Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

gen schreef op 18 November 2002 @ 19:03:
Met een datakabel denk ik. Ik weet niet of het via gprs zou gaan. Nuja, een datakabel lenen is geen ramp enne daar er nog altijd geen release date is voor deze phoon in .BE neem ik er dit ongemak maar bij. T9 is niet echt noodzakelijk om je gsm te gebruiken he. Een maandje of 2 zonder T9 neem ik er graag bij :)
Denk niet dat je dat zelf kunt, zou het trouwens mocht dat wel gaan via infrarood? En is er nog altijd het gevaar dat die ndl stuff ni uitlekt en dat je er dan blijft mee zitten. Waar woon je trouwens ergens? Ik ben van Roeselare!

• frv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-07-2024

frv

Euhm uitlekken ? wtf het is de customer support van ercisson zelf die de upgrade voorstelde. Tis dus niet een of andere half legale flash optie. Get your facts straight plz.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
gen schreef op 18 November 2002 @ 11:50:
Dat zit er niet standaard op maar je kan een software update doen. Binnekort komt er voor .be een software update uit (customer center wist niet exact when maar zou rond de release hier in belgie moeten zijn. In nederland is die waarschijnlijk al uit dan :p)
Heb je het nou over dat NL menu? Das wel vreemd, de meeste telefoons die ik ken hebben toch wel 10-20 menutalen ingebouwd en mijn T600 heeft ook gewoon voor 5 talen ofzo T9.

• frv

frv

Btw voor diegenen die van plan zijn deze telefoon te kopen hier een samenvatting :

1. Ik ben zeer tevreden over de phoon. GPRS/WAP werkt allemaal goed.
2. Geluid is in orde.
3. De bediening is ook dik in orde met die "joystick". Duurt wel even voor je die gewoon bent. eenmaal zover is het echt makkelijk :)
4. Doe niet zoals ik deed en doe een "master reset" nadat je met de settings heb gespeeld. Er komen 3 games bij waarvan je er enkele zult verliezen indien je master reset doet. Echt als je echt geheugen wil vrijmaken dan is dit de snelste manier :p
5. Enige tekortkoming : weinig geheugen. heb op ze meest 600kb vrij wat niet echt veel is gezien een spelltje al snel 100-200kb is.
6. Kleurenscherm mag er zijn.
7. Ringtones : Enige dat ik er op mis is de mogelijkheid om de "toon" van de smsbiep te veranderen. je kan het geluid van inkomende sms'jes dus niet zelf kiezen (wel tussen "click" of "biep" maar dat is ook alles).

Verder ben ik tevreden over het toestel

Verwijderd

gen schreef op 19 november 2002 @ 19:17:
Euhm uitlekken ? wtf het is de customer support van ercisson zelf die de upgrade voorstelde. Tis dus niet een of andere half legale flash optie. Get your facts straight plz.
Mja sorry ik zei niet dat het zo was, vroeg het me gewoon af :) Ok klinkt dus heel goed. Gaat de batterij een beetje lang mee, met dat kleurenscherm enzo?

• frv

frv

Mijn batterij ging na een eerste oplaadbeurt 48 uur mee wat beslist veel is. Je kan je wel inbeelden dat ik die gsm de eerste dagen niet losgelaten heb en alle snufjes uitgeprobeerd ben. Momenteel gaat alles goed.
Ik zal later wel posten hoever ik ermee raak.

OVer dat kleurenscherm : na enkele seconde gaat de backlight uit en wordt het scherm zwart en zie je enkel in het wit de tijd. Dit verbruikt dus echt niet veel :)
Bovendien is het een lithium-Polymeer batterij (de laatste nieuwe soort batterijen voor zover ik weet).

quote]Bigs schreef op 19 November 2002 @ 20:55:
[...]

Heb je het nou over dat NL menu? Das wel vreemd, de meeste telefoons die ik ken hebben toch wel 10-20 menutalen ingebouwd en mijn T600 heeft ook gewoon voor 5 talen ofzo T9.[/quote]

Normaal wel maar hier blijkbaar niet. De enige talen die erinzitten standaard zijn "english , francais , deutsch , IsiZulu , Sesotho" Wat die laatste 2 zijn moet je mij niet vragen. Ik vraag me wel af waarom ze op een gsm zitten bedoeld voor de europese markt :p

Maar de customer support van ericsson heeft me verzekerd dat er een software update uitkomt voor de T300 waarmee je ndl kunt installeren. Dit zal wel via datakabel moeten zoals bij de meeste andere gsm's.

edit:

Na wat heen en weer gemail :
Je moet je telefoon binnendoen bij een service centrum om te laten updaten. ALs je je aankoopbewijs hebt EN je telefoon is nog in garantie doen ze dit gratis.
Ik ga volgende week eens gaan enne zal hier wel posten hoe het afloopt.

/gen

PS mijn kennis van gsm techniek is beperkt. Zie je iets dat incorrect is aarzel niet om het te posten :) Tis altijd leuk om wat bij te leren :p

PS 2 iemand vroeg me van waar ik ben : Kortrijk.

[ Voor 12% gewijzigd door frv op 21-11-2002 23:01 ]

• frv

frv

domme dubbelpost

Verwijderd

Ha Kortrijk,das niet ver! Kmoet wel zeggen dat ik ook eens naar Ericsson gebeld heb en die zeiden ook naar een servicecenter, maar het dichtste is in Brugge en toen ik naar daar belde vertelde die man doodleuk dat dat € 45 zou kosten! Toch nog een hoop geld als je het mij vraagt!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
gen schreef op 20 november 2002 @ 22:54:
Normaal wel maar hier blijkbaar niet. De enige talen die erinzitten standaard zijn "english , francais , deutsch , IsiZulu , Sesotho" Wat die laatste 2 zijn moet je mij niet vragen. Ik vraag me wel af waarom ze op een gsm zitten bedoeld voor de europese markt :p
:?
bij mij staan er de talen: Automatisch, Dansk, English, Francais, Nederlands

verder geen

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Matsie schreef op 23 November 2002 @ 10:41:
[...]
:?
bij mij staan er de talen: Automatisch, Dansk, English, Francais, Nederlands
verder geen
En waar heb jij hem gekocht? Tevreden van?

• Matsie
Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 12:30:
[...]

En waar heb jij hem gekocht? Tevreden van?
Ik heb hem in Veldhoven (NL) gekocht

heb hem nu 2 weken en 2 dagen

zeer tevreden, alleen jammer dat ie soms langzaam is bij bijv een smsje schrijven enzo

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Arghhh... en nog steeds weten de meeste winkels niet wanneer ze um binnenkrijgen :S

Verwijderd

Is deze nou met een normale abo te krijgen?

Verwijderd

Nog niet :(

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is het trouwens, net als bij de T68i, zo dat hij langzaam reageert en dus dat je vaak veel te veel drukt en je tel nog een uur bezig is met het verwerken van al je invoer?

Ik heb namelijk wel eens als ik bijvoorbeeld door mijn afbeeldingen aan het surfen ben, dat ik gewoon vaak druk, dan zie ik het plaatje dat ik wil en dan wil ik enteren, echter ik heb ondertussen al wat vaker gerukt dus hij loopt zo'n 5 bewegingen achter, en selecteerd hij een plaatje dat je niet wilt.

Erg vervelend imho.

• Matsie
zie mijn post hierboven:

"zeer tevreden, alleen jammer dat ie soms langzaam is bij bijv een smsje schrijven enzo"

ja dus :)

Verwijderd

Klopt het dat het scherm maar 256 kleuren heeft?

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 12:27:
Klopt het dat het scherm maar 256 kleuren heeft?
Dat klopt.
Dat staat ook wel duidelijk in de specs overal volgens mij.
Toch al een stuk meer dan de 2 kleuren die de meeste telefoons hebben.

• Matsie
Hebben jullie ook dat als je een polyfonisch geluidje afspeelt hij heel erg ruist (hoor je goed als je hem dicht bij je oor houd) of is dat gewoon een fout in mijn telefoon?

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hij staat gewoon nog steeds in geen enkele folder :( Tenminste, niet de losse versie zonder abo of prepaid.

• frv

frv

Matsie schreef op 26 November 2002 @ 18:37:
Hebben jullie ook dat als je een polyfonisch geluidje afspeelt hij heel erg ruist (hoor je goed als je hem dicht bij je oor houd) of is dat gewoon een fout in mijn telefoon?
Ja maar enkel bij sommige beltoontjes. De meeste spelen goed af :) Hangt ook beetje van volume af. Hoe luider je het zet hoe meer de ruis toeneemt in vergelijking met het volume. Stand 5 is redelijk luid en met weinig ruis.

Vraagje :

als ik in het begin gprs gebruikte kwam er NA mijn gprs sessie een icoontje op het algemene scherm : "2 gezichtjes tegenover elkaar"
Handleiding zegt dat dit : grps sessie is.
Nu dat icoontje bleef zeker nog 10 minuten staan. Nadat ik mijn telefoon echter reset heb naar fabrieksinstellingen komt dit er niet meer op. In de plaats zie ik een wereldbolletje dat onmiddellijk verdwijnt van zodra je op het algemene scherm komt (dus niet meer in wap browser)

Mijn vraag : Wat is het verschil tussen het wereldbolletje en de 2 gezichtjes ? Volgend handleiding zijn beide GPRS. Maar wat is het verschil ?

/gen

• Matsie
het wereldbolletje heb ik zelf ook maar die 2 gezichtjes heb ik nog nooit gezien

alleen heb ik zelf nog nooit gewapt want die instellingen staan niet goed oid, het lukt in ieder geval niet :(

toch maar is ff naar de winkel gaan

• frv

frv

Weet er iemand hoe je een GPRS sessie tijdelijk "onderbreekt" om naar het menu te gaan zonder dat hij die sessie VERBREEKT ?

Verwijderd

Joepie :+ ik ga deze week mijn T 300 eindelijk halen, want dan is ie beschikbaar. Btw belgacom=kut want de gsm's lagen daar al gewoon maar ze weigerden er 1 van te kopen omdat het pas mocht vanaf maandag 9u :(.

edit:

Kan hij ook smsje opslaan op de phone zelf? Zoja, hoeveel?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 17:48 ]

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hoeveel geheugen heeft de telefoon in totaal (dus min locked stored data) Ik kan op mijn MT50 maar 228 KB bezetten, en dat is echt weinig, maar de java games zijn ook maar 50KB groot (en dan heb je al rainbow six) Ik zit er wel aan te denken deze te kopen als ik geld heb.

En wordt het niet een keer tijd voor en topic-title change?
Sony erricson T300 ervaringen -> Sony Ericsson T300 ervaringen

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Sainter ga je die halen in belgie??

Sjeezz ben een benieuwd wanneer die in nederland beschikbaar wordt :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 19:47:
Sainter ga je die halen in belgie??

Sjeezz ben een benieuwd wanneer die in nederland beschikbaar wordt :S
Jep ik woon dan ook in België, het wordt € 229, I just can't wait :p Anders kun je altijd even de grens over he :) toestellen in België zijn NOOIT (bij wet verboden) gelockt... })

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 23 november 2002 @ 19:40:
Is het trouwens, net als bij de T68i, zo dat hij langzaam reageert en dus dat je vaak veel te veel drukt en je tel nog een uur bezig is met het verwerken van al je invoer?

Ik heb namelijk wel eens als ik bijvoorbeeld door mijn afbeeldingen aan het surfen ben, dat ik gewoon vaak druk, dan zie ik het plaatje dat ik wil en dan wil ik enteren, echter ik heb ondertussen al wat vaker gerukt dus hij loopt zo'n 5 bewegingen achter, en selecteerd hij een plaatje dat je niet wilt.

Erg vervelend imho.
Volgens mij is dat een algemeen Ericsson probleem. :) Had hetzelfde met mn T65. Wel irri btw. :(

• frv

frv

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 21:16:
[...]

Jep ik woon dan ook in België, het wordt € 229, I just can't wait :p Anders kun je altijd even de grens over he :) toestellen in België zijn NOOIT (bij wet verboden) gelockt... })
edit :
content removed.

[ Voor 50% gewijzigd door frv op 02-12-2002 03:35 ]

Verwijderd

Hehe, ondertss heb ik hem dus en is ie nu aan het opladen (grr nog 3u30 en ik kan hem eindelijk gebruiken!) hij is echt lekker klein en licht! Hij kwam trouwens in een mooie Die Another Die box ;) Picz follow dudez!! :*)

• Matsie
de pics uit de cam die erbij zit zijn ook goed te doen voor zo'n klein ding

voorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/scooter.jpg
deze foto is nog niet eens echt scherp want ik hield de cam niet stil

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/avondrood.jpg
kleinere resolutie, en 's avonds

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 18:56:
[...]

Volgens mij is dat een algemeen Ericsson probleem. :) Had hetzelfde met mn T65. Wel irri btw. :(
Ericsson lijkt er inderdaad tijd voor nodig te hebben om hun software te optimaliseren. Mijn T29 was op veel momenten ook erg traag, maar nu heb ik een T600 (met ongeveer dezelfde software) en die is gewoon supersnel. Dus ff wachten op de opvolger van de T300 nog :)

Verwijderd

Bigs schreef op 03 December 2002 @ 22:30:
[...]

Ericsson lijkt er inderdaad tijd voor nodig te hebben om hun software te optimaliseren. Mijn T29 was op veel momenten ook erg traag, maar nu heb ik een T600 (met ongeveer dezelfde software) en die is gewoon supersnel. Dus ff wachten op de opvolger van de T300 nog :)
Hier heb ik met mijn t 300 echt geen probleem van traagheid tijdens het smsen ofzo hoor! Misschien es software versies vgl'en? Waar zie je trouwens je softwareversie en dewelke hebben jullie?

Verwijderd

Snap-On Cover IST-21

New and exciting full-front patterned covers for your T300. And a new clean screen. IST-21 is a series of snap-on covers designed to give your phone a whole new look from top to bottom. They are easy to put on and take off. And they give you the freedom to change the look of your phone whenever you want.

bron: www.sonyericsson.com

betekent dit je hier de t300 er beter kunt laten uitzien of zijn het gewoon andere kleuren?

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Istie al leverbaar met abbo in NL?
Bij foto klein staat ie al in dat prijzenlijst boekje van ze. BEN regelmatig/vaak voor 1 euro.
Alleen telefoontje zelf hadden ze afgelopen vrijdag niet. Volgens hun problemen met software en dat het daarom wat langer duurt. Erg vaag.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 22:35:
Snap-On Cover IST-21
betekent dit je hier de t300 er beter kunt laten uitzien of zijn het gewoon andere kleuren?
Het gaat hier dus over andere kleuren, zoals bij nokia covers, misschien dat er met tijd nog andere 'vorm' covers komen :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 16:52:
Joepie :+ ik ga deze week mijn T 300 eindelijk halen, want dan is ie beschikbaar. Btw belgacom=kut want de gsm's lagen daar al gewoon maar ze weigerden er 1 van te kopen omdat het pas mocht vanaf maandag 9u :(.

edit:
Kan hij ook smsje opslaan op de phone zelf? Zoja, hoeveel?
jep, indeed 229€, ik woon ook in belgie, ik heb nu een nokia 6510, maar ik twijfel om een T300 of een T68i te gaan halen bij belgacom want die T68i is nu ook maar 339€ trouwens. En btw, er is nieuwere software voor de toestellen, die hem wat sneller laten reageren :Y)

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik wou de T300 net op GSMstunter.nl kopen, zie ik dat BEN hem ook verkoopt G* D strax heeft iedere rasmongool zon telefoon

Maaar.. hijs 300 euro dat is bezwel veel ik denk dat niemand dat koopt bij ons op school :D *D

[ Voor 30% gewijzigd door Qorne op 08-12-2002 15:19 ]

Verwijderd

Qorne schreef op 08 December 2002 @ 15:18:
Ik wou de T300 net op GSMstunter.nl kopen, zie ik dat BEN hem ook verkoopt G* D strax heeft iedere rasmongool zon telefoon

Maaar.. hijs 300 euro dat is bezwel veel ik denk dat niemand dat koopt bij ons op school :D *D
Je koopt zo'n telefoon toch voor jezelf, omdat je hem zelf leuk vindt... Maakt toch niet uit als anderen hem ook hebben, laat ze er dan ook van genieten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 16:23:
[...]

Je koopt zo'n telefoon toch voor jezelf, omdat je hem zelf leuk vindt... Maakt toch niet uit als anderen hem ook hebben, laat ze er dan ook van genieten
Idd, waarom zou anders iedereen een Nokia ofzo hebben? :) En ik ben echt tevreden van m'n T300. Alleen weet er iemand waarom als ik hem charge er op komt snelladen? Dan is ie dus klaar in minder dan een uur maar ik vraag me af er nog een andere modus bestaat ofzo? Hoe ik deze dan instel en of snelladen een voor of nadeel heeft voor de batterij zelf...

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 22:09
Vandaag ben ik ook een T300 gaan kopen.
Leuke machine met kleine knopjes. Wel wat groter toestel dan verwacht (vorige was Sony J7), maar daar kan ik wel mee leven voor 229 euro en kleurenscherm.
Moet wel nog wat wennen aan menusysteem en alle opties ontdekken.

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 16:57:
[...]

Idd, waarom zou anders iedereen een Nokia ofzo hebben? :) En ik ben echt tevreden van m'n T300. Alleen weet er iemand waarom als ik hem charge er op komt snelladen? Dan is ie dus klaar in minder dan een uur maar ik vraag me af er nog een andere modus bestaat ofzo? Hoe ik deze dan instel en of snelladen een voor of nadeel heeft voor de batterij zelf...
Dat ligt aan je adapter, Ericsson levert volgens mij altijd snelladers bij hun telefoons. Normaal opladen doet ie misschien in je carkit ofzo, dunno.

Verwijderd

Hallo tweakers,
3 vragen tot nu toe:

Heeft iemand de T300 nog besteld bij GSM-stunter?
Heeft iemand hem al geleverd gekregen?
Wat is nu de daadwerkelijke standby-time in the real world?

Groet, :)

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:49
Ik heb 'm gister binnengekregen :) Standby-tijd etc weet ik dus nog niet.
Foto's (aanklikbaar):

T300:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jkoster/T300/tt300-1.JPG

Cover eraf:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jkoster/T300/tt300-2.JPG

Infrarood:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jkoster/T300/tt300-3.JPG

Automagisch herkent door XP gelukkig:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jkoster/T300/tt300-4.JPG

Als je Outlook je contacts laat opslaan als VCards, en die naar de T300 stuurt, herkent de T300 ze en zal ze in het Phone Book zetten (die Matrix achtergrond was een test ;)):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jkoster/T300/tt300-5.JPG

Service Menu, Joystick count zit er btw ook weer bij :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jkoster/T300/tt300-6.JPG

LEDje die ik alleen aankrijg via de test uit het servicemenu. Geen flauw idee waar het voor is :? Als ik een SMS of gesprek mis gaat ie iig niet aan:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jkoster/T300/tt300-7.JPG

Verwijderd

Kan er iemand games voor de T 300 online zetten? Bij mij zat Erix er niet standaard op (is zo bij de laaste firmware)...

• Matsie
Cochrane schreef op 14 december 2002 @ 12:35:
*knip*
LEDje die ik alleen aankrijg via de test uit het servicemenu. Geen flauw idee waar het voor is :? Als ik een SMS of gesprek mis gaat ie iig niet aan:
[afbeelding]
die gaat aan als:
1: je batt bijna op is
2: Bij bepaalde beltoontjes (bijv Funky)

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:49
|:( inderdaad, tnks :)

• Sibbe
he, ik krijg die cover daar niet van.
Het knopje bovenaan indrukken lukt, bovenkant komt los maar dan...
in de handleiding staat er dat je op de zijkant moet drukken, ik heb al heel hard gedrkt maar dat lukt niet :(

Verwijderd

Sibbe schreef op 15 december 2002 @ 14:32:
he, ik krijg die cover daar niet van.
Het knopje bovenaan indrukken lukt, bovenkant komt los maar dan...
in de handleiding staat er dat je op de zijkant moet drukken, ik heb al heel hard gedrkt maar dat lukt niet :(
Heb jij dan al een nieuwe cover? :p Ik heb ze nog nergens zien liggen in de winkel :( En zal trouwens denk ik weer best duur zijn € 25 ofzo...

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 13:37
Heb vandaag een beetje zitten klooien met de IR om het geheugen wat leger te krijgen en heb alle niet gebruikte plaatjes en ringtones verplaatst naar mijn laptop. Er lijkt echter niet echt veel ruimte door vrijgekomen te zijn. Tevens heeft het verwijderen van de 2 ingesloten MMS voorbeelden geen invloed gehad op de vrije geheugenruimte.
Iemand anders nog suggesties wat er verwijderd kan worden? De standaard themes + de game enix kunnen sowieso niet weggegooid worden.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 19:53:
[...]

jep, indeed 229€, ik woon ook in belgie, ik heb nu een nokia 6510, maar ik twijfel om een T300 of een T68i te gaan halen bij belgacom want die T68i is nu ook maar 339€ trouwens. En btw, er is nieuwere software voor de toestellen, die hem wat sneller laten reageren :Y)
ja dan ga je vooruit :)
van een zakelijk toestel waar niets mis mee is naar een gsm voor jeugd (die zal hypen als een 3310)

ik zou je geld in zak houden :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Sibbe
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 15:46:
[...]

Heb jij dan al een nieuwe cover? :p Ik heb ze nog nergens zien liggen in de winkel :( En zal trouwens denk ik weer best duur zijn € 25 ofzo...
Neen, ik heb ook nog geen andere covers gevonden, ik wil die telefoon gewoon leren kennen. Alle functies moet ik uitproberen >:)

Neophyte_NL, waar haal je de software om dat allemaal aan te passen. Ik heb nu enkel de foto-editor en modem-drivers van SE gevonden.

Zit idd veel kans in dat dit een hype-toestel wordt. Goedkoopste toestel met kleurenscherm (naast Sagem X5).

• Neophyte_NL
[quote]Sibbe schreef op 15 december 2002 @ 19:29:
[...]

Veel informatie is te vinden op www.esato.com en www.christersson.org. Je hebt op zich niet echt meer nodig dan die drivers. Zowel via de telefoon als de laptop kun je door de t300 ondersteunde file types gewoon heen en weer sturen. Is ook de manier om extra spelletjes (.mpn), fotos of ringtones (.mid(!)) er in te schuiven. Vooral het spelletje 'casino wheel' is wel aardig om toe te voegen!

Verwijderd

[quote]Neophyte_NL schreef op 15 december 2002 @ 19:46:
Sibbe schreef op 15 december 2002 @ 19:29:
[...]

Veel informatie is te vinden op www.esato.com en www.christersson.org. Je hebt op zich niet echt meer nodig dan die drivers. Zowel via de telefoon als de laptop kun je door de t300 ondersteunde file types gewoon heen en weer sturen. Is ook de manier om extra spelletjes (.mpn), fotos of ringtones (.mid(!)) er in te schuiven. Vooral het spelletje 'casino wheel' is wel aardig om toe te voegen!
Mja weet je soms waar je precies die games kan downloaden gratis en dus niet via wap?

• Neophyte_NL
[quote]Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 20:03:
Neophyte_NL schreef op 15 december 2002 @ 19:46:

[...]

Mja weet je soms waar je precies die games kan downloaden gratis en dus niet via wap?
Moet je even zoeken op het forum van esato. Sommige games worden niet meer door SE aangeboden dus ik weet niet of ik daar naar mag toe linken hiervandaan.

Verwijderd

ARghhh wanneer kan ik die nu eens gaan halen icm abbo :s

• djmartyn
  • Laatst online: 19-11 05:47
gsm.nl heeft ze vandaag binnen gekregen :-)
Toestel wordt morgen naar me verzonden.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
bij dutchtone shop wordt ie nu ook aangeboden
in combinatie met dutchtone extended. weet alleen
niet of dit prepay is of icm abo :? hmpf, aan prijs
te zien €199 zal het wel prepay zijn :+

meer info: klik voor acties d* shop

Verwijderd

weet er al iemand iets over de opvolgers van de t300, t200, en de t68i?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 18:57:
weet er al iemand iets over de opvolgers van de t300, t200, en de t68i?
Lolz, niet zo vlug eh, de T300 is een gloednieuw toestel dus tzal nog wel ff duren! En dat is maar goed ook 8) .

Verwijderd

Ik ben ook sinds een dag of 4 in het bezit van een T300. Het toestel bevalt me uitstekend :).
Na even op zoek te zijn geweest naar praktische sites voor ringtones en afbeeldingen heb ik de hoop maar opgegeven en ben ik zelf aan de slag gegaan:
http://www.flyers.nl/paul/wap/wap.wml

Hier staan een aantal ringtones en tot nu toe een tweetal afbeeldingen. Als ik tijd en zin heb ga ik het één en ander nog uitbreiden.

Verwijderd

EJ ff vraagje.. ik had een ringtone besteld.. moest ik naar wap site toe.. en toen zei die : Wap page to large.. dus geen ringtone binnen gehad ;( Weet iemand hoe dit komt?? Dus met de t300 jah ... fijn toestel btw :) NIet super klein, ligt lekker in de hand :)

• djmartyn
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 19:44:
EJ ff vraagje.. ik had een ringtone besteld.. moest ik naar wap site toe.. en toen zei die : Wap page to large.. dus geen ringtone binnen gehad ;( Weet iemand hoe dit komt?? Dus met de t300 jah ... fijn toestel btw :) NIet super klein, ligt lekker in de hand :)
Dat ligt aan je wap gateway. Je moet eens proberen via een andere wap provider in te bellen. Ik heb zelf met vizzavi een ringtone (en ook een game) gedownload en dat was geen enkel probleem.

Verwijderd

Uhm sorry maar ik ben nog totaal niet zo into wap.. waar kan ik nieuwe vinden etc? I mean, heb nu gewoon van dutchtone die dingen auto laten verzenden naar mn gsm zodat het in 1x goed stond..

Verwijderd

Arrgghh, kwordt gek, ik kan um nog steeds nergens krijgen icm abbo :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 10:30:
Arrgghh, kwordt gek, ik kan um nog steeds nergens krijgen icm abbo :(
Ik heb hem nochtans al hoor (wel zonder abbo) en ie is heerlijk >:) >:) ...

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 19:29:
Na even op zoek te zijn geweest naar praktische sites voor ringtones en afbeeldingen heb ik de hoop maar opgegeven en ben ik zelf aan de slag gegaan:
http://www.flyers.nl/paul/wap/wap.wml

Hier staan een aantal ringtones en tot nu toe een tweetal afbeeldingen. Als ik tijd en zin heb ga ik het één en ander nog uitbreiden.
hej zou je die ringtones please ook op een html pagina kunnen zetten zodat ik ze kan downloaden naar mijn computer?

Verwijderd

Frieda schreef op 27 december 2002 @ 10:06:
[...]

hej zou je die ringtones please ook op een html pagina kunnen zetten zodat ik ze kan downloaden naar mijn computer?
Mja zou inderdaad handig zijn! Btw naais icon Frieda >:) ...

• Neophyte_NL
Frieda schreef op 27 December 2002 @ 10:06:
[...]
Als je ze download naar je pc kun je dus net zo goed zelf op het internet zoeken naar .mid want die speelt dit telefoontje toch allemaal af.

Verwijderd

Frieda schreef op 27 december 2002 @ 10:06:
[...]

Here you are...

• Matsie

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

http://www.gsmstunter.nl/

Daar kun je hem krijgen voor iets van €70,-

Dat zijn TOTALE kosten!

Dus geen gezeik dat daar nog abo-geld bijkomt dat zit al in die prijs...

D8 laat het jullie ff weten :)

Verwijderd

Je kan toch wel gewoon je prepaid kaart (Vodafone izi) in die foon doen?
want dan bestel ik hem gewoon simlock vrij oude kaartje erin en klaar :)

Dan stap ik later nog weleens over op Vodafone Live

Ik ben niet zo'n ster op dit gebied dus als iemand me dit kan vertellen haal ik hem gelijk :)

• Neophyte_NL
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 16:45:
Je kan toch wel gewoon je prepaid kaart (Vodafone izi) in die foon doen?
want dan bestel ik hem gewoon simlock vrij oude kaartje erin en klaar :)
Dan stap ik later nog weleens over op Vodafone Live
Ik ben niet zo'n ster op dit gebied dus als iemand me dit kan vertellen haal ik hem gelijk :)
Kan zijn dat ik me vergis hoor, maar volgens mij is deze phone niet Vodavone Live 'proof'. Dit beeldschermpje is 101x80 pixels terwijl Live sites en phones volgens mij groter zijn.

Verwijderd

Waar hebben jullie de software ergens vandaan? Heb nl wel irda maar ja, geen software voor t300...

Verwijderd

Neophyte_NL schreef op 29 December 2002 @ 17:49:
[...]

Kan zijn dat ik me vergis hoor, maar volgens mij is deze phone niet Vodavone Live 'proof'. Dit beeldschermpje is 101x80 pixels terwijl Live sites en phones volgens mij groter zijn.
Daar zeg je me wat zeg :)

Helemaal geen erg in gehad man, zal het gelijk eens navragen

• GFoAP
  • Laatst online: 22-12-2024
ik heb nu een Nokia 6210, die kan ik synchroniseren met outllok zodat ik al mijn telefoonnummers en mijn agenda niet op mijn telefoon over hoef te typen, kan dit ook met de T300?

heb ik daar dan software voor nodig? zo ja, hoe kom ik hieraan?

die aanbieding van gsmstunter.nl, is dat een simlock vrij toestel?

[ Voor 13% gewijzigd door GFoAP op 29-12-2002 21:32 . Reden: aanvulling ]

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Robert-Jan schreef op 29 December 2002 @ 21:31:
ik heb nu een Nokia 6210, die kan ik synchroniseren met outllok zodat ik al mijn telefoonnummers en mijn agenda niet op mijn telefoon over hoef te typen, kan dit ook met de T300?

heb ik daar dan software voor nodig? zo ja, hoe kom ik hieraan?

die aanbieding van gsmstunter.nl, is dat een simlock vrij toestel?
Denk het wel,ik zou zeggen meel ze ff.....

Maar €70 is geen geld lijkt mij. Er zijn er hier zat die er meer dan 200 voor over hadden.

• djmartyn
Lijkt me niet dat er een simlock op zit. Dat is in het algemeen niet zo bij abonnementen. Verder is die €70 best een leuk prijsje. Ik had hem zelf voor €48,20 (wat geregeld met een vriend_/-\o_) dankzij gsm.nl en O2. :*)

• GFoAP
  • Laatst online: 22-12-2024
ja maar voor die prijs ging ik toch even twijfelen, maar heb vandaag een reactie gekregen van gsmstunter: GEEN simlock.

weet iemand iets van die software?

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 07:32
als je software zoekt voor de t300.
moet je hier ff kijken, misschien is dit wat:

http://www.sonyericsson.c...%26LM%3DSD_V%26FID%3D1725

Hier kan je links aanklikken, welke software je zoekt, maar er staat ook een makkelijk mms-composer bij.

misschien is het wat, al heb ik helaas geen T300

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb hem ook bij gsmstunter besteld, ik heb goeie ervaringen bij hun:
ik heb zelf vroeger een nokia 3310 simlockvrij gekocht met een jaar lang 120 minuten per maand gratis bellen voor totaal nog geen 40 euro!!!! (dus ook geen maandelijkse kosten oid)

mn hele familie heeft intussen spullen van gsmstunter :P

weet iemand waar ik datakabels of infrarood kan kopen voor dit toestel.
of kan ik gewoon een wapsite maken met de betreffende plaatjes erop?
wat voor formaat moeten de plaatjes+screensavers zijn (gif)?
en de ringtones (.mid of .mmf)

alvast bedankt :)

• Frieda
  • Niet online
de ringtones zijn midi files, de plaatjes jpg of gif voor bewegende plaatjes die je als screensaver kan gebruiken.

• Neophyte_NL
Wappen met plaatjes lukt vaak ook wel als ze maar kleiner zijn dan 3kb :( Groter heeft in ieder geval BEN WAP of GPRS geen zin in. En bij een screensaver van meer dan 30 kb/s loopt mijn T300 sowieso bijna altijd vast :S

Verwijderd

wieeee thx :)

• Sibbe
He, deze is nieuw zeker?
T300 Mobile Phone Monitor

Vorige week stonden daar enkel de Image Editor en MMS studio. Maar ik krijg die Monitor niet goed geinstalleerd :(

• Frieda
  • Niet online
ringtones! whoohoo! ik heb zelf een berg midi files, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid korter.. nu duren ze allemaal zo'n 2 minuten.. als je nog behoefte hebt aan midi files, kan ik ze wel effe op mn eigen website knallen!

• Papa Roach
  • Niet online
Frieda schreef op 31 december 2002 @ 16:07:
ringtones! whoohoo! ik heb zelf een berg midi files, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid korter.. nu duren ze allemaal zo'n 2 minuten.. als je nog behoefte hebt aan midi files, kan ik ze wel effe op mn eigen website knallen!
midi editor zoeken?

• Frieda
  • Niet online
gezocht en gevonden. snap er geen jota van alleen.. ik wil alleen maar die dingen korter maken, maar zo'n optie schijnt er niet op te zitten.. moet je gaan joekelen met alle geluidssporen enzo.. daar heb ik echt totaal geen kaas van gegeten. als jij t kan mag jij t graag voor me doen, maar ik heb het helemaal gehad met die progs!

Verwijderd

Als ik toch goed kijk zie ik nergens een progje op hun site staan om ringtones in je telefoon te zetten.. of word ik nou gek?

• Frieda
  • Niet online
download bij http://www.christersson.org het progje Sendfile! kan je elk type file overzetten naar je mobi.

edit: voor iedereen weer warez begint te roepen, tis gratis! :)

[ Voor 25% gewijzigd door Frieda op 02-01-2003 09:59 ]

• Papa Roach
  • Niet online
het handigste is denkik gewoon op een servertje zetten en daarna via wap het downloaden.

wap heb je niet een speciale server voor nodig.... gewoon het mpn of wat voor file dan ook downloaden

Verwijderd

Ik heb nog nooit dat progje moeten gebruiken, gewoon via laptop ir en hij herkent um automatisch in xp
(ik heb trouwens nu ook :D )

• Frieda
  • Niet online
als je geen laptop hebt of iets anders met ir is dit een hele goeie!

om nog effe op papa roach's reactie terug te komen: wap kost geld. bovendien kan je met ben wap geen grote bestanden downloaden..

• Matsie
ja ik heb dus geen laptop, ir kastje, of datakabel dus ik moet altijd met mijn stuff naar iemand die een laptop heeft met ir
ik heb al gekeken naar een datakabel maar die krengen zijn €40,- ofzo (ir = €50)
dus de enige 2 opties zijn:

naar iemand toe met datakabel/ir/laptop
wappen

of zie ik dit verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Matsie op 02-01-2003 18:26 ]

• Papa Roach
  • Niet online
matsie--> dat zie je goed :)
frieda --> voor het geld dat je aan een datakabel kwijt bent kan je heel veel logotjes wappen hoor ;)

Verwijderd

ik heb hem vandaag gezien in de winkel, en ik vind hem tog wel erg groot :/

of vinden jullie dit wel meevallen?

en oja het is sonyericsson ipv Sony Erricson misschien handig voor zoekfunctie om titel te changen

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 23:51 ]

• Sibbe
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 23:32:
ik heb hem vandaag gezien in de winkel, en ik vind hem tog wel erg groot :/

of vinden jullie dit wel meevallen?

en oja het is sonyericsson ipv Sony Erricson misschien handig voor zoekfunctie om titel te changen
Tjah, hij is niet echt compact, daar hebben ze de T68i voor. Of T600 als het echt klein moet.

Nog een spatie tussen Sony en Ericsson en het is helemaal in orde. Die title zou idd wel eens aangepast mogen worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Sibbe op 03-01-2003 18:29 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste