Jag schreef op 12 september 2002 @ 03:40:
Tanks zijn echt cool. Net 16 kills gemaakt zonder de pijp uit te gaan

. Ik hen trouwens het gevoel dat de Japanse tank beter is dan de Sherman, is dat alleen maar een gevoel of ook echt waar? Ik weet dat de Sherman in het echt best wel een but tank was (weinig armor, blootliggende fuel tank, heel weinig fire power), maar of dat ook in het spel zo gemoddeled is durf ik niet te zeggen.
[
afbeelding]
Voor mijn gevoel juist niet.. een Sherman staat veel stabieler. Ik merk dat als je bij een Chiha opeens stopt met rijden dat ie dan veel meer naar voren en achteren zwenkt dan bij een Sherman. En dat maakt het ERG lastig om dan snel even te mikken.
En voor mijn gevoel gaan ze allebei even snel kapot, het ligt er maar net aan waar je wordt geraakt. Af en toe komt t wel eens voor dat het hele balkje nog vol is en 2 secs later ben ik dood maar de tank staat er nog helemaal heel

Dus dan heeft iemand heel goed gemikt door een gaatje ergens

Maar die tanks zijn idd zeer vet

Je voelt je heer en meester in zo'n ding.. tis alleen irritant dat er zo'n rookontwikkeling achterin komt als ie beschadigd is.. daardoor heb je opeens een stuk minder zicht op alles..
Maarja, dit zijn nog maar de lichte tankjes.. die Tiger van de Duitsers

..die knalt jou in je tankje met 2 of 3 schoten kapot
"no sir, i dont like it"
(shotje van SubmarineB24)
Meer shotjes!
Allemaal Gottertjes in 1 bootje

..tis me vaak genoeg voorgekomen dat er dan een vliegtuigje overvloog en... nah je kan de rest wel raden
Binnenin de Hanomag
ook APC's kennen de standjes
Medic!
South Base
kom van dat dak af