Profiel selecteren en dan C?AAC schreef op 16 January 2003 @ 17:09:
kheb um net gehaald!!
schermpje is trouwens egt veel groter dan ik d8hijs nu nog aan ut opladen.. moet dus nog ff wachte
kheb glukkig niet de die another day versie
hoef ik ook niet uit te zoeke hoe je dat er af haalt...
weet iemand hoe je een email profiel kan verwijderen???
http://www.mobiledia.com/t300
ALLES voor je T300!
Ik heb de hele dag al lopen zoeken naar sites, maar deze steekt er toch echt met kop en schouders boven uit!
in de 40 themes en weet ik hoeveel van de andere dingen, ik ben nu al een uur aan het downloaden
Allemaal gratis!
ALLES voor je T300!
Ik heb de hele dag al lopen zoeken naar sites, maar deze steekt er toch echt met kop en schouders boven uit!
in de 40 themes en weet ik hoeveel van de andere dingen, ik ben nu al een uur aan het downloaden
Allemaal gratis!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Zeker http://freethemes.freewebpages.org/links.htm nog nooit gezien, misschien wel 1000 themes.. maarja vind ze allemaal even lelijk
link doet het nietzwahiel schreef op 16 January 2003 @ 23:52:
http://www.mobiledia.com/t300
ALLES voor je T300!
Allemaal gratis!
moet http://www.mobiledia.com/phones/t300/index.php zijn
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
sorry, maar er gewoon heeeeel veel over onze mobiel te vinden... Ik heb me geheugen al vol staanMatsie schreef op 17 January 2003 @ 11:45:
[...]
link doet het niet
moet http://www.mobiledia.com/phones/t300/index.php zijn
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
vinnik ook... hoeveel geheuge heeft ie in totaal eigluk ??zwahiel schreef op 17 January 2003 @ 17:52:
[...]
sorry, maar er gewoon heeeeel veel over onze mobiel te vinden... Ik heb me geheugen al vol staan
email profiel verwijdere is gelukt.. zag ut ook nog in de gebruiksaanwijzing staan maar khad geen zin om dat hele ding door te lezen...
Weet er nog iemand een goeie game (behalve die er al opstaan..
Verwijderd
Zeg dudez is er iemand van jullie die voice command (= dialing zeker?) op z'n gsm heeft dat staat in de review hierboven wel vermeld maar bij profiles staat dat nergens hoor op mijn phone... Iemand wel?
lekker bereik
Verwijderd
die is niet zwart maar donker groen: (door de flits lijkt ie nog groener dan normaal, als het een beetje donker is, is ie zowat zwart)Heeft iemand die zwarte versie al?

trouwens, je kan in plaatjes voor je t300 ook een soort cleartype gebruiken.

je zou het niet zeggen, maar de bovenste is dus scherper op je schermpje..
edit: nog een foto waarop ie wel zwart lijkt:
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 22:43 ]
Ik krijg morgen een hele shitload van 20 channel midi's die ik met Qbase ga bewerken voor goede ringtones 
Als ze goed zijn, knal ik ze morgenavond denk ik op internet
Als ze goed zijn, knal ik ze morgenavond denk ik op internet
nee, zit er niet opVerwijderd schreef op 17 January 2003 @ 18:21:
Zeg dudez is er iemand van jullie die voice command (= dialing zeker?) op z'n gsm heeft dat staat in de review hierboven wel vermeld maar bij profiles staat dat nergens hoor op mijn phone... Iemand wel?
[ Voor 18% gewijzigd door Matsie op 18-01-2003 01:47 ]
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Zo op me site heb ik nu bijna alle ringtones vervangen + nieuwe erbij die wel maar 30sec. duren en gewoon redelijk luid zijn
Have Phun
thnxCT schreef op 18 januari 2003 @ 10:56:
Zo op me site heb ik nu bijna alle ringtones vervangen + nieuwe erbij die wel maar 30sec. duren en gewoon redelijk luid zijnHave Phun
hij staat bij mijn favorites
keep up the good work
Verwijderd
ik krijg wap niet aan de praat..
dit zijn mijn instellingen:
Wap-profiel:
naam: Ben WAP
verbinden via: altijd vragen
ip-adres: 10.10.10.10
homepage: http://benwap/
gebruikers-ID: 316****** (mijn nummer)
wachtwoord: code die ik van ben heb gekregen
beveiliging: uit
Data account:
telefoonnummer: +31624000927
gebruikers-ID: 316********
wachtwoord: zelfde als bij wap instellingen
datasbelheid: 28,8
analoog/dig.: ISDN
DNS-adres: niks ingevuld
Dit zijn de instellingen die ben zegt dat ik moet instellen, maar hij hangt meteen weer op, na "bezig met verificatie". de melding flitst even in beeld, maar is meteen weer weg, dus ik kan niet zien wat er mis is
dit zijn mijn instellingen:
Wap-profiel:
naam: Ben WAP
verbinden via: altijd vragen
ip-adres: 10.10.10.10
homepage: http://benwap/
gebruikers-ID: 316****** (mijn nummer)
wachtwoord: code die ik van ben heb gekregen
beveiliging: uit
Data account:
telefoonnummer: +31624000927
gebruikers-ID: 316********
wachtwoord: zelfde als bij wap instellingen
datasbelheid: 28,8
analoog/dig.: ISDN
DNS-adres: niks ingevuld
Dit zijn de instellingen die ben zegt dat ik moet instellen, maar hij hangt meteen weer op, na "bezig met verificatie". de melding flitst even in beeld, maar is meteen weer weg, dus ik kan niet zien wat er mis is
ja 't zijn opzich wel mooie ringtones, 't enige is dat ze niet de 20 channels van Midi gebruiken die wij op onze T300 kunnen gebruiken, sommige gebruiken er 3 of 4 maar 20 nog geen...CT schreef op 18 January 2003 @ 10:56:
Zo op me site heb ik nu bijna alle ringtones vervangen + nieuwe erbij die wel maar 30sec. duren en gewoon redelijk luid zijnHave Phun
Ik heb vandaag een stel lange gedownload die wel 20 channels gebruiken en 't verschil hoor je duidelijk!
Ik wacht alleen nog op mijn vracht van midi's...
En straks bewerken in Cubase
waar heb je die vandaan dan (of is dat illegaal?)zwahiel schreef op 18 January 2003 @ 19:12:
[...]
ja 't zijn opzich wel mooie ringtones, 't enige is dat ze niet de 20 channels van Midi gebruiken die wij op onze T300 kunnen gebruiken, sommige gebruiken er 3 of 4 maar 20 nog geen...
Ik heb vandaag een stel lange gedownload die wel 20 channels gebruiken en 't verschil hoor je duidelijk!
En straks bewerken in CubaseWorden mooie ringtones!
anders kan je ze misschien uploaden oid
Die zijn hardstikke legaalMatsie schreef op 18 January 2003 @ 19:23:
[...]
waar heb je die vandaan dan (of is dat illegaal?)
anders kan je ze misschien uploaden oid
Een vriend van me zit in de muziek, die maakt zelf ontzettend veel midi's! Ze zijn hele platen lang, maar moeten dus nog wel ingekort worden...
En ja, ik upload ze zeker!

Wat vinden jullie van mijn achtergrond / screensaver (die beweegt!!)
Wat zijn die 3 vierkantjes rechts midden in je scherm?
Verwijderd
ik heb een topic in W&G gemaakt over hoe je je plaatjes scherper kan maken m.b.v. sub-pixel aansturing:
[rml][ cleartype]voor plaatjes[/rml]
[rml][ cleartype]voor plaatjes[/rml]
Dat betekent dat ik een apart profile aan heb staan!KRASH schreef op 18 January 2003 @ 22:53:
Wat zijn die 3 vierkantjes rechts midden in je scherm?

*disclamer, 't scherm is idd een tikkie smerig ja
[ Voor 10% gewijzigd door zwahiel op 19-01-2003 02:51 ]
dat heb ik ook steeds...zwahiel schreef op 19 January 2003 @ 02:50:
[...]
Dat betekent dat ik een apart profile aan heb staan!
[afbeelding]
*disclamer, 't scherm is idd een tikkie smerig ja
Hmmmm weet iemand of er alweer een aanbieding is waar je hem voor €65,- kunt halen, zoals laatst bij gsmstunter.nl?
Bij gsmweb.nl is hij icm met abbo rind de 80 euro
Achtergrond beweegt bij mij sowieso niet, al heb ik er een animated gif op staan
Dat was dus alles in totaal.... Dus ook het abo-geld voor 12 maanden en de aansluitkosten.... en ik denk dat jij het nu hebt ove 80 euro voor de GSM en dat je daarna elke maand abo geld moet betalen.KRASH schreef op 19 januari 2003 @ 12:57:
Bij gsmweb.nl is hij icm met abbo rind de 80 euro
Staan die 20tonige midi's al ergens online? Ik wil dat welis horen, misschien is het geluid dan ook "harder" omdat er meer instrumenten mee werken.
En hoezo achtergrond die 'beweegt' ? Of bedoelde je je screensaver
En heeft iemand al een manier gevonden om het "die another day" afsluitscherm weg te halen?
En waarom heb ik na een master reset nog 4games er in staan? Overal lees ik dat mensen alleen dat Erix overhouden.. maar ik heb nieteens erix erop staan, en na een reset staan ze er nog
En hoezo achtergrond die 'beweegt' ? Of bedoelde je je screensaver
En heeft iemand al een manier gevonden om het "die another day" afsluitscherm weg te halen?
En waarom heb ik na een master reset nog 4games er in staan? Overal lees ik dat mensen alleen dat Erix overhouden.. maar ik heb nieteens erix erop staan, en na een reset staan ze er nog
Dat zeg ik toch in combinatie met abbo, dus dat je hem met abbo moet nemen
Ja vergis je niet, met 1streepje bereik en wel de melding "Dutchtone" kan je nog vlekkenloos bellen zonder storingen! (dit las ik ookal in meerdere reviews, andere indeling van streepjes oid).Neophyte_NL schreef op 17 januari 2003 @ 20:22:
[...]
lekker bereikOver bereik gesproken trouwens... ik zat eergister in de Pathe Arena en toen kreeg ik in plaats van 3 streepjes met een Ben NL mededeling het volgende 'alleen noodoproepen' (met dezelfde 3 streepjes). Is dit nieuw/normaal?
Verder heb ik ook wel is 'alleen noodoproep' maar wel 3 streepjes bereik.. misschien betekend dat, dat er wel bereik is alleen niet voor je provider
De tones staan nog niet online! 
Helaas werkt zwahiel in de horeca en moet die dus op zondag werken! Ik hoop morgen mijn CD'tje te kunnen bemachtigen, morgen zal ik eens wat midi's online smijten die ik al verzameld heb, waaruit je kunt horen dat je vele betere tones op je T300 kunt krijgen dan je denkt!
Denk maar aan NYC tone, zoiets dergelijks!
Toen ik gisteren een Animated Gif op mijn T300 uploade liep ie compleet vast, hij deed echt helemaal niets meer! Geheugen check wees uit dat 't geheugen compleet vol zat, dus batterij eruit en opnieuw starten dan maar
Zeg maar een "harde reset"
Daarna werkte hij weer redelijk, maar toen de ani gif eruit was deed ie 't weer vlekkenloos
en ik zie net dat idd een ani gif alleen als screensaver te gebruiken is... dat moet toch anders kunnen!
Helaas werkt zwahiel in de horeca en moet die dus op zondag werken! Ik hoop morgen mijn CD'tje te kunnen bemachtigen, morgen zal ik eens wat midi's online smijten die ik al verzameld heb, waaruit je kunt horen dat je vele betere tones op je T300 kunt krijgen dan je denkt!
Denk maar aan NYC tone, zoiets dergelijks!
Toen ik gisteren een Animated Gif op mijn T300 uploade liep ie compleet vast, hij deed echt helemaal niets meer! Geheugen check wees uit dat 't geheugen compleet vol zat, dus batterij eruit en opnieuw starten dan maar
Daarna werkte hij weer redelijk, maar toen de ani gif eruit was deed ie 't weer vlekkenloos
en ik zie net dat idd een ani gif alleen als screensaver te gebruiken is... dat moet toch anders kunnen!
[ Voor 10% gewijzigd door zwahiel op 20-01-2003 03:21 ]
Ja, als je er een ani-gif op zet en je 'klikt' em aan in je foon dan groeit dat ding bijna met 300%.
Dus een 20kb ani gif is op je telefoon 60kb!!! (Dat is omdat hij alle framepjes apart 'uit pakt' en blijkbaar is dat erg memory-consuming.)
Ik heb er dus geen animated gif's meer opstaan
Waarvoor heb je ze uberhaupt nodig
Dus een 20kb ani gif is op je telefoon 60kb!!! (Dat is omdat hij alle framepjes apart 'uit pakt' en blijkbaar is dat erg memory-consuming.)
Ik heb er dus geen animated gif's meer opstaan
Verwijderd
heeft iemand al een game kunnen downloaden via WAP bij sonyericsson?
bij mij zegt ie steeds "mislukt, download opnieuw"
en is er al iets te bekennen van die atari games die op de sonyericsson site genoemd worden?
en is er al iets te bekennen van die atari games die op de sonyericsson site genoemd worden?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 12:02 ]
-> zwahiel,
ik heb thuis een berg goeie midi's, maar ik snap de ballen van die midi programma's. als ik ze nou naar jou FTP of weet ik veel, zou jij ze dan kunnen inkorten en online knallen?
ik heb thuis een berg goeie midi's, maar ik snap de ballen van die midi programma's. als ik ze nou naar jou FTP of weet ik veel, zou jij ze dan kunnen inkorten en online knallen?
Dus een stuk duurder dan dat ik wil.....KRASH schreef op 19 January 2003 @ 23:40:
Dat zeg ik toch in combinatie met abbo, dus dat je hem met abbo moet nemen
'Frieda schreef op 20 January 2003 @ 13:44:
-> zwahiel,
ik kan 't proberen, moet wel eerst even mijn Cubase weer krijgen (heb 'm uitgeleent
straks maar even via Kazaa kijken
Maar dan kan ik ze best wel inkorten, dat is niet zo'n groot probleem
en idd die 300% klopt inderdaad! En niet alleen bij anigif's maar ook bij gewone Gif's... een achtergrondje wat bij mij op mijn pc maar 1 kb is is op de telefoon ineens zo'n 4,5 kb...
idd, dat zegt ie bij mij ookVerwijderd schreef op 20 January 2003 @ 12:01:
heeft iemand al een game kunnen downloaden via WAP bij sonyericsson?
Gewoon downloaden via je pc en via IR op je telefoon zetten...
Dan doe je'm in JPEGzwahiel schreef op 20 January 2003 @ 14:58:
[...]
en idd die 300% klopt inderdaad! En niet alleen bij anigif's maar ook bij gewone Gif's... een achtergrondje wat bij mij op mijn pc maar 1 kb is is op de telefoon ineens zo'n 4,5 kb...![]()
Scheelt aanzienelijk bij sommige fototjes van 4kb -> 1kb
De T300 is uitermate slordig met zijn geheugengebruik... ook alle die 'stomme' prepacked plaatjes nemen standaard geheugen in beslag en dat in beslag genomen geheugen is alleen op een zeer omslachtige wijze vrij te krijgen.
Mits je R1B firmware heb, ik heb R1D (nieuwste) en dan kan je nieteens die zooi uberhaupt meer wegkrijgen.. ik wacht dan ook op een firmware updateNeophyte_NL schreef op 20 January 2003 @ 18:08:
De T300 is uitermate slordig met zijn geheugengebruik... ook alle die 'stomme' prepacked plaatjes nemen standaard geheugen in beslag en dat in beslag genomen geheugen is alleen op een zeer omslachtige wijze vrij te krijgen.
Waar kan ik die firmware downloaden?
lekker dom: per ongeluk de standaard games gedelete.. en jep, dat scheelt niet in ruimte.. en nee, je kan ze niet terugzetten omdat ze dan wel weer die ruimte nodig hebben..
iemand goeie ideen? (sp?)
iemand goeie ideen? (sp?)
Frieda, dat wordt een master reset
Dan komt dat allemaal weer terug (je plaatjes en je games). Je kan je foon boek gewoon tijdelijk op je computer zetten (kan je ir senden naar je comp.) verder wist een master reset NIKS van je SIM. (heb het al 3x gedaan om te testen of ik misschien meer geheugen vrij kon maken)
Hehe zou kunnen dat ik die hebCT schreef op 20 January 2003 @ 18:14:
[...]
Mits je R1B firmware heb, ik heb R1D (nieuwste) en dan kan je nieteens die zooi uberhaupt meer wegkrijgen.. ik wacht dan ook op een firmware updateIk wil me games (4 stuks standaart erin) en me plaatjes weg hebben, dan heb je echt VEEL ruimte
Bij de oudere firmware die ik waarschijnlijk heb kwamen dus _niet_ alle games automatisch terug. Alleen erix kwam automatisch terug, de rest heb ik er met de IR weer op terug moeten gooien.Frieda, dat wordt een master reset Dan komt dat allemaal weer terug (je plaatjes en je games). Je kan je foon boek gewoon tijdelijk op je computer zetten (kan je ir senden naar je comp.) verder wist een master reset NIKS van je SIM. (heb het al 3x gedaan om te testen of ik misschien meer geheugen vrij kon maken)
[ Voor 30% gewijzigd door Neophyte_NL op 20-01-2003 21:26 ]
Verwijderd
hier staat iets over het weghalen van startup en shutdown dingen, misschien werkt het ook voor die games enzo
http://www.esato.com/boar...=12169&forum=2#post151821
als je dat zo leest zou je haast denken dat er geheugen in je batterij zit waarmee ze speciale dingen erin kunnen zetten ofzo
(james bond etc)
http://www.esato.com/boar...=12169&forum=2#post151821
als je dat zo leest zou je haast denken dat er geheugen in je batterij zit waarmee ze speciale dingen erin kunnen zetten ofzo
Hmja, ik heb Erix er nieteens op, ik heb minigolf, alien scum & black deal erop. Na reset nogsteeds (zou al 200kb schelen als die eraf kondenNeophyte_NL schreef op 20 januari 2003 @ 21:21:
Bij de oudere firmware die ik waarschijnlijk heb kwamen dus _niet_ alle games automatisch terug. Alleen erix kwam automatisch terug, de rest heb ik er met de IR weer op terug moeten gooien.
Verder kan ik geen plaatjes eraf halen dan krijg ik "Voor gedefinieerde items kunnen niet worden verwijderd" Dus de geheugen truuc gaat voor mij ook niet op.
Ik heb dus maar ~300kb vrij.
Ik zou graag de R1B (dus oudere versie) erop flashen.. maar dan heb ik een flash kabel + software + firmware nodig .. en waar haal je die heh
* Neophyte_NL is een beetje te beroerd om het boekje te lezen..maar waar kan ik zien welke firmware versie ik heb.. wilde hem zelf namelijk wel laten flashen door dat in mijn versie toch wel een paar foutjes zitten.
Verwijderd
rechts, *, links, links, *, links, *, links
dan service info kiezen, dan SW informatie.
bij mij staat er op de eerste regel: R1B008, dat zal de biosversie zijn.
onderaan (aanpassing MS) staat ook nog een code die eindigt op R1C... nou weet ik het ook niet meer
dan service info kiezen, dan SW informatie.
bij mij staat er op de eerste regel: R1B008, dat zal de biosversie zijn.
onderaan (aanpassing MS) staat ook nog een code die eindigt op R1C... nou weet ik het ook niet meer
Thnx mrKite, bovenaan heb ik ook R1B008 staan, onderaan echter R1A. Kennelijk had BEN echt de eerste lading voor de Nederlandse markt opgekocht.
Heeft iemand het al geprobeerd om de firmware van de T300 naar een T68i te flashen?
Je moet de bovenste code nemen, dus je kan een R1B008 hebben of een R1D011
Er blijkt ook nog een R1C rond te zwerven. (Dus bij de SW-info de eerste 3 letters, daarmee wordt overal de versie aangeduid) Met R1B008 kan je nog wel je afbeeldingen met een omweg deleten. Met R1D011 niet meer
Welke bugs zitten er dan in je R1B ?
Er blijkt ook nog een R1C rond te zwerven. (Dus bij de SW-info de eerste 3 letters, daarmee wordt overal de versie aangeduid) Met R1B008 kan je nog wel je afbeeldingen met een omweg deleten. Met R1D011 niet meer
Welke bugs zitten er dan in je R1B ?
Af en toe zijn er wat lullige vertalingen.. ergens met SMSsen krijg je op een gegeven moment de opties 1.verzenden / 2.verzenden
Meestal vastlopers als ik met IR er iets op probeer te zetten, de ene keer pakt ie bijvoorbeeld wel screensavers en de andere keer weer niet. Andere random vast lopers bijv. tijdens een spelletje Alien Scum.
Niet echt chronologische volgorde van de gesprekkenlijst (kan ook aan mij liggen dat ik t niet helemaal kan volgen).
Is het trouwens iemand al opgevallen dat de snelheid van het spelletje Alien Scum wisselt? Als de tel. op stil staat loopt t veel soepeler als met geluid aan. Tijdens een telefoongesprek een spelletje Alien Scum laat de boel nog langzamer lopen.
Niet echt chronologische volgorde van de gesprekkenlijst (kan ook aan mij liggen dat ik t niet helemaal kan volgen).
Is het trouwens iemand al opgevallen dat de snelheid van het spelletje Alien Scum wisselt? Als de tel. op stil staat loopt t veel soepeler als met geluid aan. Tijdens een telefoongesprek een spelletje Alien Scum laat de boel nog langzamer lopen.
Moet je even op T300 fora zoeken, je moet namelijk naar 0 bellen oid.. en dan zou je gesprekken lijst wel ineens normaal zijnNiet echt chronologische volgorde van de gesprekkenlijst (kan ook aan mij liggen dat ik t niet helemaal kan volgen).
Is bij mij nogsteeds zo (als je in de niet verzonden folder je zooi heb staan), Wel vaag idd.1.verzenden / 2.verzenden
Dat met IR heb ik niet (nooit problemen gehad tot nu toe met IR)
En ik heb 2x meegemaakt dat een spelletje ineens iets langzamer ging.. ( En ik speel veel games
En me foon is pas 1x vastgelopen, toen ik in me WAP-browser in GPRS net in een site met T9-popup wat typte en er toen overheen een plaatje van een inkomend gesprek werd geladen
Eigenlijk is het, als je er over nadenkt, te zot voor woorden dat telefoons ook al vastlopen tegenwoordig
Ik weet nieteens zeker of die wel 'crashed'. Ik heb 1x gehad dat ik dat dacht, maar toen ging die na 10 minuten ineens weer door
Heel vaag.. maar ik zat toen wel te klojojen met 'geheugen vrijmaken' en 'master resets' .. 
Dus of die in mijn vorige voorbeeld ook 'echt' vast gelopen was weet ik niet, had geen tijd 10minuten te wachten
Dus of die in mijn vorige voorbeeld ook 'echt' vast gelopen was weet ik niet, had geen tijd 10minuten te wachten
ok, nou dan lijkt het er op dat die nieuwere firmware weinig/geen verbeteringen kent en ik het dus beter bij mijn huidige kan houden. Heb ik in ieder geval de mogelijkheid om bijna alle standaard dingetjes te wissen.
Kan iemand vertellen wat die 'geheugen truuc' is en hoe hij werkt?CT schreef op 20 januari 2003 @ 21:33:
[...]
Dus de geheugen truuc gaat voor mij ook niet op.
Ik heb dus maar ~300kb vrij.
Daar staat niets van in de handleiding
Geheugen truuc (werkt alleen met R1B008)
1 ) Doe een master reset
2 ) Ga niet naar het standby scherm maar naar fun&games
3 ) Kies games/spelletjes
4 ) Druk op de menu toets (onder de YES)
5 ) kies de laatste optie (geheugenstatus)
6 ) Kies 'mijn afbeeldingen' in dat geheugen menu
7 ) Je ziet alleen witten vlakjes (nog niet geladen plaatjes)
8 ) Verwijder AL DEZE vakjes (door op yes te drukken of 'c')
9 ) Nu heb je al je standaart plaatjes verwijderd en wel het geheugen terug gekregen ~120kb
1 ) Doe een master reset
9 ) Nu heb je al je standaart plaatjes verwijderd en wel het geheugen terug gekregen ~120kb
[ Voor 4% gewijzigd door CT op 22-01-2003 10:55 ]
Dat is nice!
Waar vind je deze info? kheb er nog geen SE site over gehoord...
Edit: Ik geloof dat ik toch de handleiding maar eens ga herlezen - Master Reset uitvoeren is ook iets wat ik nog niet kan ;-)
Waar vind je deze info? kheb er nog geen SE site over gehoord...
Edit: Ik geloof dat ik toch de handleiding maar eens ga herlezen - Master Reset uitvoeren is ook iets wat ik nog niet kan ;-)
[ Voor 46% gewijzigd door loial op 22-01-2003 11:10 ]
Verwijderd
op het forum van esato staan veel technische dingenWaar vind je deze info? kheb er nog geen SE site over gehoord...
edit: ik zie dat ik te langzaam typ
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 12:00 ]
Die Master Reset was leuk, schoot al lekker op met ruimte vrijmaken. De geheugen truuc levert dit op:
Beschikbaar: 618kb
Geluiden: 87 kb
Thema's: 63 kb
MMS sjablonen: 111 kb (!!! veeeel!)
de rest 0 kb...
Nu die MMS sjablonen nog opzouten en klaar is klara ;-)
Beschikbaar: 618kb
Geluiden: 87 kb
Thema's: 63 kb
MMS sjablonen: 111 kb (!!! veeeel!)
de rest 0 kb...
Nu die MMS sjablonen nog opzouten en klaar is klara ;-)
Hmm 618Kb.. toch maar is een downgraden naar R1B008 overwegen
hoe wou je dat doen dan?
firmware sms'en? ;-)
firmware sms'en? ;-)
Nou met een t29-flashkabel oid. kon je met de juiste software gewoon een t68i flashen.
Maar ik kan nergens flash-files vinden & nergens verkoop punten van flash kabels vinden.
Dus tja.. dan weet'k het ook niet meer.
Ik had gister btw
beserko blocks gekocht..
Wat een ongeloofelijk kut spel.
Opzich is het wel leuk, maar je moet soms 10x op een knop drukken voordat'ie reageert, en dan ineens gaat'ie 10x dat ding verplaatsen.. onspeelbaar!!
Ik ga mophun dus ff mailen, ookal weet'k dat het in de policy staat dat'jem niet kan returnen, ik vind dit niet echt waar voor me geld.. beetje jammer. Syndroid was juist zo fantastisch (nogsteeds een mega aanrader!).
Maar ik kan nergens flash-files vinden & nergens verkoop punten van flash kabels vinden.
Ik had gister btw
beserko blocks gekocht..Wat een ongeloofelijk kut spel.
Opzich is het wel leuk, maar je moet soms 10x op een knop drukken voordat'ie reageert, en dan ineens gaat'ie 10x dat ding verplaatsen.. onspeelbaar!!
Ik ga mophun dus ff mailen, ookal weet'k dat het in de policy staat dat'jem niet kan returnen, ik vind dit niet echt waar voor me geld.. beetje jammer. Syndroid was juist zo fantastisch (nogsteeds een mega aanrader!).
Verwijderd
ondertussen die midi's al gekregen misschien? kan nog wel wat mooie 20 channel ringtones gebruiken!zwahiel schreef op 18 januari 2003 @ 19:12:
[...]
ja 't zijn opzich wel mooie ringtones, 't enige is dat ze niet de 20 channels van Midi gebruiken die wij op onze T300 kunnen gebruiken, sommige gebruiken er 3 of 4 maar 20 nog geen...
En straks bewerken in CubaseWorden mooie ringtones!
is een flash kabel anders dan een data kabel?
mijn foon crasht vaak bij het aan/uitzetten. dan wordt het scherm grijsgroen en gaat ie enorm ruisen..
mijn foon crasht vaak bij het aan/uitzetten. dan wordt het scherm grijsgroen en gaat ie enorm ruisen..
nope nog niet 
Maar ik ben wel al bezig met wat midi's aan het bewerken zodat ze wat korter zijn...
>frieda mail maar ff
Maar ik ben wel al bezig met wat midi's aan het bewerken zodat ze wat korter zijn...
>frieda mail maar ff
Heeft iemand al dat MC-25 mini cameratje voor op die T300? en hoe bevalt ie. Zit erover te denken 1 te kopen op ebay.
Waar had je die game gekocht dan?CT schreef op 22 January 2003 @ 12:27:
Nou met een t29-flashkabel oid. kon je met de juiste software gewoon een t68i flashen.
Ik had gister btw [afbeelding] beserko blocks gekocht..
Wat een ongeloofelijk kut spel.
-> zwahiel: ok, komt goed
-> el gravedigger: ik heb em.. bevalt wel goed. foto's zien er niet uit op je mobi, maar zodra je ze naar je pc infraroodt is de kwaliteit echt niet slecht. beetje wazig, maar niet slecht.
t enige nadeel vind ik dat er geen preview van de effecten is. je kan bij elke foto die je maakt een effect toevoegen, bijvoorbeeld tralies of hartjes oid. je hebt alleen geen idee welke je hebt totdat je de camera weer op foto's maken instelt.. dan moet je ze allemaal proberen voor je de goeie hebt.
-> krash: http://www.mophun.com
-> el gravedigger: ik heb em.. bevalt wel goed. foto's zien er niet uit op je mobi, maar zodra je ze naar je pc infraroodt is de kwaliteit echt niet slecht. beetje wazig, maar niet slecht.
t enige nadeel vind ik dat er geen preview van de effecten is. je kan bij elke foto die je maakt een effect toevoegen, bijvoorbeeld tralies of hartjes oid. je hebt alleen geen idee welke je hebt totdat je de camera weer op foto's maken instelt.. dan moet je ze allemaal proberen voor je de goeie hebt.
-> krash: http://www.mophun.com
Hee die is nog veel makkelijker dan de mijne. Toen ik de geheugen truuk deed in december was het de bedoeling dat je eerste je hele telefoon volpropte met rotzooi zodat het geheugen helemaal vol zat. Als je dan naar de 'mijn afbeeldingen' ging werden de plaatjes ook niet geladen en kon je ze zo wissen.CT schreef op 22 January 2003 @ 10:54:
Geheugen truuc (werkt alleen met R1B008)
1 ) Doe een master reset
hier koop ik me games ( de prijs is vergeleken met een broodje gezond of 2 biertjes op vrijdag nogal cheap
En ja 'vroeger' moest jeje geheugen volproppen (zo heb ik het nog getest met me R1D011) Maar blijkbaar als je via het geheugen status scherm in de folder kijkt, laadt ie standaart geen plaatjes in het geheugen
Verwijderd
weet iemand hoe je die games naar je pc kan sturen?
ik wil namelijk een reset doen, maar er stond ergens dat alleen erix terug komt, en ik wil alien scum ook houden. die kan ik nergens vinden op internet, en via wap bij sonyericsson werkt ook niet.
edit: argh! ik heb em al gevonden..
maar toch, stel dat je een spel koopt, krijg je hem dan op je pc of moet je hem via wap downloaden? en hoe krijg je hem uiteindelijk op je pc?
ik wil namelijk een reset doen, maar er stond ergens dat alleen erix terug komt, en ik wil alien scum ook houden. die kan ik nergens vinden op internet, en via wap bij sonyericsson werkt ook niet.
edit: argh! ik heb em al gevonden..
maar toch, stel dat je een spel koopt, krijg je hem dan op je pc of moet je hem via wap downloaden? en hoe krijg je hem uiteindelijk op je pc?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 14:00 ]
Volgens mij is het niet mogelijk om de spelletjes naar de pc/andere gebruiker te zenden. Dit is natuurlijk puur om te voorkomen dat mensen de games gaan verspreiden en mophun hun centjes zo mislopen. (Terwijl het in die games toch meestal om abandonware lijkt te gaan)
Toch staan er op i-net wel games die van een telefoon af zijn gekomen, want toen ik een keer een dergelijke game ging laden kreeg ik iets van een IMEI error.
Toch staan er op i-net wel games die van een telefoon af zijn gekomen, want toen ik een keer een dergelijke game ging laden kreeg ik iets van een IMEI error.
Als je bij http://www.mophungames.com je registreet moet je je naam etc. invullen en ook je IMEI code van je T300
Elke keer als je dan onder je account een spelletje koopt wordt deze speciaal voor jou telefoon in een apart mapje geplaatst waar je 'm ongelimiteerd vandaan kan downloaden (zowel via HTTP als via WAP). En je kan 'm dan alleen op JOU telefoon spelen. Dus je kan 'm wel over internet verspreiden (zoals velen al deden) maar dan krijg je inderdaad een authenticatie error.
jup, spelletjes zijn maar een kbtje of 60~70. Lijkt me dus voor de experts niet moeilijk om daar de (gecodeerde) IMEI in terug te vinden...
tja ga jij dat ff hacken
en zoals ik het Dev forum mag geloven wordt dat hele spel IMEI gecodeert, zoals bijv. MD5 dat doet.. dus 1 kant op en niet meer terug om met een andere imei te coderen. Dan moet je dus een VM (vitual machine) maken die wel alles speelt welke imei het ook is.. maar flash die maar is in je T300
Of een java app maken die je IMEI nr nabootst
gisteravond deed mijn t300 heel raar:
ik had net een half uurtje gebeld, zie ik wat raars op mijn beeldscherm. dus ik druk op NO om terug te gaan naar het begin. vanaf dat moment was mijn beelscherm onderste boven. het was nog wel scherp allemaal alleen verkeerd om.
Toen ik mijn telefoon uit zette en weer aan was alles weer normaal.
zijn er toevallig meer mensen die dit gehad hebben?
ik had net een half uurtje gebeld, zie ik wat raars op mijn beeldscherm. dus ik druk op NO om terug te gaan naar het begin. vanaf dat moment was mijn beelscherm onderste boven. het was nog wel scherp allemaal alleen verkeerd om.
Toen ik mijn telefoon uit zette en weer aan was alles weer normaal.
zijn er toevallig meer mensen die dit gehad hebben?
iemand nog te lange midi's
stuur maar naar mij door, ik poot ze wel online nadat ik ze ingekort heb 
Ben nu bezig aan een stel nummers dus
di's mijn mail dus:
Ben nu bezig aan een stel nummers dus
di's mijn mail dus:
[ Voor 26% gewijzigd door zwahiel op 24-01-2003 16:08 ]
zwahiel -> ik heb er dit weekend wel effe tijd voor. add me anders effe in messenger, kunnen we wat overleggen enzo!
weet iemand of er al een goeie tetris voor de T300 te krijgen is?
done!Frieda schreef op 24 januari 2003 @ 16:18:
zwahiel -> ik heb er dit weekend wel effe tijd voor. add me anders effe in messenger, kunnen we wat overleggen enzo!
Ik heb hier die midi van MC Hammer gefixed, moet nog wel wat aan gebeuren, maar hij's maar 7kb groot
En klinkt redelijk voor de foon
http://www.wielgoesonline.net/sonyericsson/
Dit is MC Hammer, met Can't Touche me!
Kijk zelf maar 's, die die erstaan moeten nog allemaal bewerkt worden, maar Bartezz doet 't wel ok op de foon en Equador ook wel
http://abu.kicks-ass.net:...t300/ringtones/Tetris.midFrieda schreef op 24 januari 2003 @ 16:18:
eh ja bedankt, maar k bedoelde eigenlijk t spelletje!
kreeg zin om te tetrissen toen ik die ringtone hoorde namelijk..
Oops... SorryFrieda schreef op 24 January 2003 @ 18:51:
eh ja bedankt, maar k bedoelde eigenlijk t spelletje!![]()
De T300 kan toch 20 kanaals beltonen afspelen?
waarom kan ik dan volgens mobelle.nl geen "premium ringtons" downloaden? of moet ik dan gewoon een ander model selecteren?
waarom kan ik dan volgens mobelle.nl geen "premium ringtons" downloaden? of moet ik dan gewoon een ander model selecteren?
Gewoon nokia selecteren 
De ringtones werken meestal wel, maar je hebt kans dat er een instrument tussen zit dat het niet doet...
@ Zwahiel : Ik heb hier nog +/- 6000 midi's liggen die nog ff ingekort moeten worden
De ringtones werken meestal wel, maar je hebt kans dat er een instrument tussen zit dat het niet doet...
@ Zwahiel : Ik heb hier nog +/- 6000 midi's liggen die nog ff ingekort moeten worden
Verwijderd
[b]KRASH schreef op 26 januari 2003 @ 14:24
Midi's zijn ringtones 
Als zwahiel ze in wil korten zal ik ze te downloaden zetten
Ik heb op dit moment +/- 60 MB voor +/- 6000 midi's
Verwijderd
om makkelijk midi files in te korten is http://www.anvilstudio.com/index3.htm heel makkelijk. Ik heb zo ook al een paar redelijk klinkende ringtones gefixt:)
Allemaal heel leuk, maar ik moet er meer dan 8000 doen
[ Voor 3% gewijzigd door KRASH op 27-01-2003 14:29 ]
Geef maar een linkjeKRASH schreef op 26 januari 2003 @ 17:58:
Midi's zijn ringtones