Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.282 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
rig0r schreef op 03 september 2002 @ 10:17:
Als scout pak je verrekijker, dan wijs je een doel aan en druk je op fire. Iemand die in een artillery zit (aan land of op een schip) ziet dan op de map een gele driehoek die wijst naar de richting die de scout keek. Je kan ook cyclen als er meerdere targets opgegeven zijn door een scout.
Oke, dat snap ik wel, maar krijgt degene die in de artillerie zit ook aanwijzingen over de hoek (angle) waarop hij (zij) moet schieten? Of is het alleen de richting en moet je maar op gevoel de hoek bepalen en hopen dat je granaat in de buurt komt van waar die scout aan het kijken is? Oftewel, met een beetje pech knal je je eigen scout in stukjes met je granaat! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zynth schreef op 03 september 2002 @ 01:23:
Is het trouwens mogelijk om in de "camera achter je voertuig"-stand, de camera wat dichter op het voertuig te zetten?
ik kan namelijk niet goed zien waar ik vlieg vanuit dat standpunt, omdat het zo ver weg is :D
Ik vlieg altijd met de 'camera' vanuit de propellor stand. Dus als je instapt, dan zie je de cockpit-view, en als je dan op F9 drukt ga je naar propellor-view (?), dus helemaal vooraan. Dat vind ik erg prettig vliegen. Alleen zie je dan niet of je bommen een beetje raken of totaal mis zijn...

Mensen die niet kunnen vliegen zijn erg irritant overigens, maar dat is iedereen denk ik wel met me eens. Gisteravond nog in een game, stapte ik als rear-gunner in op de carrier. Gast vliegt van de boot af, maakt een bocht naar rechts, en PLONS in zee. Kloothommel! |:( En de respawn timer stond op 18 seconden ofzo, dus kon ik weer fijn een tijd wachten..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Haay schreef op 03 september 2002 @ 13:44:
[...]

Oke, dat snap ik wel, maar krijgt degene die in de artillerie zit ook aanwijzingen over de hoek (angle) waarop hij (zij) moet schieten? Of is het alleen de richting en moet je maar op gevoel de hoek bepalen en hopen dat je granaat in de buurt komt van waar die scout aan het kijken is? Oftewel, met een beetje pech knal je je eigen scout in stukjes met je granaat! 8)7
Nee, tis gewoon een gele driehoek, verder niks, dus je hebt alleen een globale richting, de rest moet je zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 03 september 2002 @ 13:48:
[...]

Ik vlieg altijd met de 'camera' vanuit de propellor stand. Dus als je instapt, dan zie je de cockpit-view, en als je dan op F9 drukt ga je naar propellor-view (?), dus helemaal vooraan. Dat vind ik erg prettig vliegen. Alleen zie je dan niet of je bommen een beetje raken of totaal mis zijn...

Mensen die niet kunnen vliegen zijn erg irritant overigens, maar dat is iedereen denk ik wel met me eens. Gisteravond nog in een game, stapte ik als rear-gunner in op de carrier. Gast vliegt van de boot af, maakt een bocht naar rechts, en PLONS in zee. Kloothommel! |:( En de respawn timer stond op 18 seconden ofzo, dus kon ik weer fijn een tijd wachten..... :X
Niet zo aggresief he :( iedereen moet het leren, heb een hekel aan gasten die altijd op anderen lopen te schelden in MP games.

Niet persoonlijk bedoeld hoor, even in het algemeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Haay schreef op 03 september 2002 @ 13:48:
[...]

Das toch juist ook de lol van et spel ? Altijd spannend bij wie je in et vliegtuig stapt ;) Hoeveel keer ben jij in het water geflikkerd toen je het net speelde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Niet :P

Ik ben wel een paar keer met een vliegtuig tegen een huisje aangereden. Die Corsair (2e op het allied airfield voor n00bs :P) reageert namelijk ontzettend veel op je rudder. Het opstijgen is het moeilijkste gedeelte, daarna is het echt een vet vliegtuig, vooral voor dogfights. Het is namelijk het enige allied vliegtuig wat net zo kort kan draaien als de Zero van de Jappen.

Trouwens, ik ga NOOIT bij anderen achterin zitten tenzij ik weet wie het is en zelfs dan moet ie nog een redelijke verbinding hebben. Ben veel te vaak neergeschoten in CE terwijl ik achterin zatom zomaar bij iemand in te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
IS dit spel al te koop in de shops in NL? Of is er een exacte release date bekend? Want MOET hem n.l. hebben ipv MP, want de gecrackede versies doen t nie op MP zonder orginele CDKEY :) Maar in de PCGP staan Sept, iemand een id welke dag?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

ko9

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 03 september 2002 @ 16:09:
IS dit spel al te koop in de shops in NL? Of is er een exacte release date bekend? Want MOET hem n.l. hebben ipv MP, want de gecrackede versies doen t nie op MP zonder orginele CDKEY :) Maar in de PCGP staan Sept, iemand een id welke dag?
Sjongejonge, dit is echt al 25 keer gevraagt in dit topic, dus al je voortaan even begint met lezen ofzo... |:(

Nog 1 keer dan:

10 September in USA en 19 September in Nederland

:( :(

edit:
het staat zelfs in de EERSTE post van dit topic |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Zynth schreef op 03 september 2002 @ 02:34:
:D
Wat voor mij eigenlijk het ultieme spel zou zijn, is een combinatie van alle huidige spellen...
jeeps die reageren zoals colin mcrae, de WOII vliegtuigen die vliegen als Combat Flightsim, en een shooter zoals MoH...
Ik heb het gewoon liever wat uitgebreider :P
zo van; als ik van mijn vliegtuig de wielen ingeklapt wil hebben, dan bepaal ik dat zélf wel! :P

Nou, dat zou idd een leuk spelletje zijn, maar het kan beter :). Het zou een shooter moeten zijn zoals Operation Flashpoint, een flight sim zoals IL-2 Sturmovik met de interface van CFS2. Met een continu doorlopende oorlog waarbij je je kan enlisten voor de navy, airforce, marines of army, compleet met training. En dat als je doorgaat dat het ook einde carriere is. En ook een systeem met ranken die ook echt gelden. En team speak voor de comminucatie. Maar goed, ik gok dat er weinig interesse zou zijn voor zo'n spel, laat staan dat er ooit zoiets gemaakt zou worden. Lijkt me wel ultiem gaaf, de samenwerking tussen alle disciplines (air support, artillery, tanks, enz).
Voorlopig doen we het maar met BF1942 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zul je ook wel een monster pc nodig hebben om dat te draaien

verder vind ik het spel prima zo, niet te moeilijk niet te makkelijk hoewel zo'n vliegtuig besturen valt nog wat tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Battlefield nu is maakt het spel gewoon leuk/grappig, daarom is het 'serieuze' gedeelte van OFP ook geflopt kwa MP denk ik. Nu wil ik geen OFP fans over me heen hebben aub ;)

//offtopic O-) : waar is het irc kanaal van Battlefield gebleven of kijk ik erover heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 17:40:
Zoals Battlefield nu is maakt het spel gewoon leuk/grappig, daarom is het 'serieuze' gedeelte van OFP ook geflopt kwa MP denk ik. Nu wil ik geen OFP fans over me heen hebben aub ;)

//offtopic O-) : waar is het irc kanaal van Battlefield gebleven of kijk ik erover heen?
#bf1942got irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA

dBA

BF1942 is pas sinds de demo versie zoals ik het wil hebben. Het heeft tegenwoordig de CE feel, het is grappig en het speelt niet zo houterig als MOHAA. Ik heb er tijdens de BETA verschillende keren op gehamerd dat de gameplay achterbleef op de rest van het spel en gelukkig is het tegenwoordig gefixt, als is de demo versie al wel wat laat. :P

Maar zoals gezegd, je kan nu fatsoenlijk iemand oppikken met je vliegtuig, desnoods iemand doormidden snijden met je vleugels als het een vijand betreft en gewoon jezelf even in de lucht schieten met behulp van dynamiet. Als deze trend zich ook voortzet in de uiteindelijke versie ga ik vele pleziere game uurtjes tegemoet zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bf1942 is een behoorlijk k00le game vind ik. Het is gewoon zo gruwelijk interactief (je kan 8er ieder kanon staan, je staat echt op de vliegdek schepen waar je rond kan lopen, je kan in alle voertuigen). Alleen dat vliegen heb ik nog niet helemaal onder de knie :P. Echt vervelend. De hele tijd stap ik in zo'n ding, ga vol gas vooruit, ongeveer 100 meter, lekker op tempo en dan boem tegen een huisje. Kan iemand ff precies uitleggen hoe je moet opstijgen en gewoon de basics? Want dat vliegen ziet er echt sw33t uit, nog phatter als dodo'en in GTA3 volgens mij.
Verder heb ik nogal een probleem met servers inkomen. Meestal check ik een stuk of 10 servers en 1 daarvan heeft maar geen pass. Wat heeft dit te betekenen? Het zijn zo'n beetje allemaal gewoon pubs... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:08:
bf1942 is een behoorlijk k00le game vind ik. Het is gewoon zo gruwelijk interactief (je kan 8er ieder kanon staan, je staat echt op de vliegdek schepen waar je rond kan lopen, je kan in alle voertuigen). Alleen dat vliegen heb ik nog niet helemaal onder de knie :P. Echt vervelend. De hele tijd stap ik in zo'n ding, ga vol gas vooruit, ongeveer 100 meter, lekker op tempo en dan boem tegen een huisje. Kan iemand ff precies uitleggen hoe je moet opstijgen en gewoon de basics? Want dat vliegen ziet er echt sw33t uit, nog phatter als dodo'en in GTA3 volgens mij.
Tip1: ga met een joystick vliegen, is tich keer fijner
Tip2: ga een eigen local server starten en ga eens lekker oefenen, heb ik ook tig keren gedaan en ik doe het nog steeds

Greetz WoodY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met ping als ik BF1942 wilt gaan draaien...

"Connection problem" de hele tijd en ping 1023

Eerst belde ik dubbel in ISDN (128kbit), wat natuurlijk niet de bedoeling was en toen had ik nooit connection problems! Nu dus maar op 1 lijn doe heb ik constant ping 1024

Betekend dat de game alleen voor kabellaars geschikt is?

sorry maar heb echt gelezen dat het zelfs voor 56k modem users geschikt was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Laatst online: 03-09 18:51
Verder heb ik nogal een probleem met servers inkomen. Meestal check ik een stuk of 10 servers en 1 daarvan heeft maar geen pass. Wat heeft dit te betekenen? Het zijn zo'n beetje allemaal gewoon pubs... :?
Vliegles 1 :) (basics on the ground)
je moet eerst vliegtuig op een recht stuk krijgen zodat je netjes kan opstijgen zonder huisje of zo iets vaags :) sturen op de grond kan je met de A en D de links en rechts keys. en dan tegelijk gas gevben met W.

Les 2 ( opstijgen )
zodrag je daar staat gas geven en waneer je op tempo bent muis of joystik naar je toe treken en dan vlieg je..

les 3 (besturen van vleigtuig in de lucht)
nouw dit kan hellemaal met je joystik of met muis bijsturen doe je met links rechts keys voor als je geen joystik hebt..

en veder kan je beter evaring op doen is allemaal niet zo moeilijk heb een helle ronden aleen in de lucht gezeten achter andere vliegtuigen aan.

ow ja nu moet je nog leren dog fichte :) maar dat moet je gewoon oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst belde ik dubbel in ISDN (128kbit), wat natuurlijk niet de bedoeling was en toen had ik nooit connection problems! Nu dus maar op 1 lijn doe heb ik constant ping 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:53:

Als je binnen een half uur geen antwoord krijg is het niet de bedoeling dat je het nog een keer post. Gewoon even wachten.

Wat heb je aangeklikt bij de connection type?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja isdn aangeklikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:31
Probeer bij het vliegen eens je view aan te passen met F9 of F10 dan zie je waar je niet tegenaan moet vliegen :P
Misschien wist je het al maar servers die in het rood staan in de lijst daar zit een password op. Check dus alleen de groen/bruine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Bij ISDN verstaan ze meestal dubbel lijn ISDN dus moet je in jou geval op 56k klikken. Je krijgt namelijk per verbinding een andere hoeveelheid pakketje toegezonden. Als je bijvoorbeeld ADSL hebt geklikt terwijl je ISDN hebt dan krijg je meer pakketjes toe gestuurd dan dat je verbinding kan hebben. En dat is hoe je LAG en een hoge ping krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar bij CS maakt zoiets ook niet uit als je op DSL klikt etc...

maar denken ze nou bij EAGAMES dat je dubbel wilt gaan betalen en het is al zo duur, grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 22:21:

maar denken ze nou bij EAGAMES dat je dubbel wilt gaan betalen en het is al zo duur, grrrr
Echt wel maakt wel wat uit. Ik heb ADSL fast (1024/256) als ik 56k kies duurt het pingen van de server list VEEL langer dan wanneer ik DSL kies. Het is net zo als bij BF1942 het aantal pakketjes per "iets" (weet ff niet wat) verschilt per verbinding die je aanklikt.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Test wat ik een tijdje terug had gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/test2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/test3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/test4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/test5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
rig0r schreef op 03 september 2002 @ 15:21:
Das toch juist ook de lol van et spel ? Altijd spannend bij wie je in et vliegtuig stapt ;) Hoeveel keer ben jij in het water geflikkerd toen je het net speelde ?
In het begin kon ik helemaal niet vliegen, dus online vermeed ik de vliegtuigen. Dacht dat het alleen mogelijk was met joystick ofzo. Tot ik begreep dat veel mensen met muis+toetsenbord gewoon lekker vliegen. Ja, als zij dat kunnen kan ik het ook! Dus ff een lokaal game gehost, zodat ik ongestoord alleen kon oefenen. Als Jap even 2 spawnpoints van VS veroverd zodat de timer zo goed als stil staat, en dan kun je heel lang oefenen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op 03 september 2002 @ 23:28:
[...]

In het begin kon ik helemaal niet vliegen, dus online vermeed ik de vliegtuigen. Dacht dat het alleen mogelijk was met joystick ofzo. Tot ik begreep dat veel mensen met muis+toetsenbord gewoon lekker vliegen. Ja, als zij dat kunnen kan ik het ook! Dus ff een lokaal game gehost, zodat ik ongestoord alleen kon oefenen. Als Jap even 2 spawnpoints van VS veroverd zodat de timer zo goed als stil staat, en dan kun je heel lang oefenen! :)
Je kan ook gewoon de tickets op 1000% zetten, dan heb je gewoon 10x zoveel tickets...

en check allemaal ff http://thewarfactory.legi...dd2ad1f29b80813a0833df79e
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere

Maar is je probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA

dBA

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 23:35:
[...]

Je kan ook gewoon de tickets op 1000% zetten, dan heb je gewoon 10x zoveel tickets...

en check allemaal ff http://thewarfactory.legi...dd2ad1f29b80813a0833df79e
:+
Doh! Die gasten zijn gek joh. Pff, dit deed ik al weken en nu gaan ze het nog posten ook. Natuurlijk kan je iemand lanceren met FF off. Probeer ook maar eens met je rug naar een heuvel te gaan staan, 3 stukken dynamiet voor je te gooien en precies één onder je. Then pull the switch en het poppetje zal over de heuvel vliegen, vlak over de grond scherend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
dBA schreef op 04 september 2002 @ 08:30:
Doh! Die gasten zijn gek joh. Pff, dit deed ik al weken en nu gaan ze het nog posten ook. Natuurlijk kan je iemand lanceren met FF off. Probeer ook maar eens met je rug naar een heuvel te gaan staan, 3 stukken dynamiet voor je te gooien en precies één onder je. Then pull the switch en het poppetje zal over de heuvel vliegen, vlak over de grond scherend...
Begrijp ik het goed dat dit alleen werkt als je dit met 2 personen doet? Dus 1 persoon legt de springstof neer en ontsteekt het van enige afstand, en de team-maat staat/springt op de explosieven? Ik probeerde het gisteren in mijn eigen game (alleen) met friendly-fire op 0%, maar ik blies dus gewoon mezelf keihard op! *LOL* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

zo moeilijk vind ik dat vliegen niet hoor....
gewoon met W gas geven, en met de pijltjestoetsen opstijgen en het vliegtuigje besturen.
Crash meestal alleen als er lag is, of ik ram op t verkeerde knopje (E bijvoorbeeld :X) maar voor de rest snap ik eigenlijk niet wat er nou zo moeilijk aan is ..

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren gelachen!!!! Ik deed alleen mee als engineer en legde bomen neer... toen wachten in een bosje.... EN BOEM ZO DIE JEEP 100M DE LUCHT IN!!!! echt cool!!!! 2 gaten dood AND THEY NEVER SAW IT COMING!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:53:

Zet em op 56k modem en je probleem is weg. Ik heb hetzelfde namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA

dBA

Haay schreef op 04 september 2002 @ 11:23:
[...]

Begrijp ik het goed dat dit alleen werkt als je dit met 2 personen doet? Dus 1 persoon legt de springstof neer en ontsteekt het van enige afstand, en de team-maat staat/springt op de explosieven? Ik probeerde het gisteren in mijn eigen game (alleen) met friendly-fire op 0%, maar ik blies dus gewoon mezelf keihard op! *LOL* :D
LMAO, dat kan kloppen ja. In feite werkt het niet zoals het hoort als je een eigen game opstart. De friendly fire staat namelijk niet volledig uit. Je moet even de console te voorschijn halen en de volgende vier regels typen:
  • admin.vehicleffratio 0
  • admin.soldierffratio 0
  • admin.vehicleffratioOnSplash 0
  • admin.soldierffratioOnSplash 0
Dan kan je ook jezelf fatsoenlijk wegblazen zonder dat je je zelf steeds pijn doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Glorificationer schreef op 04 september 2002 @ 12:53:
zo moeilijk vind ik dat vliegen niet hoor....
gewoon met W gas geven, en met de pijltjestoetsen opstijgen en het vliegtuigje besturen.
Crash meestal alleen als er lag is, of ik ram op t verkeerde knopje (E bijvoorbeeld :X) maar voor de rest snap ik eigenlijk niet wat er nou zo moeilijk aan is ..
het is ook niet zo moeilijk, maar ga maar eens dogfighten tegen iemand met een degelijke joystick die de vliegtuigjes onder controle heeft, dan is het wel andere koek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

lama.

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stapte direct in een vliegtuig in het begin, het ging wel redelijk goed, maar'k crashte oplaatst wel :), nu ben ik nog geen super piloot, maar ik kan toch wel enige truukjes uithalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 12:59:
gisteren gelachen!!!! Ik deed alleen mee als engineer en legde bomen neer... toen wachten in een bosje.... EN BOEM ZO DIE JEEP 100M DE LUCHT IN!!!! echt cool!!!! 2 gaten dood AND THEY NEVER SAW IT COMING!!!!
dat moet je doen bij die houten brug.... daar kan je ze goed verstoppen.... leg ze er gewoon vlak naast en ze zijn bijna ontzichtbaar... zo mol je nou een tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Ik kom niet meer op de official site van Battlefield
http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/home.jsp
Misschien zetten ze nu de patch erop? :)

Site werkt weer, maar de pagina met die info over de patch werkt niet meer.. http://www.ea.com/eagames...ditorial/mp_patchinfo.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Die game is echt blazend man, alleen jammer dat het server-vinden zo'n gekloot is.
Eye werkt niet fijn vind ik, ik heb er geen goeie serverlist voor, en die ingame-serverzoeker is eigenlijk ook net nix, ik moet altijd 5 minuten zoeken naar een geschikte server :(
Maar voor de rest is het echt blazend heet, vooral dat vliegen is sw33t! gewoon met de muis :)
op ze kop vliegen is trouwens wel moeilijk, en je moet al zeker geen bommen gooien :D
weet iemand trouwens waar je ergens een goeie serverlist kan halen ? die van Eye zelf, die je dus kan downloaden, vind ik maar nix :'(

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

BaatZ schreef op 04 september 2002 @ 16:51:
Die game is echt blazend man, alleen jammer dat het server-vinden zo'n gekloot is.
Eye werkt niet fijn vind ik,
want...? Ik zit zo op een servertje.. wel steeds even Ctrl+s doen voordat je een server ingaat, dan refreshed ie de actuele aantal spelers.
weet iemand trouwens waar je ergens een goeie serverlist kan halen ? die van Eye zelf, die je dus kan downloaden, vind ik maar nix :'(
Die serverlist is niet van Eye zelf maar in elkaar geflanst door een vrijwilligertje.. maar waarom vind je die nix dan?? Ik heb op dit moment 253 server die werken, en ong. 100 daarvan zitten onder de ping van 100.. en daar zit altijd wel een leuke server tussen waar ik direkt op kan. Ik mag niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Waar heb je die serverlijst vandaan??
(Mail hem anders please ff (benno@e-mailen.nl)).

[ Voor 0% gewijzigd door themaxter op 04-09-2002 17:32 . Reden: profile wil niet meewerken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

themaxter schreef op 04 september 2002 @ 17:29:
Waar heb je die serverlijst vandaan??
(Mail hem anders please ff (benno@e-mailen.nl)).
Bekijk s de FAQ op de eerste pagina....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSCExter
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:54:
[...]

dat moet je doen bij die houten brug.... daar kan je ze goed verstoppen.... leg ze er gewoon vlak naast en ze zijn bijna ontzichtbaar... zo mol je nou een tank :+
Cursus hoe mol je een tank.

stap 1: pak een bazooka
stap 2: loop ACHTER de tank
stap 3: vuur op de ACHTERkant van de tank
Stap 5: tank d00d!

het kost je maar een schot, aan de voorkant waarschijnlijk 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij is voor de verandering weer eens een keer up.

195.64.91.231 : 14567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

YoG schreef op 04 september 2002 @ 17:42:
[...]

Bekijk s de FAQ op de eerste pagina....
Ja, heb heel die faq doorgenomen, maar daar staat geen lijstje tussen, alleen die van nemesis en die is niet altijd aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

VeldKoe schreef op 04 september 2002 @ 13:32:
[...]

het is ook niet zo moeilijk, maar ga maar eens dogfighten tegen iemand met een degelijke joystick die de vliegtuigjes onder controle heeft, dan is het wel andere koek :P
Ja ok,maar dr zijn niet zoveel dogfighters, meestal sloop ik een schip en wat tanks, en pleur m daarna op een tank en parachutwe dr uit en neem de basis over :9

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:53

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

CSCExter schreef op 04 september 2002 @ 17:58:
[...]

Cursus hoe mol je een tank.

stap 1: pak een bazooka
stap 2: loop ACHTER de tank
stap 3: vuur op de ACHTERkant van de tank
Stap 5: tank d00d!

het kost je maar een schot, aan de voorkant waarschijnlijk 4 :)
Ik heb ut getest :) Achterkant, mits op de goede plek ;), kost 1 schot. Voorkant minimaal 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Koetjeboe schreef op 04 september 2002 @ 19:44:
[...]

Ik heb ut getest :) Achterkant, mits op de goede plek ;), kost 1 schot. Voorkant minimaal 4.
Wáár op de achterkant moet ik op schieten? Op het kanon of de chassis?
themaxter schreef op 04 september 2002 @ 19:01:
[...]

Ja, heb heel die faq doorgenomen, maar daar staat geen lijstje tussen, alleen die van nemesis en die is niet altijd aan.....
Daar staat een link hoe je battlefield in ASE krijgt.. in die link staat ook een zipje met een lijst van servers
http://u238.fragism.com/bf1942/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Hehe dat plane taxien is echt vet, net met een maat geoefend :P na de 1ste x lukte het al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
YoG schreef op 04 september 2002 @ 19:49:
[...]

Wáár op de achterkant moet ik op schieten? Op het kanon of de chassis?

[...]

Daar staat een link hoe je battlefield in ASE krijgt.. in die link staat ook een zipje met een lijst van servers
http://u238.fragism.com/bf1942/
Schiet met een bazoka tegen het zwarte gedeelte tussen de rupsbanden. Dat doe ik meestal en het werkt nog ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
dBA schreef op 04 september 2002 @ 08:30:
[...]

wel een beetjuh rustig over onze site ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA

dBA

Uhm ja, sorry, wist ik veel :S Ik vind het alleen een beetje jammer dat een site het als groot nieuws vermeldt dat je jezelf in de lucht kan schieten. Dat kan iedere non-TK'er zelf ff uitvinden als ie gewoon zijn ogen goed de kost geeft in plaats van achter elk vliegtuig aan te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

JE wilt gewoon niet weten hoe gaaf dit klinkt !!! Ik wil het ook, maar heb een modem (dus kan de demo niet downen) ... maar als het uit is (19 sep toch ???) dan koop ik hem meteen.

Dit klinkt echt retegaaf !!! :9 :9~

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zo'n site stond dat je

800 MHZ moet hebben en 256mb ram

zijn dat de minium of is dat midden

Greetz WoodY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:00:
Op zo'n site stond dat je

800 MHZ moet hebben en 256mb ram

zijn dat de minium of is dat midden

Greetz WoodY
In de readme staat dit

==================================================================
System Requirements

Minimum:
500 MHz CPU
128 Megabytes of RAM
3D accelerated 32 MB video card or equivalent with HW-T&L
(Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer
160 MB free hard disk space plus space for saved games
(additional space required for Windows swap-file and
DirectX 8.1 installation)
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
DirectX 8 Compatible Sound Card
MS compatible mouse
Keyboard

Recommended:
800 MHz CPU
256 Megabytes of RAM
3D accelerated 32 MB video card or equivalent with HW-T&L
(Hardware Transform & Lightning) and 24-bit z-buffer
160 MB free hard disk space plus space for saved games
(additional space required for Windows swap-file and
DirectX 8.1 installation)
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
DirectX 8 Compatible Sound Card
MS compatible mouse
Keyboard

Required Operating Systems:
Windows 98, Windows ME, Windows XP or Windows 2000
Note that Windows 95 is not supported.

------------------------------------------------------------------
32 MB video cards with HW-T&L will be supported and should work.
If you do have such a card and experience problems please
report type of card and drivers used.

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Alpha-sphere schreef op 04 september 2002 @ 20:53:
[...]

Schiet met een bazoka tegen het zwarte gedeelte tussen de rupsbanden. Dat doe ik meestal en het werkt nog ook.
ik vond die bazooka al wat nutteloos idd, maar dit werkt een stuk beter.

En BF1942 loopt op mijn andere pctje, een p3 600 met gf2 en 192 mb intern best goed hoor.

(@DiscWout) omg

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

patch 1.1 voor mp is uit:

http://bf1942files.com/file.info?ID=5191

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tnx hij zat er al aan te komen en nu eindelijk issie er :)

Verwijderd

Refresh rate staat hier op 120 en spel start niet eens alleen maar op 60 lekker vaag :(
En ik heb geen zin om Refresh Lock Tool te gebruiken

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

hoe maak je eik screenshots in bf1942 ? of waar dump hij ze.. of wat gebruiken jullie..

en mooi dat de patch er is..
heb wel gevoel dat het level nu nog langer laad.. of lig het aan mij ?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 03:07:
Refresh rate staat hier op 120 en spel start niet eens alleen maar op 60 lekker vaag :(
En ik heb geen zin om Refresh Lock Tool te gebruiken
Als je win2k of winxp hebt dan lost de patch dat probleem op . :)

Verwijderd

Battlefield 1942(tm) v1.1
Read Me File
August 27, 2002

Patch 1.1

SERVER FIXES
-Improved server stability.
-Fixed bug that caused server to say it was full when it wasn't.
-Servers started from in-game now use settings from dedicated server
tool if those settings are not in the in-game Create Game front-end.
-LAN servers no longer report to Gamespy master server.
-Limiting the bandwidth now works from the dedicated server

CLIENT FIXES
-All Seeing Eye server browser support added.
-Fixed refresh rate locked to 60 hz in Win2k and XP machines. We're working on getting
this fix for Win98 and ME machines, but we're waiting for dev support from Microsoft
before we can proceed. To enable this on Win2k and XP machines do the following:
-Open the videodefault.con file found in SettingsVideoDefault.con
-Edit the line: renderer.allowAllRefreshRates # (where # can be replaced
by 0 or 1)
-Changing this value to one will allow you to select the refresh rates from the
Options>Video section of the in-game frontend. NOTE: the game will default to 640x480.
-Fixed bug that caused ammo-boxes and health-cabinets to not work occasionally.
-Considerably faster internent in-game browser.
-Added icon in the in-game browser for dedicated servers.
-Added icon in the in-game browser for password protected servers.
-Added icon in the in-game browser showing server CPU status, if it's doing well or if
it's bogged down by too many players for it's capacity (this is dependant upon the CPU
not the bandwidth).
-Added server CPU info in the in-game browser under the server info>rules tab.
-Chat text in-game has it's own color so it's easier to see.
-Server version number will show correctly in server info> rules tab
-Fixed some instances of the internet browser crashing when pressing yes to update to
newer version on a 98 machine.
-Fixed player ability to sink Jeeps and Kubelwagens into the ground.
-Fixed free spectator camera does not turn off, even when unchecked in the server.

Useful Web Sites

http://windowsupdate.microsoft.com
Keep your Windows installation up to date.

http://www.battlefield1942.com
The official Battlefield 1942 website.

http://www.dice.se
Developer’s homepage.

Third Party Legal Information

Battlefield 1942 uses Bink Video Technology.
Copyright © 1997-2000 by RAD Game Tools, Inc.

DICE Copyright

Copyright © 2002 Digital Illusions CE AB.

ALL RIGHTS RESERVED.
:9

Verwijderd

Leuk die patch, vette AA nu. Ik heb alleen nog steeds af-en-toe problememen met mijn geluid.
M.a.w. een seconde of 20/30 geen geluid, vooral als ik in een tank zit :?
vandaag rebooten ook mijn pc toen ik direct vanuit een MP quit deed :?
anyone?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingfiles.com/screenshots/21/others/bf_demopatch_serverselect.jpg

Ik heb de patch nog niet geinstalleerd, maar zie ik dat nu goed dat je nu ziet welke servers een paswoord hebben? Dat is namelijk handig! :7

Klik voor vergroting (wou de layout niet verkrachten)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
hoe werkt het nou met all seeing eye?

• YoG
  • Niet online

YoG

chimo schreef op 05 september 2002 @ 09:46:
hoe werkt het nou met all seeing eye?
Je moet nog ff wachten op een update van ASE
http://www.udpsoft.com/forum/topic.cgi?forum=1&topic=888

• chim0
ja ik las het al YoG :)

[09:51:55] <Chimo> ja ik lees het
[09:52:01] <Chimo> http://www.udpsoft.com/forum/topic.cgi?forum=1&topic=888

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Downloading @ 200kb/s

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

weet iemand nog een mirror voor die patch? Links werken hier niet (zowel Mozilla als IE)

de betaler vervuilt

• rig0r
ASE filters.txt is nu ook geupdate :)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik las ergens dat er ook een Singleplayer demo zou komen? Maar die is er niet?

Nou ja, nog 2 weekjes wachten dan maar

Verwijderd

bij deze link: http://bf1942files.com/file.info?ID=5191

kan ik h'm niet downloadne
hij geeft het wel aan: Downloading mp_demo_client_patch_1.1.zip...

maar ik krijg geen pop up ofzo

Greetz WoodY

• chim0
Gunner schreef op 05 september 2002 @ 12:19:

die was er allang, voor de multiplayer demo

Verwijderd

Gunner schreef op 05 september 2002 @ 12:19:

die is er wel hoor

moet je ff kijken op de officele battlefield site kijken

staan wel links

• chim0
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 12:47:
bij deze link: http://bf1942files.com/file.info?ID=5191

kan ik h'm niet downloadne
hij geeft het wel aan: Downloading mp_demo_client_patch_1.1.zip...

maar ik krijg geen pop up ofzo

Greetz WoodY
http://iron1.la.ioerror.c...demo_client_patch_1.1.zip

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

PoweRoy

funky!

[This space is for rent]

Verwijderd

hehe :p

Verwijderd

Bij wie draait de single player demo ook zo klote?
Ik kom het spel binnen en wil een beetje gaan knallen maar dan gaat het spel ineens super traag en lijkt het of mijn 1400mhz voor 100% wordt benut.
Ik kan dan ineens niks meer en het spel blijft traag.
Heb een geforce 2 gts en het spel op 800*600

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

die wordt ook 100% benut: hij probeert het maximale eruit te halen

Verwijderd

Spleasure schreef op 05 september 2002 @ 16:32:
die wordt ook 100% benut: hij probeert het maximale eruit te halen
verklaar dan eens waardoor het spel onspeelbaar wordt?

Verwijderd

mijn servertje is weer up

195.64.91.231 : 14567

kan zijn dat die snel weer down gaat omdat ik nog met instellingen aan het f#cken ben ;)
probeer het dan na een paar minuten nog eens

Verwijderd

Let's play :)

Verwijderd

weet iemand wat de poorten zijn voor de server en client

Verwijderd

ik heb een probleem
battlefield hakkelt als de nete ook als ik alles op zn laagst zet ( 640 x ...
ik heb een Amd Athlon xp 2200 + 256 mb ddr ram geforce 4 ti4200
en ik heb de nieuwste drivers van nvidia gedownload
zou iemand mij kunnen helpen please :'(

Btw : Soms doet ie t wel goed 1 x en als ik na een 2de server ga ist weer hakkelen :?

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 12:08
* _-= Erikje =-_ is on it's way (met pets)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 05:26:
[...]

Als je win2k of winxp hebt dan lost de patch dat probleem op . :)
Tuurlijk joh heb ik gedaan maar werkt ie nog niet dus das gewoon onzin.
Als ik de patch geinstalleerd heb start ie nog niet op refresh rate op 120 hz
Lekker brak spel van EA. :r :r :r :r

• Saekerhett
  • Nu online
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:59:
ik heb een probleem

Btw : Soms doet ie t wel goed 1 x en als ik na een 2de server ga ist weer hakkelen :?
Is dat niet gewoon lag?

Verwijderd

nee want als ik zelf een server opzet zeg mar heb ik t ook :/

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Heb een prob met dit spel. Ik heb een Audigy en elke keer als ik m een tijd aanlaat staan zonder te respawnen dan heb ik alleen mijn eigen gunshot geluid en dus geen andere soundeffects. Ditzelfde is wanneer ik een andere server join :( Is dit een bekend prob?

..::System Specs::..

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:47:
[...]

Tuurlijk joh heb ik gedaan maar werkt ie nog niet dus das gewoon onzin.
Als ik de patch geinstalleerd heb start ie nog niet op refresh rate op 120 hz
Lekker brak spel van EA. :r :r :r :r
-Fixed refresh rate locked to 60 hz in Win2k and XP machines. We're working on getting
this fix for Win98 and ME machines, but we're waiting for dev support from Microsoft
before we can proceed. To enable this on Win2k and XP machines do the following:
-Open the videodefault.con file found in SettingsVideoDefault.con
-Edit the line: renderer.allowAllRefreshRates # (where # can be replaced
by 0 or 1)
-Changing this value to one will allow you to select the refresh rates from the
Options>Video section of the in-game frontend. NOTE: the game will default to 640x480.

Misschien moet je toch een keertje leren lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Hij doet het goed hier :P

De "lag" bug met die carrier is er nog steeds trouwens :(

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb gister ff de SP versie gespeeld en die is echt super!! beetje met tanks duitsers knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48

Skywalker

Use the force Luke!!

Zonder patch had ik al geen problemen en liep hij heerlijk op mijn Athlon XP 1800+ met GeForce 3 Ti 500. En met de patch wort hij alleen maar beter! Wat een super game!!!!!

May the force be with you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skywalker schreef op 06 september 2002 @ 09:52:
Zonder patch had ik al geen problemen en liep hij heerlijk op mijn Athlon XP 1800+ met GeForce 3 Ti 500. En met de patch wort hij alleen maar beter! Wat een super game!!!!!
waarom heb ik dan wel probs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:59:
ik heb een probleem

wel je mobodrivers/viadrivers goed geinstalleerd?

trouwens dat hakkelen heb ik soms ook last van dus het zou ook het geheugen kunnen zijn of natuurlijk je huisgenoot die lustig zit te uploaden :P

mijn specs: Athlon XP 1800 + 256 DDR ram + Geforce 4 TI4200 128MB

p.s. lagbug met carrier? wat doen ze dan?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Oi, hebben jullie er ook last van dat de voertuigen + planes op drukke servers nogal schokkend voorbijkomen ? Zeg maar met 2 meter per refresh :( Ik heb een ping van 40-50 dus ik snap dat niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

knightofn1 schreef op 06 september 2002 @ 12:00:p.s. lagbug met carrier? wat doen ze dan?
Is dat niet als de carrier vaart dat het opstijgen met een vliegtuig erg moeilijk gaat? (laggy?)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knightofn1 schreef op 06 september 2002 @ 12:00:
[...]

wel je mobodrivers/viadrivers goed geinstalleerd?

trouwens dat hakkelen heb ik soms ook last van dus het zou ook het geheugen kunnen zijn of natuurlijk je huisgenoot die lustig zit te uploaden :P

mijn specs: Athlon XP 1800 + 256 DDR ram + Geforce 4 TI4200 128MB

p.s. lagbug met carrier? wat doen ze dan?
nou het probleem is als t gewoon in 1 keer lukt om op een server te komen doet ie t perfect

maar lukt t nie in 1 keer en wel de 2de keer hakkelt die super erg ?

ook als ik alles op zn laagst zet, ligt t dan aan me ram ofzo :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
bwaaaaaah wie gooit zn server effe online?
nemesis? :9
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.