Kwestie van zelf proberen zou ik zeggen
Maar de kans is groot dat je door mods Battlefield na de install niet meer kunt starten. (extra maps, blood patches of de zogenaamde cheat van de viewdistance)
Wat ik dus heb gedaan is een cleaninstall van Battlefield en daaroverheen ALLEEN de 1.2 patch geinstalleerd en dat werkt nu

Je zou net als ik een backup kunnen maken van je key settings en dan later terugzetten.
Op sommige servers kun je echter nog wel foutmeldingen krijgen, die hebben dan OF de 1.1 patch nog of de foute 1.2 patch. Nogmaals de file met de size: 21,8 MB (22.956.029 bytes) is de juiste.
Verder is de sniper veel beter geworden, het schieten algemeen is accurater, het knallen met de b17 is beter, had er vanochtend al 2 planes mee neergahaalt

en het geluid is ietwat beter, nog niet 100% en voor de rest weet ik het zo ff niet

Tiger tank is volgens mij ook een stuk sterker geworden, stond vanochtend in een hangar met dat ding (wordt dus autom. gerepareerd) en is dan bijna onverwoestbaar tenzij iemand (engineer) komt aanhobbelen met dynamite
[
Voor 11% gewijzigd door
Anoniem: 26235 op 28-11-2002 14:18
]