Hete gemoederen.....
Ik kan me de reactie van Femme best voorstellen. Hij heeft al eens gezeik gehad met die k*tm*ff*n van Magix. (De hele boel heette hier toen nog Webmagix, ergens 2 of 3 jaar terug of zo). Dat is toen na wat heen en weer getrek en geduw (creatief) opgelost, maar zulk soort dingen kosten zeer veel energie.
Het primaire doel van Femme is neem ik aan de site draaiende houden en uitbreiden (en die BMW 850

) en in ieder geval niet procederen tegen een winkel, of op een andere manier er veel energie in moeten steken.
Wat eventueel een constructie is is het volgende: zwengel hier de discussie aan, en verplaats deze daarna naar een of ander gratis forum (maak er eentje bij
www.ezboard.com of zo, werkt best aardig) en hou hier alleen in beschermde taal het topic een beetje hoog. Femme geen last, aandacht blijft gevestigd, en men kan rustig spreken, zonder problemen te verwachten.
Maar ease down, het is voor Femme geen halszaak, wel voor snuffie en de anderen. Die kunnen eraan winnen, Femme kan alleen verliezer zijn. Heb je trouwens een rechtsbijstandverzekering, Femme. Kan handig zijn......
Ik heb zelf in de positie verkeerd dat het op een rechtzaak afstevende, en ik kan wel zeggen dat het jaren van je leven kost, veel haaruitval, slapeloze nachten, een verziekte hobby welke ik vaarwel heb gezegd, en financiele consequenties, waar ik nu nog mee zit......
Enige voordeel is dat je gevoel voor humor heerlijk cynisch wordt, en dat mijn Duits vooral op het juridische vlak enorm verbeterd is.
Herman