Het grote Bf1942 topic deel V

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.386 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:57

Belgar

Archmaster ranzige code..

Snow_King schreef op 26 November 2002 @ 13:16:
ik heb een probleem met screenshots..

Bomen en dat soort dingen zijn niet groen maar wit/grijs geblokt.
Andere objecten, zoals: het raam van een jeep ofzo die hebben dat ook.

Weet iemand hoe dit komt?
Daar waar ie wit/grijs geblokt is wil dat zeggen dat ie die kleur als 'transparancy' gebruikt. Kan aan je viewer liggen. heeft ie het ook als je het vervolgens converteerd naar een ander formaat?

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22706

Maestro.mosjuh schreef op 26 November 2002 @ 13:26:
zoo; ik heb weer even wat commentaar;
wat is er met die *** camera als je dood gaat; ik bedoel zodra je neergeschoten word zie je gelijk wie je vanaf waar neergeschoten heeft.... DAT HOORT TOCH NIET;
ea, mijn tip; sloop deze 'feature' uit het spel, want zo word een sniper veel te veel benadeeld....
Jij snipert zeker veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
nee; bijna niet..... ik schiet altijd mis. :P

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Opzich vind ik die killcam wel goed, het voorkomt dat mensen gaan campen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Anoniem: 26235 schreef op 26 November 2002 @ 14:33:
Opzich vind ik die killcam wel goed, het voorkomt dat mensen gaan campen :)
maar dat gebeurde toch ook in oorlogstijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Ja idd ga jij rondlopen als sniper dan. In BF mag je zeker campen omdat het zo wijds is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maestro.mosjuh schreef op 26 November 2002 @ 14:57:
[...]

maar dat gebeurde toch ook in oorlogstijd?
Er is helemaal niks mis met campen zeker niet in Battlefield het is denk ook zeer van belang voor een overwinning.

Maar over het algemeen heb ik een hekel aan campende snipers :z zeker in Battlefield heeft het weinig nut, jij moet als sniper stil liggen en je enemy moet bij voorkeur ook stil staan en anders heb je in Battlefield in mijn ogen gewoon geluk als je een bewegend target neerschiet, hoeveel skill je ook mag hebben uit andere games.

Battlefield draait voornamelijk om de conquest mode en daarin is het de bedoeling vlaggen te veroveren om snel met je team te kunnen winnen. Een battle tussen 2 of meer snipers is niet echt interessant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-05 15:43
In deze forum wordt gepraat over hoe met teamkillers om te gaan.
De manier om een vote op te starten binnen je eigen team is mij duidelijk maar is het wel altijd mogelijk? I het niet zo dat als voting uit staat op de server het onmogelijk is om zo'n vote op te starten??
Als dit bij iemand bekend is, graag even laten weten, ik wordt namelijk gestoord van die spelbedervers! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
wat helemaal erg is als je van die kneuzen hebt die zo'n b17 pakken en dan denken dat ie het niet haalt en er gauw uitstappen en dan dat ding verneuken

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
waar ik trouwens ook steeds meer last van krijg is dat berichtjes van mijn medespelers veel later en allemaal in 1 keer aankomen;
ik had het daarnet weer; Py die had een aantel dingen getyped en +- 5 minuten later kreeg ik de hele rits van berichtjes in 1 keer binnen (hierdoor natuurlijk onleesbaar omdat ze zo snel voorbijkomen).

hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maestro.mosjuh schreef op 26 november 2002 @ 16:53:
waar ik trouwens ook steeds meer last van krijg is dat berichtjes van mijn medespelers veel later en allemaal in 1 keer aankomen;
ik had het daarnet weer; Py die had een aantel dingen getyped en +- 5 minuten later kreeg ik de hele rits van berichtjes in 1 keer binnen (hierdoor natuurlijk onleesbaar omdat ze zo snel voorbijkomen).

Neuh, ik spreek meestal met kogels :D

Maar serieus: nee nog niet tegengekomen. Het is wel zo als ik op servers speel met 40 man of meer dat ik dan een groot deel van de sound niet hoor van wat er om me heen gebeurd, zal wel buggy code zijn; niet meer dan x zoveel channels aan sound door je speakers ofzo.

Vliegen op publics heb ik opgegeven tenzij de server wel relax is of er moet toevallig 1tje voor me neus spawnen.

Votingsysteem zuigt imho, volgens mij heb ik ooit eens geprobeerd een vote te maken om een teamkiller eruit te krijgen maar volgens mij krijgt niemand in zijn beeld dat er een vote is gestart, en als het wel zo was dan was ie al snel weer weg vanwege de vele messages :(

Voten werkt dus niet :'( ook al zou het voten iets beter zijn dan nog moet je met sound gaan werken vind ik, iets in de trend van a vote is called ofzo, want ik betrap me er zelf vaak op dat ik niet veel tijd heb om naar de text te kijken, ik reageer meer op de sound van opdrachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

michiel?
zeg anders reageer je ff
hoe moet ik in wake mijn vliegtuig reloaden???
HEY????
ANDERS REAGEER JE MICHIEL!?!?!?!??
HOE MOET IK RELOADEN???????????????????????//

etc.. je zou er bijna moe van worden als iemand niet reageert....... :+

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

Chatlag... Heb wel eens gehoord van mensen in de clan die er ook last van hadden... Zelf gelukkig nooit gehad.

Weet iemand ook of je in het console (~) scherm, de teksten die al geweest kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 26 November 2002 @ 19:05:
[...]

michiel?
zeg anders reageer je ff
hoe moet ik in wake mijn vliegtuig reloaden???
HEY????
ANDERS REAGEER JE MICHIEL!?!?!?!??
HOE MOET IK RELOADEN???????????????????????//

etc.. je zou er bijna moe van worden als iemand niet reageert....... :+
ja; ehhh hoe moet je in wake (ctf) eigenlijk je ammo aanvullen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50581

Maestro.mosjuh schreef op 26 November 2002 @ 20:41:
[...]

ja; ehhh hoe moet je in wake (ctf) eigenlijk je ammo aanvullen? 8)7
door te landen op het vliegdekschip :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Anoniem: 50581 schreef op 26 November 2002 @ 20:59:
[...]

door te landen op het vliegdekschip :*)
*read my words*
ctf had ik het over...
ctf != carrier

(ctf = capture the flag)

btw; eroverheen vliegen is ook voldoende

offtopic:
zo'n n00b ben ik nu ook weer niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 26 november 2002 @ 22:11:
[...]

*read my words*
ctf had ik het over...
ctf != carrier

(ctf = capture the flag)

btw; eroverheen vliegen is ook voldoende

offtopic:
zo'n n00b ben ik nu ook weer niet hoor
kan uberhaupt niet..... niet in wake - ctf (wrom weet ik ook niet maar de andere spelers zeiden dat omdat jij niet reageerde ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 26 November 2002 @ 22:46:
[...]

kan uberhaupt niet..... niet in wake - ctf (wrom weet ik ook niet maar de andere spelers zeiden dat omdat jij niet reageerde ;))
aha.......

d8 ik al; alleen ik hoorden anderen weer zeggen dat het wel kon (die hadden het cker nog niet geprobeert in ctf)....

dat ik niet reageerde kwam dus door die 'chat-lag'

offtopic:
ik wil graag een woord toevoegen aan het internet-woordenboek; 'chat-lag'

chat-lag (de ~ (m))

1 specifieke lag die optreed alleen bij het chat gedeelte van een programma.
zie ook lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8713

YES DE PATCH!!!!

OH WAT FIJN!!!

hu? ohnee ik droomde even... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Anoniem: 8713 schreef op 26 november 2002 @ 23:23:
YES DE PATCH!!!!

OH WAT FIJN!!!

hu? ohnee ik droomde even... O-)
ARGGG HEO........

ho... ff inhouden; ik wil nog geen officiele waarschuwing.... (wilde je voor enkele lelijke dingen uitschelden)

* Maestro.mosjuh dacht echt dattie er was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 26 November 2002 @ 23:28:
* Maestro.mosjuh dacht echt dattie er was.....
ik was er ook even ingetrapt.. maar ik heb onderhand geleerd eerst verder te lezen dan mijn bierbuik dik is (1-0 voor mij O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 26 November 2002 @ 23:37:
[...]

ik was er ook even ingetrapt.. maar ik heb onderhand geleerd eerst verder te lezen dan mijn bierbuik dik is (1-0 voor mij O-))
hummm....... ik ruik hier toch enige vorm van uitlokking tot schelden ;)

* Maestro.mosjuh kan het hebben :X

(ik weet nl wie van de 2 zwaarder is }) 1 - 1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, komop lui... humor mag nooit uit een topic verdwijnen! :*)

Ik vond het wel een grappige... ;)

Jaja, maar als 'ie er dan ECHT is... dan zijn we toch blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 19:06

Glorificationer426

come we hero rush yes?

team killers zijn idd heel erg jammer van dit spel, hoe vaak ik wel niet door een of andere prutser werd neergeknald "Nee IK wil t vliegtuigie" of dat ik de hele tijd roep "I need a pickup" en ze je gewoon straaaal voorbijrijden :X
dat en de rest van de bugs maakt t er niet beter op.. toch wel een beetje jammer van zo'n goed spel

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Glorificationer schreef op 27 november 2002 @ 00:11:
team killers zijn idd heel erg jammer van dit spel, hoe vaak ik wel niet door een of andere prutser werd neergeknald "Nee IK wil t vliegtuigie" of dat ik de hele tijd roep "I need a pickup" en ze je gewoon straaaal voorbijrijden :X
dat en de rest van de bugs maakt t er niet beter op.. toch wel een beetje jammer van zo'n goed spel
vind ik ook.. het grote nadeel is dat niemand zich als een TEAMplayer gedraagt.. uiteraard gebeurt dat wel in clans enzo maar goed.. ik heb geen tijd en zin in dat soort verplichtingen... meestal als ik een medic of engineer ben probeer ik juist naast mijzelf de rest van het team ook te helpen..

offtopic:
waarom krijg ik steeds deze error als ik een reply wil doen?
Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.fok.nl/userpics/28700_error.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door py.mosjuh op 27-11-2002 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk zouden ze ook de gehele spraak commands net zoals bij bijv. Wolfenstein moeten doen.. Daar heb je ten minste ook "Hi", "Hello!" "Thanx" etc...

Ook zou het misschien wel leuk zijn als ze verschillende taal-accenten zouden hebben... (een Japans accent... hoe klinkt dat?)

Het is een werelds spel.. maar toch zijn er VEEL dingetjes te verbeteren ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71693

Hebben jullie Codename Eagle al eens gespeeld, mijn god hier zaten toch veel bugs in!

Battlefield is echt een wereld van verschil vergeleken met zijn voorganger!

In ieder geval, over die teamkillers..

Ik besteed er weinig aandacht aan, maar het is soms wel enorm irritand als ze je vliegtuig neerhalen :(

En over teamwork...
Ik vind dit zeer meevallen eigenlijk, vaak vind ik wel een persoon die ook aan teamwork doet, of iig door mij aangestoken wordt omdat ik zijn tank ff repareer of iets dergelijks.

Maar veeluit gebeurd er ook niks, of rijden ze gewoon door terwijl ik hun tank aant fixen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

offtopic:
:O *gaap* :O

sjees man, je kan niet eens een goeie nachtrust krijgen hier in enschede.. val ik net in slaap *KLABATS* vette aanrijding bij mij aan de straat.. en dat terwijl ik nou net wou uitrusten voor een battlefield marathon.....

maar goed... wat zal de nieuwe dag brengen? is het echt? ik geloof mijn ogen niet! de patch!!!!! EUREKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je kan um hier downloaden: http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/gamedemo.jsp?state=111

op de EA site zeggen ze:
It could be said that for every action, there's a reaction. In the case of this week's update, we have the action of bringing you some bad news, but the reaction is a heavy dose of good news. So we're going to give you the bad news first. So sit back, relax, and enjoy the surprise at the end of the update.
wat dus inhoud dat ze nog niets hebben geupdate.. wie ditmaal _weer_ in een loos geintje is getrapt verdient die link gewoon... >:)
* py.mosjuh vraagt zich af of Maestro ook daarbij hoort... :X

[ Voor 47% gewijzigd door py.mosjuh op 27-11-2002 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

PoweRoy

funky!

py.mosjuh schreef op 27 November 2002 @ 07:35:
offtopic:
:O *gaap* :O

sjees man, je kan niet eens een goeie nachtrust krijgen hier in enschede.. val ik net in slaap *KLABATS* vette aanrijding bij mij aan de straat.. en dat terwijl ik nou net wou uitrusten voor een battlefield marathon.....

maar goed... wat zal de nieuwe dag brengen? is het echt? ik geloof mijn ogen niet! de patch!!!!! EUREKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je kan um hier downloaden: http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/gamedemo.jsp?state=111

op de EA site zeggen ze:

[...]

wat dus inhoud dat ze nog niets hebben geupdate.. wie ditmaal _weer_ in een loos geintje is getrapt verdient die link gewoon... >:)
* py.mosjuh vraagt zich af of Maestro ook daarbij hoort... :X
eikel :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
zullen we een ban voor hem aanvragen }) :r
de }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 27 november 2002 @ 09:07:
[...]

zullen we een ban voor hem aanvragen }) :r
de }:O
hijs weer fijn.. maar goed.. ik heb me tot vorige week eerlijk gezegd niet zo gestoord aan dat de patch nog niet uit was (niet echt problemen met spelen) maar zo langzamerhand lopen de bugs me toch behoorlijk op de zenuwen te werken (en dankzij mijn posts werkt jullie dat weer op de zenuwen :D).. chatlag, serverlag, tk-ers etc.. arghhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 27 november 2002 @ 09:11:
[...]

hijs weer fijn.. maar goed.. ik heb me tot vorige week eerlijk gezegd niet zo gestoord aan dat de patch nog niet uit was (niet echt problemen met spelen) maar zo langzamerhand lopen de bugs me toch behoorlijk op de zenuwen te werken (en dankzij mijn posts werkt jullie dat weer op de zenuwen :D).. chatlag, serverlag, tk-ers etc.. arghhhh
en wat te denken van de gewone lag, en dan is er nog een vote systeem dat niet werkt; 'envoirment variables' die men kan aanpassen (view distance cheat), servers die er voor het einde van de ronde ermee ophouden (connection problem), servers die geen goede mapchange kunnen doen (data corrupted), etc

daarnaast zit ik natuurlijk te wachten op de verbeteringen --> linux dedicated server, minder cpu power voor een server nodig, betere hit prediction (niet dat je een hele clip van je machinegeweer op een ventje 2 meter verderop leegt en dat wonderbaarlijk genoeg 90 % erlangsheen vliegt... etc

offtopic:
das een waslijst.... kom maar op met die patch ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 27 November 2002 @ 09:19:
[...]

en wat te denken van de gewone lag, en dan is er nog een vote systeem dat niet werkt; 'envoirment variables' die men kan aanpassen (view distance cheat), servers die er voor het einde van de ronde ermee ophouden (connection problem), servers die geen goede mapchange kunnen doen (data corrupted), etc

daarnaast zit ik natuurlijk te wachten op de verbeteringen --> linux dedicated server, minder cpu power voor een server nodig, betere hit prediction (niet dat je een hele clip van je machinegeweer op een ventje 2 meter verderop leegt en dat wonderbaarlijk genoeg 90 % erlangsheen vliegt... etc

offtopic:
das een waslijst.... kom maar op met die patch ea
zie de etc opmerking in mijn post O-)

maar je hebt helemaal gelijk (voor de afwisseling)

en dat jij iemand 2 meter van je af niet kan raken ligt niet aan de hit prediction hoor >:)

[ Voor 7% gewijzigd door py.mosjuh op 27-11-2002 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dan gamespot.com heeft voor ons maar de update verzorgt :+ zal de pr man van EA wel geschreven hebben nadat ie weg moest >:)

http://gamespot.com/games...s/0,10870,2898739,00.html
EA is doing final testing on a patch that will improve the WWII multiplayer action game's hit detection with small arms, among other changes.

EA has informed us that the much-anticipated version 1.2 update for Battlefield 1942 is now in final testing and will soon be released. The update addresses a variety of gameplay issues, but its main focus is on increasing the game's frame rate and improving the hit detection for handheld weapons. The patch will also include some minor gameplay tweaks and miscellaneous graphical fixes. Stay tuned for word on the update's release.
For more details on the game, read our full review of Battlefield 1942.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 27-11-2002 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
nou py... wat zei ik???? 1e regel
patch that will improve the WWII multiplayer action game's hit detection
i rest my case....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 22:05

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Anoniem: 71693 schreef op 27 November 2002 @ 01:22:
En over teamwork...
Ik vind dit zeer meevallen eigenlijk, vaak vind ik wel een persoon die ook aan teamwork doet, of iig door mij aangestoken wordt omdat ik zijn tank ff repareer of iets dergelijks.

Maar veeluit gebeurd er ook niks, of rijden ze gewoon door terwijl ik hun tank aant fixen ben...
of dat ze je overhoop rijden omdat ze achteruit gaan of zo

inderdaad... teksten zoals "i'm an engineer" zouden zeer handig zijn, en ook punten verkrijgen voor het helpen van je team als engineer of medic zouden zeer handig zijn.

wel vaak meegemaakt dat je met 2% health op twee meter afstand achter een medic aan rent en "MEDIC!!!" roept, dat die gast het niet eens door heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Bzzje op 27-11-2002 10:38 ]

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL stukje quote van het officiële Battlefield forum:
To all of u who read my post about the HEL clan. Well, i talked to him. He talked about how much FPS fixing they did, the coding they fixed, the nades, the tanks the hit detection etc. But all he did was talk about what EA/Dice say is gonna be in the patch. Each week, he said, they have gotten a new patch version of 1.2, like 1.2H, 1.2K etc now 1.2Q all beta versions.
Kan nog wel ff duren tot de z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Anoniem: 26235 schreef op 27 November 2002 @ 10:55:

[...]

en dan nog za, zb, zc, zd, etc.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51957

Anoniem: 26235 schreef op 27 November 2002 @ 10:55:

[...]

Zou wel lekker zijn als er van elke patch een chancelog ergens te vinden is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:28

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik vind het nu wel genoeg, kom maar op met die patch want ik wordt al die bugs zat, stelletje eikels daaro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
wat niet zo zeer een bug is maar wel brak, vind ik eigenlijk dat je als je gekilled word ziet wie het gedaan heeft. Zo kan je dus nooit een tijdje lekker sniperen, want iedereen weet je waar je zit als je ze neer geknald hebt :( Ze respawnen, lopen ff naar de plek waar je zit en killen je. Dat vind ik toch wel bijzonder slecht. Wat ik ook al een aantal keren meegemaakt heb, is dat ik simpelweg geen spawn place kan aanklikken, terwijl ze toch echt van mijn team zijn, staat gewoon een vlag bij enzo en andere spawnen er wel..btje brak.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

FireFoz schreef op 27 November 2002 @ 12:34:
wat niet zo zeer een bug is maar wel brak, vind ik eigenlijk dat je als je gekilled word ziet wie het gedaan heeft. Zo kan je dus nooit een tijdje lekker sniperen, want iedereen weet je waar je zit als je ze neer geknald hebt :( Ze respawnen, lopen ff naar de plek waar je zit en killen je. Dat vind ik toch wel bijzonder slecht. Wat ik ook al een aantal keren meegemaakt heb, is dat ik simpelweg geen spawn place kan aanklikken, terwijl ze toch echt van mijn team zijn, staat gewoon een vlag bij enzo en andere spawnen er wel..btje brak.
heet de killcam, kan ook uit en we hebben er 15 posts terug (ongeveer) ook over geklaagd.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:14
FireFoz schreef op 27 november 2002 @ 12:34:
Nou, ik vind het wel goed dat je ziet wie je gemold heeft. Dat je weet dat er iemand daadwerkelijk op je geschoten heeft en dat het geen lag was ofzo waardoor je ineens dood bent.

En inderdaad, dat maak ik af en toe ook mee, dat je niet kunt spawnen hoewel die punten wel in bezit van je team zijn. Komt voornamelijk voor bij CTF mode heb ik het gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Haay schreef op 27 november 2002 @ 13:11:
[...]

Nou, ik vind het wel goed dat je ziet wie je gemold heeft. Dat je weet dat er iemand daadwerkelijk op je geschoten heeft en dat het geen lag was ofzo waardoor je ineens dood bent.

En inderdaad, dat maak ik af en toe ook mee, dat je niet kunt spawnen hoewel die punten wel in bezit van je team zijn. Komt voornamelijk voor bij CTF mode heb ik het gevoel...
humm; ik heb het juist heel weinig bij ctf en veel meer bij conquest.
misschien komt het omdat ik de laatste tijd alleen maar op EA servers speel daar er nog nooit last van heb gehad (wel weer van andere bugs trouwes)

offtopic:
post nummer 499 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henksnap
  • Laatst online: 28-10-2021
Quote< Door _Ascari - Wednesday 27 November 2002 01:22

Hebben jullie Codename Eagle al eens gespeeld, mijn god hier zaten toch veel bugs in!>>

Tjonge jonge,was dit ook van EA? Dan kunnen we nog een tijdje wachten voor de1.2 update
Bf1942 is het eerste spel wat ik gekocht heb wat rond de fl100.00 kost,gaf nooit veel uit voor een spel,meestal was het een lege rw cdrom.
vind het jammer dat het zolang moet duren voordat een spel "compleet"is,
zal je niet merken bij de Xbox of Ps2,de prijs mag dan wel wat duurder zijn,maar no bugs

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Gisteren gelachen. Ik was bezig met die level met die 2 eilandjes met loopbrug (kleine level)

Na dat ik alle jappenschepen de grond in had geschoten heb ik mijn kannoneerboot in het water tussen de 2 eilanden gevaren (vol gas). De punt stopte vlak voor de brug. Hierdoor kon ik jappen op het vliegveld en op het eilandje met het scheepskanon onder vuur nemen. Lekkurrrrr.

Het kustgeschut kon mij niet raken. Tanks waren met 1 knal naar de hemel. Had wel wat last van bazooka's. Maar ja. De armor van zo'n schip is behoorlijk stevig.

Het schip lag wel zo vast als een huis. Dus na zo'n aktie krijg je die niet meer in de open zee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe heb net maar ff de stoute schoenen aangetrokken en EA nederland gebelt :P

Grote problemen had ik ofcourse werkte allemaal voor geen meter en ik had op fora gelezen dat er een 1.2 patch kwam alleen het duurde me te lang en ik was van plan hem terug te brengen naar de winkel :+

Antwoord: uhuh welke videokaart heb je (heb maar gf 2 gezegt met det. 30.82, kon het niet opbrengen om te vragen hoe kan ik dat zien meneer, wie weet hoelang dat had geduurt :+) antwoordt die dombo ook nog dat ik beter det. 40.72 kon installen, op een gf 2 zeker, zal ten eerste weinig performance geven en ten tweede is Battlefield getest met 28.xx ofzo dus 30.82 zou zeker moeten werken |:(

Nah ja hij zweeg verder over de 1.2 patch ik kon ook totaal niet opmaken uit zijn stem ofzo dat ie stond te liegen of meer wist :+ hij zal het dus echt wel niet weten.

Ok wie is de volgende die belt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Kirpeknots schreef op 27 november 2002 @ 15:16:
Gisteren gelachen. Ik was bezig met die level met die 2 eilandjes met loopbrug (kleine level)

Na dat ik alle jappenschepen de grond in had geschoten heb ik mijn kannoneerboot in het water tussen de 2 eilanden gevaren (vol gas). De punt stopte vlak voor de brug. Hierdoor kon ik jappen op het vliegveld en op het eilandje met het scheepskanon onder vuur nemen. Lekkurrrrr.

Het kustgeschut kon mij niet raken. Tanks waren met 1 knal naar de hemel. Had wel wat last van bazooka's. Maar ja. De armor van zo'n schip is behoorlijk stevig.

Het schip lag wel zo vast als een huis. Dus na zo'n aktie krijg je die niet meer in de open zee.
das dus midway (toch?)....

lijkt me wel een stoere actie idd.... ga ik ook eens proberen :)

btw; dit is mijn 500e post hier op het forum :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 27 november 2002 @ 15:20:
btw; dit is mijn 500e post hier op het forum :*) 8)
gefeliciteerd hoor... _/-\o_
Maestro.mosjuh schreef op 27 november 2002 @ 15:20:
[...]

das dus midway (toch?)....
lijkt me wel een stoere actie idd.... ga ik ook eens proberen :)
idd.. das midway.. gaan wij proberen vanavond.. ik ga wel episode 2 kijken (wordt weer eens tijd) maar daarna/voor kan het wel k? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

FireFoz schreef op 27 November 2002 @ 12:34:
wat niet zo zeer een bug is maar wel brak, vind ik eigenlijk dat je als je gekilled word ziet wie het gedaan heeft. Zo kan je dus nooit een tijdje lekker sniperen, want iedereen weet je waar je zit als je ze neer geknald hebt :( Ze respawnen, lopen ff naar de plek waar je zit en killen je.
enemy at the gates gezien?
Het is juist de kunst om dan op een nieuwe plek te gaan zitten en je oude plek in de gaten te houden 8)7

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Kirpeknots schreef op 27 november 2002 @ 15:16:

hoe heb je dat gedaan.. ik heb het dan met een aantal jappen schepen geprobeerd maar het lukte me niet..

verder heb ik nog steeds problemen met een torpedo te water laten.. ik vlieg echt proaktisch IN het water en nog zie ik als ik de torpedo in het water heb laten vallen en optrek achter me (mbv F11) geen torpedo spoor in het water..
* py.mosjuh snapt het niet meer.. help is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 27 november 2002 @ 19:30:
[...]

hoe heb je dat gedaan.. ik heb het dan met een aantal jappen schepen geprobeerd maar het lukte me niet..

verder heb ik nog steeds problemen met een torpedo te water laten.. ik vlieg echt proaktisch IN het water en nog zie ik als ik de torpedo in het water heb laten vallen en optrek achter me (mbv F11) geen torpedo spoor in het water..
de volgende keer zullen we wel samen vliegen ; dan gooi ik een torpedo in het water en vlieg jij achter mij.....

ik denk namelijk dat
* py.mosjuh de snelheid van de torpedo verkeerd inschat

hij gaat nl ongeveer even snel als jezelf; niet veel sneller of langzamer, daardoor kan het lastig zijn hem te zien.....

* Maestro.mosjuh zal het wel ff laten zien hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62816

OMG ik ben het nu echt zeker weten eens CS sux

ik heb et helemaal gehad !

BF here i come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-05 10:42

7th

PATCH 1.2 IS UIT!!!

Battlefield 1942 Patch [3:57 PM EST] - 4 Comments
FilePlanet (registration required) is now offering a new version 1.2 patch for the North American version of Battlefield 1942 as a 22 MB download. The new version of DICE's WW2 shooter adds network/server fixes, client fixes, AI improvements, a significant improvement in hand-to-hand combat, and more. In conjunction with this, FilePlanet (registration required) is also offering downloads of a new version 1.2 dedicated server.

http://www.fileplanet.com/files/110000/112888.shtml

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 62816 schreef op 27 november 2002 @ 22:12:
OMG ik ben het nu echt zeker weten eens CS sux

ik heb et helemaal gehad !

BF here i come
juist! :D

Nu alleen de 1.2 patch nog, hopelijk dan van al die lag af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

7th schreef op 27 November 2002 @ 22:19:
PATCH 1.2 IS UIT!!!

Battlefield 1942 Patch [3:57 PM EST] - 4 Comments
FilePlanet (registration required) is now offering a new version 1.2 patch for the North American version of Battlefield 1942 as a 22 MB download. The new version of DICE's WW2 shooter adds network/server fixes, client fixes, AI improvements, a significant improvement in hand-to-hand combat, and more. In conjunction with this, FilePlanet (registration required) is also offering downloads of a new version 1.2 dedicated server.

http://www.fileplanet.com/files/110000/112888.shtml
tadada tadada

:)

Hier zat ik nu heel lang op te w8en!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Iemand al een mirro voor deze patch?

Hij's alleen voor de North American versie :(

Ik ben hem nu toch aan het downen, mirror maak ik zo :)
rond 22.35 heb ik hem binnen..

[ Voor 13% gewijzigd door Snow_King op 27-11-2002 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

py.mosjuh schreef op 27 November 2002 @ 19:30:
[...]

ik had preices t zelfde, maar ga eens in singleplayer (ff makkelijk) met een torpedo bomber gewoon een schip aanvallen door torpedo's voor t schip te droppen, je hoort niks, maar na 2 keer begint t schip al te roken, dus ze werken wel :)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Snow_King schreef op 27 November 2002 @ 22:20:
[...]

tadada tadada

:)

Hier zat ik nu heel lang op te w8en!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Iemand al een mirro voor deze patch?

Hij's alleen voor de North American versie :(

Ik ben hem nu toch aan het downen, mirror maak ik zo :)
rond 22.35 heb ik hem binnen..
ik hoop dat we de NA versie ook kunnen gebruiken... anders moeten we nog langer w88........

ik heb nog geen mirror gevonden; iemand anders al meer succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
hier een lijstje van de changelog;
NETWORK/SERVER FIXES

-Low close combat hit accuracy due to network lag is much improved.

-Some Server CPU usage optimizations: Multiple server instances
should perform better.

-Fixed currently connected players being dropped at map switch in
favor of new connections.

-Remote Console application is now fixed.

-Release of bound sockets works correctly.

-Bug causing missing spawn points and Gray flags that do not
change is fixed.

-Bug causing soldier animation states to be dropped is fixed.

-Reconnection problems fixed.

-The ASEHost.dll "Failed to execute ASEQuery_init()" error
is fixed.

-No longer need to reissue the admin.enableRemoteConsole
and enableRemoteAdmin commands every time the server restarts.

-Bug in Standalone Server causing "Corrupted Data" error when
hosting CTF on Bocage is fixed.

-Added hit detection feedback: Client crosshairs blink with a
small dot in the crosshair and additional cross-lines when the
server registers a successful hit.

-Dedicated server settings are saved properly. (Note: if Friendly
Fire checkbox is turned off, the next time the dedicated server
is started the check box will be checked, but the percentages will
all be at 0%)

-Remote Admin (admin connected to server as a player) does not
have to authorize every time a new map starts anymore.

CLIENT FIXES

#Totally new file structure

-Ensures easy implementation of mods and expansion packs.

-There is a bf1942.pid file that includes the process id for the
battlefield game running.

#Gameplay tweaks

-Jeeps more sensitive to shells (one shot equals one kill).

-Increased B17 rate of fire for better carpet bombing.

-Grenade damage versus tanks is 40% less powerful.

-AA Gun Damage vs Infantry is increased (1 shot equals 1 kill in
torso/head). Also removed splash damage versus infantry.

-Slightly increased knife damage distance.

-Slightly decreased deviation when walking and shooting with
side arms.

-Increased damage for Machine Gun 42 and browning versus infantry.

-Increased damage for Plane Machine Guns versus other planes.

-Tiger tank health increased by 25%.

-Fixed M10 being treated as a jeep for splash damage.

-Slightly increased damage for MP40, MP18 and Thompson
versus infantry.

#Cheats removed

-"Long View Distance" cheat fixed.

-"Wireframe" cheat fixed.

-"Turning Off Fog" cheat fixed.

#Sound improvements and optimizations

-Irregular looping sounds and/or loss of sounds bug has been
fixed.

-Redundant sound state changes removed.

#Memory usage optimizations.

#Physics engine improvements

-Mine placed on jeep causing jeep to sink through ground no
longer possible.

#AI optimization

-Bots do not jump in and out of vehicles anymore.

-Bots have improved mobility and behavior while sitting in tanks:
close range enemies now make the AI drive further away and fire
from distance instead of just hopelessly circling around the
enemy.

-Several small tweaks and improvements for bot control

*Major improvements to artillery.

*Improved path selection (less prone to go on rough terrain).

*Major improvement of the fire behavior.

*Fixed bug in SAI's bot ordering update.

*Fixed AI handgun sound effect.

*AI will not favor planes on a runway which is blocked by other
vehicles.

*Decreased AI view distance.

*Several tweaks of .con-files for more accurate description of
the game elements.

#Menu

-New Button "Custom Game" lets the player play a custom made mod
game or Expansion Pack games.

-Server browser "Backfire" setting displays properly in server
details window.

-The in-game console stays in front of game text and is less
transparent for improved visibility.

-Improved In-game server browser filters.

-TAB button works so players can see their own score even if they
didn't make the top-3.

-The Minimap arrow yellow flash lasts longer when a teammate uses
a voice or radio command.

-Dedicated Server menu has an added function called
"Automatic Restart". When checked the server will automatically
restart if it crashes or is turned off any other way than
pressing the stop server button.

#Rendering optimization

-Billboard trees for GeForce 3-4.

-Hardware shadows on all cards (GeForce 1-4).

-Hardware skinning on animated meshes (wheels, flags, soldiers)
(GeForce 3+ and hw vertexshaders cards).

*New option to put into videoDefault.con (if wanted)

renderer.forceSwSkinning 1

(default is 0 = use hardware if available.)

-Tri-stripping (optimizing meshes to improve FPS).

-GeForce4 MX support fix that eliminates desktop crashes occurring
on some computers.

[ Voor 3% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-11-2002 22:57 . Reden: lay-out verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
iemand trouwens al opgevallen dat we nu wel downloaden maar dat eigenlijk elke server nog v1.1 is (zelfs e.a.)

let op; waarschijnlijk kun je niet naar bf servers connecten als je een verkeerde patch gebruikt. dus toch maar ff w88 op een eu versie :(

[ Voor 40% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-11-2002 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

http://www.avsoft.nl/%20/...1942/bf1942_v1.2_full.exe

Ik heb even een mirro opgezet voor jullie!

Btw, Meastro, hoe weet je dat?

In mijn BF stata nu v1.2 onderin het scherm...

[ Voor 15% gewijzigd door Snow_King op 27-11-2002 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Snow_King schreef op 27 november 2002 @ 23:09:

hij werkt dus wel? heb je al naar een server geconnect

WHAAAAAA
nice speed for download...
tnx voor de mirror :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-11-2002 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5765

Snow_King schreef op 27 November 2002 @ 23:09:

_/-\o_ Thx for link _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

No thanks :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Snow_King schreef op 27 November 2002 @ 23:09:

hier staan een aantal mensen die problemen hebben met de patch (waarschijnlijk doordat ze de europese versie hebben ipv uk);
linkje

[ Voor 3% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 27-11-2002 23:28 . Reden: rare url fix (pakte hem niet geheet doot @ teken) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Maestro.mosjuh schreef op 27 november 2002 @ 23:23:
[...]

hier staan een aantal mensen die problemen hebben met de patch (waarschijnlijk doordat ze de europese versie hebben ipv uk);
linkje
ik kan naar geen enkele server joinen, allemaal Connection Failed :(

edit:
ligt dus aan de patch....

Ik maak wel weer een nieuwe mirror als de Europe er is.

[ Voor 11% gewijzigd door Snow_King op 27-11-2002 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
conclusie; we worden alsnog lekker achter gesteld door ea.....

waarom hoeft voor de 1.1 patch maar 1 versie gemaakt te worden en voor deze 2 versies???? weird

offtopic:
snow_king ik denk dat je Battlefield helemaal opnieuw moet instaleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Maestro.mosjuh schreef op 27 november 2002 @ 23:31:
conclusie; we worden alsnog lekker achter gesteld door ea.....

waarom hoeft voor de 1.1 patch maar 1 versie gemaakt te worden en voor deze 2 versies???? weird

offtopic:
snow_king ik denk dat je Battlefield helemaal opnieuw moet instaleren...
gvd, moet ik alles weer gaan re-installen, daar heb ik zo'n hekel aan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Hm, volgens de changelog zou ik nu een stuk minder snel geïrriteerd worden tijdens het spelen van BF1942 :)

Maar zo te zien kan ik beter ff wachten op de europese patch, wil nog wel online kunnen spelen.

(@DiscWout) omg

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
hummm...... heb genoeg van het w88; ik ga maar slapen en morgen de patch downloaden....
*dank ea*

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

* py.mosjuh is blij
* py.mosjuh is chaggie... is eindelijk de patch uit, hebben ze alleen de USA versie.. ARGH.. wij betalen gvd waarschijnlijk nog meer voor een kopie dan dat die lui in de USA doen.. grrrrr

Bij mij werkt de 1.2 patch wel :)

Wat ik heb gedaan: eerst gewoon erover geinstalleerd dat werkte dus niet zal wel door de read-only of de mods komen (die ik gewijzigd/geinstald had).

Dus backup gemaakt van de control settings en Battlefield helemaal verwijderd, daarna Battlefield weer geinstalleerd (DUH) en alleen de 1.2 patch geinstalleerd op language english, dus ik heb de 1.1 patch niet geinstalleerd en dat werkt nu gewoon bij mij :)

Wat ik zo snel heb kunnen merken is dat de hit detection online beter is en de sound is improved, ik hoor veel beter wat waar is enz. :)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 26235 schreef op 28 november 2002 @ 06:17:
Bij mij werkt de 1.2 patch wel :)

Wat ik heb gedaan: eerst gewoon erover geinstalleerd dat werkte dus niet zal wel door de read-only of de mods komen (die ik gewijzigd/geinstald had).

Dus backup gemaakt van de control settings en Battlefield helemaal verwijderd, daarna Battlefield weer geinstalleerd (DUH) en alleen de 1.2 patch geinstalleerd op language english, dus ik heb de 1.1 patch niet geinstalleerd en dat werkt nu gewoon bij mij :)

Wat ik zo snel heb kunnen merken is dat de hit detection online beter is en de sound is improved, ik hoor veel beter wat waar is enz. :)
ok, dan ga ik dat ook proberen!

Op een nieuwe install zonder mods , werkt het perfect ;)

Ik lees dat de file op 3d gamers niet goed is! schijnt een beta te zijn!

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

alleen zonder mods, of ook zonder 1.1 patch?

Negeren is vooruitzien

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Anoniem: 26235 schreef op 28 november 2002 @ 09:30:
Ik lees dat de file op 3d gamers niet goed is! schijnt een beta te zijn!
Waar staat dat precies?? heb je er een linkje naartoe??
In het readme filetje staat er niks over beta.

Nothing more to say...

LMD schreef op 28 November 2002 @ 09:37:
[...]

Waar staat dat precies?? heb je er een linkje naartoe??
In het readme filetje staat er niks over beta.
nu ook op 3dgamers.com zelf :+

http://www.3dgamers.com/
Update: It appears EA initially sent us a beta version of the patch, which didn't allow online play. We have now replaced it with the correct patch. Apologies for the inconvenience.

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:29

bartaa

Battlefield

wat is eigenlijk het verschil tussen de US- en d europese-versie ?? iemand een idee?

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

bartaa schreef op 28 November 2002 @ 10:55:
wat is eigenlijk het verschil tussen de US- en d europese-versie ?? iemand een idee?
geen idee.. ik heb um gewoon gedownload van ea games en die werkt gewoon...

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

wat wel ronduit KLOTE is is dat EA nu eindelijk de pacth uit heeft (_/-\o_ hulde _/-\o_) maar dat ze nu NIET hun servers hebben geupdate.. daar draait dus nog v1.1 op.... |:(

edit:
LEER TYPEN KRENG

[ Voor 10% gewijzigd door py.mosjuh op 28-11-2002 11:14 ]

En post 1000 :P wie mag een nieuw topic maken :)

py.mosjuh schreef op 28 november 2002 @ 11:13:
wat wel ronduit KLOTE is is dat EA nu eindelijk de pacth uit heeft (_/-\o_ hulde _/-\o_) maar dat ze nu NIET hun servers hebben geupdate.. daar draait dus nog v1.1 op.... |:(

edit:
LEER TYPEN KRENG
Tja das wel erg vaag ja , je zou toch denken dat ze de boel gelijk omgooien..
Of ze zijn zelf nog niet zeker van de zaak :? :?

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Anoniem: 26235 schreef op 28 november 2002 @ 11:15:
* py.mosjuh wist niet dat dat gebruikelijk is na 1000 posts

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

trouwens.. ik was ff aan het zoeken naar vorige BF topics.. waar is deel IV? maar goed.. EA schijnt trouwens vaker dingen te beloven en niet te doen.. een simpel iets als de officiele BF site ging ook niet zonder problemen..
op [Battlefield 1942] Officiele site weer uitgesteld. hadden ze het daar ook al over...

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55
py.mosjuh schreef op 28 November 2002 @ 11:23:
[...]

Dit om het geheel een beetje overzichtelijk te houden.

PS hier is deel iv:
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)

[ Voor 18% gewijzigd door ge-flopt op 28-11-2002 11:37 ]

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

ge-flopt schreef op 28 November 2002 @ 11:35:
[...]

Dit om het geheel een beetje overzichtelijk te houden.

PS hier is deel iv:
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)
dank.. ik zie trouwens dat deel IV met patch 1.1 eindigt.. moet je nagaan hoe lang het geduurt heeft voor 1.2 er was...

KLEIN MINPUNTJE wat betreft de 1.2 patch dus let ff op voordat je de 1.2 patch installeerd!!!

Schijnt dat je alleen online kunt spelen met servers die gepatch zijn met de UK version.

Kan wel kloppen ik heb vanochtend alleen geprobeerd op een nederlandse server die toevaliig de 1.2 patch had. Op amerikaanse e.d. kom ik niet, en ook bij duitse krijg ik vaak de melding data difference from server (oid)

ik zie net dat gameservers.nl #2 ook eentje heeft draaien met de 1.2 patch (is een nederlandse server voor diegene die dit niet bekend voorkomt) maar heb het nog niet kunnen testen omdat ie propvol zit.

//edit: ik zie zelf net in ASE dat er een soort id van landennummer aan vast zit voor nederland is dat 1033 misschien dat ie daar zelfs op controleert en dat je alleen in dit geval op nederlandse servers kunt spelen.

//edit2: BELANGRIJK: ik zie net dat de mirror van snow king(die ik gebruikt heb) dat die file verschilt van fileplanet een paar bytes, had ook al op de messageboard gelezen dat er een beta in omloop was zoals bij 3d gamers de file bij fileplanet is: 21,8 MB (22.956.029 bytes) ik zal verdere bevinden reporten :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 28-11-2002 12:29 ]

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 26235 schreef op 28 November 2002 @ 11:15:
dat mocht ik doen :)

ligtheye, heb ik de goede versie of nu juist de beta?
Ik heb hem bij 3d gamers vandaan namelijk

[ Voor 23% gewijzigd door Snow_King op 28-11-2002 12:34 ]

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
hmm das kut ik wil ook op nederlandse servers kunnen spelen :(

maruh, schiet ik nou gewoon mis of hoe zit dat...als ik sniper ben en iemand staat gewoon stil, moet ik soms wel 5 keer schieten voordat iemand eens een keer dood is :?
kan toch niet..ik weet vrij zeker dat ik goed mik gewoon, op torso/hoofd

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Juist ja die van snow king is niet goed aangezien hij zegt zelf al dat ie hem van 3d gamers had gedownload en toentertijd stond bij 3d gamers de verkeerde versie de juiste filesize is: 21,8 MB (22.956.029 bytes)

Bij mij werken nu alle servers :)

//edit:

Snow_King: als jij een nieuw topic mag maken, misschien heb je hier wat aan :P zie maar of je het gebruikt ;)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
[img]http://members.home.nl/lighteye/bat_faq_png.png[/img]

[b]De oude topics:[/b]

[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/553520/]Battlefield 1942 demo eindelijk uit[/url]
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/577411/]Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)[/url]
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/584545/]Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)[/url]
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/597615/]Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)[/url]
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/607357/]Het grote BF1942 topic deel V[/url]

[b][url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/15457466#15457466]De Battlefield 1942 GoT faq[/url][/b]

Nog wat andere quicklinks:

[url=http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/home.jsp]Officiële Battlefield 1932 website[/url]
[url=http://boards.ea.com/messages?14@@/EA%20Games/Battlefield%201942]Officiële messageboard[/url]

Onlangs is de 1.2 patch released. De zogenaamde North American (NA) patch zou niet moeten kunnen werken op de Europese versies van Battlefield. EA heeft aangekondigd dat er spoedig een Europese 1.2 patch zal komen. [url=http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/editorial/bf1942_12patch.jsp]De details van de veranderingen kan je hier vinden.[/url]

Je zou het volgende kunnen proberen om het toch werkend te krijgen: Eventueel een backup maken van je controlsettings en dan Battlefield volledig verwijderen (verwijder ook eventueel de map als die er na de de-installatie nog staat). Nadat je opnieuw geïnstalleerd hebt alleen de 1.2 patch installeren (dus niet de 1.1 patch van te voren) en dan zou het al moeten werken :)

Tot slot nog wat linkjes waar je de 1.2 patch kunt vinden, de download is rond de 22 MB:

[url=http://www.3dgamers.com/dl/games/battlefield1942/bf1942_v1.2_full.exe.html]3D gamers (registratie niet nodig)[/url] [url=http://www.eagames.com.au/clic.php3?url=144.140.20.84/demos/battlefield_1942_v1.2_full.exe]EA games Australië (registratie niet nodig)[/url]
[url=http://www.fileplanet.com/files/110000/112888.shtml]Fileplanet (registratie WEL nodig)[/url]
[url=http://www.fileshack.com/file.x?fid=1066]Shack News (registratie WEL nodig)[/url]

De juiste filesize van de 1.2 patch is: 21,8 MB (22.956.029 bytes)

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 28-11-2002 12:50 ]

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 28 november 2002 @ 11:23:
[...]

jij bent ook een prutser.....

wel mooi dat de patch precies uit is als we aan een nieuw topic toe zijn :)

strax gelijk de 1e pagina volzetten met allemaal interessante/nuttige dingen.... altijd makkelijk voor mensen die info zoeken

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik ben nu de "nieuwe" 1.2 patch aan het binnen halen, zal zo dan weer een mirror opzetten.

Ik mocht van The Will een nieuw topic beginnen, ik zal er een goede FAQ bij maken met 1.2 patch er in!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
als ik BF1942 opnieuw install moet ik dan eerst 1.1 installen en dan 1.2 of is alleen 1.2 voldoende ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55
1.2 is alleen voldoende... Ik heb alleen begrepen dat je eerst een fresh install van BF moet doen als je 1.1 al geinstalleerd heb. Heeft iemand daar meer info over?

KaMiKaZe schreef op 28 November 2002 @ 14:05:
als ik BF1942 opnieuw install moet ik dan eerst 1.1 installen en dan 1.2 of is alleen 1.2 voldoende ?
ge-flopt schreef op 28 November 2002 @ 14:08:
1.2 is alleen voldoende... Ik heb alleen begrepen dat je eerst een fresh install van BF moet doen als je 1.1 al geinstalleerd heb. Heeft iemand daar meer info over?
Kwestie van zelf proberen zou ik zeggen :P

Maar de kans is groot dat je door mods Battlefield na de install niet meer kunt starten. (extra maps, blood patches of de zogenaamde cheat van de viewdistance)

Wat ik dus heb gedaan is een cleaninstall van Battlefield en daaroverheen ALLEEN de 1.2 patch geinstalleerd en dat werkt nu :) Je zou net als ik een backup kunnen maken van je key settings en dan later terugzetten.

Op sommige servers kun je echter nog wel foutmeldingen krijgen, die hebben dan OF de 1.1 patch nog of de foute 1.2 patch. Nogmaals de file met de size: 21,8 MB (22.956.029 bytes) is de juiste.

Verder is de sniper veel beter geworden, het schieten algemeen is accurater, het knallen met de b17 is beter, had er vanochtend al 2 planes mee neergahaalt :Y) en het geluid is ietwat beter, nog niet 100% en voor de rest weet ik het zo ff niet ;) Tiger tank is volgens mij ook een stuk sterker geworden, stond vanochtend in een hangar met dat ding (wordt dus autom. gerepareerd) en is dan bijna onverwoestbaar tenzij iemand (engineer) komt aanhobbelen met dynamite :( :+

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 28-11-2002 14:18 ]

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb de goede 1.2 patch geupload!

http://www.avsoft.nl/%20/...1942/bf1942_v1.2_full.exe daar is hij te krijgen!

Anoniem: 45916

K*t european petsj kom nou ....

Heb net weer tech support gebeld met 2 vragen: waarom er verschillende versies waren (1.1 was niet zo) en wanneer de europese versie uitkomt.

Het enige wat ie me kon/wou vertellen was dat de US patch niet werkt op de europese versie en dat ie niet wist wanneer de europese versie uitkwam...

Heb voor de zekerheid nog maar es gevraagd of dit tech support was, maar hij kon geen details geven over waarom er verschillende versies waren :O

Je kunt Microsoft vervloeken vanwege zijn monopoly positie en grootheid maar bij EA laten ze meer duidelijk zien hoe het niet moet :(

Anoniem: 29349

vol!
Lighteye maakt een nieuwe :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.