Share werkt gewoon met prepaid. Je kan het activeren via de klantenservice en dan wordt er € 6 van je beltegoed afgeschreven. Als dat er volgende maand ook nog op staat wordt er weer € 6 afgeschreven... Als er minder op staat vervalt je Share abonnement vanzelf._ferry_ schreef op 16 juni 2003 @ 19:01:
edit: jammer dat gprs niet werkt met orange prepaid (toch?) maarjah, dan logo's enzo maar via IrDa
bij de goedkoopste.nu had ik hem ook besteld, na 2 weken niks gehoord te hebben heb ik hem een week geleden maar geannuleerd ik kreeg een bevestiging belde ze me gister op dat ze hem nie konde leveren --> lekker zootje daar
beetje een twijfelachtig bedrag, misschien leuk om af en toe even te doen, maar bovenop dit bedrag komt toch ook nog een bepaald bedrag per MB?. het is IIG wel een idee als ik vakantie heb ofzo, dan wat spellen enzo downloaden.Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 13:25:
[...]
Share werkt gewoon met prepaid. Je kan het activeren via de klantenservice en dan wordt er € 6 van je beltegoed afgeschreven. Als dat er volgende maand ook nog op staat wordt er weer € 6 afgeschreven... Als er minder op staat vervalt je Share abonnement vanzelf.
van welke site halen jullie je ringtones? via http://www.goringtones.nl/ ? want ik wil wel een paar andere toonjes, de meeste die daar staan vind ik niet erg leuk namelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 17-06-2003 18:29 ]
voor die 6 euro krijg je 2MB_ferry_ schreef op 17 June 2003 @ 18:21:
[...]
beetje een twijfelachtig bedrag, misschien leuk om af en toe even te doen, maar bovenop dit bedrag komt toch ook nog een bepaald bedrag per MB?. het is IIG wel een idee als ik vakantie heb ofzo, dan wat spellen enzo downloaden.
van welke site halen jullie je ringtones? via http://www.goringtones.nl/ ? want ik wil wel een paar andere toonjes, de meeste die daar staan vind ik niet erg leuk namelijk.
ga je daar overheen is elke volgende MB 3 euro
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
is dat snel op? valt wel mee zeker omdat een spelletje 150kb ofzo is toch?
ik wacht wel af tot ik een IrDa kabel heb geknutseld, dan is dat gprs niet meer echt nodig, al ga ik t wel een keer proberen denk.
ik wacht wel af tot ik een IrDa kabel heb geknutseld, dan is dat gprs niet meer echt nodig, al ga ik t wel een keer proberen denk.
Op de T300 pagina van Mobiledia vind je ontzettend leuke themes,screensavers en ringtones
Een game is bijna altijd min of meer 50kb.Sommige uitzonderingen zijn rond de 90kb.Maar ik vrees dat je er niet veel kan downloaden (op demos na)._ferry_ schreef op 17 June 2003 @ 18:53:
is dat snel op? valt wel mee zeker omdat een spelletje 150kb ofzo is toch?
offtopic:
Hoe kan je zo een zelfgemaakte IrDa kabel aangestuurd krijgen onder windows ?
Hoe kan je zo een zelfgemaakte IrDa kabel aangestuurd krijgen onder windows ?
ik geloof dat ie die kabel vanzelf herkent als je hem in je bios aanzet. en dan bijvoorbeeld hier de software downloaden.
ik zal dus toch eerst de kabel moeten maken, want als ik naar de sonyericcson wap pagina ga zegt ie dat die te groot is
maarjah, dat kost ook allemaal nog eens geld, downloaden niet. en het gaat me voornamelijk om afbeeldingen en thema's. spelletjes doe je toch niet zo snel.
ik zal dus toch eerst de kabel moeten maken, want als ik naar de sonyericcson wap pagina ga zegt ie dat die te groot is
[ Voor 43% gewijzigd door _ferry_ op 17-06-2003 19:28 ]
Maar als je die 6 euro nou niet opmaakt, schrijft ie dan weer 6 euro af de volgende maand? Zou wel beetje klote zijnVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 13:25:
[...]
Share werkt gewoon met prepaid. Je kan het activeren via de klantenservice en dan wordt er € 6 van je beltegoed afgeschreven. Als dat er volgende maand ook nog op staat wordt er weer € 6 afgeschreven... Als er minder op staat vervalt je Share abonnement vanzelf.
Verwijderd
Ik ben al een paar keer op die paginas geweest. Het gaat dan ff goed en na wat rondkijken gaat het plots fout: zelfde melding als jij. Zo krijg ik dus ook geen spellen gedowned vanaf die pagina met wap(gprs)(zie eerdere post). Ik heb se mailtje gestuurd met het probleem maar nog geen antwoord gehad. Nu eerst maar eens kijken of ik die spellen wel bij clubsonyericsson met wap kan downen._ferry_ schreef op 17 June 2003 @ 19:25:
ik geloof dat ie die kabel vanzelf herkent als je hem in je bios aanzet. en dan bijvoorbeeld hier de software downloaden.
ik zal dus toch eerst de kabel moeten maken, want als ik naar de sonyericcson wap pagina ga zegt ie dat die te groot ismaarjah, dat kost ook allemaal nog eens geld, downloaden niet. en het gaat me voornamelijk om afbeeldingen en thema's. spelletjes doe je toch niet zo snel.
update: (voor de geinteresseerden) nog een wap bij clubse
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:54 ]
Daar heb je wel gelijk in (ik stuur ook vaak afbeeldingen,beltonen en themas door via IrDa) maar moet toch ook vaak games doorsturen/verwijderen omdat men geheugen anders snel volzit.Wel spijtig dat er niet meer gratis games zijn._ferry_ schreef op 17 juni 2003 @ 19:25:
ik zal dus toch eerst de kabel moeten maken, want als ik naar de sonyericcson wap pagina ga zegt ie dat die te groot ismaarjah, dat kost ook allemaal nog eens geld, downloaden niet. en het gaat me voornamelijk om afbeeldingen en thema's. spelletjes doe je toch niet zo snel.
Weet iemand of er ooit nog gratis games worden uitgegeven door Mophun of SE ?
volgens mij neemt ie het mee naar de volgende maan ja (is bij abo iig wel zo)ajampaniki schreef op 17 juni 2003 @ 19:43:
[...]
Maar als je die 6 euro nou niet opmaakt, schrijft ie dan weer 6 euro af de volgende maand? Zou wel beetje klote zijn
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
ik had een zonder merk twee telefoons geleden gekocht, en gebruik ik nu nog steeds voor me t300. hij kostte 30 gulden en er zat een auto-sigarettenaansteker-adapter bijajampaniki schreef op 17 June 2003 @ 12:22:
Heeft iemand trouwens al een handsfreesetdingetje. Kheb nl ff in een winkel gekeken en daar hadden ze alleen een "orginele" van 40 euro. Zal vast wel iets goedkopers zijn dacht ik.
...
de rakker van de klantenservice maakte mij wijs dat je gewoon elke maand 6 euro betaald, alleen als je xtra neemt is dat eenmalig. Dus de extra kan je maar voor een maand krijgen en die van 6 euro loopt gewoon door.ajampaniki schreef op 17 June 2003 @ 19:43:
[...]
Maar als je die 6 euro nou niet opmaakt, schrijft ie dan weer 6 euro af de volgende maand? Zou wel beetje klote zijn
waarom is die voice memo zo zacht
nu kan ik helemaal niet muziek opnemen en hard afspelen, het is alleen hoorbaar als je je oor tegen de hoorn aan legd
Ja,voice memo is té zacht
.Spijtig minpunt imo.Opgenomen gesprekken zijn dan wel weer voldoende que volume/qualiteit
ik zal eens kijken of hij het harder afspeelt als ik het heel hard opneemEXE-cuter schreef op 18 June 2003 @ 11:33:
Ja,voice memo is té zacht.Spijtig minpunt imo.Opgenomen gesprekken zijn dan wel weer voldoende que volume/qualiteit
(disco op vol vermogen) al zal het denk niet veel uitmaken omdat erin blazen ook zacht klonk.
edit: werkt niet
[ Voor 16% gewijzigd door _ferry_ op 18-06-2003 18:48 ]
Verwijderd
Niet op maakt? Je betaald de € 6 sowieso, dat is gewoon je toegang tot onbeperkt Share. Je krijgt daar ook 2 MB voor om echt te internetten, die kan je niet meenemen.ajampaniki schreef op 17 juni 2003 @ 19:43:
De volgende maand wordt er dus weer € 6 afgeschreven (als dat er op staat) tenzij je het weer uit zet. Dan heb je weer een maand toegang tot Share. Betaal je het niet, dan heb je ook geen toegang tot Share...
ik ben benieuwd, vandaag voor 8€ een IrdA ontvangertje gehaald, dus morgen even fijn solderen en dan kan ik logo's enzo gaan overpompen
Ik heb hier de beschikking over een sweex irda ontvangertje. Weet iemand wat voor software ik daarvoor moet gebruiken?
Ik heb toevallig ook de beschikking over een sweex irda ontvangertje 
Je moet de MPM installeren (Mobile phone monitor) te vinden op www.sonyericsson.com (je moet de versie voor de T68i afhalen).
Je moet de MPM installeren (Mobile phone monitor) te vinden op www.sonyericsson.com (je moet de versie voor de T68i afhalen).
Waar haal jij voor 8euro een IRDA ontvanger?_ferry_ schreef op 21 juni 2003 @ 00:38:
ik ben benieuwd, vandaag voor 8€ een IrdA ontvangertje gehaald, dus morgen even fijn solderen en dan kan ik logo's enzo gaan overpompen
Het is zelfbouw begrijp ik??
ja klopt, bij HEC in delft, in CME loopt nog en draadje erover.djmartyn schreef op 22 June 2003 @ 19:30:
[...]
Waar haal jij voor 8euro een IRDA ontvanger?
Het is zelfbouw begrijp ik??
aleen werkt de mijne niet, want ik weet niet hoe ik het in me bios moet instellen enzo.
Ik zit er ook ff over te denken om een T300 te halen, maar wat is het verschil ten opzichte van de T310?
En is het mogelijk om met infra rood spelletjes naar je telefoon up te loaden? Of kun je nwe spelletjes allen dmv wap op je telefoon zetten.
Zijn er veel spelletjes te vinden op Internet voor deze telefoon?
En is het mogelijk om met infra rood spelletjes naar je telefoon up te loaden? Of kun je nwe spelletjes allen dmv wap op je telefoon zetten.
Zijn er veel spelletjes te vinden op Internet voor deze telefoon?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
de T310 is van de binnenkant exact hetzelfde als de T300, echter is er een iets ander frontje op gezet...
kijk maar:
T300:

T310:

en over die spelletjes: het is zeker mogelijk om spelletjes te uploaden naar je telefoon. Zoek maar eens op het internet naar Mophun games...
kijk maar:
T300:

T310:

en over die spelletjes: het is zeker mogelijk om spelletjes te uploaden naar je telefoon. Zoek maar eens op het internet naar Mophun games...
[ Voor 21% gewijzigd door jw op 23-06-2003 16:03 ]
wie van jullie heeft ook een zelfgebouwde IrDa ontvanger, en kan me ff helpen? ik heb vanalles geprobeert, maar krijg de mijne niet aan het werk. wat ik gedaan heb:
module gesoldeert en aangesloten, in het bios de 2e com poort als IrDa ingesteld, opgestart in win XP. daar stond bij draadloze verbindingen een interne IrDa module. maar bij MobilePhoneMonitor staat hij er niet bij, daar wil hij een verbinding via de com poort hebben ofzo?
IIG werkt die niet. ik heb ook effe met me webcam gekeken, mijn telefoon zie ik IR licht verzenden (met webcam kun je dat zien namelijk) maar de module zie ik geen licht verzenden als ik het achtergrondjes-transfer-programma start. heeft iemand anders ook een zelfgebouwde module, en hopelijk ook onder win XP, en kan diegene wat meer uitleg daarover geven, en eventueel ook even kijken met zijn webcam/digicam of er IR licht vanaf komt?
dan weet ik tenminste wat meer, want ik word er gek van
module gesoldeert en aangesloten, in het bios de 2e com poort als IrDa ingesteld, opgestart in win XP. daar stond bij draadloze verbindingen een interne IrDa module. maar bij MobilePhoneMonitor staat hij er niet bij, daar wil hij een verbinding via de com poort hebben ofzo?
dan weet ik tenminste wat meer, want ik word er gek van
Verwijderd
De t310 heeft wel net even wat minder functies, ik zou lekker voor de telefoon gaan die je het mooiste vindt. Tenzij je helemaal geilt op die themas enzo(of heeft de 310 die nou ook), maar de meeste mensen gebruiken die dingen een keer als ie nieuw is is mijn ervaring.
die spelletjes kan je trouwens gewoon van de site van se downen: stuur je 3* een sms, voor 1.10 per stuk ontvang je er drie, en bij de derde staat een link naar het spel via wap. Erg gemakkelijk.
die spelletjes kan je trouwens gewoon van de site van se downen: stuur je 3* een sms, voor 1.10 per stuk ontvang je er drie, en bij de derde staat een link naar het spel via wap. Erg gemakkelijk.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 19:27 . Reden: spelletjes ]
Ik heb ook de T300, maar ik vind het geluid wel erg zacht.
Misschien geen probleem voor de tweaker die altijd thuis zit, maar ik wil me nog wel eens op de straat verkeren.
Als je dan een beetje een losse broek aan hebt en je loopt, dan voel je die trilfunctie niet... en als er dan ook maar een klein beetje verkeer om je heen rijdt dan hoor je die polyfonische ringtones ook echt niet.
Ook de gespreksvolumes vind ik te zacht voor op de fiets of in een drukke omgeving.
Nee ik ben niet doof, ik vergelijk gewoon met andere toestellen....
Weet iemand of beide volumes gefixed zijn in een firmware update o.i.d.? Waar kan je changelogs van die firmwares vinden???
Misschien geen probleem voor de tweaker die altijd thuis zit, maar ik wil me nog wel eens op de straat verkeren.
Als je dan een beetje een losse broek aan hebt en je loopt, dan voel je die trilfunctie niet... en als er dan ook maar een klein beetje verkeer om je heen rijdt dan hoor je die polyfonische ringtones ook echt niet.
Ook de gespreksvolumes vind ik te zacht voor op de fiets of in een drukke omgeving.
Nee ik ben niet doof, ik vergelijk gewoon met andere toestellen....
Weet iemand of beide volumes gefixed zijn in een firmware update o.i.d.? Waar kan je changelogs van die firmwares vinden???
Metal up your ass
Pas maar op met losse broeken ! Ik ben mijne T300 vandaag in de bus verlorenJaymzHetfield schreef op 26 juni 2003 @ 21:20:
Als je dan een beetje een losse broek aan hebt en je loopt, dan voel je die trilfunctie niet...
(Wees gerust,ik zal zorgen dat ik hem terugkrijg of een nieuwe koop.Ik kan echt niet zonder mijn T300)
hebben jullie allemaal goed bereik? ik zat laast bij een vriend en hij had met zijn sagem half-vol bereik ik ik had 1 streepje. we hebben allebei orange. zijn telefoon is 2 jaar oud die van mij een weekje
het is iets minder dan met mijn t20e heb ik de indruk,maar ik heb zeker niet te klagen
Daar heb ik ook veel last van, als ik mijn T300 in mijn broekzak heb, kan het zo zijn dat ik een paar minuten gewoon geen bereik heb....lukeotto schreef op 30 June 2003 @ 19:56:
hebben jullie allemaal goed bereik? ik zat laast bij een vriend en hij had met zijn sagem half-vol bereik ik ik had 1 streepje. we hebben allebei orange. zijn telefoon is 2 jaar oud die van mij een weekje
Wat ik ook vreemd vind is dat er vaak 'Alleen noodoproepen' boven in mijn schermpje staat, maar dat ik wel 3 á 4 streepjes bereik heb
Een vriend van me heeft de T310 met de MCA-20 cam. Dit werkt perfect, maar is er ook een mogelijkheid om snel alle foto's via IR naar je laptop te uploaden. Nu moet je ze steeds kopieeren van de cam naar de telefoon en dan pas uploaden, dat duurt mega lang!
Verder vind ik bepaalde dingen maar traag werken.
Verder vind ik bepaalde dingen maar traag werken.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
je hebt dan bereik via bijv. kpn. die heeft zijn netwerk opengestelt voot uitsluitend noodoproepen. zo kan je altijd 112 bellen of je nou wel of geen bereik hebjw schreef op 30 June 2003 @ 21:32:
[...]
Daar heb ik ook veel last van, als ik mijn T300 in mijn broekzak heb, kan het zo zijn dat ik een paar minuten gewoon geen bereik heb....
Wat ik ook vreemd vind is dat er vaak 'Alleen noodoproepen' boven in mijn schermpje staat, maar dat ik wel 3 á 4 streepjes bereik heb
Hoi,
Ik heb m'n SE T300 gekocht vor € 149, met cam erbij, in de Proximus winkel.
Omdat ik de foto's genomen met de cam wel op m'n pc wil hebben, maar niet elke foto wil mailen, kocht ik een IR setje van Mobileaction, de MA-620.
Nu kan ik wel (onder XP) dingen naar de T300 zenden, maar ik kan de foto's op de T300 niet op mijn pc krijgen! Weet iemand hier een programma voor aub?
Omdat ik de foto's genomen met de cam wel op m'n pc wil hebben, maar niet elke foto wil mailen, kocht ik een IR setje van Mobileaction, de MA-620.
Nu kan ik wel (onder XP) dingen naar de T300 zenden, maar ik kan de foto's op de T300 niet op mijn pc krijgen! Weet iemand hier een programma voor aub?
Verwijderd
Cocico;
Bij verschillende toestellen is het niet mogelijk om foto's via IR te verzenden naar een pc.
Waarschijnlijk kun je wel via MMS het plaaje versturen naar jouw email-adres. (de operators willen er natuurlijk ook wat op verdienen en de makers van de telefoons willen natuurlijk graag dat de operators iets verdienen).
Bij verschillende toestellen is het niet mogelijk om foto's via IR te verzenden naar een pc.
Waarschijnlijk kun je wel via MMS het plaaje versturen naar jouw email-adres. (de operators willen er natuurlijk ook wat op verdienen en de makers van de telefoons willen natuurlijk graag dat de operators iets verdienen).
kies op de cam (in de afbeeldingen folder) eerst "verplaats camera>foon" en dan in je afbeeldingen folder op je foon kies je bij de opties van de foto: "versturen" en dan staat IrDA er ineens wel bij.. ir direct vanaf de camera kan niet..cocico schreef op 03 juli 2003 @ 12:35:
Hoi,
Als je een foto mms'ed copeert ie em ook eerst naar de foon.
welke software gebruiken jullie eigenlijk voor IrDa? ik doe tot nu toe telkens gewoon via windows werken, ik heb al het EEA gedownload, maar ik zoek nog steeds iets om alle contactpersonen te backuppen op me pc. want stuk voor stuk versturen via de telefoon duurt erg lang met 60 personen
Ik heb mijn T300 ook als proximus pakket gekocht.Je moet de "mobile phone monitor" downloaden van SE en "Floats Mobile Agent" downloaden (opensource programma)cocico schreef op 03 July 2003 @ 12:35:
Hoi,
FMAgent
stuk voor stuk?_ferry_ schreef op 03 July 2003 @ 18:18:
welke software gebruiken jullie eigenlijk voor IrDa? ik doe tot nu toe telkens gewoon via windows werken, ik heb al het EEA gedownload, maar ik zoek nog steeds iets om alle contactpersonen te backuppen op me pc. want stuk voor stuk versturen via de telefoon duurt erg lang met 60 personen
Kies gewoon op je T300:
menu -> telefoonboek -> geavanceerd -> telefoonboek
Dan stuurt ie een compleet adressen bestand naar je pc en die importeer je gewoon in outlook ofzo
Jammer dat je je foto's stuk voor stuk moet downloaden, maar 'k ben al blij dat het zo vlot werkt.
Mensen met IR: gaat dat ook zo traag bij jullie?
IR is idd niet zo snel met de gsm,maar door wat aan je instellingen (in windows) te veranderen kan je het toch sneller makencocico schreef op 04 July 2003 @ 13:07:
Jammer dat je je foto's stuk voor stuk moet downloaden, maar 'k ben al blij dat het zo vlot werkt.
Hoe dan?Exe-cuter schreef op 04 July 2003 @ 18:12:
[...]
IR is idd niet zo snel met de gsm,maar door wat aan je instellingen (in windows) te veranderen kan je het toch sneller maken
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb em juist trager moeten maken om de verbinding te doen werken, maar ik kocht de IR adpter om later niet met een nutteloze USB kabel te staan.
Nu kan ik er de Nokia 5210 ook mee aansturen, eens zien wat dat geeft!!!
Nu kan ik er de Nokia 5210 ook mee aansturen, eens zien wat dat geeft!!!
Dit bericht las ik op www.clubsonyericsson.com . De dag erna meteen de firmware laten bijwerken heb ik nog die calender functie niet. Iemand meer geluk?
Sync and calendar for T3x0!
Wednesday, June 25th, 2003
Another great firmware update to refresh your Sony Ericsson! The new R3B for T300 and T310 will add Syncronization of contacts and of the new organizer: calendar and notes
View photo of T310's calendar
Another great firmware update to refresh your Sony Ericsson! The new R3B for T300 and T310 will add Syncronization of contacts and of the new organizer: calendar and notes
Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof
Ik ben me suf aan het zoeken voor covertjes voor mijn T300.
In Belgiën & Nederland lijken ze niet te krijgen, maar in Duitsland & Amerika wel...
Weet niemand een Bzlgische/Nederlandse winkel waar je geimporteerde covers kan kopen voor een aanvaardbare prijs??
In Belgiën & Nederland lijken ze niet te krijgen, maar in Duitsland & Amerika wel...
Weet niemand een Bzlgische/Nederlandse winkel waar je geimporteerde covers kan kopen voor een aanvaardbare prijs??
Ik denk dat ik deze gsm binnenkort ook ga aanschaffen, dit is geen prijs voor zo'n qualiteit. 
Weet iemand waar ik het het beste (goedkoopste) kan halen ? Ik zie hem op de sites van kijkshop en mobileplaza niet meer staan.
Edit : Bij gsmplaza kan ik hem voor 209 euro krijgen + vodafone simkaart + 15euro beltegoed.
Weet iemand waar ik het het beste (goedkoopste) kan halen ? Ik zie hem op de sites van kijkshop en mobileplaza niet meer staan.
Edit : Bij gsmplaza kan ik hem voor 209 euro krijgen + vodafone simkaart + 15euro beltegoed.
[ Voor 62% gewijzigd door SCIxX op 28-07-2003 15:29 ]
Volgens mij is die firmware alleen voor de T310 (GSMPhoneSource.com)Jaime schreef op 12 juli 2003 @ 20:29:
Dit bericht las ik op www.clubsonyericsson.com . De dag erna meteen de firmware laten bijwerken heb ik nog die calender functie niet. Iemand meer geluk?
Zijn er mensen die tips hebben voor leuke (en betaalbare) spelletjes op deze (fantastische) gsm ?
Ik moet namelijk veel trein doen (binnen maand of 2), en dan is een leuk spelletje zeer welkom...
anders isset vlug
Ik moet namelijk veel trein doen (binnen maand of 2), en dan is een leuk spelletje zeer welkom...
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Kijk eens op http://www.sonyericsson.com/fun daar zijn wel een boel betaalbare spelletjes (via sms, dus das ook wel makkelijk).Boegel schreef op 29 juli 2003 @ 16:47:
Zijn er mensen die tips hebben voor leuke (en betaalbare) spelletjes op deze (fantastische) gsm ?
Ik moet namelijk veel trein doen (binnen maand of 2), en dan is een leuk spelletje zeer welkom...anders isset vlug
Misschien beetje onzinnge reply, maar toch leerzaam (zo krijgt het topic ook weer een verdient schopje
). Het is sony ericsson ipv sony erricson(topic naam). 
Hier btw nog een t300 deticated site. (ringtones games etc)
http://jaovmu.virtualave.net/
Ik heb nog niks van getest dus betreden op eigen risico.
Weet ook niet zeker of ik de link mag posten (aangezien het volgens mij gratis games zijn
)
Dan mag een modje hem zo weghalen.
Hier btw nog een t300 deticated site. (ringtones games etc)
http://jaovmu.virtualave.net/
Ik heb nog niks van getest dus betreden op eigen risico.
Weet ook niet zeker of ik de link mag posten (aangezien het volgens mij gratis games zijn
Dan mag een modje hem zo weghalen.
[ Voor 50% gewijzigd door SCIxX op 31-07-2003 00:50 ]
Hmm check deze coole frontjes, waarom zijn die niet gewoon in NL beschikbaar.

Original, Sony/Ericsson T300-front, Cool Sky, IST-21.
Original, Sony/Ericsson T300-front, Fashion Purple, IST-21.
Original, Sony/Ericsson T300-front, Spicy Orange, IST-21.
Ik vind die donkerblauwe wel erg cool.
Original, Sony/Ericsson T300-front, Fresh Lime, IST-21.
Original, Sony/Ericsson T300-front, Cool Sky, IST-21.
Original, Sony/Ericsson T300-front, Fashion Purple, IST-21.
Original, Sony/Ericsson T300-front, Spicy Orange, IST-21.Ik vind die donkerblauwe wel erg cool.
Original, Sony/Ericsson T300-front, Fresh Lime, IST-21.
Het domme is, dat je ze online kan kopen, maar ze worden niet naar Nl/Be verstuurd!!
ik heb die Fresh Lime IST21SCIxX schreef op 03 August 2003 @ 17:20:
Hmm check deze coole frontjes, waarom zijn die niet gewoon in NL beschikbaar.![]()
[afbeelding] Original, Sony/Ericsson T300-front, Cool Sky, IST-21.
[afbeelding] Original, Sony/Ericsson T300-front, Fashion Purple, IST-21.
[afbeelding] Original, Sony/Ericsson T300-front, Spicy Orange, IST-21.
Ik vind die donkerblauwe wel erg cool.
[afbeelding] Original, Sony/Ericsson T300-front, Fresh Lime, IST-21.
ik hoop wel dat die frontjes leverbaar worden hier, want ik heb in een dronken bui me foon laten pleuren, onderaan zitten nu allemaal krasjes/putjes
ik heb zelfs nog geen no-name frontjes gezien ervoor hier ergens in de buurt en dan is op de zwarte markt toch wel een grote frontjes handel
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Waar kan je ze bestellen en hoe duur?
http://www.mobilefun.co.uk/cat/T300-Covers.htm
voor 14,95 pond. Maar ze hebben nu alleen nog die rode en die blauwe...
op www.expansys.co.uk hebben ze ook best veel accesoires maar weer geen frontjes...
Verwijderd
Ik heb hem! En ik heb ook al ontdekt dat je een schaakprogramma ervoor kan downloaden! Anyway, ik las dat er ook nieuwe firmware (met kalender) voor is. Zou ik die met een datakabel er zelf op kunnen zitten of moet ik daarvoor naar een Service Point? En waar zijn die Service Points eigenlijk?
ik heb ook nog een duitse site gevonden, misschien kun je daar wat weg halen: http://www.telido.de/produkt.asp?p=kk&products_id=20373
/edit:
ik zie net dat ze niet buiten duitsland leveren, pech gehad dus...
/edit:
ik zie net dat ze niet buiten duitsland leveren, pech gehad dus...
[ Voor 24% gewijzigd door jw op 26-08-2003 22:00 ]
Verwijderd
Ik heb hem al, wil gewoon weten waar (en als ik het zelf kan met een datakabel: hoe?) je aan de nieuwste firmware kan komen. Hoe kun je trouwens zien welke versie je zelf hebt?
Schaakspel is trouwens best goed. Geweldig!
Schaakspel is trouwens best goed. Geweldig!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 22:49 ]
misschien was dit een iets nuttigere post voor djMartyn, want ik had het eigenlijk over die covers / accesoires...Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 22:39:
Ik heb hem al, wil gewoon weten waar (en als ik het zelf kan met een datakabel: hoe?) je aan de nieuwste firmware kan komen. Hoe kun je trouwens zien welke versie je zelf hebt?
Machi, waar kan je dat schaakspel downloaden??
Ok, ik heb nog even een vraag / probleem:
ik heb al een poosje problemen met mijn laadapparaat in combinatie met mijn T300.
Op het moment dat ik wil opladen dan druk ik de stekker er onderin, dit meld de telefoon netjes dat hij gaat 'snelladen' dan leg ik dus mijn telefoon naast mijn bed. En kijk ik even later weer, is hij helemaal NIET meer aan het opladen. Op het moment dat ik het snoertje even aanraak meld hij opnieuw 'snelladen'....
ik denk zelf dat het snoertje naar de filistijnen is, heeft een van jullie misschien ook dit probleem?
Waar moet ik dit eigenlijk regelen zodat ik een nieuw laadapparaat krijg, ik heb mijn tel. namelijk nog maar een paar maanden (gekocht bij de kijkshop...)
ik heb al een poosje problemen met mijn laadapparaat in combinatie met mijn T300.
Op het moment dat ik wil opladen dan druk ik de stekker er onderin, dit meld de telefoon netjes dat hij gaat 'snelladen' dan leg ik dus mijn telefoon naast mijn bed. En kijk ik even later weer, is hij helemaal NIET meer aan het opladen. Op het moment dat ik het snoertje even aanraak meld hij opnieuw 'snelladen'....
ik denk zelf dat het snoertje naar de filistijnen is, heeft een van jullie misschien ook dit probleem?
Waar moet ik dit eigenlijk regelen zodat ik een nieuw laadapparaat krijg, ik heb mijn tel. namelijk nog maar een paar maanden (gekocht bij de kijkshop...)
Verwijderd
Schaakspel kost helaas wel geld, maar is dan ook de moeite waard. Dat schaakprogramma kun je op www.mophungames.com kopen voor 5 dollar met een creditcard. Is het geld wel de moeite waard. Kan het je ook niet doorzenden, wordt zo beveiligd dat een game maar op 1 toestel werkt.
Maar hoe zit het nu met die nieuwe firmware?
Maar hoe zit het nu met die nieuwe firmware?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 22:27 ]
Terugbrengen/sturen naar de kijkshop veronderstel ikjw schreef op 27 August 2003 @ 21:02:
Verwijderd
in #sonyericsson @ irc.tweakers.net hebben we een grote collectie aan freeware games, misschien zit er wat voor je tussenBoegel schreef op 29 juli 2003 @ 16:47:
Ik moet namelijk veel trein doen (binnen maand of 2), en dan is een leuk spelletje zeer welkom...anders isset vlug
weet iemand waar ik deze telefoon nog goedkoop kan krijgen (prepaid)????
want zoals een reply daarboven van een tweaker zie ik ze ook niet meer op de kijkshop site etc.............
want zoals een reply daarboven van een tweaker zie ik ze ook niet meer op de kijkshop site etc.............
Verwijderd
Ik heb mijn gsm gebruikt onder de douche
en nu zit er een waterplek op mijn lcd scherm weet er iemand hoe ik die eruit kan krijgen? De gsm zelf werkt nog perfect en ik heb nu de cover en batterij uitgehaald, maar op de lcd zie ik geen water liggen dus ik denk da het eronder zit. Hoe moet ik dit fixen?
Ik ben net terug van Griekenland, Kreta, en daar is de T300 een gsm die nog veel verkocht wordt, door Vodafone bvb.
Ik dacht dus dat ik er wel een cover zou vinden, en net toen ik dat dacht viel mijn oog op een SonyEricsson winkel. Ik stap naar binnen en probeer die gasten (die moeilijk Engels spreken) uit te leggen wat ik wil , en wordt meegestuurd naar achteren, die man trekt een schuif open met allemaal frontjes, toetsjes, speakertjes & schermpjes. Ergens achteraan staat een bakje met daarin het donkergroene en rode frontje. Ik dacht, die lijkt me wel mooi en vraag naar de prijs: € 41!!! Ik zeg die man dat dat wel erg veel is en dat ik er niet zo veel geld voor over heb, en vraag hem ofie geen € 14 wil zeggen, niet dus.
Teleurgesteld loop ik verder en ga in iedere winkel covers bekijken en vragen... Toen ik bijna de moed verloor en tegen mijn vriendin zei dat dit echt de laatste winkel was, was het raak: een Fashion Purple cover (inn verpakking!) voor maar € 17, daar moest ik niet over nadenken... Voor € 8 kocht ik dan nog een skin (speciaal voor de SE T300) met een clip, en men gsm'etje kan weer voor 'n eind mee!
Ik dacht dus dat ik er wel een cover zou vinden, en net toen ik dat dacht viel mijn oog op een SonyEricsson winkel. Ik stap naar binnen en probeer die gasten (die moeilijk Engels spreken) uit te leggen wat ik wil , en wordt meegestuurd naar achteren, die man trekt een schuif open met allemaal frontjes, toetsjes, speakertjes & schermpjes. Ergens achteraan staat een bakje met daarin het donkergroene en rode frontje. Ik dacht, die lijkt me wel mooi en vraag naar de prijs: € 41!!! Ik zeg die man dat dat wel erg veel is en dat ik er niet zo veel geld voor over heb, en vraag hem ofie geen € 14 wil zeggen, niet dus.
Teleurgesteld loop ik verder en ga in iedere winkel covers bekijken en vragen... Toen ik bijna de moed verloor en tegen mijn vriendin zei dat dit echt de laatste winkel was, was het raak: een Fashion Purple cover (inn verpakking!) voor maar € 17, daar moest ik niet over nadenken... Voor € 8 kocht ik dan nog een skin (speciaal voor de SE T300) met een clip, en men gsm'etje kan weer voor 'n eind mee!
Als het niet teveel moeite is , wil ik graag wat fotootjes/images zien ja
'k Heb geen space om ze te zetten, ik wil ze wel mailen
Verwijderd
Ik heb een datakabel voor mijn T300 gekocht. Nu kom ik erachter dat je hem alleen via IrdA kan gebruiken.
Klopt dat? Is er misschien een methode om er onderuit te komen? Bestaat er trouwens software waarmee ik mijn gsm kan flashen?
Je kan wel een kabel gebruiken dacht ik, maar enkel voor naar de gsm te uploaden. In mijn geval dus bijna nutteloos.
Ik heb em bij V&D voor 90 euro, met vodafone ...kenny89 schreef op 28 augustus 2003 @ 19:21:
weet iemand waar ik deze telefoon nog goedkoop kan krijgen (prepaid)????
met 20 euro retour op rekening en 15 euro beltegoed..EvilTuinHekje schreef op 18 September 2003 @ 21:59:
[...]
Ik heb em bij V&D voor 90 euro, met vodafone ...
en goed nieuws: VodaFone was vergeten em te Locken.. dus het is simlockvrij
// sorry, moest ff zeggen... ik werk zelf bij de Electric City
---
Is het mogelijk om de naam van je provider niet te laten verschijnen, alleen batterijwaarden en tijd?
dit probleem heb ik ook! denk een draadbreukje, ik breng hem denk ook maar terug, want niet mogen bewegen tijdens het laden is ook watjw schreef op 27 augustus 2003 @ 21:02:
Is het mogelijk om de naam van je provider niet te laten verschijnen, alleen batterijwaarden en tijd? --> weet niemand dit?
Ik heb in de Fnac Gent 3 covertjes zien hangen voor de T300...
Ik heb in de Fnac Gent 3 covertjes zien hangen voor de T300...
Mijn sony j70 heeft het bijna begeven en nou ben ik dus op zoek naar een andere.
De T300 lijkt me wel zeer geschikt vooral als ik 'm voor circa 100 euro kan krijgen.
Weet iemand nog waar die te koop is?
Op de halford site staat die niet meer namelijk en dat is de goedkoopste volgens de pricewatch.
De T300 lijkt me wel zeer geschikt vooral als ik 'm voor circa 100 euro kan krijgen.
Weet iemand nog waar die te koop is?
Op de halford site staat die niet meer namelijk en dat is de goedkoopste volgens de pricewatch.
Verwijderd
Hij is traag, langzaam (hetzelfde dus
) , heeft zachte beltonen, is krakkemikkerig en hij gaat snel kapot
ik heb m snel verkocht: voor mij nooit meer een sonyericsson
ik heb m snel verkocht: voor mij nooit meer een sonyericsson
lamerd
Is echt een fijn toestelletje hoor Zak , maar ik weet niet waar je hem in Nederland kan kopen
Is echt een fijn toestelletje hoor Zak , maar ik weet niet waar je hem in Nederland kan kopen
Nou ik was vandaag even naar de v&d gegaan. Daar lag die dus voor €89,99. Vodafone prepaid... komt mooi uit want ik heb ook vodafone.
Nou even er mee spelen
-edit-
Krijg 'm niet gesynchroniseerd
foutcode: 0x88880024
Waar kan ik opzoeken wat de fout nou is?
Nou even er mee spelen
-edit-
Krijg 'm niet gesynchroniseerd
foutcode: 0x88880024
Waar kan ik opzoeken wat de fout nou is?
[ Voor 29% gewijzigd door Zak op 17-10-2003 16:47 ]
Ik heb geinstalleerd de Mobile Phone Monitor want die was verplicht las ik op clubsonyericsson.com
En om te synchroniseren de phone book & text manager van Ericsson. Deze heb ik ook van de site van clubsonyericsson.com
Ik heb nou maar van mijn adressenlijst in Palmdesktop een VCF gemaakt en die gestuurd. Maar nou moet ik alles handmatig in groepen gaan indelen en ik heb nogal wat nummers...
Ik wil gewoon met dat phone book programma werken
Ook een programma Phone settings (wederom via clubsonyericsson.com) geeft die foutmelding.
-edit-
Net FloAt's Mobile Agent geinstalleerd... begon goed. Vond meteen de telefoon maar zodra ik wil syncen geeft die een error. Can't connect to phone.
Terwijl hij wel alles uit kan lezen in het begin... batterijstatus, software revisie (R1d011 btw), serial number etc etc... alles behalve het telefoonboek...
Ik vind het nou niet meer leuk eerlijk gezegd... begin me te irriteren wat is er mis?
En om te synchroniseren de phone book & text manager van Ericsson. Deze heb ik ook van de site van clubsonyericsson.com
Ik heb nou maar van mijn adressenlijst in Palmdesktop een VCF gemaakt en die gestuurd. Maar nou moet ik alles handmatig in groepen gaan indelen en ik heb nogal wat nummers...
Ik wil gewoon met dat phone book programma werken
Ook een programma Phone settings (wederom via clubsonyericsson.com) geeft die foutmelding.
-edit-
Net FloAt's Mobile Agent geinstalleerd... begon goed. Vond meteen de telefoon maar zodra ik wil syncen geeft die een error. Can't connect to phone.
Terwijl hij wel alles uit kan lezen in het begin... batterijstatus, software revisie (R1d011 btw), serial number etc etc... alles behalve het telefoonboek...
Ik vind het nou niet meer leuk eerlijk gezegd... begin me te irriteren wat is er mis?
[ Voor 29% gewijzigd door Zak op 17-10-2003 20:50 ]
Die FloAt's Mobile Agent is een hemels stukje software. Ik gebruikte niks anders.
Die fout van je is idd vreemd.
Gebruik je infrarood :
-Probeer eens een simpel jpg-tje op je pc te selecteren --> kopieren naar ... --> Infrarood ontvanger
-Op je GSM een afbeelding selecteren en doorsturen via infrarood
Als dit lukt is het een fout in FMA vrees ik
Die fout van je is idd vreemd.
Gebruik je infrarood :
-Probeer eens een simpel jpg-tje op je pc te selecteren --> kopieren naar ... --> Infrarood ontvanger
-Op je GSM een afbeelding selecteren en doorsturen via infrarood
Als dit lukt is het een fout in FMA vrees ik
Dat lukt allebei. 
Ik heb al ringtones, afbeeldingen en spelletjes van en naar de telefoon gestuurd via infrarood. Maar dit allemaal via de infrarood optie in windows.
Ik heb al ringtones, afbeeldingen en spelletjes van en naar de telefoon gestuurd via infrarood. Maar dit allemaal via de infrarood optie in windows.
Hm ik ben vandaag eens gaan kloten met de verschillende versies van FMA.
Ik kan in alle versies opeens wel mijn sms bekijken en ook verplaatsen en versturen etc.
In een oude versie(0.9.7 meen ik) kan ik wel mijn telefoonboek ophalen maar in die versie kan je niks wijzigen/toevoegen deleten... niet echt handig dus.
In alle andere versie krijg ik een error.
0.9.8: Invalid respond 00 00 07 01 00 00 00
0.9.9 t/m 0.9.11 geven gewoon aan error.
0.9.12:
16:01:33:940: Sync Phonebook started.
16:01:36:955: Error: synchronize aborted
Welke instelling heb ik fout staan? Ik wil dit programma heel erg graag gebruiken want het lijkt me echt MEGA makkelijk.
Is er iemand die het wel werkende heeft gekregen?
Ik kan in alle versies opeens wel mijn sms bekijken en ook verplaatsen en versturen etc.
In een oude versie(0.9.7 meen ik) kan ik wel mijn telefoonboek ophalen maar in die versie kan je niks wijzigen/toevoegen deleten... niet echt handig dus.
In alle andere versie krijg ik een error.
0.9.8: Invalid respond 00 00 07 01 00 00 00
0.9.9 t/m 0.9.11 geven gewoon aan error.
0.9.12:
16:01:33:940: Sync Phonebook started.
16:01:36:955: Error: synchronize aborted
Welke instelling heb ik fout staan? Ik wil dit programma heel erg graag gebruiken want het lijkt me echt MEGA makkelijk.
Is er iemand die het wel werkende heeft gekregen?
[ Voor 19% gewijzigd door Zak op 19-10-2003 15:56 ]
Ik word echt gek van het handmatig wijzigen van gegevens. Ik heb gewoon veel nummers en om ze iedere keer stuk voor stuk te versturen faalt...
Niemand die een oplossing weet?
Niemand die een oplossing weet?
Bij mij werktte het programma gewoonweg schitterend (voor ik mijn gsm verloor that is
)
Ik had zelfs scriptjes geschreven/aangepast zodat ik mijn pc kon besturen met de T300.
kijk anders eens op
http://www.mobiledia.com/specs/2.html
en hun forum : http://www.mobiledia.com/forum/forum4.html
mss dat ze daar weten , want het moèt gewoon lukken
Ik had zelfs scriptjes geschreven/aangepast zodat ik mijn pc kon besturen met de T300.
kijk anders eens op
http://www.mobiledia.com/specs/2.html
en hun forum : http://www.mobiledia.com/forum/forum4.html
mss dat ze daar weten , want het moèt gewoon lukken
Weet je zeker dat je een T300 had? En kon je met FMA je phonebook ophalen en editten?
ik begin namelijk te betwijfelen of het in godsnaam wel kan.
maar rare vraag, je hebt toch je nummers op je SIM staan?
die kun je gewoon importeren in je foon, en andersom ook, je kunt zo zeg maar simkaarten "copieren"...
die kun je gewoon importeren in je foon, en andersom ook, je kunt zo zeg maar simkaarten "copieren"...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Zie ik eruit alsof ik geen T300 had ofzowZak schreef op 26 October 2003 @ 13:32:
Weet je zeker dat je een T300 had? En kon je met FMA je phonebook ophalen en editten?
Dat kan idd wel eens het probleem zijn. De T300 zet alle nummers in het vast geheugen (kan je volgens mij zelfs niet kiezen). FMA kan enkel gegevens uit de SIM-kaart halen.zwahiel schreef op 26 October 2003 @ 13:42:
maar rare vraag, je hebt toch je nummers op je SIM staan?
Kan je btw bellen en sms-jes sturen vanuit FMA ?
Stuur me anders ff een mailtje , dan kan ik via netmeeting ofzow eens kijken
ja en die SIM-nummers kan je alleen bekijken... kan ik dus ook. Maarja daar heb je dus geen kut aan.Exe-cuter schreef op 26 October 2003 @ 15:38:
Dat kan idd wel eens het probleem zijn. De T300 zet alle nummers in het vast geheugen (kan je volgens mij zelfs niet kiezen). FMA kan enkel gegevens uit de SIM-kaart halen.
Wat ik wil is het phonebook editten en dat kan sinds 0.9.10 Maar niet met de T300 blijkbaar.
Verwijderd
Weet iemand toevallig of alle T300's van VodaFone simlockvrij zijn? Bij Dixons kun je nu ook een T300 met 15 euro VodaFone beltegoed voor 90 euro halen. Ik heb namelijk een Orange abonnement en wil graag alleen een nieuw toestel.TweakBoy schreef op 18 september 2003 @ 23:11:
[...]
met 20 euro retour op rekening en 15 euro beltegoed..
Ister echt niemand die de mailfunctie werkende heeft gekregen?
Aanbieding is nog steeds geldig (ook bij Dixons). Is die 20 euro retour ook nog steeds geldig? Is dit een actie van v&d of van vodafone?TweakBoy schreef op 18 september 2003 @ 23:11:
[...]
met 20 euro retour op rekening en 15 euro beltegoed..