Ohja, om het nog ff interessant te houden, nog wat korte comments:
Treinen: Ik vind het nog al onhandig om tracks eenvoudig een bocht te kunnen laten maken. Als je ze in een hoek aan elkaar zet, krijg je geen bocht, maar een crossover. Iemand nog leuke screenies van passenger trains?
Boten: Ik heb pas 1 boot gezien, zijn er ook nog anderen behalve dat grote cargoship?
Teksten: Ik vind die berichten (ook van My Sims) veel te snel voorbijschieten, je kunt ze ook niet sorteren (rood/groen/normaal). Af en toe komen ze gewoon in het midden, erg onhandig.
Snelheid: Op welke snelheid spelen jullie? Ik altijd op het fullspeed (de snelste).
Politie: Ik moet de brandweer regelmatig handmatig naar een brandje sturen. Er zit ook een dispatch police op, maar die heb ik nog nooit moeten gebruiken. Heb je die alleen nodig bij riots ofzo?
Pluspunten: SC4 is al aardig op weg naar een echt levende stad. Het is echt vet kewl dat je zo ver kan inzoomen dat je vanalles ziet, incl newspaper-automaten op de hoek van de straat. Dit had ik zeker niet willen missen, maakt het toch een stuk leuker dan alleen stadbouwen met weinig details. Ik kan alleen maar hopen dat Simcity5 nog levendiger wordt. Wel is het jammer dat het allemaal Amerikaanse archictectuur is, hopelijk komt er nog een keer een expensionpack uit met Europese/Aziatische gebouwen.
Iemand nog tips voor goede muziek? Ik vind de tracks nu wel een beetje eentonig worden.
Ook nog: Ik kan me herinneren dat je bij eerdere simcities gewoon de weg kon aanklikken en dan kreeg je te zien hoeveel verkeer er per minuut/dag overheen ging. Dat kun je nu alleen nog maar zien in de 'Graph' met rode/groene lijntjes over de stadskaart heen/data options zie je het over de straat heen. Maar je kunt dus niet meer precies zien hoeveel verkeer een stukje weg heeft.
Kan hier iemand trouwens een commenten op de 'Neighborhood' ROAD connection. Als je een road-connection naar een neighborhood aanlegt, kun je er met het vraagteken op klikken. Dan kun je WEL de congestie van het verkeer in en uit je stad naar de neighborhood zien (incl garbage vervoerd e.d.). Tot nu toe staat die altijd op 0

Dus er vind nog niet veel interactie plaats naar mijn andere stadje.
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 12-01-2003 13:13
]