nope is online
Verwijderd
ehm, is er ook een lijst met servers voor de "importeurs"
(kweni of dit mag, if not, beschouw deze post als niet geplaatst)
en JA ik koop hem als hij er is in NL...
(kweni of dit mag, if not, beschouw deze post als niet geplaatst)
en JA ik koop hem als hij er is in NL...

Verwijderd
Als ik dit spel niet een beetje normaal aan de praat krijg, zou toch moeten kunnen op mijn systeem, koop ik dit spel zeker niet 
wat een waardeloze performance
wat een waardeloze performance
Verwijderd
^leg eens uit hoe erg het is....^
want ik krijg een ti4400 als vervanging voor mijn gf2 mx400, bij een duron 800 met 640 mbram
hij draait btw nu al redelijk...
want ik krijg een ti4400 als vervanging voor mijn gf2 mx400, bij een duron 800 met 640 mbram
hij draait btw nu al redelijk...
Verwijderd
horten en stoten op 1024x768 16bit, lightmaps en shadows al uit staan. Details op medium.
Texture quality op 60%
Texture quality op 60%
Raar dat het zo slecht loopt, want een erg slecht systeem heb je niet...
The devil is in the details.
Verwijderd
Nee dat dacht ik ook niet nee. Hier moet je toch echt wel vloeiend mee kunnen spelen hoor op 1024
dus wel, die 128 MB is de minimum om het spel zelfs te kunnen draaien, 256 is recommended
uuhm hij heeft 768 MB Ram hoor (zie zijn sig)RocketKoen schreef op 14 september 2002 @ 18:16:
dus wel, die 128 MB is de minimum om het spel zelfs te kunnen draaien, 256 is recommended
Woei, dan heb ik blijkbaar geluk
Athlon 1.4
512mb ram
Gf 4 4200
En het draait perfect op 1024x768
Athlon 1.4
512mb ram
Gf 4 4200
Verwijderd
hm, disconnected from server...... ik heb ver 1.1 Jij hebt denkik ook de private server patch lopen?Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 17:56:
nope is online
uhm hij heeft originele versie natuurlijkVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:26:
[...]
hm, disconnected from server...... ik heb ver 1.1 Jij hebt denkik ook de private server patch lopen?

en server key checker en dat soort ongein
maar krijg de zelfde error....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
oops, leesfoutVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:18:
768 MB ram te weinig?
Verwijderd
yep dus je moet je machine patchenVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:26:
[...]
hm, disconnected from server...... ik heb ver 1.1 Jij hebt denkik ook de private server patch lopen?
welk OS gebruik je?Koetjeboe schreef op 14 september 2002 @ 18:24:
Woei, dan heb ik blijkbaar geluk![]()
Athlon 1.4
512mb ram
Gf 4 4200
wat voor mobo heb je?
welke detonators gebruik je?
Verwijderd
hij draait REDELIJKMaRc0 schreef op 14 september 2002 @ 18:46:
[...]
Welke resolutie?
Wel knap trouwens dat ie goed draait op een Duron 800
en ik kan maar kiezen uit 2 resoluties, 800x600 (32/16bit) en 1280x960(32of16bit)
hoop dat ut strax lekker draait..
maar grote svrs, daar heb ik toch wel moeite mee, niet meer dan 32 players
Verwijderd
Bij me broertje draait het ook wel lekker 
Duron 750,256mb, Geforce 2 TI
800x600@32bit en de rest staat hoog of medium
Duron 750,256mb, Geforce 2 TI
800x600@32bit en de rest staat hoog of medium
Verwijderd
ze kunnen gewoon gvd nie programmeren bij ea, digital illusion. mohaa en rtcw draaien hier perfect op hoogste res. okay nie helemaal vergelijkbaar maar wel grotendeels.
Verwijderd
precies, ik speel net de demo van ut2003, toch ook geen licht spel, in 1600x1200 en draait heerlijk! Waarom wil dit spel dan niet draaien???
Verwijderd
Is een geheel andere engine...Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:20:
precies, ik speel net de demo van ut2003, toch ook geen licht spel, in 1600x1200 en draait heerlijk! Waarom wil dit spel dan niet draaien???
Haast zelfde systeem als mijKoetjeboe schreef op 14 september 2002 @ 18:24:
Woei, dan heb ik blijkbaar geluk![]()
Athlon 1.4
512mb ram
Gf 4 4200
Athlon Xp 1600+
512 Mb Ram
Gf 4 Ti4200
Mobo: K7S5A
Detonator: 29.42
Alles max bij BF!
Raar dat ie bij sommige mensen zo traag loopt terwijl die mensen soms nog een beter systeem als mij hebben
Fps bij een spel met bots 16-16 = stabiel rond de 50
Net effe een paar keer op een vliegdekschip geland met een vliegtuig
Shit wat een vet spel is dit toch
Verwijderd
jij weet niet wat je lultVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:23:
jah dat is t hem, ze kunnen die engine nie programmeren, en bij ut kunnen ze dat wel

Het zijn 2 totaal verschillende spellen. UT2k3 is snel en onrealistisch. BF1942 is tactisch en realistisch.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:23:
jah dat is t hem, ze kunnen die engine nie programmeren, en bij ut kunnen ze dat wel
Verwijderd
Nou jouw post kwam zo goedkoop over dat ik het niet zeker wistVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:51:
Ik snap dat het een totaal andere engine is smartass
Als ik me niet vergis is de engine van Battlefield geheel nieuw, en dat van ut2k3 mag volgens zeggen dan wel helemaal opnieuw gebouwd zijn maar het structuur (sowieso kwa map opbouw) is hetzelfde.
Nu wil ik niet zo kinderachtig doen om te zeggen ja die is beter, nee die is beter. De developpers van ut2k3 hoefden eigenlijk alleen nog maar te tweaken om hun engine te perfectioneren, is hun vrij goed gelukt vind ik. Battlefield is totaal iets anders, o.a. de voertuigen met hun feeling met de (verschillende!) wegligging bijv.
Verwijderd
ja .. iemand ?Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:13:
iemand die een link heeft naar de lijst met "import" servers
Verwijderd
Waarom raak ik al 3 dagen geen enkele server meer binnen???
Werk nog met demo versie met patch 1.1.
Kan het zijn dat alle servers al met de volledige versie werken???
Kan het zijn dat alle servers al met de volledige versie werken???
Verwijderd
Vraagje:
In Single play en me eigen 'create game' speelt het heeerlijk.. 60-80 fps.
Maar, speel ik op een 'normale' (ping +/- 100) internet server, dan gaat me fps soms drastisch naar de .... 10
AMD 1Ghz, 512Mb, GeForce4ti4200 << Is toch wel genoeg toch?
Of is het spel heel erg 'lag' gevoelig ofzo?
In Single play en me eigen 'create game' speelt het heeerlijk.. 60-80 fps.
Maar, speel ik op een 'normale' (ping +/- 100) internet server, dan gaat me fps soms drastisch naar de .... 10
AMD 1Ghz, 512Mb, GeForce4ti4200 << Is toch wel genoeg toch?
Of is het spel heel erg 'lag' gevoelig ofzo?
Verwijderd
oke, screenshotje gemaakt, maar hoe in gods naam die omzetten van tga naar iets anders?
OEPS! heb al een progje
foutje van mijn kant
OEPS! heb al een progje
Even met the All Seeing Eye proberen. Tis meestal 5x proberen voordat je een goede server hebt voor de demo (ik heb zelf alleen nog maar de demo), maar daarna kun je wel lekker spelenVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:30:
Waarom raak ik al 3 dagen geen enkele server meer binnen???![]()
![]()
Kan het zijn dat alle servers al met de volledige versie werken???![]()
Hmm heb net ff de full version geprobeerd. Het spel draait niet echt goed als ik bots op 400 % zet
. Wel jammer eigenlijk. Dat is het vetst. Groot slagveld veel mannen. Maar helaas. Wat zijn de sys specs eigenlijk voor het spel?
goddamnMr_UnAnimouS schreef op 14 september 2002 @ 19:25:
[...]
Haast zelfde systeem als mij.
Athlon Xp 1600+
512 Mb Ram
Gf 4 Ti4200
Mobo: K7S5A
Detonator: 29.42
Alles max bij BF!
Raar dat ie bij sommige mensen zo traag loopt terwijl die mensen soms nog een beter systeem als mij hebben.
Fps bij een spel met bots 16-16 = stabiel rond de 50.
Net effe een paar keer op een vliegdekschip geland met een vliegtuig. Met een japans vliegtuig is dat een stuk makkelijker, omdat die wielen uitgeklapt blijft. Bij de amerikaanse vliegtuigen moeten ze nog uitklappen en als je te vroeg bent knal je te pletter
.
Shit wat een vet spel is dit toch. Ga weer effe verder spelen
.
waarom wil het bij mij dan niet???
denk dat ik binnekort maar es een format doe,
werkt dit niet, dan koop ik em ook niet meer origineel,
want dat was ik na het spelen van de demo wel van plan
want als het toch niet loopt heb ik er ook nix aan
hopelijk zou dat het probleem moeten helpen, want het is eigenlijk toch wel een mega vette game
Verwijderd
Raar, ik heb ook een asus ti 4600 en 512 MB DDR maar een ander moederbord: msi 6380 k7t266 (versie 1) draai op via 4in1 versie 4.42 en detonator 40.41Crash-Override schreef op 14 september 2002 @ 23:16:
[...]
goddamn!!!
waarom wil het bij mij dan niet???
denk dat ik binnekort maar es een format doe,
werkt dit niet, dan koop ik em ook niet meer origineel,
want dat was ik na het spelen van de demo wel van plan
want als het toch niet loopt heb ik er ook nix aan
hopelijk zou dat het probleem moeten helpen, want het is eigenlijk toch wel een mega vette game
Bij mij loopt ie zonder problemen, misschien heb ik erover heen gelezen maar wat voor 3dmark score haal je? heb je andere progs uitstaan tijdens het spelen? virusscan, trafficmeter, irc. Ik zeg maar wat, ikzelf heb genoemde wel aan staan zonder probs.
Misschien nog defragmenteren, alhoewel dat nauwelijks verschil zal maken denk ik, en anders idd een nieuwe windows install hoewel dat ook geen garanties geeft natuurlijk.
En niet vergeten om de 1.1 patch te installeren? naar mijn weten zit er in die gekraakte 1.1 patch alleen een exe file die weer gaat vragen om een cd dus dan moet je ff opnieuw een exe downloaden die versie 1.1 heeft. //edit: op cd1 staat bij mij alleen versie 1.00 als crack en verders kun je dat ofcourse zien in het hoofdmenu, linksonderaan als ik me niet vergis.
patch 1.1 draai ik al standaardVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 23:40:
[...]
Raar, ik heb ook een asus ti 4600 en 512 MB DDR maar een ander moederbord: msi 6380 k7t266 (versie 1) draai op via 4in1 versie 4.42 en detonator 40.41
Bij mij loopt ie zonder problemen, misschien heb ik erover heen gelezen maar wat voor 3dmark score haal je? heb je andere progs uitstaan tijdens het spelen? virusscan, trafficmeter, irc. Ik zeg maar wat, ikzelf heb genoemde wel aan staan zonder probs.
Misschien nog defragmenteren, alhoewel dat nauwelijks verschil zal maken denk ik, en anders idd een nieuwe windows install hoewel dat ook geen garanties geeft natuurlijk.
En niet vergeten om de 1.1 patch te installeren? naar mijn weten zit er in die gekraakte 1.1 patch alleen een exe file die weer gaat vragen om een cd dus dan moet je ff opnieuw een exe downloaden die versie 1.1 heeft. //edit: op cd1 staat bij mij alleen versie 1.00 als crack en verders kun je dat ofcourse zien in het hoofdmenu, linksonderaan als ik me niet vergis.
ik heb de via 4.37 drivers
detonators momenteel versie 29.42, met 40.41 geen verschil
3dmark score was ongeveer 9700
achtergrondprocessen killen maakt geen verschil
ik ga morgen nog even andere via drivers proberen,
mocht dat niet werken, dan maar format
(heb ik namelijk na installeren van nieuwe videokaart nog niet gedaan)
Verwijderd
Voor de mensen die zelfs met een megasysteem kutframerates hebben zit het probleem hoogstwaarschijnlijk in hun geluidskaart!
Ikzelf had een flink stotterend spel maar met enig geklooi met de soundsettings ging het bij mij weer als een trein op 1600x1200.
bijv: disable all sounds aantikken> save > verder spelen > options > disable all sounds aftikken > verder spelen.
dus een beetje geklooi met het geluid kan wonderen doen.
hopelijk heb ik hier wat mensen hiermee geholpen
Ikzelf had een flink stotterend spel maar met enig geklooi met de soundsettings ging het bij mij weer als een trein op 1600x1200.
bijv: disable all sounds aantikken> save > verder spelen > options > disable all sounds aftikken > verder spelen.
PRECIES hetzelfde hierzo, demo was 80-90 fps, nu zelfde settings 10-40 snap er geen fok van, echt niet speelbaar gewoonCrash-Override schreef op 14 september 2002 @ 17:23:
ik blijf bezig:
ok, iemand enig idee hoe ik deze game fatsoenlijk kan draaien op mijn systeem:
XP 1900+
A7V266
512 MB DDR RAM
Asus GeForce 4 Ti4600
detonators 40.41
de nieuwste VIA 4-in-1 drivers
DirectX 8.1
Windows XP
het spel schokt als de ^%$!@ in 1024*768*32, terwijl de demo fantastisch liep
iemand enig idee wat ik kan doen om het spel wel fatsoenlijk te kunnen spelen in deze resolutie?
1800xp
radeon 8500
windows xp
348 sdram
www.simsport-racing.com
Verwijderd
heb je mijn "oplossing" geprobeert?H-Alien schreef op 15 september 2002 @ 01:59:
[...]
PRECIES hetzelfde hierzo, demo was 80-90 fps, nu zelfde settings 10-40 snap er geen fok van, echt niet speelbaar gewoon
1800xp
radeon 8500
windows xp
348 sdram
toenet niet, nu wel
THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb geen creative soundcard, maar een hercules fortissimo 2
die eerste map in de campaign kreeg daar 10-20 fps, paar keer zoals jij zei geluid aan en uit gezet , paar keer geswitched tussen low audio quality en high en voila 50-80 fps.
alleen jammer dat BF nu nog spontaan vastloopt af en toe
THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb geen creative soundcard, maar een hercules fortissimo 2
die eerste map in de campaign kreeg daar 10-20 fps, paar keer zoals jij zei geluid aan en uit gezet , paar keer geswitched tussen low audio quality en high en voila 50-80 fps.
alleen jammer dat BF nu nog spontaan vastloopt af en toe
www.simsport-racing.com
niet z ouwe hoere over niet programmeren die lui hebben een prima engine gemaakt ik draai het hardstikke soepel op mijn pc hiero
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Misschien bij jou wel, maar al die gasten die hier reageren dus niet... Dwz dat de engine brak is geprogrammeerd. Kijk maar naar bijvoorbeeld quake 3 of warcraft 3, die engines zijn perfect geprogrammeerd, omdat daar maar heel weinig mensen last van problemen hebben.DAMAGE schreef op 15 September 2002 @ 03:00:
niet z ouwe hoere over niet programmeren die lui hebben een prima engine gemaakt ik draai het hardstikke soepel op mijn pc hiero
Maar hij werkt hier nou ook perfect btw, terwijl de demo het maar klote deed
Woei, spellie staat ook al in de MAKRO-gids
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
als er genoeg animo is gooi ik straks me server wel weer online.
gisteren kwam er niemand
dus heb ik em weer uitgegooid.
gisteren kwam er niemand
De game is nog niet eens uit Nemesis, vind je het gek ..
-- Altijd blijven prutsen --
thx m8, dat zal ik ook eens uit gaan proberenVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 00:24:
Voor de mensen die zelfs met een megasysteem kutframerates hebben zit het probleem hoogstwaarschijnlijk in hun geluidskaart!
en anders maar eens een nieuwe geluidskaart aan gaan schaffen
arme bankrekening
Verwijderd
whahahahaFoggyFreek schreef op 15 september 2002 @ 10:45:
De game is nog niet eens uit Nemesis, vind je het gek ..
de game is wel uit alleen niet in nederland.
als ik de voorgaande topics lees zijn er toch al een aardig aantal die em al hebben.
wat vinden jullie trouwens de beste tank ?
de panzer IV ruled
Ik word een beetje debiel van dit k*tspel.... Hebben ze dan helemaal geen tests gedraaid voor dat ze dat ding gereleased hebben ofzo
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Hoe staat het met de dedicated server?
Is het niet een idee om aan de tweakers.net crew te vragen of we daar niet wat kunnen hosten? UT heeft toch ook een server?
Is het niet een idee om aan de tweakers.net crew te vragen of we daar niet wat kunnen hosten? UT heeft toch ook een server?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, de isootjes dus.. en daarmee kon je niet zomaar ff online.. En je hebt je query-port geblocked dus hij wordt ook niet herkent door de masterserverVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 11:30:
[...]
whahahaha
de game is wel uit alleen niet in nederland.
als ik de voorgaande topics lees zijn er toch al een aardig aantal die em al hebben.
Zeker welwat vinden jullie trouwens de beste tank ?
de panzer IV ruled
Die zware tanks rijden wel een heel stuk moeilijker.. ze zijn harstikke log en schieten helemaal niet ver.. vooral die Tiger niet.
Ik vind die M10 Wolverine er wel vet uitzien
Verwijderd
de full version of demo ? (doe maar full version)Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 09:10:
als er genoeg animo is gooi ik straks me server wel weer online.
gisteren kwam er niemanddus heb ik em weer uitgegooid.
als die aanstaat zeg het dan maar ff
Verwijderd
gewoon zorgen dat je de private server patch hebt en dan ipv ad server join doen en het werkt perfect.YoG schreef op 15 september 2002 @ 11:41:
[...]
Ja, de isootjes dus.. en daarmee kon je niet zomaar ff online.. En je hebt je query-port geblocked dus hij wordt ook niet herkent door de masterserver
[...]
Zeker welis de beste tank, rijdt lekker vlot en schiet ook heel ver!
Die zware tanks rijden wel een heel stuk moeilijker.. ze zijn harstikke log en schieten helemaal niet ver.. vooral die Tiger niet.
Ik vind die M10 Wolverine er wel vet uitzientis net alsof een paar aliens dat ding gemaakt hebben
wolverine is inderdaad ook wel cool.
heeft iemand trouwens in de campains de b17 en de submarine gezien ???
ik in ieder geval niet. voor zover ik weet zitten ze alleen in multiplayer.
woei, het werktCrash-Override schreef op 15 september 2002 @ 11:02:
[...]
thx m8, dat zal ik ook eens uit gaan proberen
en anders maar eens een nieuwe geluidskaart aan gaan schaffen
arme bankrekening
ff wat met de geluidsinstellingen gerommeld en het werkt perfect
Wat heb je dan precies gerommeld?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Is hij alleen in het "Nederlands" te krijgen ...zelfde als Medal Of Honor toen?
Anders koop ik hem bij de MAKRO, maar moet wel de engelse versie zijn.
Wie weet 100% zeker dat hij in het engels is??
Anders koop ik hem bij de MAKRO, maar moet wel de engelse versie zijn.
Wie weet 100% zeker dat hij in het engels is??
Verwijderd
Krijg steeds disconnected message Nemesis23.
Moet er bij die import versie soms nog iets geinstalleerd worden zodat het online te spelen is ?
Moet er bij die import versie soms nog iets geinstalleerd worden zodat het online te spelen is ?
Misschien ligt het aan mij.
Maar gisteren speelde ik BF1942 weer ff na m'n PC upgrade, en wat me opviel is dat het geluid stukken beter is !!
Je hoord bommen in de verte ontploffen, mensen in de verte schieten, dingen herkaatsen
Heel vreemd dat had ik eerst niet, en ik gebruik nogsteeds m'n Live 5.1 kaartje
Verzin ik dit of hebben meer mensen dit gehad
Maar gisteren speelde ik BF1942 weer ff na m'n PC upgrade, en wat me opviel is dat het geluid stukken beter is !!
Je hoord bommen in de verte ontploffen, mensen in de verte schieten, dingen herkaatsen
Heel vreemd dat had ik eerst niet, en ik gebruik nogsteeds m'n Live 5.1 kaartje
Verzin ik dit of hebben meer mensen dit gehad
Verwijderd
Of de mensen weten niet welke instellingen erbij hun pc horen, het ene spel is de andere nietJeanLucPicard schreef op 15 september 2002 @ 06:55:
[...]
Misschien bij jou wel, maar al die gasten die hier reageren dus niet... Dwz dat de engine brak is geprogrammeerd. Kijk maar naar bijvoorbeeld quake 3 of warcraft 3, die engines zijn perfect geprogrammeerd, omdat daar maar heel weinig mensen last van problemen hebben.
Maar hij werkt hier nou ook perfect btw, terwijl de demo het maar klote deed.

//edit: ow shit, had ik nog niet gezien dat er al een deel 4 was, maar bij mijn bookmarks staan er nog geen 1000 posts namelijk...
Dit topic is gesloten.