Beta-Report: Asheron's Call 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 828 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:43:
Als het spel opstart... dan kot dit er te staan:

"please wait while aherons call 2 authentication servers are contacted"
En het houdt nooit op :? .. verder doet die niks

Ik heb geen firewall ... ik heb windowsXP en 2k geprobeerd... heb zelfs verschillende netwerkkaarten geprobeerd :/

Maar geen resultaat :|
Ja...maar heb je het getest met de kabel van je kabelmodem rechtstreeks in je nic en eventuele andere nic's te disablen?
Dan pas werkt het bij mij.
Anders weet ik het ook niet.

Verwijderd

Uhm , als ik het goed heb .
Je kan gewoon spelen op die green server en als dan die red server er weer is kan je gewoon naar die red server switchen (moet je wel overnieuw gaan met je char)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:46:
[...]

Ja...maar heb je het getest met de kabel van je kabelmodem rechtstreeks in je nic en eventuele andere nic's te disablen?
Dan pas werkt het bij mij.
Anders weet ik het ook niet.
Ja... maar als jij er een hub of swich tussen hebt... werkt het dan ook niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:48:
[...]

Ja... maar als jij er een hub of swich tussen hebt... werkt het dan ook niet?
Werkt bij mij alleen met directe verbinding en andere nic's disabled.

[edit]En ik heb chello.

Verwijderd

en jij hebt @home :?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Ik heb een switch tussen m'n computer en m'n Com21 kabelmodem van @Home, en d'r zijn nog 2 andere computers aangesloten op die switch, ieder met hun eigen IP. En hier werkt 't perfect.

Verwijderd

Is er trouwens een goede site over AC2 met tips enzo en een goed forum :?
Zoals je met ragnarok ook had, hoe je het beste je char kan trainen, etc etc.

Verwijderd

Ouch die update ingame schiet inderdaad voor geen meter op , dat hadden ze ook al in asherons call 1 en dat was dus echt 1 van de grootste minpunten , erg jammer dat nu weer dat geneuzel erin zit :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:55:
Ouch die update ingame schiet inderdaad voor geen meter op , dat hadden ze ook al in asherons call 1 en dat was dus echt 1 van de grootste minpunten , erg jammer dat nu weer dat geneuzel erin zit :(
Gewoon ff alt-tab en wat anders gaan doen, duurde wel een uurtje bij mij (60mb) :+

• Devil N
Red is er weer!! YAY!! :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:56:
[...]

Gewoon ff alt-tab en wat anders gaan doen, duurde wel een uurtje bij mij (60mb) :+
uurtje? Bij mij wel 3,5 uur :) Maar gelukkig is red er weer :)

Verwijderd

Waar vind ik in die training halls dat statue of remembrance ofzoiets.
En hoe krijg ik exp, ik kill genoeg maar ben nog steeds lvl 1 en exp staat op 0.

Verwijderd

Kan iemand een pics posten ?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Nou ik heb 'm eindelijk na 6 uur en 30min binnen :Z
Zo te zien werkt ie, maar hijs nu die update van 59mb aan het downen.
Met ongeveer 3/4 kb/s ;(

edit:
Jeeej! 1% :|

Verwijderd

Ok kan iemand me helpen, dit is echt zo irritant, dat je muiscursor verdwijnt en dat je door je muis te bewegen zegmaar kan rondkijken, als in een FPS, maar ik kan dan natuurlijk niets meer aanklikken, hoe switch ik tussen die modes :? :{

Verwijderd

oke ik heb ook een vraagje.

Ik heb dus een netwerk en 2 netwerk kaarten in deze computer. HOe kan ik ervoor zorgen dat ik gewoon kan spelen zonder de andere uit te schakelen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 21:03:
oke ik heb ook een vraagje.

Ik heb dus een netwerk en 2 netwerk kaarten in deze computer. HOe kan ik ervoor zorgen dat ik gewoon kan spelen zonder de andere uit te schakelen?
Niet waarschijnlijk, als je speelt disable je de andere...

Verwijderd

Maarten... windows al geinstaleerd ? en werkt het nu :?

Verwijderd

jah maar andere mensen willen ook op internet hier :)\
Er is verder dus géén mogelijkheid? :(

Verwijderd

Wel veel bugs hoor....
Beeld is dan weer donker dan weer lichter dan weer iets donkerder...ZEER irritant..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 20:56:
Ok kan iemand me helpen, dit is echt zo irritant, dat je muiscursor verdwijnt en dat je door je muis te bewegen zegmaar kan rondkijken, als in een FPS, maar ik kan dan natuurlijk niets meer aanklikken, hoe switch ik tussen die modes :? :{
bij mij staat die op middlemousebutton, dus gewoon klikken daarmee (klikken met je scrollwheel dus :)) werkt goed genoeg voor mij.

en statue of remembrance staat een stuk verderop :) ik dacht eerst ook dat dat het hoofd was, maar daar krijg je alleen de quest van.

Verder, iemand interesse om een GoT allegiance te beginnen? :D

Verwijderd

Jah ik heb interrese :) maar dat wist je al :P

• Devil N
Natuurlijk moet er een GoT allegiance komen! :)

Verwijderd

blaat :D

Verwijderd

ik heb de screenies nu gevonden :) stonden ergens in mijn documenten, maar die gebruik ik nooit, ik heb er 2 sinds ik windows over mn oude windows heen heb gegooid :P

dus anyway: hier sta ik met een trommel samen met iemand anders met een gitaar muziek te maken en de rest staat te dansen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/dansenmetznallen.jpg

hehe check die Lugian achteraan :D

sorry voor de layout screw up :)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Hmmzz.. waarom moet je ingodsnaam 60mb ingame updaten? Gaat wel met ongeveer 25Kb/s, maar 60mb kan toch ook in een losse patch... nog 85% te gaan

Trouwens voor alle mensen met de authentication troubles:
Ik heb dat probleem niet en ik heb:
@home
WinXP PRO NL SP1
Internet vanachter winroute server(w2k)

Sys Specs

• M@NIC
Danfoss schreef op 29 september 2002 @ 22:01:
Hmmzz.. waarom moet je ingodsnaam 60mb ingame updaten? Gaat wel met ongeveer 25Kb/s, maar 60mb kan toch ook in een losse patch... nog 85% te gaan

@home
WinXP PRO NL SP1
25kb/s ?!
Ik moet het met 4/5 kb/s doen :(
Zit op 25%....gaat nacht werk worden.

Verwijderd

Damn waarom is het spel nou zo saai?? Er is werkelijk geen f*ck te doen!! En dit meen ik echt serieus, balen man na 4u gespeeld te hebben, helemaal niets gedaan. Quests vind je niet zo snel, monsters zijn allemaal level 2-6 hoewel ikzelf al level 20 ben :(. Echt supersaai gewoon, bagger geluid & bagger beeld, veel bugs (ok het is een beta maar als ik het vergelijk met de DAOC beta is dit echt waardeloos). Of komt dit allemaal omdat ik op de green server heb gespeeld :?. Wat is nou het verschil tussen beide servers, qua monsters/quests en het wereld zelf + de mensen dan???

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Danfoss schreef op 29 september 2002 @ 22:01:

@home
WinXP PRO NL SP1
Ik heb net een reinstall gedaan, moet drivers enzo nog doen.
Maar ik heb exact dezelfde config en toch werkt het niet..

Verwijderd

Finally Maarten ...
Weet je ook of het zonder SP werkt?

-edit-
Scitzo ... is het wel een beetje leuk? (kan het wel een beetje aan RO tippen) :?

Verwijderd

Hoe gebruik ik die muziekinstrumenten?

En hoe krijg ik mijn chat scherm weer te zien (is zomaar ineens verdwenen :{ )

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

muziek geen idee.
chat scherm is shift-1, shift-2 etc.

tip: in install dir staat een rtf documentje met alle belangrijke commando's

Sys Specs

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:26

Jumpiefox

Hoi ?

lijkt me echt een cool spel kan iemand screenies posten :) vind ut er cool uitzien

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

muziek is makkelijk,

/music2 of /music5 ofzo, het is 1 t/m 9 zelfde geldt voor dansen, das 1 t/m 4 d8 ik..

probeer /emotelist eens, daar staat vanalles over dit soort commands :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 22:43:
Finally Maarten ...
Weet je ook of het zonder SP werkt?

-edit-
Scitzo ... is het wel een beetje leuk? (kan het wel een beetje aan RO tippen) :?
Het is wel leuk, alleen het is allemaal wat gecompliceerder als RO natuurlijk...
In het begin een beetje onduidelijk allemaal.

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom er eigenlijk niets te doen is in het spel?? Ik heb het spel 4u gespeeld en ben geen monster tegengekomen met een hoger level dan 6. Ik ben zelf level 20, dus dat schiet echt niet op. En waarom krijg je zo weinig quests? Komt dat door de groene server??

Verwijderd

Maarten bedankt voor het laten weten of het nu werkte :r ;) .... ik ga offline :/

Verwijderd

Hahahaha dit is echt lachen, begin net ff muziek te maken, komen er gelijk nog 2 gasten die muziek beginnen te maken en eentje begint echt vage geluiden met zen mond te maken ( :+ ) de rest allemaal dansen etc, rofl, dit soort dingen had je dan weer niet in RO :)

edit: nu hoor ik steeds meer teringherrie :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 22:54:
Kan iemand mij vertellen waarom er eigenlijk niets te doen is in het spel?? Ik heb het spel 4u gespeeld en ben geen monster tegengekomen met een hoger level dan 6. Ik ben zelf level 20, dus dat schiet echt niet op. En waarom krijg je zo weinig quests? Komt dat door de groene server??
Het is allemaal heel groot...vandaar..
En niet zo leuk als je nog niet alles snapt.

Verwijderd

ik begin toch liever met lvl1, dan is alles denk ik veel overzichtelijker, vooral kwa skills enzo. en je ziet dan tenminste wat er gebeurt als je lvl upt ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:02:
ik begin toch liever met lvl1, dan is alles denk ik veel overzichtelijker, vooral kwa skills enzo. en je ziet dan tenminste wat er gebeurt als je lvl upt ;)
Van die skills etc begrijp ik ook nog maar bar weinig :+
Maarja ben nog maar net begonnen...

Wat ik wel vind is dat er TE veel items zijn...te verwarrend en het is leuker als je af en toe iets vind en niet iedere 2 minuten hetzelfde klote wapen :+

• M@NIC
Hm....update staat nu op 40%
Maar de connectie is soms weg zoals nu, 0.00 kb/s
Erg leuk...ik hou het zo voor gezien, ik zet 'm wel aan als ik morgen naar school ga ;( :z

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Volgens mij kan je vanaf volgende met een lvl1 char beginnen. Stond ergens in dit topic volgens mij.

nog 10% dan is update binnen. jammer dat ik door de week weinig tijd heb om dit te spelen.
Ik ga zo ff die muziek uitproberen en dan is het genoeg voor vandaag..

Sys Specs

Verwijderd

bah ben nu nog steeds bezig met die ingame patch
download schommelt de hele tijd tussen 4kb/s tot 0.01 kb/s =/
word nachtwerk helaas

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Waarom gaat die ingame patch bij jullie zo langzaam :?
Hij schommelt hier ook heel erg, maar haal ook toppen van 30K

Sys Specs

Verwijderd

Ik was toenet op de red server aan het spelen, opeens loopt mijn systeem vast :(. Het ging al zo traag, connecting daarna 0.01kb/sec...Ik hou het voor gezien, misschien dat ik morgen weer een goed humeur heb en het spel nog een kansje geef :)

• M@NIC
Danfoss schreef op 29 september 2002 @ 23:10:
Waarom gaat die ingame patch bij jullie zo langzaam :?
Hij schommelt hier ook heel erg, maar haal ook toppen van 30K
Chello...ik ben momenteel ook aan het downloaden.
Maar dat gaat met 20/25kb/s....dat mag geen verschil maken :)

Verwijderd

Danfoss schreef op 29 september 2002 @ 23:07:
Volgens mij kan je vanaf volgende met een lvl1 char beginnen. Stond ergens in dit topic volgens mij.

nog 10% dan is update binnen. jammer dat ik door de week weinig tijd heb om dit te spelen.
Ik ga zo ff die muziek uitproberen en dan is het genoeg voor vandaag..
vanaf volgende??? bedoel je volgende week? ik hoorde idd iets van vrijdag ofzo, maarja ik heb geen zin om nix te doen aan AC2 tot vrijdag :P

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

oops week vergeten..

Update was net klaar.
Ik creer character, druk op enter, kom ik in zo'n ruimtespiraal ofzo en na 3 minuten krijg ik connection lost :?

Sys Specs

• Devil N
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 22:54:
Je moet even wat contact maken met mensen. Zodra je een groepje tegenkomt dat met niks bijzonders bezig is (m.a.w. dat stilstaat), open dan ff 't chat venster met Shift-1 en praat tegen ze door op Enter te drukken en een tekstje te tiepen. Als je dan een Fellowship kan maken met een paar mensen, dan kun je gezamenlijk van alles doen. De meer ervaren spelers weten wel waar je de interessante quests kunt vinden.

• M@NIC
Iemand enig idee of er een resume functie zit op die auto update ?

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 20:25
De update functie is auto resume, dus als je hem onderbreekt, ga je weer verder waar je gebleven was. De teller zal wel gewoon bij 0% beginnen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

Ik denk dat ik het voorgezien hou , heb namelijk weinig trek in het zelfde gezeur als toen met AC1 (had je ook al zo'n leuke ingame patch ) , duurt uren voordat het binnen is (als je geen disconnect tussendoor krijgt)
Jammer van turbine dat ze dit nog steeds via dit systeem doen .

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Hij doet 't nu hier.
Performance is trouwens heel goed. Heb alles op hoogst ingesteld en geen lage fps merkbaar. Komende week even testen of ik surroundgaming werkend kan krijgen :).

Sys Specs

• M@NIC
NoLife schreef op 29 september 2002 @ 23:28:
De update functie is auto resume, dus als je hem onderbreekt, ga je weer verder waar je gebleven was. De teller zal wel gewoon bij 0% beginnen.
Inderdaad...heb 'm net gestopt en heb 'm weer gestart.
Nu moest ie nog 33mb ongeveer downloaden, je begint weer bij 0%.

Dus voor de mensen die graag willen slapen, het kan :)

Verwijderd

Devil N schreef op 29 september 2002 @ 23:22:
[...]

Je moet even wat contact maken met mensen. Zodra je een groepje tegenkomt dat met niks bijzonders bezig is (m.a.w. dat stilstaat), open dan ff 't chat venster met Shift-1 en praat tegen ze door op Enter te drukken en een tekstje te tiepen. Als je dan een Fellowship kan maken met een paar mensen, dan kun je gezamenlijk van alles doen. De meer ervaren spelers weten wel waar je de interessante quests kunt vinden.
Shift 1 werkt niet voor chatvenster, shift 2 etc wel.... venster 1 verschijnt gwoon niet.

• Devil N
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:43:
[...]

Shift 1 werkt niet voor chatvenster, shift 2 etc wel.... venster 1 verschijnt gwoon niet.
Oh, ik ben dus niet de enige die dat probleem heeft. Doet de radar (F2) 't wel bij jou?

Verwijderd

Devil N schreef op 29 september 2002 @ 23:22:
[...]

Ik speel het spel dan ook met een IRL vriend, wat ik bij DAOC ook deed. DAOC was wel stukken gezelliger en leuker/sfeervoller/spannender/mooier noem maar op :)

Verwijderd

Devil N schreef op 29 september 2002 @ 23:47:
[...]

Oh, ik ben dus niet de enige die dat probleem heeft. Doet de radar (F2) 't wel bij jou?
Soms wel en soms niet. ( :? )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:43:
[...]

Bij mij deed ie het eerst ook niet (dat dacht ik), maar venster 1 is gewoon dat venster wat precies midden-onderaan op je schermpje staat :). Dat venster staat altijd aan, dus dat is venster 1 :). Venster 2 krijg je apart, rechtsboven in een hoekje...

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik weet niet of het hier al gepost is maar je kan hier een account halen als je die nog niet hebt: http://www.fileplanet.com/betas/ac2.aspx
Is misschien ook handig om eerst te kijken of er nog accounts zijn voordat je gaat downloaden

• Devil N
De radar doet 't bij mij in ieder geval nooit. F2 doet niks, en ik heb geprobeerd 'm te rebinden aan Q, werkt ook niet. :|

Verwijderd

Devil N schreef op 29 september 2002 @ 23:51:
De radar doet 't bij mij in ieder geval nooit. F2 doet niks, en ik heb geprobeerd 'm te rebinden aan Q, werkt ook niet. :|
De radar is gewoon het kompasje hoor wat je rechtsboven op je schermpje ziet :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:49:
[...]

Bij mij deed ie het eerst ook niet (dat dacht ik), maar venster 1 is gewoon dat venster wat precies midden-onderaan op je schermpje staat :). Dat venster staat altijd aan, dus dat is venster 1 :). Venster 2 krijg je apart, rechtsboven in een hoekje...
Midden onderaan heb ik geen venster.

• Devil N
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:54:
[...]

De radar is gewoon het kompasje hoor wat je rechtsboven op je schermpje ziet :|
Ja maar die heb ik dus niet.

Verwijderd

Devil N schreef op 30 september 2002 @ 00:01:
[...]

Ja maar die heb ik dus niet.
Hmm jammer, die heb je echt wel nodig als je naar bepaalde coordinaten toe wilt lopen :)

Verwijderd

Hier nog 3 leuke screenshots van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/cap3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/cap6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/capp7.jpg

:)

• Devil N
't Ziet er bij jou wel strak uit. Ik moet met m'n GF2'tje aardig wat detail uitzetten om een goede performance te krijgen. Niet alleen vanwege m'n GF2, maar ook omdat AC2 met m'n 256 MB RAM behoorlijk veel moet swappen, wat niet echt prettig is, en hoe minder ie moet laden, hoe minder ie moet swappen, dus wat details minder helpt in dat opzicht ook.

Verwijderd

Ik heb nu voor het eerst even kunnen spelen. Ik ben zo'n lizard figuur (ben ff de naam kwijt). Ik begon ergens in de middle of nowhere waar zgn teaching stones staan her en der. Die leren me bepaalde dingen. Maar ik heb bv nog helemaal niet mijn skills ofzo kunnen kiezen. Moet ik eerst die "learning stones tutorial" doen voordat die skills komen? Morgen avond weer verder proberen iig :)

• Devil N
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 00:26:
Ik heb nu voor het eerst even kunnen spelen. Ik ben zo'n lizard figuur (ben ff de naam kwijt). Ik begon ergens in de middle of nowhere waar zgn teaching stones staan her en der. Die leren me bepaalde dingen. Maar ik heb bv nog helemaal niet mijn skills ofzo kunnen kiezen. Moet ik eerst die "learning stones tutorial" doen voordat die skills komen? Morgen avond weer verder proberen iig :)
Eerst de tutorials, dan wat practice, en dan pas wordt je in de echte wereld gegooid. Dus nog eventjes geduld :)

Verwijderd

Red server weer down :{

Verwijderd

Devil N schreef op 30 september 2002 @ 00:26:
[...]

't Ziet er bij jou wel strak uit. Ik moet met m'n GF2'tje aardig wat detail uitzetten om een goede performance te krijgen. Niet alleen vanwege m'n GF2, maar ook omdat AC2 met m'n 256 MB RAM behoorlijk veel moet swappen, wat niet echt prettig is, en hoe minder ie moet laden, hoe minder ie moet swappen, dus wat details minder helpt in dat opzicht ook.
Hmm ja dat geloof ik best, want op mijn systeem (Athlon Xp 2000+/512Mb DDR/Geforce 4 Ti 4400) loopt hij soms traag op 1024x768 op high detail (maar dat komt waarschijnlijk door de servers). Op de bovenste screenshot vraagt die vriend van mij of ik wel naar beneden kon kijken ;) (ik zei tegen hem van "kijk wat een mooi uitzicht", maar hij kon dat helemaal niet zien omdat hij een Geforce 2 GTS had :P)

Verwijderd

Je voelde het al aankomen, green server heeft voor mij perfect gewerkt (vandaag 8u in totaal gespeeld zonder enige instabiliteit) en toestraks ff de red server geprobeerd, na 3min. stond mijn systeem vast :(
Devil N schreef op 30 september 2002 @ 00:28:
[...]

Eerst de tutorials, dan wat practice, en dan pas wordt je in de echte wereld gegooid. Dus nog eventjes geduld :)
Ja klopt, ik begon het spel dus ik d8 begint al best aardig...het bleek gewoon een tutorial te zijn, daarna teleport naar buiten en toen d8 ik 'wooow nu begint het echt'...na 2u lopen kom ik ergens aan met een hulpsteen waar op staat van "als je gereed bent om de echte wereld in te treden, moet je je laten teleporteren. Je kunt hier niet meer terugkomen" e.d. Dus ik ga me laten teleporteren krijg ik een heel verhaal op m'n scherm, toen begon het spel pas echt :).

En wat vreemd was, ik stond dus op een vriend te wachten (hij moest nog de tutorial afwerken) hij zei dat hij buiten was en bij het riviertje stond te wachten, ik sta daar ook maar ik zag hem helemaal niet. Dus ik vragen wie hij allemaal zag bij dat riviertje, noemt hij allemaal andere mensen op als ik zie. Verder was de omgeving precies hetzelfde, dat vond ik dus erg raar. Ik vroeg naar zijn coordinaten, bleek hij op de oosterlengte zo'n 30graden aan de andere kant te zitten :). Verder echt precies dezelfde omgeving, het dorpje die aangevallen wordt door bijen e.d. Daarna word je dus allemaal naar 1 plek geteleporteerd en daar begint het spel pas echt :)

• M a a r t e n
Hmm het heeft dus niet gewerkt, die hele reinstall voor niks dus..

Verwijderd

M a a r t e n schreef op 30 september 2002 @ 00:40:
Hmm het heeft dus niet gewerkt, die hele reinstall voor niks dus..
Dan weet je in ieder geval dat je niet softwarematig verkeerd zit...Maar daar schiet je natuurlijk nog niets mee op....

• Devil N
Zo ziet het er dus bij mij uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ac1.jpg
(Klikbaar)

Ik en m'n fellowship van daarnet, voor de ruines van Rithwic. Death Monk (de Lugian rechts) en ik maken wat muziek op onze luiten, terwijl Summer (de Human female links) staat te dansen. Schattig, niet? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/deviln/cap1.txt
(Klikbaar)

En wij met z'n vieren op stap. /follow is wel zo handig, dan hoeft maar 1 persoon te lopen :P

• M a a r t e n
Ik vind het er jammer dat wel ik kijk al heel lang uit naar dit spel. Zouden jullie me wat op willen vrolijken met screenshots? :)

Verwijderd

M a a r t e n schreef op 30 september 2002 @ 00:47:
Ik vind het er jammer dat wel ik kijk al heel lang uit naar dit spel. Zouden jullie me wat op willen vrolijken met screenshots? :)
Ok morgen post ik hier een lading screenshots, maar nu ga ik slapen :z :)

• Devil N
Heej, de mensen die niet kunnen connecten kunnen wel eens proberen wat te klooien met de Configuration tool van AC2. Open ac2config.exe en probeer eens wat met de settings van Network. Daar kun je een aantal poorten instellen, waaronder die van de authentication system.

Verwijderd

welke poort moet ik dan hebben :?

Verwijderd

Ik weet dat de servers nu down zijn, rond een uur of 4 vanacht stond dat we moesten uitloggen, en dat had ik gedaan, en ze zijn nog niet up,helaas, dus nog ff wachten :)

• Devil N
Red is nu weer gewoon up, en goed speelbaar. Dat laatste zal waarschijnlijk komen omdat er nu weinig spelers zijn ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:11
Sow.. populair topic is dit geworden ineens :)

• Devil N
Bosmonster schreef op 30 september 2002 @ 09:38:
Sow.. populair topic is dit geworden ineens :)
Wat wil je, AC2 roeleert best wel behoorlijk! _/-\o_
Ik heb vannacht m'n HD ook maar es gedefragmenteerd. Helpt wel wat voor 't laden in AC2.

• Bosmonster
Devil N schreef op 30 september 2002 @ 09:41:
[...]

Wat wil je, AC2 roeleert best wel behoorlijk! _/-\o_
Ik heb vannacht m'n HD ook maar es gedefragmenteerd. Helpt wel wat voor 't laden in AC2.

Hehe.. mijn vriendin is er ook niet zo blij mee.. Zij heeft een nieuwe computer en daar draait het als een trein op.

P4-2,4 @ 2,7 (18x150)
1024 MB Kingston DDR
WD 80GB 8MB cache (heerlijke stille en razendsnelle HD!)
GF4 ti4400

Dus daar duik ik achter als het kan ;)

Beter dan mijn ouwe P3-800 Ratelbak :P

• M@NIC
Ik zet 'm nu aan...ik hoop dat die patch binnen is als ik thuis kom :)

• Bosmonster
Voor de mensen die quests zoeken:

check http://www.ac2hq.com/

Er zijn er nog niet zoveel, veel content zit nog niet in het spel in de beta. Bovendien is het plan ook meer om juist na release iedere maand nieuwe content toe te voegen, zoals met AC1 ook gebeurde.

De steden zijn nu ook nog niet 'actief'.. dus nog allemaal ruines waar je nog niet inkan enzo. Een paar van de grotere items die Turbine belooft voor de monthly updates:

- Player Housing
- Player Mounts (paarden etc)
- Interactive rebuilding of the cities (where most players hang out)

Nog een aardige site:

http://ac2.stratics.com/

Verwijderd

Maarten.... meer kunnen we niet doen he :?

Iemand anders nog een idee ?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/zuigspel.JPG

Verder kom ik niet :/
Als je in de map kijkt.. dan staat er een bestand Setup ... wat voor poort staat daar bij jullie?

Bosmonster ... heb jij niet een idee ?

*IK heb geen firewall aan (niet eens geinstaleerd)
*Heb 2 netwerkkaarten erin, ik heb er al 1 uitgehaald (maar werkte ook niet)
*Windows XP en 2k geprobeerd
*Ini file veranderen ofzo (srtond op het forum, maar werkte ook niet)
*Iets in het register (stond op het forum, maar werkte ook niet)

spec:
AMD XP 1800
Aopen mobo
512mb Geheugen
2x40 gig
@home verbinding :/

• Bosmonster
Heb je al geprobeerd de 1.1 versie te downloaden en installeren?

Of anders ff wachten.. binnenkort komt er een 2.0 versie volledig.

• M a a r t e n
1.1 Versie ook geprobeert..
Geen effect.

• Bosmonster
M a a r t e n schreef op 30 september 2002 @ 11:55:
1.1 Versie ook geprobeert..
Geen effect.

Vreemd.. het zijn als ik het zo zie allemaal @home mensen die problemen hebben.. De poorten zouden als je verder geen routers/firewalls gebruikt gewoon open moeten staan, maar zelfs met een enigszins moderne router zou je geen problemen moeten hebben.

Misschien eens @home bellen en vragen hoe het zit? Kweet niet hoe de service daar is, maar kan me herinneren dat ik met mn kabelmaatschappij aan de telefoon heb gezeten en dat die gast daar exact kon zien wat ik deed. En ook exact kon zien waar iets fout ging (bij @home of voorbij @home).

Zelf heb ik XS4ALL ADSL en geen problemen. (Alleen als ik met meerdere clients tegelijk in probeer te loggen op dezelfde poorten.. dat vindt de router niet leuk. Maar vandaar dat je die poorten kan kiezen in de config)

Verwijderd

Er zijn geloof ik 2 mensen op GoT die hem werkend hebben met @Home :/
Maar dan kan het toch ook niet aan @Home liggen?

• Devil N
Argh, ik zit nu op de universiteit. Ik wil naar huis! Ik heb m'n AC2 fix nodig! :'(

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 12:27:
Er zijn geloof ik 2 mensen op GoT die hem werkend hebben met @Home :/
Maar dan kan het toch ook niet aan @Home liggen?
Ik heb weer een theorie waaraan het kan liggen:

De authentication server is gewoon down. Bij ons moet ie nog gepatched worden voor een of ander 'snowy screen' update. De gene die nu wel kunnen spelen hebben die patch al eerder gekregen. Het is gewoon wachten tot MS die server weer aan de praat krijgt.

• Bosmonster
Das een nadeel van de amerikaanse servers.. De gasten in Redmond worden beginnen pas met werken om 18:00 onze tijd.. Voor die tijd liggen ze gewoon te maffen.

Server reboots vinden daarom ook meestal plaats tussen 18:00-19:00. Als ze op het werk komen en zien dat een reboot nodig is.

Verwijderd

BlackMage schreef op 30 september 2002 @ 13:42:
[...]

De authentication server is gewoon down. Bij ons moet ie nog gepatched worden voor een of ander 'snowy screen' update. De gene die nu wel kunnen spelen hebben die patch al eerder gekregen. Het is gewoon wachten tot MS die server weer aan de praat krijgt.
dat denk ik niet, want jullie hadden dat probleem al toen ik het nog aan het dlen was, en nu kan ik gewoon spelen, dus waarschijnlijk ligt het daar niet aan...

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Heren met de auth problemen: Wat voor @home modem hebben jullie? com21 of zoŽn nieuwe docsis?

Volgens mij ligt het niet aan @home en/of poorten ofzo hoor, want ik zit thuis achter een winroute machine waar ik helemaal geen enkele poort heb geforward naar mijn werkbak. En ik heb nergens last van.
BlackMage schreef op 30 september 2002 @ 13:42:
[...]

De authentication server is gewoon down. Bij ons moet ie nog gepatched worden voor een of ander 'snowy screen' update.
Dat patchen gebeurt pas NA het kiezen van een server. En volgens mij komen ze niet eens bij die serverkeuze...
Het is trouwens geen update voor een Žsnowy screenŽ, maar je ziet juist een snowy screen terwijl hij update (is achtergrond) :)

Sys Specs

Verwijderd

com21 hier

• M a a r t e n
We hebben alle zogenaamde resolutions geprobeerd.
Ik heb exact dezelfde config als jij Danfoss
2 clients aan een win2k sp3 + winroute en een com21.

• Bloodclot
  • Laatst online: 22:16

Bloodclot

Jawier!

ben net begonnen op de red server.
ik zoek wat speelmaatjes :) uhm misschien dat we in arwic kunnen meeten ofzo. tis altijd vrijd druk daar :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.