Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.249 views sinds 30-01-2008

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 11:00
* Het orginele deel III topic had zoveel offtopic posts dat 't niet meer te redden was.
Dus, een nieuw topic, voortaan aub geen offtopic posts meer, en afspraakjes maak je via ICQ/MSN/IRC (irc.tweakers.net > #bf1942got ) ! *

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/home/home_ctr.jpg

De demo :
3DGamers.com 130MB

FAQ's (met dank aan YoG)

Q: Waarom crasht het spel terug naar de desktop als ik het opstart?
A: Je hebt een Refreshrate Fix geisntalleerd, zet deze uit. [bijv in het programma, anders even detonators opnieuw installeren]. Ook is er een prog. verschenen die wel schijnt te werken voor je refreshrate en dit spel: Refresh Lock Tool[/i]
In DEZE posting wordt uitgelegd hoe je dit het best kunt doen.

Q: Hoe kan ik m'n FPS zien ?
A:Typ dit in je console (te openen met ~): "console.showfps 1"

Q: Wanneer komt het spel nu uit ?
A: Volgens de laatste berichten is het spel GOLD en ligt ie 19 september in de winkels.

Q: Hoe kan ik het beste een eigen server beginnen ?
A: Via de volgende link worden er een aantal tips gegeven om een eigen server te beginnen: Server Running Tips!

Q:Waar vind ik de officiele site van Battlefield 1942
A: Deze vind je hier: EA's Battlefield 1942 Site

Q: Swingt Battlefield 1942 een beetje ?
A: Ja zekers, check this out: Eminem goes Battlefield 1942

Q: Werkt dit spel ook met mijn TNT 1 of 2 kaartje ?
A: Nee, helaas niet. Dit komt omdat de TNT 1 en 2 geen T&L ondersteuning bevatten. Ook een server opzetten met een kaart die geen T&L ondersteunt zal niet lukken! Om het spel te kunnen spelen zul je dus een andere kaart moeten kopen zoals een ATI Radeon of een kaartje uit de GeForce serie van nVidia.

Q: Kan ik naast GameSpy ook nog een andere (betere) serverlijst gebruiken?
A: Volgens velen is THE ALL SEEYING EYE een veel betere programma dan de
meegeinstalleerde GameSpy om servers te vinden om op te kunnen spelen. Via
DEZE link wordt uitgelegd hoe je dit aan de praat krijgt.
*UPDATE* Goed nieuws! Volgens EA zal de demo bij de nieuwe patch
ondersteuning krijgen voor The All Seeing Eye ! Ook zullen hogere
refreshrates worden ondersteund en de servers wat stabieler worden gemaakt.
Lees er hier meer over
http://www.ea.com/eagames...editorial/mp_patchinfo.js
p

Q: Welke DirectX versie heb je nodig voor dit spel ?b
A: Je hebt de meest recente versie nodig (versie 8.1) en deze vind je terug via de Microsoft site.

Q:Waarom schiet ik bijna nooit raak bij "man-to-man"-gevechten terwijl zij > mij in een paar schoten al hebben neergeknalt? :(
A: Je "sprayed" je kogels. Let op je vizier, als hij wijder wordt heb je een veel slechter mikpunt. Dit gebeurt als je te lang achter elkaar blijft schieten of intussen loopt. Beter is het om stil te blijven staan (of nog beter: liggen of bukken) en te wachten tot je vizier weer "krimpt" en in kleine vlagen van 3 a 5 kogels te schieten. Daardoor schiet je veel scherper en zul je zien dat je je tegenstander zó omver hebt geknalt. Dit werkt ook goed bij grote afstanden! Natuurlijk hoef je dit niet te doen als je tegenstander maar een ongeveer een halve meter van je vandaan is, zelfs je gesprayede kogels zullen hem dan raken. Hoe langer je in één keer achter elkaar schiet, hoe wijder je vizier wordt en dus minder kans hebt om je tegenstander te raken. Ook heb je meer kans op raak schieten als je tegenstander stilstaat of verticaal voor jou uitloopt. In de rug schieten is natuurlijk makkelijk dan iemand in de zij.

Q: Hoe open en sluit ik het deurtje van mijn "Higgins boat" ?
A: Met de pijltjestoetsen omhoog/omlaag.

Q:Hoe spring ik uit een vliegtuig en open ik m'n parachute?
A: Tijdens het vliegen op "E" drukken en dan *meerdere keren* op "9" drukken.

Q: Mijn geluid klinkt barslecht en/of stemmen klinken als Knabbel &
Babbel. Why?

A: Sommige geluidskaarten schijnen niet goed te werken met dit spel. In de ReadMe.txt (die in de map staat waar BF1942 is geinstaleerd) staat aangegeven welke kaarten problemen geven.

Q: Waarom kan ik geen IP intypen bij "Add Server"?
A: Goed klikken aan 't begin van het zwarte vakje tot je een cursor ziet knipperen of een paar keer op backspace drukken tot de onzichtbare spaties weg zijn.

Q:Op welke servers spelen jullie vaak?
A: Af en toe heeft NEMESIS23 een servertje online staan. Daar kunnen geloof ik max. 12 spelers op. Het IP is: 195.64.91.231 (met soms als wachtwoord: "GoT").

Q: Wat doe ik met Teamkillers?
A: Vooral niet terugschieten, dat is precies wat ze willen. Je kunt ze samen
met de andere spelers hem/haar van de server af stemmen (kicken) door je
console te openen (meestal met het knopje onder je ESC toets) en dit in te
tikken:
"Game.listplayers"
Daarna verschijnt een lijstje met alle spelers en hun ID nummer. Dat ID
nummer van de teamkiller moet je een onthouden. Daarna type je dit in in de
console:
"Game.votekickplayer *"
..waarbij je het sterretje vervangt met de ID nummer die je gekickt wil
zien.
Als er genoeg stemmen zijn voor de kick zal de teamkiller binnen no-time
foetsie zijn.
Krijg je niet genoeg stemmen om ze eraf te kicken probeer 't dan nog een
keer. Lukt 't dan nog niet dan heb je pech! Face it of zoek een andere
server op. Ga vooral niet steeds votes oproepen, dit is zéér irritant voor
de andere spelers!

Q: Waar vind ik nog meer tips?
A: Op de site van BF1942 en op 3DActionPlanet. Ook in de ReadMe.txt van BF1942 staan een aantal nuttige tips.

Q: Hoe start ik de demo sneller op ?
A: Open in de map waar BF1942 geinstalleerd staat, de map "Movies" en
hernoem/verplaats/verwijder de 3 bestanden die daarin staan.
Door deze wijziging slaat het spel de introschermen over waardoor je gelijk
al in het keuzemenu komt.

Q: Hoe meld ik me aan voor de GoT-clan ?
A: Zoek a.j.b. even de meest recente lijst van aanmelders in deze topic,
quote 'm even (zodat je 'm niet helemaal hoeft over te schrijven) en zet er
je naam onder. Haal vervolgens even de quote-tags weg zodat het er wat
ordelijker uit ziet.

Meer FAQ's van dit spel vind je hier: BFCentral FAQ's

Filmpjes:
Filmpjes van het spel vind je o.a. hier: BF1942Online

Screenshots:
Screenshots van het spel vind je o.a. hier BFCentral Screens

Voor toevoegingen, fouten ect. kun je me altijd ff mailen oid :)

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik las net op de site van deze game dat ze nu al de 2e meest populaire online game zijn op dit moment. Nu zat ik eens naar die ingame browser te kijken en ik zie dat er 7033 mensen online zijn.
Is deze serverlijst van alle servers/spelers van iedereen die op dat moment aan het spelen is? Dus ook china/usa etc

dus van de 500 miljoen internetters zijn er maar 7000 (of 8000 ivm overige servers) mensen aan het spelen en dan is het al "vet populair"
Als zoveel mensen hem downloaden dan moeten er toch gewoon 30-40000 mensen in zitten?

Wat zie ik over het hoofd?

hehe
wat je je soms al niet afvraagt.....(voor de 2e keer)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• M@NIC
Mja ik vind het ook allemaal beetje vreemd.
Gamespy heeft ook zoiets erin zitten, bv met HL.

Ik denk niet dat dat het preciese aantal is :)

edit:
Trouwens, tis het 2de meest gespeelde game op het internet...

Enneuh het getal klopt zeker niet.
RagnarokOnline alleen al had met 2 servers (van de 8) 15000 mensen :) (vb van ItSnows)

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Voor al die mensen die zich afvragen of het mogelijk is op zn kop onder de brug door te vliegen hier het bewijs op de 1ste pagina :)

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~j.vanneerven/ScreenShot1%20copy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~j.vanneerven/ScreenShot2%20copy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~j.vanneerven/ScreenShot3%20copy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~j.vanneerven/ScreenShot0%20copy.jpg

Deze screenies zijn door [CSC]Exter genomen vanuit de 2de stoel ik persoonlijk vlieg met cockpit view.

Anoniem: 29349

Flyduck: ik denk dat ze in hun eigen straatje posten ;) Ik kan zondermeer 1 online game opnoemen die beduidend meer spelers trekt. Ragnarok Online: meer dan 30k (nu nog +-15k) aan spelers over een 6tal servers (korea, japan en 2 internationale servers (zijn helaas gesloten)).

En ik verwacht dat Ultima Online ook meer spelers trekt (ik weet helaas dat het aantal users aan het dalen is maar niet precies waar ze nu gemiddeld op zitten).

Maarre: reken maar eens even mee. Stel je vraagt 20 euro per maand om dit spel te mogen spelen. Met 8k aan users is dat een aardige inkomstenbron :)

Anoniem: 48415

For those of you who enjoy the heavy sound of "Rammstein" you should check out the exclusive video IAtEYoUrBaBy89 has sent in which show's some in game footage of "Stalingrad", "Iwo Jima", "Omaha" and "Kursk". There's also some nice shot's of the B-17 bomber which I think will be a favorite to fly for alot of people. The video is in Windows Media Format and can be downloaded by clicking the links. Thanks IAtEYoUrBaBy89!

:/

BF1942 Music Video - High Quality, 22 Mb
BF1942 Music Video - Low Quality, 7 Mb

info from: bfcentral.com :O

Hij DL niet !!! :'(

• M@NIC
MasterOverdrive schreef op 29 augustus 2002 @ 23:52:
Mja, ik mag het eigenlijk niet posten, maar we zitten toch te overwegen om het hele idee van de clan in de prullenmand te gooien.
GoT is niet bedoelt om clans op-te-richten he. (zie ook faq)
Als het in normale maat gaat/ging, maar op een gegeven moment ging 75% van de inhoud over die clan van jullie.

Verdere info kun je beter mailen naar je members of vertellen in het IRC channel.

Dukat> edit (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif) gebruiken aub :|
Ik zal er zo naar kijken, voortaan ff mail oid. (wegens post vervuiling)

edit:
Oeps ik dacht dat je het over de openings post had :X
Maar hij download ze hier wel gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

dat JIJ van SP een zooitje wil maken wil niet zeggen dat andere personen dat moeten accepteren

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 02-09-2002 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 09:43
Zijn er ook mensen die problemen hebben met het opstarten van BF 1942 met de Detonator XP 40.41? ik krijg nu kick to desktop :( ik heb refresh lock al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Goh jongens, leuk dit gaat de goeie kant op.

Zoals Mr. Miagi altijd zegt: I like to play
en dat kan op dB(A)'s server :)

IP: 130.89.160.232
Port: 14567
Pass: CErules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Trouwens, nog wel ff oefenen jongens... :P Ik heb vandaag toch wat gezien op mijn server...
Goeie tip van dB(A): Je moet natuurlijk wel er voor zorgen dat als jij de "last man standing" bent, dat je voor een spawnpoint zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik denk dat deze thread ook maar dicht moet want ik zie zoveel offtopic gelul.

Soms heb ik het gevoeld dat mods gewoon doen waar zei zin in hebben. Echt zo van "hmmmmmmmmm dit topic staat mij niet aan. SLOT hmmmmmmm de titel van dit topic staat mij niet aan. SLOT"

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
dBA schreef op 30 augustus 2002 @ 00:51:
Trouwens, nog wel ff oefenen jongens... :P Ik heb vandaag toch wat gezien op mijn server...
Goeie tip van dB(A): Je moet natuurlijk wel er voor zorgen dat als jij de "last man standing" bent, dat je voor een spawnpoint zorgt.
Ik ben wel degene in de tank die de halve veld aan het afslachten is. dan mag jij de laatste spawnpunt gaan halen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over filpie hierboven die 22 MB, is STOER ingame shit!!!! :9~ :9~ :9~

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

B-17 actie erin is echt meesterlijk. O-)

maare ik ga nu :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 22:56

Jag

Alpha-sphere schreef op 30 augustus 2002 @ 01:22:
Ik denk dat deze thread ook maar dicht moet want ik zie zoveel offtopic gelul.

Soms heb ik het gevoeld dat mods gewoon doen waar zei zin in hebben. Echt zo van "hmmmmmmmmm dit topic staat mij niet aan. SLOT hmmmmmmm de titel van dit topic staat mij niet aan. SLOT"

Dat gevoel heb je dan verkeerd :/. En gelieve alle kritiek op mods in LA te zetten en niet hier.

Ik snap trouwens niet waarom ineens alle plannen van de baan zijn? Vanwege server-problemen? We kunnen toch op z'n minst proberen samen ergens te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
Anoniem: 48415 schreef op 30 augustus 2002 @ 04:04:
Over filpie hierboven die 22 MB, is STOER ingame shit!!!! :9~ :9~ :9~

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

B-17 actie erin is echt meesterlijk. O-)

maare ik ga nu :z :Z
Inderdaad, echt prachtig, thx voor de tip. Beelden uit de landing in normandie, heeel netjes, ook operation marketgarden en in stalingrad kwamen erin voor. Echt prachtig gewoon, waar was dat filmpie geschoten? Het was iig over lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Jag schreef op 30 augustus 2002 @ 04:39:

[...]

Ik snap trouwens niet waarom ineens alle plannen van de baan zijn? Vanwege server-problemen? We kunnen toch op z'n minst proberen samen ergens te gaan spelen?
Snap ik ook niet, ik wil nog wel deelnemen aan de eventuele clan, maar we moeten dan even een datum prikken voor bijvoorbeeld een ontmoeting op irc om afspraken te maken, in eerste instantie lijkt mij een website met forum het meest noodzakelijke. Eenvoudig en gratis om te starten lijkt mij, en voor een gamehostingserver kun je later wel kijken, pas als de orginisatie een beetje lekker loopt en er serieuze aanhang is die wil betalen.

Maar goed, kweenie wie nou de leiding heeft maar we moeten maar eerst eens iets afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39077

Hmm ik had voordat het vorige topic gesloten was, YoG clanleader gemaakt. Maar aangezien we hier niet meer over onze clan mogen praten. Kan ik er ook niks aan doen, aangezien als ik nog 1 fout maak ik een perm ban heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Als ik die films zo bekijk, dan mis ik echt wat aan grafische hoogstandjes met mijn GF2ti en alles op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60491

mag ik nog wel melden dat me servertje weer draait :9

195.64.91.231 : 14567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Anoniem: 60491 schreef op 30 augustus 2002 @ 09:33:
mag ik nog wel melden dat me servertje weer draait :9

195.64.91.231 : 14567
Heheheh _/-\o_ ben je vrij vandaag ofzow? Ik jammer genoeg niet, hoop dat ie vanavond wel weer up is...

Is die demo-patch nu trouwens al een keer uit? En zotenee, wanneer wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Ik zit ook op mijn werk. Ik kwam er gister achter dat ik nog veel moet oefenen...helaas weinig tijd voor. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Anoniem: 39077 schreef op 30 augustus 2002 @ 09:20:
Hmm ik had voordat het vorige topic gesloten was, YoG clanleader gemaakt. Maar aangezien we hier niet meer over onze clan mogen praten. Kan ik er ook niks aan doen, aangezien als ik nog 1 fout maak ik een perm ban heb.
Ja ik was erbij toen die boel op slot ging gisteren, maar begrijp ik dat als we nog 1 keer over de clan hebben hij weer op slot gaat? Ik hoop het dus echt niet want de clan bestaat nog maar net en ik zou niet weten hoe ik contact moet komen met alle leden..Behalve hier dan..

Ik had ook gehoopt dat t vorige topic weer open zou gaan.. Itsnows zou alle Offtopic posts eruit halen en tslotje eraf halen.. niet dus, Jammer want t zou handig zijn geweest als we daar weer hadden kunnen doorgaan..

Dus voor alle duidelijkheid ff, mogen we hier nou over de clan praten of nie? Ik hoop t van wel want we hebben nog geen eigen forum.. en het gaat tenslotte ook om een GoT-clan.. so have a lil mercy :/

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Anoniem: 39077 schreef op 30 augustus 2002 @ 09:20:
Maar geef jij zonder overleg die taak zomaar aan iemand dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504 schreef op 30 augustus 2002 @ 09:43:
[...]

Heheheh _/-\o_ ben je vrij vandaag ofzow? Ik jammer genoeg niet, hoop dat ie vanavond wel weer up is...

Is die demo-patch nu trouwens al een keer uit? En zotenee, wanneer wel?
jep ben vrij :*)

patch is nog niet uit en ik denk dat die tussen nu en 10 september uitkomt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Anoniem: 26235 schreef op 30 augustus 2002 @ 09:50:
[...]

Maar geef jij zonder overleg die taak zomaar aan iemand dan :?
Nope.. dat is dus allemaal in t vorige topic besproken. MasterOverdrive heeft sinds Deel II mensen opgeroepen om een mailtje te sturen naar hem met daarin je redenen om clanleader te worden.. blijkbaar was ik de enige 8)7
Anoniem: 39077 in "Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Dee"
Hij heeft daarna nog speciaal een poll geopened om erachter te komen of mensen het ok vinden dat ik clanleader ben.. daar waren 5 voor en 3 tegen.
dus ik vind t jammer dat er mensen nu pas achter komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat gezeur over modjes (ik heb zoiezo al een hekel aan op macht geilende modjes (yeah, sew me for that)). Nu gaan we alleen nog maar over battlefield praten:
inTIMidate schreef op 30 augustus 2002 @ 00:14:
Zijn er ook mensen die problemen hebben met het opstarten van BF 1942 met de Detonator XP 40.41? ik krijg nu kick to desktop :( ik heb refresh lock al geprobeerd.
Je hebt wel eerst de detonator [b]3]/b0.31 opnieuw geinstalleerd, monitor drivers geinstalleerd en daarna gerestart :?

Zonder refreshlock moet het nl ook werken (alleen op 60hz). Pas als je zeker weet dat het op 60hz werkt moet je refreshlock installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YoG schreef op 30 augustus 2002 @ 09:47:
[...]

Ja ik was erbij toen die boel op slot ging gisteren, maar begrijp ik dat als we nog 1 keer over de clan hebben hij weer op slot gaat? Ik hoop het dus echt niet want de clan bestaat nog maar net en ik zou niet weten hoe ik contact moet komen met alle leden..Behalve hier dan..

Ik had ook gehoopt dat t vorige topic weer open zou gaan.. Itsnows zou alle Offtopic posts eruit halen en tslotje eraf halen.. niet dus, Jammer want t zou handig zijn geweest als we daar weer hadden kunnen doorgaan..

Dus voor alle duidelijkheid ff, mogen we hier nou over de clan praten of nie? Ik hoop t van wel want we hebben nog geen eigen forum.. en het gaat tenslotte ook om een GoT-clan.. so have a lil mercy :/
YoG, wat dacht je ervan als jij alle e-mail/ICQ/Messenger adressen van de nu aangemelde Clanleden centraal bijhoudt. Op deze manier kunnen we makkelijk met elkaar in contact komen/blijven. Als je deze lijst dan bijvoorbeeld eens per maand distribueert, blijft het ook een clan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-07 13:29
weh :( 145.74.103.17:4445 heeft zn pasword veranderd ;( :'(
het was altijd zo'n lekker server max 32 mensen.. nooit lag.. weet iemand t nieuwe pasword of weet waarom hij is veranderd? oude pasword was vol=vol

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 30 augustus 2002 @ 11:27:
weh :( 145.74.103.17:4445 heeft zn pasword veranderd ;( :'(
het was altijd zo'n lekker server max 32 mensen.. nooit lag.. weet iemand t nieuwe pasword of weet waarom hij is veranderd? oude pasword was vol=vol
Nee. Ik had al een mailtje gestuurd naar de eigenaar, maar geen reply. Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Laatst online: 12-07 18:13

Wokker

De avond wokkel

Ik heb wat problemen met de tekst van mensen die chatten :( Ik kan nammelijk heel moeilijk lezen wat er ist staat net of de letters 3dubbel vet gedrukt staan wat kan ik hier aan doen ??

Voor de rest het spel rulez echt allen vliegen lukt nog niet echt :(

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Wokker schreef op 30 augustus 2002 @ 11:39:
Ik heb wat problemen met de tekst van mensen die chatten :( Ik kan nammelijk heel moeilijk lezen wat er ist staat net of de letters 3dubbel vet gedrukt staan wat kan ik hier aan doen ??

Voor de rest het spel rulez echt allen vliegen lukt nog niet echt :(
Hehe ik heb dus ff een tijdje met je gespeelt.
En je kunt echt wel vliegen hoor, maar ik denk dat je nu nog ff iets te veel wilt.
Je moet gewoon eerst ff goed "basic vliegen" en dan pas loopings and stuff gaan maken.
Jij doet het net anders om :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Anoniem: 8504 schreef op 30 augustus 2002 @ 11:08:
[...]

YoG, wat dacht je ervan als jij alle e-mail/ICQ/Messenger adressen van de nu aangemelde Clanleden centraal bijhoudt. Op deze manier kunnen we makkelijk met elkaar in contact komen/blijven. Als je deze lijst dan bijvoorbeeld eens per maand distribueert, blijft het ook een clan...
Yep ben ik al mee bezig.. als iedereen die interesse heeft voor de clan even HIER zich aanmeldt op de mailinglist dan heb ik gelijk de belangrijkste info van jullie en kan ik jullie op de hoogte houden van de nieuwtjes totdat we een een eigen forum hebben.
Dus a.j.b. geen clantalk meer hier maar mail mij ff voor vragen of meld je aan op de lijst.

Let op, lid worden gaat dus hoogstwaarschijnlijk geld kosten per maand.. ik verwacht zo rond de 2,5-5 euro per maand... Of iemand moet zo aardig zijn om een leuk servertje te kunnen regelen.. maar die kans lijkt me erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Laatst online: 12-07 18:13

Wokker

De avond wokkel

M@NIC schreef op 30 augustus 2002 @ 11:44:
[...]

Hehe ik heb dus ff een tijdje met je gespeelt.
En je kunt echt wel vliegen hoor, maar ik denk dat je nu nog ff iets te veel wilt.
Je moet gewoon eerst ff goed "basic vliegen" en dan pas loopings and stuff gaan maken.
Jij doet het net anders om :D ;)
Dan ga ik zo maar weer even oefenen :)
Maar loopings maken is zo aantrekkelijk he :)
Maar jij zei tijdens de chat iets over die letters. OF was dat die andere ?? Want het leest echt heel irritant :(

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
YoG schreef op 30 augustus 2002 @ 11:45:
[...]

Yep ben ik al mee bezig.. als iedereen die interesse heeft voor de clan even HIER zich aanmeldt op de mailinglist.

Let op, lid worden gaat dus hoogstwaarschijnlijk geld kosten per maand.. ik verwacht zo rond de 2,5-5 euro per maand...
Tsjah, ik wil mij best aanmelden maar die vaste kosten per maand vind ik wat minder. * Anoniem: 9961 = student

Kan je je ook aanmelden, zonder dat je je verplicht poen te storten op je rekening :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Dat was Nemesis, je moest iets uit doen ofzo ?
Speel ff wat met je grafische instellingen.

Maar volgens mij maakt je res ook veel uit.
Ik speelde altijd op 800x600 maar nu ik een nieuwe GF4 Ti heb speel ik hoger, en zijn m'n letters ook een stuk onduidelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:54

H3llSiNG

Meh.

Ah maar 5 euro per maand is nie zo veel toch voor een lag vrije server..

dont get me wrong.. niks moet alles mag :)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah maar 5 euro per maand is nie zo veel toch voor een lag vrije server..
Eens.. Ik vind het erg goed van Nemesis dat hij zich op-offert, maar hij betaald natuurlijk ook voor die bandbreedte.. 5 Euro is trouwens wel het maximum wat ik wil betalen voor de hoeveelheid 1942 die ik ga spelen.. En er moet ook een goede regeling komen qua opzeg-termijn e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Laatst online: 25-06-2024
YoG schreef op 30 augustus 2002 @ 11:45:
[...]
Of iemand moet zo aardig zijn om een leuk servertje te kunnen regelen.. maar die kans lijkt me erg klein.
...toch groter dan je dacht...

leest topic al een tijdje, heb gisteren bf voor het eerst gespeeld en vinnet zeer hip. Ben op dit moment bezig met een SDSL lijn 2024/2024, die ongeveer 512kbit belast wordt met zakelijk verkeer, en dan vooral overdag. Na 6 uur is de lijn vrij en zal de snelheid best wel aardig zijn.

Servertje is op dit moment nog krap, ben bezig met het verschuiven van services op servers met de bedoeling dat er een server vrij komt (dat was al voordat ik het spel kende :) ) MAAR wat moet servertje hebben ? 512MB, 1GB cpu? Heb me nog niet verdiept in de benodigdheden voor een server, dus als iemand een iedee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
chemokar schreef op 30 augustus 2002 @ 12:01:
[...]

...toch groter dan je dacht...

leest topic al een tijdje, heb gisteren bf voor het eerst gespeeld en vinnet zeer hip. Ben op dit moment bezig met een SDSL lijn 2024/2024, die ongeveer 512kbit belast wordt met zakelijk verkeer, en dan vooral overdag. Na 6 uur is de lijn vrij en zal de snelheid best wel aardig zijn.

Servertje is op dit moment nog krap, ben bezig met het verschuiven van services op servers met de bedoeling dat er een server vrij komt (dat was al voordat ik het spel kende :) ) MAAR wat moet servertje hebben ? 512MB, 1GB cpu? Heb me nog niet verdiept in de benodigdheden voor een server, dus als iemand een iedee heeft.
2Ghz & 512 mb voor 64 spelers.
1ghz & 512mb voor 16~32 spelers is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60499

kan iemand ff de server van nemesis joinen... die is nu leeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Haha ik zat net op een servert daar waren 3 vliegtuigen gewoon een soort vliegshow aan het geven :) Vette loopings etc en bijna iedereen in het level stond er naar te kijken, echt supervet. Maarja het is natuurlijk niet helemaal de bedoeling lijkt me :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
ik zal eens gaan kijken wat ik voor server voor elkaar krijg, zou toch wel flex zijn.

had ergens gelezen dat de server ook een geforce of iets wat er op lijkt moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
chemokar schreef op 30 augustus 2002 @ 12:41:
ik zal eens gaan kijken wat ik voor server voor elkaar krijg, zou toch wel flex zijn.

had ergens gelezen dat de server ook een geforce of iets wat er op lijkt moet hebben?
Ik las het, maar ik heb afgelopen weekend op een LAN een dedicated server gedraait maar daar zat toch echt een Matrox G450 in hoor!!!!!

Je kan namelijk direct een dedicated server opstarten zonder dat je het spel opstart, er staat een dedicated-server.exe in de install dir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

edit: spam verwijderd :)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 02-09-2002 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
ik heb al een dual 733 staan met 1gb intern, moet effe checken of die nog goed draait (met ook een matrox g450 dus dat zou dan moeten kunnen). Zal vanavond eens kijken, waarschijnlijk startte dat figuur de server op via het spel, vandaar dat ie zei dat je een geforce of vergelijkbaar nodig had. Kan dus anders, gelukkig!

We kunnen altijd even kijken wat met die 733 gedaan kan worden, moet helaas weer even door met werk (en servertje kijken :) ) ik laat het weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog een [GoT] servertje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ja nieuwe drivers van NviDIA GeDL.
40.41_winxp

zeggen:
Up to a 25% increase in performance
nView™ 2.0 multi-display technology increases productivity and provides the necessary tools to control the way users access and view applications.
NVRotate™ enabling image rotation on today’s advanced flat panel displays.
NVKeystone™ allows for real-time image correction on portable projectors and heads-up displays.
Digital Vibrance Control™ allows users to adjust color controls to achieve accurate, bright colors under all conditions.
New control panel streamlines user interface and enables faster and easier access to all video settings
Robust Channels enables higher faster performance and better stability for all applications through fail-safe paths in the drivers
CineFX Simulator allows developers to use Cg—“C for graphics”—to write complex shaders in a high level language faster and more easily than before.
NVIDIA’s patented Unified Driver Architecture (UDA) – supports all products in a single driver binary

installing now. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

chemokar schreef op 30 augustus 2002 @ 13:17:
ik heb al een dual 733 staan met 1gb intern, moet effe checken of die nog goed draait (met ook een matrox g450 dus dat zou dan moeten kunnen). Zal vanavond eens kijken, waarschijnlijk startte dat figuur de server op via het spel, vandaar dat ie zei dat je een geforce of vergelijkbaar nodig had. Kan dus anders, gelukkig!

We kunnen altijd even kijken wat met die 733 gedaan kan worden, moet helaas weer even door met werk (en servertje kijken :) ) ik laat het weten..
Ik denk dat je zonder een geforce oid de server kunt starten met de Server versie van dit spel. Die kun je hier halen

http://www.3dgamers.com/news/more/1029440771/

==================================================================
System Requirements
==================================================================

Minimum:
500 MHz CPU
128 Megabytes of RAM
3D accelerated 32 MB video card or equivalent with HW-T&L (Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer
160 MB free hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap-file and DirectX 8.1 installation)
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
DirectX 8 Compatible Sound Card
MS compatible mouse
Keyboard

Recommended:
800 MHz CPU
256 Megabytes of RAM
3D accelerated 32 MB video card or equivalent with HW-T&L (Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer
160 MB free hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap-file and DirectX 8.1 installation)
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
DirectX 8 Compatible Sound Card
MS compatible mouse
Keyboard

Required Operating Systems:
Windows 98, Windows ME, Windows XP or Windows 2000
Note that Windows 95 is not supported.

------------------------------------------------------------------
32 MB video cards with HW-T&L will be supported and should work. If you do have such a card and experience problems please report type of card and drivers used.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 48415 schreef op 30 augustus 2002 @ 13:21:
Oh ja nieuwe drivers van NviDIA GeDL.
40.41_winxp
Volgens mij heb ik wat gemist... Sinds wanneer is de 40.41 uit. Alles tussen 30.31 & 40.41 heb ik ook gemist volgens mij 8)7

Edit:
30.82 -> 11876 3dmarks
40.41 -> 13038 3dmarks

9,78%, oftwel 10% gratis performance & een gratis bug (muis pointer is af en toe wat verneukt). Niet slecht. Misschien kan ik nu op 1600x1200x32 @100hz spelen, vorige keer schokte dat iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga nu ff 1942 spelen.

Up to a 25% increase in performance :?

wanna see that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60067

Hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uhh Plopke, we gaan strax wel verder op ons eigen clanforum want hier mogen we niet meer praten over de clan. (forum is nog ff in de maak) dus aub geen gepraat meer over de clan. Anders worden de modjes ( en manic, ons wannabe modje ) boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

en dat willen we niet

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61981

lol, btw, tip: als vliegtuig overkomt, ga dan onder boom staan, help bij mij (bijna) altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Eindelijk is het mij gelukt een screenshot te maken van het onderste-boven-onder-de-brug door-vliegen (screenshot maken is serieus het moeilijkst).

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ardys/brug1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ardys/brug2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij mij gaat ie als ik over de kop ga recht naar beneden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Bij mij als ik het probeer is hij allang uit de lucht ge-flakked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
wwillem schreef op 30 augustus 2002 @ 16:26:
Eindelijk is het mij gelukt een screenshot te maken van het onderste-boven-onder-de-brug door-vliegen (screenshot maken is serieus het moeilijkst).

[afbeelding]

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Uber, zeer netjes, ik ga ut ook es proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61981 schreef op 30 augustus 2002 @ 16:32:
bij mij gaat ie als ik over de kop ga recht naar beneden :S
moet je je muis ook van je af duwen ipv naar je toe trekkuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

ik vlieg nog met de pijltjes.. hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan crash je gelijk idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar voor je vliegtuig is dan nar je toe toch omhoog?? normaal:

naar me toe- omhoog
van me af- omlaag

dan lijkt me dan juist andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar op de kop werkt het andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik ook, met de muis zuigt echt zwaar. Je kan niet goed draaien, zit je een jaar lang met je muis te slepen dat je er dikke RSI van krijgt. Met pijltjes vliegt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar als je em dan naar je toe trekt zou vliegtuig omhoog moeten gaan, maar om dat omhoog dan richting water is plons je int water

[edit]

tja, ik slinger ook altrijd als de pest, of vlieg tegen me eigen bommen aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61981 schreef op 30 augustus 2002 @ 16:39:
maar als je em dan naar je toe trekt zou vliegtuig omhoog moeten gaan, maar om dat omhoog dan richting water is plons je int water
en daarom moet je als je op de kop vliegt 't andersom doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow, heb je eerste reply nog es gelezen, en ik d8 toch echt dat het eerst andersom stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ok ik ga het ook es proberen, vriend van me gaat om de screenshot-knop drukken, kijken of het wat word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61981 schreef op 30 augustus 2002 @ 16:41:
ow, heb je eerste reply nog es gelezen, en ik d8 toch echt dat het eerst andersom stond
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Novah schreef op 30 augustus 2002 @ 16:42:
Ok ik ga het ook es proberen, vriend van me gaat om de screenshot-knop drukken, kijken of het wat word :P
lol, BF toch nog flightsim besturing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wel zelf screenshots maken he, das veel moeilijker, je ziet dan nl een halve sec nix (screenshot wordt afgeleverd), maar je vliegt wel door, dus blijven sturen.

Btw, ik stuurde met joystick, das makkelijker. Nog een gratis tip. Eerst hoog in de lucht onderste boven gaan vliegen om te oefenen. Daaarna 1x normaal onder de brug door. Dan opnieuw recht komen aan vliegen. Een stukje voor de brug op zijn kop gaan vliegen en rustig onder de brug door gaan (niet met het vliegtuigje met 1 bom, die gaat (te) snel).

Btw, zou MasterOverdrive zijn signature ff kunnen aanpassen :? Ik erger mij een beetje aan dik gedrukte text die 100 x herhaald wordt. Zet het 8x op 1 regel en niet dik gedrukt bijv. Danke schon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow en een keertje wel lol d8 iemand dat ik op die brug ging vliegen, maar dus er onder door, en hij sprong eruit en knalde tegen die bruig op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 39077 schreef op 30 augustus 2002 @ 16:52:
ow en een keertje wel lol d8 iemand dat ik op die brug ging vliegen, maar dus er onder door, en hij sprong eruit en knalde tegen die bruig op :D
Dat doet au :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Anoniem: 39077 schreef op 30 augustus 2002 @ 16:52:
whaha ja das fun als dat gebeurt.. of soms jump ik eruit en degene achter me stort met plane de zee in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik heb het nu zovaak geprobeerd om de torpedo van te voren los te laten maar zonder succes , ik hoor niet eens een knal!

Moet je afremmen , laagvliegen , dan afwerpen?

Volgens mij heb ik alles al gedaan maar dat ding gaat niet naar de bodem! snifff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet afremmen, HEEL laag vliegen, ik vlieg wel es met me wiele door het water heen :P je ziet aan je schaduw op het water hoe laag je vliegt (komt pas als je heel laag vliegt) en dan een klein eindje voor de boot iets optrekken en de torpedo loslaten, en dan helemaal optrekken voordat je tegen de boot opknalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Destroyer_Dessie schreef op 30 augustus 2002 @ 17:27:
Ik heb het nu zovaak geprobeerd om de torpedo van te voren los te laten maar zonder succes , ik hoor niet eens een knal!

Moet je afremmen , laagvliegen , dan afwerpen?

Volgens mij heb ik alles al gedaan maar dat ding gaat niet naar de bodem! snifff :(
Lees ff mijn vlieg tips op blz 37 onderaan van het vorige topic
Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Nou het is me niet helemaal gelukt, normaal onderdoor is niet zo moeilijk, onderdoor ondersteboven is stukke moeilijker maar het moeilijkst is niet neer te storen als je onder de brug bent. Hopelijk lukt het me later wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Novah schreef op 30 augustus 2002 @ 17:52:
Nou het is me niet helemaal gelukt, normaal onderdoor is niet zo moeilijk, onderdoor ondersteboven is stukke moeilijker maar het moeilijkst is niet neer te storen als je onder de brug bent. Hopelijk lukt het me later wat beter.
Tis ook moeilijker he :). Gewoon oefenen.

Join ff #bf1942got als je wil (met mIRC @ irc.tweakers.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

connect aan 195.64.91.231 : 14567 als je wilt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Bekijk de filmpjes ..

http://pcmovies.ign.com/pc/video/battlefield1942_xx.mov

xx = 01 tot en met 15

Stalingrad, MarketGarden..

leuk om te zien ! coole rocketmobile. Heele mooie landschappen, en de Bommenwerper !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 60491 schreef op 30 augustus 2002 @ 18:00:
connect aan 195.64.91.231 : 14567 als je wilt spelen
Hij's weer up

_/-\o_ Nemesis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

edit:spam verwijderd.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 02-09-2002 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 02-07 12:01
Ik kom oko ff meedoen :7

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Battlefield IRC kanaal flikkert eruit :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hoort het spel als een idioot te schokken?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:12

ko9

neuh, lijkt me niet he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op 30 augustus 2002 @ 20:11:
Hoort het spel als een idioot te schokken?
Neej,
Is het spel zwaar -> moet je een goede pc hebben om het spel te draaen?
JA

In de readme.txt in de battlefield map staan wat tips om het spel goed te runnen. Draai op 800x600x16 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ligt het aan mij of is nemesis' server weer down? en ook irc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61981 schreef op 30 augustus 2002 @ 20:26:
ligt het aan mij of is nemesis' server weer down? en ook irc
het ligt aan jouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:12

ko9

Net weer ff op de server van Nemesis gespeeld, was echt weer lachen... >:)
ff wat screenies:

Aan het begin rende ik zo ontzettend hard dat enkele tegenstanders ff moesten uirusten: :P
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot0%20copy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot2%20copy.jpg
Dit is een tegenstander waar ik al een tijdje achterstond en zich waarschijnlijk rotschrok toe ie zich omdraaide >:) :
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot4%20copy.jpg
Vervolgens hadden enkele Tweakers het geweldige idee om een tank op een bootje te zetten, maar toen dat niet lukte, hebben we het toch maar met wat jeeps geprobeerd :?
Men neme wat bootjes:
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot6%20copy.jpg
Leggen deze op een rijtje:
[img=600,400]Leggen deze op een rijtje: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot7%20copy.jpg[/img]
En rijden dan zo hard mogelijk het bootje op, dan gebeurt er dus dit:
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot5%20copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij ASE staat er bij mij: unscanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Oi ik heb wat lag probs, maar alleen als ik net een spel join, ping van rond de 1000ms, schok schok schok. Als ik mezelf dan opblaas ofzo is mn ping ineens wel goed (50-100 met 64k isdn lijntje), en daarna blijft ie ook goed. Ook op Nemesis' server heb ik dit, iemand enig idee hoe dit kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmZ, vanuit bf zelf kan ik er wel in, alleen is de server vol :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 17:56
maakt niet uit plopke, er is ruimete gemaakt door mij eruit te kicken. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog paar leuke screens :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot41.jpg
Jaaaaah, ohhhh, heel me daar, ohhh

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot44.jpg
Ter land, ter zee, en normaal ook nog in de lucht

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot45.jpg
Damn, zo kun je ook submarine spelen met torpedo's :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot48.jpg
lol @ 3 bootjes

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/ScreenShot49.jpg
Nu zijn't er 4 (net niet te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Omfg die medic zit je af te zuigen... :P

Steam

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.