Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Anoniem: 63540
Ja erg jammer, terwijl het toch een veel verkocht toestel is...Anoniem: 33142 schreef op 18 December 2002 @ 21:26:
[...]
het maakt echt niet uit wat je hier vraagt maar bijna niemand kijkt ernaar
jammer dan,als ik wat wil vragen dan plaats ik gewoon een nieuw topic of de crew dat nou leuk vind of niet.
ik ga niet anderhalve dag wachten op iets wat je normaal al in anderhalf uur hebt
...gamen blijft leuk...
raptorix schreef op 18 december 2002 @ 20:57:
[...]
Yup ik vind het ook belachelijk dat alles wat je ook maar enigzins over een 6310i vraagt gesloten wordt en naar dit topic wordt verwezen. En waarom?
-Het maakt het zoeken er niet beter op.
-Dit topic kan heel slecht gevonden worden in de search op titel want bijna iedereen zoekt op 6310 of 6310i
-Doordat alles in 1 topic staat is het weer heel lastig vinden, daarnaast staan er omwijs veel keywords in dit topic, dus je krijgt vaak hits die niet relevant zijn.
-Door al deze problemen is de motivatie om in topic te kijken ook weer lager.
...meld dat dan gewoon even...
Dit topic is btw prima te vinden met de search. Elke zoekopdracht met 6310 komt op dit topic uit.
..Ik ga niet half IT laten onderspammen door 6310 problemen. (Ja, dat is wat er gebeurde toen dit topic nogniet bestond).Anoniem: 33142 schreef op 18 december 2002 @ 21:26:
ik ga niet anderhalve dag wachten op iets wat je normaal al in anderhalf uur hebt
Maar aangezien er toch een aantal mensen die dit blijkbaar niet goed vinden werken: Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen.
Anoniem: 33142
tja,het zou handig kunnen zijn in noodgevallen maar over het algemeen niet echt nee
wij zijn mischien nog de enige hier.Anoniem: 63540 schreef op 24 december 2002 @ 11:12:
Het lijkt wel alsof iedereen die een 6310i heeft op vakantie is...
heb hem vandaag gekocht die 6310i bij belcompany met een o2 abbo zuiver bellen.
hun zeggen:dan kost de telefoon wel 419 euro
ik:kijk even op julie site,daar staat hij met o2 abbo zonder 500 minuten voor 379.
hun:we moeten even bellen,komen ze weer terug,ja het is een fout in het systeem en die prijs klopt niet maar neemt u hem toch maar mee voor die 379
blijkbaar waren ze niet al te blij want ze waren driftig aan het bellen hoe of wat
dus ik heb 40 euro korting gekregen,da's toch al weer bijna 100 gulden
UPDATE:ik ben al thuis en nu kijk ik nog eens op die site hebben die fuckers het gelijk verandert
stelletje idioten,dat ze dat niet eerder zagen
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 33142 op 24-12-2002 11:23 ]
Ik ben bang dat ik hem dit jaar niet meer terugzie

En wat is je eerste indruk van het toestel?
zelf heb ik een abbo besteld met de 6310i en na gisteren gebeld te hebben zou ie gisteren verstuurd worden naar mij....ikke blij natuurlijk...maja net post geweest ZONDER mn gsm
nu hoop ik maar dat dergelijke rembour zendingen gaan via een apart busje van de post ofzo en dat deze nog later vandaag voor me op de stoep staat en anders word het na de kerst pas
kwil mn 6310i
ps: handel besteld bij telecomadvies.nl voor de mensen die dat graag willen weten
[ Voor 10% gewijzigd door yonexfreak op 24-12-2002 11:34 ]
I don't drive fast, I only fly low!
omdat o2 zo goedkoop is,gprs is 1,50 euro per MB,zonder gprs bundel ofzoAnoniem: 63540 schreef op 24 December 2002 @ 11:33:
Waarom heb je hem bestelt met o2 abo? Bij telecom4u is het toestel 322 EUR, ik had hem binnen 2 dagen in huis!!
En wat is je eerste indruk van het toestel?
dat doen de andere providers niet na
Welke software versie zit er bij op? 5.10? Ik las ergens dat nu V 5.22 --> 15.11.02 al uit zou zijn.
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 63540 op 24-12-2002 14:53 ]
alleen wat ik niet kan vinden en dus betwijfel of het erop zit>>
kan je niet bij een profiel iets van een screensaver logo erop zetten?
kwil dus gewoon dat in mn hoofdscherm een andere logo staat dan van mn provider KPN (maar liefst niet dat logo vervangen....bij de 3310 kon je dus over je operator logo een afbeelding plakken
hoe zit bij de 6310i?
Anoniem: 41001
de 6310(i) heeft geen optie voor een screensaver. Wat je wel kan doen is de operatorlogo veranderen, maar jij wilt dat blijkbaar niet.yonexfreak schreef op 01 januari 2003 @ 14:34:
ok ik heb sinds gisteren mn 6310i binnen met laatste software versie 5.22
alleen wat ik niet kan vinden en dus betwijfel of het erop zit>>
kan je niet bij een profiel iets van een screensaver logo erop zetten?
kwil dus gewoon dat in mn hoofdscherm een andere logo staat dan van mn provider KPN (maar liefst niet dat logo vervangen....bij de 3310 kon je dus over je operator logo een afbeelding plakken
hoe zit bij de 6310i?
Ga anders maar 's ff met Logomanager kloten,
p.s. je moet dan wel Logomanager 1.2.9 gebruiken (oudere versies hebben geen 6310(i) ondersteuning

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 41001 op 01-01-2003 15:35 ]
hehe goed dat je het zegt want khad een oude versie en die gaf telkens na even te zijn geconnect via IRDA een error aan...en de laatste versie doet het welAnoniem: 41001 schreef op 01 januari 2003 @ 15:15:
[...]
de 6310(i) heeft geen optie voor een screensaver. Wat je wel kan doen is de operatorlogo veranderen, maar jij wilt dat blijkbaar niet.
Ga anders maar 's ff met Logomanager kloten,
p.s. je moet dan wel Logomanager 1.2.9 gebruiken (oudere versies hebben geen 6310(i) ondersteuning
enige ''probleem'' is dat er bij de TRAIL versie het woord DEMO automatisch meeverstuurd word en ik daar nog geen oplossing voor gevonden heb

nouja in ieder geval ga ik ook nog even spelen met Nokia PC Suite die bijgeleverd zat bij de foon....
in ieder geval bedankt..
nu heb ik dus 3 opties:
1. Bluetooth Dongle (45 euro bij Norrod)
-Voordeel: Werkt zowel op mijn desktop als op mijn laptop
-Nadeel: Weet niet zeker of deze dongle wel werkt met mijn telefoon.... (6310i)
2. IRDA Adapter (MA-600 Infrarood Adapter voor 30 euro bij stuntprijzen.net (al staat daar de 6310i niet bij als ondersteunde telefoon)
- Voordeel: schijnt altijd wel te werken
- Nadeel: traag??
3. Datakabel (Originele Nokia DLR-3P kabel , 32,50 bij stuntprijzen)
-Voordeel: werkt! (mag ik hopen)
-nadeel: kunt er niet alles mee (so i've been told)
dus wat zal ik kiezen?? Ze verschillen alledrie niet veel van prijs.....
help?
Anoniem: 41001
opties 2 en 3 werken geheid.miel schreef op 01 January 2003 @ 18:00:
Ok ik wil de gegevens op mijn telefoon backuppen (just in case).....
nu heb ik dus 3 opties:
1. Bluetooth Dongle (45 euro bij Norrod)
-Voordeel: Werkt zowel op mijn desktop als op mijn laptop
-Nadeel: Weet niet zeker of deze dongle wel werkt met mijn telefoon.... (6310i)
2. IRDA Adapter (MA-600 Infrarood Adapter voor 30 euro bij stuntprijzen.net (al staat daar de 6310i niet bij als ondersteunde telefoon)
- Voordeel: schijnt altijd wel te werken
- Nadeel: traag??
3. Datakabel (Originele Nokia DLR-3P kabel , 32,50 bij stuntprijzen)
-Voordeel: werkt! (mag ik hopen)
-nadeel: kunt er niet alles mee (so i've been told)
dus wat zal ik kiezen?? Ze verschillen alledrie niet veel van prijs.....
help?
Behalve dat USB-dongle is onbekend bij mij. Ik zie namelijk ook geen keuze voor een Bluetooth_verbinding in Logomanager en dat zegt ook wat.
Zelf backup ik mijn telefoon altijd via een datakabel (met een No-Name kabeltje gekocht in Beverwijk voor 25gulden
Anoniem: 14124
Verder merk ik nog wel wat bugjes zodra je hem icm de carkit gebruikt. Zoals bijvoorbeeld dat het auto icoontje af en toe op je scherm blijft staan (wat aanduid dat de telefoon in carkit modus zit) als je hem uit je carkit haalt.
Verder zou het wel handig zijn als de carkit modus een apart profiel had. Zodat ik een andere ringtone, volume etc. kan instellen.
Is het niet mogelijk om je telefoon gewoon op te sturen?
hoe kom ik hieraan ? via vodafone of nokia ?
...
Anoniem: 14124
Krijg je die niet toevallig automatisch mee met je PUK1 codeAwesomE schreef op 05 January 2003 @ 18:20:
hmm probeerde pin2 te wijzigen, standaard fabriekscode 12345 leek goed, toen ik hem probeerde te wijzigen kwam de puk2 code invoeren te voorschijn.![]()
hoe kom ik hieraan ? via vodafone of nokia ?
...
Iemand een idee???
Dit zijn trouwens veranderingen in de nieuwe software versie voor de 6310i :
Changes made from version 5.10 to version 5.22:
-Countdown Timer application has been improved (for Finnish language only)
-MIDLet changes:
-Jerusalem has been removed from the capital list
-SIM ATK:
-The SIM REFRESH functionality has been improved
-The Voice Recording and Play Back has been improved (also for the Voice Dialing feature)
-Product specific ini -file and label printing file updated
-New HW version is supported
Weet iemand iets over de uitsparing bij je simkaart connector van 6310i, wanneer je je simkaart erin doet zie je bij de conector een uitsparing met twee vlakjes om iets mee te connecten ofzo. iemand misschien enig idee wat??
is het nuttig om deze te laten upgraden naar de nieuwste versie???
alles wat ik ermee doe bevalt me perfect..
het enige wat af en toe mis gaat is de bleutooth headset van jabra, die verbreekt soms zomaar de verbinding.
is dat opgelost na de update?
mij is altijd verteld, never change a good working system

[ Voor 17% gewijzigd door GaveGozer op 11-02-2003 14:45 ]
Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!
Anoniem: 57639
Het is alleen te hopen dat als ze het schoonmaken, ze het frontje er weer goed op doen.
Check stof in 6310i
Ik heb een 6310i en een laptop (zozo, wie niet

Nu komt mijn vraag.
Ik heb een Ben extra abo en je kunt van die GPRS-bundels aanvragen. Stel ik heb zo'n bundel en ik ga via Ir of datakabel (wat is trouwens een betere optie
Owh ja .. Ik zit niet alleen maar te chatten, werken doe ik stiekem ook wel

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
'k Verwonderde me d'r de eertse keer ook over (geen backup genomen, dus alles lekker zelf terugzetten)...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Anoniem: 32308
Weet iemand hier iets van?
Anoniem: 25296
Hellup
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Ik kan dat ding ook nergens terug vinden, ik heb er nu 2 ontvangen. Duz, hoe vind ik zo'n ding en hoe sla ik het op?
dat vraagt je telefoon direct als je een operator logo krijgtAnoniem: 25296 schreef op 27 March 2003 @ 01:07:
Ik heb wel een operator logo, maar hoe stel je die als standaard in, dat was de vraag?
Ik kan dat ding ook nergens terug vinden, ik heb er nu 2 ontvangen. Duz, hoe vind ik zo'n ding en hoe sla ik het op?
Volgens mij kan dat niet met behulp van de standaardkabel.. en je hebt waarschijnlijk ook nog speciale software voor nodig..Bigfoot schreef op 13 May 2003 @ 15:00:
Weet iemand of en hoe ik met behulp van een datakabel de laatste firmware in mij 6310i kan laden?
Als het goed is kan je ook naar een Nokia ServiceCenter en doen ze het daar (gratis) voor je
* Klovan wacht trouwens nog op m'n 6310i, die is vorige week opgestuurd voor reparatie, het repareren kan wel 6 weken duren
Makkelijkste is idd gewoon naar het service-center gaan.
Weet er al iemand hoe je d.m.v. bluetooth je 6310i met de PC (lees : Personal Computer, GEEN laptop !) kan connecten op zo'n wijze dat de nokia software de 6310i herkent ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Heb je een nokia bluetooth kaart?whitehouse schreef op 26 June 2003 @ 22:31:
schijnt goed te zijn !
Weet er al iemand hoe je d.m.v. bluetooth je 6310i met de PC (lees : Personal Computer, GEEN laptop !) kan connecten op zo'n wijze dat de nokia software de 6310i herkent ?
Zo niet dan krijg je het niet aan het werken.
Ik ben hier toen ik m'n 6310i kocht ook naar op zoek geweest en het enige wat ik heb gevonden is dat het alleen met de nokia bluetooth kaart helemaal goed werkt.
Hoe het inmiddels is weet ik niet. Zal nog wel steeds niet gaan.
(ik krijg mijn 6310i vandaag of morgen)
[ Voor 15% gewijzigd door whitehouse op 27-06-2003 12:38 ]
maarre.. is het mogelijk om msn messenger te draaien op de 6310i met GPRS...??
Zolang je maar 6310i software versie 5.5 en Nokia PC Suite 5.1 gebruikt gaat het prima met niet-nokia BT apparaten. Instellen is wat lastig, maar het werkt hier prima met een Sitecom BT.whitehouse schreef op 26 June 2003 @ 22:31:
schijnt goed te zijn !
ik wil nu een DCH-8DP pakket kopen.. een datakabel, voeding aansluiting en bureau-lader in 1 .. alleen weet ik geen winkel / webshop waar ik die kan krijgen.. iemand ?
Op de Nokia site staat alleen 4.88
misschien iemand een linkje..??
Anoniem: 55602
Helaas mikt diezelfde software van Nokia 'm er direct weer uit : "connection opening to the device failed". Verbinden via de Mijn bluetooth locaties geeft een keurige verbinding, maar dan kan de software de telefoon niet vinden (geen telefoon aangesloten, maak een verbinding en probeer het nog eens....). Overigens via de encryptie verbonden; zonder lukte niet. Ik raak knap gestoord van deze "klasse" telefoon die ik heb aangescahft vanwege de bluetooth mogelijkheden.
Als iemand het snapt dan hoor ik het graag.
Let wel, er wordt met geen woord gerept over bluetooth en de ondesteuning voor de 6310i is volgens de site erg mager (wellicht verklaart dat waarom het bij mij niet werkt, dus ik sta nog steeds open voor suggesties):
With PC Suite 5.1 you can easily access your phone via PC using infrared (IrDA) connection or a Nokia Connectivity Cable DKU-5 (sold separately). The PC Suite 5.1 contains the following applications from which you can select the combination you want.
Supported Phones
PC Suite 5.1 supports the following Nokia phones:
Geen 6310i in dit lijstje
Additionally,you can use the PC Suite 5.1´s Content Copier to transfer phone contents to your Nokia 7250 Phone also from these Nokia models:
Nokia 6310i Phone
hier dus wel
Additionally, you can use the PC Suite 5.1´s Content Copier to transfer phonebook contents and calendar items to your Nokia 7250 Phone also from these Nokia models:
hier ook geen 6310i in het lijstje.
[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 55602 op 09-07-2003 13:34 ]
THEVGE, enig idee waarom dezelfde configuratie (Sitecom BT donge, firmware 5.5, PC Suite 5.1) bij jou wel maar bij mij niet werkt ? Wat heb je aan de instellingen gedaan? Kortom help me out if u can...THEVGE schreef op 01 July 2003 @ 01:53:
[...]
Zolang je maar 6310i software versie 5.5 en Nokia PC Suite 5.1 gebruikt gaat het prima met niet-nokia BT apparaten. Instellen is wat lastig, maar het werkt hier prima met een Sitecom BT.
edit... thanx zugzug, mogelijk gaat dit werken. Laat ik nog weten want dan is dit issue voor eens en voor altijd afgerond.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 55602 op 09-07-2003 13:46 ]
-dubbelklik op het BT icoon in je taskbar
-dubbelklik op het "Nokia 6310i Nokia PC Suite"-icoontje (zie instructie hoe aan te maken)
-dubbelklik op het nokia PC suite icoontje in je taskbar
-kies voor "BT telefoon van nokia
-klik op toepassen
-kies een compoort (bij mij com8)
-klik ok
Als iemand een effectievere methode weet: graag!
Hey thnx... nu werkt het bij mij ook...zugzug schreef op 10 juli 2003 @ 01:41:
Klein tipje van de sluier (is een beetje omslachtige werkwijze):
-dubbelklik op het BT icoon in je taskbar
-dubbelklik op het "Nokia 6310i Nokia PC Suite"-icoontje (zie instructie hoe aan te maken)
-dubbelklik op het nokia PC suite icoontje in je taskbar
-kies voor "BT telefoon van nokia
-klik op toepassen
-kies een compoort (bij mij com8)
-klik ok
Als iemand een effectievere methode weet: graag!
beetje omslachtig... dus zou idd fijner zijn als het sneller kon.. maar het werkt nu in ieder geval met de bluetooth in mijn Acer TM800...
dus eigenlijk mag ik niet klagen
Succes is een keuze
[ Voor 12% gewijzigd door akooi op 20-07-2004 11:06 ]
Kan iemand mij vertellen (en liefst ook wat plaatjes laten zien) hoe agenda-items worden weergegeven? Is er nog wel duidelijk te zien wanneer er ruimte tussen verschillende afspraken is enzo?
In outlook staat er in de agenda een tijd en locatie en wie aanwezig zijn en soms ook nog een korte beschrijving waar de vergadering over gaat. Maar op een telefoonschermpje is daar niet zoveel plek voor, valt er dan info weg.
Ik heb (als newby) deze topic doorgelezen, maar ik heb met de tips nog geen succes kunnen boeken. Wie helpt met het volgende:
PC Suite kan de kabelverbinding niet vinden / telefoon geeft geen reactie op aansluiten kabel
Ik heb:
- Nokia 6310i, firmware 5.51,
- WinXP Pro
- Originele Nokia DLR-3P datakabel
- PC Suite 4.88
Logomanager doet het prima via de COM-1 (na.v. dit topic op poortsnelheid 115200 ingesteld), maar tijdens de installatie van PC-Suite wordt de telefoon/kabel niet gedetecteerd. De telefoon geeft ook geen reactie op het aansluiten van de kabel, of die nou wel of niet is ingeplugd op de PC.
Met handmatig aangeven van de juiste COM-poort kom ik niet verder.
Ik heb het volgende al geprobeerd: zonder en met de USA-kabeldrivers (nokia_tdma.inf) installeren, oudere versie van PC-suite installeren, antivirus (AVG) aan en uit gezet....geen succes.

Wie kan met enige zekerheid aangeven waar de oorzaak ligt?
Alvast bedankt,
Thijs
EDIT: Net Oxygen Phine Manager geinstalleerd....doet het prima...Grrrr....Nokia software...Grrrrrrrrr
[ Voor 5% gewijzigd door Thijzzz op 15-11-2003 21:15 ]
Anoniem: 97331
Ben nu op zoek naar een goedkoop inbel account bij een ISP.
Wat ik wel een pluspunt vind in de accu die staat nu nog steeds op vol icm met een BT carkit en veel IR geklooi met logos via mijn laptop.
Probleem:
Tijd op de display ging stilstaan (misschien per 1-1-2004, iig vrijsnel naar oud&nieuw). In de Time&Date settings stond hij wel goed en iedere keer dat je daar keek werd de tijd op de hoofddisplay ernaar aangepast, maar veranderde niet meer erna. Het kloten met 'update time' settings leverde iig niets op.
Oplossing:
'Show Time' instelling eerst uitzetten, dan weer aanzetten.
Geen idee wat de achterliggende oorzaak was (ik heb nergens anders online het probleem kunnen vinden), maar een 'oplossing' die iig zo oud is als Windows 95 werkt ook hier prima
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb nu ook een nokia 6310i, ben opziech wel blij met het toestel. En ik heb ook een laptop met infrarood er staat win 2000 dus geen problemen. Ik heb flink wat zitten klooten met logo's ne omvormen enzo. Maar met de software die nokia meelevert, kan je niet die logo's via infrarood sturen, wel via "de lucht".
Dus ik had ff een test (operator)logo uitgekozen en verzonden via de lucht. Dus toen had ik hem ontvangen ik klik op tonen en ik zie hem, ik was aleen een beetje te snel en aangezien die toetsen zo lekker gelijden klikte ik op het afbreken knopje
Maar als het goed is is me logo wel opgeslagen. Dus wie weer hoe ik het logo kan kiezen ?
Als je de simkaart van je pa in jouw mobiel hebt gedaan, daarna je logo verzonden en later de boel weer hebt omgewisseld, dan zal het niet werken. Die operator logo is sim afhankelijk (zo heb ik de afgelopen jaren ervaren).
Succes is een keuze
Zo heb ik het iderdaad gedaan. Maar het logo werd niet meteen zichtbaar. Alleen de eerste keer, bij het "test" logo.Maxster4th schreef op 12 februari 2004 @ 19:51:
Als ik het goed begrijp heb jij dat INTEL INSIDE logo met de telefoon van je vader naar jouw toestel gezonden? Dan moet je dat logo direct zichtbaar worden.
Anoniem: 28603
en hoe kun je nieuwe firmware er op zetten?
THNX
Bedankt alvast
If it bleeds, it can be killed!
Anoniem: 107235
Met een andere 6310i van collega - heeft ook gprs - kom ik er wél in 1x door. Alle settings in de gsm staan hetzelfde.
Ik SMS vanaf mijn IPAQ 1915 (naar 6310i) met Easy SMS versie 1.55.Anoniem: 28603 schreef op 14 februari 2004 @ 20:45:
Weet iemand of het mogelijk is om met een nokia 6310i en iPaq3870 je sms-jes te beheren?
1. Outlook vraagt of de Nokia Software toegang mag tot de contact-gegevens alvorens het pakket gaat synchronisen. Dit is de security-update die ze sinds Office 97 SP2 (als ik het me goed herinner) gebruiken normaal...alleen ik wil er natuurlijk vanaf! Ik heb alleen een oplossing gevonden voor Outlook als je gebruik maakt van een Exchange-server...
2. Als de telefoon uit bereik gaat wordt de verbinding verbroken (logisch), alleen als ik weer in bereik kom moet ie eigenlijk weer automatisch connecten. Tot nu toe moet dat handmatig elke keer. Kan de software dat niet automatisch doen?
3. Ik wil wat meer mogelijkheden dan alleen synchroniseren en SMS'jes versturen. Een vriend van me (met een mac) heeft wel uitgebreide software bij zijn Sony/Ericsson....zoals automatisch pc laten locken als ie uit bereikt gaat etc. Is er ook software voor XP en de 6310i verkrijgbaar? Ik kan helaas niets vinden.
Anoniem: 47458
Maar waar kan ik even een ringtone vandaan plukke om over te zenden naar me paps z'n nokia?
Anoniem: 49530
Pak een Post-IT papiertje vouw die 3x dubbel en plak deze tegen de achterkant van je telefoon, onder de batterij. Als de batterij er niet met moeite weer op schuift nog een 4de keer vouwen, totdat alle schuif-speling van de batterij weg is. Dit is een bekend euvel en is bij de allernieuwste 6310i's opgelost door af-fabriek daar iets te plakken.Paradiddle schreef op 25 mei 2004 @ 11:36:
Ik heb m'n 6310 nu bijna 2 jaar en ik heb enorm last van uitvallen. Het lijkt wel of er iets met de batterij aan de hand is ofzo. Een los contactje ofzo. Ik kan alleen geen defecten vinden. Mijn vader heeft hetzelfde probleem met zijn 6310. Heeft iemand enig idee wat ik hier het beste aan kan doen?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 49530 op 25-05-2004 13:27 ]
Kent er iemand een service point dat wat coulanter is? De bluetooth implementatie in deze versie is tenslotte waardeloos en ik zou dus verwachten dat dit soort reparaties gratis zijn (of tegen een kleine vergoeding).
Eng zeg die eerste 9 woorden
[ Voor 7% gewijzigd door OllieMongollie op 14-06-2004 16:26 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Je zou het eens bij een unlocker kunnen proberen.OllieMongollie schreef op 14 juni 2004 @ 16:24:
Kent er iemand een service point dat wat coulanter is? De bluetooth implementatie in deze versie is tenslotte waardeloos en ik zou dus verwachten dat dit soort reparaties gratis zijn (of tegen een kleine vergoeding).
Die zullen wel een schappelijk bedrag rekenen.
American Express vraagbaak
4.07 is wel heel erg oud zeg! Je kan minimaal naar versie 5.51 opwaarderen, en dat is het geld dubbel en dwars waard!OllieMongollie schreef op 14 juni 2004 @ 16:24:
Ik heb m'n 6310i nu bijna 2 jaar en heb zojuist een bluetooth headset gekocht. Deze werkt echter voor geen meter en dit lijkt te liggen aan m'n firmware versie (4.07). Nu heb ik met 2 service centers gebeld en aangezien mijn telefoon buiten de garantie valt, moet ik bij de ene 45 euro en bij de andere 35 euro betalen.
offtopic:
Eng zeg die eerste 9 woorden
Raar verschijnsel wat ik net tegenkwam: Press na elkaar: volume down (aan de zijkant) en op het rode verbreekknopje of een van de soft-buttons.. Dan springt ie op voiceherkenning (normaal door namen langer ingedrukt te houden)
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Anoniem: 7094
Lorem Ipsum Fujitsu