wat vinden jullie van onze nieuwe lay-out..?
www.bf1942.nl
www.bf1942.nl
Assume there are no rules and it's one big free for all
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Dat is me wel gelukt 1x. Weet niet of het moeilijk is maar een voorbij vliegend vliegtuig instappen.
Verwijderd
NEWDeadKnight schreef op 08 september 2002 @ 14:19:
www.bf1942.nl
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2002 15:45 . Reden: spelling ]
The devil is in the details.
Met ASE kan k 'm niet vinden/pingen/scannen enz.
The Unpredictable Striker!
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Verwijderd
Wat betekent 'a.j.b.' ?? En waar vind ik de meest recente lijst van de aanmelders voor de GoT clan.Q: Hoe meld ik me aan voor de GoT-clan ?
A: Zoek a.j.b. even de meest recente lijst van aanmelders in deze topic,
quote 'm even (zodat je 'm niet helemaal hoeft over te schrijven) en zet er
je naam onder. Haal vervolgens even de quote-tags weg zodat het er wat
ordelijker uit ziet.
nope alle iconen zijn veranderd en er zijn een paar nieuwe dingen bijgekomen zoals: tips en tricks=)Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:45:
[...]
NEW
Alleen kleurtje veranderd volgens mij.
Was namelijk zwart eerst
Verwijderd
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 17:34:
Ik wil graag bij de GoT clan, nu had ik dit al gelezen :
[...]
Wat betekent 'a.j.b.' ?? En waar vind ik de meest recente lijst van de aanmelders voor de GoT clan.
Mooie site hoor. Laat ze allemaal maar lkkr lullen dat ie niet mooi / nieuw genoeg is. Hijs mooi & functioneel, de beste combinatie.DeadKnight schreef op 08 september 2002 @ 14:19:
www.bf1942.nl
Verwijderd
Tnx manVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:13:
[...]
<afbeelding>
Forum: http://s-loops.com/gotclan/ultimatebb.php
IRC: # bf1942got
Aanmelden: http://s-loops.com/mail/
Verwijderd
Verwijderd
Ja, hebben wel meer mensen last van.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 20:44:
Is er iemand hier die ook battlefield speelt met een MSI K7t 266 pro 2 moederbord en die de onboard sound ( Avance AC97 ) gebruikt???
En voor degene die dit hebbehebben jullie problemen met jullie sound die wegvalt?
![]()
Als ge geen problemen hebt kun je dan eens zeggen welke versie van soundboard drivers je staan hebt want bij mij valt na 5 min te spellen gewoon het geluid volledig uit.
![]()
![]()
Heb ik als ik een gunner ben in een vliegtuig alleen dan niet met een onboard geluidskaart maar een gewoneVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 22:46:
[...]
Ja, hebben wel meer mensen last van.
Niet alleen MSI k7t 266 pro 2, meestal alleen guns van voertuigen die wegvallen.
Verwijderd
Ja, bijmij wordt het geluid van het hele vliegtuig wel es zachter, hoort dat zo? En ook wel es met de gunner jah... ik gebruik nu wel ff onboard... zou misschien wel daarvan komen.sventhemen schreef op 08 september 2002 @ 22:50:
[...]
Heb ik als ik een gunner ben in een vliegtuig alleen dan niet met een onboard geluidskaart maar een gewone
Verwijderd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
ik heb geen MSI mainboard, maar wel een AC97 en heb nergens last vanVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 20:44:
Is er iemand hier die ook battlefield speelt met een MSI K7t 266 pro 2 moederbord en die de onboard sound ( Avance AC97 ) gebruikt???
En voor degene die dit hebbehebben jullie problemen met jullie sound die wegvalt?
![]()
Als ge geen problemen hebt kun je dan eens zeggen welke versie van soundboard drivers je staan hebt want bij mij valt na 5 min te spellen gewoon het geluid volledig uit.
![]()
![]()
Verwijderd
Bij mij valt alles weg en als ik uit het spel kom moet ik dan ook rebooten want daar heb ik ook geen geluid meer inVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 22:46:
[...]
Ja, hebben wel meer mensen last van.
Niet alleen MSI k7t 266 pro 2, meestal alleen guns van voertuigen die wegvallen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
mooie site hoorDeadKnight schreef op 08 september 2002 @ 14:19:
www.bf1942.nl
Verwijderd
Had het ook een tijdje, gewoon opnieuw geïnstalleerd.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 16:30:
Ok ,de letters bij mij zijn nog steeds onduidelijk.Weet iemand nog een oplossing?
En het geluid blijft vaak 'vastzitten' ,ik hoor dus dan de hele tijd guns.
Verwijderd
Verek was ik ook al een keer tegen gekomenwwillem schreef op 08 september 2002 @ 20:37:
Het nieuwste model flintstones auto. 1 pk
[afbeelding]
Verwijderd
die letters, gewoon paar keer hogere resolutie aanklikken en save, en dan weer lager. Bijmij hielp het, opeens alles goedVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 16:30:
Ok ,de letters bij mij zijn nog steeds onduidelijk.Weet iemand nog een oplossing?
En het geluid blijft vaak 'vastzitten' ,ik hoor dus dan de hele tijd guns.
wat dacht je ervan om die meuk-onboardsound uit te zetten en een echte geluidskaart te kopenVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 20:44:
![]()
![]()
![]()
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
is mij 2 keer gelukt.... allebei vlogen ze heeeeeeeeeeeeeel laag....Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 16:10:
Wie heeft er wel eens met een kanon van een tank een vliegtuig neergeschoten?Mij overkwam het laatst, die gast kwam echt super laag over me heen gevlogen en toen schoot ik toevallig net zo dat ie raak was
![]()
.
Verwijderd
Verwijderd
Het is de eerste maal dat ik problemen ermee hebknightofn1 schreef op 09 september 2002 @ 19:08:
[...]
wat dacht je ervan om die meuk-onboardsound uit te zetten en een echte geluidskaart te kopen
Ik werd zelf ook helemaal gestoord om die onboardsound aan de praat te krijgen. het lukte wel maar met haast elk spel moest je gewoon kloten om dat ding normaal aan de praat te krijgen.
Dat heet BETA_-= Erikje =-_ schreef op 09 september 2002 @ 19:32:
is het iemand al opgevallen dat ze in het filmpje in het begin van dit deel (dat met die eminem muziek) een ander level spelen? en multiplyaer?
Verwijderd
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
hij komt de 10de dus morgen uit in de VSjordan2k schreef op 09 september 2002 @ 21:50:
zag ik het nu goed dat spel morgen uit komt in USA of is dit pas de 19e ??
veder zou het kick zijn als iemand kan vertelen hoe die SP map in die MP game kan
en nog steeds niet gespot op isonews?
Lol, maarreh, jullie gaan hem toch wel allemaal kopen in de winkelBloodclot schreef op 09 september 2002 @ 21:58:
[...]
petje af.... zie ik niet veel games doen. na de release pas op iso verschijnen
Verwijderd
Jazekers maar intussen wil ik wel effe testenwwillem schreef op 09 september 2002 @ 22:03:
[...]
Lol, maarreh, jullie gaan hem toch wel allemaal kopen in de winkel.
Verwijderd
Bloodclot schreef op 09 september 2002 @ 21:58:
[...]
petje af.... zie ik niet veel games doen. na de release pas op iso verschijnen
Heb het wel eens gehad maar weet niet meer of het in dat kamp was geloof het wel!Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:03:
ik heb een klote bug gevonden zeker te weten, is nu al de tigste keer dat ik het had op die plek, nie altijd maar zo af en toe. bij de allies heb je dat vliegtuigkamp. en het laatste vliegtuig, die dus het dichst bij de zee staat. als ik daar instap en verander het zichtpunt dus vanachter bekijken (1x C drukken) dan krijg ik lucht loopt vast en muziek blijft hangen. zwaar hatelijk is nu al de 3e keer ofzo, iemand anders daar ook last van?
De pagina kan niet worden weergegeven.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Aap!
Waarom roept iedereen steeds dat ie de 10e uitkomt terwijl hier:
Probeer het uit zou ik zeggenVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 23:06:
Hmmz zou deze game lagvrij draaien op een ISDN modempje?
Ik had afgelopen weekend een LAN party waarin we VEEL BF1942 speelden, en daarin ben ik ook een keer door de coastal-defense gun uit de lucht geschoten, toen ik net van het vliegdekschip opgestegen was en richting het eiland vloog. Sta je wel ff raar te kijken!wacko schreef op 10 september 2002 @ 09:27:
Over die tank + vliegtuig: ik ben zelf wel eens uit de lucht geschoten in een tte lage duikvlucht, maar ik heb wel met coast defend turrets en de grote kannonnen van de cruiser vliegtuigen uit de lucht geschoten... die laatste zelfs 2x
Verwijderd
WierdAtteman schreef op 09 september 2002 @ 23:32:
[...]
Waarom roept iedereen steeds dat ie de 10e uitkomt terwijl hier:
http://www.ea.com/eagames...ditorial/availability.jsp
Toch echt de 14e als release staat...
de commandobrug van het vliegdekschip natuurlijkVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:42:
welke brug btw?
Verwijderd
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Idem hier. Krijg harde lock up van m'n complete PC binnen enkele seconden als ik in de game ben, afgezien van het feit dat alle tekst in de menus enzo weg is.johnnyv.nl schreef op 10 september 2002 @ 12:51:
Wil dit spel ook spelen, maar m'n 9700 ondersteund het nog niet goed![]()
Waar speel je nu dan, ik speel zowat overal met ping van 20/30 soms 40 maar gaat best wel lekker.farmacop schreef op 10 september 2002 @ 12:44:
Vind het erg lastig om goede servers te vinden. Heb bijna altijd een lag die het mij onmogelijk maakt om fatsoenlijk te spelen...
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
10 sec bij de paal gaan staan die andere vraag weet ik nietmaestro1980 schreef op 10 september 2002 @ 14:45:
ten 2e; hoe hijs je een vlag in een paal?
In zijn baan schietenmaestro1980 schreef op 10 september 2002 @ 14:45:
ff 2 vraagjes;
ten eerste; als je met aa geschut schiet, waar moet je dan richten met je vizier; op het vliegtuig of voor het vliegtuig (in zijn baan zeg maar); want als je schiet duurt het een tijdje voor je zo'n plofje ziet.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Ik vlieg nog met pijltjes enz, die gasten met joystick maken me in....KreKkeR schreef op 10 september 2002 @ 15:35:
Oe! Sinds de nieuwe patch doet bij mij de joystick het eindelijk! OMG vliegen is zo'n stuk koeler geworden nu!
Dus alle mensen die voorheen de joystick niet aan de praat kregen, installeer de laatste patch: http://www.gamers.nl/nieuws/14531
Verwijderd
op bf1942.nl staat een patch die dat probleem fixxed, ik had er zelf ook last van, have a look :")Gunner schreef op 10 september 2002 @ 15:51:
Iemand nog een oplossing voor de brakke SP versie?? (in combinatie met een Geforce 2mx400??)
Ik vlieg tegenwoordig alleen maar met mijn muisVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 16:06:
[...]
Ik vlieg nog met pijltjes enz, die gasten met joystick maken me in....
Ook met bommen droppen en laag vliegen gaat blijkbaar veel relaxter.
Verwijderd
Op een Geforce2 mxVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:40:
Hoe zal BF1942 er uitzien als ik het zo ga bekijken ?
[afbeelding]
Jaja 2048 x 1536 1942 spelen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aahh durka durka durka
Verwijderd
ennig iedee welke key dat is.Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:24:
Nose Cam
The nose cam is the most important view in the game. Getting rid of the useless cockpit really opens things up for you. I use nothing but the nose cam. It gives you a huge perspective on whats happening on the ground making it easier to spot those tanks or jeeps.
Kijk eigelijk nooit uit Nose-cam, altijd van achter het vliegtuig.
Ze zouden gewoon wereldwijd de releas op zelfde dag moeten doen. zal je zien dat verkoop wat toe neemt. nu heb je vaak spel komt uit in USA je dl iso en hebt het uitgespeeld voordat het uit is in Europa..Bloodclot schreef op 10 september 2002 @ 17:58:
hij is bijna uit in amerika en nog steeds geen iso. hoe houden ze dat vol
anyway. 64player battles! whoho!
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq