Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 11:37:
Ik ga op dit moment toch zeker voor de T68i omdat hij nu meer dan €100,- goedkoper is dan de T300.

Voor wie mij niet gelooft, lees dit topic ff door:

T68i gratis bij 2 jarig KPN premium abo!
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken:

A. De T300 ligt nog niet eens in de winkes (op die paar ben dingetjes na dan). Als dat eenmaal zo is komen er ongetwijfeld ook acties voor.
B. De T300 ligt nog niet eens in de winkes (op die paar ben dingetjes na dan). Als dat eenmaal zo is daalt de prijs.
C. En natuurlijk de polifonische beltonen :+

Nouja, ik wacht iig liever een maandje op de T300 (heb toch al half jara gewacht dus dat maandje kan er ook nog wel bij 8)7).

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nelis schreef op 28 oktober 2002 @ 12:51:
[...]

A. De T300 ligt nog niet eens in de winkes (op die paar ben dingetjes na dan). Als dat eenmaal zo is komen er ongetwijfeld ook acties voor.
B. De T300 ligt nog niet eens in de winkes (op die paar ben dingetjes na dan). Als dat eenmaal zo is daalt de prijs.

Nouja, ik wacht iig liever een maandje op de T300 (heb toch al half jara gewacht dus dat maandje kan er ook nog wel bij 8)7).
Hij ligt dus inderdaad al wel in de winkel, idd met de BEN acties. En ik verwacht op korte termijn geen snelle prijsdaling.
Verder als ie daalt in prijs zal ie echt niet met 1/3 van de prijs snel zakken, dus t68i blijft goedkoper (en lichter :+)
En ik verwacht ook niet zulke goede acties met die T300, als dat er nuis met de T68i.

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Nelis schreef op 28 oktober 2002 @ 12:51:
[...]

ja ik w8 er ook gewoon op, ook omdat je er een cam bij krijgt
is misschien niet veel soeps qua kwaliteit maar je kan er toch leuke dingen mee doen :)

en dat maandje w88, ach ja, wat is een maand op een mensen leven??

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

je kunt toch ook gewoon een cam bij die T68 kopen? Dan ben je nog steeds goedkoper uit, danmet een T300 zonder cam!

Enje hoeft geen maandje te wachten op je mensenleven, een maand is toch zeker 1/960 van je leven!!!!

• Matsie
ja maar ik ben 16 en mag geen abo afsluiten
en dan moet ik allemaal moeilijk gaan zitten doen met mijn ouders enzo

en de T300 heeft natuurlijk polifonische beltonen :P

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een T68i goedkoper van een T300? Waar haal je dat vandaan? De losse toestelprijs van de T68i lag volgens mij rond de 400 euro, wel ff wat meer dan van de T300. De T300 is ook niet voor niets een low-budget versie van de T68.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bigs schreef op 28 oktober 2002 @ 14:56:
Een T68i goedkoper van een T300? Waar haal je dat vandaan? De losse toestelprijs van de T68i lag volgens mij rond de 400 euro, wel ff wat meer dan van de T300. De T300 is ook niet voor niets een low-budget versie van de T68.
Als je de rest van het topic gelezen had.....

Dan had je die link gezien en gevolgd en gelezen dat je een T68i al voor minder dan 200 pleuro kunt krijgen :Z

• Oefening
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 13:19:
[...]

Hij ligt dus inderdaad al wel in de winkel, idd met de BEN acties. En ik verwacht op korte termijn geen snelle prijsdaling.
Verder als ie daalt in prijs zal ie echt niet met 1/3 van de prijs snel zakken, dus t68i blijft goedkoper (en lichter :+)
En ik verwacht ook niet zulke goede acties met die T300, als dat er nuis met de T68i.
Aangezien hij nog nauwelijks in de winkel te vinden is kan er weinig gezegd worden over acties en/of prijsdalingen, maar "de ervaring" leerdt dat die er toch wel komen.

Verder heb jij het over een prijsverschil van 100 euro, terwijl hij in de pricewatch te vinden is voor 254 euro. Ik kan ook wel de duurste T68i gaan opzoeken en die vergelijken met de goedkoopste T300, en dan kom ik eerder op een verschil van 1000 dan van 100 euro, alleen dan in het voordeel van de T300. Daarnaast krijg je bij die T300 waar jij mee vergelijkt een cam.

• Bigs
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 15:02:
[...]

Als je de rest van het topic gelezen had.....

Dan had je die link gezien en gevolgd en gelezen dat je een T68i al voor minder dan 200 pleuro kunt krijgen :Z
Ja, maar dat is natuurlijk een vergelijking die nergens op slaat, een los toestel of eentje met een abonnement erbij (of zelfs een hele constructie aan abonementen en kortingen). T300 kost met een willekeurig abonementje al niks meer.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bigs schreef op 28 oktober 2002 @ 15:58:
[...]

Ja, maar dat is natuurlijk een vergelijking die nergens op slaat, een los toestel of eentje met een abonnement erbij (of zelfs een hele constructie aan abonementen en kortingen). T300 kost met een willekeurig abonementje al niks meer.
Natuurlijk slaat die vergelijking wel ergens op!

Je moet altijd praten in termen van totale kosten.

Ik betwijfel of jij een T300 100% gratis kunt kijgen zoals je nu eigenlijk beweert. Dus dat je 12(of 24) maanden geen abonnementskosten betaald en dat je je telefoon gratis krijgt....

Die 200 pleuro die ik noem zijn de kosten voor 24 maanden abonnement + alle overige kosten..... Dus naast die 200 pleuro betaal je niks noppes nada!

Maar wederom als je de topic had doorgelezen had je dat al lang begrepen.

Natuurlijk gaat de T300 wel in prijs zakken, maar hoeveel? En hoe lang wil je wachten? En zal hij op redelijke termijn wel goedkoper worden dan de T68i in deze actie?

• Matsie
maar, als je die T300 koopt hoef je niet meer bij te betalen voor smsjes of bellen, dat zit bij die €300,- inbegrepen, als je dan die T68i koopt kan je wel een mooie telefoon hebben maar je kan er niet eens mee bellen want dat moet je dan weer allemaal bij betalen.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Matsie schreef op 28 oktober 2002 @ 16:24:
maar, als je die T300 koopt hoef je niet meer bij te betalen voor smsjes of bellen, dat zit bij die €300,- inbegrepen, als je dan die T68i koopt kan je wel een mooie telefoon hebben maar je kan er niet eens mee bellen want dat moet je dan weer allemaal bij betalen.
Jaja je kunt onbeperkt bellen met de T300 voor €300,- :Z

Ik vind persoonlijk dat je moet vergelijken wat je in totaal kwaijt bent voor het toestel. Dat er toevallig een abo bij zit maakt niet uit, ik heb nu voor €194,- een T68i gekocht als het ware.

Vervolgens gebruik ik een gratis abonnement met belminuten om te bellen. Maar dat staat er in principe los van. maar het maakt wel duidelijk dat je niet naar belminuten hoeft te kijken, want die kun je er toch wel gratis bijkrijgen, bijvoorbeeld 120 minuten per maand gratis van KPN, of de 150 minuten actie van BEN.

• Oefening
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 16:04:
[...]

Natuurlijk gaat de T300 wel in prijs zakken, maar hoeveel? En hoe lang wil je wachten? En zal hij op redelijke termijn wel goedkoper worden dan de T68i in deze actie?
Afgezien van dat nógmaals =>

*Bij de T300 waar jij mee vergelijkt krijg je een cam
*De T300 waar jij mee vergelijkt is lang niet de goedkoopste

Daarnaast zie ik dat je waarschijnlijk die 50 euro factuur"korting" op moet bellen (verplicht betalen in ruil voor wat belminuten dus).

Dat maakt de T68i 262,80 euro, laten we zeggen zo'n 250. De T300 is los ook zo'n 250. "Los" idd, maar daar komt snel genoeg verandering in als hij eenmaal op de markt is. Met de T300 wil SonyErricson namelijk op een breed publiek inspelen. Vandaar ook de lage prijs. De T68i was aanvankelijk eerst bedoelt voor de "elite" (vandaar ook de hoge prijs), maar aangezien de T300 bijna dezelfde specs heeft wordt de T68i over een tijdje niet tot nauwelijks meer verkocht voor 300+ euro (ik denk dat SE extra lang gewacht heeft met het uitbrengen van de T300 zodat de T68i nog een beetje verkocht werd). Vandaar dit soort acties.

Maargoed, ik wacht liever een maantje. Al was het alleen maar voor de polifonische beltonen 8)

• Oefening
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 16:27:
[...]

Ik vind persoonlijk dat je moet vergelijken wat je in totaal kwaijt bent voor het toestel. Dat er toevallig een abo bij zit maakt niet uit, ik heb nu voor €194,- een T68i gekocht als het ware.

Vervolgens gebruik ik een gratis abonnement met belminuten om te bellen. Maar dat staat er in principe los van.
Dat staat er helemaal niet los van. Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Eerst zeg je dat je moet vergelijken wat je in totaal kwijt bent en vervolgens reken je opeens de bel- en smskosten niet mee...

• Matsie
Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 16:27:
[...]

Vervolgens gebruik ik een gratis abonnement met belminuten om te bellen. Maar dat staat er in principe los van. maar het maakt wel duidelijk dat je niet naar belminuten hoeft te kijken, want die kun je er toch wel gratis bijkrijgen, bijvoorbeeld 120 minuten per maand gratis van KPN, of de 150 minuten actie van BEN.
nee tuurlijk kan je niet onbeperkt bellen maar zowieso al voor €10,-

wat jij zei:
"Ik vind persoonlijk dat je moet vergelijken wat je in totaal kwaijt bent voor het toestel"

dat vind ik goed, maar dan moet je bij de T300 er €10,- beltegoed afhalen, een een cam
dan heb je ook de prijs die je voor het toestel betaald. en dan zal het ook niet veel hoger dan €200 uitkomen hoor

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nelis schreef op 28 oktober 2002 @ 16:29:
[...]

...

Daarnaast zie ik dat je waarschijnlijk die 50 euro factuur"korting" op moet bellen (verplicht betalen in ruil voor wat belminuten dus).

...
Dat is voorlopig nog een beetje onduidelijk, maar je bent de eerst die zegt dat die korting alleen over de belkosten zou gaan en niet over de abo-kosten.
Voorlopig lijkt het erop dat het over de abo-kosten gaat, en dat als je niet belt je dus de eerste drie maanden van je abo gratis hebt.

Verder is er in mijn berekening van €212,6 rekening mee gehouden dat er €18,- wisselkosten zijn, maar die zijn er volgens de site van KPN niet.

Maar als je liever een T300 wilt dan moet je dat natuurlijk zelf weten! Ik ga je niet tegenhouden, maar ik probeer duidelijk te maken dat de T68i goedkoper is dan dat de meeste mensen denken.
Zodat de t68i niet op basis van kosten niet wordt aangeschaft, maar bijvoorbeeld zoals jij zegt omdat ie geen polyfone beltonen heeft.

Er is inderdaad weinig verschil in aanschafprijs tussen de twee phones. En de actie waar ik het over heb, dus de normale actie van BEN die bij de Belcompany ligt dat is echt zonder cam.
Maar met cam zal ie vast wel voor €299,- te krijgen zijn.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nelis schreef op 28 oktober 2002 @ 16:31:
[...]

Dat staat er helemaal niet los van. Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Eerst zeg je dat je moet vergelijken wat je in totaal kwijt bent en vervolgens reken je opeens de bel- en smskosten niet mee...
Ik was de eerste keer misschien niet helemaal volledig. Ik bedoel dus wat je totaal kwijt bent voor het toestel.

Ik heb ook uitgelegd waarom ik belkosten niet meeneem, dat is omdat je zat gratis abonnementen kunt krijgen.

• Oefening
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 16:36:
Er is inderdaad weinig verschil in aanschafprijs tussen de twee phones.
Ok, daar zijn we het dan over eens :)

• Matsie
het verschil is specs is zeer klein, alleen dat de t68i bluetooth heeft wat ik de eerst komende paar jaar toch niet ga gebruiken (heb er de spullen niet voor, zoals geen pda enz), maar geen polyfonische beltonen (is misshcien maar klein detail maar toch wel gaaf!) en die cam is cool. daar doe ik het ook voor.
en dan heb ik (maar dat is dus mijn mening) liever een T300 met een cam en polyfonic ringtones dan een T68i (die er misschien wat mooier uitziet volgens veel mensen)

Verwijderd

BEN = k*t heb er nu een tweejarig contract en wouse rekeningen wordt je niet goed van? dus ik bel er bijna niet meer mee alleen in erge nood. maar leuk toestelletje die prepaid paketten worden gewoon steeds beter >:)

• Matsie
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 17:25:
BEN = k*t heb er nu een tweejarig contract en wouse rekeningen wordt je niet goed van? dus ik bel er bijna niet meer mee alleen in erge nood. maar leuk toestelletje die prepaid paketten worden gewoon steeds beter >:)
ben abo ja :P
ik vind het ook een leuk toestelletje dus ik w8 nog ff :)

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
Is er nu al iemand die het telefoontje daadwerkelijk in zn bezit heeft? ervaringen?

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Oefening
  • Niet online
WVL_KsZeN schreef op 01 november 2002 @ 16:28:
Is er nu al iemand die het telefoontje daadwerkelijk in zn bezit heeft? ervaringen?
Ja, dat zou ik ook graag willen weten. En belangrijker nog, waar is ie al te halen want ik kan pas bestellen als ik een folder heb met dat ding erin (ja, beetje vaag maargoed).

• Matsie
Nelis schreef op 02 november 2002 @ 00:59:
[...]

Ja, dat zou ik ook graag willen weten. En belangrijker nog, waar is ie al te halen want ik kan pas bestellen als ik een folder heb met dat ding erin (ja, beetje vaag maargoed).
hij staat al in de folder van The Phone House, 2x zelfs

1x gewoon met de specs enzo en de andere x een hele pagina van Ben mms waar ook de 7650 bij staat

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:49
Aangezien niemand Ben wil (toch?) zullen er nog niet veel mensen zijn die 'm hebben, aangezien Ben alles opgekocht heeft in NL. Ik heb de groene-die-bijna-zwart-is in Duitsland besteld, sim-free. Zal nog een week duren ofzo.

Verwijderd

offtopic: Toch wel typisch. Vorig jaar nog met de gulden kochten mensen prepaid toestellen en dan waren de kosten meestal rond de 200/300 gulden. Nu voor 200/300 euro... Beetje grote prijsverhoging...

• Matsie
Cochrane schreef op 02 november 2002 @ 13:59:
Aangezien niemand Ben wil (toch?) zullen er nog niet veel mensen zijn die 'm hebben, aangezien Ben alles opgekocht heeft in NL. Ik heb de groene-die-bijna-zwart-is in Duitsland besteld, sim-free. Zal nog een week duren ofzo.
ben is niet meer zo slecht als het was, het heeft zichzelf helemaal naar boven weten te klimmen

ik wil de rooie btw

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
zeg oscar mopperkont, wat dacht je van een abo van 1 jaar met een gratis t300?
kost ie wel veel minder dan die 212 euro voor die t68i van je (die ik overigens ook heb en ik ben wel erg blij met bluetooth)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

StanTheMan schreef op 02 november 2002 @ 18:20:
zeg oscar mopperkont, wat dacht je van een abo van 1 jaar met een gratis t300?
kost ie wel veel minder dan die 212 euro voor die t68i van je (die ik overigens ook heb en ik ben wel erg blij met bluetooth)
Het is inmiddels €194,6 geworden!

Maar ik zou zeggen reken ff voor wat ie kost! Heb zelf al een t68i, maar misschien interessant voor de mensen die goedkoop een T300 willen.

Wel alle kosten meenemen! Dus ook aansluitkosten enzo....

• Drogo
Voor 280 Euro heb ik de T300 + een jaartje lang gratis bellen via de bekende KPN 120 min. cashdeal :)
Kan wel uit dacht ik zo.

• Oefening
  • Niet online
Boeiend die T68i, dit topic gaat over de T300 :)

Ontopic: hij staat niet in de online catalogus van the phone house :( Iemand enig idee wanneer de simlock vrije losse toestellen uitkomen? Ik heb nou wel een beetje genoeg van dat wachten.

• Oefening
  • Niet online
Cochrane schreef op 02 november 2002 @ 19:25:
Voor 280 Euro heb ik de T300 + een jaartje lang gratis bellen via de bekende KPN 120 min. cashdeal :)
Kan wel uit dacht ik zo.
Waar? :)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
dat jaartje gratis bellen staat los van die t300, is gewoon dat abo dat hij bij gsmstunter heeft afgesloten..

• Oefening
  • Niet online
StanTheMan schreef op 03 november 2002 @ 11:52:
dat jaartje gratis bellen staat los van die t300, is gewoon dat abo dat hij bij gsmstunter heeft afgesloten..
Ja, het ging me er ook meer om waar hij die T300 heeft gehaald :)

• Drogo

• Matsie
ahh ik zie het ja, voor 261.60 EUR

hoeveel zijn de verz kosten?

Verwijderd

Welke talen kun je instellen op een een Duitsland gekochte T300? Op mijn t65 kan ik kiezen uit NL, F, DK en engels. Ik heb weinig zin om naar Duitse menu's te gaan staren :(

• Matsie
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 10:25:
Welke talen kun je instellen op een een Duitsland gekochte T300? Op mijn t65 kan ik kiezen uit NL, F, DK en engels. Ik heb weinig zin om naar Duitse menu's te gaan staren :(
dat lijkt mij idd ook erg klote als dat zou zijn ja :(

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoor net van mij zus dat hij €54,- is in Spanje als pre-paid pakket! Dat scheelt nogal met Nederland!

Oscar denkt eraan een handeltje op te zetten....

• Matsie
Oscar Mopperkont schreef op 05 november 2002 @ 11:12:
Hoor net van mij zus dat hij €54,- is in Spanje als pre-paid pakket! Dat scheelt nogal met Nederland!

Oscar denkt eraan een handeltje op te zetten....
dat scheeld idd een hele hoop! moet je wel de verz kosten erbij rekenen en een data kabel om de simlock eraf te halen

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Matsie schreef op 05 november 2002 @ 11:47:
[...]

dat scheeld idd een hele hoop! moet je wel de verz kosten erbij rekenen en een data kabel om de simlock eraf te halen
Ja, idd. En het was een actie "alleen"voor haar. Maar waarschijnlijk kon je ze ook voo €69 als pre-paid pakket in de winkel kopen.
Ze had een wat betere aanbieding, omdat ze al klant was.

• Matsie
Oscar Mopperkont schreef op 05 november 2002 @ 11:52:
[...]

Ja, idd. En het was een actie "alleen"voor haar. Maar waarschijnlijk kon je ze ook voo €69 als pre-paid pakket in de winkel kopen.
Ze had een wat betere aanbieding, omdat ze al klant was.
€69 of €299 scheelt nog veel :)

Verwijderd

'Das het probleem in Nederland er wordt bijna geen korting meer gegeven op toestellen, ook Prepaid pakketjes.

Hoe is dat in Duitsland geregeld? hebben ze daar geen cheap Prepaid pakketjes?

• Matsie
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 13:02:
'Das het probleem in Nederland er wordt bijna geen korting meer gegeven op toestellen, ook Prepaid pakketjes.

Hoe is dat in Duitsland geregeld? hebben ze daar geen cheap Prepaid pakketjes?
ja dan zouden we ze ook in Duitsland kunnen halen, is dichterbij en dus (waarschijnlijk) minder verz kosten

of zeg ik nou iets doms?

• Matsie
mensen, ik kan niet w88 en ga hem nu halen. vandaag was hij er voor het eerst in Veldhoven en ik ben er weg van, mzzl! :)

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Matsie schreef op 06 november 2002 @ 16:43:
mensen, ik kan niet w88 en ga hem nu halen. vandaag was hij er voor het eerst in Veldhoven en ik ben er weg van, mzzl! :)
Heb em al een week geleden zien liggen in The Phone House (City Passage) in een Ben Vrij doos met camera...

\_Specs_/

• Matsie
ZiegoM schreef op 06 november 2002 @ 16:55:
[...]

Heb em al een week geleden zien liggen in The Phone House (City Passage) in een Ben Vrij doos met camera...
serieus?
ja ben ziek geweest afgelope week dus ben niet echt buiten de deur geweest, vorige week vrijdag was hij er nog niet, weet ik 100% zeker

kut als ik dat had geweten haha 8)7

had da maar gezegd dan dan had ik hem nu al :D
ach ja, dat ene weekje maakt nu ook niet meer uit :p

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Matsie schreef op 06 november 2002 @ 22:51:
[...]

serieus?
ja ben ziek geweest afgelope week dus ben niet echt buiten de deur geweest, vorige week vrijdag was hij er nog niet, weet ik 100% zeker

kut als ik dat had geweten haha 8)7

had da maar gezegd dan dan had ik hem nu al :D
ach ja, dat ene weekje maakt nu ook niet meer uit :p
Heb je hem nu dan??
Zo ja hoe bavalt ie ??

Ken jij Bram Knaapen??

\_Specs_/

• Matsie
ZiegoM schreef op 06 november 2002 @ 22:58:
[...]

Heb je hem nu dan??
Zo ja hoe bavalt ie ??

Ken jij Bram Knaapen??
nee ik heb hem morgen :)

vandaag had ik geen tijd meer, helaas, maar morge heb ik hem zeker

en bram ken ik zeer goed ja, hoezo? ken jij hem ook?

edit: jij kent hem zeker van paradigit?

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
wat een offtopic weer.. anyway, ik heb em vandaag gehaald, en ik begin em een beetje te snappen nu.. was nokia gewend. wel kleine knopjes, is effe wennen, maar voor de rest is ie prima!

weet iemand toevallig of er al gratis mms sites bestaan? waar je je eigen spullen kan uploaden?

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Matsie schreef op 06 november 2002 @ 23:16:
[...]

nee ik heb hem morgen :)

vandaag had ik geen tijd meer, helaas, maar morge heb ik hem zeker

en bram ken ik zeer goed ja, hoezo? ken jij hem ook?

edit: jij kent hem zeker van paradigit?
offtopic:
Just Checking..
En ja ik ken Bram via Paradigit en mijn brommer (die nu van hem is) :P

\_Specs_/

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:32
Wat ik me afvraag bij deze T300, zit er ook een kalender functie op die je kan synchroniseren met je computer.

Op m`n R600 zit er wel z`n functie op, maar daar kan ik voor de rest niks mee, als je op dit toestel deze wel kan gebruiken in combinatie met m`n computer, dan lijkt het me wel wat.

Zeker als je ziet dat je onder 1 naam , meerdere telefoonnummers kan zetten en een email adres :9

ohja en of er ook T9 op zit, dat mis is dus wel op m`n R600 ... :'(

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• Frieda
  • Niet online
t9 zit erop. heb geen infrarood dinges op mn computer, dus daar kan ik je niet mee helpen.

• Matsie
ik heb hem net gehaald en vind hem ook heel erg fijn!

cam is ook heel erg leuk :D

• Frieda
  • Niet online
wel, zo fijn vind ik em niet meer. steeds als ik heb gewapt kan ik geen mmsjes meer ontvangen.. dan krijg ik een foutmelding: "netwerk of communicatiefout. controleer de instellingen en probeer het opnieuw"

zodra ik bij BEN-online weer een mms aanvraag doe en ik de standaard mms instellingen opnieuw installeer doet ie t weer.. maar ik blijf niet aan de gang natuurlijk!

iemand een oplossing?

• djmartyn
  • Laatst online: 19-11 05:47
Matsie schreef op 07 november 2002 @ 16:47:
ik heb hem net gehaald en vind hem ook heel erg fijn!

cam is ook heel erg leuk :D
Welke games zitten er al op de telefoon bij de levering?
En lukt het je om nieuwe te halen bij de wapsite van SE?

• Bigs
  • Niet online
Zomaar een vraagje voor de eigenaars: Kun je ook midi files uploaden als beltonen? Die standaard polyfone tonen zijn namelijk leuk, maar je eigen midi's uploaden zou nog koeler zijn natuurlijk.

• Matsie
djmartyn schreef op 07 november 2002 @ 21:12:
[...]

Welke games zitten er al op de telefoon bij de levering?
En lukt het je om nieuwe te halen bij de wapsite van SE?
de games:

Erix
Alien Scum
Black Deal
Minigolf

ik heb nog niet geprobeerd om er nieuwe spellen op te zetten vanag de wapsite

• Frieda
  • Niet online
Matsie schreef op 07 november 2002 @ 22:13:
[...]

ik heb nog niet geprobeerd om er nieuwe spellen op te zetten vanag de wapsite
hee als je gaat wappen check dan es of ie bij jou ook de mms instellingen daarna niet meer kan gebruiken! laat me t effe weten! misschien is mn toestel gewoon kapot ofzo..

• Matsie
dan moet ik eerst een smsje sturen ofniet? om de wap instellingen in te stellen :P

ik snap het al: je kan kiezen als je dat smsje krijgt met: je wap-instellingen zijn vooltooid (of wat er dan ook staat!)
en dan kan je kiezen:
over je huidige profiel(= mms profiel) heen
nieuw profiel <-- die meot je kiezen, dan heb je 2 data profielen: Wap en Mms

no problem :)

• Frieda
  • Niet online
ja ok dat heb ik gedaan. keurig netjes een nieuwe aangemaakt.. ben bij de telefoonzaak geweest en die zeggen ook dat alles prima staat ingesteld. begin toch te vermoeden dat er bij BEN met de GPRS server iets niet klopt.. ook al zeggen ze dat er niks aan de hand is!

• Matsie
en heb je al geprobeerd om te wappen over gsm ipv gprs?

mijn btg is op (krijg binnekort die €5,- erbij) anders had ik het wel ff geprobeerd

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heeft iemand al nieuwe spellen gedownd voor die T300?

Zoja waar en welke spellen zijn er al verkrijgbaar? Ik zag dat voor de T720 en de nieuwe Nokia's al heel vette spellen te verkrijgen zijn.

• Frieda
  • Niet online
ik heb ze geprobeerd van de sonyericsson wapsite af te halen maar ik kreeg alleen maar foutmeldingen. k heb ze nu van http://www.gsmgames.nl.nu/ gedownd en op mn pc staan. heb datakabel geleend, moet alleen nog manier zoeken om de games over te zetten naar mn mobi. iemand n idee? er zat geen software bij ofzo.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik weet van mijn T68i dat je bij een IR verbinding de PC de telefoon vanzelf detecteert en vraagt om er files naar toe te sturen.... Misschien kan dat met een datakabel ook? Gewoon aanlsuite en de pc laten zoeken naar randapparatuur.

• Oefening
  • Niet online
De T300 heeft ook IR

• Matsie
als ik probeer te wappen zegt ie: "onjuiste naam toegangspunt (apn)"

• Frieda
  • Niet online
em ja er zit ir op ja. maar ir zit niet op mn pc dus ik heb er niks aan. ik heb dus een datakabel. die meteen wordt herkend door xp. ik snap alleen niet hoe ik nu files moet overzetten. hoe zou dat normaal gesproken via ir gaan?

• Matsie
trouwens, met Prepay kan je toch helemaal niet wapper over gprs? of wel?
dan moet je toch wappen over gsm?

Verwijderd

Is hij nu inmiddels ook te krijgen icm een vodafone abbo?

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Frieda schreef op 09 november 2002 @ 19:26:
em ja er zit ir op ja. maar ir zit niet op mn pc dus ik heb er niks aan. ik heb dus een datakabel. die meteen wordt herkend door xp. ik snap alleen niet hoe ik nu files moet overzetten. hoe zou dat normaal gesproken via ir gaan?
Via IR start winXP zelf een "browser" waarmee je files kunt uploaden naar je telefoon.

• Frieda
  • Niet online
he waarom werkt dat met die datakabel dan niet ook zo? wat nutteloos! moet je voor ir software of drivers installeren?

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Frieda schreef op 10 november 2002 @ 14:51:
he waarom werkt dat met die datakabel dan niet ook zo? wat nutteloos! moet je voor ir software of drivers installeren?
Ik heb geen idee! Ik heb niks hoeven installeren, het werkte allemaal vanzelf.

Verwijderd

Is hij nu ook al te krijgen met een abbo?? of alleen maar prepaid???
Of zie ik dat weer verkeerd? Zou wel jammer zijn...

• Frieda
  • Niet online
ok leute mochten jullie ooit t zelfde probleem hebben als ik met mn datakabeltje:

down eerst de image editor van SonyEricsson, daar zit de MobilePhoneMonitor bij. Dan down je van http://www.christersson.org/ een progje dat SendFile heet, gratis en handig!

hebben jullie trouwens ook zo belachelijk weinig geheugen beschikbaar? t lijkt wel of ie niks wist ofzo! ik heb echt nog 18k vrij.. alleen wat foto's en 1 game extra erop..

• Frieda
  • Niet online
ok em nog iemand misschien problemen met een crashende foon? dat t beeld zwart wordt enzo.. vastlopers..

k dacht eerst dat t aan t geheugen lag (zie vorige post) maar k heb aardig wat gewist en heb nu weer 199k vrij..

• Matsie
waar staat hoeveel geheugen je nog vrij hebt?

ik heb nog geen crashende foon gehad

• Frieda
  • Niet online
fun & games -> mijn afbeeldingen -> "optietoets" (dat kleine priegeldingetje onder de YES knop) -> geheugenstatus. effe wachten, en je krijgt te zien hoeveel kb je gebruikt in je verschillende mappen en bij de bovenste hoeveel je nog vrij hebt. kan wel effe duren voor je wat ziet hoor!

k ga denk ik morgen effe naar n servicepunt met die foon.. dat ding doet echt raar! je zou bijna zeggen dat er windows op draait..

• Matsie
heb nog 374 kb beschikbaar :)

• frv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-07-2024

frv

Heeft er iemand ervaringen met :

http://english.telecom-store.de/

Hoelang is de levertermijn en zo. Slechte/goede ervaringen ?

/Gen

Verwijderd

Mja zou ik ook wel eens willen weten

• frv

frv

Iemand ?

• Matsie
Volgens mij heeft er niemand ervaringen met die duitse site maar waarom zou je hem daar willen halen?
als je in de pricewatch kijkt staat hij er volgens mij goedkoper in hoor :)

Verwijderd

Ja maar die zijn gesimlockt....

Ik had een e-mailtje gestuurd naar belstore, en ze verwachten um in december...
Ben benieuwd in hoeverre ze gelijk hebben...

• Matsie
die in de pricewatch staan zijn niet gesimlocked hoor, zijn simlockvrij!
http://www.tweakers.net/pricewatch/33253

Verwijderd

Ow jah klopt, stomme ik verkeerd gelezen... soz

Dan wordt het interesant, maar ik heb liever dat ik hem met korting krijg icm een abbo

• Frieda
  • Niet online
ok effe vraagje nog-- ik probeerde geheugen vrij te maken door de gare zwart/wit standaardafbeeldingen te verwijderen, maar hierdoor komt geen geheugen vrij.. iemand een idee hoe dit werkt?

• frv

frv

Er staat maar 1 winkel waar hij goedkoper is dan die duitse site. En das die van 254. De duitse site vraagt 261 euro (+20euro verzending. Daar ik in .be woon kost het me toch evenveel voor verzending.) Al bij al is die duitse site nog redelijk goedkoop. 261 is nog altijd goedkoper dan 270. En de site waar ie 254 kost kon ik hem vorige week toch niet echt vinden hoor.

/gen

• Matsie
Frieda schreef op 17 november 2002 @ 18:52:
ok effe vraagje nog-- ik probeerde geheugen vrij te maken door de gare zwart/wit standaardafbeeldingen te verwijderen, maar hierdoor komt geen geheugen vrij.. iemand een idee hoe dit werkt?
de saaie zwart-wit afbeeldingen zijn maar een paar bytes, het geheugen wat je ziet is in kilobytes, je moet dus minstens 1000 bytes verwijderen (of weet ik veel hoeveel het precies is) om 1kb vrij te krijgen

• Scurra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
gen schreef op 17 November 2002 @ 20:35:
En de site waar ie 254 kost kon ik hem vorige week toch niet echt vinden hoor.
Beter zoeken dan. Hier staat 'ie. Ik weet alleen niet of ze ook naar België verzenden, en watvoor extra kosten ze daar evt. voor rekenen.

• frv

frv

Het scheelt 7 euro (261-254). Ik WEET van die .de site dat ze in heel europa leveren. Ik vraag gewoon of iemand ervaringen heeft met die verkoper. Waarom zou ik van verkoper moeten veranderen nadat ik inlichtingen ingewonnen heb bij die duitse site (en nog nietbij die nederlandse) voor een schamele 7 euro ? En zoals jij zegt is het nog niet eens zeker dat ze in .be leveren (wat ik wel zeker weet van die duitse.) Voor de prijs moet ik dus zeker niet veranderen. Daar er nergens ook maar 1 woord staat over internationaal leveren bij hun leveringsvoorwaarden kan ik veilig aannemen dat ze niet internationaal leveren. Samengevat : de prijs van de telefoon op beide sites is vergelijkbaar. (+-260 euro) Heeft er iemand onder jullie al besteld via die duitse site (jullie mening over telecom4u.nl ken ik al). Zoja wat zijn jullie ervaringen ?

• Frieda
  • Niet online
Matsie schreef op 17 November 2002 @ 22:17:
[...]

de saaie zwart-wit afbeeldingen zijn maar een paar bytes, het geheugen wat je ziet is in kilobytes, je moet dus minstens 1000 bytes verwijderen (of weet ik veel hoeveel het precies is) om 1kb vrij te krijgen
hee idd.. beter! kan ik de niet-polyfone beltonen ook meteen weggooien :)

Verwijderd

Wat ik me afvraag, kunnen ze die telefoons daadwerkelijk leveren...

Want bij verschillende nl sites al besteld, maar stond steeds niet op voorraad :S

Verwijderd

zeg, zijn er meer mensen waarbij dat space invaders spel opeens is verdwenen? van het ene op het andere moment was hij weg bij mij..... schien is het een demoversie?

• Matsie
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 07:52:
zeg, zijn er meer mensen waarbij dat space invaders spel opeens is verdwenen? van het ene op het andere moment was hij weg bij mij..... schien is het een demoversie?
weg?

bij mij is ie er nog gewoon hoor
hij kan toch niet zomaar in 1x weg zijn :?

• frv

frv

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 07:52:
Daar ik nogal ongeduldig ben heb ik een paar dagen geleden besteld bij die duitse site. (Onder rembours). Hij is vanmorgen aangekomen. Perfect in orde. Ze hebben hem in stock in kan bij je geleverd worden voor 20.5 euro binne de 3a4 dagen. Das wel wat beter dan al die .nl sites waar je hem wel KUNT bestellen maar ze hem niet in "stock" hebben. Ik heb in totaal 281.50 euro betaald verzendings/rembours kosten inbegrepen. Niet zo duur vergeleken met de pricewatch :)

/gen

Verwijderd

Heb je bij de uit Duitsland afkomstige T300 wel een NL menu en T9??

• frv

frv

Dat zit er niet standaard op maar je kan een software update doen. Binnekort komt er voor .be een software update uit (customer center wist niet exact when maar zou rond de release hier in belgie moeten zijn. In nederland is die waarschijnlijk al uit dan :p)

Verwijderd

gen schreef op 18 November 2002 @ 11:50:
Dat zit er niet standaard op maar je kan een software update doen. Binnekort komt er voor .be een software update uit (customer center wist niet exact when maar zou rond de release hier in belgie moeten zijn. In nederland is die waarschijnlijk al uit dan :p)
En waar ga je dat dan precies laten doen in be? of kun je dit zelf? ik woon namelijk ook in be en wil deze gsm best ook wel :)

• frv

frv

Met een datakabel denk ik. Ik weet niet of het via gprs zou gaan. Nuja, een datakabel lenen is geen ramp enne daar er nog altijd geen release date is voor deze phoon in .BE neem ik er dit ongemak maar bij. T9 is niet echt noodzakelijk om je gsm te gebruiken he. Een maandje of 2 zonder T9 neem ik er graag bij :)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste