Beta-Report: Asheron's Call 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 828 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 02:52:
Die page die je dus bij die installatie krijgt daar kon j normaal gesproken een account aanmaken?
Ja normaalgesproken wel ja, hier baal ik dus ook echt van he :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:09:
[...]

Ja normaalgesproken wel ja, hier baal ik dus ook echt van he :(
En waarom kan ik NERGENS info vinden over een eventueel account of wat dan ook.
Of dat ze allemaal in gebruik zijn, NERGENS iets.
Ik heb een inlogscherm maar geen account....lekker nuttig dat ze je 8 uur lang een "public" beta laten downloaden en dat je geen account krijgt....prutsers...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:12:
[...]

En waarom kan ik NERGENS info vinden over een eventueel account of wat dan ook.
Of dat ze allemaal in gebruik zijn, NERGENS iets.
Ik heb een inlogscherm maar geen account....lekker nuttig dat ze je 8 uur lang een "public" beta laten downloaden en dat je geen account krijgt....prutsers...
Jah daarom juist, ik ben er al sinds 19u mee bezig en dan krijg je uiteindelijk een 404 op je scherm :(. Ik hoop dat ze morgen weer een paar duizend accounts ter beschikking hebben, ik heb ze onderhand wel een mailtje gestuurd...

Verwijderd

GOED NIEUWS GOED NIEUWS!!!!

Er zijn nog accounts, ik heb er zojuist een gekregen!!!
Als je die error pagina krijgt, gewoon opnieuw installeren, het is namelijk gewoon een bugje!

Ik ga ff testen *D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:45:
GOED NIEUWS GOED NIEUWS!!!!

Er zijn nog accounts, ik heb er zojuist een gekregen!!!
Als je die error pagina krijgt, gewoon opnieuw installeren, het is namelijk gewoon een bugje!

Ik ga ff testen *D
Damn hou op man ik zit hier bijna te janken (van blijheid natuurlijk)

Haha yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :D

Verwijderd

Ehm, volgende probleem, ik heb nu wel een account maar als ik op de knop 'sign in' klik gebeurt er NIETS.... :(

Verwijderd

Yes ik heb ook een account gekregen :D. Ik ga zo ff testen momentje :)

Verwijderd

Snap er niets van, als ik op die knop klik doetie niets :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:58:
Snap er niets van, als ik op die knop klik doetie niets :?
Meer mensen hebben last van problemen, er komt binnenkort een groot patch aan wat de problemen op moet lossen...ik ben nu nogaan het installeren over 5min. kan ik vertellen of ik hem aan de praat heb kunnen krijgen of niet :)

Verwijderd

Bij mij werkt het :D :)

Verwijderd

Deze info moet ik toch gewoon invullen bij het inlogscherm :?

Username/e-mail: File***********
Password: l7***********

Alleen waarom staat eronder op dat scherm dat als je je pasword wil veranderen dat je naar passport.net moet gaan oid, wat heeft je .NET password ermee te maken????

Verwijderd

Kan iemand me helpen....

na dit gelezen te hebben volg ik het ff nie meer.

Your AC2 Beta Account

Your AC2 Beta account name and password will be sent to your AC2 Beta contact email address as part of the AC2 Beta Newsletter (see below).

Your AC2 Beta account name is the same as the Passport account name you submitted when you applied (for example, JoeBlow@hotmail.com). For many of you, this may be your contact email address, which you “Passportized” (for example, joeblow@microsoft.com).

We created a random password for your account (note that for now, this is not the same as your Passport password). Use your account name and password to log into the AC2 Beta Worlds.

Unfortunately we cannot allow Beta players to change their account name, contact email address, or password. If you lose access to your email, you will soon lose your ability to play in the Beta.

Verwijderd

Ok het werkt nu, en voor de mensen waarbij het niet werkt, ik heb de oplossing.
Disable je 2de netwerkkaart (als je die hebt).

Maar er is maar 1 server om naar te connecten en die doet het niet.
Dus erg veel speelplezier na een uurtje of 10 aankloten :{

Verwijderd

en wat zijn je impressies van deze game tot nu toe?

Verwijderd

omg, ik hoop dat ze er nu nog steeds zijn!!!!!!
snel ff installatie opnieuw opstarten :D

[edit] w00t!!! w00t!!! huzzah! hartstikke bedankt dat je dat zei _/-\o_, ik had het al opgegeven :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 04:56:
Ok het werkt nu, en voor de mensen waarbij het niet werkt, ik heb de oplossing.
Disable je 2de netwerkkaart (als je die hebt).

Maar er is maar 1 server om naar te connecten en die doet het niet.
Dus erg veel speelplezier na een uurtje of 10 aankloten :{
helpt hier ook nix ;(
Weet iemand wanneer die patch ongeveer uitkomt?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Heej, congrats voor allen die nu een account hebben weten te versieren! Post ook ff je in-game naam hier, zodat ik je kan toevoegen aan m'n friends list :)

• Devil N
Argh, kut, de Red server is niet bereikbaar op moment :(

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Devil N

Heb jij je internet gedeeld via een router of heb je voor elke pc een eigen IP ?

Verwijderd

ik heb het dus zo ....

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/@homesuxorz.JPG

• Devil N
BlackMage schreef op 29 september 2002 @ 12:41:
Devil N

Heb jij je internet gedeeld via een router of heb je voor elke pc een eigen IP ?
Ik heb 't zelfde als Metal-Kool hierboven beschreven heeft, alleen dan nog met een Computer 3 erbij, verbonden met de switch. Iedere computer heeft z'n eigen IP.

Verwijderd

DevelN > hoeveel betaal jij per maand voor @Home? (mischien heb jij die goedkopere versie wel :?)

• Devil N
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 12:56:
DevelN > hoeveel betaal jij per maand voor @Home? (mischien heb jij die goedkopere versie wel :?)
Ik weet niet hoeveel we maandelijks betalen, maar we hebben het normale abonnement. We hebben namelijk al bijna 3 jaar @Home (ruim voordat er dus meerdere soorten abonnementen waren), en we hebben nooit een andere versie aangevraagd of gekregen of wat dan ook. En de snelheid is gewoon 3,5 MBit, wat normaal is :)

• BlackMage
Ik heb ook het zelfde als Metal Kool alleen met 4 pc's

Maar verschil in abbo's kan het niet aan liggen. Maar wel waar je zit. Devil N zegt dat ie in groningen zit. Ik zit in roden dat is 20 km van groningen. Dus daar kan het niet aan liggen denk ik.

Verwijderd

ik zit in harlingen ;) . maar ik baal wel :@

• Devil N
Controleer toch eens even dit, zou ik zeggen:

What network ports are required to connect?

80 TCP
28810 UDP
9000 UDP
9001 UDP
9004 UDP
9005 UDP

To verify that these ports are open, or to open these ports, please contact your network administrator or Internet service provider (ISP).

If you are the administrator of the network, please consult the documentation provided with your networking software to determine the steps to open these ports.

• BlackMage
Welk OS gebruik je deviln ?

• Devil N
Windows 98, maar in Windows XP, m'n secundaire OS, kwam ik ook zonder problemen door de launcher.

• BlackMage
Devil N schreef op 29 september 2002 @ 13:05:
Windows 98, maar in Windows XP, m'n secundaire OS, kwam ik ook zonder problemen door de launcher.
Ok, ik gebruik windows xp

Verwijderd

ik heb ook onder win2k geprobeert... maar daar werkt het ook niet onder

Verwijderd

Devil N schreef op 29 september 2002 @ 13:00:
Controleer toch eens even dit, zou ik zeggen:

What network ports are required to connect?

80 TCP
28810 UDP
9000 UDP
9001 UDPTo verify that these ports are open, or to open these ports, please contact your
9004 UDP
9005 UDP

network administrator or Internet service provider (ISP).

If you are the administrator of the network, please consult the documentation provided with your networking software to determine the steps to open these ports.
Hoe kun je dit zien :?
Devel N > heb je msn? > agreSSSor@hotmail.com
Devil N > heb jij die netwerkkaart van @home erinzitten?

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:12

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Het werkt! Na opnieuw installeren wel een account gekregen.

Alleen de server is unavailable. :(

Maakt het trouwens uit welk datacenter je kiest?

Sys Specs

Verwijderd

Er is nu wel weer een server up... alleen sta ik "in line als 10e" om te patchen...zal nog wel ff duren voordat ik echt kan spelen..

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Hier is server nog steeds down.. welk datacenter kies jij?

Sys Specs

Verwijderd

Die in redmont geloof ik...
Ik ben nu 20 MB met 5KB/S aan het downen (in game patching dus)....
Vannacht voordat ik ging pitten heb ik ook al een keer 50MB ofzo moeten downloaden... ik hoop dat het zo klaar is of is het spel juist wie zoveel mogelijk kan downloaden wint? :)

Wat ik trouwens wel weer zwaaaaaaar bijstand vind is dat er weer een connectie probleem is wanneer je ICS aan hebt staan. Dat was dus ook al zo bij Dungeon Siege, OOK een game die van Microsoft komt. Ik snap daar dus geen ene hout van.. geen enkel ander spel heeft dat probleem, alleen een aantal spellen van Microsoft, terwijl ze zelf ICS hebben gemaakt...??????

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
hmz, SchitzoFreak.. kan je dat van dat passport/pass nog eens uitleggen? ik snap er geen ene flikker van :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 04:11:
[...]

Deze info moet ik toch gewoon invullen bij het inlogscherm :?

Username/e-mail: File***********
Password: l7***********

Alleen waarom staat eronder op dat scherm dat als je je pasword wil veranderen dat je naar passport.net moet gaan oid, wat heeft je .NET password ermee te maken????
Ja bij mij is het ook File****** en een code als password, dus dat zit wel goed. Ik kreeg die webpage waar dat opstond pas vannacht toen ik voor de derde keer het spel installeerde..
Dat van je .NET passport snap ik ook niet, moet je niet op letten.

• Devil N
Dat is dus de Green Server. Dat is niet de server waarop je normaal gesproken moet spelen. De normale speelserver is de Red Server, die je kunt vinden op de in Canyon Park, maar die is onbereikbaar op moment :'(

Verwijderd

Aha, nou maakt niet zoveel uit op met moment want ik ben toch nog oneindig veel patches aan het downloaden. Spelen gaat misschien ooit ook nog wel lukken maar voorlopig is het 3 a 4 kb/s en veel MB's die ik binnen moet halen :|

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

3CLipZ schreef op 29 september 2002 @ 14:00:
hmz, SchitzoFreak.. kan je dat van dat passport/pass nog eens uitleggen? ik snap er geen ene flikker van :P
gewoon de File****** met het password van webpage gebruiken.
.NET passport moet moet je niet op letten.

Ik vind het trouwens wel irri dat de game het password niet onthoud. het password van FilePLanet is nou niet bepaald makkelijk.

Devil N: Kan je de redmont wel gebruiken om te updaten? Od moet dat ook via canyon park?

Sys Specs

Verwijderd

WOW dit lees ik net op de forums:

Keep in mind that picking the "Redmond" data center, which brings you to the Green world, will often halt your ability to play in all other worlds for a week or more. We still do not advise that anyone play on the Green world unless invited to do so, or there is an announcement of a special event going on there.

Matthew "Stucco" Ford
AC2 Team
Lead Program Manager of AC2
@Microsoft Game Studios

Ik durf er gelijk ook niet meer te patchen :)

• Bloodclot
  • Laatst online: 18:50

Bloodclot

Jawier!

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/erik.koopmans/cap1.jpg

ik ben die naakte blauwe gast in het midden.
we stonden met zijn allen muziek te maken.
ikke rap-style en de andere gitaren :) ik heb in een deuk gelegen :D

Verwijderd

hoe heb je kunnen spelen dan?
Bij mij is de server down

• BlackMage
Bij mij werkt het ook niet !!!!

Why !! Why !! :'(

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

de green server...

• Devil N
Ik heb de Blue Server gebruikt om te updaten, en tot nu toe alleen de Red Server om te spelen. Ik heb wel even de Redmond server bekeken om te zien wat er allemaal was daar, maar ik heb daar niet Enter World gekozen, en bovendien heb ik pas met die server geconnect nadat ik zag dat de Red Server onbereikbaar was. Dus ik denk dat ik geen problemen zal hebben met 't connecten met de Red Server zodra ie weer terug is.

Verwijderd

updaten gaat echt traag 3 kb/s :(

Kan je niet gewoon een die update van internet downloaden?

Verwijderd

Ik ben ingame Vorlokh, ben een lizard healer (ben ff de naam kwijt).

dat muziek maken is echt lachen, wij stonden met zn 3en muziek te maken en er stonden een stuk of 5 man eromheen te dansen :P

met ctrl+p maak je ene screenie, maar ik kan die zo snel ff niet vinden, moet nu weg nl.

• Devil N
Dit spel is echt kewl verslavend.

Gisteravond liep ik wat doelloos rond, me afvragend wat ik nou eigenlijk kon doen. Toen ben ik maar een paadje gaan volgen en wat monsters gaan afslachten. Een aantal andere mensen deden dat ook, alleen was 't ieder voor zich, dus contact maken deden we niet.
Toen, een tijdje later, kwam ik weer iemand tegen die wat monsters aan het afslachten was, en die probeerde te communiceren met mij. Nou werkt 't chat venster bij mij niet helemaal goed (chat venster 1 wil niet openen bij mij, de andere chat vensters wel), maar na wat geklooi wist ik ervoor te zorgen dat ik hem kon horen. Hij was bezig met 2 quests waarbij hij de nodige monsters moest killen. Nou ja, na wat gepraat besloten we samen verder te gaan, begon ik ook maar zo'n monster killing quest, en maakten we dus een Fellowship.
Na een tijdje lopen kwamen we nog iemand tegen, die wel met ons mee wou reizen. Die persoon was duidelijk meer ervaren met AC2, dus dat kwam wel mooi uit. Toen stoken we gezamenlijk een rivier over, klommen daar een heuvel op, en stonden toen aan de rand van een diepe afgrond van een klein ingesloten dal. Na wat van de scenery genoten te hebben gingen we even rusten, en liepen we daarna weer door.
Even verderop op het pad stond weer een persoon, maar die was blijkbaar AFK. Tenminste, hij bewoog niet, dus dan lijkt me wel dat ie AFK is. Dus wij liepen maar door. Maar toen we 100 meter verder waren begon die gast ineens te praten, en kwam naar ons toe. Ik stelde toen maar voor even op 'm te wachten en 'm te vragen of ie onze Fellowship wou joinen. Dat vond ie wel best. Dus toen waren we met z'n 4'en :).
Nou ja, en een tijdje later kwamen we nog iemand tegen die wel mee wou, en dus waren we met z'n 5'en.
Toen kwamen we voor een meningsverschil te staan. Sommigen van ons (waaronder ik) waren vrij zwak, en wilden wel even een Vault quest doen die vrij dichtbij was. Maar de sterkeren onder ons wilden liever naar het oosten, omdat daar veel goede loot te halen scheen te zijn. Na wat discussieren besloten we maar naar het oosten te gaan. Om daar te komen moesten we wel eerst door een groot stuk water zwemmen, en we raakten elkaar op bepaalde momenten wel even kwijt, maar uiteindelijk kwamen we allemaal aan aan de andere kant.
Toen werd 't lastig, want daar waren een aantal behoorlijk krachtige vijanden, en ik en iemand anders werden na een tijdje doodgemaakt. Dus stond ik alleen bij een Lifestone een behoorlijk end terug, en ik wist niet bij welke coordinaten ik moest zijn. Nou, na heel wat rondgeloop wist ik de anderen weer te vinden, en gingen we met z'n 5'en weer verder.
Veel verder zijn we alleen niet gekomen, want de nodige mensen moesten weg of hadden connectieproblemen, en na een tijdje hebben we maar besloten te stoppen. 't Was toen overigens al 10 voor 3 's nachts :).

Maar goed, dat was dus erg leuk allemaal, en ik ben benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat. Ik heb nu al wat leuke equipment dankzij de sterkeren van de Fellowship, dus ik heb ook wat meer mogelijkheden.
Anyways, ik kan niet wachten tot de Red Server weer in actie komt :)

• Blue-eagle
  • Niet online
Ik speel lekker DAOC terwijl ik wacht :D

'k Hoop dat er nog accounts over zijn..

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik kan alleen green en red(down) kiezen...
waar is blauw dan?

• Devil N
Blauw staat sinds gisteravond niet meer in de lijst. Kweet ook niet waarom... :|

Verwijderd

Onder welke windows spelen jullie dit spel?

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 20:25
Uit de build notes:
We have performed an update to the AC2 Beta. Please read on for details.

If we did not pummel the Lag Beast this time, we gave it a painful wedgie. Autoattack will also be less impaired now even if lag returns. Once again, to try to stir the beast from its foul lair, we want to load up the Red world to full capacity. For this reason we will not re-open the Blue world for play until we get Red filled to the point where we start to lag again.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

Hehe EINDELIJk is de patch binnen en kan ik een character gaan maken. Maar voor welke server moet ik nu kiezen?

• BlackMage
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden voor het authenticating servers probleem:

http://www.ac-2.net/boards/viewtopic.php?t=1367?replies=5

Gewoon versie 1,1 downloaden of wachten tot de nieuwe 1,2
anyway: Download again

Maar weet iemand waar je 1,1 kan downloaden ?

Verwijderd

Ik heb toenet voor de eerste keer gespeeld met de Green Server, best ver gekomen enzo maar nu blijkt dat de red server de normale speelserver is. Nu mijn vraag, kan ik mijn character niet importen naar de red server? Dat zou anders wel erg jammer zijn, want ik heb toenet al 5u zitten spelen :/

Wel kewl spel trouwens, DAOC was leuker maar toch AC2 is niet slecht :)

Verwijderd

Is er echt geen snellere manier op te updaten dan in het spel zelf?

Het gaat echt heel traag en als het zo doorgaat moet hij nog hele lang downloaden :(

• Devil N
Van ac2online.com:

Canyon River Seves down (Red \ Blue)
Posted by Solace on 09-29 10:39AM
--------------------------------------------------------------------------------
Information and ETA unknown at this time as no official information about the downtime has been released to our knowledge.

Blue has been down since 11AM EDT 9-28-02
Red has been down since 2am EDT 9-29-02

No further information available at this time.

Wauw, nou weten we een hoop meer... :|
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:33:
Is er echt geen snellere manier op te updaten dan in het spel zelf?

Het gaat echt heel traag en als het zo doorgaat moet hij nog hele lang downloaden :(
Je kunt beter wachten tot de Blue Server op de Canyon Park server weer up is. Daar kun je de patch downloaden met ongeveer 30 kb/sec. Voor die tijd zul je waarschijnlijk toch niet normaal kunnen spelen.

Verwijderd

Waarvoor is de green server eigenlijk? En nogmaals, kan ik mijn character van de green server importeren naar de red server?? Wat is eigenlijk het verschil??

Verwijderd

hij doet et niet bij mij
:/

• Devil N
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:47:
Waarvoor is de green server eigenlijk? En nogmaals, kan ik mijn character van de green server importeren naar de red server?? Wat is eigenlijk het verschil??
Bosmonster schreef op 28 september 2002 @ 14:27:
Even verklaring voor de verschillende servers:

GREEN -> test-server voor nieuwe patches. gratis xp/items etc.. maar wekelijkse char-wipes
BLUE -> nieuwe play-server, nog even inactief terwijl ze RED stress-testen met maximaal aantal spelers. Waarschijnlijk later deze week een char-wipe en dan istie net als RED.
RED -> De 'gewone' play-server.. deze moet je dus hebben voorlopig.

TIP: Connect de eerste keer met BLUE om alle patches op te halen. Daar speelt niemand op en is dus het snelste :) Als je klaar bent ff opnieuw opstarten en naar RED :)
En nee, je kunt geen characters van de ene wereld overbrengen naar een andere wereld.

Verwijderd

je bent igg niet de enigste :/

Verwijderd

Beetje vaag heb nu een login en password gekregen maar ik copy/paste ze en hij laat me niet inloggen =/

Verwijderd

Elander, heb je een netwerk? Dan moet je 2de netwerk kaart uitschakelen. Dan lukt het wel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:06:
Elander, heb je een netwerk? Dan moet je 2de netwerk kaart uitschakelen. Dan lukt het wel
Hmm dat vind ik wel minder :( , kan ik me andere pc niet gebruiken terwijl ik AC2 op deze pc aan heb zal het even proberen bedankt alvast

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
wat voor een rpg is dit precies? met skillz en dat je steeds dingen moet killen. Draait dit op een

athlon 700 mhz
256 mb sdram
TNT2 m64

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

System Requirements
The following are the minimum system requirements to play AC2. Please do not download or play AC2 if you do not meet these requirements.

CPU 733Mhz
RAM 256MB
3d Card GeForce 1, 2 and 3 are the only supported cards
32MB of RAM on the card

OS Win98, WinME, Win2000, WinXP
Internet Need to be able to connect through the Internet to the particular ports and servers used for AC2
DirectX DirectX 8.1
Hard Drive Temporarily need 2 GB while installing; 1.4 GB required long-term
Ik hoop dat hij het trouwens ook doet op niet nvidia kaarten. Waarschijnlijk wel, maar krijg je geen support bij problemen.

Sys Specs

Verwijderd

Alle servers behalve de green zijn down toch ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:27:
Alle servers behalve de green zijn down toch ?
ja klopt en die server is erg traag met downloaden :(

Doe nu al 3,5 uur over 50 mb

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:27:
[...]

ja klopt en die server is erg traag met downloaden :(

Doe nu al 3,5 uur over 50 mb
hmm wat ben je aan het downloaden dan ? , die patches die het progamma zelf automatisch ophaalde gingen echt super snel :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:29:
[...]

hmm wat ben je aan het downloaden dan ? , die patches die het progamma zelf automatisch ophaalde gingen echt super snel :)
Je moet nog in-game patchen, dus in het programma zelf. Dat duurde gisteren bij mij ook erg lang, 8-9kb/sec, soms 20-30...Ik vind het eigenlijk best jammer, heb ik heel de tijd voor niets op de green server zitten spelen :(

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik ben eindelijk beetje goeie mobs tege gekomen. lvl toch erg moeilijk.
ben nu wel een paar keer dood gegaan, mijn vitea is nu 80% :( en voor elk beestje dat ik kill krijg ik 1to2 exp schiet dus echt niet op. je krijgt de vitea terug als je zo'n 200 exp terug verdient... per 5%.

Verwijderd

Nouja :) , Kijk later vanavond nog wel even of de servers weer up zijn , ga nog wel even Everquest spelen :)

• Blue-eagle
  • Niet online
"waiting for server"

Die is koffie zuipen ofzo? :(

Verwijderd

Blue-eagle schreef op 29 september 2002 @ 18:41:
"waiting for server"

Die is koffie zuipen ofzo? :(
Blijkbaar :)

Verwijderd

Voor diegenen die nog problemen hebben, probeer het eens met een rechtstreekse connectie naar het internet, dus geen hub of switch ertussen.

Weet bijna zeker dat het werk.

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Heb dit al eerder op 2 pc's geprobeerd, tevergeefs..
Ik wacht wel op de patch.

Verwijderd

M a a r t e n schreef op 29 september 2002 @ 19:22:
Heb dit al eerder op 2 pc's geprobeerd, tevergeefs..
Ik wacht wel op de patch.
Die patch is er al... (59 mb) alleen die download je ingame.

• M a a r t e n
Aha..
Lekker.. :/

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Nog 1 1/2 uur en ik hoop dat ik dan ook kan mee praten :)

Verwijderd

Zo ik ben bijna klaar met de update :)
Nog maar 4%

Cybermonster: De red server is nog stéééds down :(

Verwijderd

Jammer M A A R T EN ....

we kunnen het wel shaken... denk ik :/

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

gisteren was ik klaar met downen, toen kwam er te staan geen ruimte meer op E: kan niet kopieren alles voor niks :(

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Anders formatteer je windows ff en zet je alles opnieuw erop :P. Ik weet dat tweakers dat haten maar ik zou het wel doen voor dit spel. Is de red server inmiddels al up of niet? En waar is bosmonster nou??? :)

Verwijderd

Heb ik wel 2 x gedaan :/ ... we hebben echt alles geprobeerd..
ik kan wel huilen 8)7

• M a a r t e n
Heb je het ook zonder SP1 geprobeerd Metal?
Misschien is dat nog een idee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:31:
Heb ik wel 2 x gedaan :/ ... we hebben echt alles geprobeerd..
ik kan wel huilen 8)7
Beschrijf je probleem nog eens.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Nooou...vind ik niet leuk voor jullie ;(
Als ie 't bij mij doet mogen jullie wel eens langskomen, en ff spelen ? :P ;)

Verwijderd

YES! Eindelijk update is binnen ;) Kan eindelijk beginnen met spelen

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wanneer er een andere server behalve die green server up is ? :P
duurt een beetje lang zo , anders ga ik wel op die green server spelen

• Devil N
Aaaah, stomme Red Server, kom online! Kom online!!

Frustrerend, dit :(

Verwijderd

M a a r t e n schreef op 29 september 2002 @ 19:32:
Heb je het ook zonder SP1 geprobeerd Metal?
Misschien is dat nog een idee.
Nee... niet geprobeerd maarten :)
(kom eens online op msn)
En bij de mensen waar die wel werkt, wat voor windows hebben jullie en ook SP1 geinstaleerd?

Verwijderd

Krijg ragnarok-gevoelens bij die servers :{

(kenners weten wat dat is :+)

• Devil N
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:40:
[...]

(kom eens online op msn)
En bij de mensen waar die wel werkt, wat voor windows hebben jullie en ook SP1 geinstaleerd?
Ik heb Windows 98 en Windows XP zonder SP1, in beide gevallen werkt 't prima.

• M a a r t e n
Hmm ik heb het geprobeert op 2 computers met XP SP1 en een Win2k SP3.
Misschien toch maar ff formatten dan heh :Y)

Verwijderd

Als het spel opstart... dan kot dit er te staan:

"please wait while aherons call 2 authentication servers are contacted"
En het houdt nooit op :? .. verder doet die niks

Ik heb geen firewall ... ik heb windowsXP en 2k geprobeerd... heb zelfs verschillende netwerkkaarten geprobeerd :/

Maar geen resultaat :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:40:
[...]

(kom eens online op msn)
Windows Xp Professional Dutch + Alle upgrades geinstalleerd, GEEN SP1!!!
@Home Cable (€ 44,95 p/maand)
Firewall uitgeschakeld, ook de firewall van windows xp
Antivirus uitgeschakeld
Alle op achtergrond draaiende programma's uitgeschakeld
Geen Hub/Switch/Router e.d.
Gewone Com21 modem

3Com Netwerkkaart (3C905C-TX) + Standaard windows drivers

Wat wil je nog meer weten? :P

Nu ga ik ff spelen op de green server, mijn naam: The Greatest

:P

• M a a r t e n
Hmm oke ik maak me klaar voor een format :Y)
Thanks guys!

Verwijderd

Mishien ligt het dus wel aan Sp1 ...
Zijn er ook mensen die het spel werkend hebben met sp1 :?

Maarten stuur ff een email naar mij of het gelukt is: warez@wassup.nl ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.