja das de feeling die je op een gegeven moment krijgt.
Gelukkig had ik al wat ervaring met CE, waar de planes bijna hetzelfde zijn.
Maar de besturing helemaal.
Dus vliegen was geen probleem :)

Gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen.

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

melly heb ik ook last van. wat ik ook vaag vind als ik vlak over de grond vlieg. en ik drop een bom dan hoor je de bom nog 3 a 4 sec vallen terwel je de BOEM al na 1 sec zou moeten horen.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• M@NIC
Bass64 schreef op 26 september 2002 @ 21:21:
melly heb ik ook last van. wat ik ook vaag vind als ik vlak over de grond vlieg. en ik drop een bom dan hoor je de bom nog 3 a 4 sec vallen terwel je de BOEM al na 1 sec zou moeten horen.
Hij valt niet recht naar onderen he.
Hij valt _nogal_ schuin :)

Anoniem: 16328

Mmm kijk nu al uit naar het spel maar heb eerst een nieuwe vidkaart nodig ;(.

Anoniem: 20627

Met bomben: gewoon recht op je target afvliegen (ruime bochten maken, dus neit meteen gaan keren als je gemist hebt (dan ben je ook makkelijker target voor AA-guns) maar even een stukje doorvliegen).

En dan komt de feeling vanzelf, dus wanneer je je bommen moet droppen.

Anoniem: 50739

hmm ik speel nu al hele dag scout, 't is toch best lastig lopende figuren neer schieten is echt moeilijk. Ik raak ze wel maar dan wil ik weer schieten en zijn ze weg... en nog soms als ik precies op iemand zijn hoofd/borst richt(op stilstaand mannetje) schiet ie gewoon mis en dan heeft de ander me alweer te pakken...

ik ga morgen nog verder oefenen met scout, hopen dat het dan weer een stuk beter gaat :)

Anoniem: 50683

Haha, hier precies hetzelfde, misschien kunnen we er een "praatgroep" over beginnen.
De meest interessante vraag vind ik nog altijd, hoe vriend/vijand te onderscheiden vanuit de lucht.
melly schreef op 26 september 2002 @ 21:09:
Hebben zij soms een bepaalde "fieuw instelling"waardoor zij precies hun bommen en kogels weten te plaatsen?

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
Anoniem: 50683 schreef op 26 september 2002 @ 22:01:
Haha, hier precies hetzelfde, misschien kunnen we er een "praatgroep" over beginnen.
De meest interessante vraag vind ik nog altijd, hoe vriend/vijand te onderscheiden vanuit de lucht.

[...]
Hehehehe...wat een dilemma door zo'n spel :)
Maar hoe je vriend/vijand kan zien heb ik nu wel door.
Zodra je een target ziet kijk ff snel op je kleine radar.
Als je hem ook daar in kan zien is hij een vriend...zo niet..KILL HIM!!!!!
Maargoed...dan komen we gelijk weer bij het oude probleem..
Probeer hem maar eens te killen :(
Iemand nog zin in ganzenborden?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mwah.. heb het al op easy staan allemaal... en een ronde duurt nog steeds vrij kort.

Iemand anders nog tips? (mn vraag ging dus over langer spelen bij Instant Battle.mocht die info verloren zijn gegaan door dit geweldige 'grote topic' ;))

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
als je in het vliegtuig zit moet je gelijk even op F9 rammen, dan zijn al die tellertjes enzo weg, hierdoor hoef je niet iedere keer een snoekduik te maken om te kijken of er een target is. Dat scheelt al veel in het vliegen. Verder veel oefenen.

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Precies.. probeer ook te leren om te gaan met je machine guns ipv bommen.. een jeep/half-track/artillery [wespe/priest] is echt zo kapot met fighter machine guns. Bommen moet je bewaren voor tanks. Als je wilt kun je ook je vleugels gebruiken om lastige infantry onschadelijk te maken [gewoon erg laag over de grond scheren en je maait ze in een tik neer.]

als je nieuwe ammo nodig hebt moet je gewoon heel laag over je eigen landingsbaan vliegen, wordt dat automatisch aangevuld. En ga als eerst vliegen [het liefst met een fighter] in levels als El Alamein, daar kun je lekker vrij bewegen.

Mijn plaatjes pagina is trouwens met wat nieuwe piccies geupdate.. ik gooi ze nu bovenaan ipv onderaan wat het makkelijker maakt updates te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

om bommen te droppen, vlieg ik altijd op f10.. als iemand me achterna zit.. gewoon ff een corkscrew uitvoeren en op f9 rammen (zonder cockpit), vizier op m richten.. (beetje d'r voor), en schieten maar :) eitje... als je flightsimulators kunt, dan is dit echt een eitje.. alleen die stal's.. je valt wel errrrug rap uit de lucht.. maarja.. we hebben de parachute nog :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nu ik toch hier ben.. hoe kun je je fov (field of vision) veranderen.?!? ik heb zo'n vermoedde dat ie nu op 90 graden sta, terwijl ik bijna alle games op 120 draai.. (zie je meer :))

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
bij mij is het water niet goed, zwarte blokken enzo...soms ook wel, maar vooral bij bewegen zijn de water textures niet goed

iemand een id wat het is?keb radeon 9700 pro...
ennuh, die refresh fix, is dat die d3d fix? voor mafia, bf1942 en nog zo'n spel? of is dit een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

kijk, Hellsing en ik gingen effe vliegen, en het is mogelijk om een plane op de hangar te landen !!!! :) ghehe

Afbeeldingslocatie: http://80.56.179.116:666/bf1942/landen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.56.179.116:666/bf1942/landen2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.56.179.116:666/bf1942/landen3.jpg

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 11:35

H3llSiNG

Meh.

Wel kick om te doen ja :D

en het is nie eens zo moeilijk.. alleen met die groote lukte mij nie helemaal :P

/Edit : Nog ff wat... het lukte mij maar nie om screenies te nemen met print screen of end oid.. hij dump ze nie..

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

WOEI! Tis me ook gelukt (met het kleine vliegtuigje dan).
Sterker nog, ik ben weer zonder schade opgestegen VAN het dak van die hangar!

Afbeeldingslocatie: http://forum.gamers.nl/attachment.php?s=464a65f5e7544571a10b20fd4deada0b&postid=623809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Hoe komen jullie eigenlijk met z'n tweeen op het dak en een 1 persoons vliegtuigje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Owja, nog eentje die ik echt moet laten zien: het stuntteam aan het werk:

Afbeeldingslocatie: http://forum.gamers.nl/attachment.php?s=464a65f5e7544571a10b20fd4deada0b&postid=623812

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

KreKkeR schreef op 27 september 2002 @ 02:26:
Hoe komen jullie eigenlijk met z'n tweeen op het dak en een 1 persoons vliegtuigje?
koele pics man! hehe.. nou, ik was al geland, en hellsing kwam 2 minuten later aangevlogen.. en dus heb ik effe gauw een shot gemaakt van m :) zodoende.. en daarna met die b52 of wat het ook is !

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HenkS schreef op 26 september 2002 @ 09:28:
512 is meer dan genoeg

ik heb een amd 1400xp+ en draait echt super snel op 1024x768 alles op high

(heb nvidia geforce 2 64mb pro)

heb laatste drivers van video en geluidskaart en gaat gewoon goed :)
Maar ik denk dat daardoor komt you amd 1400 xp+ is veel sneller dan mijn p4 1.7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hellup?!
Yep, maar die antwoorden niet zo snel

Overigens draai ik geen RefreshFix, maar RefreshLock, voor de critici onder ons
Geen enkel verschil, na 1 minuut klapt de handel er spontaan uit... :/

En natuurlijk nog geen antwoord van EA gehad... iemand anders ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
agentorangina schreef op 26 september 2002 @ 23:56:
Precies.. probeer ook te leren om te gaan met je machine guns ipv bommen.. een jeep/half-track/artillery [wespe/priest] is echt zo kapot met fighter machine guns. Bommen moet je bewaren voor tanks. Als je wilt kun je ook je vleugels gebruiken om lastige infantry onschadelijk te maken [gewoon erg laag over de grond scheren en je maait ze in een tik neer.]
Precies :)
Zelf gebruik ik bijna nooit bommen.
Infantry neermaaien in een duikvlucht is het mooiste dat er is.
Jeeps, APCs, planes, doek ook allemaal met m'n machine guns.

Alleen tanks met bommen.
2 bommen erop en dies ook weer van de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M@NIC schreef op 27 september 2002 @ 10:31:
[...]

Precies :)
Zelf gebruik ik bijna nooit bommen.
Infantry neermaaien in een duikvlucht is het mooiste dat er is.
Jeeps, APCs, planes, doek ook allemaal met m'n machine guns.

Alleen tanks met bommen.
2 bommen erop en dies ook weer van de wereld :)
Hmm dan moet ik toch maar ff gaan oefenen met die fighters,dogfighten lukt me wel maar ground targets raken wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Laatst ff geouwehoerd met onze grote vriend Kouwe_arie :D
Mustang ownage :P
BTW. screenshots zijn door hem gemaakt, ik vloog

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot5%20copy5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot6%20copy6.jpg

BTW: Het kan wel lager hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Kun je ook vliegen met een joystick? ik ga hem vanmiddag halen en het zou i.i.g. wel handig zijn als het zou kunnen.

(mijn top gun ligt toch alleen maar stof te verzamelen)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marruk schreef op 27 september 2002 @ 13:35:
Kun je ook vliegen met een joystick? ik ga hem vanmiddag halen en het zou i.i.g. wel handig zijn als het zou kunnen.

dat kan idd ik heb zo een met alle dingen erop thorttle enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

m@nic op welke server speel je vaak :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65410

ik ga mn joystickje gelijk weer uit de kast rukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet een beetje mazzel hebben dat je joystick het doet. Sommige geven problemen in BF. Maar ik ben blij dat mn oude Flightstikkie nog werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Marruk schreef op 27 september 2002 @ 13:35:

Ik vind het echt zwaar klote om te vliegen met een joystick.
Maar het zou wel beter moeten zijn.
Veel mensen vragen ook of ik met een joy speel :?
PoweRoy schreef op 27 september 2002 @ 13:43:
m@nic op welke server speel je vaak :?
Dit was op m'n eigen private server.
Ik speel normaal gesproken gewoon op een willekeurige server, als er maar ruimte vrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M@NIC schreef op 27 september 2002 @ 13:48:
[...]

Ik vind het echt zwaar klote om te vliegen met een joystick.
Maar het zou wel beter moeten zijn.
Veel mensen vragen ook of ik met een joy speel :?

[...]

Dit was op m'n eigen private server.
Ik speel normaal gesproken gewoon op een willekeurige server, als er maar ruimte vrij is :)
Nou met joystick vliegen vind ik reuze makkelijk :) Force Feedback 2 joystick heb ik. Zit ook een as voor de rudders op en dat is reuze handig als je een beetje weet hoe je het moet gebruiken he.

Je kunt het vliegen nou niet vergelijken met een flightsim maar ik vind toch dat de besturing redelijk hetzelfde is.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.