Klein Informatica, deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.230 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, topic was verwijderd, maar komt nu toch weer gepost.

[Sorry, verwijderd. Zie http://kleinvordering.cjb.net/]

Femme blijft lastig he, met dat editen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logray
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 12:20

logray

Winning is not everything.

Very Nice Snuffie !!

Keep on trying eey...zolang het gaat om openbare gegevens mag het niet verwijderd worden. BTW. totdat ik mijn geld terugheb, blijf ik toch ook posten wat ik wil...>:)

Greetz,
log

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zodra er meer gegevens zijn, worden die natuurlijk gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Laatst online: 20:31

bloasfist

Slot-A Crew

ff belangrijk dat we een van die "dreigbrieven" te pakken krijgen. Dan kunnen we echt wat juridisch inschakelen. Ik hou natuurlijk nog steeds gegevens van gedupeerden bij.
http://www.hardwareforum.nl/ubb/Forum9/HTML/000134.html

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien verstandig als iedereen die gedupeerd is aangifte doet van oplichting bij de recherche te schiedam (liegen over fictieve voorraden en niet bestaande mega-magazijnen is immers strafbaar):

Tel. 010-2740205 vragen naar afdeling Recherche

Dit voorkomt in ieder geval dat ie over 2 maanden vrolijk verder gaat op de naam van weer een familielid, en hetzelfde flikt. En met een beetje mazzel komt hier gewoon een schaderegeling uit, zodat M.Bravenboer de komende tijd gewoon op water en brood ons kan terugbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffie zou je me de naam van de curator eens kunnen mailen, dan laat ik een bevriende advocate eens bellen voor opheldering. thx

b_amiga@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Curator D.P. Kant
010-4366100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de grootte van de totale vorderingen nog compleet onduidelijk is zal ik voor dit weekeinde een webpagina opzetten zodat we ons kunnen verenigen voor een evt. civielrechtelijke procedure. Hiermee zullen de kosten laag blijven en staan we een stuk sterker.

groet

Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:33

Tourniquet

Hiya, fellas!

cool, Björn!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dit is niet alleen bedoeld voor "bottom dwellers", dus ik haal het topic weer ff omhoog! :)

zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/58419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Laatst online: 17-08 20:14

ride277

Cooled by Noctua

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> (Messages die ik daar over schreef in de survey werden gedeleted???)[/quote]Welke debiel heeft die mssges gedelete. Had een hoop ellende kunnen voorkomen :(
Ik had (als gedupeerde) namelijk ook de shop survey gelezen, en als dit erbijstond had ik niet bij klein besteld!

Godver!
Strakke actie !

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dat is de macht die een leverancier bij T.net probeert uit te oefenen.

Zodra er in zijn ogen een onterechte negatieve beoordeling in de shopsurvey staat, gaat er een mailtje uit richting T.Net met verzoek van verwijdering.

Aangezien ik het vermoeden heb dat de zakelijk belangen tussen T.Net en Klein Informatica redelijk groot zijn, zijn deze negatieve postings in opdracht van Klein Informatica verwijderd.

Teleurstellend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

ik heb maar ff een meeltje gestuurd naar Kassa!:
---------------------------------------------
Beste redactie van Kassa!

Ik heb op 17-8-2000 een aankoop gedaan bij Klein informatica te Schiedam. Dit is een hardware winkel die ook online verkoopt. Het ging om een bedrag van 194,74 (dat was inclusief verzending en btw). Het geld is op 24-8-2000 van mijn rekening afgeschreven. Ondertussen las ik op een forum van www.tweakers.net (zeer goede site om online bedrijven te vergelijken) dat er meer mensen hetzelfde probleem hadden, alleen waren zij voor veel meer geld de boot in gegaan. (in totaal zit ik nu aan de 30.000 gulden!!)
Nu zult u zeggen dat het dom is om vooraf te betalen, maar ik heb het eerder ook al gedaan, en toen kreeg ik een acceptgiro, ik dacht dus dat het nu ook zo zou gaan. Het geld werd echter gewoon afgeschreven! Op de site stond dat het product binnen 5 dagen geleverd zou worden. Heel erg slim van ze, want je kunt je bank (als het om een niet rechtsgeldige overeenkomst gaat, wat het geval was, aangezien ik nergens m'n handtekening heb gezet) BINNEN 5 DAGEN om stornering vragen (dat de bank het geld terugstort). Daar was het dus al te laat voor.
Na een tijdlang niets vernomen te hebben van Klein Informatica (www.kleingroep.nl) kregen een aantal gedupeerden (waaronder ikzelf) op 18-10-2000 een brief (een scan van deze brief heb ik bijgesloten als attachement).
Totaan nu heb ik van 1 persoon gehoord dat deze zijn geld terug heeft gekregen, waarabij het om een relatief klein bedrag ging (186,75).
Maargoed, hieronder wat verzamelde informatie, ook zou ik u willen vragen de volgende threads van verschillende forums te bekijken. (sommige threads zijn gedelete op "aanvraag" van Klein, omdat dit schade zou doen aan "het bedrijf". Ook hebben er mensen "vrijwillig" hun posts verwijderd, nadat ze een brief van Klein gekregen hadden dat ze voor bedragen als 25000 en 75000 gulden schade hadden veroorzaakt aan "het bedrijf". Ook de mensen achter tweakers.net zijn nogal bang voor het bedrijfje aangezien al een complete thread verwijdered is.
Kortom er is al te veel gebeurd om allemaal in 1 mailtje uit te leggen, maar ik zou aan u willen vragen onderstaande links te bekijken en mij terug te mailen of het uberhaupt een zaak is voor Kassa!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/54666
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59173 (hierin VEEL informatie)
http://www.hardwareforum.nl/ubb/Forum9/HTML/000134.html
http://post.messages.yahoo.com/bbs?.mm=FN&action=m&tid=160d151a1d0a401614&sid=160d151a1d0a4016143&mid=5&n=1 (hier staan mensen die hun schade posten (lang niet alle!!)

Verder heb ik zelf een excel sheetje gemaakt met daarin verzamelde gegevens van gedupeerden. De informatie in deze excelsheet heb ik allemaal uit (nu soms gedelete) posts uit de forums, en er zouden dus grappenmakers tussen kunnen zitten die niet de waarheid spreken. Ook deze file is attached.
Hopend dat u ons verder kan helpen,

Luuk Brederode
--------------------------------------------
hierop kreeg ik gelijk een standaard meeltje terug, dat ze 1X per week kijken welke onderwerpen het beste zijn. Hopen dat we aan de beurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erg strakke actie.
Ik ben benieuwd of deze in de wekelijkse vergadring wordt meegenomen.

Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Ik zit nu op bijna 33000 gulden.
edit:

maak er maar ruim 33000 van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

FYI: De Kleinshop in Schiedam is weer open - that is, ik liep er langs en die eikels zaten lekker gezellig binnen rond te hangen.

Ik ben niet binnen geweest dus ik weet niet of ze ook spullen uitleveren etc.

Denk ik meld het maar even, misschien wil iemand ze even "spreken" :) :)

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanmorgen nog binnen geweest.

Ze leverden niets uit en betaalden ook niets terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oproep: Iedereen Pieter Storms benaderen
Breekijzer
Postbus 355
1200AJ Hilversum

storms@euronet.nl

0900-2733545 (1,50PM)

mijn schade is ongeveer Fl5000,00

Ik heb mijn brief verstuurd en is incl. bijlagen 15 kantjes lang.
Als iedereen dit doet hebben we meer kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Damike

betekent dit dus dat ze nog steeds niet failliet zijn??

enne,

zijn ze het dan niet verplicht om het geld terug te geven of om de order te leveren?

ik snap er onderhand nix meer van

een ding is zeker. Ik heb allang ergens anders mijn spullen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn ook niet failliet.
Volgens de rechtbank niet en volgens de curator ook niet.
Dat betekent dus dat zij verplicht zijn om terug te betalen.
Want die medewerker vertelde dat zijn werkgever mevrouw J Bravenboer-Klein is.

Wie snapt het nu nog..... Niet allemaal te gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 20:37 schreef DaMike het volgende:
Want die medewerker vertelde dat zijn werkgever mevrouw J Bravenboer-Klein is.[/quote]Dat kan wel kloppen, want zo staat het ook in de financiële uitreksels bovenaan deze topic en ook de site www.kleingroep.nl staat op haar naam: (bron: www.nic.nl)

Domainname:
kleingroep.nl(first domain)

Status
active

Organisation
Klein Informatica
Van Swindenstraat 55 b
3112 MG SCHIEDAM

Administrative contact:
J. Bravenboer-Klein
Phone: +31 10 2734219
E-mail: postmaster@kleingroep.nl

Blijft de vraag: wat is nu precies de relatie tussen Klein Informatica, Powerprice, mevrouw J. Bravenboer-Klein en meneer M. Bravenboer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

In ieder geval moet er voor gezorgd worden dat ze niet nog meer nieuwe mensen oplichten met die nieuwe zaak van ze. Ik heb dus een meeltje naar kassa gestuurd, maar dat duurt dus een week, en dan weten we pas OF er iets door hen aan gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay voordat iedereen zelfstandig allerlei stappen gaat ondernemen: Voor mensen die een vordering bij de zgn. 'Kleingroep' hebben, hebben we hebben de website http://kleinvordering.cjb.net in het leven geroepen om ons als één te verenigen, zodat we een stuk steviger staan, en ook de mogelijkheid hebben om gezamenlijk te procederen mocht dat nodig zijn.

Ik raad iedereen die gedupeerd is de volgende dingen aan:

1) Doe als het even kan aangifte van oplichting bij de politie te Schiedam, dit moet helaas in levende lijve

2) Stuur een scan van je vordering op naar kleinvordering@hotmail.com, evt samen met opmerkingen over de gang van zaken in jouw geval.

3) Bezoek de pagina eens af en toe

Mensen die zich aanmelden vergezeld met bewijs (scan) zullen mail ontvangen bij evt stappen of belangrijk nieuws.

groet

Björn

p.s. niet lopen zeiken over de lay-out, die zuigt inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg strakke actie.

Overigens nog een leuke aanvulling: ik krijg nog regelmatig mails binnen met mensen die gedupeerd zijn door Klein Informatica.
Een van deze had zelfs zoveel informatie vergaard, dat deze alleen over de post kan worden gestuurd (....).

Ik weet niet wat ik ervan moest denken, maar het vermoeden heerst (na overleg met bloasfist) dat dit een actie van Dhr. B. zelf was.
Let wel: ik zeg een vermoeden, want 100% zeker weet ik het natuurlijk niet.
Ik heb overigens gelijk om scans gevraagd, echter (je raad het misschien al) geen reactie meer teruggehad.

Misschien zit ik er wel comleet naast en zie ik spoken, vreemd was het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt belachelijk dat die zaak gewoon open is en dat ze nog niets terug betalen! Als ik voor 5000 piek benadeeld was door die **tl*ll*n dan zou ik er eens langs gaan en mijn stem daar eens wat verheffen! Desnoods ga je met vijfen of tienen, ik denk dat deze hele affaire dan gauw achter de rug is (en is dat niet wat we allemaal willen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03 20:42
Ohnee, ohnee, ohnee... dit wil ik allemaal niet horen!!! Ik heb destijds een bestelling moeten annuleren en wacht nog steeds op mijn 856,50!!! Het zou al een tijd geleden overgemaakt zijn, anders wel met die zogenaamde 'overname' door PowerPrice...

ohnee, ohnee, ohnee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweld cq stemverheffen heeft weinig zin, in het ergste geval wordt je opgepakt en ben je nog geen ene steek verder. We zullen wel zien of Klein het tot een proces/deurwaarder wil laten komen.

mensen meld je aan op http://kleinvordering.cjb.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

lam zijn helpt ook nietr??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah even misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik gisteren op www.detelefoongids.nl keek en zocht naar klein informatica.
stond er bij als website
www.computerparts.nl

Deze site bestaat niet meer, maar is nog steeds geregistreerd..

Domainname:
computerparts.nl(second domain)

Status
active

Organisation
Bravenboer Consultancy
Haringvlietstraat 21
3114 WD SCHIEDAM

Administrative contact:
Martin Bravenboer
Phone:+31 10 4261300
E-mail: postmaster@bc-computerparts.nl

Technical contact:
R. Lubbers
Phone:+31 10 4422664
E-mail: box@box.nl

Registrar:
InterBox Internet
Spoorlaan 6
2908 BG CAPELLE AAN DEN IJSSEL

Nameserver:
ns.box.nl 194.235.126.1
secns.box.nl 194.235.209.1

Domain first registered : 04-08-1998
Last update: 05-08-1998
Maintainer: NL Domain Registry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Heb ik ook al eerder ergens gelezen, dat die vent ook achter dat "bedrijfje" zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen van het advocatenkantoor balen ook een beetje van de gang van zaken op dit moment.
Ze worden regelmatig opgebeld, met de vraag of klein failliet is.

Maar klein is NIET MEER FAILLIET.

Volgens een medewerker van Klein Informatica wel.
Maar ik geloof eerder de ex-curator van klein dan een medewerker van klein die onder één hoedje speelt met de familie Bravenboer-Klein.

Het advokatenkantoor heeft niets meer met de zaak te maken.
Ze nemen ook geen poststukken meer aan die bestemd zijn voor Klein Informatica.
Er ligt immers nog een grote stapel post, bestemd voor mevouw J Bravenboer - Klein.
Maar die is tot op heden nog steeds niet opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

De teller op http://kleinvordering.cjb.net/ is de 30 mille gepasseerd :( en deze draad staat weer bovenaan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels alweer hard op weg naar de 35.000,-. Ik wacht tot na het weekend, dan heeft hopelijk een aardig gedeelte van de gedupeerden z'n vordering ingediend (probeer dit met scan van je betalingsafschrift te doen, anders kan ik weinig beginnen), zodat ik na het weekend de eerste concrete stappen kan ondernemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logischerwijs is Mw. Bravenboer de nieuwe eigenaar, en heeft wellicht de toko geheel maar waarschijnlijker gedeeltelijk overgenomen. Via de KvK begreep ik dat faillisementen bij deze personen niet onbekend zijn. Laat iedere gedupeerde er dus rekening mee houden dat je te maken krijgt met slinkse opponenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken maar dat een afstuderende Bedrijfswetenschapper, gekoppeld met een rechtenstudent, werkzaam in een rechtswinkel, gekoppeld met een goede advocaat, gekoppeld met een rechtbankpresident die oordeelt over een casus met 20+ particuliere gedupeerden met een vordering van Fl 30.000+ ook geen makkelijke opponenten zullen zijn.

Maar we blijven uitgaan van een nette afloop, zonder gesmijt met rechtzaken of andere 'enge' dingen. We wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo gaan we vrolijk op weg naar de Fl 40.000,-

http://kleinvordering.cjb.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-08 16:53
Op www.hardwareforum.nl staat het volgende.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 05:03 schreef funnyfox het volgende:
Samen met nog iemand voor bijna 10000 aanspullen besteld, geen spullen maar wel ons geld terug! Politie Schiedam doet er geen klote aan op vermeende wapenbezit na.[/quote]en<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik heb mijn geld terug samen met een vriend van mij! dus ben allang blij[/quote]Hoe zit dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vaag bericht hoor! Lijkt me typisch een actie van meneer M. Bravenboer himself, om de boel een beetje te sussen. Laat degene die dat heeft gepost eerst maar eens met een bewijs komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik neem even de vrijheid hier een posting te plakken die als reactie op het nieuwsitem op tweaker.net is geplaatst. Dit is misschien wel een goede tip:

Ik weet eigenlijk niet hoe jullie de zaken willen aanpakken maar heb wel een goed idee.

Neem contact op met www.smit-ommen.nl
Ze zitten dus in Ommen, en hun kantoor bestaat uit iets van 35 of 40 man geloof ik.
Dit is zonder twijfel de beste en meest gerespecteerde deurwaarder van nederland.

Probeer hier de situatie uit te leggen en sympathie te winnen (b.v. door te vermelden dat de gedupeerden alle van zeer jonge leeftijd zijn etc.)
Wellicht kun je het zo voor elkaar krijgen dat ze gratis of tegen zeer lage kosten jullie zaak willen behartigen.
Krijg je bericht dat ze het niet willen doen, schrijf dan een brief naar Jan Smit persoonlijk (hij woont zelf ook in Ommen).
Meneer Smit hoeft het zelf voor het geld niet meer te doen, dus als je hem zover kun krijgen dat het een ere kwestie voor hem wordt kun je bijna niet meer verliezen

Veel success ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 09-08 22:36
Ja zo'n beruchte deurwaarder, woont in camper, heet Eef of zoiets, en komt op voor gedupeerden zoals wij...

We moeten nu echt wat ondernemen, want zo te lezen is Klein niet van plan dit netjes af te handelen...
Ze nemen niet eens de brieven aan als je ze persoonlijk brengt!!!!

Ik zeg: Deurwaarder en advocaat inschakelen....
Rechtsbijstand heb ik al aangesproken....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
foutje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist! Ik w8 intussen nog steeds op m'n geld van m'n bestelde DVD.. 350,-

Helaas kan je het niet ff met je honkbalknuppel ophalen want sloop je daar iets laten ze zich natuurlijk meteen failliet verklaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

'k Heb daarnet ook radar@tros.nl en opgelicht@tros.nl geïnformeerd over de zaak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deurwaarder heeft een lagere kans van slagen dan direct aanpakken met advocaat via de arrondissementsrechtbank (let op: niet via kantongerecht, maar gewoon een eis tot terubetaling >Fl 10.000).

Mensen blijf je aanmelden, na het weekend onderneem ik actie richting Klein en evt. advocaat.

http://kleinvordering.cjb.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week een brief teruggestuurd waarin ik kon aangeven wat mijn order was en of ik mijn geld terug wilde of alsnog het produkt ontvangen.. Ik wilde m'n geld terug (350,-) want heb allang ergens anders een dvd-rom gekocht. Afijn.. kreeg vanmiddag de de brief terug: retour afzender i.v.m. vernietiging failissement.

Wat nu?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 20:08 schreef Raptor20 het volgende:
Heb vorige week een brief teruggestuurd waarin ik kon aangeven wat mijn order was en of ik mijn geld terug wilde of alsnog het produkt ontvangen.. Ik wilde m'n geld terug (350,-) want heb allang ergens anders een dvd-rom gekocht. Afijn.. kreeg vanmiddag de de brief terug: retour afzender i.v.m. vernietiging failissement.

Wat nu?! |:([/quote]Hmmmm, Dolk Advocaten heeft dus gewoon de brieven retour gestuurd...

Ik heb de brief aangetekend verstuurd naar:

Klein Informatica
Van Swindenstraat 55 B
3112 MG Schiedam

Hoewel ik betwijfel dat ze er wat mee doen. Ik heb er ook zelf nog een brief bij gedaan waarin ik een ultimatum stel: niet binnen 14 dagen betaald = aangifte van oplichting enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist! Zo'n zelfde gaat er bij mij morgen de deur uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal dit topic maar weer even terug. Ik was een week weg en ik heb erg veel gemist zo te zien en te lezen. Ik heb geen enkele reactie gehad van Bravenboer. Hij had mij, zoals jullie weten aangeklaagd wegens smaad voor 25000. Ik heb netjes een brief gestuurd, waarin stond dat alles geregeld was, maar geen reply. Ik ga maar een aangetekende brief sturen met het formulier van terugvordering van geld. ik had hem niet aangetekend opgestuurd. Ik wil erik Jan ook nog bedanken voor het mij op de hoogte houden op mijn telefoon. ik hoop dat we het met z'n allen kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vandaag mijn brieven voor terugvordering van klein terug.Had ze netjes met bevestiging van ontvangst verstuurd, maar helaas het blijkt dus wwer een uitstel trukje.
het ziet er naar uit dat we elkaar nog lang zullen posten en mailen jongens.
Tot in de rechtzaal dus dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch niet netjes van de familie Bravenboer. Ik heb nog helemaal niets gehoord. Hij/zij leest en stuurt alleen brieven in zijn/haar voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijgen we in vredesnaam ons geld nog terug... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij een goed idee als na het weekend tot echte actie overgaan. Er zijn twee dingen mogelijk:
1. Met zij allen naar Schiedam en onze spullen terughalen in de zaak op een niet zo nette manier.. (en daardoor in de problemen kunnen komen.) of..
2. Een veel beter plan: reageren op http://kleinvordering.cjb.net en dan met zijn allen na het weeekend de zaak voor laten komen..

En ik ben niet eens de webmaster van die site..Maar gewoon een hardwerkende student die echt te lang op zijn geld moet wachten.. Als er nu niks gebeurd, bloedt het dood..

Ik heb gesproken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het mee eens. Ben toch vrij maandag dus kan net zo goed naar Schiedam gaan.. als we afspreken rond een bepaalde tijd moet je makkelijk op zo'n 10 tot 20 man uitkomen die er dan ook echt zijn (beetje reeël). Misschien ff mailtje sturen naar die Administrator van 'kleinvorderingen' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gij hebt juist gesproken. Een rechtzaak lijkt me goed en op korte termijn. ik wil mijn geld weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuur nu ff een mailtje.. Zijn er meer mensen die zoiets hebben: Maandag is oké reageer ff. kunnen we de juiste tijd pikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan helaas niet, maar doe het dan voor ons allen en niet voor jullie alleen. Houd ons maar op de hoogte op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

's moet duidelijk te maken zijn daar ja.. Maar met hoe meer we zijn hoe duidelijker de boodschap is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde juist NIET de boel slopen daar bij Klein Informatica.. :-(

Ik denk dat je daar niks mee bereikt.. Maar ik begrijp dat er kwaad bloed is gezet bij enkelen.. Jullie kunnen natuurlijk wel langs gaan om aan te geven dat er een daad moet worden gesteld, en dat we het wachten een beetje beu zijn..

Is die zaal eigenlijk wel open op maandag..? de meeste computerzaken zijn dan dicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook niet naar Klein Informatica, maar naar de politie om aangifte te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een goed idee !! Kunnen ze gelijk even aan het werk daar bij Politie Schiedam..

Als jullie gaan, neem dan van tevoren contact op met de politie, zeker als er een groep van 50 of meer man(+vrouw)aankomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Laatst online: 14-08 06:29

Vidra

Vragen?

Ik heb gisteren, mijn ingevulde brief, met de post RETOUR gekregen.
Er staat een sticker op, met de volgende tekst: "Retour afzender i.v.m. faillissement". Nou erg leuk dacht ik. Gaat me geld!!! :(:(:(:(

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat er weer allemaal individuele acties gaan ontstaan:

1) Of je nu met 20 man of met 2 man aangifte doet, je zult toch persoonlijk aangifte moeten doen. Doe dit dus gewoon als het je uitkomt, het word wel toegevoegd in het dossier.

2) Het wordt waarschijnlijk inderdaad een rechtszaak. Ik ga aankomende week praten met een advocaat om een schatting te krijgen van de haalbaarheid & de kosten. Dit zal ik aan iedereen mailen die zich heeft aangemeld, zodat je de keus hebt om wel of niet mee te doen

3) Ik ben ook een hardwerkende student, dus 800 piek gaat mij ook niet in de koude kleren zitten.

Gewoon even geduld dus, een goed voorbereide, GEZAMENLIJKE actie heeft veel meer zin dan het uitvoeren van wat opwellingen. Ik ben er hard mee bezig

groet

Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Laatst online: 14-08 06:29

Vidra

Vragen?

Als je papje een rechtsbijstandsverzekering heeft, dan kan je gewoon een advocaat in de arm nemen, maar als er nu meerdere zijn die dit hebben, is het goedkoper en handiger om een (1) advocaat te gebruiken en niet allemaal individueel aan de gang te gaan.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je persoonlijk aangifte doen bij de politie.
Ik heb dit telefonisch gedaan op 10 oktober.
Later heb ik nog een keer contact gehad met de politie, en ik stond volgens hun in de computer met mijn verhaal.

Mocht dit niet het geval zijn dan houd ik me aanbevolen om Maandag naar Schiedam te gaan om aangifte te doen.

Om naar Klein Informatica te gaan heeft geen zin, want die hebben echt geen 40 mile in de kassa lade liggen.

Ik denk dat we de meeste kans maken als we dit met een advocaat/deurwaarder doen.

Was Klein Informatica niet een eenmanszaak???? Waardoor de eigenaar persoonlijk aansprakelijk is voor de gemaakte schulden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even ter aanvulling (check de site voor de betreffende e-mail)

Ik heb Dhr.Bravenboer vandaag (28-10-2000, 18:21) een e-mail (kijk onder stukken) gestuurd (op z'n persoonlijke e-mailadres waarvan ik weet dat hij hem regelmatig leest) met een laatste kans om z'n stilzwijgen te doorbreken. Wordt hierop niet geantwoord of blijft er onduidelijkheid dan starten we via http://kleinvordering.cjb.net aankomende week met een rechtszaak bij de arrondissementsrechtbank. Eenieder zal persoonlijk worden aangeschreven met het verzoek om deelname en een schatting van de kosten.

Ik wil iedereen sowieso blijven aanraden om aangifte van oplichting te doen bij de politie te Schiedam. Bij een rechtszaak ondersteunen aangiftes de zaak , en kan het O.M. een strafrechtelijk zaak starten.

N.B. We willen iedereen aanraden om GEEN persoonlijke wraakacties o.i.d. in de Klein-winkel te vieren, dit schaadt de zaak alleen maar, en mocht het toch gebeuren dan laten we die persoon meteen vallen uit de gezamenlijke rechtzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even ter verduidelijking (Lees de stukken op de site voordat je uitspraken doet!!)

1) Procederen doe je op persoonlijke titel en niet via de rechtsbijstandverzekering van je paps of mams. Ik ga als student echt geen Moskovicz inschakelen, en bij winnen van de zaak worden de kosten sowieso verhaald. En het gebeurt sowieso gezamenlijk via 1 advocaat, dus kosten zullen worden gedeeld.

2) Klein is/was een eenmanszaak, maar staat niet op naam van de dagelijkse directeur M.Bravenboer, maar op naam van een neef o.i.d. Bij een rechtzaak worden zowel M.Bravenboer als J.Bravenboer aangeklaagd. En ja bij een éénmanszaak ben je hoofdelijk aansprakelijk (dus je privévermogen kan ook geplukt worden), maar van een kale kip kun je niet plukken (ik ga er vanuit dat J.Bravenboer geen eigen vermogen zal hebben)

3) Bij een procedure zal zeker gekeken worden naar het meenemen van poging (nahja poging) tot oplichting. Niet bestaande voorraden en niet bestaande magazijnen voorspiegelen is strafbaar.

4) Inschakelen van deurwaarder bij dit bedrag is onbegonnen werk en zonde van de energie, heeft geen zin. Rechtbank is enige viabele optie.

Mochten er nog meer willekeurige vragen/ideeen/suggesties zijn, mail ze dan even door naar kleinvordering@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dit lucht op. Kan ik nu eindelijk volop schelden op Klein. ik was weer eens zo stom om online te bestellen. En heb nu een schade van 200 piek. Ik koop het voortaan wel weer bij de zaak in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bjorntje, maar hoe zit het met de mensen die bedreigd zijn, dan kan je toch sowieso een schadevergoeding voor vragen. Bedreigen is namelijk verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bewijs voor die bedreiging hebt wel ja. Maar een e-mail geldt helaas nog niet als bewijs. Maar wat voor een bedreiging hebben we het hier over?

ik neem aan dat je niet die aanklacht wegens smaad bedoelt? Lijkt me niet echt een dreigement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn, bij een eenmanszaak, zoals een maatschap, ben je niet "hoofdelijk" aansprakelijk; dit is alleen zo bij een VOF.

Verder sta je natuurlijk wel "met je gehele vermogen" in voor verbintenissen, dus ook een eventuele gemeenschap van goederen is verhaalsobject voor schulden van derden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja aanklacht wegens smaad, dreigen met een bedrag van 25000 gulden als ik niet gauw deed wat hij zei. In een aangetekende brief én gewone brief op mijn adres thuisgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort onzinnige brieven gewoon negeren, in de oud-papierbak. Als ze het willen laten voorkomen dan laat ze maar een officiele vordering sturen, dan pas onderneem je acties. Doen ze toch niet, want ze weten dat ze geen enkele poot om op te staan hebben (waar haalt hij die 25.000 gulden schade vandaan? Duimzuigerij)

Dit soort blufpogingen zijn gewoon toegestaan, met stevige woorden en onzinnige bedragen proberen ze je bang te maken, in de hoop dat je je in een klein donker hoekje terugtrekt.

Gewoon je middelvinger opsteken, en laat ze maar in hun eigen vet gaarkoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist! Zo dus: Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif

Oke.. ik w8 met spanning op de rechtszaak, zie wel een mailtje verschijnen.

p.s. ga morgen toch ff naar Politie Schiedam aangifte doen.. zekere voor het onzekere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif

Oke Bjorntje begrepen

Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOF=hoofdelijk aansprakelijk

Eenmanszaak=persoonlijk aansprakelijk

Kortom: de eigenaar is gewoon aansprakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al nieuws over die rechtzaak mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer deze week een afspraak te maken om een schatting van de kosten te kunnen geven, en daarna stuur ik iedereen een mailtje. Nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik begrijp het, maar ik vond het hier zo stil, iedereen heeft niks nieuws meer en iedreen is waarschijnlijk over z'n ergste woede en frustraties heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over mijn frustaties heen !?!?! Ik heb dus echt wel zin in een rechtszaak tegen Bravenboer en wel hierom:
<offtopic>
Ik heb onlangs een motorongeluk gehad waarbij de tegenpartij er vandoor gereden is en mij op de grond liet liggen met 10.00 gulden schade..!!

Aangezien ik niet all-risk verzekerd was en ik geen getuigen heb, krijg ik van de verzekering geen geld terug !!!
</offtopic>

Dus op zeker dat die onderneming van Bravenboer mij mijn geld gaat teruggeven..(Hoef ik nog maar 9.500 gulden neer te leggen..), ik wil met liefde even naar de rechtbank gaan!! Lijkt mij het einde..

Ik heb gesproken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja, ik begrijp het, maar ik vond het hier zo stil, iedereen heeft niks nieuws meer en iedreen is waarschijnlijk over z'n ergste woede en frustraties heen.[/quote]:)

Nee hoor, zeker niet. Ik vindt het mooi om te zien dat er alsnog actie wordt ondernomen.
Eerst was het alleen loze taal, nu wordt er dadwerkelijk iets aan gedaan.

Hulde!

Laat de topic gerust open en kom vooral met meer info over het verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 09-08 22:36
Ikzelf heb me rechtsbijstand ingeschakeld, maar ik zou graag de mogelijkheid bekijken omde gezamelijke actie te ondersteunen, mee te doen.

En lullig voor je dat motorongeluk.

Ik ken het, ben een keer met me scooter de sloot in gedrukt door een auto, reed gewoon door. Eigenlijk had de scooter totall loss verklaart moeten worden, maar ja, geen all risk, dus gewoon lappen wat er te lappen valt...

Suuk6 met je schade + motor!

Ik hoop voor je dat je Bravenbier voor die schade op kunt laten draaien.. })

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woede en frustratie maken nu plaats voor rationaliteit en bedachtzaamheid, en daar hebben we een stuk meer aan dan wat emotioneel getouwtrek.

Hold your horses, er gebeurt echt wel wat, we zitten niet stil. We zijn nu bezig alle mogelijkheden uit te pluizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>> FF tussen door jongens het is allemaal heel spijtig maar ik zal jullie het beste wensen en dat die EIKEL van een Kleininformatica snel dat geld terug geeft, want als ik zelf gedupeerde was dan had ik zeker ook mee gedaan!!!

((ff iets anders Kan je geen Pieterstorms of eh Willibord of ander belangrijk persoon mee laten helpen.. OJa zet het in de krant of zo.. Publicitijd helpt kleinInfo de GROND in :) ..)) ja misschien ook niet het slimste maar voorlopig komen ze er nog makkelijk onderuit...

<<Oja wat voor instantie is het nou :? ? eenmans of meer of ??? >> das ook heel belangrijk...

Nou ik Wens het beste en ik zal het zeker blijven volgen... Goodluck !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja pieter is ingelicht en ik ben ook niet meer boos, maar zal wel alles uit de kast halen om mijn geld terug te krijgen, al is het het laatste wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heeft iemand al een antwoord gehad van Breekijzer, Kassa, Opgelicht, Radar, Consumentenbond enz.?? Ik heb zelf een mail gestuurd aan Radar en Opgelicht, maar nog nix gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, nog niks. ikke zit in nog moeilijker parket want ik mis een nalevering die wel afgehandeld is. Advocaat kan niks doen > IK BEN VERLOREN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Het is een gruwel, bel nu eens op, dan hoor je dezelfde klote boodschap als in de laatste weken van september en de eerste weken van oktober................. En ook ik heb nog steeds geen reactie, kan zoiets wel?
Ik ben nu toch echt van plan om er zelf langs te gaan om een van die sjampoo's te spreken, want ik vind het gewoon schandalig dat ze niks van zich laten horen terwijl ze wel met een gruwelijke berg geld van klanten zitten te houden. Wie weet wat ze ermee zitten te doen, voor het zelfde geld zitten ze er nu de open haard er mee aan te maken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 03:56

Thomix

cAFFEÏNE!

Al eens op de (vernieuwde) site van Kleingroep gekeken? Stelletje huichelaars!

hehe
vir audax vir beatus est betekent "een dappere man is een goede man"
audax betekent niet alleen dapper, maar ook roekeloos en overmoedig! How true!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Jongens, ik heb vandaag een brief gehad van Klein:

"Hierbij bevestigen wij de ontvangst van de opgave van terugbetaling of levering in goede orde.

Wij zullen alle openstaande vorderingen zo spoedig mogelijk doch echter voor 31 december 2000 retour boeken. De afhandeling kan niet eerder plaatsvinden mede wegens het feit dat er niet voldoene liquide middelen zijn om de terugbetaling te volbrengen. Hierover zijn wij momenteel in overleg met een investeerder.

Daarbij wijzen wij erop en verzoeken wij u, ons bedrijf de gelegenheid te geven door te kunnen gaan met het genereren van omzet mede om ook uw betaling te kunnen retourneren.

Helaas moeten wij meedelen dat wij in de volgende gevallen niet tot retourbetaling zullen overgaan:
- Indien er aangifte is gedaan van een strafbaar feit door ons bedrijf
- Indien er via de bank een verzoek tot storneren is aangevraagd.

In de bovenstaande twee gevallen zal ons bedrijf de uitslag van de procedure afwachten. Indien dit het geval is ontvangt u binnenkort nog een schrijven van ons bedrijf.

Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,

Hoogachtend,
Klein Informatica"

OK, Ze gebruiken nu dus inderdaad de winkel om omzet te genereren om ons terug te betalen. Of.... worden we zo wéér aan het lijntje gehouden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Niet online

digifun

Je wordt dus echt aan het lijntje gehouden. Als hij echt te goeder trouw is heeft hij ook geen bezwaar ertegen dat de politie langskomt. Afzien van je recht van storneren is helemaal superstom. Die twee bepalingen zijn zowieso onrechtmatig.
Dit zijn symptonen v.e. bedrijf dat failliet gaat, meestal moet je er dan snel bijzijn om je geld terug te krijgen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal deze brief ongetwijfeld ook binnenkort ontvangen, wat een lachertje!!

We moeten gewoon een rechtszaak beginnen, hoe kan die man nou in godsnaam bijna Fl 59943,15 genereren (zoals staat op http://kleinvordering.cjb.net/) als hij zo bekend is in negatieve zin bij Tweakers? Als hij een winst maakt van 10% op zijn artikelen, moet hij dus in 2 maanden tijd zo'n 600.000 gulden omzetten..dat gaat hem zeker lukken..???

Ik wacht lekker de rechtzaak af. Björn, doe je best !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar wie heb je de brief verstuurd, naar klein of naar het advocatenkantoor???
Volgens mij worden we weer aan het lijntje gehouden.

Hoe kan Klein nu ooit controlleren of wij aangifte gedaan hebben of de bank ingeschakeld hebben om dat bedrag te storneren??

Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 14:06 schreef DaMike het volgende:
Naar wie heb je de brief verstuurd, naar klein of naar het advocatenkantoor???
Volgens mij worden we weer aan het lijntje gehouden.[/quote]Ik had de brief aangetekend verstuurd naar Klein in Schiedam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

ik heb vandaag dezelfde brief gehad.. Dit is dus gewoon de zoveelste aan het lijntje houd methode.. nu weer 31 dec 2000.
Ook heb ik een mailtje van kassa! gehad:
--------------------------------------------
Beste Luuk Brederode,

We hebben je mail ontvangen ivm Klein Informatica. Graag zouden wij hier wat
meer informatie over willen. Je kunt contact met ons opnemen op onderstaand
telefoonnummer.

Groeten,

Gjalt Rameijer
redactie Kassa!
035-6711349
---------------------------------------------
dus ik ga ze nu ff bellen, en ze dan vertellen wat ze willen weten.. wie weet!
keep in touch!
[edit]
net gebeld, URL van de vorderingen site gegeven (bestond nog niet toen ik het meeltje naar Kassa! stuurde), en ze zouden kijken of ze er iets mee konden.
Ik merk het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter informatie: Wat vandaag in m'n mailbox zat, en ook op Tweakers.net is verschenen:

Sinds 12 oktober is het faillissement van Klein Informatica opgeheven. Sinds dien zijn de medewerkers volop bezig geweest een oplossing te vinden van de openstaande vorderingen. In overleg met de bank is de oplossing gevonden. In week 45 zullen alle bedragen worden geretourneerd van personen welke wel een betaling hebben gedaan en geen goederen hebben ontvangen. Namens de directie en de medewerkers van Klein Informatica bieden wij onze excuses aan voor de ongemakken welke zijn ontstaan.

------------------

Ik heb een mailtje teruggestuurd met verzoek om iets meer opheldering (aangezien het inderdaad een zoethoudertje zou kunnen zijn).

Verder wil ik even melden dat ik het not-done vind als Klein de mensen die aangifte hebben gedaan of een verzoek tot terugstorting hebben ingediend gaan uitsluiten van terugbetaling. Ze moeten zelf hopelijk ook wel doorhebben dat 2 maanden aan het lijntje houden, brieven weigeren, fictieve voorraden voorspiegelen etc niet tot een normale bedrijfsvoering gerekend kunnen worden. Als ze fatsoen hebben en problemen willen voorkomen dan maken ze geen uitzonderingen, aangezien ze dan alsnog het risico lopen op aangeklaagd te worden voor oplichting (en vertrouw me, er is genoeg grond om een procedure in werking te zetten).

Ik wacht gewoon op respons van Klein, en ik hoop dat de zaak zo snel mogelijk zal worden opgelost.

Kleinvordering.cjb.net

-------------------------------------------
n.b. Ik zal er nu nog een mailtje achteraan sturen met het verzoek daadwerkelijk over te gaan tot betaling in week 45.

31 december 2000 is onaanvaardbaar (wat mij betreft, ik weet niet hoe jullie er over denken) aangezien we inderdaad geen enkele verzekering zullen hebben dat er dan uberhaupt geld zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Femme en Björntje hebben dus per e-mail meer info gekregen van Klein. Zie hierboven en nieuwsbericht op Tweakers.net:

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14106

Week 45, dat is dus volgende week!! Waarom staat er in de brief dan "zo spoedig mogelijk doch voor 31 december"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is er een investeerder gevonden, ik weet het niet. Zo snel ik meer duidelijkheid krijg laat ik het weten.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.