Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
staan die 20 channel midi's nou al ergens?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:51

KRASH

Juist ja...

@ Zwahiel : Ik heb je net een mail gestuurd waar je de midi's kunt downloaden...

• Neophyte_NL
  • Laatst online: 18-11 13:37
Heeft iemand al geexperimenteerd met schoonmaakmiddel om dat schermpje op de voorkant wat minder vettig te krijgen? Heb hem nu 1/1/2 maand en nog steeds zie ik elke vingerafdruk erop zitten/komen.

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Welk middel is dat dan, mijn scherm is ook elke keer zo fucking smerig :(

Verwijderd

hehe, dat heb ik met men nokia 6610 ook maar als ik hem een tijdje in men binnenzak samen met een toegevouwde zakdoek stop, dan gaan ze er vanzelf af, vind het ook wel lastig aan die LCD schermpjes, maar er is nog steeds geen enkel kras op, knap gedaan zo! :+

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 18:38

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 22:56:
hehe, dat heb ik met men nokia 6610 ook maar als ik hem een tijdje in men binnenzak samen met een toegevouwde zakdoek stop, dan gaan ze er vanzelf af, vind het ook wel lastig aan die LCD schermpjes, maar er is nog steeds geen enkel kras op, knap gedaan zo! :+
werkt idd perfect, deed ik met mijn siemens ook altijd :) :*)

@matsie, rustig rustig, * zwahiel is bezig! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

En welke Theme gebruiken jullie op je T300 ??
Ik gebruik nual een maand ofzo me zelfgemaakte Spitfire Blue theme.
En jullie al een favo gevonden?? :P

hier staat tegenwoordig ook een verhaal over het 'mooier maken' van plaatjes met photosjop voor je T300 :) Lijkt erg op wat hier laatst in het topic voorbij schoot.

[ Voor 34% gewijzigd door CT op 28-01-2003 15:02 ]

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Ik heb ergus een theme gedownload, weet niet meer waarvandaan :D

• Neophyte_NL
CT schreef op 28 januari 2003 @ 14:49:
hier staat tegenwoordig ook een verhaal over het 'mooier maken' van plaatjes met photosjop voor je T300 :) Lijkt erg op wat hier laatst in het topic voorbij schoot.
Denk dat jij deze topic van mrKite bedoelt:

[rml][ cleartype]voor plaatjes[/rml]

Deze topic levert hele mooie 'cleartype' plaatjes op. Helaas zijn deze wel groter dan de 3kb die de BEN wap/gprs server toestaat :(

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Moet je ze zippen :P :P :P

Voor de nokia 7650 is er een java app die zip bestanden kan openen, hopen dat deze binnenkort ook voor de T300 komt :)

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

T300 heeft geen java, dus we kunnen lekker lang wachten gok ik zo :P

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

CT schreef op 28 januari 2003 @ 23:41:
T300 heeft geen java, dus we kunnen lekker lang wachten gok ik zo :P
:? T300 heeft tog wel java :? die games lopen toch op javasysteem van Mophun??!
of heb ik ut nou verkeerd...

CT kan je ff pic maken van die Theme van je?? dan weet ik of ie mooi is :)

[ Voor 13% gewijzigd door AAC op 29-01-2003 18:11 ]

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Mophun is gewoon een of ander VM.. maar het is geen java, het is mophun :P
En je kan mophun applicaties in C/C++ of Java programmeren. Maar uiteindelijk moet het gecompileerd worden naar mophun. (en je moet een licentie ding aanvragen dus je progje moet gekeurd worden jadadada etc... zie hier voor details.)

en hier
Afbeeldingslocatie: http://www.cybertim.net/sites/www.cybertim.net/temp/t300.jpg zie je me theme ding op het scherm :P

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Ik heb net van iemand gehoord dat er ook bleutooth dingetjes zijn voor de T300 die je zo onder je foon kun doen, is dit waar?
Het is volgens hem net zoiets als die camera, dat je hem er zo onder kunt klikken...

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
*kick*

staan er al ringtones online zwahiel?

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 21:17

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

keb na een dagje kutten eindelijk de irda aan de praat met de proggies die erbij (handset manager van mobileaction.com) en werkt lekker om themes, ringtones en games te uploaden en stukken goedkoper als wappen. Ook heb ik een bureaulader gekocht de CDS-11 en moet zeggen bevalt me prima staat leuk stabiel op dat ding al kan je het er niet aan zien.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Frieda
  • Niet online
KRASH schreef op 30 January 2003 @ 21:26:
Ik heb net van iemand gehoord dat er ook bleutooth dingetjes zijn voor de T300 die je zo onder je foon kun doen, is dit waar?
Het is volgens hem net zoiets als die camera, dat je hem er zo onder kunt klikken...
die dingen verkopen ze op de us site, maar ik weet niet of dat compatible is met de T300 (die staat er daar iig niet bij)..

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Naja, als ze er zijn komen ze binnenkort ook wel in NL denk ik :)

• KRASH

KRASH

Juist ja...

En kijk dan ff bij "compatibility", daar staat de T300 niet bij :(

• Frieda
  • Niet online
nej dat zei ik al.. maar dat wil niet altijd zeggen dat ie t niet doet. ik heb een datakabel die officieel niet compatible is met de T300 en die werkt ook gewoon.. mail ze anders effe!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Frieda schreef op 02 februari 2003 @ 13:45:
*kick*

staan er al ringtones online zwahiel?
nog niet, ik ben nog bezig had van 't weekende geen tijd anders was ik al klaar geweest :X

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Heb je al die ringtones van mij ook al gedownload dan ?

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

wat kost dat cameratje voor de T300???
die CMA25 ofzo, want ik kan die nergens vinden :/

• KRASH

KRASH

Juist ja...

ik d8 169 euro, ik zag hem laatst op dixons.nl staat...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op Ebay staan de cameraatjes vaak ook erg goedkoop aangeboden. Het is wel een gok omdat ze vaak uit Amerika moeten komen, maar voor minder dan $100 lukt het zeker. Zelfs met verzendkosten is het dan goedkoper. En als je het aandurft koop je er natuurlijk meer bij dezelfde aanbieder, want je raakt ze toch wel met winst kwijt.

linkje. Veel in Europa nu, zie ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Canaria op 03-02-2003 22:53 . Reden: link ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 00:01
er zit dus infrarood op he?
Maar ik heb op m`n pc geen infrarood aansluiting dus de vraag is waar je zo een ding kan kopen/makkelijk maken?

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

ik heb een usb-->irda adapter gekocht de MA-620 Infrarood Adapter USB van merk Mobile Action Technology bij http://www.mobileplaza.nl/ en deze werkt perfect er zit ook een handset manager bij voor het opslaan van je phonebook ofzo en met de drivers die erbij zitten kan je elke soort file over zenden dus lekker makkelijk met midi,gif,jpeg files. Als je het phone monitor proggie gebruikt van SE kan je zelfs de proggies van SE gebruiken zoals image editor.

hier direct linkie http://www.mobileplaza.nl...ategoryID=17&DivisionID=1

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Verwijderd

ik heb zelf een ir-poort geklust, zie http://www.infraredport.com je bent dan voor 8 euro klaar (alleen een irda-unit, weerstandje, snoertje en een stekkertje nodig)
Afbeeldingslocatie: http://www.infrarotport.de/teil_klein.GIF

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 18:18 ]

Verwijderd

Even over dat IR setje bij mobileplaza. Is die ook compatibel met de T300, want bij mobileplaza staat de T300 niet in het lijstje. :? De T68i wel btw.

Is er overigens ook software te krijgen voor Apple? Anders moet ik het doen in Virtual PC en ik heb een grafhekel aan dat programma...

• marteltor
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 18:16:
ik heb zelf een ir-poort geklust, zie http://www.infraredport.com je bent dan voor 8 euro klaar (alleen een irda-unit, weerstandje, snoertje en een stekkertje nodig)
[afbeelding]
ik hou over het algemeen wel van solderen en knutselen enzo ;) maar als ik dit zie Afbeeldingslocatie: http://www.infrarotport.de/tfds_plan.GIFdan krijg ik er al minder zin in :{

edit: hij valt eigenlijk wel mee, maar dat TFDS4500 geval, is dat in alle electronica zaken te krijgen :?

[ Voor 12% gewijzigd door marteltor op 04-02-2003 19:52 ]

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 18:54:
Even over dat IR setje bij mobileplaza. Is die ook compatibel met de T300, want bij mobileplaza staat de T300 niet in het lijstje. :? De T68i wel btw.

Is er overigens ook software te krijgen voor Apple? Anders moet ik het doen in Virtual PC en ik heb een grafhekel aan dat programma...
Ik heb een T300 en dit setje dus het werkt trouwens die site van mobileplaza is dus niet up2date kijk maar is op de site van het product zelf http://www.matweb-01.com/English/dls-ir.htm

Verwijderd

marteltor, bij de lokale electronica boer hier hadden ze er nog precies 1. bij conrad hebben ze hem ook. ik denk dat dit een redelijk gangbaar component is..

Verwijderd

Ik lees dat er ook een USB datakabel is voor de T68 enzo. Maar de T300 staat er wederom niet bij. Zou deze ook T300 compatibel zijn, want zo'n USB setje kost wel ff 20 euro minder dan het infrarood setje. Het USB setje heet MA 8910. Ik had hem hier gezien: http://www.stuntprijzen.net/datakabelusb.html

Kan iemand mij vertellen of deze het ook doet met de T300?

• Frieda
  • Niet online
met zo'n kabel kan je wel wat van je pc naar je foon krijgen maar niet omgekeerd.. denk daar wel aan!

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Ik heb op mijn site nu GRATIS polyphonic ringtones te downloaden die ook geschikt zijn voor je Ericsson T300!

http://www.goringtones.nl/

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 05:47
KRASH schreef op 05 February 2003 @ 19:27:
Ik heb op mijn site nu GRATIS polyphonic ringtones te downloaden die ook geschikt zijn voor je Ericsson T300!

Cool, staan leuke ringtones op.

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 19:06:
Ik lees dat er ook een USB datakabel is voor de T68 enzo. Maar de T300 staat er wederom niet bij. Zou deze ook T300 compatibel zijn, want zo'n USB setje kost wel ff 20 euro minder dan het infrarood setje. Het USB setje heet MA 8910. Ik had hem hier gezien: http://www.stuntprijzen.net/datakabelusb.html

Kan iemand mij vertellen of deze het ook doet met de T300?
nogmaals kijk is op de officiele site van het product daar staat precies wat hij ondersteund

• marteltor
ViperTPR schreef op 06 februari 2003 @ 06:23:
[...]

nogmaals kijk is op de officiele site van het product daar staat precies wat hij ondersteund
regelmatig staat de officiele naam van het product er niet bij :(

Verwijderd

ViperTPR schreef op 06 February 2003 @ 06:23:
[...]

Maar die officiele site kan ik dus niet vinden met Google...
Je vind allemaal sites waar ze dat ding verkopen, maar de fabrikant staat er niet tussen. :(

ps. en www.fonedatasuite.com werkt ook niet

• AAC
  • Niet online

AAC

KRASH schreef op 05 februari 2003 @ 19:27:

ligt het aan mij of doen die (polyphonic) ringtones het niet??

weet iemand nog een goede online shop voor sonyericsson accesoires?? (liefst onder rembours betalen, maar anders maakt ooknie uit..)

[ Voor 19% gewijzigd door AAC op 08-02-2003 17:58 ]

• Ralpy
  • Laatst online: 16-11 13:53
welke software gebruiken jullie om telefoon te synchroniseren met outlook en plaatjes te uploaden enzo?
want ik kan niet echt veel werkends vinden.. alleen www.clubsonyericsson.com

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 09:07:
[...]

Maar die officiele site kan ik dus niet vinden met Google...
Je vind allemaal sites waar ze dat ding verkopen, maar de fabrikant staat er niet tussen. :(

ps. en www.fonedatasuite.com werkt ook niet
ik had bij dat irda geval al een link erbij gezet van MIA en die kabel die jij bedoeld is ook van dat merkt kijk maar eens hier

http://www.matweb-01.com/English/solutions-fds.htm <-- voor serial en usb

en synchroniseren met outlook is mij nog niet gelukt ik geloof ook niet dat deze optie er in zit want bij de t68(i) wordt via de SE site proggies beschikbaar gesteld die dat kunnen en bij de T300 niet

[ Voor 4% gewijzigd door [RNMC] Viper op 08-02-2003 20:17 ]

• AAC
  • Niet online

AAC

Ralpy schreef op 08 February 2003 @ 18:50:
welke software gebruiken jullie om telefoon te synchroniseren met outlook en plaatjes te uploaden enzo?
want ik kan niet echt veel werkends vinden.. alleen www.clubsonyericsson.com
om plaatjes te uploaden gebruik gwoon dat infraroodschermpje van windowsxp.
en het nut van met outlook syncen zie ik niet egt, de agenda van de t300 is nou ook weer niet zo geweldig en mail syncen gaat waarschijnlijk tog niet lukken...

• AAC
  • Niet online

AAC

*kick*

heeft iemand ervaring met deze online winkel: http://www.gsmphonesource.com/cellphonespecials.html ?
ze hebben namelijk beswel goeie aanbiedingen: communicam mca-25 voor €72, desktop stand voor 12€ ofzo en frontjes ook zoiets.... :)

• Neophyte_NL
hmm bij mij is die hele site niet bereikbaar

Verwijderd

Neophyte_NL schreef op 09 February 2003 @ 21:18:
same4me

• marteltor
hij doet het hier gewoon :)

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Hier nu weer wel, gister avond niet :S

• AAC
  • Niet online

AAC

laatstereplys:
Hier nu weer wel, gister avond niet :S
maar dat was de vraag niet :P ;)

iemand ervaring met die winkel?

[ Voor 31% gewijzigd door AAC op 10-02-2003 18:00 ]

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13
FF een paar vraagjes over de sony ericsson t 300 misschien zijn ze al genoemd maar ben nog in t bezit van 56k6 modem dus heb geen tijd om al die topics te doorzoeken sorry.

hoe zit het met het geluid net zoe goed als de samsung telefoontjes ?
met het volume is het duidelijk verstaanbaar ?
zijn er al datakabels op de markt of lukt t alleen nog met infrarood en is het display helder en duidelijk ?

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

- Display is 100x beter dan bijv. de GD75 ofzo van panasonic.
Heel helder en scherp (heel licht ook). Alleen bij de spelletjes "vloeien" de bewegingen een beetje zoals bij de oude laptop scherm. Maar bij bijv. die panasonic zie je dan helemaal geen reet meer :P

- Het geluid is echt goed. Ik had het idee (toen ik er voor het eerst mee belde en siemens+motorola gewend was) dat ik met een gewone huis telefoon belde, mensen aan de andere kant zeiden ook dat ze me veel beter hoorden. (Dus ik ben hier ook erg blij mee).
Je kan het volume van ontvangen hoog zetten, ik heb'm net nit op het hoogst dan word je nogal doof bij sommige telefoontjes.

- Geluid van beltonen kan ook super mooi, alsof je naar een concertje luistert. Maar ik heb'm altijd op tril. (volume van de polyfone beltonen gaat niet keihard, maar dat is denk meer een ilussie, toen die een keer afging in het OV klink het wel keihard.. maar thuis als je ze luistert op je gemak klinkt het voor het gevoel wel zachter dan bijv. de C55 van siemens).

- En datakabel weet'k niet, ik gebruik altijd WAP (gprs) of IRDA (infrarood).

- En batt. gaat met goed gebruik al 3dagen mee bij mij.. kan vast 4dagen. Dus GPRS/Bellen/SMSen.. en voor dat heldere display vind ik dat bestwel lang nog! Als je die verhalen over die andere kleurendisplay foons hoort...

• KraveN
Dan denk ik dat ik vanmiddag maar eens ff langs loop bij een telecomzaakje :P

• Ralpy
heeft iemand een makkelijkere manier gevonden om profielen te wisselen?
want ik doe dat best veel en om elke keer 3 submenu's te moeten doen.. is daar een sneltoets voor?

en heeft iemand een site weer een beetje goede/populaire midjes die vinden zijn die ik zo in mijn telefoon kan laden ?

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

submenu's ?? :P ik deed het altijd al via < (naar links) vasthouden (op burobladje) paar sec. pop't profiel menu op. Ik kon het niet vinden in de submenu's :P

Verwijderd

CT schreef op 12 February 2003 @ 15:36:
submenu's ?? :P ik deed het altijd al via < (naar links) vasthouden (op burobladje) paar sec. pop't profiel menu op. Ik kon het niet vinden in de submenu's :P
Bij mij komt de wekker functie dan tevoorschijn....

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 15:43:
[...]

Bij mij komt de wekker functie dan tevoorschijn....
apart, misschien instelbaar?
Ik heb iig softwre versie R1D

Is in de handleiding kijken.

• Ralpy
CT schreef op 12 februari 2003 @ 15:36:
jaaaa... dat zocht ik..

ik deed het eerst:
Instellingen --> Profielen --> Profiel select.

Verwijderd

CT schreef op 12 februari 2003 @ 15:44:
[...]

apart, misschien instelbaar?
Ik heb iig softwre versie R1D

Is in de handleiding kijken.
Ik heb het geloof ik al gevonden :)
De snelkoppeling is afhankelijk van het eerste item in je "Mijn Tabblad"...
Ik heb daar de wekker op nummer 1 gezet ipv Profiel Selecteren.

• Mix-o-math-oze
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 23:08:
[...]

sorry, ik had je vraag een beetje laat opgemerkt :P Ze zijn hier inderdaad tegenwoordig unlocked en zeker bij proximus nu. Vroeger waren er al wel is aanbiedingen bij Orange van de nokia 5110 die locked was, heeeeeel lang geleden dus... :Z Je kan inderdaad gewoon bellen met je KPN sim. Ze zijn dus bij alle erkende Proximus (Belgacom) agenten verkrijgbaar nog tot 31 januari of zolang de voorraad strekt :+
Heb em gisteren gekocht voor 229 euro met cam bij + ook nog een rugzak van Proximus en dit terwijl hij unlock is; m'n broer heeft trouwens dezelfde.

• KraveN
Ehm vanmiddag dus ff langs geweest bij zo'n telecomwinkel, T300 honderd ook in mijn handen gehad maar vond dat joystickje beetje gammel of moet je daar aan wennen ? Want t moet nie zo zijn dat ik na een tijdje opeens zo'n joystickje in mijn hand heb :D

En zijn er al 24 stemmige polphonic ringtones te verkrijgen ?

• AAC
  • Niet online

AAC

KraveN schreef op 12 February 2003 @ 22:28:
Ehm vanmiddag dus ff langs geweest bij zo'n telecomwinkel, T300 honderd ook in mijn handen gehad maar vond dat joystickje beetje gammel of moet je daar aan wennen ? Want t moet nie zo zijn dat ik na een tijdje opeens zo'n joystickje in mijn hand heb :D

En zijn er al 24 stemmige polphonic ringtones te verkrijgen ?
Dat joystickje is niet egt gammel, maar als je voor het eerst een foon met joystick hebt (zoals ik :) ) dan lijkt het inderdaad wel een beetje zo, tis een beetje wennen maar daarna is het egt veel beter.. :)

kzit erover te denken om die mca-25 communicam te kopen (bij www.gsmphonesource.com, iemand ervaring mee??) maar zou iemand mischien ff een pic van het display van de telefoon met daarop een communicamfoto kunnen maken? dan weet ik een beetje hoe het zit met de kwaliteit van de foto op het display...

[ Voor 4% gewijzigd door AAC op 13-02-2003 16:07 ]

• AAC
  • Niet online

AAC

schopje :D

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 15:20

Alien_Inside

-geen-

^ ja ik ben ook erg benieuwd naar een picje van telefoon met campicje erop

btw bij ebay (niet in nl :() kun je het ook erg goedkoop kopen..
ow laatmaar ik kijk net bij www.gsmphonesource.com, daar is het echt goedkoop zeg $145 voor de T300 :) maar bestellen + shipping buitenland blijft altijd risicovol

-geen-

• AAC
  • Niet online

AAC

Alien_Inside schreef op 16 februari 2003 @ 11:38:
^ ja ik ben ook erg benieuwd naar een picje van telefoon met campicje erop

btw bij ebay (niet in nl :() kun je het ook erg goedkoop kopen..
ow laatmaar ik kijk net bij www.gsmphonesource.com, daar is het echt goedkoop zeg $145 voor de T300 :) maar bestellen + shipping buitenland blijft altijd risicovol
ja dat vond ik dus ook, daarom ben ik ook benieuwd of mensen ervaring hebben met deze winkel... kheb wel in p800 topic gezien dat mensen daar het frontje voor de p800 hebben gekocht.. dus ik zit er nu wel over te denken om die communicam te kopen (blijf toch twijfelen omdat het eigluk beswel een onzingadget is...)

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Weet iemand hoe ik alles in mijn telefoon in 1 keer kan backuppen via IR?

Verwijderd

KRASH schreef op 22 February 2003 @ 17:13:
Weet iemand hoe ik alles in mijn telefoon in 1 keer kan backuppen via IR?
www.clubsonyericsson.com

staat alles van software op
theme creator backup extra spellen
genoeg dus

• KRASH

KRASH

Juist ja...

ok thanx

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Heeft iemand onlangs nog een leuke aanbieding gezien voor dit toestel? Ik heb wel wat sitejes gevonden waar ze 'm goedkoop aanbieden i.c.m. een T-Mobile 75 (2jr.) abonnement. Maar vaak zijn dat zulke vage sites dat je daar haast niet durft te bestellen.

Metal up your ass

• Frieda
  • Niet online
had gisteren weer een vastloper tijdens het spelen van erix. voor de grap liet ik em eens lopen in plaats van meteen de batterij eraf en er weer op te doen, en na 4,5 uur was ie nog vastgelopen.. ik begin steeds meer een hekel aan dat ding te krijgen. soms gaat ie ook gewoon spontaan uit, heeft iemand dat al gehad?

• KRASH

KRASH

Juist ja...

Ik heb een keer gehad dat ie zomaar uitging, maar nog nooit een vastloper :D

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 21:37
Ik heb een probleem met mijn T300..

Ik heb van de week een T300 bij Dutchtone gekocht (20 euro abo met extended (=gprs)), maar ik krijg de interne mail applicatie niet werkend.. Ik vul al mijn gegevens in (Wanadoo POP3 account) en probeer te verbinden. Hij maakt verbinding het GPRS netwerk, daarna staat er "Server Zoeken" voor een paar minuten, en dan "Server zoeken mislukt". Ik kan dus geen mail ophalen.. Ik heb ook al een ander pop3-account geprobeerd, maar dat werkte ook niet... Wie kan mij helpen met dit rare probleem...?

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Als je via gprs je email wil checken dan staat er 2 keer dat er een server gezocht wordt. Stopt het bij jou bij de eerste keer al? Dan zijn je gprs instellingen niet goed denk ik... Werkt wappen via gprs wel?
Je kunt ook proberen het ip adres van de mailserver in getalvorm in te geven, het schijnt dat sommige mensen wel eens DNS problemen hebben anders.

• Frieda
  • Niet online
okee nu wordtie helemaal mooi. zit gisteravond lekker te spelen op mijn T300, krijg ik weer een vastloper. ik haal de batterij eraf en doe em er weer op, blijkt Casino Wheel ineens geluid te geven! het wordt echt steeds gekker met dat ding! of heeft ie het gewoon nooit goed gedaan? hebben jullie geluid bij Casino Wheel?

Verwijderd

Frieda schreef op 05 March 2003 @ 14:46:
okee nu wordtie helemaal mooi. zit gisteravond lekker te spelen op mijn T300, krijg ik weer een vastloper. ik haal de batterij eraf en doe em er weer op, blijkt Casino Wheel ineens geluid te geven! het wordt echt steeds gekker met dat ding! of heeft ie het gewoon nooit goed gedaan? hebben jullie geluid bij Casino Wheel?
Als ik dat zo lees heb je een probleem met je software:
een update zal je telefoon goed doen :)

• Frieda
  • Niet online
sja dat moet dan maar. eerst even ergens een infrarood ding lenen voor mn pc.. moet toch alles backuppen.. na zo'n update ben je toch al je gegevens kwijt?

Verwijderd

Frieda schreef op 05 March 2003 @ 15:33:
sja dat moet dan maar. eerst even ergens een infrarood ding lenen voor mn pc.. moet toch alles backuppen.. na zo'n update ben je toch al je gegevens kwijt?
Ja zover ik weet wel ja en zo niet een backup is altijd beter
als je met software gaat kloten
Alleen zal ik zelf niet die update er opzetten maar het door SE laten doen

• djmartyn
  • Laatst online: 19-11 05:47
Frieda schreef op 05 maart 2003 @ 14:46:
Ik heb altijd al geluid had bij casino wheel :)

• Ferdy
Loial schreef op 05 March 2003 @ 13:59:
Als je via gprs je email wil checken dan staat er 2 keer dat er een server gezocht wordt. Stopt het bij jou bij de eerste keer al? Dan zijn je gprs instellingen niet goed denk ik... Werkt wappen via gprs wel?
Je kunt ook proberen het ip adres van de mailserver in getalvorm in te geven, het schijnt dat sommige mensen wel eens DNS problemen hebben anders.
Hij stopt bij de eerste keer bij het checken van de server.. Maar wappen werkt wel via GPRS. Hoe kom ik aan het ip-adres in getalvorm? Ik dacht "Ping" te gebruiken, maar die zit niet op mijn pc.. :?

De servers zijn: pop.wanadoo.nl en smtp.wanadoo.nl . Zou iemand deze voor mij willen omzetten tot adres in getalvorm? Alvast bedankt.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

194.134.35.176 en smtp 194.134.35.177.. maar smtp gaa ttoch niet werken omdat je via een "ander" netwerk erop zit. Misschien werkt POP daarom ook niet.

Moet je ff op de site kijken of je ook je POP3 vanaf een andere host behalve een wannadoo ip kan bekijken..

• Ferdy
:( Het werkt nog niet... Hij probeert verbinding te maken, en zegt dan na ~1 minuut "Server niet gevonden"

Ik heb ook nog een ander account geprobeerd (web.de), maar dat werkte ook niet..

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heb je dan wel 2 profielen? Een voor WAP en een voor INTERNET? Want voor je email instellingen moet je het profiel internet hebben, op het wap profiel kan die ook niet je pop3 server vinden.

Het wap profiel is hetzelfde als je internet profiel alleen dan als apn en login 'internet' ipv 'wap'.

Verwijderd

Heeft iemand al een mogelijkheid gevonden om dat Die Another Day scherm te laten verdwijnen?
Dit scherm verschijnt als je de telefoon wil afsluiten (enkel bij een bepaalde uitvoering).
Een ander thema, een andere screensaver en het uitschakelen van opstart (en volgens mij ook afsluit-)scherm heeft niet mogen baten.

Jbond
Good taste, bad manners

• Ferdy
CT schreef op 06 March 2003 @ 09:47:
Heb je dan wel 2 profielen? Een voor WAP en een voor INTERNET? Want voor je email instellingen moet je het profiel internet hebben, op het wap profiel kan die ook niet je pop3 server vinden.

Het wap profiel is hetzelfde als je internet profiel alleen dan als apn en login 'internet' ipv 'wap'.
:) Het werkt! Bedankt! Ik hoefde inderdaad alleen maar bij het profiel de APN van "wap" naar "internet" te veranderen.

• Neophyte_NL
He ik heb hetzelfde probleem. Maar als ik de APN van wap naar internet zet en denk op te slaan zet de T300 het automatisch weer terug op wap.
Heb een 2de profiel toelaten sturen door SE maar ook deze kan ik niet wijzigen. Als ik zelf een GPRS profiel aan wil maken weet ik uiteraard het BEN GPRS wachtwoord niet.
Hoe kun je deze instelling dan wel veranderen/saven?

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Weet iemand waar je je T300 kan laten flashen (andere firmware er in kan laten zetten?)

Ik wil graag de R1F (heb nu R1D) want dan kan je weer je 'pre-defined' dingen deleten zo dat je meer ruimte hebt op je foon :P (wel zo fijn nu ik ook gratis kan MMSsen met NowMMS :P)

Kan dat bij T for Telecom of een D* winkeltje? (me provider) ?

• AAC
  • Niet online

AAC

Weet iemand of en waar de communicam MCA-25 in Nederland in een winkel (op internet of gwoon) vekrijgbaar is?? Kan um namelijk alleen maar op internet bij engelse en amerikaanse sites vinden en willum tog liever gwoon in nederland kopen....

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
http://www.mobileplaza.nl/
CommuniCam MCA-25 NIEUW !! EUR 159.00

Een unieke snap-on digitale camera voor uw T300 van Sony Ericsson. Hij is klein en weegt vrijwel niets. Het scherm van de T300 kunt u gebruiken als zoeker van de camera. Wanneer u een beeld hebt vastgelegd, kunt u dit versturen, opslaan of direct als achtergrondafbeelding voor uw telefoon gebruiken. Waar je ook bent, met de CommuniCam en je Ericsson mobiele telefoon kan je je berichten nog leuker en persoonlijker maken. Licht van gewicht en eenvoudig in het gebruik, afbeeldingen met 24-bits kleurdiepte (16 miljoen kleuren), opslagcapaciteit voor 14 tot 208 afbeeldingen.

Klik op de afbeelding voor meer informatie.

SonyEricsson Original

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

heeft iemand al die nieuwe se fm radio? zoja kan iemand er wat meer over vertellen? + ervaring e.d.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 20:37 ]

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 20:10:
heeft iemand al die nieuwe se fm radio? zoja kan iemand er wat meer over vertellen? + ervaring e.d.
kheb um niet, maar kheb um wel gezien bij de belcompany, zit er erg netjes uit, klein mooi etc. en volgens mij ook niet zo heel erg duur (€35) ofzo...

Verwijderd

AAC schreef op 30 maart 2003 @ 21:15:
[...]

kheb um niet, maar kheb um wel gezien bij de belcompany, zit er erg netjes uit, klein mooi etc. en volgens mij ook niet zo heel erg duur (€35) ofzo...
belcompany almelo had hem nog niet.

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 21:36:
[...]

belcompany almelo had hem nog niet.
deze was bij Belcompany Rokin Amsterdam. Maar toen ik 2 dagen later belde over de prijs, wasser daarvoor voor iets anders en toen zag ik er een stuk of 10 hangen, zeiden ze dat ze um niet hadden.... :?

kan iemand me vertellen of de CommuniCam MCA-25 die 159€ waard is? zit namelijk erg te twijfelen of ik um zal halen of niet....

weet iemand nog goeie sites voor polyfone ringtones e.d.??

(wanneer wordt nou eindelijk de titel van dit topic 'ns gewijzigd in Sony Ericsson T300 Ervaringen)

[ Voor 11% gewijzigd door AAC op 30-03-2003 23:16 ]

• KRASH

KRASH

Juist ja...

weet iemand nog goeie sites voor polyfone ringtones e.d.??

• Wisey
  • Laatst online: 01:07
AAC schreef op 30 March 2003 @ 23:14:
[...]
kan iemand me vertellen of de CommuniCam MCA-25 die 159€ waard is? zit namelijk erg te twijfelen of ik um zal halen of niet....
Tja..het is wel leuk, waar wil jij hem voor hebben?
Voor mms'jes..de kwaliteit op het schermpje is niet echt super..als je ze doorstuurt
naar de computer dan gaat het wel, was beter dan verwacht :) dus dan kan je er
wel leuke dingen mee.
Zelf heb ik er 1 via ebay aangeschaft, totale kosten: 60 euro..

• AAC
  • Niet online

AAC

[quote]Wisey schreef op 30 maart 2003 @ 23:38:
[quote]AAC schreef op 30 March 2003 @ 23:14:
[...]
Tja..het is wel leuk, waar wil jij hem voor hebben?
Voor mms'jes..de kwaliteit op het schermpje is niet echt super..als je ze doorstuurt
naar de computer dan gaat het wel, was beter dan verwacht :) dus dan kan je er
wel leuke dingen mee.
Zelf heb ik er 1 via ebay aangeschaft, totale kosten: 60 euro..
kwillum hebben voor de fun, kan je op het schermpje wel iets onderscheide van wat er op de foto staat? als ik um zou kopen dan zou het meer zijn om gwoon foto's te kunnen nemen waar je ook bent zegmaar... voor ebay moet je helaas 18 zijn en dat ben ik nog niet.. moet maar ff proberen om iemand zo gek te krijgen om voor mij te kopen :)

• Wisey
  • Laatst online: 01:07
AAC schreef op 30 maart 2003 @ 23:41:
kwillum hebben voor de fun, kan je op het schermpje wel iets onderscheide van wat er op de foto staat? als ik um zou kopen dan zou het meer zijn om gwoon foto's te kunnen nemen waar je ook bent zegmaar... voor ebay moet je helaas 18 zijn en dat ben ik nog niet.. moet maar ff proberen om iemand zo gek te krijgen om voor mij te kopen :)
Je kan het wel onderscheiden ja :)
Voor het duidelijk op je schermpje te krijgen heb je wel genoeg licht nodig..
Ik heb helaas geen mms, dus kan je geen voorbeeldje sturen..sorry :)
Zelf heb ik hem via de duitse ebay gekocht, groter aanbod, lagere prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wisey op 30-03-2003 23:51 ]

• AAC
  • Niet online

AAC

Wisey schreef op 30 March 2003 @ 23:50:
[...]

Je kan het wel onderscheiden ja :)
Voor het duidelijk op je schermpje te krijgen heb je wel genoeg licht nodig..
Ik heb helaas geen mms, dus kan je geen voorbeeldje sturen..sorry :)
Zelf heb ik hem via de duitse ebay gekocht, groter aanbod, lagere prijzen.
kheb ff op ebay gekeken er staat er nu eentje die overmorgen afloopt nu voor 40€.. moet ff snel iemand zoeken die voor me wil kopen...

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb nu de MCA-20 gekocht (met garantie overgekocht voor 80euro) op de bon staat idd 160euro. Ik denk dat ze ongeveer 50euro waarde hebben..

Alleen met een dikke berg licht zie je het duidelijk op het schermpje en kan je de foto echt in mms of voor de foon zelf gebruiken. Ik maak voornamelijk 640x480 foto's en met wat minder licht zie je op het t300 schermpje wel de contouren, niet bepaald fantastisch.. en dan MMS ik ze gewoon naar me e-mail (computer) of naar www.moblog.nl ;) :P en dan zie je pas wat je echt gefotografeerd hebt ;)

Maar voor MMSsen op grote resolutie enzo is het wel leuk. Maar het vervangt niet bepaald een echte digicam.. want de tussen tijden (foto maken, volgende foto) is al snel 30seconden of meer :P :7

[ Voor 7% gewijzigd door CT op 31-03-2003 09:51 ]

• Sibbe
  • Laatst online: 13-11 22:09
Nog iemand een probleem met de letter ë?
Als ik deze letter in een sms typ, kunnen er plots maar 80 karakters in een sms in plaats van 160. Ik heb er niet echt last van hoor (wie typt er nu zo'n letters?), maar ik vind het wel heel vreemd. Probeer het eens.

R1D011
prgCXC125424

CDA102086/131
R4A

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmm ik heb hier een ander probleem met Ben... :(

Telkens als mensen me bellen krijgen ze me voicemail eraan, terwijl deze uit staat :( :|

En ik krijg pas na een dag of zo een berichtje dat ik een voicemail heb :(

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste