Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik nu post nr 600 maak weet ik niet of het al een teken is om deel 2 te maken, misschien wel handig. Dan kunnen we er namelijk alle informatie per missie invoeren en ook voor de extreme ride missies, het valt me namelijk op dat er toch mensen info blijven vragen die al eerder de revue zijn gepasseert, zelf zou ik de volgende informatie toevoegen:

uitleg per missie wat het makkelijkste is (als het hier vermeld is)
uitleg m.b.t. technische problemen
map van de extreme ride missies
waar kan je health halen

Dit is een voorstel, uiteraard weet ik dat de moderator hier over gaat en hij of iemand die hier veel heeft gepost moet een nieuwe openen. Het is alleen wel handig voor de mensen die nu aan het spelen zijn dat zij weten wat te doen in de lastige missies en geen 600 posts door hoeven te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

PoweRoy

funky!

goed idee begin jij :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik zit vast in het spel :(

Ik zit net bij het level van die Alcohol transport.

Je moet uitvinden waar Sam en de rest van de groep van mr. Salieri is... Maar ik loop door die country gebied waar Paulie mij de opdracht gaf om ze te zoeken.

Maar ik ben net al die huizen doorgelopen waar er een paar van op slot zitten. Maar ik zal dus echt niet weten waar ik heen moet.

Kan iemand me helpen? :Y)

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
Damned heb perongeluk mijn .que file weggegooid... nu kan ik hem niet meer laden met Deamon Tools. Wel shit want was best ver. Maar ben denk tog van plan om hem te kopen hij draaid bij mij soepeltjes en vind een super strak verhaal ....

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:28

Maxow

Hidden Sound System

Timocos schreef op 13 september 2002 @ 13:48:
Damned heb perongeluk mijn .que file weggegooid... nu kan ik hem niet meer laden met Deamon Tools. Wel shit want was best ver. Maar ben denk tog van plan om hem te kopen hij draaid bij mij soepeltjes en vind een super strak verhaal ....
jawel, als je de nieuwste versie van daemen tools download, kun je ook gewoon de .bin queuen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

hives schreef op 13 september 2002 @ 13:46:
Ik zit vast in het spel :(

Ik zit net bij het level van die Alcohol transport.

Je moet uitvinden waar Sam en de rest van de groep van mr. Salieri is... Maar ik loop door die country gebied waar Paulie mij de opdracht gaf om ze te zoeken.

Maar ik ben net al die huizen doorgelopen waar er een paar van op slot zitten. Maar ik zal dus echt niet weten waar ik heen moet.

Kan iemand me helpen? :Y)
Ja ik kan je wel helpen. Loop gewoon over de weg. Net zo lang totdat je een vrachtwagen ziet staan. Trek de deur open en hou je wapen in de aanslag....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vind ik op zich best, maar dan moet ik wel eerst goedkeuring van itsnows of icestorm krijgen, anders ga ik geen nieuwe opvolgende topic vormen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 15:27:
[...]

dat vind ik op zich best, maar dan moet ik wel eerst goedkeuring van itsnows of icestorm krijgen, anders ga ik geen nieuwe opvolgende topic vormen
Maak dan meteen dan een goeie inleiding met deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Print screen werkt niet in mafia :( . hebben anderen hier ook last van?

Ik zit vast in die missie met die bomb taxi dan kan ik de tweede taxi met een bomb al niet vinden. kan iemand zeggen in welk stads deel die is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op 29 augustus 2002 @ 22:26:
Weet iemand trouwens of je ook een freelook camera mode hebt? Of in ieder geval op z'n minst de auto ook van voren kan zien of om je poppetje heen kan draaien met de camera?

Of een replay/chase cam of iets dergelijks om nog meer van de schoonheid v/d stad te genieten. Iemand?
Ik wil dit ook graag, maar kandit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Waar zit de pier van central island? Is dat beneden aan het eiland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 13 september 2002 @ 16:33:
[...]

Maak dan meteen dan een goeie inleiding met deel 2
Dat was wel de bedoeling, ik wil een samenvatting maken van de posts in dit forum, met veel oplossingen enzo. Ik wil dit best doen maar dan moet ik eerst goedkeuring hebben, tevens heb ik pas zondag weer tijd om het te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 13 september 2002 @ 17:32:
Print screen werkt niet in mafia :( . hebben anderen hier ook last van?

Ik zit vast in die missie met die bomb taxi dan kan ik de tweede taxi met een bomb al niet vinden. kan iemand zeggen in welk stads deel die is
Klopt jelle, daar zal je een programmatje voor moeten downloaden. het is in het begin van het forum vermeldt, je kan het met fsscreen proberen, moet je er alleen wel zelf een .jpg van maken. Ook kan het met Hypersnap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 18:40:
[...]

Klopt jelle, daar zal je een programmatje voor moeten downloaden. het is in het begin van het forum vermeldt, je kan het met fsscreen proberen, moet je er alleen wel zelf een .jpg van maken. Ook kan het met Hypersnap.
Bedankt :)

Edit: fsscreen werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
Ik moet nu die vrouw van het zee monster redden. Waar kan ik die vrouw vinden?

Verwijderd

Wat een k*tspel zeg. :(

Ik kom al niet eens voorbij het eerste level.
Eerst die achtervolgers kwijtraken, dat gaat al met veel moeite, maar dan die bar vinden terwijl dat kompas echt waardeloos is.
Ben ik hier gewoon te stom voor, en heb ik weer €49 weggegooit?

• Raafz0r
Druk effe op tab, dat scheelt, dan krijg je een kaart.
En nee, het is geen kutspel, tis dikke fun :)

Verwijderd

Raafz0r schreef op 14 september 2002 @ 00:57:
Druk effe op tab, dat scheelt, dan krijg je een kaart.
En nee, het is geen kutspel, tis dikke fun :)
Ehm ja, dan gaat het een stuk beter... :Z
Thanks! :)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 03:47:
[...]

Ehm ja, dan gaat het een stuk beter... :Z
Thanks! :)
misschien ff die tutorial doen...
overigens lukt dat laatste level me maar niet en kan die health doosnu wel vinden :)

edit: health gevonden

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hoe moet je nou beginnen met freeride extreme missie's :?

Als ik in de freeride mode naar de plekken op deze kaart ga dan is er niks/niemand.

Moet je eerst het hele spel uitspelen ofzo :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 17:25
Hmm bij mij loopt ie na 1 a 2 sec vast als ik hem opstart en mijn naam moet opgeven.

Grafisch probleempje?

Beknopte specs: PIV1700 512mb SDRAM Matrox G400

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:01
Gizz schreef op 14 september 2002 @ 11:40:
Hoe moet je nou beginnen met freeride extreme missie's :?

Als ik in de freeride mode naar de plekken op deze kaart ga dan is er niks/niemand.

je moet dat ook in freeride extreme doen :? :z :)

• marteltor
overigens heb ik misschien een leuk bugje gevonden in het laatste level.
als je eenmaal zover bent dat je die trap op moet lopen waar eerst granaten vanaf vallen, moet je die trap eens achterstevoren op lopen, dus naar beneden kijkend. Bij mij begon het filmpje toen niet en kon ik zo het level verkennen zonder dat ze op me schoten :D

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Southern Sun schreef op 14 september 2002 @ 12:04:
[...]

je moet dat ook in freeride extreme doen :? :z :)
Is grijs in het menu.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Southern Sun
Gizz schreef op 14 september 2002 @ 14:25:
[...]

Is grijs in het menu.
eerst het spel uitspelen :D
dan kun je extreme gaan freeriden O-)

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Southern Sun schreef op 14 september 2002 @ 14:42:
[...]

eerst het spel uitspelen :D
dan kun je extreme gaan freeriden O-)
Daarom vroeg ik ook:
:P

• Southern Sun
Gizz schreef op 14 september 2002 @ 15:13:
[...]

Daarom vroeg ik ook:

[...]

:P
ow sorry, ben niet wakker :+

• Icingdeath
Voor de bomb taxie missie van freeride extreme zijn met nummers aan gegeven 1 tot en met 5

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/bombtaxieplaatsen2%20.jpg

klik voor groter formaat

Verwijderd

ik heb gezocht, maar ik kan het niet vinden.

Ik zit in level 10, met dat ik frank moet gaan zoeken.

Ik heb die gast onder aan de brug eerst in z'n knie geschoten, en dan praat ie.

Rij ik naar die plek toe, zie je een filmpje dat frank achteirn die auto stapt, en dan staat er als text, "follow the car frank is carried" .

Maar ik zie GVD die hele CAR niet meer.

Welke kant rijdt ie op?

alvast bedankt.

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 18:58:
ik heb gezocht, maar ik kan het niet vinden.

Ik zit in level 10, met dat ik frank moet gaan zoeken.

Ik heb die gast onder aan de brug eerst in z'n knie geschoten, en dan praat ie.

Rij ik naar die plek toe, zie je een filmpje dat frank achteirn die auto stapt, en dan staat er als text, "follow the car frank is carried" .

Maar ik zie GVD die hele CAR niet meer.

Welke kant rijdt ie op?

alvast bedankt.
Het vliegveld dat is buiten de stad richting het noorden

Verwijderd

JelleStoel schreef op 14 september 2002 @ 18:46:
Voor de bomb taxie missie van freeride extreme zijn met nummers aan gegeven 1 tot en met 5

[afbeelding]
vraagje, hoe spring je uit een auto zodat ie nog doorrijdt het water in. die 1e heb ik nl met mn auto geduwd, maar die volgende (die ik overigens niet kon vinden hiervoor) zou ik dus niet zo kunnen dumpen.

Verwijderd

Raafz0r schreef op 13 september 2002 @ 20:51:
Ik moet nu die vrouw van het zee monster redden. Waar kan ik die vrouw vinden?
volgens mij is dat op het strand waar je die missie kreeg met die "Speed" vrachtwagen (niet onder de 34 mph). Das links van Oakwood, helemaal rechtsonderin Downtown. Bij mij staat er een bordje Censored voor die vrouw :P

Verwijderd

Mijn savefiles zijn gedelete (don't ask why) . Maar ik ben dus bij de GARAGE gebleven. Waar je die wiskey moet ophalen (de 2de keer). Je zit in zo een parkeer garage.

email: flip.mo@hccnet.nl . En wilt u zo vriendelijk zijn om het effe hier te posten want ik check die e-mail niet zo vaak. Dit zal me erg veel helpen!!!! :) .

Verwijderd

Putje uit, honden afmaken, om de gevangenis heen sjokken, naar binnen door 2 traliedeuren heen, bij de toiletten rechts af de trap op. Vervolgens die 4 man afmaken, gang door langs boilers ofzo, dan naar rechts weer een traliedeur door, rechterkant deur met 2 man daar achter ook afgemaakt, crowbar gepakt, 2e traliedeur met geen mogelijkheid te openen, alles geprobeerd, vervolgens maar eens het balkon op, kun je ook geen kant op. Fucking hell, hoe nu verder... je moet die traliedeur door kunnen, kan niet anders volgens mij, maar hoe....?

Verwijderd

is dat de plek waar er een vijand achter een soort gaas hek zit? want als dat zo is, kijk dan eens rechts van je ipv naar de tralies voor je. als het goed is dan zit er daar een "deur" en kom je aan de andere kant van dat hek, dan is er nog een "deur" ná de tralies en kun je er weer uit... ik d8 dat het zo zat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in de missie vast waarin je een auto moet stelen bij Roy's Grill (deze wagen krijg je als 'beloning' omdat je die vluchtwagen over de klif heen hebt geduwd).
Ik ga naar de plek waar ik die wagen moet stelen, maar als ik aan kom bij die plek zie ik helemaal geen wagen staan. Het kruisje op de radar geeft aan dat de plaats waar ik moet zijn midden op de weg is, maar er staat niets. Als ik echter een tijdje wacht komt er precies op die plek een man te staan die wazig voor zich uit kijkt, en niets zegt. Als ik hem sla begint hij te schieten en rent weg.
Doe ik iets fout, of zit ik met een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 19:03:
[...]

vraagje, hoe spring je uit een auto zodat ie nog doorrijdt het water in. die 1e heb ik nl met mn auto geduwd, maar die volgende (die ik overigens niet kon vinden hiervoor) zou ik dus niet zo kunnen dumpen.
weet iemand nou hoe je uit een auto springt zodat ie het water in rijdt ZONDER mij erbij? of leg anders graag uit hoe jij het zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:15:
[...]

weet iemand nou hoe je uit een auto springt zodat ie het water in rijdt ZONDER mij erbij? of leg anders graag uit hoe jij het zelf doet.
Parkeer een auto voor de rand van de rots, pak een andere auto en duw met je 2e auto de eerste in het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan me helpen, ik zit in een level vast, weet niet wat je moet doen, op de haven als je zo'n gozer moet vermoorden,
en nog een vraagje hoe kan je inzoomen met een sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 15 september 2002 @ 13:17:
[...]

Parkeer een auto voor de rand van de rots, pak een andere auto en duw met je 2e auto de eerste in het water.
jah, dat heb ik ook gedaan, leek mij alleen dat dat te veel tijd kostte. ik dacht dat er misschien nog een andere manier was :|
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 13:39:
wie kan me helpen, ik zit in een level vast, weet niet wat je moet doen, op de haven als je zo'n gozer moet vermoorden,
en nog een vraagje hoe kan je inzoomen met een sniper
je kan niet inzoomen met die sniper, die schiet alleen heel gericht.
en voor die gozer... tip: als je er niet goed schiks in kan, dan maar kwaadschiks, dus zoek iets waarmee je er met brute kracht in kan rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles afgeknald in dat level. Alles geprobeert. Wissels goed gezet, trein aan de gang proberen te krijgen. Met vrachtwagen die die tankwagons proberen te verplaatsen.
Morello zun wagen opgeblazen:) (boy is he goin' to be pissed). Alle dok werkers af geschoten. En toen ben ik maar gaan stunten met die auto waar je in aan komt. Zaten een paar leuk salto's tussen. Maar om een lang verhaal kort te maken: hoe kom ik door die deuren?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blokje voor de treinwielen weghalen, en dan komt er een deuk in de deur. daarna ernaar toe lopen en dan krijg je een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:35:
Mijn savefiles zijn gedelete (don't ask why) . Maar ik ben dus bij de GARAGE gebleven. Waar je die wiskey moet ophalen (de 2de keer). Je zit in zo een parkeer garage.

email: flip.mo@hccnet.nl . En wilt u zo vriendelijk zijn om het effe hier te posten want ik check die e-mail niet zo vaak. Dit zal me erg veel helpen!!!! :) .
Um ja iedereen is verder dan mij en niemand heeft die save file :? lekker zijn jullie :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, beetje heel erg moeilijk om de correcte savefile te vinden.

alle bestanden zien er zo uit: "mafia000.010" "Mafia000.045" enzenz.

ik zal zo wel ff kijken of het met tellen uitkomt (8e van boven bijvoorbeeld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk uitgespeeld :)

Maar ik zit toch vast. Ik ben nu bezig met Free Ride Extreme, en ik doe de missie van het mannetje bij ziekenhuis: Rij de wagen naar de bestemming. De bestemming is aan de overkant van een brug, alleen er hangt een zeppelin boven die bommen gooit

Hoe kom ik op tijd aan de overkant? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik moet nu bij de service station een paar punks in elkaar slaan. ik heb er stuk of 5/6 gehad maar verder gebeurt er niets. ik loop overal rond moet ik verder daar nog iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 17:44:
Eindelijk uitgespeeld :)

Maar ik zit toch vast. Ik ben nu bezig met Free Ride Extreme, en ik doe de missie van het mannetje bij ziekenhuis: Rij de wagen naar de bestemming. De bestemming is aan de overkant van een brug, alleen er hangt een zeppelin boven die bommen gooit

Hoe kom ik op tijd aan de overkant? :)
Vrij gemakkelijk, aan de linker kant van de brug blijven rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Ik heb een AMD Athlon T-Bird 1ghz, Asus A7A266E, Ati Radeon 8500 LE , 256mb sdram, maar Mafia loopt vast als ik ga spelen, bijv. als ik new game doe, en hij switcht van filmpje, naar in-game, loopt ie binnen een minuut vast.
Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? Ik gebruik de 6118EFG drivers en heb ook nog is XP opnieuw geinstalt. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 16:47:
[...]

Um ja iedereen is verder dan mij en niemand heeft die save file :? lekker zijn jullie :S .
je kan ook zelf ff kijken want er is een post geweest met alle savegames er in en een met alleen de savegame van de na de race. Lees voortaan dus ff voor je blaat B)

edit: hier dus: Ultra in "Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!"

en toen was het stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik moet nu een of ander wijf [Sarah :?] begeleiden. Ik heb al die gasten afgemaakt, maar nu blijft dat wijf wat zeiken over de politie in een hoek bij een trapje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Falconey schreef op 15 september 2002 @ 19:12:
Ik moet nu een of ander wijf [Sarah :?] begeleiden. Ik heb al die gasten afgemaakt, maar nu blijft dat wijf wat zeiken over de politie in een hoek bij een trapje...
Use key bij haar doen, dan komt er een klein gesprekje en dan gaat ze verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Laatst online: 10-09 17:11
Als ik rechts-klik dan gebeurt er niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
waarom heb je die gasten afgemaakt? laat ze gewoon wegrennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropsla
mr.iceman schreef op 15 september 2002 @ 18:35:
Ik heb een AMD Athlon T-Bird 1ghz, Asus A7A266E, Ati Radeon 8500 LE , 256mb sdram, maar Mafia loopt vast als ik ga spelen, bijv. als ik new game doe, en hij switcht van filmpje, naar in-game, loopt ie binnen een minuut vast.
Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? Ik gebruik de 6118EFG drivers en heb ook nog is XP opnieuw geinstalt. Wie kan mij helpen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 15 september 2002 @ 18:58:
[...]

je kan ook zelf ff kijken want er is een post geweest met alle savegames er in en een met alleen de savegame van de na de race. Lees voortaan dus ff voor je blaat B)

edit: hier dus: Ultra in "Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!"

en toen was het stil
Um ja hoe heet deze topic ook alweer??? oh ja zit je vast stel hier je vragen 8)7 .

thnx anyway :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:02
uhm mischien is deze vraag al geweest, heb een deel doorgezocht maar geen antwoord gevonden. hoe sla je met die knuppel? ik druk fire in en zie die balk, en dan...niets? er gebeurt helemaal nix. wat moet ik doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
bolleh schreef op 15 september 2002 @ 20:02:
uhm mischien is deze vraag al geweest, heb een deel doorgezocht maar geen antwoord gevonden. hoe sla je met die knuppel? ik druk fire in en zie die balk, en dan...niets? er gebeurt helemaal nix. wat moet ik doen :?
loslaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 19:55:
[...]

Um ja hoe heet deze topic ook alweer??? oh ja zit je vast stel hier je vragen 8)7 .

thnx anyway :P .
ok, hierbij een verzoek aan een mod voor een titel change:
"Mafia, zit je vast? LEES EERST, stel dan hier je vragen!"

8)7

overigens heb ik net het spel uitgespeeld :) (op freeride na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
dan gebeurt er nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je m gewoon indrukt en direct weer loslaat?
En je kan met pistolen wel gewoon schieten? Volgens mij ben je tegen een bugje aangelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag het niet zitten om alle pag. door te lezen om te kijken of dit al behandeld was.

Ik zit vast op het punt dat je je auto moet parkeren om de molotov aktie op die auto's uit te gaan voeren. Ik rij geloof ik met paulie naar de aktie site en dan moet ik ergens de auto parkeren maar ik heb geen idee waar.....daar zit ik dus vast.

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropsla
iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 21:19:
[...]

En als je m gewoon indrukt en direct weer loslaat?
En je kan met pistolen wel gewoon schieten? Volgens mij ben je tegen een bugje aangelopen.
met pistolen schiet ik wel gewoon ja, molotov gooien lukt ook niet, dan is het balkje vol, laat ik de fire knop los en doet ie een stapje vooruit, meer niet
als je daar naar dat ding rijdt zie je zon gast bij een auto ingang staan, daar vlak bij zit een steegje, parkeer je wagen, loop naar de achterkant van het wagenpark, door een hek-deur en daar staan die 3 wagens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 22:10:
zag het niet zitten om alle pag. door te lezen om te kijken of dit al behandeld was.

Ik zit vast op het punt dat je je auto moet parkeren om de molotov aktie op die auto's uit te gaan voeren. Ik rij geloof ik met paulie naar de aktie site en dan moet ik ergens de auto parkeren maar ik heb geen idee waar.....daar zit ik dus vast.

Iemand??
gewoon ergens in de buurt... links ervan op een open plekje of de hoek om en dan op de stoep. dan uitstappen en dan zegt paulie als het goed is iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je eigenlijk in de 'console'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropsla
Wie kan mij helpen?
Asus A7A266-E
AMD Athlon Tunderbird 1ghz
Ati Radeon 8500 LE verschillende drivers geprobeerd
256MB SDRAM
Het spel loopt helemaal vast na 1minuut ingame spelen.... Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op een of andere vage manier vast in het level (16 geloof ik) Elections, dan moet je die gast op een eiland met je sniper uitschakelen, vanuit de 'verlaten' prison. Dit heb ik gedaan, alleen nu kan ik niet meer via de put naar buiten hij wil er op een of andere manier niet doorheen. Is dit een bug of moet ik een andere uitweg nemen, zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die trap waar je via naar boven bent gegaan helemaal aflopen naar beneden. pas wel op voor de honden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 10:56:
die trap waar je via naar boven bent gegaan helemaal aflopen naar beneden. pas wel op voor de honden ;)
Die trap die je via naar boven bent gegaan :? Er zijn iets van 4 verschillende trappen iets specifieker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diegene in de toren, de laatste trap dus. je moet dus zeg maar achter die vent aan die eerst naar beneden viel, alleen dan is het slimmer om niet naar hem toe te springen maar gewoon de trap te nemen ;)
als je nl voor de eerste keer die trap op loopt, dan begin je halverwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Laatst online: 14:20

Ankh

|true

grappig spel.. kom niet eens voor die ride.. met die gasten...(eerste "missie") kut taxi gaat niet snel genoeg :? ik maar gas blijven geven.. dat red je nooit :'( voor de rest is het wel kewl

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu al dagen vast op de zelfde plek! wie wil me nu ermee helpen? ben ten einde raad met dit spel! :(

chapter 7 moet je punks in elkaar slaan met honkbal knuppel en crowbar maar of ik of Paulie gaan altijd dood!
wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Laatst online: 14:20

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 15:30:
ik zit nu al dagen vast op de zelfde plek! wie wil me nu ermee helpen? ben ten einde raad met dit spel! :(

chapter 7 moet je punks in elkaar slaan met honkbal knuppel en crowbar maar of ik of Paulie gaan altijd dood!
ik kom niet eens voorbij chapter 0/1 :+ dus neit zeuren :P

free ride is wel lachen en dan politie neer knallen, alleen geld verdienen gaat niet echt :/ 8)7

snelheden vind ik ook niet echt kloppen.. met 40miles.. moet je aardig snel gaan.. maar lijkt net een slakke gang :? of is het 40km/u?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kun je instellen: controls > other. daar staat het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 11:52:
diegene in de toren, de laatste trap dus. je moet dus zeg maar achter die vent aan die eerst naar beneden viel, alleen dan is het slimmer om niet naar hem toe te springen maar gewoon de trap te nemen ;)
als je nl voor de eerste keer die trap op loopt, dan begin je halverwege.
Om hier nog even opterug komen, ik heb dit nu gedaan en sta nu voor de grijse deur in het grote hek om naar buiten te gaan, maar hij kan de deur niet open doen.. :(

Hoe ik heb in de omgeving al gekeken naar tools om de deur open te breken maar niets gevonden, vindt het maar een vage bedoeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 15 september 2002 @ 22:38:
[...]

met pistolen schiet ik wel gewoon ja, molotov gooien lukt ook niet, dan is het balkje vol, laat ik de fire knop los en doet ie een stapje vooruit, meer niet
Volgens mij een binding-conflictje. Staat je springen niet toevallig op LMB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 15:30:

Dit was idd een vrij lastige missie, wat ik heb gedaan is meteen naar die kerels toerennen als eerste, als ze jou raken gaat er namelijk maar 1% af en bij paulie 10% ofzo, ook moet je je knuppel telkens met de volle balk houden en als eerste die kerel die naar je toe komt neermeppen, maar het meest belangrijke is, zorg ervoor dat jij voor Paulie staat! Deze missie heeft mij ook een half uur gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaMMSTeiN schreef op 16 september 2002 @ 15:07:
grappig spel.. kom niet eens voor die ride.. met die gasten...(eerste "missie") kut taxi gaat niet snel genoeg :? ik maar gas blijven geven.. dat red je nooit :'( voor de rest is het wel kewl
je moet ervoor zorgen dat die andere lui tegen een paal aanknallen en dan moet je snel een steegje inrijden, ook alleen een steegje inrijden doet al wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 17:43:
[...]

Om hier nog even opterug komen, ik heb dit nu gedaan en sta nu voor de grijse deur in het grote hek om naar buiten te gaan, maar hij kan de deur niet open doen.. :(

Hoe ik heb in de omgeving al gekeken naar tools om de deur open te breken maar niets gevonden, vindt het maar een vage bedoeling..
Je bent een grote gemene gangster B) , pak je gun en schiet het slot eraf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik moet nu van lucas een auto bij de vuurtoren in het water dumpen. Ik kan naar de vuurtoren rijden zonder dat ik politie tegen kom, maar als ik bij de vuurtoren parkeer en terugloop om een auto te halen om de andere auto in het water te duwen, dan zijn er opeens 5 politie wagens vol met agenten met shotguns waar ik niet echt langskom :(

Hoe kom ik aan een auto zonder dat ik overhoop geschoten word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee, bij mij ging het heel anders...

probeer er rustig heen te lopen, en als er politie aankomt, schiet die gasten overhoop en rij je wagen het water in met de politiewagen, je wanted level verdwijnt dan als je uit de auto stapt (ze kunnen je dan niet meer vinden, ff wachten en je bent weer "clean").

..tis maar een gedachte, kijk me niet boos aan als het niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

héhé _eindelijk_ uitgespeeld :) damn wat een kewle game zeg :) _/-\o_
(nu aan de free ride extreme missies beginnen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je in de free ride extreme missies aan de auto's komen die je hebt verdient, eerder in de topic werd vermeld dat je ze kan krijgen op de plaats waar je de missie hebt gekregen maar daar vind ik geen auto. Ook weet ik niet hoe ik aan wapens kan komen in de free ride extreme missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, als je de missie uitspeelt, staat de auto op het laatste punt waar je heen moest...

bijv. je moet allemaal bommen uitschakelen door de hele stad heen, dan staat de auto bij de laatste bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, maar als ik dan een keer met de auto ga rijden en ik rijd hem aan gort dan kan ik hem nooit meer ergens ophalen. Ik bedoel eigenlijk te zeggen, is er een respawnpoint voor de auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee volgens mij ben je die dan gewoon kwijt... ik heb nl toen ik een van die autos had verdiend op de weg naar huis er een grote deuk in gereden :o als ik hem dan in mijn garage zet dan wordt ie helaas niet gerepareerd... of is er ergens een garage waar je hem kan laten repareren? Bertone is helaas dicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
Waar zijn de vlieftickets voor frank en zijn familie?

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij het loket waar je als eerste binnenkwam en waar Frank verscholen zat, daar liggen ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Moet je bij de bomtaxi missie die beide taxis die in de haven staan, in het water dumpen?
En hier is een bewerking van de mafia map, met ook het pad dat de invisible man volgt:
http://home.student.utwen...8x1024metmissieserop2.jpg

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heel vaag ik ben nu bij missie "Just for relaxion" (missie 17 ofzo) dan moet ik die truck volgen naar een of andere hangar, met als hoofddoel om de documenten van de 'driver' te stelen. Nu heb ik em logischerwijs gewoon doorzeeft en zijn papieren gepakt, alleen ik ga dan terug naar de haven en dan laat die gast me er niet door omdat ik de papieren niet wil laten zien, terwijl ik ze toch echt heb (ook als ik onder "i" kijk)..

Buggie of doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
waar ligt dat pistool op die boot

ik kan alleen een emmer vinden :S

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ee, DjeV, hoe haal jij dat blokje onder die wielen vandaan?? ik heb geschoten, granaat gegooid, met blote handen geprobeerd.... zonder resultaat (iedereen in level afgeknald en rails goed gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik drukte op use dacht ik... tis alweer een tijdje geleden (dag of 4 ;)) en ik zag dat blokje eronder vandaan komen. we hebben het hier over de 1e trein he? want ik kreeg het met geen mogelijkheid voor elkaar bij de 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPanic schreef op 17 september 2002 @ 18:19:
waar ligt dat pistool op die boot

ik kan alleen een emmer vinden :S
de trap op, achterkant van de boot, naar links, links van de trap. die moet je hebben (hij zit wel op slot, maar dat moet je verder zelf maar uitzoeken ;) druk op use bij die deur voor een tip :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:17:
ok heel vaag ik ben nu bij missie "Just for relaxion" (missie 17 ofzo) dan moet ik die truck volgen naar een of andere hangar, met als hoofddoel om de documenten van de 'driver' te stelen. Nu heb ik em logischerwijs gewoon doorzeeft en zijn papieren gepakt, alleen ik ga dan terug naar de haven en dan laat die gast me er niet door omdat ik de papieren niet wil laten zien, terwijl ik ze toch echt heb (ook als ik onder "i" kijk)..

Buggie of doe ik wat fout?
Je moet vracht wagen volgen tot ie linksaf dat smalle straatje in rijdt, dan snij je hem af stap uit. Schiet 1x in de lucht. Verderop is de ingang van een warenhuis. Daar staat een mannetje dat begint te schieten, die maak je af. Geef de bestuurder netzo lang klappen met knuppel tot ie papieren laat vallen. Pak papieren. Rij met vrachtwagen waren huis in. Schiet gasten daar af. Rij achterkant tegen loskade aan. Unload alle kisten die achterin staan. Als je klaar ben rij je terug naar de haven.

PAS OP: SPOILER
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

PS. Heeft iemand nog een handig tip om Sam af te leggen in dat museum??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar de linkerkant van dat raampje gaan waar je begint (je begint aan de rechterkant).
Dan bukkend naar rechts en steeds 1 kogel in hem schieten met de Tommygun. Dan kan hij niet terugschieten en na een tijdje rent hij weg, dan is het alleen nog maar een kwestie van reactievermogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit in de level fair play dat je de racewagen ff moet lenen. Zodra ik in de auto stap krijg ik de auto niet aan de praat. Wat ik ook doe, de auto start niet en rijd dus ook niet weg.

Iemand?
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.