Het gebruik van "Klojo" is per definitie een flame naar een user. Als die user dan ook nog een moderator is moet je heel erg gaan oppassen. Verder hoort een post aan deze van jou niet in SP: het is compleet offtopic...
Yog: ja alleen voor die smilies. Ik heb hem duidelijk verteld wat ik van die sig vond en wat ik vond dat hij daarmee moest doen MAAR let wel: sigs behoren NIET tot mijn taak want dat is een DT kwestie. Ik ga over SP en heb geen rood kruisje...
Verder: MO heeft zijn 4de OW dus verdere discussie is dan niet meer nodig.
En dat van jou was geen OW maar een gewone waarschuwing. Ik ga ervan uit dat als ik iets aan iemand vraag dat men er rekening mee houd dat dat gevraagd word. Ik heb duidelijk gesteld dat het zoeken naar users via SP -zonder- -toestemming- niet toegestaan is. In dat opzicht kun je het MO kwalijk nemen dat hij deze kans om zeep heeft geholpen. Zaterdag was de bbq, zondag ben ik niet meer dan 1 uur aan een stuk in SP geweest en dus was vandaag de eerste kans om deze draad weer door te nemen; dus nee eerder kon (voor dit deel(!) niet).
wwillem: ach, weet je. Op een gegeven moment heb je iets een aantal keren vriendelijk gevraagd en als men dan niet wil luisteren moeten er helaas zulke dingen gebeuren. Ik geeft heel zelden een OW (anders had detroyer_dessie er wel 1) maar stuur liever via een wijziging van een post (of soms door het verwijderen ervan). Op het moment dat men zich bezighoud met de game zul je mij niet horen
En svp voor de rest alleen nog discussies over deze game.
IRC is voor de afspraakjes en discussies over mijn modereren graag in LA