Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Als het niet teveel moeite is , wil ik graag wat fotootjes/images zien ja

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 13:25
'k Heb geen space om ze te zetten, ik wil ze wel mailen

Verwijderd

Ik heb een datakabel voor mijn T300 gekocht. Nu kom ik erachter dat je hem alleen via IrdA kan gebruiken. :( Klopt dat? Is er misschien een methode om er onderuit te komen? Bestaat er trouwens software waarmee ik mijn gsm kan flashen?

• Exe-cuter
Je kan wel een kabel gebruiken dacht ik, maar enkel voor naar de gsm te uploaden. In mijn geval dus bijna nutteloos.

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
kenny89 schreef op 28 augustus 2003 @ 19:21:
weet iemand waar ik deze telefoon nog goedkoop kan krijgen (prepaid)????
want zoals een reply daarboven van een tweaker zie ik ze ook niet meer op de kijkshop site etc.............
Ik heb em bij V&D voor 90 euro, met vodafone ... :)

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 00:02

TweakBoy

---

EvilTuinHekje schreef op 18 September 2003 @ 21:59:
[...]

Ik heb em bij V&D voor 90 euro, met vodafone ... :)
met 20 euro retour op rekening en 15 euro beltegoed..

en goed nieuws: VodaFone was vergeten em te Locken.. dus het is simlockvrij :)

// sorry, moest ff zeggen... ik werk zelf bij de Electric City 8)

---

• cocico
Is het mogelijk om de naam van je provider niet te laten verschijnen, alleen batterijwaarden en tijd?

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

jw schreef op 27 augustus 2003 @ 21:02:
Ok, ik heb nog even een vraag / probleem:

ik heb al een poosje problemen met mijn laadapparaat in combinatie met mijn T300.
Op het moment dat ik wil opladen dan druk ik de stekker er onderin, dit meld de telefoon netjes dat hij gaat 'snelladen' dan leg ik dus mijn telefoon naast mijn bed. En kijk ik even later weer, is hij helemaal NIET meer aan het opladen. Op het moment dat ik het snoertje even aanraak meld hij opnieuw 'snelladen'....

ik denk zelf dat het snoertje naar de filistijnen is, heeft een van jullie misschien ook dit probleem?
Waar moet ik dit eigenlijk regelen zodat ik een nieuw laadapparaat krijg, ik heb mijn tel. namelijk nog maar een paar maanden (gekocht bij de kijkshop...)
dit probleem heb ik ook! denk een draadbreukje, ik breng hem denk ook maar terug, want niet mogen bewegen tijdens het laden is ook wat ;)

• cocico
Is het mogelijk om de naam van je provider niet te laten verschijnen, alleen batterijwaarden en tijd? --> weet niemand dit?

Ik heb in de Fnac Gent 3 covertjes zien hangen voor de T300...

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 11:17

Zak

Mijn sony j70 heeft het bijna begeven en nou ben ik dus op zoek naar een andere.
De T300 lijkt me wel zeer geschikt vooral als ik 'm voor circa 100 euro kan krijgen.
Weet iemand nog waar die te koop is?

Op de halford site staat die niet meer namelijk en dat is de goedkoopste volgens de pricewatch.

Verwijderd

Hij is traag, langzaam (hetzelfde dus :P ) , heeft zachte beltonen, is krakkemikkerig en hij gaat snel kapot

ik heb m snel verkocht: voor mij nooit meer een sonyericsson ;)

• Exe-cuter
lamerd

Is echt een fijn toestelletje hoor Zak , maar ik weet niet waar je hem in Nederland kan kopen

• Zak

Zak

Nou ik was vandaag even naar de v&d gegaan. Daar lag die dus voor €89,99. Vodafone prepaid... komt mooi uit want ik heb ook vodafone.

Nou even er mee spelen :9

-edit-

Krijg 'm niet gesynchroniseerd :(

foutcode: 0x88880024
Waar kan ik opzoeken wat de fout nou is?

[ Voor 29% gewijzigd door Zak op 17-10-2003 16:47 ]

• Exe-cuter
Welke software geeft die foutcode ?

• Zak

Zak

Ik heb geinstalleerd de Mobile Phone Monitor want die was verplicht las ik op clubsonyericsson.com
En om te synchroniseren de phone book & text manager van Ericsson. Deze heb ik ook van de site van clubsonyericsson.com

Ik heb nou maar van mijn adressenlijst in Palmdesktop een VCF gemaakt en die gestuurd. Maar nou moet ik alles handmatig in groepen gaan indelen en ik heb nogal wat nummers... :'(

Ik wil gewoon met dat phone book programma werken :'(
Ook een programma Phone settings (wederom via clubsonyericsson.com) geeft die foutmelding.

-edit-

Net FloAt's Mobile Agent geinstalleerd... begon goed. Vond meteen de telefoon maar zodra ik wil syncen geeft die een error. Can't connect to phone.
Terwijl hij wel alles uit kan lezen in het begin... batterijstatus, software revisie (R1d011 btw), serial number etc etc... alles behalve het telefoonboek...

Ik vind het nou niet meer leuk eerlijk gezegd... begin me te irriteren wat is er mis?

[ Voor 29% gewijzigd door Zak op 17-10-2003 20:50 ]

• Exe-cuter
Die FloAt's Mobile Agent is een hemels stukje software. Ik gebruikte niks anders.
Die fout van je is idd vreemd.

Gebruik je infrarood :
-Probeer eens een simpel jpg-tje op je pc te selecteren --> kopieren naar ... --> Infrarood ontvanger
-Op je GSM een afbeelding selecteren en doorsturen via infrarood

Als dit lukt is het een fout in FMA vrees ik

• Zak

Zak

Dat lukt allebei. :(

Ik heb al ringtones, afbeeldingen en spelletjes van en naar de telefoon gestuurd via infrarood. Maar dit allemaal via de infrarood optie in windows.

• Zak

Zak

Hm ik ben vandaag eens gaan kloten met de verschillende versies van FMA.

Ik kan in alle versies opeens wel mijn sms bekijken en ook verplaatsen en versturen etc.
In een oude versie(0.9.7 meen ik) kan ik wel mijn telefoonboek ophalen maar in die versie kan je niks wijzigen/toevoegen deleten... niet echt handig dus.

In alle andere versie krijg ik een error.
0.9.8: Invalid respond 00 00 07 01 00 00 00
0.9.9 t/m 0.9.11 geven gewoon aan error.

0.9.12:
16:01:33:940: Sync Phonebook started.
16:01:36:955: Error: synchronize aborted

Welke instelling heb ik fout staan? Ik wil dit programma heel erg graag gebruiken want het lijkt me echt MEGA makkelijk.

Is er iemand die het wel werkende heeft gekregen?

[ Voor 19% gewijzigd door Zak op 19-10-2003 15:56 ]

• Zak

Zak

Ik word echt gek van het handmatig wijzigen van gegevens. Ik heb gewoon veel nummers en om ze iedere keer stuk voor stuk te versturen faalt...

Niemand die een oplossing weet?

• Exe-cuter
Bij mij werktte het programma gewoonweg schitterend (voor ik mijn gsm verloor that is :( )
Ik had zelfs scriptjes geschreven/aangepast zodat ik mijn pc kon besturen met de T300.

kijk anders eens op
http://www.mobiledia.com/specs/2.html

en hun forum : http://www.mobiledia.com/forum/forum4.html
mss dat ze daar weten , want het moèt gewoon lukken

• Zak

Zak

Weet je zeker dat je een T300 had? En kon je met FMA je phonebook ophalen en editten?

ik begin namelijk te betwijfelen of het in godsnaam wel kan.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 18:38

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

maar rare vraag, je hebt toch je nummers op je SIM staan?

die kun je gewoon importeren in je foon, en andersom ook, je kunt zo zeg maar simkaarten "copieren"...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Exe-cuter
Zak schreef op 26 October 2003 @ 13:32:
Weet je zeker dat je een T300 had? En kon je met FMA je phonebook ophalen en editten?

ik begin namelijk te betwijfelen of het in godsnaam wel kan.
Zie ik eruit alsof ik geen T300 had ofzow >:)
zwahiel schreef op 26 October 2003 @ 13:42:
maar rare vraag, je hebt toch je nummers op je SIM staan?

die kun je gewoon importeren in je foon, en andersom ook, je kunt zo zeg maar simkaarten "copieren"...
Dat kan idd wel eens het probleem zijn. De T300 zet alle nummers in het vast geheugen (kan je volgens mij zelfs niet kiezen). FMA kan enkel gegevens uit de SIM-kaart halen.

Kan je btw bellen en sms-jes sturen vanuit FMA ?
Stuur me anders ff een mailtje , dan kan ik via netmeeting ofzow eens kijken

• Zak

Zak

Exe-cuter schreef op 26 October 2003 @ 15:38:
Dat kan idd wel eens het probleem zijn. De T300 zet alle nummers in het vast geheugen (kan je volgens mij zelfs niet kiezen). FMA kan enkel gegevens uit de SIM-kaart halen.
ja en die SIM-nummers kan je alleen bekijken... kan ik dus ook. Maarja daar heb je dus geen kut aan.
Wat ik wil is het phonebook editten en dat kan sinds 0.9.10 Maar niet met de T300 blijkbaar.

Verwijderd

TweakBoy schreef op 18 september 2003 @ 23:11:
[...]

Weet iemand toevallig of alle T300's van VodaFone simlockvrij zijn? Bij Dixons kun je nu ook een T300 met 15 euro VodaFone beltegoed voor 90 euro halen. Ik heb namelijk een Orange abonnement en wil graag alleen een nieuw toestel.

• cocico
Ister echt niemand die de mailfunctie werkende heeft gekregen?

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:52

rick77

... get to the point!

TweakBoy schreef op 18 september 2003 @ 23:11:
[...]

Aanbieding is nog steeds geldig (ook bij Dixons). Is die 20 euro retour ook nog steeds geldig? Is dit een actie van v&d of van vodafone?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste