Misschien kan deze link gebruikt worden voor het definieren van de wetenschap:
http://www.acs.ucalgary.ca/~kmuldrew/science.html
http://www.acs.ucalgary.ca/~kmuldrew/science.html
Ik wilde alle linkjes bij elkaar hebben en bovendien een algemene opmaak hebben binnen de linksectie, en daarom heb ik zowel de hele titel link gemaakt als de LI tags weggehaald. Maar op zich valt er aan die titel wel iets te doen, als je dat echt onoverkomelijk vindtCaptain Proton, is er een reden dat je de link structuur van de filosofische werken hebt veranderd tov mijn post? Ik vind het persoonlijk buitengewoon lelijk dat de hele titel een link is, maar wellicht ligt dat aan mij. En ook het nut van het weghalen van de LI-tags ontgaat mij een beetje?
Wat betreft het 1e punt: Zodra ik tijd heb doe ik daar wat aan.Meer op en aanmerkingen:
- Sommige entries in de index beginnen met een hoofdletter, andere met een kleine letter. Dat is lelijk.
- Links naar de originele post staan te ver onder het stukje, en de ':' erachter is lelijk.
- Ik ga er van uit dat jij liever niet hebt dat anderen in de FAQ gaan zitten editen en zo. Mocht je het niet erg vinden als ik er aankom, dan hoor ik dat graag.
- Ik wil nog steeds dat Chaostheorie onder het kopje 'natuurkunde' komt te staan.
Anoniem: 10358
Om de handigheid te laten zien zou je er ook bij kunnen zetten dat je sinus en cosinus kan schrijven als iets met complexe e-machten. En dan dat het soms makkelijker rekenen is met e-machten dan met sinus en cosinus.Fused schreef op 20 september 2002 @ 09:15:
Ik denk dat het goed is een paar voorbeelden, bijvoorbeeld uit de elektronica, toe te voegen ter verduidelijking van de 'normaalheid' en handigheid van complexe getallen.
Dit zijn fundamenteel andere links dan de normale links, omdat een werk in meer talen te vinden kan zijn. Ik vind het ontzettend veel mooier als de titel gewoon tekst is, en alleen de talen linkjes zijn. Maar dan ook echt ontzettend veel mooier.Anoniem: 9942 schreef op 23 september 2002 @ 00:48:
Ik wilde alle linkjes bij elkaar hebben en bovendien een algemene opmaak hebben binnen de linksectie, en daarom heb ik zowel de hele titel link gemaakt als de LI tags weggehaald. Maar op zich valt er aan die titel wel iets te doen, als je dat echt onoverkomelijk vindt
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verandert z'n sig te weinig.
Hopelijk kun je er nog wat mee.... (en nu ga ik de stof zelf nog ff goed bestuderenIn de bovenste figuur hiernaast zie je een rechthoek met zijden 3 en 1. Tegen een alnge zijde wordt een vierkant geplaatst, zodat een rechthoek met zijden 4 en 3 ontstaat. Vervolgens wordt tegen een lange zijde van deze rechtheok een vierkant geplaatst. Als dit proces wordt voortgezet dan verandert de vorm van de rechthoeken op den duur vrijwel niet meer. Je kunt dit nagaan door de zijden van de opeenvolgende rechtheoen op elkaar te delen: 3/1 ; 4/3 ; 7/4; 11/7 ; 18/1 ; 29/18 ; 47/29, ...
De limietwaarde van deze rij is ongeveer 1,618. Om de exacte waarde te berekenen ga je als volgt te werk. Noem deze limietwaarde x. Teken een rechthoek van zijden 1 en x. Plaats hiertegen een vierkant met zijde x. Zo ontstaat een rechtheok met zijden x en x+1, waarbij de verhouding van lengte en breedte gelijk moet zijn aan die van de oorspronkelijke rechthoek.
Dus (x+1) / x = x / 1 , ofwel x² = x + 1.
Deze vergelijking heeft als oplossingen x = (1 + sqrt(5)) / 2 en x = (1 - sqrt(5)) / 2, waarbij de laatste oplossing niet voldoet.
De gevraagde limietwaarde, die door de Grieken Phi werd genoemd, is dus (1 + sqrt(5)) / 2. Hierboven zijn we met een rechthoek met zijden 3 en 1 begonnen. Bij de Grieken was al bekend dat het niet uitmaakt met welke rechthoek je begint, je komt altijd uit op dezelfde verhouding. Een rechtheok met deze verhouding van lengte en breedte Phi / 1 heet een gouden rechthoek. Dit getal Phi heeft vele opmerklijke eigenschappen. Behalve Phi² = Phi +1 geldt ook:
Phi = 1 / Phi +1
Phi = sqrt(1 + sqrt(1 + sqrt(1 + sqrt(1 + sqrt(1 + sqrt(.......
Phi ^ n = ƒn * Phi + ƒn-1 waarbij ƒn getallen van de rij van Fibonacci zijn.
zo is bijvoorbeeld Phi ^ 7 = 13 * Phi + 8.
Als het systeem zwakker is, dan kan er niks interessants in worden uitgedrukt. Anders gezegd: Dan is het systeem te zwak om alle stellingen te bewijzen.Lord Daemon schreef op 22 september 2002 @ 23:07:
Kritische noten bij FCA's stukje over de onvolledigheidsstelling
[...]
Als ik mij niet vergis zegt de stelling dat dit geldt voor elk consistent systeem van axioma's dat tenminste sterk genoeg is om de natuurlijke getallen te beschrijven. Anders gaat het bewijs van de stelling volgens mij ook niet lukken.
Verandert z'n sig te weinig.
Ieder systeem is te zwak om alle stellingen te bewijzen, onafhankelijk van het onvolledigheidsbewijs. Ik vind het geen triviale eis dat het systeem minstens de natuurlijke getallen kan beschrijven, en het lijkt me een nuttige en overkomelijk toevoeging aan het stukje.FCA schreef op 27 september 2002 @ 22:40:
Als het systeem zwakker is, dan kan er niks interessants in worden uitgedrukt. Anders gezegd: Dan is het systeem te zwak om alle stellingen te bewijzen.
Ik had voor het tentamen een 8?maar dat was alleen begrijpbaar voor TWINners,
Je onderschat Van Beijeren.zelfs de docent snapte niet waar hij het over had.
Nee, dan al die terugkoppeling naar experimenten die je krijgt bij vakken als Quantummechanica 2, Maxwelltheorie, Quantum Field Theory of String Theory? Is dat ook allemaal wiskunde?En echte voorbeelden van fysische systemen, behalve de tweeledige slinger, zijn er niet aan bod gekomen. Kortom: Er is geen terugkoppeling naar het experiment, en daarom is het geen natuurkunde, maar wiskunde.
Anoniem: 958
Electronica?? De schoonheid van complexe getallen komt het beste naar voren in de wiskunde! De uitbreiding naar het complexe vlak is 1 van de mooiste vondsten uit de wiskunde. De theorie van complexe functies ZOVEEL eleganter en dus mooier dan die van reele functies.Fused schreef op 20 september 2002 @ 09:15:
Ik denk dat het goed is een paar voorbeelden, bijvoorbeeld uit de elektronica, toe te voegen ter verduidelijking van de 'normaalheid' en handigheid van complexe getallen.
Op een manier die onze gemiddelde FAQ lezer niet in staat is te waarderen. Een voorbeeld waaruit blijkt hoe praktisch imaginaire getallen zijn, zal helpen om duidelijk te maken dat imaginaire getallen niet heel 'vreemd' zijn; iets dat veel mensen toch denken, aangezien de 'standaard' regels er zo hard ingeramd zijn in het normale wiskunde onderwijs, dat men haast niet meer kan begrijpen dat het definieren van negatieve kwadraten niet in strijd is met de natuur of de (door hen opgedane) wiskundige intuitie.Sandalf schreef:
Electronica?? De schoonheid van complexe getallen komt het beste naar voren in de wiskunde!
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Dit moet echt hoognodig in de FAQ. Ik heb net nog iemand in een topic erop gewezen dat we meer dan 10% gebruiken. Misschien is mijn post daar na wat verbeteringen wel bruikbaar voor de FAQ. Hij is nu nog wat kortaf.Anoniem: 9942 schreef op 01 september 2002 @ 20:53:
- hoeveel procent van onze hersenen gebruiken we nu werkelijk?
We gebruiken 100% van onze hersenen. Het is een heel hardnekkige mythe dat we maar 8, 10 of 30 procent van onze hersenen gebruiken. De reden dat deze mythe zo hardnekkig is, is dat het voor mensen een verklaring is voor paranormale gaven. Deze zouden dan in het overige hersendeel moeten zitten. Hersenonderzoek technieken zoals PET scans (positron emission tomography) en fMRI (functional magnetic resonance imaging) laten duidelijk zien dat op elk moment een groot gedeelte van de hersenen actief is. Bij simpele taken is misschien een kleiner gedeelte actief. Maar bij ingewikkeldere zaken gebruiken we al een veel groter deel. We gebruiken nooit 100% tegelijkertijd. Maar dat komt, omdat verschillende hersendelen voor verschillende functies dienen. Zo kun je niet al je spieren tegelijk gebruiken. Ook dient een groot gedeelte van je hersenen voor het geheugen. En je kunt je ook niet alles tegelijk herinneren.
Ik zei ook als aanvulling. Het onderwerp wordt mi op een totaal andere manier benaderd.Lord Daemon schreef op 27 september 2002 @ 09:15:
eL_Jee, ik zie dit al in de FAQ staan: http://gathering.tweakers...essage/14962387#fibonacci
Dat lijkt behoorlijk veel op wat jij hebt geschreven, of niet?
Koel? Weet je hoveel pop-ups ik krijg als ik daar op klik?Deze is koel trouwens:
Oh, dat had ik even gemist (mozilla met popup-killer werkt goedLord Daemon schreef:
Koel? Weet je hoveel pop-ups ik krijg als ik daar op klik?
Anoniem: 19806
Anoniem: 19806
Anoniem: 40665
Ze weten niet of energie nu wel of niet gelijk is aan massa.Anoniem: 10358 schreef op 30 augustus 2002 @ 11:13:
[...]
Ook moet worden uitgelegd dat E=mc2 niet betekent dat massa en energie gelijk aan elkaar zijn. Of dat energie massa heeft of iets dergelijks. Deze fout zie je ook in veel topics.
Dat even buiten beschouwing gelaten. Dingen als energie heeft massa is volgens mij toch echt fout.Anoniem: 40665 schreef op 09 oktober 2002 @ 14:07:
Ze weten niet of energie nu wel of niet gelijk is aan massa.
Anoniem: 40665
oh ja okAnoniem: 10358 schreef op 09 oktober 2002 @ 15:26:
[...]
Dat even buiten beschouwing gelaten. Dingen als energie heeft massa is volgens mij toch echt fout.
- waarom een kankercel continu blijft delen: dierlijk cellen hebben een celdeeltje genaamd glycocalix. Daaraan kunnen gelijkaardige cellen zich herkennen, en de celdeling daarop baseren. Kankercellen blijven continu delen omdat ze geen glycocalix hebben, bijgevolg andere kankercellen niet kunnen herkennen, en dus blijven delen.Dagelijks ontstaan er in ieder mens kleine foutjes bij het delen van DNA; meestal is dit geen probleem, soms zorgt het er echter voor dat een cel ontspoort en continue blijft delen; we spreken dan van een kankercel...
Computers are stupid, they can only give you answers. -Picasso
Nee, je begrijpt het niet helemaal. Voor oude teksten geldt dat er geen copyright mee opzit. Echter, wanneer iemand een e-text versie van zo'n tekst maakt zit daar wel degelijk copyright op. Als ik een oud boek koop, de tekst ga inscannen en er een e-text van maak heb ik de copyright op die versie, en mag niemand zomaar die e-text rippen.Anoniem: 9942 schreef op 09 oktober 2002 @ 12:49:
Illegaal? Dat hangt ervanaf waar het om gaat. Als het teksten zijn van de filosoof zelf en die is al lange tijd dood (wat voor de meeste filosofen wel opgaat), is het volgens mij volstrekt legaal. Als het gaat om commentaren enzovoorts natuurlijk niet, maar dat was ook niet de bedoeling...
Dat is slechts 1 van de vele mechanismen die uitgeschakeld moeten worden voor een cel een kankercel wordt. Zo moet bijvoorbeeld ook het apoptose-mechanisme van de cel ergens geblokkeerd worden, omdat anders de cel zichzelf vernietigt. Diverse remmers binnen de celcyclus moeten uitgeschakeld worden, en zo zijn er nog een aantal factoren die verhinderen dat cellen ongelimiteerd delen. Het lijkt me misschien beter om een apart stukje te schrijven over hoe cellen kankercellen worden...- waarom een kankercel continu blijft delen: dierlijk cellen hebben een celdeeltje genaamd glycocalix. Daaraan kunnen gelijkaardige cellen zich herkennen, en de celdeling daarop baseren. Kankercellen blijven continu delen omdat ze geen glycocalix hebben, bijgevolg andere kankercellen niet kunnen herkennen, en dus blijven delen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 9942 op 23-12-2002 21:18 ]
Zeker een stuk over de correcte spelling van de Nederlandse taal mag niet ontbreken. Als ik kijk naar hoe sommige mensen het presteren om op 'verstuur bericht' te klikken terwijl de post nog vol staat met slecht gespelde woorden of grove taalfouten wat betreft grammatica of woordkeus.....Anoniem: 9942 schreef op 21 december 2002 @ 00:47:
...Taalwetenschappen
- Een stukje over de correcte spelling van het nederlands![]()
- Verder misschien dit samenvoegen met psychologie, aangezien alle onderwerpen die over taal gaan op W&L eigenlijk altijd over het fenomeen "taal" gaan en niet over de talen op zich.
...
Zekers!
Als er een ding groter is dan het heelal, dan is het de menselijke verbeelding...
Anoniem: 61929
Dat is dus heel erg moeilijk. Hoe zou ik bijvoorbeeld kunnen schrijven over "de essentie van het christendom", zonder dat te doen vanuit mijn eigen standpunt inzake die essentie?.let erop dat de FAQ alleen gebaat is bij objectieve, afstandelijke stukjes, waarin de eigen mening of het eigen geloof geheel op de achtergrond blijft.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61929 op 21-12-2002 20:58 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 61929 op 21-12-2002 22:35 ]
Mag het in plaatjes? Dan jets ik de formules namelijk gewoon in TeX, rollen er dvi's uit en die kunnen dan eventueel naar jpg of gif (welke bestandtypen ondersteunt dit forum?). Zonder formules wordt een basis quantummechania erg lastig denk ik...Captain Proton schreef::
natuurkunde
- Stukje quantummechanica
Wat ik daarmee bedoelde is een stukje over die leerstellingen die eigenlijk alle christenen, welke stroming ze ook aanhangen, wel onderschrijven. Ik denk dat dat best objectief te schrijven is, het gaat er vooral om om de grootste gemene deler in het christendom te vinden. Maar ik ben het met je eens, dit is zonder twijfel een van de lastigste stukjes om te schrijven.Dat is dus heel erg moeilijk. Hoe zou ik bijvoorbeeld kunnen schrijven over "de essentie van het christendom", zonder dat te doen vanuit mijn eigen standpunt inzake die essentie?.
Ik zal je naam hierbij op de lijst zetten.Een stukje met feiten over leven van Jezus kan ik zo schrijven. Ik zal er straks aan beginnen. Dat kan wel heel objectief worden, want dan gebruik ik enkel en alleen de feiten die erover in de bijbel en in geschriften uit het begin van de jaartelling staan.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Even een kleine toevoeging/correctie. Het boek Deuteronomium is voor 99% een grote toespraak van Mozes. Het kan daarom het beste worden omschreven als toespraak, en samenvatting van de eerste 4 delen van de boeken van Mozes.Anoniem: 61929 schreef op 21 december 2002 @ 22:28:
Ik kan het niet zelf in de FAQ zetten, dus plaats ik het hier maar. Dit is het schematische overzicht van de bijbel.
De opbouw van de bijbel
knip: Een heel mooi stuk
Ik ga mijn best doen om dat ook voor je uit te zoeken! Ik weet er zelf niet zo veel van, maar wel wat, ik ga eens kijken of ik wat leuks kan vinden over het hindoeïsme/boedhismeAnoniem: 9942 schreef op 22 December 2002 @ 00:11:
WhizzCat: Misschien is het leuk om van elke god een heel korte beschrijving te geven, in bijvoorbeeld 3 of 4 regels? Bijvoorbeeld de precieze functie van die god(in) en waar die voor wordt aangeroepen. En eventuele relaties tussen de goden: Ik weet niets van het hindoeisme, maar kan me zo voorstellen dat dat in dezelfde stijl gegaan is als in het griekse pantheon
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Op zich heb je daar gelijk in, maar er zijn ook een paar redenen waarom ik hier niet voor ben.Ik vraag me af of deze FAQ niet eerder uit heel veel links hoort te bestaan, dan uit zelfgeschreven stukken. Een opsomming van Hindoestaanse goden bestaat vast al wel ergens, inclusief beschrijving en verdere verwijzingen naar Hindoestaanse werken, met links. Je bent tegenwoordig niet snel meer in staat iets neer te zetten dat een ander al niet iets 'beter' (uitgebreider of juist korter of helderder) heeft gedaan.
Ik zal het corrigeren.Even een kleine toevoeging/correctie. Het boek Deuteronomium is voor 99% een grote toespraak van Mozes. Het kan daarom het beste worden omschreven als toespraak, en samenvatting van de eerste 4 delen van de boeken van Mozes.
Zal ook dit corrigeren. Overigens stom van mij dat het me niet eens was opgevallenHallo Captain Proton,
Heel hartelijk dank voor het plaatsen van mijn stukjes.
Ik zie dat ik een, nogal storend, foutje heb gemaakt in mijn beschrijving van het leven van Jezus. Er staat dat hij geboren zou zijn in het jaar 2, maar dat moet het jaar 2 VOOR de jaartelling zijn.
Het zou misschien wel aardig zijn een kopje "links naar geloofsgenootschappen" in de FAQ te stoppen?... en natuurlijk wil ik ook graag een link toegevoegd zien naar de site van de geloofsorganisatie waarbij ik ben aangesloten:
http://www.watchtower.org/languages/dutch/index.html
[ Voor 10% gewijzigd door MIster X op 22-12-2002 13:50 ]
Beste Captain Proton, ik weet dat je een smiley achter die laatste zin gezet had, dus misschien bedoelde je het niet serieus. Ik vind het echter wel een goed idee. Ik ga dat topic zo starten.
[...]
Wat ik daarmee bedoelde is een stukje over die leerstellingen die eigenlijk alle christenen, welke stroming ze ook aanhangen, wel onderschrijven. Ik denk dat dat best objectief te schrijven is, het gaat er vooral om om de grootste gemene deler in het christendom te vinden. Maar ik ben het met je eens, dit is zonder twijfel een van de lastigste stukjes om te schrijven.
Wat me op een idee brengt: Dat gaan we met zn allen doen, in een topic
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 9942 op 22-12-2002 14:02 ]
De gedeelde kern is volgens mij te incompleet om van een definiering van een religie te spreken. Slechts met de aanvullingen die specifieke stromingen doen is iets een complete religie. Er zijn zo veel kleine afsplitsinkjes, die allemaal net op een ander punt van mening verschillen, dat je nauwelijks een kern overhoudt.Captain Proton schreef:
Ik bedoelde het eigenlijk wel serieus, en was ook van plan het op te starten, maar had wat problemen met de topicstart. Als jij dat wil doen graag - maar probeer er de nadruk op te leggen dat we in dat topic gaan zoeken naar die dingen die het christendom definiëren voor alle christenen, en niet naar de al te duidelijke verschillen.
Anoniem: 8386
[ Voor 4% gewijzigd door PhysicsRules op 23-12-2002 01:26 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 9942 op 23-12-2002 20:41 ]
Anoniem: 71798
Anoniem: 8386
Wiskundige opmerking: Een metriek is niet een matrix. Een metriek (op een verzameling X) is een afbeelding van X naar R, die afstanden defineert op X en als zodoende aan bepaalde voorwaarde moet voldoen. (zoals de driehoeks ongelijkheid). In bepaalde gevallen kan een metriek gerepresenteerd worden door een matrix.PhysicsRules schreef op 23 December 2002 @ 00:39:
[...]
In de ART komt het begrip 'metriek' voor. De metriek is een matrix - set getallen of functies - die de vorm van de ruimte beschijft. In een lege ruimte is de metriek gewoon de eenheidsmatrix, maar als zich massa in bevindt veranderen de getallen. Hiermee kan de ruimte bescheven worden, en berekent worden hoe andere deeltjes beïnvloed worden door een aanwezige massa.
[...]
Ik weet niet of het wel correct is om te zeggen, dat een graviton zwaartekracht genereert. Zoveer ik weet is het het wisselwerkingsdeeltje dat de kracht overbrengt. Maar dat zal jij wel beter weten. Ik twijfel even aan de formulering.[...]
het graviton (het deeltje dat zwaartekracht genereert).
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Ik wilde alleen zo min mogelijk in wiskundig detail treden.Anoniem: 8386 schreef op 23 december 2002 @ 01:39:
[...]
Wiskundige opmerking: Een metriek is niet een matrix. Een metriek (op een verzameling X) is een afbeelding van X naar R, die afstanden defineert op X en als zodoende aan bepaalde voorwaarde moet voldoen. (zoals de driehoeks ongelijkheid). In bepaalde gevallen kan een metriek gerepresenteerd worden door een matrix.
Dit is een beetje gemierenneuk natuurlijk, maar het wiskundig dus echt incorrect om te zeggen: de metriek is een matrix.
Je hebt weer gelijk. Is aangepast.[...]
Ik weet niet of het wel correct is om te zeggen, dat een graviton zwaartekracht genereert. Zoveer ik weet is het het wisselwerkingsdeeltje dat de kracht overbrengt. Maar dat zal jij wel beter weten. Ik twijfel even aan de formulering.
Verder zie ik weinig dat er met de text mis is, hoewel ik ook maar beperkte kennis op het gebied van stringtheorie heb. Het enige wat ik eventueel kan opmerken dat het misschien beter is om over 9+1 (ipv 10) en 10+1 (11) dimensies te spreken om te benadrukken dat er maar één dimensie een tijd karakter heeft en de rest een ruimte lijk karakter. Het zijn dus Minkowski ruimtes.
Maar al te waar, wat maar weer eens illustreert dat een mens het bijna nooit helemaal eens is met dingen die hij lang daarvoor heeft geschreven. Ik zal het corrigeren.Anoniem: 8386 schreef op 22 december 2002 @ 22:34:
In de FAQ staat in foutje met betrekking tot de Derde Hoofdwet van de Thermodynamica. Er wordt daar beweert dat een systeem geen tempratuur lagere dan nul kelvin kan hebben. Dit is onjuist.
Anoniem: 71798
Ik quote mezelf even om er nog even bij te zetten dat het hier om de religieuze zaken gaat dus vrij specifiek en diepgravend is. Doe er je winst mee, heren Mods!Anoniem: 71798 schreef op 23 december 2002 @ 01:17:
Wow, iedereen is heftig aan het schrijven geslagen na de e-mail! Hulde, het enige wat ik heb toe te voegen (en dat kan misschien een hoop schelen voor de rest van jullie) is de volgende site waar ze al een immense FAQ hebben in het nederlands:
http://www.faq-online.nl/index2.htm zie maar wat je er mee doet
Suc6!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Anoniem: 43971
Mja een hoofdtroming in de sociologie is natuurlijk die van Marx (denk aan de klassenstrijd). Marx wordt al behandeld in filosofie, dus van mijn part haal je het weg. Veel filosofie kan de basis zijn voor de sociologie. Zo vinden vee non-marxistische sociologen dat de instituten (kerk, vereninging enzo) belangrijk zijn in het overdragen van waarden en normen. Deze sociologen zijn vaak gelovig. Marxisten (terecht of niet terecht) vinden dat deze instituten verdovend (als 'opium') werken, waarbij arbeiders het besef van hun exploitatie verliezen.Sociologie
Heeft iemand hier iets over te melden? IK zou echt niet weten wat er op dat gebied speelt... Anders verdwijnt dit onderwerp uit de FAQ.
Nu ik niet op mn eigen kamer zit, kan ik me er iets bij voorstellen dat dit wenselijk is... FAQ editen is niet echt fijn met een trage verbindingOverigens, als de FAQ nog langer wordt propageer ik een andere vorm, bijvoorbeeld eentje waarin in de FAQ-topic alleen links staan, terwijl de stukken zelf in aparte, kleinere, topics staan.
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 9942 op 23-12-2002 21:41 ]
Uhm... 'stam' staat voor 'stam van het werkwoord' en is met reden cursief genomen. Dat lijkt me meer dan duidelijk, eigenlijk?Anoniem: 9942 schreef op 23 december 2002 @ 21:22:
Overigens is het woord "stamen" niet erg gelukkig gekozen
Anoniem: 49836
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 9942 op 24-12-2002 15:20 ]
Anoniem: 958
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 958 op 25-12-2002 12:05 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq