Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 10:40

rik

Sibbe schreef op 03 januari 2003 @ 01:36:
[...]

Tjah, hij is niet echt compact, daar hebben ze de T68i voor. Of T600 als het echt klein moet.
Echter dan mis je wel een beetje functionaliteit helaas (polyfone toontjes of kleurenscherm).
Nog een spatie tussen Sony en Ericsson en het is helemaal in orde. Die title zou idd wel eens aangepast moogen worden.
SonyEricsson is het, zonder spatie dus.

• rik

rik

Oscar Mopperkont schreef op 29 December 2002 @ 13:48:
http://www.gsmstunter.nl/

Daar kun je hem krijgen voor iets van €70,-

Dat zijn TOTALE kosten!

Dus geen gezeik dat daar nog abo-geld bijkomt dat zit al in die prijs...

D8 laat het jullie ff weten :)
Niet meer helaas :(

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:24

Sebje

Makelaartje

M'n vriendin was nog net op tijd met de fax te versturen, hij zal binnenkort wel op de deurmat liggen :D

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Sebje schreef op 03 januari 2003 @ 18:01:
M'n vriendin was nog net op tijd met de fax te versturen, hij zal binnenkort wel op de deurmat liggen :D
Heb je niet nog kopie van een leeg contract? Want ik wil hem ook nog we voor dat geld..... En voor wanneer moest de fax binnen zijn?

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 22:09
rik schreef op 03 januari 2003 @ 01:57:
SonyEricsson is het, zonder spatie dus.
Hmm, toch met spatie hoor. Denk dat beste bewijs hun site is. Op mijn gsm en in de software staat het overal met spatie. Alleen niet in het url natuurlijk want daar mogen geen spaties in 8)7

Verwijderd

SonyEricsson is het, zonder spatie dus.[/quote]

echt niet! :X

sonyericsson.com is het bewijs (zie logo)

het is helemaal iri als je ziet hoe sommige telecomwinkels omgaan met het nieuwe merk Sony Ericsson.

een paar voorbeelden:

De nieuwe Ericsson T200
Primeur: De Sony Ericsson R600
De nieuwe Sony T600

|:( ;(

• rik

rik

Hmm hebben jullie nog gelijk ook :-)

Back on topic: waar is die T300 met cam voor 70 euro te halen? :P ;)

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 13:37
bedoel je die 'fantastische mca-25'.... dat gekke ding maakt de ene keer redelijke leuke fotos en de andere keer maakt ie er onder vergelijkbare omstandigheden een zooitje van :(

[ Voor 5% gewijzigd door Neophyte_NL op 03-01-2003 23:23 ]

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

kheb de MMS Home Studio gedownload maar hij wil niet opstarten :? krijg wel zo'n klein schermpje met MMS home studio en daarna doet ie nix meer :? :?

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 03 January 2003 @ 18:27:
[...]

Heb je niet nog kopie van een leeg contract? Want ik wil hem ook nog we voor dat geld..... En voor wanneer moest de fax binnen zijn?
hij had er al lang moeten zijn die fax :)
ik was wel optijd.... heb goeie ervaringen met gsmstunter

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Beejte rond gesnuffeld in topics maar ik blijf met wat vraagies over de foon zitten:
- Is er een MSN-GPRS client beschikbaar voor de t300? (Of die ingebouwde chat client, werkt die over gprs? (en valt dat onder de flatfee van dutchtone?))
- Zit er een aparte mail client in het apparaatje?
- Is de afmeting + gewicht nog behapbaar? (als je een v50 gewend bent?)
- Als je voor al je bellers fototjes gaat instellen, hou je dan nog wel ruimte over voor wat games en beltonen??

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

CT schreef op 06 januari 2003 @ 14:58:
Beejte rond gesnuffeld in topics maar ik blijf met wat vraagies over de foon zitten:
- Is er een MSN-GPRS client beschikbaar voor de t300? (Of die ingebouwde chat client, werkt die over gprs? (en valt dat onder de flatfee van dutchtone?))
- Zit er een aparte mail client in het apparaatje?
- Is de afmeting + gewicht nog behapbaar? (als je een v50 gewend bent?)
- Als je voor al je bellers fototjes gaat instellen, hou je dan nog wel ruimte over voor wat games en beltonen??
Als je voor al je bellers een foto gaat instellen dan houd je erg weinig ruimte over voor games.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

en .. herkent de t300 ook nummers in sms berichten? Zodat de naam wordt weergegeven ipv een nummer? (dus niet van de afzender maar in het bericht zelf?)

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
de nummers worden in het smsje zelf niet als naam weergegeven, maar er is wel een optie in het sms-menu (bij beantwoorden, verwijderen, doorsturen etc) om een nummer uit een smsje te bellen, deze wordt dan wel als naam weergegeven (als ie in je mobi staat tenminste).

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Coole nieuwe games komen binnenkort uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.mophun.com/images6/skaters.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.mophun.com/images6/bmx.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.mophun.com/images6/palladium.gif
En nog een berg :P
http://www.mophun.com/main_games.php?mode=indev

Ziet er echt cool uit, gewoon tony hawk 'a like' op je mobieltje:P
En een vet mooie flipperkast :) beter dan die nokia ding 'bumper' ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door CT op 08-01-2003 09:49 ]

Verwijderd

die aanbieding van gsmstunter is er niet meer, goedkoopste wat ik nu kan vinden is:
www.gsm.nl: Ben vaak(150min/maand) + T300 1 jaar voor 185 Euro in totaal.
dan heb je dus wel 150 minuten/maand.

maar als ik dit vergelijk met die ontzettend lage prijzen die hierboven staan, dan vraag ik me af of iemand nog een goedkopere optie weet?

edit:

die 150min/maand kan je ook los voor 45 euro krijgen, dus voor de telefoon alleen is dat nog 140 euro..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 15:16 ]

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
CT schreef op 08 januari 2003 @ 09:48:
Coole nieuwe games komen binnenkort uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een berg :P
http://www.mophun.com/main_games.php?mode=indev

Ziet er echt cool uit, gewoon tony hawk 'a like' op je mobieltje:P
En een vet mooie flipperkast :) beter dan die nokia ding 'bumper' ofzo.
VEEEET! _/-\o_

maar daar moet je voor betalen neem ik aan, of niet
en zou het duur zijn?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Jup, betalen!
De prijzen liggen tussen de 3 en de 5 Euro (dollar:P) maarja, doordat je ervoor moet betalen stimuleert het spelletjes makers dit soort groovy dingen te fabriceren :P voor java heb je maar een paar mooie games en die zijn een stuk duurder ook nog! :P

(en dan is die max. 5euro maar 2 biertjes minder in het cafe:P)
en nee je kan het bijna niet illigaal krijgen ;) want als je zo'n spel koopt koppelen ze jou versie aan jou imei code :P wel een goede beveiliging, dus nog meer redenen voor spelletjes makers om mooie games te maken..

Maar zelfs ik (de freeware man) is wel bereid voor dat skateboard spelletje 5 euro te betalen :)

• Matsie
CT schreef op 08 January 2003 @ 15:23:
Jup, betalen!
De prijzen liggen tussen de 3 en de 5 Euro (dollar:P) maarja, doordat je ervoor moet betalen stimuleert het spelletjes makers dit soort groovy dingen te fabriceren :P voor java heb je maar een paar mooie games en die zijn een stuk duurder ook nog! :P

(en dan is die max. 5euro maar 2 biertjes minder in het cafe:P)
en nee je kan het bijna niet illigaal krijgen ;) want als je zo'n spel koopt koppelen ze jou versie aan jou imei code :P wel een goede beveiliging, dus nog meer redenen voor spelletjes makers om mooie games te maken..

Maar zelfs ik (de freeware man) is wel bereid voor dat skateboard spelletje 5 euro te betalen :)
ja 5 euro kan er nog wel van af ja! zeker voor een vette game! :D
en die 2 pilsjes pak ik dan thuis wel :P

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• AAC
  • Niet online

AAC

is €131 voor een 2jr verlenging van een dutchtone 20€ abbonement (categorie 1) veel, weinig of normaal?? of kan ik dan beter een nieuw abbo afsluiten (met als nadeel een nieuw nummer...) voor de t300 hè :) ...... en zal die prijs snel dalen??? als ik um nu koop en hijs over een paar weken weer goedkoper, das ook een beetje lullig...

[ Voor 51% gewijzigd door AAC op 08-01-2003 20:25 ]

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ik kon nieteens een t300 krijgen :P (cat1. verlenging d* 20euro).
DUssssssss hebik em maar voor 260incl verzend besteld online...
Ik kan nu dus nog of gratis 60euro krijgen bij evrlenging (of een gratis mobje vragen en verkopen) en nog me oude gsm verkopen :P dan heb ik uiteindelijk de t300 bijna gratis ;)

• AAC
  • Niet online

AAC

CT schreef op 08 January 2003 @ 18:01:
ik kon nieteens een t300 krijgen :P (cat1. verlenging d* 20euro).
DUssssssss hebik em maar voor 260incl verzend besteld online...
Ik kan nu dus nog of gratis 60euro krijgen bij evrlenging (of een gratis mobje vragen en verkopen) en nog me oude gsm verkopen :P dan heb ik uiteindelijk de t300 bijna gratis ;)
heheh ja zo kan je het ook zien... :) maar het is dus wel redelijk goedkoop?? :? want met een nieuw abbonement issie goedkoper maar dan krijg je weer een nieuw nummer en da vinnik beswel irritant...

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Nou.. ik kon een t720 met 1jr verlenging voor 224 euro krijgen.. dat is bijna 130euro korting.
En jij krijgt nu 130euro korting met het verlengen van 2!!jaar... dus het is niet 'je van het'.
je kan'm ook los kopen en je abbo een jaar verlengen voor 60euro gratis..

(dan betaal je wel 60euro meer uiteindelijk, maar je zit maar een jaar aan je abbo vast en dat is wel zo slim want over een jaartje komen er helemooie gprs foontjes op de markt.. en ik denk dat je dan graag wil wisselen)

better safe then sorry..

• AAC
  • Niet online

AAC

CT schreef op 08 januari 2003 @ 20:35:
Nou.. ik kon een t720 met 1jr verlenging voor 224 euro krijgen.. dat is bijna 130euro korting.
En jij krijgt nu 130euro korting met het verlengen van 2!!jaar... dus het is niet 'je van het'.
je kan'm ook los kopen en je abbo een jaar verlengen voor 60euro gratis..

(dan betaal je wel 60euro meer uiteindelijk, maar je zit maar een jaar aan je abbo vast en dat is wel zo slim want over een jaartje komen er helemooie gprs foontjes op de markt.. en ik denk dat je dan graag wil wisselen)

better safe then sorry..
tja ik kreeg dus ook als aanbod dat ik een nieuw abbo afsloot en dan dus ook een nieuw nummer maar dan is die foon z.g.a gratis maar dan moet je wel weer aansluitkosten betalen, betaal je dus eigluk voor die foon 52,50.
maar ik vinnut zo irritant dat je dan meteen een ander nummer moet en je moet weer een contract afsluiten enzo.... kheb ut nog ff verder uitgezocht en bijna alle winkels hebben een verlengprijs van +-180€ dus 130 is in dat opzicht niet slecht...

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

AAC schreef op 08 januari 2003 @ 20:41:
tja ik kreeg dus ook als aanbod dat ik een nieuw abbo afsloot en dan dus ook een nieuw nummer maar dan is die foon z.g.a gratis maar dan moet je wel weer aansluitkosten betalen, betaal je dus eigluk voor die foon 52,50.
maar ik vinnut zo irritant dat je dan meteen een ander nummer moet en je moet weer een contract afsluiten enzo.... kheb ut nog ff verder uitgezocht en bijna alle winkels hebben een verlengprijs van +-180€ dus 130 is in dat opzicht niet slecht...
Nou, uh, je krijgt wel 2 maanden gratis na je nieuwe aansluiting (dus eigenlijk geen aansluitingskosten).

Verder ben je wel je nummer kwijt (als ik zelf niet zo'n super makkelijk nummer had (denk aan bijna 8x hetzelfde cijfer) zou ik het wel doen denkik.. nu kan het nog :P binnenkort nietmeer vanwege boetes aan de providers).

Dus.. waarom zou'jem niet gratis nemen dan? Ik betaal nu eigenlijk 200euro om me nummer te kunnen behouden, wat ik uiteraard super vervelend vindt.

• AAC
  • Niet online

AAC

CT schreef op 08 januari 2003 @ 20:46:
[...]

Nou, uh, je krijgt wel 2 maanden gratis na je nieuwe aansluiting (dus eigenlijk geen aansluitingskosten).

Verder ben je wel je nummer kwijt (als ik zelf niet zo'n super makkelijk nummer had (denk aan bijna 8x hetzelfde cijfer) zou ik het wel doen denkik.. nu kan het nog :P binnenkort nietmeer vanwege boetes aan de providers).

Dus.. waarom zou'jem niet gratis nemen dan? Ik betaal nu eigenlijk 200euro om me nummer te kunnen behouden, wat ik uiteraard super vervelend vindt.
wat moet je bij verlengen eigluk doen? weer paspoort bankafschrift en je handtekening meenemen? want dan kan ik idd net zo goed nieuw nemen...

*twijfelt..* *zoalsgwoonlijk... :) *

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Als je verlengt.. moet je geen ene reet doen.
Regel je dit met dutchtone zelf? (klanten bemiddeling?)

Dan is gewoon "ploep" je abbo verlengt als je ja zegt en sturen ze je binnen 2weken een gsmmetje op :P that's it.

Hoe het in de winkel gaat.. geen id, denk hetzelfde :P alleen betaal je overal meer voor zodat ze ook nog winst hebben.

En bij het opnieuw nemen van het abbo.. geen id hoe ze dat regelen.

• AAC
  • Niet online

AAC

bij d* zelf bieden ze um niet :( , in de dutchtoneshop wel maar daar issie 180€ dus dan kan ik beter of verlengen of voor 20€ met 20€ korting: €0 dus (D* logica :P ) een nieuw abbo afsluiten...

Verwijderd

als je nou i.p.v. verlengen gewoon een nieuw abbo neemt bij een andere provider dan kan je toch gewoon nummerbehoud doen?

dan is wat ik in mijn vorige post zei toch nog wel goedkoper:
www.gsm.nl: Ben vaak(150min/maand) + T300 1 jaar voor 185 Euro in totaal(dus incl abbo).
dan heb je dus wel 150 minuten/maand.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 22:43 ]

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Paar vragen:

Wat zit er standaard bij de T300 en waar krijg je dat mini cameraatje voor de t300 gratis bij het toestel? Waar is dat mini cameratje het goedkoopst te koop (staat niet in de pricewatch). Thx

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 18:38

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

[b]Toestel: Sony Ericsson T300, zonder simlock
Abonnementsvorm: Ben vaak (€ 22.50 per maand )
Contractduur: 12 maanden
Aansluitkosten: € 0,00 incl. BTW
Toestelprijs: € 19,00 incl. BTW
Verzendkosten: € 10 ( verzekerd onder rembours )
Te voldoen bij aflevering: € 29,00 incl. BTW
hoef die cam niet zo nodig te hebben heb al een digicam, dus even deze aanbieding bestellen dan!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Iemand ervaringen met gsmplaza.nl ? 3dagen geleden dat ding daar besteld maar ze reageren tot op heden niet op me email :P (met de vraag of me bestelling al in behandeling is). Kwil morgen graag me T300 usen namelijk!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik vraag me eerder af wat de ervarigen met BEN zijn en dan bedoel in de grensstreek van Noord Limburg, in de randstad zijn alle aanbieders altijd goed, maar ga je verder weg van 't westen worden sommige al minder...

iig BEN is bij mijn baas nog niet echt goed, maar ja alle maatschappijen zijn daar niet echt goed bereikbaar... ;(

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• AAC
  • Niet online

AAC

Weet iemand of je bij verlengen ook een identificatie en bankafschrift nodig hebt?? of alleen je oude contract??

Verwijderd

Ik had BEN toen ik studeerde en als ik naar mn ouders ging (Asten, N-BR) dan was het doffe ellende met BEN.

Verwijderd

AAC schreef op 09 January 2003 @ 15:53:
Weet iemand of je bij verlengen ook een identificatie en bankafschrift nodig hebt?? of alleen je oude contract??
ook id en afschrift, dat moest ik wel hebben in ieder geval

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

kep em net binnen (wel een james bond versie maar daar merk ik weinig van)..
Hij is vet cool :) Vooral die speleltjes hehe :P

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 23:58:
[...]

ook id en afschrift, dat moest ik wel hebben in ieder geval
maar kben dus nog onder de 18, moet me pa dan ook mee of is ut genoeg als ik zijn paspoort meeneem?

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

AAC schreef op 10 januari 2003 @ 13:50:
[...]

maar kben dus nog onder de 18, moet me pa dan ook mee of is ut genoeg als ik zijn paspoort meeneem?
je pa moet mee, en HIJ sluit 't abbo af, niet jij, daarvoor moet je namelijk minimaal 18 jaar zijn, hij zet 't op zijn naam je kunt wel jouw bankrekening nummer gebruiken maar uit eindelijk staat 't op zijn naam!

• Maeslant
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 19:53:
[...]

jep, indeed 229€, ik woon ook in belgie, ik heb nu een nokia 6510, maar ik twijfel om een T300 of een T68i te gaan halen bij belgacom want die T68i is nu ook maar 339€ trouwens. En btw, er is nieuwere software voor de toestellen, die hem wat sneller laten reageren :Y)
Waar kan ik hem halen voor 229 euro. Ik ben namelijk gister door het ijs gezakt, en mijn telfoon wil niet zo veel meer zeggen. Ik belgie zijn de foons altijd unlocked he. Dus ik kan voor 229 gewoon met KPN bellen ? (mn oude SIM). Kan iemand vertellen van welke maatschappij die telefoon dan is ?

• KRASH
  • Laatst online: 21:51

KRASH

Juist ja...

Ik heb sinds eergister een T300, i love that phone :D

[ Voor 23% gewijzigd door KRASH op 11-01-2003 12:57 ]

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eff stomme vraag misschien. Maar kan het zijn dat ik gister bij belcompany een Donkerblauwe T300 zag ipv dat lelijke lichtblauw?

Of was ik nog niet wakker.... ik weet zeker dat ik hem zag namelijk..

• AAC
  • Niet online

AAC

Thermo schreef op 11 januari 2003 @ 13:29:
Eff stomme vraag misschien. Maar kan het zijn dat ik gister bij belcompany een Donkerblauwe T300 zag ipv dat lelijke lichtblauw?

Of was ik nog niet wakker.... ik weet zeker dat ik hem zag namelijk..
volgens mij bestaat er alleen een donkerrode een lichtblauwe en een donkergroene.... maar er bestaat wel een extra frontje dat donkerblauw is (en nog een hele hoop andere kleuren)

[ Voor 5% gewijzigd door AAC op 11-01-2003 14:10 ]

• KRASH
  • Laatst online: 21:51

KRASH

Juist ja...

Er bestaan frontjes in alle kleuren

• El Gravedigger
Misschien een domme vraag of mischien ben ik gewoon kleurenblind, maar ik zag een aantal foto's van een zwarte T300, of is dat gewoon die Donker groene met een rare belichting? :+

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik vraag me af waarom ik een T300 met BEN abbo 12 maanden krijg voor maar € 29,- (met 10 euro verzendkosten erbij gerekend!) en terwijl ik hier de vaagste prijzen zie ! :?

• El Gravedigger
zwahiel schreef op 11 januari 2003 @ 15:14:
ik vraag me af waarom ik een T300 met BEN abbo 12 maanden krijg voor maar € 29,- (met 10 euro verzendkosten erbij gerekend!) en terwijl ik hier de vaagste prijzen zie ! :?
Welke vage prijzen? BTW je krijgt die T300 gratis bij een abbo 12 maanden Dutchtone :7

• GFoAP
  • Laatst online: 22-12-2024
Misschien een domme vraag of mischien ben ik gewoon kleurenblind, maar ik zag een aantal foto's van een zwarte T300, of is dat gewoon die Donker groene met een rare belichting?
dat is waarschijnlijk de groene uitvoering en dan idd met slechte belichting

• El Gravedigger
Robert-Jan schreef op 11 januari 2003 @ 15:30:
[...]

dat is waarschijnlijk de groene uitvoering en dan idd met slechte belichting
Hmm jammer, ik vind em op dit plaatje wel mooi. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssont300new/a27.jpg

Weet iemand waar kan je dat cameratje bij dit toestel kan krijgen (of voor een redelijke prijs kan kopen)?

• GFoAP
als je goed kijkt zie je bij de luidspreker ook wel een groene gloed.

dat cameratje doet Ben bij prepaid dr "gratis" bij, verder verkopen de meeste winkels ze wel geloof ik

• AAC
  • Niet online

AAC

dat cameraatje kost wel mooi €250,- zou ik niet doen, kan je nog beter een digicam kopen.

• Matsie
AAC schreef op 11 January 2003 @ 17:08:
dat cameraatje kost wel mooi €250,- zou ik niet doen, kan je nog beter een digicam kopen.
€250??

en de tel 299 incl camera en €10,- btg

betaal je dus eigenlijk €39,- voor het toestel zelf

• GFoAP
belcompany heeft het cameraatje voor €199,- dus dan kun je zeggen dat je €90,- voor het toestel betaalt......
maar als je al een digitale camera hebt heeft het niet echt veel zin, hooguit als "speeltje"

• AAC
  • Niet online

AAC

Robert-Jan schreef op 11 January 2003 @ 17:45:
belcompany heeft het cameraatje voor €199,- dus dan kun je zeggen dat je €90,- voor het toestel betaalt......
maar als je al een digitale camera hebt heeft het niet echt veel zin, hooguit als "speeltje"
die van 199€ is de MCA-20 d8 ik en die nieuwe versie MCA-25 is duurder. wel duur "speeltje" dus ;)

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:07
Of kijk eens in duitsland
mca-20: 135 euro
mca-25: 125 euro

[ Voor 5% gewijzigd door Wisey op 12-01-2003 15:16 ]

• Matsie
Wisey schreef op 12 January 2003 @ 15:15:
Of kijk eens in duitsland
mca-20: 135 euro
mca-25: 125 euro
:?

de 20 is goedkoper dan de 25??
de 25 was toch nieuwer en had meer functies ed?

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Iemand nog wat te lullen over de T300 ?
Ik vind het een top foontje.. lekker wappen.
Heb al 1 game gekocht op http://www.mophungames.com namelijk synoid (vette game)
Trouwens een rete goede site, lekker simpel en slim inelkaar gezet. Als je een game gekocht heb staat ie gewoon in je account en kan jem altijd downloaden (via http of wap).. relex :)
heb ook wat eigen themes gemaakt op http://www.sonyericsson.com moet jeje ff registreren (free) dan kan je themes maken (plaatjes ook uplaoden en klueren etc..) en dan via wap op je foontje zetten.
Ringtones zijn ook plezierig maar ik gebruik toch alleen de tril functie :P

[ Voor 19% gewijzigd door CT op 13-01-2003 18:14 ]

• Matsie
CT schreef op 13 januari 2003 @ 18:13:
Iemand nog wat te lullen over de T300 ?
Ik vind het een top foontje.. lekker wappen.
Heb al 1 game gekocht op http://www.mophungames.com namelijk synoid (vette game)
Trouwens een rete goede site, lekker simpel en slim inelkaar gezet. Als je een game gekocht heb staat ie gewoon in je account en kan jem altijd downloaden (via http of wap).. relex :)
heb ook wat eigen themes gemaakt op http://www.sonyericsson.com moet jeje ff registreren (free) dan kan je themes maken (plaatjes ook uplaoden en klueren etc..) en dan via wap op je foontje zetten.
Ringtones zijn ook plezierig maar ik gebruik toch alleen de tril functie :P
hoe moet je betalen via die site?
want ik wil ook wel eens een nieuwe game

alleen kan ik niet wappen (waarom weet ik ook niet :S)
heb nog maar eens een smsje gestuurd voor de instellingen

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Matsie schreef op 13 January 2003 @ 18:45:
[...]

hoe moet je betalen via die site?
want ik wil ook wel eens een nieuwe game

alleen kan ik niet wappen (waarom weet ik ook niet :S)
heb nog maar eens een smsje gestuurd voor de instellingen
Met je visa of mastercard (als je die hebt) Iets anders zag ik nergens staan.

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:07
Matsie schreef op 12 januari 2003 @ 22:53:
[...]

:?

de 20 is goedkoper dan de 25??
de 25 was toch nieuwer en had meer functies ed?
Yeps..misschien wordt hij meer geproduceerd/verkocht?

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

woaw!

Ik kijk net ff bij de site waar ik mijn T300 heb besteld :) (die me maar 29 euro kostte met een Ben vaak abbo) en nu kost ie € 109,- met verzendskosten... ik moet mijn zooi nog doorfaxen, maar er staat wel een klantnummer op mijn aanvraag met een datum en andere dingen, volgens hun is de actieprijs tot de 16e geldig, dus ik neem aan dat ik gewoon die 29,- moet betalen (met verzendskosten of niet soms :? ) :/

• Matsie
CT schreef op 13 januari 2003 @ 18:53:
[...]

Met je visa of mastercard (als je die hebt) Iets anders zag ik nergens staan.
ik ben 16, bijna 17 en heb alleen 2 pin pasjes

dat betekend geen games voor mij? :'(

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

zwahiel schreef op 13 januari 2003 @ 19:21:
woaw!

Ik kijk net ff bij de site waar ik mijn T300 heb besteld :) (die me maar 29 euro kostte met een Ben vaak abbo) en nu kost ie € 109,- met verzendskosten... ik moet mijn zooi nog doorfaxen, maar er staat wel een klantnummer op mijn aanvraag met een datum en andere dingen, volgens hun is de actieprijs tot de 16e geldig, dus ik neem aan dat ik gewoon die 29,- moet betalen (met verzendskosten of niet soms :? ) :/
Ik heb zo'n gevoel dat je em gaat bestellen waar ik ook een telefoon wil bestellen :)
Ik zit te twijfelen tussen de T300 en T68i :( Beide mooie telefoons, dat poly sound bij de t300 is wel leuk, en de T300 is nieuwer dan de T68i. Persoonliik vind ik de T68i ietsjes mooier qua design.

Wie heeft ervaring met www.2call.nl? :7 (staat niet in de shopsurvey)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Is www.gsmplaza.nl niet goedkoper dan 2call? en daar had 'k em vandaan. Gewoon binnen 4dgn met de post in me huis ;) En het design van de t300.. daarom heb ik 'm zowat gekocht. Juist een geweldig design.. die t68i lijkt weer op zo'n standaart hip ding. Maarja dit blijft persoonlijk. Het design is echt 'you hate it or you love it'. (er is echt over nagedacht ed. zo zit er een dun doorzichtig laagje over de foon zodat je het logo geschaduwt ziet op de casing :P doet me aan die i-mac designs denken.)
ik ben 16, bijna 17 en heb alleen 2 pin pasjes
dat betekend geen games voor mij?
Je kan toch aan je pa of je broer/zus(?) of ma vragen naar credit card nrtje en betaal j'm contant terug ofzo :P (just a thought).

[ Voor 16% gewijzigd door CT op 13-01-2003 23:06 ]

Verwijderd

Maeslant schreef op 11 januari 2003 @ 12:03:
[...]

Waar kan ik hem halen voor 229 euro. Ik ben namelijk gister door het ijs gezakt, en mijn telfoon wil niet zo veel meer zeggen. Ik belgie zijn de foons altijd unlocked he. Dus ik kan voor 229 gewoon met KPN bellen ? (mn oude SIM). Kan iemand vertellen van welke maatschappij die telefoon dan is ?
sorry, ik had je vraag een beetje laat opgemerkt :P Ze zijn hier inderdaad tegenwoordig unlocked en zeker bij proximus nu. Vroeger waren er al wel is aanbiedingen bij Orange van de nokia 5110 die locked was, heeeeeel lang geleden dus... :Z Je kan inderdaad gewoon bellen met je KPN sim. Ze zijn dus bij alle erkende Proximus (Belgacom) agenten verkrijgbaar nog tot 31 januari of zolang de voorraad strekt :+

• ND863

ND863

CT schreef op 13 January 2003 @ 23:04:
Is www.gsmplaza.nl niet goedkoper dan 2call? en daar had 'k em vandaan. Gewoon binnen 4dgn met de post in me huis ;) En het design van de t300.. daarom heb ik 'm zowat gekocht. Juist een geweldig design.. die t68i lijkt weer op zo'n standaart hip ding. Maarja dit blijft persoonlijk. Het design is echt 'you hate it or you love it'. (er is echt over nagedacht ed. zo zit er een dun doorzichtig laagje over de foon zodat je het logo geschaduwt ziet op de casing :P doet me aan die i-mac designs denken.)

[...]

Je kan toch aan je pa of je broer/zus(?) of ma vragen naar credit card nrtje en betaal j'm contant terug ofzo :P (just a thought).
De t300 en t68i kosten hier juist veel meer, voor een t300 @ gsmplaza moet ik 84,- neerleggen en bij 2caal maar 29,- :? (zelfde abbo, Ben Vaak 1 jr) Ik vraag me af of die 2caal wel te vertrouwen is :7

De T300 heeft idd ook wat speciaals, maarjah....kweetniet, tis een moeilijke keus. De T300 heeft zoveel pluspunten, maar de T68i ook. (dat word beide kopen :+)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik heb er nu eentje gevonden waar ik mijn T300 voor nix krijg :) :7

Als ik een Ben veel (€ 35,- p/m) pak krijg ik zelfs € 57,- erbij :D

maar dat doe ik niet omdat ik voor 22,50 per maand gekozen heb, er komt nog een GPRS bundel van € 5,- en dan vind ik 't wel welletjes, al denk ik dat ik binnen een paar maanden op 't abbo van € 35,- zit ... :X maar goed! ;)

//edit:

voor bezitters:

Hoe zit 't met eigen ringtones, dus bijvoorbeeld net als de Siemens C55, vriend van me heeft daar gewoon een stukje van een cd opgenomen als ringtone, dat is natuurlijk 1337! :) kan dat met de T300 ook, of moet je 't via je pc doen (ook geen problem! :Y) )

[ Voor 29% gewijzigd door zwahiel op 14-01-2003 00:59 ]

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 22:09
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 23:08:
sorry, ik had je vraag een beetje laat opgemerkt :P Ze zijn hier inderdaad tegenwoordig unlocked en zeker bij proximus nu. Vroeger waren er al wel is aanbiedingen bij Orange van de nokia 5110 die locked was, heeeeeel lang geleden dus... :Z Je kan inderdaad gewoon bellen met je KPN sim. Ze zijn dus bij alle erkende Proximus (Belgacom) agenten verkrijgbaar nog tot 31 januari of zolang de voorraad strekt :+
Even tussendoor: die Nokia bij Orange vroeger was niet locked, het was gewoon de 5130, de 1800MHz-versie van de 5110. Orange was toen enige operator op 1800Mhz in België, goed bekeken natuurlijk.

De T300 kost idd 229 euro bij Proximus in België, zonder simlock.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

zwahiel schreef op 14 januari 2003 @ 00:58:
Hoe zit 't met eigen ringtones, dus bijvoorbeeld net als de Siemens C55, vriend van me heeft daar gewoon een stukje van een cd opgenomen als ringtone, dat is natuurlijk 1337! :) kan dat met de T300 ook, of moet je 't via je pc doen (ook geen problem! :Y) )
Naja je kan wel een stuk cd opnemen, maar 'wav' files speelt de t300 niet als ringtone maar gewoon zacht :P
Dus je zou een midi file van de die cd moeten zoeken..
Maar waar de C55 sterk staat met geluid, staat de t300 met de rest sterk :)

Laatst met iemand ff de t300 met de panasonic gd67 vergeleken.. damn wat heeft de t300 een 1000000x beter scherm!
De gd67 is helemaal verlept.. uitlopende vage kleuren en niet duidelijk ..

pff ben ik ff blij met me t300 (die gozer was opeens nietmeer zo blij met ze gd67 helemaal nadat ie de spelletjes zag:P )

• GFoAP
ik heb met de actie van eind december een t300 bij gsmstunter besteld (met kpn abo) weet iemand hoe land het bij gsmstunter meestal duurt voordat je je telefoon in huis hebt?

Verwijderd

Mijn ervaring met GSM-stunter is dat zij een bestelling binnen +/-2 weken afhandelen.
Mijn T300 in december besteld en december gekregen.

Met vriendelijke groet,

James 8)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 15:08:
Mijn ervaring met GSM-stunter is dat zij een bestelling binnen +/-2 weken afhandelen.

Met vriendelijke groet,

James 8)
Groeten hoeft niet onder posts ;)

Ik heb 'm bij GSMtrack besteld, en heb vanochtend mijn formulieren doorgefaxt, daarna hebben ze de aanbieding dat je 'm voor nix krijgt van de site afgehaald omdat ie anders niet meer leverbaar zou zijn, net even met hun gebeld en alles ok, ik krijg mijn T300 voor noppes :9~

Die Siemens kan idd heel hard gewone wavjes afspelen is die Sony Ericsson echt zo zacht met die ringtones :? Ik wil er namelijk een gave ringtone opzetten ;)

• Maeslant
  • Laatst online: 22:14
Ik heb de knoop doorgehakt, en het wordt toch een T68i .. want dies veeeeeeeeel mooier. Ik weet alleen niet meer met welk netwerk :S

• GFoAP
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 15:08:

Met vriendelijke groet,

James 8)
ja maar wanneer? 1 december bestellen en 31 december in huis dan gaat er wel een maand over heen. ik heb 31 december besteld en kreeg vandaag een bericht terug dat het in behandeling is bij kpn maar dat ze nog nix van kpn gehoord hebben.
en het is nu bijna 2 weken geleden dus vroeg me af hoe lang het ongeveer zou duren.

Verwijderd

Sibbe schreef op 14 January 2003 @ 01:55:
[...]

Even tussendoor: die Nokia bij Orange vroeger was niet locked, het was gewoon de 5130, de 1800MHz-versie van de 5110. Orange was toen enige operator op 1800Mhz in België, goed bekeken natuurlijk.

De T300 kost idd 229 euro bij Proximus in België, zonder simlock.
bedankt voor de kleine rechtzetting :+

• El Gravedigger
Welke kleur vinden jullie het mooist voor de T300 of welke kleur hebben jullie?

Groen
Rood
Blauw

Verwijderd

heb het toestel nu ook ongeveer 2 weken, een ideaal toestel, maar dat gprs hoe zit dat als je bij Debitel zit, kun je dat gewoon aanvragen of moet je dat doen bij het bedrijf wat het netwerk verzorgd?(Vodafone)

Heb overigens de rode versie, ookal was de groene achteraf toch mooier :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 19:26 ]

• Frieda
  • Niet online
ik heb een blauwe. de rooie vind ik ook wel stijlvol.

• djmartyn
  • Laatst online: 19-11 05:47
Ik heb ook een rode, ziet er goed uit. In ieder geval beter dan die lichtblauwe. Het was verder gewoon een verrassing welke ik kreeg trouwens.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

zwahiel schreef op 14 January 2003 @ 16:38:
Die Siemens kan idd heel hard gewone wavjes afspelen is die Sony Ericsson echt zo zacht met die ringtones :? Ik wil er namelijk een gave ringtone opzetten ;)
Niet zacht met polyphone maar wel met 'opgenomen' dingen.
Dus als je een ringtone vind op inet (midi) speelt ie die gewoon hard af, maar neem je zelf wat OP dan kan je dat niet als ringtone instellen.

En verder heb ik en de zwartemarkt + alle telecom winkels al afgezocht naar die covertjes (frontjes) voor de t300. Nergens te vinden :( Ik wil zwart of rood, en ik heb blauw :P
Ze komen wel ooit in NL, maar geen een telecom winkel weet wanneer. :P

BTW.
Heeft iemand al en manier gevonden om die James Bond afsluit scherm van 'die another day' weg te krijgen? Of kan het echt alleen na een flash? :P

[ Voor 11% gewijzigd door CT op 14-01-2003 21:52 ]

• ND863

ND863

Wil/kan iemand self made pics hier posten van dit telefoontje? :7 :) Zo te lezen is dit een top telefoontje, makkelijk in allerlei dingen etc. Maar ik kan de keus niet maken, ik heb hem maar pas 1x irl in de winkel gezien, en vond em toen niet zo extreem wow!-gehalte hebben qua uiterlijk. Maar als ik pics op i-net zie (die met speciale effecten om em nog mooier eruit te laten zien) dan begin ik weer te twijfelen

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

[Menu]
[Syndroid]
[Syndroid in actie]
[Zij-Aanzicht]

zal er maybe morgen nog wat maken :P

Verwijderd

Kun je dat Syndroid game es uploaden? :)

• ND863

ND863

Hardstikke bedankt man! :>

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 22:30:
[...]

Kun je dat Syndroid game es uploaden? :)
Dat kan, maar (mits je dezelfde imei code als mijn foon heb) schiet je er niks mee op :P Die spelletjes zijn gelocked en als je er een koopt wordt er een versie speciaal voor jou geunlocked en werkend gemaakt voor jou phone only.
En ik had me handen al weten te leggen op wat gekochte spelletjes (stoute ik) maar die geven inderdaad halverwege het laden scherm dat ze niet voor jou phone zijn.. en -> exit :P

Dus. helaas dat wordt kopen ;)

Verwijderd

Robert-Jan; reactie op jouw mail van Tuesday 14 January 2003 16:58:

GSM-stunter heeft binnen 2 weken de T300 opgestuurd.
Wanneer ik precies heb besteld kan ik niet meer terugvinden.

Klaar: ik groet niet meer (na de tip van Zwahiel :) ).

• Frieda
  • Niet online
ja en weet je wat zo suf is? ik heb mn mobi moeten omruilen.. en idd, spellen werken dus niet meer. tot nu toe nog geen mail van mophun teruggehad..

Verwijderd

Alleen beetje minder van de vormgeving

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Frieda schreef op 15 January 2003 @ 10:40:
ja en weet je wat zo suf is? ik heb mn mobi moeten omruilen.. en idd, spellen werken dus niet meer. tot nu toe nog geen mail van mophun teruggehad..
Daar dacht ik dus ookal aan, wat als me foon defect gaat? en omgeruild moet worden? Heb niet die hele disclaimer zooi van mophun doorgelezen, maar het zal me niet verbazen als je dan gewoon pech hebt :(
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 11:14:
Alleen beetje minder van de vormgeving
En dat blijft persoonlijk. Aangezien ik de vormgeving juist geweldig vind (teminste een reden waarom ik voor de t300 koos en geen t720 of gd67 of t68i). Mooi klassiek vormgegeven en toch modern (8>

Verwijderd

jaa, ik heb em binnen, van gsm.nl
vrijdag om 16:30 nog snel gefaxt en nu al binnen :)
uiteindelijk best goeie deal volgens mij: ben vaak, met t300 en nog 90 euro op de bankrekening terug.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heb een [kleine site] gemaakt speciaal voor de t300 met wat verzamelde troep :P Die mophun games die er staan zijn wel demo's op de free-ericssons na ;)

Verwijderd

ik heb een beetje zitten klooien met een irda poort, maar ik krijg geen verbinding..
hebben meer mensen dit, of ligt het gewoon aan mijn irda-poort?

CT, die midi files, moeten die nog omgezet worden in mmf op een of andere manier?

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Je moet gewoon naar het menu gaan en dan midden onder dat gsmmetje met die zooi kiezen dan IR verbinding, die 'aan' zetten...
Dan gewoon je gsm voor je IR poort leggen en met XP verschijnt er vanzelf wel wat op je scherm waar je theme, mophun, gif of midi files heen kan slepen.
En nee, de T300 leest gewoon midi files :P De helft heb ik ook gewoon van die Midi-fan sites gehaald nieteens van ringtone sites ;)
Maar je moet ze misschien wel een beetje edit'en zodat ze wat korter en luider worden :P

Bij themes staan voornamelijk theme's door mezelf gemaakt.. omdat ik alleenmaar lelijke themes kon vinden voor de T300 en ik maak teminste mooie :)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

woei :) ik heb 'm net binnen :) :9~

Leve GSMtrack.nl dinsdag besteld en vandaag al binnen met Ben abbo, ze zijn alleen 't nummerbehoud formulier vergeten :'( :(

• Matsie
CT schreef op 16 January 2003 @ 09:31:
Heb een [kleine site] gemaakt speciaal voor de t300 met wat verzamelde troep :P Die mophun games die er staan zijn wel demo's op de free-ericssons na ;)
cool :)

thnx _/-\o_

Verwijderd

irda is inmiddels aan de praat (zelf gesoldeerde unit, blijkt de telefoondraad die ik had gebruikt brak te zijn..)
ik heb nog een monkey island 2 ringtone gemaakt: hier staat ie.

• AAC
  • Niet online

AAC

kheb um net gehaald :9~ !! :)

schermpje is trouwens egt veel groter dan ik d8 :) hijs nu nog aan ut opladen.. moet dus nog ff wachte :( kheb glukkig niet de die another day versie :) hoef ik ook niet uit te zoeke hoe je dat er af haalt... :)

weet iemand hoe je een email profiel kan verwijderen???

[ Voor 11% gewijzigd door AAC op 16-01-2003 20:14 ]

• AAC
  • Niet online

AAC

wat waren die "cheats" (servicemenu e.d.) codes ook alweer?? of waar stonden ze?

• GFoAP
ik heb hem binnen van gsmstunter. het is de die another day versie, vind ik niet zo'n groot probleem. tot nu toe prima toestel

Verwijderd

AAC schreef op 16 januari 2003 @ 21:05:
wat waren die "cheats" (servicemenu e.d.) codes ook alweer?? of waar stonden ze?
> * << * < *

maw:

rechts, *, links, links, *, links, *
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste