hij vliegt.... 
''It's Coming right for us'' *BAMBAMBAMBAM* doot
''It's Coming right for us'' *BAMBAMBAMBAM* doot
heb je al in mijn sig gekeken? (ze zijn niet allemaal 'funny')
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
dat heet een stall-turn, maar flight models suck heel hard, want je kunt hem gewoon "omtrappen" in het echt. dat je dus met je neus recht naar beneden gaatMaestro.mosjuh schreef op 29 October 2002 @ 19:03:
[...]
bij 'b'; natuurlijk niet vergeten op tijd weer op '1' drukken om weer verder te vliegen.
g) ff een moeilijke uitleg, hoop dat jullie het begrijpen; stijg naar grote(re) hoogte, blijf stijgen en maak dan een bocht. je trekt je vliegtuig dan in stall en zal weer een redelijk eind naar beneden vallen... je tegenstander zal je proberen te volgen maar dit is zo goed als onmogelijk, omdat je vliegtuig op grote hoogte en stijgend slecht controleerbaar is (maar dat maakt voor de rest niets uit, mocht je naar beneden storten; het duurt een tijdje voordat je beneden bent).
nog een grappig iets; (om bijvoorbeeld aan het einde van een ronde te doen als je geen punten meer kunt halen) vlieg heeeeeeel hoog en spring uit je vliegtuig en doe je parachute _niet_ open. je zal nu een vrije val maken en na een tijdeje hoor je jezelfin je broek schijten en 'jeranimooooooo' roepen
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
een vriend vamme heeft ook mx440... doet het ook niet, ik denk dat het geen t&l ondersteundVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 08:34:
Ik heb een probleempje met deze spel ik heb de DEMO gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel opstart wordt het beeld even zwart en keert weer terug naar Windows ik heb ook de Patch geinstalleerd maar helpt ook niet:
Pentium 4 2,5 Ghz
256 mb DDR
Geforce 4 mx 440
Windows XP Prof.
Detonator 30.82 .
Verwijderd
Totdat ik met me bazooka je besluip van achterSpleasure schreef op 12 november 2002 @ 19:50:
Ook een leuke: tank pakken en midden in een niet-veroverbare vijandelijke basis op een repair pad gaan staan! joy!
Verwijderd
thats the GoT teamspiritVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 21:31:
[...]
Totdat ik met me bazooka je besluip van achter![]()
BOEM!
ok; heb ff een leuke animated gif gemaakt;
[ Voor 0% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 13-11-2002 13:40 . Reden: oeps naar verkeerde plaatjes gelinkt.... *fixed* ]
ik heb je net wat nieuwe meuk aangeleverd met nieuwe plaatjes voor een animated gifje(s).. dus you'd better have 'em ready when i get back morgen enzo..
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
[ Voor 0% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 13-11-2002 13:43 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
mwaah, sterke tank pakken, goed overzicht houden, gedoseerd knallen zodat het machine geweer niet oververhit raakt, dan moeten de meeste bazookaluitjes me niet van minstens vijf kills af kunnen houdenVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 21:31:
[...]
Totdat ik met me bazooka je besluip van achter![]()
BOEM!
Verwijderd
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ja, dat vroeg ik me dus ook al een tijdje af.py.mosjuh schreef op 14 November 2002 @ 01:39:
zegguh.. iedereen vind die NBrigade flimpjes wel vet enzo (me included
) maar hoe maak je nou eigenlijk een demo in BF? weet iemand ook waar je de commands kan vinden voor in de console? daar kun je nml geen help of commands of wat ook ingeven waarmee je ze te zien krijgt...
Verwijderd
In m'n eentje zal het denk niet lukken. Echter als je de Army of GoT tegenover je hebt ben je in een paar seconden een hoop schrootVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 16:43:
ja ja... sprekert. geen bazooka mannetje die mij besluipt.
ik schiet je nog eerder neer met een pistooltje.
met machine geweer maak je nog minder kans.
ik zou zeggen daag me maar eens uit!
Verwijderd
Mjah, op zich kan ik je het beste helpen door ff een linkje te plaatsen naar KOiN's videofaqpy.mosjuh schreef op 14 november 2002 @ 01:39:
zegguh.. iedereen vind die NBrigade flimpjes wel vet enzo (me included
) maar hoe maak je nou eigenlijk een demo in BF? weet iemand ook waar je de commands kan vinden voor in de console? daar kun je nml geen help of commands of wat ook ingeven waarmee je ze te zien krijgt...
ik wil dit ff weten omdat ik ook wel een vet filmpje wil maken a la NBrigade.. we zijn al redelijk op weg (zie de animated gifjes van een klooi sessie van mij en Maestro.mosjuh) maar een filmpje is uiteraard de volgende stap..
en tot slot.. hoeveel jeep tossers zijn er al actief? michiel en ik zijn er iig al 2...
thx m8.. alleen beetje jammer dat ik geen mooie firewire videocamera heb..dBA schreef op 14 November 2002 @ 15:52:
[...]
Mjah, op zich kan ik je het beste helpen door ff een linkje te plaatsen naar KOiN's videofaq
Hier staat eigenlijk alles in wat je moet weten.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
kloptVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 22:49:
en guadalcanal, maar moet je wel de multiplayer version spelen, de submarine zit dacht ik niet in de singleplayer versie
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
ook maar genomen met een spycamVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 19:33:
*kuch* mooie pics *kuch*
Gebeurt er ook iets als je dit doet terwijl hij vliegt..?MaxOW schreef op 15 november 2002 @ 20:37:
erm, ff het effect van een mijn op een vliegtuig leggen alsie stil staat
[afbeelding]
Verwijderd
ok...MaxOW schreef op 15 November 2002 @ 20:37:
erm, ff het effect van een mijn op een vliegtuig leggen alsie stil staat
[afbeelding]
Verwijderd
Als je dat doet dan zakt hij in de grond tot aan die mijn... is een bug....
Battle.net Spud#2543
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
nadat je je nieuwe resolutie gekozen hebt moet je wel ff op "save" drukken...Waterlelie schreef op 16 November 2002 @ 01:22:
ik kan geen andere resolutie kiezen, als ik namelijk dubbelklik op de gewenste resolutie gebeurt er niX
ook heb ik erg last van die kartelranden, hoe ik D3d of OpenGl ook instel
met eeen gf3 heb ik met Aa4x een stuk mooier beeld...
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
BEWARE... the new drijfsand mijn...digital8 schreef op 16 november 2002 @ 00:14:
[...]
Als je dat doet dan zakt hij in de grond tot aan die mijn... is een bug....
[edit]
Werkt btw. bij alle voertuigen..., 'k moet alleen nog ff schepen enzo probeeren, kijken ofdat iets doet... hmm 1:52u... (morgen maar...)
LOL...Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 08:20:
[...]
BEWARE... the new drijfsand mijn...coming soon to a winkel naast je
morons @ ea.....Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 23:10:
bla
//edit: en nog maar weer een community update met slecht en goed nieuwshttp://www.ea.com/eagames.../community_message_07.jsp
great minds think alikeMaestro.mosjuh schreef op 16 November 2002 @ 21:20:
[...]
morons @ ea.....![]()
![]()
![]()
al meer dan anderhalve maand beloven ze een patch die veel moet verbeteren, en steeds maar 'ja hij komt eraan... ja hij hij komt eraan.... NOU WAAR ISSIE DAN???![]()
![]()
[overdrijfmodus]
tegen de tijd dattie uitgebracht is is de hele community doodgebloed...
[/overdrijfmodus]
kappen ea en gewoon uitbrengen die meuk.....
dan maar niet 'alle' verbeteringen erin; doe die dan gewoon in een patch later.
![]()
![]()
![]()
*still waiting*
Verwijderd
whehe, moet je op de message boards lezen wat een klaagzang allemaalMaestro.mosjuh schreef op 16 November 2002 @ 21:20:
[...]
morons @ ea.....![]()
![]()
![]()
al meer dan anderhalve maand beloven ze een patch die veel moet verbeteren, en steeds maar 'ja hij komt eraan... ja hij hij komt eraan.... NOU WAAR ISSIE DAN???![]()
![]()
[overdrijfmodus]
tegen de tijd dattie uitgebracht is is de hele community doodgebloed...
[/overdrijfmodus]
kappen ea en gewoon uitbrengen die meuk.....
dan maar niet 'alle' verbeteringen erin; doe die dan gewoon in een patch later.
![]()
![]()
![]()
*still waiting*
Of dezeCommunity Update - Short version
In the the voice of ea/dice:
"Hey idiots, we strung you along yet again. No, no, there's no patch today but if you keep scrolling down you'll see the good news!..."
"...and the good news is, while your waiting on the orginal game to work properly, you can give us more money for the expansion!!! Yes, now you can have two underdeveloped, bug-ridden, broken-promises that are our excuses for games!"
PATCH ETA: Sometime after the release of BAttleField Vietnam, in 2004.
Thanks for letting me vent.
Patch 1.2 Works Great
I loaded patch 1.2 tonight, and WOW ... All of my problems have been resolved. The sound works perfectly, I can turn to a high video quality, no unreasonable multiplayer performance problems, jeeps don't kill tanks, BOTs are like those on UNREAL, and a whole slew of additional features. Good job EA!
Oh, wait a minute, I just had one of my narcoleptic spells again. I just hate it when I dream up a patch. Oh well, it's better than nothing. Wah Wah!Got ya going, didn't I? Wonder how many people didn't finish reading this message and went straight to the BF1942 home page? LoL
Verwijderd
en, heb je het topic al doorgelezen?Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 12:10:
weet iemand nou hoe je een goede image kan maken die ook werkt als hij gebrand is? ik ben namelijk al mijn cd 2 kwijt en moet hem nu van iemand anders imagen
ff je gfx kaart en monitor uit je hardware lijst gooien, opnieuw opstarten, en dan refreshlock installeren, werkte bij mij ook...Booth schreef op 17 November 2002 @ 14:19:
Jongens, ik heb het spel geinstalleerd, en dan krijg ik dat probleem van ik naar windows truggeflikkerd word.
Ik heb die line op "1" gezet, heb me nVidia refreshkit geuninstalled en heb die refreshlock geinstalleerd. En nu?
Hij doet het nogsteeds niet
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
ja dat heb ik al geprobeerd (en daarbij 2cd's verprutstMaestro.mosjuh schreef op 17 November 2002 @ 14:03:
[...]
en, heb je het topic al doorgelezen?
en, staat er wat in over hoe je een image kunt maken?
en, heb je dit al geprobeerd?
offtopic:
we gaan niet alles 10 keer vertellen in hetzelfde draatje, dus post ff wat je al hebt gevonden/geprobeerd en dan kijk ik ff of ik je verder kan helpen
ja die bedoel ik..Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 15:15:
[...]
ja dat heb ik al geprobeerd (en daarbij 2cd's verprutst)
je bedoelt toch die manier met clonecd?
Verwijderd
40 fps is genoeg lijkt meSnow_King schreef op 17 november 2002 @ 18:04:
Ik zit met een prob, ik haal met mijn systeem maar 40fps......
Hoe kan dit?
Ik heb al de nieuwste drivers voor mijn Videokaart, en voor mijn audigy.
Als ik hardware acceleration uit zet bij sound zat de fps naar 25..
Is hier iets aan te doen? of wordt het w8en op de patch 1.2?
40fps vinnik een beetje crappy, wil toch wel 60 a 70 fps, dan loopt het lekker...Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 18:14:
[...]
40 fps is genoeg lijkt mewil je meer dan moet je lagere res. nemen (zal niet zoveel helpen) en lager detail (zal wat meer opleveren)
Verwijderd
Ik zou zeggen de radeon 8500 maar eventueel de processor, en anders gewoon detail omlaag.Snow_King schreef op 17 november 2002 @ 18:36:
[...]
40fps vinnik een beetje crappy, wil toch wel 60 a 70 fps, dan loopt het lekker...
Wat zou ik dan moeten upgraden wil ik dat halen?
ik denk dus dat mijn radeon 8500 het wel trekt, maar dat de CPU al die bots niet kan verwerken.Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 18:50:
[...]
Ik zou zeggen de radeon 8500 maar eventueel de processor, en anders gewoon detail omlaag.
Zet ik er wel neer dat een videokaart meer prestatie mag geven, maar zat zo eens te denken dat de processorkracht ook nog weleens veel van belang kan zijn voor battlefield.
Verwijderd
de image werkt wel met daemon tools, maar battlefield ziet het als ik hem op cd brandMaestro.mosjuh schreef op 17 November 2002 @ 15:26:
[...]
ja die bedoel ik..
kun je eens kijken of je een image kunt maken met clone cd en die mounten met deamon tools? dan kun je ieg kijken of de image wel goed is.
krijg je tijdens het branden nog fouten of ziet battlefield gewoon dat het een kopie is?
ok; ik heb hem (ook) niet op cd gebrand; heb alleen gemount met deamon tools. dus ik kan je niet verder helpen...Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 08:24:
[...]
de image werkt wel met daemon tools, maar battlefield ziet het als ik hem op cd brand
dit is een mooie server voor bf. de zwakste schakel is het geheugen, dus mocht je de mogelijkheid hebben voor 1 upgrade; doe dan iets meer geheugen.Snow_King schreef op 18 november 2002 @ 11:37:
Ok,
Hier mogen jullie nog helemaal _geen_ rechten aan ontlenen.
Maar, ik wil misschien een server gaan co-locaten als GameServer voor BF1942
Nu dacht ik aan de volgende specs:
-P4 2.4Ghz 533Mhz FSB
-512MB DDR PC2700
-Seagate Barracuda IV 40GB (geen raid, te duur)
-3Com NIC
Is hier een leuke BF1942 server mee te draaien?
nou; laat ze er zelf 1 bouwen/hosten
ik wilde hem ergens in A'dam zetten, iig aan de AMS-IX.Maestro.mosjuh schreef op 18 November 2002 @ 12:06:
[...]
dit is een mooie server voor bf. de zwakste schakel is het geheugen, dus mocht je de mogelijkheid hebben voor 1 upgrade; doe dan iets meer geheugen.
vraagje van mij.... waar gaat de server staan?
Verwijderd
Klinkt wel interessant, maar voor wie wil jij die server daar neer gaan zetten en belangrijker wat denk je dat het gaat kosten, vooral de traffic zal enorm hoog zijn bij een constante bezetting. (mag je wel vanuit gaan als het een public wordt en hij is redelijk snelSnow_King schreef op 18 November 2002 @ 12:13:
[...]
ik wilde hem ergens in A'dam zetten, iig aan de AMS-IX.
(NXS, TrueServer of 2Fast)
Ik denk er wel over om 1024MB of 768MB te nemen als RAM
Is misschien een AMD CPU beter als GameServer?
Het zal een public server worden.Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 12:42:
[...]
Klinkt wel interessant, maar voor wie wil jij die server daar neer gaan zetten en belangrijker wat denk je dat het gaat kosten, vooral de traffic zal enorm hoog zijn bij een constante bezetting. (mag je wel vanuit gaan als het een public wordt en hij is redelijk snel)
In je profile staat dat je in 1986 geboren bent dus nu 16 jaar, hoe ga je dat regelen
//edit: en wat als ie uitvalt, mag je ernaar toe huppelen als je pech hebt
ok.... daar is dus wel aan ged8.Snow_King schreef op 18 November 2002 @ 12:53:
[...]
Het zal een public server worden.
Over financiering e.d. ga ik op dit moment nog niets over vertellen....
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
bedankt voor het meldenDa_Drake schreef op 18 november 2002 @ 15:19:
Ik heb gisteren een bom bovenopen vliegende b17 gedropt; BENG! me buur vloog erachter en zag het .was erg lollig .(ik vlieg trouwens met joystick "topgun afterburner")
conclusie: je kan een bom op een b17 gooien
wou ik effe kwijt
fijn dat we dat weten, heb ik zelf ook een keer gedaan, is wel leuk om te doenDa_Drake schreef op 18 November 2002 @ 15:19:
Ik heb gisteren een bom bovenopen vliegende b17 gedropt; BENG! me buur vloog erachter en zag het .was erg lollig .(ik vlieg trouwens met joystick "topgun afterburner")
wou ik effe kwijt
Verwijderd
Cool, ik heb dat ook al een aantal keer geprobeerd maar nog niet voor elkaar gekregen.,Da_Drake schreef op 18 November 2002 @ 15:19:
wou ik effe kwijt
kan ook op een "gewoon" vliegtuig hoor.. is me vandaag in wake gelukt..Da_Drake schreef op 18 November 2002 @ 15:19:
* py.mosjuh heeft vandaag ook wat leuks meegemaakt..Snow_King schreef op 18 november 2002 @ 17:44:
Ik had een keer dat ik achter een B-17 aanzat en dan mijn kogels op waren, heb ik het vliegtuig maar in dat ding geboord en daarvoor er net uitgesprongen, heb er helaas geen PICS! van
PICS!?py.mosjuh schreef op 18 november 2002 @ 18:11:
[...]
* py.mosjuh heeft vandaag ook wat leuks meegemaakt..
respawn op een destroyer, bijna dood (2 destroyers langszij en beide schieten enz) de mijne begon te zinken op het moment dat ik in de achterste turret stapte.. ff snel bijdraaien en nog1 keer vol in de flank schieten.. hupsakee.. de tegenpartij OOK zinken.....
nee helaas.. (net nog ff gekeken..
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 20:48:
WAAAAZAAA men comp is binnen zie sig voor specs. net BF1942 gespeeld... GEEEEIIIL![]()
![]()
![]()
Verwijderd
op zich wel cool als je dan wil landen.. "hey.. waar is de carrier nou?"Hyp3rman schreef op 19 November 2002 @ 08:42:
idd je ping is bagger, daar helpt natuurlijk bij dat de pingvan de bestuurder ook bagger is.
maarja altijd leuk... heb je tenminste nog een uitdaging als je dat vliegdek schip moet raken.
of je komt net aanvliegen en wil net je vliegtuig op het dek zeteen..... carrier is toch al iets verder (door lag)..... daalt iets te veel en vliegt tegen de 8etkant aan ...py.mosjuh schreef op 19 november 2002 @ 10:15:
[...]
op zich wel cool als je dan wil landen.. "hey.. waar is de carrier nou?"
hangt ervanaf hoeveel.. ik heb standaard een lag van 40 ofzo.. @home verbinding.. alleen als er veel spelers in een level zijn gaat mijn pc flippen.. (de lag neemt dan ook toe maar dat ligt waarschijnlijk eraan dat de servers dat niet trekken)Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 12:27:
is dat dan niet normaal in bf1942? de lag bedoel ik!
opscheppen kunnen we allemaal.. kheb landingen van dit soort plaatjes.. maar desalniettemin.. netjes hoorVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 13:35:
[afbeelding]
Klik voor vergroting
Hehe deze wou ik jullie niet onthouden, fear me
0 keer dood en 40 killshoe
gewoon voor in de boot gezeten en lekker schieten zonder ook maar 1 teamkill
Verwijderd
meestal in de EA UK servers.. en daarvan over het algemeen een wilekeurige CTF map.. zoek maar op py.mosjuh of op Maestro.mosjuh.. als we spelen doen we dat meestal saampies.. is uiteraard leuker..Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 14:33:
welke servert zitten jullie dan?
dan kan ik ook een keer meeschieten.
wellicht dat die 0-score weg is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq