Het grote Nokia 6310(i) topic

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 6.850 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Anoniem: 7094 schreef op 03 augustus 2004 @ 22:37:
Kun je java applicaties via bluetooth (dongle) op de nokia 6310i plaatsen?
alleen met een recente firmware alles voor 5.51 of zo heb je alleen toegang tot de modem

en de headset functionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:43
Briefcase schreef op 16 juli 2004 @ 21:08:
Heeft iemand tips over het verwisselen van het frontje. Het lijkt alsof na het losdraaien van de schroeven er nog iets vast zit en ben bang dat de handel afbreekt. :?
als je ff googlet, dan vind je hoe het precies vast zit. ik heb het laatst ook ff gedaan om een ruitje schoon te maken, maar kan me niet precies herinneren welke extra schroeven (heb zelf geen 6310i, was die van mijn vader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120720

Hallo allemaal,

Ik heb een kabeltje voor mijn nokia 6310i, maar helaas.... Als ik het programma van nokia installeer kan hij de telefoon niet vinden op de seriele port.

Kan iemand mij misschien helpen

Alvast heel veel dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

netblade

Sunrise

Anoniem: 120720 schreef op 11 augustus 2004 @ 09:10:
Hallo allemaal,

Ik heb een kabeltje voor mijn nokia 6310i, maar helaas.... Als ik het programma van nokia installeer kan hij de telefoon niet vinden op de seriele port.

Kan iemand mij misschien helpen

Alvast heel veel dank
Orginele datakabel? Staan de compoorten aan, welke windows versie?

Graag wat meer informatie

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03
Is het een originele kabel van Nokia? Welk programma gebruik je juist? Is het een kabel waar je moet kiezen tussen DAU-9P of M2BUS?
...

Beetje meer info kan nooit kwaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:53

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik wil niet flauw doen en de TS zijn eigen topic ontnemen, maar we hebben ook nog Het grote Nokia 6310(i) topic.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik krijg alleen kontakt met een DLR-3 kabel icm mijn Nokia 6310i. De eerder genoemde DAU-9P werkt bij mij niet! (en ik heb ze beide orgineel hier liggen)

[ Voor 18% gewijzigd door sjolmers op 11-08-2004 09:20 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

netblade schreef op 11 augustus 2004 @ 09:12:
[...]

Orginele datakabel? Staan de compoorten aan, welke windows versie?

Graag wat meer informatie
Windows XP, en het is de gewone seriële port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 23:57
sjolmers schreef op 11 augustus 2004 @ 09:20:
Ik krijg alleen kontakt met een DLR-3 kabel icm mijn Nokia 6310i. De eerder genoemde DAU-9P werkt bij mij niet! (en ik heb ze beide orgineel hier liggen)
Dit klopt, de DAU-9P is geschikt voor de Nokia 6110,6150,7110 en dacht ook de 6210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Anoniem: 120720 schreef op 11 augustus 2004 @ 09:31:
[...]

Windows XP, en het is de gewone seriële port
wat geeft hij precies aan? Dat hij letterlijk niks kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

netblade schreef op 11 augustus 2004 @ 11:03:
[...]

wat geeft hij precies aan? Dat hij letterlijk niks kan vinden?
Dan hij geen telefoon op een com poort kan vinden. Daarna krijg je een schermpje waar je handmatig een poort kan selecteren, maar dan vindt hij nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Anoniem: 120720 schreef op 11 augustus 2004 @ 12:20:
[...]

Dan hij geen telefoon op een com poort kan vinden. Daarna krijg je een schermpje waar je handmatig een poort kan selecteren, maar dan vindt hij nog steeds niks.
kun je ook verschillende soorten kabels selecteren, bv du3 (geloof ik als ik dat nog weet uit mijn oude nok6310 tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71962

Heeft iemand nog een adresje voor mij waar ik dit apparaat Prepaid kan aanschaffen? Ik heb inmiddels 90 minuten lang webwinkels en andersoortige meuk af lopen struinen en kan er geen eentje meer vinden :(

De provider doet er niet toe. Het is het enige toestel van Nokia dat op mijn carkit past en ik heb geen zin in een nieuwe carkit, wel in een verse 6310 i :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Anoniem: 71962 schreef op 11 augustus 2004 @ 14:15:
Heeft iemand nog een adresje voor mij waar ik dit apparaat Prepaid kan aanschaffen? Ik heb inmiddels 90 minuten lang webwinkels en andersoortige meuk af lopen struinen en kan er geen eentje meer vinden :(

De provider doet er niet toe. Het is het enige toestel van Nokia dat op mijn carkit past en ik heb geen zin in een nieuwe carkit, wel in een verse 6310 i :Y)
Nergens. Je kan het toestel zelf helemaal los aanschaffen en er dan een prepaid startpakket bij kopen. Wees wel snel, hij wordt inmiddels zo'n 2 maanden al niet meer geproduceerd en de voorraden raken langzamerhand ook op.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topic met een vraag over deze GSM van chielvm hierheen gemerged.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:44

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Eaukay, ik heb dus ook een 6310i, en kan via de bluetooth receiver van mijn toetsenbord (microsoft) wel verbinding met de foon maken, maar de nokia phone manager krijgt geen verbinding, ook al ziet hij de foon wel. "Failed opening connection on device" of zoiets. Dat ligt dus aan de firmware van de foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32283

Mijn 6310i is van december 2003, maar begint nu hier en daar al te haperen. Dat is voornamelijk spontaan opnieuw starten of: "Plaats simkaart". Dat is jammer, want ik vind het de beste telefoon die ik ook gehad heb. Hij is namelijk lekker groot, snelle grote toetsen, uiterst eenvoudige bediening, geweldige accu, goeie beschikbaarheid van carkits. Maar het einde van dit toestel is dus nabij... Wat moeten we nu? :)
Bluetooth heb ik nooit gebruikt. Infrarood wel, en dat gaat prima! Met de Oxygen Phonemanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NestorY*K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-12-2022
Na installatie van Windows XP2 wordt de bluetooth device nu automatisch geinstalleerd: ideaal. Ook wordt er automatisch ene connectie gemaakt met mijn telefoon...helaas doet de Nokia software dit nog niet. Ik moet elke keer dat ik buiten bereik ben geweest weer opnieuw in de connection manager aangeven dat ik een bluetooth verbinding heb op Com5. Is hier geen handigere oplossing voor? Of gebruik er iemand alternatieve synchronisatiesoftware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 11:06

JanW23

Mine mine mine mine

Beste mensen,
Wij hebben hier op de zaak ook allemaal 6310i'tjes. Nu komen ze alleen achter elkaar naar ons toe dat hij het niet meer doet. Gaat niet meer aan... laad zelfs niet meer op... nieuwe batterij leverd zelfs ook niets op. Zit er een 1 of andere bug of productiefout in??? Kan je een telefoon ook een hard-reset geve ofzo? Misschien is het gemakkelijk op te lossen, dan hoef ik tenminste niet helemaal naar Vodafone buisnesspoint.
Verdere info is volgens mij niet nodig... hij doet ut gewoon weg nie... en ze zijn allemaal tegelijk aangeschaft en een grote kans dat het dezelfde serie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 14:43

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

specs:

SITECOM BLUETOOTH USB ADAPTER CN-500
Nokia 6310i
pc met winxp service pack 2

probleem:

mijn computer installeert netjes het usb adaptertje, hij ziet mijn telefoon ook wel. maar als ik met Oxygen II probeer te connecten en ik op de telefoon op accepteren druk staat er 1 sec. verbonden en daarna verbinding verbroken :?

heel vervelend ik kan dus geen goeie verbinding maken met de telefoon, weet iemand wat het probleem is? en wat ik dr aan kan doen?

met vriendelijke groet,

Janben Welleweerd

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-06 13:44
M'n 6310i heeft een firmware update nodig omdat bluetooth niet goed werkt. Kan geen van de functies gebruiken. Lijkt er op of alles "op slot" staat.

Ben naar een nokia store geweest. Ja meneer dat kunnen we doen, even checken... *check check enter klik* uw telefoon is helaas net enkele maanden buiten de garantie. Een software update kost u even 65 euro.

Hallo!! Schandalig dat ze voor 2 minuutjes werk even 65 euro vragen. Wat dat betreft erg slecht dat nokia zo handeld. Je mag toch verwachten dat zoiets ook na de garantie periode gewoon moet kunnen. Een telefoon hoort toch zeker wel langer dan 1 jaar mee te gaan.

Jammer voor mij want ik kan nu geen BT gebruiker. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik had ook een probleem dat BT niet werkte. Ook oude firmware. Ik ben naar een Nokia Servicepoint geweest op Schiphol en daar kostte de upgrade 24,50 Euro (+ 45,- Euro boete wegens fout parkeren :( )

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:03

vooghel

Cunning linguist

Ik heb een probleem met de klok van mijn 6310i. De tijd op het scherm lijkt stil te staan. Als ik dan naar Instellingen - Instellingen tijd en datum ga, zie ik wel de juiste tijd. Wanneer ik dan weer het menu sluit, staat de juiste tijd in beeld. Firmware versie is V 5.10

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Vreemde situatie:

Zowel m'n vriendin als ik hebben een nokia 6310i. De mijne is ongeveer 2 jaar oud en die van haar ongeveer 4 maanden oud.

Nu kan ik met die van haar perfect een bluetooth verbinding maken naar de pc (usb bluetooth stick) en Nokia PC Suite 4.88 gebruiken. Vreemd genoeg lukt dat met de mijne niet, hij wordt wel herkend maar de verbinding wordt direct verbroken.

Iemand een idee wat hier het geval kan zijn. Zit er verschil tussen oudere en nieuwere 6310i's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Yep, de firmware :)

Edit:
Volgens mij heb je geluk. Als je vriendin de cd-rom nog heeft, dan kun je daar de laatste firmware op vinden.

[ Voor 76% gewijzigd door Geurt-kun op 14-11-2004 22:57 ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

CD is er nog :)

Hoe zet ik de firmware erop? Hopelijk niet met een kabeltje, die ik niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-06 13:44
Ik heb hier ook zo'n cd en waar staat de firmware dan precies? Kan niet zo snel iets vinden wat daar op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Maasluip schreef op woensdag 11 augustus 2004 @ 09:15:
Ik wil niet flauw doen en de TS zijn eigen topic ontnemen, maar we hebben ook nog Het grote Nokia 6310(i) topic.
Link naar dit topic slim ;) :P (srry voor oude quote)

Ik kan dus ook geen verbinding maken via bleutooth maar ook niet via ir. Werkt zoo'n data kabel wel? Dan ga ik die maar even aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Klopt het maar dat je maar een stuk of 10 nummers kunt opslaan voor voidedialing? En is dit evt te verhelpen met nieuwere software die meer geheugen beschikbaar stelt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb een 6310 gekregen, maar het geluid van de speaker valt me zeer tegen. Heel hol, heel ver weg en vooral zacht. Is dit jullie bekend? Het lijkt alsof de 'handsfree' er nog op staat, terwijl die functie er niet op zit.

Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 17:16
Sinds vandaag geeft mijn beeldscherm de naam van m'n provider niet meer weer? Er stond altijd

Ben NL
Vergadering

of

Ben NL
normaal

Iemand een idee hoe ik dat weer kan terugtoveren?

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Beun_de_Haas schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:06:
CD is er nog :)

Hoe zet ik de firmware erop? Hopelijk niet met een kabeltje, die ik niet heb...
Volgens mij heb ik het toen via TB gedaan, maar weet het niet meer zeker. :(

@ Tjetta,
Ook met de nieuwe software heb je 10 voicedial nummers.

@ Maurix,
Volume kun je harder zetten met de knopjes aan de zijkant van je phone.

@ Easy Jet,
Als je BEN niet meer ziet staan heb je ws een andere provider. Anders zou je het via profielen weer terug moeten krijgen.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 11:26
Ik heb dit toestel ooit van mijn vader gekregen, heb het eigenlijk alleen op momenten gebruikt dat mijn eigen toestel niet werkte en ik moet zeggen dat dit echt niet verkeerd is! Goed bereik, doet wat het moet doen en meer niet! Geweldig apparaat, betrouwbaar en stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105262

ik dacht t topic ff te kicken, maar iemand had t laatst al gedaan! :D

Mijn vader heeft al bijna 4 jaar de 6310i en deze is zeer trouw! Hij doet t nog steeds als een zonnetje.

Maar nu:
Er staat een opname op de telefoon van hem en mijn zus, wat voor ons zeer dierbaar is door omstandigheden.
Graag wilde ik die opname ergens bewaren op mijn eigen 6230i of op de computer. Maar... hoe krijgt ik die opname van de telefoon af?

Bluetooth doet t goed opzich, ik heb de 6310i via mijn tandje goed kunnen connecten met Nokia PC Suite 6.81, maar hoe kom ik ooit bij dat bestandje?

Via de telefoon kan ik geen opnames versturen, simpelweg omdat die optie niet bestaat. Maar via de PS Suite kan ik dus niet echt in de telefoon kijken...

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Laatst online: 22:04
Gebruik de nokia content copier, dan krijg je hem gewoon als .wav-bestandje op je pc

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-06 21:45
Hallo,

Heb hier ook een Nokia 6310i die helemaal niks meer doet.
Zelfs opladen wil niet.
Las hier in dit topic wel meer over, maar niet over een oplossing.
Is er een oplossing voor dit zeer vervelende probleem?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Als het waterschade is, dan als hij droog is, op 50 graden 20 minuten in de oven leggen.
Anders nieuwe batterij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 23:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Henkie-Jan schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:08:
Hallo,

Zelfs opladen wil niet.
Voor zover ik weet gaan een N6310i niet zomaar niet aan... Dat kan een paar dingen betekenen

- Softwarelock
- Accu kapot
- Accu contactpunten afgebroken/verbogen
- Vloeistofschade

Alleen als je accu contactpunten zijn verbogen kan je zelf iets doen, anders niet.
it0 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:52:
Als het waterschade is, dan als hij droog is, op 50 graden 20 minuten in de oven leggen.
Anders nieuwe batterij halen.
Oven :? :|

Weet je wat volgens mij waterschade is?

Als je eerst een 'water' scheikundig ga bekijken, dan merk je dat wat wij water noemen (bijna) nooit echt water is. Meestal is het H2O met mineralen, metalen en andere troep.

Als je puur H2O (oftewel: water) in je toestel krijgt, dan is dat helemaal niet erg. Water geleid namelijk niet. Daardoor kan er ook geen kortsluiting ontstaan en er kan ook niets gaan oxideren.

Als er water (H2O + mineralen en metalen) in je toestel komt dan kan je kortsluiting krijgen. Als dat niet gebeurd, dan verdampt het water (H2O alleen) en blijven de mineralen en metalen over en die zorgen ervoor dat je componenten gaan oxideren en alsnog kortsluiting maken.

Volgens mij versnel je het proces alleen maar. Het op de kachel leggen (of in een oven :|) van je toestel zal volgens mij niets veranderen aan de kans of je gelukt heb of niet.

Maar, misschien bekijk ik het wel te scheikundig :)

[ Voor 49% gewijzigd door Ginz op 21-11-2006 23:30 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Euhm, hoe reset je trouwens een 6310i.
zodat alle gegevens uit de sms inbox, en telefoonboek wordt geleegd.
Lijkt me een goede zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Dat lijkt me toch niet zo moeilijk?

Niemand echt een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

handmatig

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Laatst online: 22:04
Ook hiervoor heeft de content copier een optie

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 22:08

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Henkie-Jan schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:08:
Hallo,

Zelfs opladen wil niet.
Dikke kans dat het zekeringetje onderin bij de bodemconnector stuk is (als hij na een dag laden het nog steeds niet doet). Dat of het oplaad (stroomregelaar) IC. Zijn nog wel meer oorzaken maar uit mijn reparatieervaring bij KPN kan ik die het meeste aanwijzen.

Het enige dat je nog kan proberen is een volle accu testen, of die het wel doet. Doet die het ook niet, dan is het helaas over en sluiten. Reparatie is duurder dan een nieuw toestel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Henkie-Jan schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:26:
Euhm, hoe reset je trouwens een 6310i.
zodat alle gegevens uit de sms inbox, en telefoonboek wordt geleegd.
Lijkt me een goede zaak :)
Met de hand voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Grappig altijd weer.

Je kan je gegevens zo kwijt raken als je het niet wil, en als je het wel wil lukt het niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:43

Diamon

The Weird One

Intressant topic.

Is er ook iets van een reparatie handleiding oid.
Heb namelijk een zooi (stuk of 20) 6310i's, en deze hebben allemaal wel een probleem.
Bijvoorbeeld het niet ontvangen van een antenne signaal, alle signaalblokjes zijn gewoon weg.

Er zijn 2 versie's bij mijn weten, een zilverkleurige en een goudkleurige. Weet iemand misschien of er ook softwarematige verschillen inzitten.
De goudkleurige hebben naar mijn mening nog wel eens last, van het spontaan verliezen van de bluetooth verbinding. Of zal dit eerder aan een software foutje liggen

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bluetooth problemen = software = op te lossen met een update.
Netwerk problemen = hardware = niet op te lossen, zelfs niet bij Nokia

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

De software versie is niet gekoppeld aan de uitvoering, maar als ze misschien in twee keer gekocht zijn dan kan het logisch zijn dat er twee verschillende software versies inzitten.
De software versie kun je controleren door het ingeven van *#0000#, de eerste regel is de software versie. Bij een goede telecomzaak kunnen ze de 6310i ook nog een servicebeurt geven, dat is meestal software upgrade en intern schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Anoniem: 105262 schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:58:
ik dacht t topic ff te kicken, maar iemand had t laatst al gedaan! :D

Mijn vader heeft al bijna 4 jaar de 6310i en deze is zeer trouw! Hij doet t nog steeds als een zonnetje.

Maar nu:
Er staat een opname op de telefoon van hem en mijn zus, wat voor ons zeer dierbaar is door omstandigheden.
Graag wilde ik die opname ergens bewaren op mijn eigen 6230i of op de computer. Maar... hoe krijgt ik die opname van de telefoon af?

Bluetooth doet t goed opzich, ik heb de 6310i via mijn tandje goed kunnen connecten met Nokia PC Suite 6.81, maar hoe kom ik ooit bij dat bestandje?

Via de telefoon kan ik geen opnames versturen, simpelweg omdat die optie niet bestaat. Maar via de PS Suite kan ik dus niet echt in de telefoon kijken...

Weet iemand hier een oplossing voor?
Als je via de pc suite kan connecten, dan kun je toch via je verkenner je al je telefoon mappen bekijken?
Dus niet via suite, maar gewoon via de windows verkenner.

• JWJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 20:11

JWJ

vooghel schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 09:21:
Ik heb een probleem met de klok van mijn 6310i. De tijd op het scherm lijkt stil te staan. Als ik dan naar Instellingen - Instellingen tijd en datum ga, zie ik wel de juiste tijd. Wanneer ik dan weer het menu sluit, staat de juiste tijd in beeld. Firmware versie is V 5.10
heb je hier nog een oplossing voor gevonden? De telefoon van mijn vader heeft dit namelijk ook.

• sebastius

sebastius

Harde reset uitvoeren. Blast from the past dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Ha, de 6310i :)

Ik zie de telefoon trouwens regelmatig aangeboden, nieuw, op marktplaats en andere vage toko's. Zijn dit zonder uitzondering refurbished toestellen met nieuwe accu, of is het Chinese namaak ofzo?

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Het zal vast een origineel toestel met een namaak accu zijn. De buitenkant zal waarschijnlijk ook namaak zijn, bord is meestal wel origineel. Fijne toetsellen, ben ik nog steeds van mening, zou er graag eentje hebben als noodtelefoon voor uitstapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
Wie o wie weet waar je nog een update kunt laten doen voor de Nokia 6310i? Liefst in de buurt van Eindhoven, maar alles is welkom. Krijg behalve 1 website (35 euro, hmm) niet zo veel gevonden.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb het vroeger eens bij Rocom in Venray laten doen. Ze doen volgens hun website nog altijd reparaties.

• sm1ley
Bedankt, die bel ik even op.

Ik zie nu setjes van 40 euro om het flashen zelf te doen. Misschien ook wel leuk.

edit Zelfde antwoord bij Rocom als overal: 'wij zijn geen Nokia service point meer.' . Dat klopt, want die zijn er al een tijdje niet meer. Je moet nu echt bij een toestel unlockzaak aankloppen in de hoop dat ze spullen/kennis ervoor hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door sm1ley op 05-09-2013 16:51 ]

• sebastius

sebastius

Wat denk je te bereiken met een update? Ik vond de change-notes nooit zo schokkend toen ik nog bij een KPN repair centre werkte.

26779

* 26779 heeft nog steeds een 6310i in gebruik..... :X

• sm1ley
sebastius schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:06:
Wat denk je te bereiken met een update? Ik vond de change-notes nooit zo schokkend toen ik nog bij een KPN repair centre werkte.
Zoiets bijvoorbeeld: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?t=348

Zo'n flash apparaatje moet al voor 25 euro naar NL te krijgen zijn (www.ipmart.com). Er zijn veel positieve verhalen over te vinden, dus ik ga het maar eens proberen.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
sm1ley schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:52:
Wie o wie weet waar je nog een update kunt laten doen voor de Nokia 6310i? Liefst in de buurt van Eindhoven, maar alles is welkom. Krijg behalve 1 website (35 euro, hmm) niet zo veel gevonden.
Bel of mail even met http://www.gsm-eindhoven.nl/, die kon het vroeger in elk geval ... Of inderdaad zelf gaan prutsen ;)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Als je met zo'n flash ding eerst wil uitproberen mag dat wel op mijn 6310i. Ik wil hem niet kwijt maar ik gebruik hem niet, dus ik heb er ook niet zo'n probleem mee als hij gebrickt zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
GSM-Eindhoven doet er niks meer mee, te oud.

Op Marktplaats heb ik net een 6310i voor een tientje gekocht om te kunnen testen. Mocht het lukken (eerst 4 weken levertijd vanuit China ofzo), dan wil ik 'm gerust updaten voor je.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste