Klein informatica deel 2, waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren admins,

Er stond in Hardware Algemeen 2 topics over Klein Informatica. Ik heb zelf deel 2 aangemaakt, en deze is nu op onverklaarbare wijze verdwenen!

Wie weet wat er is gebeurd? Ik heb het vermoeden dat deze gewoon gedelete is.
Kan iemand aangeven, als dit laatste waar is, waarom dit zo is?

Gaarne feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat vermoeden had ik dus al ja.

Kan iemand ook een reden aangeven?
Of gaan we gewoon weer opnieuw beginnen met wat er gepost is?

Admins: reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers.net heeft zeker ook een aangetekende brief gekregen waarin zij geclaimd worden door de schade die bij klein ontstaan is.
Dit heeft klein toch echt zelf in de hand gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:33

Tourniquet

Hiya, fellas!

Yep, Snuffie, ik heb vanacht ook al gepost waar het topic was gebleven, maar ook MIJN posting was vanmorgen verdwenen. Censuur op GOT, wie had dat ooit kunnen denken!!!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we de site van Klein moeten geloven, zijn zij binnenkort weer de meest spraakmakende winkel.

Uhh, volgens mij waren ze dit al, gezien de posting op de op reeds onverklaarbare wijze verdwenen threads...

Zie http://www.kleingroep.nl

Maar zeker niet eerder dan dat wij ons geld terug hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08
Ik weet ook niet waar de topic is gebleven...

Als ik op klein informatica zoek met de onno search dan vindt hij de draad nog wel (staat waarschijnlijk in een index die maar eens in de zoveel tijd wordt geupdate), maar als ik hem open dan zegt hij error #6 geen geldig topic nummer.

Lijkt er dus inderdaad op dat de thread verwijderd is, maar waarom? Ik weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik vind het echt belachelijk wat er hier gebeurd. Topics worden zonder enige uitleg zomaar verwijderd!!!! :( :( Om toch de informatie over Klein beschikbaar te houden is er nu een topic geopend op www.hardwareforum.nl onder General Chat. Zou iedereen met info over Klein (Snuffie!!!!) deze info op dat forum kunnen posten? Verder hoop ik dat we snel weer gewoon op GoT verder kunnen praten over de Klein-thriller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vindt het heel erg vreemd, en dat de admins al helemaal geen uitleg geven is nog veel belachelijker.

Ik begin inderdaad het idee te krijgen dat er gecensureerd wordt.

Maar goed, ik zal maandag wederom een topic deel 2 openen op Hardware Algemeen, met exact dezelfde info zoals ik die heb gegeven.

Waarom maandag denk je? Omdat die info op de zaak ligt. Ik zal mijn eigen mailbox zometeen weer eens bekijken, om te zien of ik daar nog wat kan uithalen.

Noot naar de Admins: ik vindt het enorm teleurstellend dat nog geen van jullie met een concreet antwoord is gekomen.

Noot aan Femme: ik heb je een e-mail gestuurd met het verzoek van een back-up van het Forum, echter ik heb nog geen reactie gehad.
Betekent dit dat je er nog mee bezig bent? Of is het niet beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Uhm ik weet er niets vanaf, kom nooit in de hardwareforums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 17-08 19:27

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Tweakers.net heeft zeker ook een aangetekende brief gekregen waarin zij geclaimd worden door de schade die bij klein ontstaan is. Dit heeft klein toch echt zelf in de hand gewerkt. [/quote]Dat is inderdaad het geval. Ik heb geen zin in gezeik dus alle Klein Informatica threads worden gewoon getrashed. Als je over KI wilt posten doe je dat maar bij Koen (zolang hij niet eenzelfde sommering krijgt van KI).

KI had idd hun gedupeerde klanten wat beter kunnen informeren, maar dat is iets waar wij hier niets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad Femme, als Klein dat had gedaan, was er misschien niet zo'n hetze geweest.

Echter, ik denk dat je een ding vergeet. Klein heeft juridisch gezien geen poot om op te staan. Alle informatie die hier is gepost, is vrij op te vragen bij bijvoorbeeld een Dunn en Bradstrees, NCM of IFN Finanance. Oftewel: openbare gegevens.

Ook de verstuurde e-mails vanuit Klein naar de tweakers toe, valt niet onder de classificatie 'geheim' of iets in die richting.

Wat er gebeurt is, is dit: er zijn door tweakers een aantal essentiele gegevens over Klein verzameld, die een waarschuwing bevatten voor mede-tweakers.
Een waarschuwing die er absoluut niet om liegt: Klein is onbetrouwbaar.

Zelfs het financiele rapport die in de thread heeft gestaan, toonde dat overduidelijk aan. Mocht je leverancier zijn van Klein, zorg dan dat je eerst je geld krijgt, en daarna pas de spullen stuurt, een voor bedrijven geen ongebruikelijke gang van zaken.

Juist doordat GoT de thread heeft gedumpt, lopen er meer mensen het gevaar om van dit soort uiterst dubieuze zaken de dupe te worden. Let wel: we hebben het hier over een bedrag van bijna 20.000 gulden!! En dan hebben nog maar een aantal tweakers zich gemeld.

Ik vind het een schandalige zaak dat GoT/Tweakers.net zich op een dergelijke manier heeft laten intimideren, en in dit geval voor de meest makkelijke oplossing heeft gekozen, namelijk het verwijderen van post. GoT/Tweakers.net is juist de plaats om dit soort dubieuze zaken aan de kaak te stellen, en tevens de uitgelezen plaats om tot een duidelijke oplossing te komen cq. de discussie te voeren. Jammer dat GoT/Tweakers.net deze niet heeft aangegrepen. Uitermate jammer zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-06 08:52

Dries Arnolds

*bling bling*

OK, we zullen Femme niet in een rechtszaak verwikkelen met die dozenschuivers. :)

Ik heb alle info net gepost op Koen's hardwareinfo forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als ik op klein informatica zoek met de onno search dan vindt hij de draad nog wel (staat waarschijnlijk in een index die maar eens in de zoveel tijd wordt geupdate)[/quote]Mwoh, daar ligt het niet zozeer aan. Verwijderde threads worden alleen niet uit mijn search verwijderd. Soms best handig. :)

Thread 1: http://onno.dhs.org/got/54666.html
Thread 2: http://onno.dhs.org/got/57704.html

Let niet op de ontbrekende layout. ;)

(hmm, zie net dat ik dankzij de uitstekende undelete mogelijkheden van m'n server ook nog een hele reeks eerdere versies heb, en dus ook waar niet de helft van de posts ge-edit is. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>OK, we zullen Femme niet in een rechtszaak verwikkelen met die dozenschuivers[/quote]Tot een rechtzaak zal het nooit komen, dus daar hoef je nooit bang voor te zijn.
De discussie is hier dat GoT het onmogelijk maakt om er uberhaupt een discussie over te voeren. We leven hier nog steeds in een vrij land, waar iedereen zijn mening mag uiten, en een Forum is daar voor Internet het medium voor.

Overigens staat het zelfs in onze grondwet geschreven dat wij een vrijheid van meninguiting hebben. Die vrijheid wordt ons op dit moment onmogelijk gemaakt door GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Overigens staat het zelfs in onze grondwet geschreven dat wij een vrijheid van meninguiting hebben. Die vrijheid wordt ons op dit moment onmogelijk gemaakt door GoT.[/quote]Dat is niet waar. Vraag maar aan je advocaat waarom dat zo is...

Maar het is natuurlijk heel begrijpelijk dat Femme geen gezeik wil hebben met Klein Informatica -> Zelfs als t.net 100% zeker wint dan is zo'n rechtzaak natuurlijk heel veel werk.

Als jullie verder willen babbelen raad ik jullie aan om ook niet hardwareinfo te gebruiken (koen krijgt waarschijnlijk binnen no-time ook zo'n brief...) maar gewoon zelf ergens zo'n gratis messageboard op te zoeken of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar als Tweakers.net zich zo makkelijk laat intimideren door zaken als klein... in hoeverre is de shopsurvey dan nog betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knorrend_varken
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:07
Of als morgen Intel of Microsoft zon brief stuurt omdat ze naar hun idee te negatief worden afgeschilderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Vrijheid van meningsoverheid heeft volgens mij nog altijd betrekking op evt. censuur van de overheid/regering. Tweakers.net is nog steeds niet de overheid :).<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Maar als Tweakers.net zich zo makkelijk laat intimideren door zaken als klein... in hoeverre is de shopsurvey dan nog betrouwbaar? [/quote]Er wordt op verzoek van bedrijven wel eens een enkele posting uit de shop survey gegooid, maar dat gebeurd alleen als er duidelijke aanwijzingen zijn dat postings onjuist of beoordelingen onredelijk zijn.

Je moet je wel realiseren dat shop survey postings grote gevolgen kunnen hebben voor bedrijven. In principe zou iemand een bedrijf kapot kunnen maken door consequent onder verschillende usernames negatieve en onjuiste postings in de ssurvey te plaatsen. Er is voor ons geen mogelijkheid om te checken of de opmerking die in shop survey postings worden gemaakt daadwerkelijk juist zijn.

Gelukkig is dit extreme voorbeeld in de praktijk nog niet voorgekomen.

Als een bedrijf echt fout is dan komt dat er trouwens toch wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Er wordt op verzoek van bedrijven wel eens een enkele posting uit de shop survey gegooid, maar dat gebeurd alleen als er duidelijke aanwijzingen zijn dat postings onjuist of beoordelingen onredelijk zijn.[/quote]Maar zou je dit ook doen als een bedrijf een schadevergoeding eist als je niet per direct de (voorzover jij kunt beoordelen) terechte negatieve reacties verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je moet je wel realiseren dat shop survey postings grote gevolgen kunnen hebben voor bedrijven. [/quote]We hebben het in dit geval niet over de shopsurvey, maar over het Forum.

Een bedrijf als Klein kan geen aanspraak maken op negatieve reclame die op het Forum wordt gepost.
Sterker nog, het zijn allemaal waarheden die gepost zijn. Waarheden die fouten van Klein zichtbaar maken, en waar Klein zich door gedupeerd voelt.

Als Klein om te beginnen zijn zaken goed had geregeld, was er helemaal niets aan de hand geweest. Nu zijn er dermate veel mensen benadeeld, dat er wel ruchtbaarheid aan moet worden gegeven. Zelfs dat wordt onmogelijk gemaakt, omdat hele topics ineens getrashed worden.

Ik kan mij niet van de indruk ontrekken dat Tweakers.net/GoT zich zakelijk met Klein hebben verbonden. Klein is immers de sponsor van de prijsvraag op Tweakers.net.

Ik denk dat Tweakers.net hier een fout begaat. Een bedrijf dat dermate dubieus is, mag je niet het voordeel van de twijfel geven door negatieve reclame over de sponsor rucksichlos te verwijderen, maar dat is een discussie die ik nu niet zal opstarten.

Echter Femme, dit speelt in dit geval mee in de beslissing die jij genomen hebt, ten koste van de gedupeerde tweakers en de doelstelling van dit Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 19:33 schreef Femme het volgende:
KI had idd hun gedupeerde klanten wat beter kunnen informeren, maar dat is iets waar wij hier niets aan kunnen doen.[/quote]Net als dat er aan de bezoekers hier gemeldt had kunnen worden dat de topics verwijdert waren en waarom.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De discussie is hier dat GoT het onmogelijk maakt om er uberhaupt een discussie over te voeren. We leven hier nog steeds in een vrij land, waar iedereen zijn mening mag uiten, en een Forum is daar voor Internet het medium voor.[/quote]Excusez le mot, maar wat een gelul!

Iemand mag zeker weten wat hij/zij op zijn/haar forum toelaat. Hij/zij blijft er immers verantwoordelijk voor. Zelfs wanneer er alleen maar de dreiging van een rechtszaak is, is er mijns inziens voldoende reden om in te grijpen.

Wanneer het onverhoopt toch mis gaat (zeg NOOIT nooit), zal Snuffie er namelijk niet zijn om de zaak op te lossen of bij te springen. Reken daar maar op.

Vrijheid van meningsuiting houdt in dat je je mening mag uiten via de middelen die je zelf wenst. Wanneer dit middel het eigendom is van een ander, mag de ander over dit middel beslissen (niet over de mening uiteraard).

En er bestaat ook nog zoiets als laster. Daar gaat de vrijheid van meningsuiting (in nederland) niet boven.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> We hebben het in dit geval niet over de shopsurvey, maar over het Forum. [/quote]Ik reageerde in dit geval op de opmerking van Chaos, niet specifiek op Klein Informatica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En er bestaat ook nog zoiets als laster. Daar gaat de vrijheid van meningsuiting (in nederland) niet boven.[/quote]Dingen die waar zijn vallen niet onder laster. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik reageerde in dit geval op de opmerking van Chaos, niet specifiek op Klein Informatica.[/quote]Dus bagetelliseer je hiermee de discussie.

Ik moet zeggen dat je in dit verhaal heel zwak overkomt door geen of summier antwoord te geven op directe vragen.

Uitermate teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 23:45 schreef Onno het volgende:
Dingen die waar zijn vallen niet onder laster. :)[/quote]haha.. dat maakt helaas de rechter uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>haha.. dat maakt helaas de rechter uit.[/quote]Ja, en?

Als Tweakers.net zich als professioneel bedrijf wil gaan opstellen moeten ze het in zo'n geval ook gewoon op een rechtszaak aan laten komen vind ik.

Het is niet leuk... het is veel werk... het kan veel geld kosten... maar het is een consequentie van het runnen van een shopsurvey (ik neem de klein-draadjes even samen met de shopsurvey). Als Tweakers.net al hard wegrent als een advocaat van een bedrijf hun kant uitkijkt kunnen ze wel inpakken. Wie vertrouwt de shopsurvey nog als de bedrijven alle negatieve reacties laten verwijderen? En de reviews... is die videokaart echt goed of durven ze em niet af te kraken uit angst voor een rechtszaak???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 18-08 18:55

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sja, daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, rechtszaak hoeft van mij niet, maar eens een keer niet meteen doen wat een sponsor vraagt is goed voor de objectiviteit.
Klein is gewoon fout bezig, dan mag je zulke dingen best zeggen vindt ik, als zij dreigen gaan.. so what.

Ben erg benieuwd naar de afloop van de rechtszaak die enkelen geloof ik al hebben aangespannen tegen klein zelf.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>haha.. dat maakt helaas de rechter uit.[/quote]Nee hoor, dat is gewoon een feit.

Wat waar is, dat bepaalt de rechter. Even beter nadenken voordat je me tegenspreekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:51
Hmm, ik heb het gevoel dat Tweakers.net zich enorm laat afbluffen door die brief van Klein en dat daardoor allerlei problemen doodgezwegen worden. Jammer :(
Ik ben ook wel eens bedreigd door een duister winkeltje uit Sliedrecht met een schadeclaim van 75.000 gulden, vanwege gederfde winst omdat ik me via een nieuwsgroep kritisch had uitgelaten over dat zaakje. Heb toen duidelijk gemaakt dat ik op de brief van zijn advocaat zou wachten bij de brievenbus. Bleek achteraf allemaal leugens en bluf te zijn. Nooit meer wat van gehoord.
Als ik m'n rechtenstudie had afgemaakt, had ik Tweakers.net kostenloos willen verdedigen :)
Ben trouwens erg geinteresseerd in die brief. Is die nog ergens te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Klinkt allemaal zeer bekend! Ik heb ook meerdere bedreigingen van een bepaald bedrijf ontvangen omdat ik me nogal kritisch en negatief over hen had uitgelaten. Bij ieder contact met dat bedrijf over mijn doen-en-laten heb ik gemeld dat ik met smart wacht op de uitnodiging voor de rechtszaak. Die is uiteraard nooit gekomen. Wat ik zeggen wil: sommige firma's proberen maar wat (bv. indruk maken met aangetekende brieven). 99% van al die bedrijven doen echter helemaal niets tegen je, omdat je in je gelijk staat.

Femme: laat je niet gek maken!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 00:58 schreef Onno het volgende:
Nee hoor, dat is gewoon een feit.

Wat waar is, dat bepaalt de rechter. Even beter nadenken voordat je me tegenspreekt :P[/quote]Pfoe... en wat als het niet waar is? Want dat maak JIJ niet uit, maar de rechter. En die vindt niet altijd wat de meerderheid vindt! Even nadenken voor je met domme opmerkingen komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Toch maf. Als het gaat om verwijzingen naar artikels op andere sites, loopt iedereen hier te krijsen dat tweakers.net origineler moet zijn, want er zou wel eens een rechtzaak van kunnen komen (ojee), maar als een bedrijf (al dan niet terecht) wordt afgekraakt, zanikt iedereen weer dat de poot stijf moet worden gehouden!

Er zijn dan misschien veroordelingen geweest wegens gebruik van copyrighted materiaal, maar er zijn ook zat mensen succesvol aangeklaagd wegens smaad en laster.

En als het mis gaat, zullen jullie niet helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
één te veel. excusez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Inderdaad Hyp Hyper.

Besides: Hoe belangrijk is nou het bestaan van één draadje op GoT?

In ieder geval lijkt het me geen (mogelijke) rechzaak waard. Pas als een belangrijk onderdeel van t.net in gevaar is (bijvoorbeeld het hele forum, of al het nieuws) zou ik als Femme zijnde het risico nemen om het aan te laten komen op een rechtzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Pfoe... en wat als het niet waar is? Want dat maak JIJ niet uit, maar de rechter.[/quote]Ik heb nooit beweerd dat wat er in die threads stond waar is.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Even nadenken voor je met domme opmerkingen komt![/quote]Pas maar toe op jezelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Pas als een belangrijk onderdeel van t.net in gevaar is (bijvoorbeeld het hele forum, of al het nieuws) zou ik als Femme zijnde het risico nemen om het aan te laten komen op een rechtzaak.[/quote]Het gaat allang niet meer alleen over dat ene Klein-draadje, het gaat over de objectiviteit van Tweakers.net. Alle Tweakers.net onderdelen waar kritisch naar bedrijven/producten wordt gekeken zijn dus 'in gevaar'.

Als Tweakers.net als een degelijke objectieve site wil overkomen moet de crew voor de volle 100% achter alle info op de site staan. Als de meningen op Tweakers.net straks mede bepaald gaan worden door bedrijven en sponsoren zal een groot gedeelte van de hechte Tweakers-community afhaken en dan is het einde nabij...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En als het mis gaat, zullen jullie niet helpen![/quote]Inderdaad. Maar ik ben ook niet degene die met Tweakers.net zijn brood moet zien te verdienen, ik hobby maar wat, voor Femme is het zijn bedrijf, zijn toekomst. Ik denk zeker dat de crew er goed aan doet om eens na te denken over hoe er in de toekomst gereageerd gaat worden op dit soort situaties en wat de gevolgen voor Tweakers.net daarvan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 12:26 schreef Onno het volgende:
Pas maar toe op jezelf. :)[/quote]Heb ik gedaan, kijk maar :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb nooit beweerd dat wat er in die threads stond waar is.[/quote]Je impliceert het wel. Ik zeg nl. dat tweakers.net uit moet kijken omdat ze wel eens aan kunnen worden geklaagd wegens laster, waarop jij zegt dat het geen laster is als het waar is. Aangezien deze thread over Klein gaat, impliceer je dus dat de inhoud van de threads over Klein waar is. (al zeg je het niet met zoveel woorden)

Eens kijken wat je hier op gaat verzinnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Niet online
Ik reageer op wat ik quote, en dat was in dit geval dus deze uitspraak:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En er bestaat ook nog zoiets als laster. Daar gaat de vrijheid van meningsuiting (in nederland) niet boven.[/quote]En de manier waarop jij vervolgens weer reageert klopt wederom niet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>>Dingen die waar zijn vallen niet onder laster.

haha.. dat maakt helaas de rechter uit.[/quote]Onjuist. Wat voor implicaties jij ook zoekt achter mijn uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Geplaatst door Onno - zondag 22 oktober 2000 13:17

--------------------------------------------------------------------------------
Ik reageer op wat ik quote, en dat was in dit geval dus deze uitspraak:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
En er bestaat ook nog zoiets als laster. Daar gaat de vrijheid van meningsuiting (in nederland) niet boven.

En de manier waarop jij vervolgens weer reageert klopt wederom niet.
quote:
>Dingen die waar zijn vallen niet onder laster.
haha.. dat maakt helaas de rechter uit.

Onjuist. Wat voor implicaties jij ook zoekt achter mijn uitspraken [/quote]
Ik bedoelde dus dat de rechter uitmaakt of bepaalde zaken wel of niet waar zijn en of er dus wel of niet sprake is van laster. Het KAN best zijn dat iets waar is, maar als de rechter vindt van niet, is het laster. En andersom. Zo werkt dat nou eenmaal. (eerlijk of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe komen ze toch aan al jullie adressen? Die staan toch niet in de profiles hier?

En indien nodig wil ik wel een forum opzetten op mijn site voor deze thread, het is alleen een iets ander forum met threads, dus niet flat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Als je een sitenaam hebt geregistreerd is het nogal makkelijk om aan je (post)adres te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HypHyper: jij probeert de discussie een ander kant op te sturen, iets wat hier niet van toepassing is.

Chaos slaat de spijker op zijn kop: doordat GoT inzake Klein niet objectief wil overkomen, komen meer van dit soort topics in gevaar.

Zoals eerder gemeld moet je in deze zaak dan ook consequent blijven, en alle Intel vs. AMD, Microsoft vs. Linux e.d. topics ook gaan sluiten. Want je weet nooit wie er een brief gaat sturen over 'gemiste omzet'.

Jij bent veels te veel bezig om je eigen stelling te verdedigen, terwijl de discussie daar absoluut niet over gaat.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als de meningen op Tweakers.net straks mede bepaald gaan worden door bedrijven en sponsoren zal een groot gedeelte van de hechte Tweakers-community afhaken en dan is het einde nabij...[/quote]En daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Overigens mis ik nog steeds het commentaar van Femme in dit hele verhaal.
Femme: welk belang heb jij (of heeft Tweakers.net) bij deze beslissing?
Ben je echt zo bang om de prijzenpot te verliezen? Of zijn er andere zaken aan de orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>HypHyper: jij probeert de discussie een ander kant op te sturen, iets wat hier niet van toepassing is.[/quote]Da's niet waar. Femme is bang voor een rechtzaak en ik geef hem gelijk. En dat beargumenteerde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Da's niet waar. Femme is bang voor een rechtzaak en ik geef hem gelijk. En dat beargumenteerde ik.[/quote]En dat is precies iets wat jij niet hoeft te doen.
Femme kan uitstekend voor zichzelf denken en praten, daar heeft hij jou niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En dat is precies iets wat jij niet hoeft te doen.
Femme kan uitstekend voor zichzelf denken en praten, daar heeft hij jou niet voor nodig.[/quote]En jou dus wel? Of heet dit forum soms 'iedereen tegen de adjes'? Is het verboden om het met ze eens te zijn of moet je je mond houden als je het met ze eens bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hoe komen ze toch aan al jullie adressen? Die staan toch niet in de profiles hier?[/quote]Wat dacht je van een klantenbestand?
Erg handig om die te misbruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste, iemand van de organisatie heeft hoe dan ook het recht om wat voor discussie te stoppen (om wat voor reden dan ook).

Of dit terecht is? daar valt dus over te twisten (zie topic).

Ik vind dit persoonlijk een onbegrijpelijk actie!

Waarom?

Klein Informatica heeft een flink aantal mensen voor een groot bedrag in de klem. Deze actie vind ik dan ook een zak-maar-in-de-stront-symbool tegenover alle gedupeerden!

Waar is het eergevoel gebleven?
En de Tweakers-united gedachte?
Wordt er alleen maar in $$ gedacht vandaag de dag?

En dan nog, denk je echt dat Klein er een rechtszaak van gaat maken? Wat voor bewijzen zijn er? Enkele topics met meerendeels feiten (en een enkele ondefundeerde mening?) daar win je zo'n zaak echt niet mee! Er zijn genoeg mensen die kunnen bewijzen dat Klein flink in de fout is gegaan!

Ik weet dat ik makkelijk praten heb!
Maar ik heb hier dingen gelezen die ik totaal niet achter de Tweakers-gemeenschap (al ben ik nog niet zo erg lang lid) heb gezocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar ik heb hier dingen gelezen die ik totaal niet achter de Tweakers-gemeenschap (al ben ik nog niet zo erg lang lid) heb gezocht![/quote]En meerdere met jou.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Niet online

php

Hete gemoederen.....

Ik kan me de reactie van Femme best voorstellen. Hij heeft al eens gezeik gehad met die k*tm*ff*n van Magix. (De hele boel heette hier toen nog Webmagix, ergens 2 of 3 jaar terug of zo). Dat is toen na wat heen en weer getrek en geduw (creatief) opgelost, maar zulk soort dingen kosten zeer veel energie.

Het primaire doel van Femme is neem ik aan de site draaiende houden en uitbreiden (en die BMW 850 ;)) en in ieder geval niet procederen tegen een winkel, of op een andere manier er veel energie in moeten steken.

Wat eventueel een constructie is is het volgende: zwengel hier de discussie aan, en verplaats deze daarna naar een of ander gratis forum (maak er eentje bij www.ezboard.com of zo, werkt best aardig) en hou hier alleen in beschermde taal het topic een beetje hoog. Femme geen last, aandacht blijft gevestigd, en men kan rustig spreken, zonder problemen te verwachten.

Maar ease down, het is voor Femme geen halszaak, wel voor snuffie en de anderen. Die kunnen eraan winnen, Femme kan alleen verliezer zijn. Heb je trouwens een rechtsbijstandverzekering, Femme. Kan handig zijn......

Ik heb zelf in de positie verkeerd dat het op een rechtzaak afstevende, en ik kan wel zeggen dat het jaren van je leven kost, veel haaruitval, slapeloze nachten, een verziekte hobby welke ik vaarwel heb gezegd, en financiele consequenties, waar ik nu nog mee zit......

Enige voordeel is dat je gevoel voor humor heerlijk cynisch wordt, en dat mijn Duits vooral op het juridische vlak enorm verbeterd is.

Herman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Klein kan je op van alles pakken, tot aan copyright schending toe. Dat staat dus helemaal buiten de vraag of Klein schuldig is aan oplichting e.d.

Het hele probleem laat zich simpel oplossen als de discussie op een of andere vage server in het buitenland wordt voortgezet met een link vanaf het forum.

Jullie mogen allang blij zijn dat we via de shop survey en het forum middelen hebben kunnen bieden om de informatievoorziening omtrend het faillisement van Klein te bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 19:43 schreef Femme het volgende:
Klein kan je op van alles pakken, tot aan copyright schending toe. Dat staat dus helemaal buiten de vraag of Klein schuldig is aan oplichting e.d.

Het hele probleem laat zich simpel oplossen als de discussie op een of andere vage server in het buitenland wordt voortgezet met een link vanaf het forum.

Jullie mogen allang blij zijn dat we via de shop survey en het forum middelen hebben kunnen bieden om de informatievoorziening omtrend het faillisement van Klein te bevorderen.[/quote]te bevorderen? die thread is toch weggehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 19:43 schreef Femme het volgende:

Jullie mogen allang blij zijn dat we via de shop survey en het forum middelen hebben kunnen bieden om de informatievoorziening omtrend het faillisement van Klein te bevorderen.[/quote]"wij" mogen blij zijn??? Is het niet ook zo dat jij blij mag zijn met de bezoekers die er gebruik van maken? En het diezelfde bezoekers zijn die het suc6 van Tweakers.net bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Klein kan je op van alles pakken, tot aan copyright schending toe. Dat staat dus helemaal buiten de vraag of Klein schuldig is aan oplichting e.d.[/quote]Dat kan elke winkel in de shopsurvey, elke site die als nieuwsbron dient, elke fabrikant waar jullie over schrijven...

Over een tijdje staan er dus alleen nog maar positieve berichten op Tweakers.net???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrip voor beide kampen hier, maar Tweakers (alhoewel ik nog niet lang lid ben) was in mijn ogen toch een groep van mensen die elkaar helpen met problemen?

Inclusief problemen met zaken als Klein. Elke goede rechter gooit een zaak er onmiddelijk uit als ie denkt dat klein een "consumentenbond" lastig valt om hun de mond te snoeren. En dat is tweakers toch wel een beetje... ;)

Men moet (naar mijn mening) de ruimte hebben op t.net om een eventuele rechtzaak voor te bereiden. Heeft t.net niets mee te maken, behalve voor informatie uitwisseling. Info die geheel publiek is BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Femme, ik ben blij dat je reageert, maar ben het helaas niet helemaal met je eens.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het hele probleem laat zich simpel oplossen als de discussie op een of andere vage server in het buitenland wordt voortgezet met een link vanaf het forum.[/quote]Ik denk juist dat als je de dicussie gaat verplaatsen naar een ander forum, er ongelooflijk weinig mensen van de zaak op de hoogte zullen raken, cq. op de hoogte kunnen blijven.

Natuurlijk, een link vanaf T.Net/GoT kan wel een oplossing zijn, echter deze belandt al snel ergens in de onderste regionen. Of we moeten het spelletje 'Topic hooghouden' gaan spelen...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Klein kan je op van alles pakken, tot aan copyright schending toe[/quote]Dan ga ik me toch echt afvragen waarop Klein ons zou willen pakken. Nergens in de topics staan beledigingen, copyrights van Klein of andere zaken. Dat wat er is gepost zijn of meningen, of waarheden.
Ik denk dat de mensen die een dreigbrief hebben ontvangen meer recht van spreken hebben.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat staat dus helemaal buiten de vraag of Klein schuldig is aan oplichting e.d.[/quote]Volgens mij is Klein tot op heden nog niet uitgemaakt voor oplichter, althans, niet dat ik gelezen heb. Ik denk dat je heel goed moet kijken welke belangen hier allemaal meespelen. Je hebt het hier namelijk wel over een leverancier, die dubieuze praktijken uitvoert. Althans, zo is dat door een groot aantal mensen ervaren.
In plaats van threads trashen moet je juist de onderste steen boven zien te halen, om te kijken wie hier nu de boel voor de gek loopt te houden. Zijn de tweakers dat, of is Klein Informatica dat?

En om dat te bepalen heb je GoT nodig, om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen, dus wat dat betreft heb je gelijk dat we er 'blij' mee moeten zijn.

Al zie ik het niet als een gunst vanuit GoT naar ons toe, maar precies andersom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Klein kan je op van alles pakken, tot aan copyright schending toe. Dat staat dus helemaal buiten de vraag of Klein schuldig is aan oplichting e.d.[/quote]Dat zijn dus de opmerkingen waarmee anderen die 'leuke' brieven gekregen heeft.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het hele probleem laat zich simpel oplossen als de discussie op een of andere vage server in het buitenland wordt voortgezet met een link vanaf het forum.[/quote]hmmppff....het fenomeen 'handen aftrekken van zaken die bezoekers van je site aangaan' komt hier weer boven drijven.(=> casebadges) :(
Sorry hoor, maar ik vind dit persoonlijk een beetje laffe instelling.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Jullie mogen allang blij zijn dat we via de shop survey en het forum middelen hebben kunnen bieden om de informatievoorziening omtrend het faillisement van Klein te bevorderen.[/quote]Nou, wat mogen wij blij zijn. Zoals ik het zie en anderen met mij, mag t.net blij zijn dat er mensen zijn die gebruik WILLEN maken van deze informatie voorziening, al wordt die met een simpele brief abrupt afgebroken.
Mensen gaan hier voor soms wel duizenden guldens de boot in, daar doet die informatievoorziening nix aan. En wat betreft de objectiviteit, die wordt hier idd wel behoorlijk aan de kaak gesteld. Het is uiteraard aan jullie (jou?) om de topics hierover weg te halen, maar ik kan me goed voorstellen dat sommigen zich hierdoor goed genaaid voelen.

Ik heb zelf nog voor zo'n 200,- tegoed van Klein, dus niet zoveel als anderen die ik gezien heb, maar dat neemt niet weg dat ik me behoorlijk kwaad kan maken over de manier waarop Klein weg denkt te komen met allerlei truukjes en juridisch gedreig, terwijl de bedragen die hij claimt zo'n beetje nog geleverd/terugbetaald moeten worden.

sorry als ik hier negatief over T.net overkom, maar de houding van tweakers.net in deze zaak komt bij mij over als een 'bedrijf' wat zomaar over zich heen laat lopen, en een dubieus bedrijfje voor laat gaan op de duizenden bezoekers die hier dagelijks komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Even tussendoor een oproep aan alle gedupeerden van Klein Informatica:

ga naar de site van Björntje, http://kleinvordering.cjb.net/, en meldt je als gedupeerde!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Mensen gaan hier voor soms wel duizenden guldens de boot in, daar doet die informatievoorziening nix aan.[/quote]Tweakers.net hangt nog steeds onder mijn eenmanszaak, dus als ik de boot in ga wordt ik zwaar genaaid. Dat interesseert natuurlijk niemand.

Tweakers.net heeft niets met Klein te maken. Tweakers.net is niet gedupeerd. Als het op een rechtszaak aankomt heeft Tweakers.net niets te winnen, maar kan er alleen maar verloren worden.

Bovendien heb ik absoluut geen tijd om advocaten in te schakelen. Ondertussen heeft die Klein thread genoeg aandacht kunnen hebben omdat ik 'vergeten' ben om 'm te trashen.

=> http://kleinvordering.cjb.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tweakers.net hangt nog steeds onder mijn eenmanszaak, dus als ik de boot in ga wordt ik zwaar genaaid. Dat interesseert natuurlijk niemand.[/quote]Typisch geval van een bedrijfsgroeistuip. Het succes van Tweakers en daarmee samenhangend de sterk verhoogde hoeveelheid informatie die op het forum wordt geplaatst, zorgt voor een overbelasting bij het management. Lijkt me verstandig dat jij je eens rustig laat voorlichten over de voor- en nadelen van een forum / messageboard en jouw aansprakelijkheid van de gepubliceerde informatie.

Wellicht dat je bij de FAQ een soort "algemene leveringsvoorwaarden" moet aanmaken waarin vermeld wordt dat de redactie van GoT zich het recht behoudt elke vorm van informatie zonder opgaaf van reden te verwijderen. Als je vermeld dat je niet aansprakelijk bent voor de vermelde informatie dan heeft modereren geen zin of is aanvechtbaar. Geeft ook een boel gezeur.

Mischien dat Wekkel je verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tweakers.net hangt nog steeds onder mijn eenmanszaak, dus als ik de boot in ga wordt ik zwaar genaaid.[/quote]Maar als je straks alle negatieve opmerkingen direct schrapt na een dreigbriefje gaan de tweakers op zoek naar een andere 'hangplek'. Dan kom je er nog wel achter wie er blij moet zijn met wie... :( (geen bezoekers -> geen sponsors -> geen inkomsten -> wel uitgaven -> Fempie alsnog zwaar genaaid...) Je zult toch ergens een middenweg moeten zoeken tussen deze twee, je moet niet alles op een rechtszaak aan laten komen, maar je moet ook niet klakkeloos dingen weg gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tweakers.net hangt nog steeds onder mijn eenmanszaak, dus als ik de boot in ga wordt ik zwaar genaaid. Dat interesseert natuurlijk niemand.[/quote]Wordt het dan niet eens tijd daar een BV van te maken? Ok de kosten zijn hoger maar een site als tweakers die miljoenen waard is (herriner ik mij uit een oude topic), lijkt mij wel het investeren waard.

Ik zou bij die "algemene leveringswoorwaarde" ook zetten dat GOT & Tweakers niet aansprakelijk zijn voor wat door een gebruiker is gepost.

Kunnen ze die rechtszaak ook meteen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Laatst online: 09-08 22:36
Femme heeft natuurlijk wel gelijk.
Het hele zooitje hangt aan hem.
Het veklaart een hele hoop nu hij in zijn laatste post zegt dat ie het als eenmanszaak heeft.

Helaas dat nu de Tweakers.net gedachte voortgezet kan worden.
Misschien kunnen we dan een zo goed mogelijke manier zoeke hoe we iedereen van zijn favoriete forum krijgen.
Bijv. de news post op de frontpage....

En Femme niet zo negatief, zolang jij een website hebt, zal niemand je vergeten hoor! ;)

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Volgens Klein kon die post met financiële gegevens van Snuffie niet. Die post is weggehaald en de thread staat weer in hardware algemeen.

Ook is Klein niet failliet. Volgens het verhaal van Klein wordt er nu geprobeerd om met de winkel in Schiedam geld binnen te krijgen om mensen terug te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie niet in waarom die post niet zou kunnen.
Hij is hier ooit door iemand gepost, en vervolgens weer verwijderd.
Ik heb hem juist weer on-line geknikkerd om mensen te laten zien wat voor soort zaak het is.

Klein zal zich aardig benadeeld voelen door dit soort postings, kan ik me heel wel indenken. Echter..... Klein is wel de veroorzaker hiervan.
Wie zijn billen verbrand, moet op de blaren zitten.

Wat ik ook jammer vind is dat Klein de topics wel leest, maar zich totaal afzijdig houdt. Juist Klein is degene die de gemoederen tot rust kan brengen, echter daar wordt geen enkele moeite voor gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 11:36 schreef Femme het volgende:
Ook is Klein niet failliet. Volgens het verhaal van Klein wordt er nu geprobeerd om met de winkel in Schiedam geld binnen te krijgen om mensen terug te betalen.[/quote]Ik begrijp hieruit dat jij dus nog contact hebt met Klein? Knappe jongen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eehhmm, Tourniquet, waarom heb jij de nieuwe slogan van onze vriend Klein als sig staan??

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:03 schreef The Daan het volgende:
eehhmm, Tourniquet, waarom heb jij de nieuwe slogan van onze vriend Klein als sig staan??

;)[/quote]Sh*t. Je hebt me door! :o :o

Nahja, eigenlijk vond ik m'n wel geinig en ik hou wel van wat zwarte humor.... dus vandaar :)

(begrijp me goed, ik ben ook gedupeerd en ik vind de hele zaak absoluut niet lollig, maar ik vond het wel grappig om dat motto als sig te gebruiken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even ter aanvulling (check de site voor de betreffende e-mail)
Ik heb Dhr.Bravenboer vandaag (28-10-2000, 18:21) een e-mail (kijk onder stukken) gestuurd (op z'n persoonlijke e-mailadres waarvan ik weet dat hij hem regelmatig leest) met een laatste kans om z'n stilzwijgen te doorbreken. Wordt hierop niet geantwoord of blijft er onduidelijkheid dan starten we via http://kleinvordering.cjb.net aankomende week met een rechtszaak bij de arrondissementsrechtbank. Eenieder zal persoonlijk worden aangeschreven met het verzoek om deelname en een schatting van de kosten.

Ik wil iedereen sowieso blijven aanraden om aangifte van oplichting te doen bij de politie te Schiedam. Bij een rechtszaak ondersteunen aangiftes de zaak , en kan het O.M. een strafrechtelijk zaak starten.

N.B. We willen iedereen aanraden om GEEN persoonlijke wraakacties o.i.d. in de Klein-winkel te vieren, dit schaadt de zaak alleen maar, en mocht het toch gebeuren dan laten we die persoon meteen vallen uit de gezamenlijke rechtzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb Klein een paar dagen geleden ook al gevraagd waarom ze niet gewoon op het forum of ergens anders uitleggen wat er aan de hand is, maar daar werd niet op gereageerd (hij heeft mij wel een redelijke verklaring van de situatie gestuurd, zie m'n posting hierboven ergens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... ik woon zelf in Schiedam, en ik heb met iemand gesproken die 'm persoonlijk kent.

Ik werd toch wel ff stil van het verhaal dat ik hoorde, er steekt hier veel meer achter dan ik aanvankelijk dacht en ik ben blij dat ik er niets gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... en dat kun of wil of mag je niet met ons delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 02:26 schreef chaos666 het volgende:
Nou... ik woon zelf in Schiedam, en ik heb met iemand gesproken die 'm persoonlijk kent.

Ik werd toch wel ff stil van het verhaal dat ik hoorde, er steekt hier veel meer achter dan ik aanvankelijk dacht en ik ben blij dat ik er niets gekocht heb.[/quote]Alsjeblieft, deel het met ons!!! Maak ff een anoniem accountje aan ofzo en post het in de topic in Hardware Algemeen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59173

Pagina: 1