-- Altijd blijven prutsen --
Hou je fatsoen zeg,Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:47:
[...]
Tuurlijk joh heb ik gedaan maar werkt ie nog niet dus das gewoon onzin.
Als ik de patch geinstalleerd heb start ie nog niet op refresh rate op 120 hz
Lekker brak spel van EA.![]()
![]()
![]()
jij hebt gewoon een

Verwijderd
ik heb aangesloten een sidewinder precision 2 een sidewinder pro en een sidewinder. nou doet me sidewinder precision 2 het alleen maar als die andere 2 niet zijn aangesloten. in het joystick lijstje staat deze ook onderaan. alleen de controller die bovenaan staat werkt in bf
Misschien moet je is FAQs bij een game lezen? Zie je precies!!!! Hoe je de fix aan moet zetten.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:47:
[...]
Tuurlijk joh heb ik gedaan maar werkt ie nog niet dus das gewoon onzin.
Als ik de patch geinstalleerd heb start ie nog niet op refresh rate op 120 hz
Lekker brak spel van EA.![]()
![]()
![]()
Verwijderd
maar vaag is ie wel.
soms wanneer ik in een tank zit en begin te schieten ben ik plots dood.
de tank is nog compleet heel maar ik ben dood.
soms gebeurt het wanneer ik met de interne machine geweer begin te schieten , soms met het kanon..
IK WORD ECHT GEK DAN... ik vind de tank besturen het aller vetst..ik ben dan ook best wel goed er mee... ik ga dan echt alleen maar dood op die vervelende mannier of wanneer ik mijn tank sta te repareren en word gesniped.
hebben meer mensen last van deze rare dood... of ben ik de enigste...
of doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
eigen dunkVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 18:02:
ik weet niet of mijn probleem nieuw is...
maar vaag is ie wel.
soms gebeurt het wanneer ik met de interne machine geweer begin te schieten , soms met het kanon..
IK WORD ECHT GEK DAN... ik vind de tank besturen het aller vetst..ik ben dan ook best wel goed er mee... ik ga dan echt alleen maar dood op die vervelende mannier of wanneer ik mijn tank sta te repareren en word gesniped.
of doe ik iets verkeerd?

Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:59:
ik heb een probleem
battlefield hakkelt als de nete ook als ik alles op zn laagst zet ( 640 x ...
ik heb een Amd Athlon xp 2200 + 256 mb ddr ram geforce 4 ti4200
en ik heb de nieuwste drivers van nvidia gedownload
zou iemand mij kunnen helpen please
Btw : Soms doet ie t wel goed 1 x en als ik na een 2de server ga ist weer hakkelen
Ik was bij de jappen en het schip stond op het punt om te zinken. Spawnde er precies op tijd een vliegtuig voor mijn neus. Een maat en ik stapten snel in het vliegtuig (hij vloog, ik zat achterin). We stegen net op en toen zag ik vanuit mijn positie zo het schip onderduiken
Maar dat was echt stoer om te zien. Jammer dat ik geen screenshot ervan had
Dat is reflective achtig iets.. als jij een team member raakt, ga je erzelf aan. Werkelijkwaar geweldig idee van DICE. mogen ze van mij wel op elke server aanzettenVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 18:02:
ik weet niet of mijn probleem nieuw is...
maar vaag is ie wel.
of doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Kan teammates killen. [Friendly Fire]
Jij dood door op teammate te peunen. [MIRROR damage.]
Ook begrippen van Tactical - Ops
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
When it comes to Battlefield: 1942, the tank is like a good woman. She's always there for you. You can take her places. She draws a crowd. And she's got a big pair of guns.
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
That's right. You show me an airfield and I'll show you twenty clowns circle-jerking the empty airplane spawn point, bouncing around like the Juggy Girls from the Man Show.
Quote:
Smacktards will have access to vehicles and heavy weapons. They're like a bunch of eunuchs pokin' around the harem: they want to get their hands on all the goods but they can't do anything productive with 'em.
Ha n00bs/Smacktards gotta hate em!
hehe and you thought the gunner on a tank was to protect it from infantry...more like a decoy/target practice for infantry !
bfcentral.com
Verwijderd
En daarom ga ik nooit met een tank mee rijden...hehe and you thought the gunner on a tank was to protect it from infantry...more like a decoy/target practice for infantry
Tis best makkelijk om snel vervoerd te worden en er geen jeeps meer zijn. Voor de vijandelijke basis moet je uitstappen, anders ben je een beetje doodVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 19:20:
[...]
En daarom ga ik nooit met een tank mee rijden...
Verwijderd
Niet midden op de weg liggen en gaan sniperen!!! [verkeers problemen]
PS:
Vraag het me wel eens af, helpt het....... sniperen naar vliegtuigen ??
gewoon ff=off dus, geen gezeik iedereen rijk
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
teamkillers heb ik nog niet gezien op me servertje en als ze er zijn worden ze gelijk gekickt
Laat ik het zo zeggen een handgeweer op de motor doet meer damageVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 20:08:
Nog 1 tip. [nou ja tip, heb het vaak genoeg meegemaakt]
PS:
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 20:47:
FF moet aan hoort bij het spel en mirror damage is onzin. iedereen maakt wel eens een foutje. hoort bij de gameplay.
teamkillers heb ik nog niet gezien op me servertje en als ze er zijn worden ze gelijk gekickt
Idd, backfire is zooooooo irritant. Was wel leuk vandaag op je server, als engineer in een tank ruled echt
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Hmmz, geen andere ISDNers die hier ook last van hebben ? D'r is geen hol meer aan zo namelijk als alles voorbij schoktrig0r schreef op 06 september 2002 @ 12:44:
Oi, hebben jullie er ook last van dat de voertuigen + planes op drukke servers nogal schokkend voorbijkomen ? Zeg maar met 2 meter per refreshIk heb een ping van 40-50 dus ik snap dat niet helemaal.
Verwijderd
goed pc systeem van score als 13500 in 3dmark en heb ook ping50/60 wat vrij normaal is....
Verwijderd
Het schijnt dat je ook de piloot dood kan sniperen... maar volgens mij is de carrier met een pistool laten zinken makkelijkerVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 20:08:
Nog 1 tip. [nou ja tip, heb het vaak genoeg meegemaakt]
PS:
As you all know Battlefield 1942 is the next big thing of multiplayer FPS gameing, so prior to release we did a little interview to see what all of us can expect from the final product. One spicey detail is almost confirmed rumor about add-on
Hi, My name is Stefan Vukanovic and I am the Lead Artist on Battlefield 1942.
How long is Battlefield 1942 in work? How was this massive game "born"?
Battlefield 1942 is actually a quite old idea. A couple of years ago we released a similar title called Codename Eagle it was a more singe player story oriented game then Battlefield is but multiplayer wise you can say that is the father of Battlefield 1942. We started to work on Battlefield around early spring 2000.
As you know, few multiplayer oriented titles are coming in short time. Can you tell us in short how do you think that Battlefield 1942 will do with competition?
This game is quite different compared to most other titles out there, the biggest difference are of course the physics engine and all the vehicles you can command, but also the huge landscapes. Fly plane, drive tanks or command ships in huge environments, I think we are ready for some competition
Many gamers including me
The multiplayer demo does not have optimal network code it will be better in the final game. What also matters are the Processor speed of the server and the server connection, if you have a fast server and a good Internet connection it should not be a problem to play 24+ players in the final game. It should work fine from an ISDN connection if you connect to a fast enough server.
The Wake Island that we saw in MP demo is a HUGE map. Are all maps like it, or are they even bigger?
We have both smaller and bigger maps than Wake Island, the largest ones are 4x4 kilometre maps, the smallest ones are 1x1 kilometre, Wake are somewhere in between.
What about single-player? On what concept is single-player game based?
Single-player game are similar to the multiplayer game but with bots instead of human players (up to 63 bots depending on what system you run on), it is non scripted witch means the bots will behave different every time you play the game. Some times they chose to attack from air, next time they might attack with tanks and so on, whatever the strategic AI tell them to do.
We saw many screenshots and a few movies from Battlefield 1942, and they all look absolutely fantastic. Can you tell us little more about engine? Did you license some known engine or is it your own product?
The engine (called Refractor 2) is fully developed by Dice in house, when we started to work on BF there where no engines out there that had what we needed for this game so we decided to develop it all ourselves.
a powerful engine for this kind of game with huge environments and large view distances, the physic part of the engine is quite complex where the shape of a vehicle actually matters because it's effected by drag, gravity and much more, so for example all airplanes feel a bit different, some feels faster other feels heavier and some vehicles feels easier to manoeuvre.
There are whispers on the Net that add-on with new vehicles for Battlefield 1942 is already in work? Can you tell us few more details?
I'm afraid I can't tell you much about this one yet, sorry about that!
In few sentences: how would you describe BF 1942 to somebody how fell on Earth right this moment?
Fast and fun kick ass action , Is the best way to describe Battlefield1942, it's not a flightsim still you can grab several well known WW2 planes and get up in the air for some fast and fun dog fighting, it's not a Tank game, not a Submarinesim, not a ordinary first person shooter. I would say it's a mix of all that, maybe we should call it a first person vehicle shooter.
Thank you for your time and we all wish you many great games (like Battlefield 1942) in the future.
Thank you, and see you on the battlefield!
Verwijderd

Heeft iemand dit ook wel es? dat een heleboel textures kleurtjes worden?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2002 23:56 . Reden: img tags toegevoegd ]
maar hopen dat et in de release niet zitVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 23:47:
bug in update.

Nope, geen last van.. specs ? wat voor videokaart ?Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 23:55:
We are the borg, resistance is futile, you wil be assimilated!
[afbeelding]
Heeft iemand dit ook wel es? dat een heleboel textures kleurtjes worden?
geen T&L he
Verwijderd
amd athlon tb 1400 @ 850 (moet nog goede moederbordje ophalenFoggyFreek schreef op 07 september 2002 @ 00:08:
[...]
Nope, geen last van.. specs ? wat voor videokaart ?
nvidia geforce 4 ti 4200 64 ddr ram
256 sd ram
nog meer?
daar snap ik dus helemaal niks van. Geforce overclocked zeker ? die dan eers maar es terugdraaien
Verwijderd
Dat sniperen naar vliegtuig doe ik en heb ik zelf nog nooit gedaan, lijkt me nutteloos. Ben zelf altijd [meestal] assault ventje.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 23:52:
[...]
Het schijnt dat je ook de piloot dood kan sniperen... maar volgens mij is de carrier met een pistool laten zinken makkelijker
Komt een vliegtuig laag over dus ik schieten, staat [dat bedoel ik met mijn eerdere message] er iemand naast met een sniper op het vliegtuig te schieten.
Maar sniperen naar carrier omdat ze TE WACHTEN STAAN voor een vliegtuig is wel lache.
Dan kan je helemaal niet kijken. Geeft de game een error message.RocketKoen schreef op 07 september 2002 @ 00:27:
moet je voor de lol eens op een kyro2 (mijn oude kaart) kijken, alle textures van wapens ed zien er dan helemaal zo uit
geen T&L he
Je kan zeker wel kijken, maar het ziet er gewoon niet uit.DutchCommando schreef op 07 september 2002 @ 08:53:
[...]
Dan kan je helemaal niet kijken. Geeft de game een error message.
1
| http://www30.brinkster.com/tcbsquad/BF.jpg |
You've played the single and multiplayer demos and can't get enough. Now you'll be able to experience all the fury of World War II battle as Battlefield 1942 for PC-CD arrives at retailers nationwide on Saturday, September 14, 2002.
The complete game will feature 35 machines of war in 16 detailed maps from WWII's well-known battles: Kursk, Guadalcanal, Iwo Jima, Midway and more. Each of the maps will highlight a full range of war machines from heavy armored vehicles to high-flying bombing runs to deep-sea submarines.
So suit up and get ready for action, Battlefield 1942 arrives on U.S. shores next weekend... will you be ready for battle?
Sytem Requirements
Minimum Configuration
Windows® XP, Windows Me, Windows 2000, Windows 98, (Windows NT and 95 are not supported)
500 MHz Intel® Pentium® or AMD Athlon processor
128 MB RAM
4x CD-ROM/DVD-ROM drive
1.2 GB free hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap-file and DirectX 8.1 installation)
32 MB video card which supports Transform & Lighting and with DirectX 8.1 compatible driver
DirectX 8.1 compatible sound card
Keyboard
Mouse
Recommended
800 MHz or faster Intel Pentium III or AMD Athlon processor
256 MB or more RAM
16x or faster CD-ROM/DVD-ROM drive
1.2 GB free hard disk space plus space for saved games
64 MB or greater video card which supports Transform & Lighting
Environmental Audio capable sound card
Required for Multiplayer Games
Internet (2-64 players)
64 Kbps or faster Internet connection
1 disc/player per computer
Network (2-64 players)
TCP\IP compliant network
Modem (2-16 players)
100% DirectPlay compatible 56.6 Kbps or faster modem
High speed serial port (16550 UART) for external modems
Oke het meeste wisten we al maar toch...
nog een tip:
Hoe je Battlefield 1942 sneller kunt opstarten
Als je in de map van Battlefield naar de movies map gaat, dan moet je daar de aanwezige .BIK bestanden verwijderden. Nu start het spel in een keer op en kan je nog sneller iedereen laten kennismaken met jouw skills.
En is er nog meet Battlefield 1942 nieuws. Zo is op de officiele pagina de Server admin FAQ verschenen met een aantal zeer handige tips en regels voor het opzetten van een server.
http://www.ea.com/eagames...torial/serveradminfaq.jsp
As a rough rule of thumb, each player requires anywhere from 50 to 80 KBps. You need a *minimum* of a T1 to support a 16 player server, dual T1 (3 Mb) for a 32 player server, and just over 6 Mb for a 64 player server (although that can hit up to 7 or 8 Mb/sec depending on how many people are connecting and downloading maps). Basically you need some serious bandwidth for anything over a 16 player server and it should be dedicated hardware (i.e. it's only a server, no GUI or other apps running on it).
In tegenstelling tot wat veel mensen wel eens beweren kunnen vliegtuigen best handig zijn (& irritantJag schreef op 06 september 2002 @ 21:28:
Idd, backfire is zooooooo irritant. Was wel leuk vandaag op je server, als engineer in een tank ruled echt. Jammer alleen dat er van die vandalen zijn die continu vanuit de lucht je tank mollen ([GoT]braindeath)
.
mirror damage. oftewel. je schiet je teammate, maar je krijgt een percentage terug. hoe is het bij battlefield ingesteld? 100%?Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 12:08:
WTF is backfire????...
Verwijderd
Is het mogelijk om op een lanparty met 100mbit met mijn server met 64 te kunnen spelen?
specs server:
Asus P4b 845 266
Pentium 4 1800mhz
512 ddr geheugen
10/100 mbit
kheb op de website van EA gelezen dat je met 10mbit en een P4 2000mhz 64 aan kan.
maar hoe zit het dan met mijn machine?
Verwijderd
nou nee, ik heb het heel soms, meestal zijn de kuren van een overgeclockte geforce strepen in het hele beeld. niet de textures. Maarja, als ik er last van heb hoef ik alleen ff te rebooten en is't weer weg.FoggyFreek schreef op 07 september 2002 @ 01:03:
Lol at SubmarineB24
daar snap ik dus helemaal niks van. Geforce overclocked zeker ? die dan eers maar es terugdraaien

ja makkelijkVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 12:36:
Vraagje,
Is het mogelijk om op een lanparty met 100mbit met mijn server met 64 te kunnen spelen?
specs server:
Asus P4b 845 266
Pentium 4 1800mhz
512 ddr geheugen
10/100 mbit
kheb op de website van EA gelezen dat je met 10mbit en een P4 2000mhz 64 aan kan.
maar hoe zit het dan met mijn machine?
Specs:
Windows Xp,
Adsl van hccnet....
Ingame:
Uiteraard versie 1.1, bij versie 1.0 had ie soms ook al problemen met updaten,
Ik heb het met 56k, isdn en de adsl setting geprobeert, maar geen verschil,
Ik heb verder geen filters of wat dan ook aan....
Verwijderd
hmm oke, en hoe veel kan mijn andere pc dan aan:Scarecrow schreef op 07 september 2002 @ 13:01:
[...]
ja makkelijkgeen probleem had ik ook gedaan (zie signature voor specs) geen last van ping oid - patch was nog niet eens uit
ecs k7s5a
Amd Athlon 1000mhz
512 ddr
10/100
iets van 32 man oid
16 met een dikke verbinding (1,4mbit). Anders 8.Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 14:25:
[...]
hmm oke, en hoe veel kan mijn andere pc dan aan:
ecs k7s5a
Amd Athlon 1000mhz
512 ddr
10/100
iets van 32 man oid
Verwijderd
Alleen het vliegen gaat niet goed...lees: crash de hele tijd de zee in.
En me reso kan niet op 1280*1024 maar dat zal wel aan de demo liggen.
Zet hem zoiezo op 1280x960. Dan heb je de juiste verhouding.Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:40:
Kheb vandaag maar die demo gedown en ik moet zeggen ,leuk spel.
Ging net lkkr op 217.8.136.198.
Dit is alleen niet leuk:

Verwijderd
Je moet als je vliegt je muis naar beneden schuiven, dan stijg je weerVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:40:
Kheb vandaag maar die demo gedown en ik moet zeggen ,leuk spel.
De demo ken de resolutie wel, ik draai zelf ook op die resolutie dus het probleem ligt ergens anders bij jouw.
Verwijderd
Vliegen is dus gelukt ,echt gaafVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:44:
[...]
Je moet als je vliegt je muis naar beneden schuiven, dan stijg je weer
De demo ken de resolutie wel, ik draai zelf ook op die resolutie dus het probleem ligt ergens anders bij jouw.
Alleen horen die piepstemmetjes zo?
Vliegen doe ik tegenwoordig alleen maar met mijn muis het gaat nou echt goed
Verwijderd
Is dat te fixen? (sorry ,kga geen 19 pages doorstreunen)Mr_UnAnimouS schreef op 07 september 2002 @ 17:53:
Die piepstemmetjes wen je vanzelf aan. (Hoort eigenlijk niet, maar doet ie bij verschillende geluidskaarten).
Vliegen doe ik tegenwoordig alleen maar met mijn muis het gaat nou echt goed. Ook al mijn eerste dogfight in de lucht gewonnen
.
Ik ga dit spel zeker wel kopen.
Eerste post:
Q: Mijn geluid klinkt barslecht en/of stemmen klinken als Knabbel &
Babbel. Why?
A: Sommige geluidskaarten schijnen niet goed te werken met dit spel. In de ReadMe.txt (die in de map staat waar BF1942 is geinstaleerd) staat aangegeven welke kaarten problemen geven.
Verwijderd
Tnx man, een supertipDestroyer_Dessie schreef op 07 september 2002 @ 11:34:
<skip>
Hoe je Battlefield 1942 sneller kunt opstarten
Als je in de map van Battlefield naar de movies map gaat, dan moet je daar de aanwezige .BIK bestanden verwijderden. Nu start het spel in een keer op en kan je nog sneller iedereen laten kennismaken met jouw skills.
<skip>
[/i]
Ga naar start->run->tik in: dxdiag <enter>
Ga naar tabblad sound:

Zet deze schuif op no acceleration.
Et voila als het goed is heb je nou iets betere stemmen/geluiden
Awwww, thats to badwwillem schreef op 07 september 2002 @ 17:38:
[...]
Zet hem zoiezo op 1280x960. Dan heb je de juiste verhouding.
Ging net lkkr op 217.8.136.198.
Dit is alleen niet leuk:
[afbeelding]
Of je zet gewoon invert mouse uit.Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:44:
[...]
Je moet als je vliegt je muis naar beneden schuiven, dan stijg je weer
ahhh heel erg bedanktMr_UnAnimouS schreef op 07 september 2002 @ 18:10:
Ik heb wat lopen rommelen en heb nou voor mekaar dat ik de geluiden van de stemmen goed kan horen dus geen knabbel & babbel effect meer.
Ga naar start->run->tik in: dxdiag <enter>
Ga naar tabblad sound:
[afbeelding]
Zet deze schuif op no acceleration.
Et voila als het goed is heb je nou iets betere stemmen/geluiden.
wat ik nu trouwens wel merk is dat het geluid NET een beetje later is. bijv ik gooi granaat, die ontploft en 1 sec later hoor je het geluid past. Maar dat is verder niet zo erg omdat ik toch niet op deze pc speel
Hmmm dat heb ik niet. Ik hoor het geluid wel gewoon op tijd, maarja als het maar werktMaXiMizE schreef op 07 september 2002 @ 18:30:
[...]
wat ik nu trouwens wel merk is dat het geluid NET een beetje later is. bijv ik gooi granaat, die ontploft en 1 sec later hoor je het geluid past. Maar dat is verder niet zo erg omdat ik toch niet op deze pc speel
Verwijderd
Voices and soundfx will be sped up.
This is known as the 'chipmunk effect'.
Ik heb een VIA AC'97
Ach ,hopelijk zullen die problemen bij de volledige versie weg zijn.Het is per slot een demo.
Verwijderd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Kwam in ene een jappen vliegtuig voor me neus neer chrashen
Takakakaakakakaakkaakakakkakakkakakakak
Verwijderd
Over door de vering gezakt gesproken
De schakeling view?
Het hof van eden?

Battlefield!
Wat nou, als ik hier schiet...
I believe i can fly... nahjah
Tank mania
Hmm is dit soms een haven

Tralalie Tralala
Dat was het weer
You need the full version of the demo to install this patch!
wat doe ik hier tegen ? ik weet zeker dat ik die demo client patch heb
edit>: Als de game vraagt of ik wil updaten en ik klik yes dan gebeurt er niks, ik ga gewoon weer terug naar server list
[ Voor 0% gewijzigd door DirtyHennessy op 07-09-2002 21:20 . Reden: blaat ]
Vaag. De hele demo maar opnieuw installeren denk.Koeskoes schreef op 07 september 2002 @ 21:16:
Als ik de patch probeer te installen krijg ik deze error
You need the full version of the demo to install this patch!
wat doe ik hier tegen ? ik weet zeker dat ik die demo client patch heb
edit>: Als de game vraagt of ik wil updaten en ik klik yes dan gebeurt er niks, ik ga gewoon weer terug naar server list
Verwijderd
LAY OUT people
LAY OUT!!!! denk er eens aan, maak er links van pls.....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2002 22:02 . Reden: naam van pers. erbij. ]
Verwijderd
Die snert japanse vissen!Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 20:21:
Takakakaakakakaakkaakakakkakakkakakakak
Wat raak je nou ??
Aiming ?
lol
Verwijderd

Verwijderd
uhm ik bedoel met een 100mbit lan verbinding hoorwwillem schreef op 07 september 2002 @ 15:25:
[...]
16 met een dikke verbinding (1,4mbit). Anders 8.
heb ik al 3 keer gedaanwwillem schreef op 07 september 2002 @ 21:28:
[...]
Vaag. De hele demo maar opnieuw installeren denk.
ook opnieuw al gedownload geen succes
foutmelding bij instalatie patch
You need the full version of the demo ???
Verwijderd
En het vliegen heb ik nog steeds niet onder de knie ,als je ziet wat sommige kunnen.
Maar bij die demo kan je maar 1 map spelen?
Verwijderd

- Doe beroemde snoekduik, helpt wel tegen man vs man.

Dat op de CS server, ook wel relaxe server, passwd staat op hun site, allemaal Denen of zo maar spelen goed en leuk.
Verwijderd
Ze varen zonder mij weg
Verwijderd
- [ik zat in tankie] Geduld is een schone zaak, jeeps en tanks wisten niet wat mee maakten.

Zo hebben we succesvol de volgende stunt uitgehaald: ik sta op de rand van een brug, hij vliegt eronderdoor met een 2persoons vliegtuig, ik spring erop en neem de plaats van de staartschutter in
Verwijderd
Inverse mouse uitzetten helpt idd erg.
Haha, das wel netjes. Hoe lang duurt het ongeveer voordat je zoiets onder de knie hebt (ervan uitgaand dat onder de brug door vliegen een pitje is)wacko schreef op 08 september 2002 @ 02:52:
Ik heb de laatste paar dagen met een klasgenoot flink lopen kutten op een servertje, wat extreme mogelijkheden proberen
Zo hebben we succesvol de volgende stunt uitgehaald: ik sta op de rand van een brug, hij vliegt eronderdoor met een 2persoons vliegtuig, ik spring erop en neem de plaats van de staartschutter ingeeft weer een extra dimensie aan "requesting a pickup!"
Iemand oppikken uit zee is ook best moeilijk. De laatste keer dat ik dat probeerde had ik de persoon geschept -> teammate gedood.
Verwijderd
aanrader
Verwijderd
Natuurlijk spring je er zelf net op tijd uit en land veilig met parachute nadat je vanuit de lucht 3 granaten op iemand anders z'n kop hebt gegooid.. hehe.
" Good Job Soldier! "
Verwijderd
Ik draai hem op 800*600*16 [GeForce 2MX 400Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 03:18:
Ik heb me reso ingesteld op 800*600*32 maar de letters zijn nog steeds erg onduidelijk
Inverse mouse uitzetten helpt idd erg.
Verwijderd
Je hebt van die vage teammates die voor je gaan zwemmen en geen "e" indrukken, dan vaar je ze idd over.wwillem schreef op 08 september 2002 @ 11:08:
[...]
Haha, das wel netjes. Hoe lang duurt het ongeveer voordat je zoiets onder de knie hebt (ervan uitgaand dat onder de brug door vliegen een pitje is)
Iemand oppikken uit zee is ook best moeilijk. De laatste keer dat ik dat probeerde had ik de persoon geschept -> teammate gedood.
Zelfde is op de weg.
Verwijderd
Working on it.Semetrix schreef op 08 september 2002 @ 11:42:
Hebben jullie al een free fall gedaan. Dus met een vliegtuig zeeeeeer hoog gaan vliegen en dan eruit springen zonder parachut te openen..
aanrader
Vlieg wel heel hoog en dan recht naar beneden op een kamp, echt verticaal al schietend. Alleen geen bommen droppen, want dan raak je jezelf...
Ik heb het over oppikken met vliegtuig heVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 12:10:
[...]
Je hebt van die vage teammates die voor je gaan zwemmen en geen "e" indrukken, dan vaar je ze idd over.
Zelfde is op de weg.
Dit topic is gesloten.