Je voelde het al aankomen, green server heeft voor mij perfect gewerkt (vandaag 8u in totaal gespeeld zonder enige instabiliteit) en toestraks ff de red server geprobeerd, na 3min. stond mijn systeem vast

Ja klopt, ik begon het spel dus ik d8 begint al best aardig...het bleek gewoon een tutorial te zijn, daarna teleport naar buiten en toen d8 ik 'wooow nu begint het echt'...na 2u lopen kom ik ergens aan met een hulpsteen waar op staat van "als je gereed bent om de echte wereld in te treden, moet je je laten teleporteren. Je kunt hier niet meer terugkomen" e.d. Dus ik ga me laten teleporteren krijg ik een heel verhaal op m'n scherm, toen begon het spel pas echt

.
En wat vreemd was, ik stond dus op een vriend te wachten (hij moest nog de tutorial afwerken) hij zei dat hij buiten was en bij het riviertje stond te wachten, ik sta daar ook maar ik zag hem helemaal niet. Dus ik vragen wie hij allemaal zag bij dat riviertje, noemt hij allemaal andere mensen op als ik zie. Verder was de omgeving precies hetzelfde, dat vond ik dus erg raar. Ik vroeg naar zijn coordinaten, bleek hij op de oosterlengte zo'n 30graden aan de andere kant te zitten

. Verder echt precies dezelfde omgeving, het dorpje die aangevallen wordt door bijen e.d. Daarna word je dus allemaal naar 1 plek geteleporteerd en daar begint het spel pas echt