Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 1.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjeiko >

Je bent waarschijnlijk van af die tunnel gelopen naar de garage.
Doe het vorige deel opnieuw, maar rijdt er dan heen.

Ik had hetzelf ook, dus je eigen auto heel dicht bij de garage zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een probleem van een iets andere aard:
Ik heb met CloneCD een image gemaakt van CD1, en die weer gemount met DaemonTools. :)
Als ik nu het spel wil starten krijg ik de melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mafiafout.jpg

Dit zou toch gewoon moeten werken, of kan je alleen spelen vanaf de drive waarmee je 'em geinstalleerd hebt?

Ik heb het spel gewoon gekocht, maar in het kader van slijtage e.d. lijkt dit me makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagt Mafia eigelijk ooit nog om cd2 :S ? of hebje die cd2 en cd3 alleen maar nodig voor de install :S ? speel al lange tijd met cd1 en nog niks gevraagt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:04:
Vraagt Mafia eigelijk ooit nog om cd2 :S ? of hebje die cd2 en cd3 alleen maar nodig voor de install :S ? speel al lange tijd met cd1 en nog niks gevraagt ...
dat klopt geloof ik
keb alleen de freeride extreme nog niet klaar, verder alleen bij install nodig gehad
-----
je hebt iets verkeerd gedaan met het kopieren, anders zou die het gewoon moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 22:48:
Effe een probleem van een iets andere aard:
Ik heb met CloneCD een image gemaakt van CD1, en die weer gemount met DaemonTools. :)
Als ik nu het spel wil starten krijg ik de melding:

[afbeelding]

Dit zou toch gewoon moeten werken, of kan je alleen spelen vanaf de drive waarmee je 'em geinstalleerd hebt?

Ik heb het spel gewoon gekocht, maar in het kader van slijtage e.d. lijkt dit me makkelijker.
dan download je toch een crack...

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 15:44:
blokje voor de treinwielen weghalen, en dan komt er een deuk in de deur. daarna ernaar toe lopen en dan krijg je een filmpje.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik ben nu al uren bezig in dit level... heb eindelijk alles afgeknald.. die klereblokjes gevonden en weggehaald.....
Krijg ik: ''You missed your chance to get into Morello's hideout''.....

WTF :? :? :?

Waar kan ik die eikel vinden dan???
Wat een zuiglevel

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ScooBY_DoO schreef op 18 september 2002 @ 01:15:
[...]

Ik ben nu al uren bezig in dit level... heb eindelijk alles afgeknald.. die klereblokjes gevonden en weggehaald.....

Wat een zuiglevel

wissel wel goed gezet?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• ScooBY_DoO
Volgens mij wel..... de voorste wagon gaat rollen naar ''een'' gebouw, daarna de tweede erachteraan en dan ben ik dus de L*L.
Moeten ze een ritje verder maken dan ofzo?
Ik heb volgens mij 2 wissels verzet.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:42

PoweRoy

funky!

ken iemand die de mafia cds heeft maar als hij hem wil installleren blijft hij op 0 % staan :/

[This space is for rent]

Verwijderd

Bij sommige dingen zitten wel wat bugs , neem nou bijv. dat je die Sergio moet vermoorden , normaal zal de achtervolging pas stoppen bij die treinstation , maar ik kreeg het zover om die auto stil te laten staan , daarna ff tommygun geleegt op chaffeur , daarna sergio afgemaakt , daarna wagen laten ontploffen , en ik reed weg , kwam het spel ermee dat Sergio toch ontsnapt is }:O

Verwijderd

ScooBY_DoO schreef op 18 september 2002 @ 01:15:
[...]

Wat een zuiglevel
Newbie ;)
Nog een keer doen, 1e trein op 1e gebouw en 2e trein op (vanaf trein gezien) 2e gebouw

jeuw

• ScooBY_DoO
Newbie my ass...
En die 1e wagon hoeft dus niet op dat 1e gebouw kan meteen op het 2e

Verwijderd

idd, ik hoefde ook alleen die eerste wagon tegen het 2e gebouwtje te rammen, want ik kreeg btw ook die andere wagon met geen mogelijkheid daar weg.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

uhm, bij free ride Xtreem, als je dan die missie hebt dat je voor die gast dat kistje moet wegbrengen staat er als je dat hebt gedaan, drop it, take the car and get out! ofzow, nou, dan pak ik die taxi, smeer ik hem, is de tijd voorbij en dan is het game over :? waznou de bedoeling dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit compleet vast in level 4:3,
Het level waarin je Sam uit een huis bij een garage moet halen als je geld aan het ophalen bent (Ordanary Routine)...

Ik loop achter het huis om naar de dozen,
klim erop en ga boven naar binnen,
Open de deur toilet en schiet die vent dood,
pak zijn wapen en ga achter de deur op de komende 3 wachten,
schiet ik dood, pak hun wapens,
pak de health en tommygun...

En dan beginnen de problemen... 9 van de 10 keer heb ik niet meer dan 70% health, ik loop naar beneden en probeer die mensen af te schieten... dit lukt echt compleet niet, ik kan rollen, lopen of wat dan ook maar ik mis en zei raken mij.

Het is me op wonderwaarlijke wijze een keer gelukt, oude man neergeknalt sam gevonden... komt er zo'n megavent op me af die me dood slaat/schiet (en is de game nadat ik sam vindt niet opgeslagen :mad:...

Sindsdien krijg ik die mensen beneden niet eens dood :(.. iemand tips???

/edit: topic doorgelezen... paar tips gezien, de health ermee gevonden... maar verder niks als je beneden bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

MaxOW schreef op 19 september 2002 @ 14:42:
uhm, bij free ride Xtreem, als je dan die missie hebt dat je voor die gast dat kistje moet wegbrengen staat er als je dat hebt gedaan, drop it, take the car and get out! ofzow, nou, dan pak ik die taxi, smeer ik hem, is de tijd voorbij en dan is het game over :? waznou de bedoeling dan
er zijn twee manieren van droppen. usen en droppen. je moet dus de andere hebben.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 00:46:
Ik zit compleet vast in level 4:3,
Het level waarin je Sam uit een huis bij een garage moet halen als je geld aan het ophalen bent (Ordanary Routine)...

Ik loop achter het huis om naar de dozen,
klim erop en ga boven naar binnen,
Open de deur toilet en schiet die vent dood,
pak zijn wapen en ga achter de deur op de komende 3 wachten,
schiet ik dood, pak hun wapens,
pak de health en tommygun...

En dan beginnen de problemen... 9 van de 10 keer heb ik niet meer dan 70% health, ik loop naar beneden en probeer die mensen af te schieten... dit lukt echt compleet niet, ik kan rollen, lopen of wat dan ook maar ik mis en zei raken mij.

Het is me op wonderwaarlijke wijze een keer gelukt, oude man neergeknalt sam gevonden... komt er zo'n megavent op me af die me dood slaat/schiet (en is de game nadat ik sam vindt niet opgeslagen :mad:...

Sindsdien krijg ik die mensen beneden niet eens dood :(.. iemand tips???

/edit: topic doorgelezen... paar tips gezien, de health ermee gevonden... maar verder niks als je beneden bent
ik ga altijd gebukt van de trap af en schiet met die tommygun 2 kogels per keer. meestal zijn ze dan vrij snel dood. zorg dat je genoeg dekking hebt achter muurtjes en tafels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 19:26:
[...]

Je moet vracht wagen volgen tot ie linksaf dat smalle straatje in rijdt, dan snij je hem af stap uit. Schiet 1x in de lucht. Verderop is de ingang van een warenhuis. Daar staat een mannetje dat begint te schieten, die maak je af. Geef de bestuurder netzo lang klappen met knuppel tot ie papieren laat vallen. Pak papieren. Rij met vrachtwagen waren huis in. Schiet gasten daar af. Rij achterkant tegen loskade aan. Unload alle kisten die achterin staan. Als je klaar ben rij je terug naar de haven.
Ok, nu ben ik dus in die haven, maar iedere keer als die opzichter naar die boom gaat om te pissen, kan ik net niet alle dozen in m'n truck loaden..
als ik hem met m'n knuppel omleg (hoe zachtjes ook.. zelfs bij die boom geprobeerd), dan schijnen alle gastjes in de hele haven het gehoord te hebben, hoe kom ik nu verder?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat level zoals hierboven beschreven maar geskipt :X ... nu bij de race...
en idd zo moeilijk als iedereen zegt... maar hijs denk ik wel te doen als ik ff heel veel, heel goed oefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
ik ben bij missie 07-03 waar ik die Sarah naar huis moet lopen. Vervolgens komen die lui ons weer lastig vallen , ik heb ze allemaal gepakt. Maar ze blijft steeds schreeuwen dat we worden aangevallen. Kan dus ook verder nix meer doen. Maar als ik dan tever van haar weg loop dan ben ik game over. Moet ik de hele tijd wachten tot ze uit is geschreewd of weet iemand hoe het anders moet.

wel vet spel by the way :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Wat moet ik doen in level 15. Ik moet daar naar de haven, morello oid killen. Iedereen daar doodgemaakt, ook de lui iun die kranen. morello's auto een keer uiteindelijk opgeblazxen, en die tonnetjes op een treinwagon, alles naa rmijn mening gehad daar, maar ik kom niet verder, wat moet je daar doen?

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

ondertussen al gevonden in het topic :P (vbeel leeswerk :()

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Dizzle schreef op 20 september 2002 @ 22:07:
Wat moet ik doen in level 15. Ik moet daar naar de haven, morello oid killen. Iedereen daar doodgemaakt, ook de lui iun die kranen. morello's auto een keer uiteindelijk opgeblazxen, en die tonnetjes op een treinwagon, alles naa rmijn mening gehad daar, maar ik kom niet verder, wat moet je daar doen?
Verwijderd in "Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!"
komt er dus op neer dat je die wagons moet laten rollen door die houden dingen bij het rechtervoorwiel weg te halen (wel eerst wissels goed zetten; wagon moet in het "huisje" rijden waar die auto het dichtste bij staat) :)
iemand al iets op mijn vraag? zou wel kicke zijn, kan ik weer verder :>

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
dubbel edit :)

het is al gelukt...

edit:

Heb het hele topic doorgelezen maar niet gevonden.. als iemand het weet zeg het maar :)

en die van mij ook toevallig B) , kan ik ook weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

ik ben er inmiddels ook uit :)

marteltor in "Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!" hier stond mijn antwoord :)
ik kan weer verder, thnx mannen :>

Verwijderd

is er ergens in Freeride Extreem een soort garage waar je je auto kan laten repareren? ik heb nl per ongeluk zo'n beetje mijn auto gehalveerd (ben geslipt toen ik de snelheid aan het testen was op de terugweg, toen vol tegen een niet meewerkende lantaarnpaal aangeklapt :o) er zit iig een grote deuk in :'(

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:04:
is er ergens in Freeride Extreem een soort garage waar je je auto kan laten repareren? ik heb nl per ongeluk zo'n beetje mijn auto gehalveerd (ben geslipt toen ik de snelheid aan het testen was op de terugweg, toen vol tegen een niet meewerkende lantaarnpaal aangeklapt :o) er zit iig een grote deuk in :'(
bertoni's(?) autoservice

Verwijderd

nee, die is dicht :(

die is natuurlijk opgepakt vanwege Salieri :P

Verwijderd

hoe doe bij het level the whore de deur van de director open??

Update: deur is nu open maar als ik bij het buro sta en het geld en documenten wil pakken zegtie: I forgot something

Ik heb de sleutel en iets uit het medicijnkastje gepakt.

Verwijderd

je moet die hoer eerst nog koud maken :) ze is op de 2e verdieping dacht ik, maar het staat eerder in dit topic vermeld hoe je dit allemaal precies moet doen.

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Is het niet tijd voor "Mafia, zit je vast? stel hier je vragen! deel II"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, helemaal mee eens, maar nu heb ik geen tijd meer om het te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

JelleStoel schreef op 21 september 2002 @ 21:20:
Is het niet tijd voor "Mafia, zit je vast? stel hier je vragen! deel II"
Over 300 post ja. Pas bj de 1000 wordt er een nieuwe gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik de savegame van iemand die al auto's kan jatten?

En/of die meerdere levels kan kiezen.

Ik doe toch alleen maar freeride :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de saves zijn per level, dus ik denk dat als ik je de save van bijvoorbeeld het een naar laatste level zou geven, dan kun je alleen die doen, en niet diegene die daarvoor nog zitten. ik kan je ook de save van het laatste level geven, van de 'eindbaas', en dan kun je Freeride extreme doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke.
Zou je die mij kunnen sturen?
tommie.smulders[antispam]planet.nl
Freeride extreme, is dat racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, dat is eigenlijk hetzelfde als Freeride, alleen dan zonder politie en je krijgt rare missies van mannetjes die op straat staan te zwaaien. Hiermee verdien je allemaal stoere auto's :)

edit:
This Message was undeliverable due to the following reason:

The user(s) account is temporarily over quota.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
Is het de bedoeling dat je alle auto's kunt jatten als je het spel uit hebt gespeeld?
K heb het spel uit, maar er rijd nog zeker 1 auto rond waar k niet in kan komen:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje over die vrouw die je moet bevrijden van de draak in de free ride extreme mission, waar zit die draak precies, ik heb nog 1 kogel in mijn snipergun dus misschien kan ik hem daar mee neerknallen. ik heb het hele eiland afgezocht maar heb em niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
ik zit nu in de extreme ride maar ik ben echt bij een schier onmogelijke missie uitgekomen.

Je moet een witte Celeste Marque 500 naar een bestemming brengen naar iedere zoveel meter ontploft er een bom onder je auto. Als je sneller rijdt wordt de afstand tussen jou en de bom groter. Maar door de bochten neemt je snelheid af en komen de bommen dichterbij en uiteindelijk is je auto dus stuk.

Heeft iemand een oplossing voor de snelste route of andere tips. Ik word er echt helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
bassio schreef op 22 september 2002 @ 20:57:
ik zit nu in de extreme ride maar ik ben echt bij een schier onmogelijke missie uitgekomen.

Je moet een witte Celeste Marque 500 naar een bestemming brengen naar iedere zoveel meter ontploft er een bom onder je auto. Als je sneller rijdt wordt de afstand tussen jou en de bom groter. Maar door de bochten neemt je snelheid af en komen de bommen dichterbij en uiteindelijk is je auto dus stuk.

Heeft iemand een oplossing voor de snelste route of andere tips. Ik word er echt helemaal gek van.
je moet boven de +-50 mph blijve, en zorg dat je de grote wegen blijft volgen. Dan kun je tenminste de bochten wat afsnijden zonder al te veel snelheid te verliezen. Dan zou het moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx to DjeV kan ik nu auto's jatten en de Celeste Marque 500 kiezen!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Nu online
Dat heb ik inderdaad geprobeerd maar dat lukt mij dus niet. Ik ben een keertje vlak bij de brug gekomen maar toen moest ie bergie op en dat ging niet. Heb jij hem wel gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Laatst online: 11:57

Ankh

|true

is er niet ergens een manier om jezelf te healen.. ik had namelijk een job te doen.. waarbij ik nog maar 4 health was.. en daar ging ik telkens dood (moest zo'n foute gast van die garage gast in elkaar timmeren) maar hij slaat mij altijd eerst.. :/ 5 keer achter elkaar en ik ben dood :/

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:05:
ik heb een vraagje over die vrouw die je moet bevrijden van de draak in de free ride extreme mission, waar zit die draak precies, ik heb nog 1 kogel in mijn snipergun dus misschien kan ik hem daar mee neerknallen. ik heb het hele eiland afgezocht maar heb em niet kunnen vinden.
hij zit helemaal rechtonder in central island, op het strand achter de plek waar de 'speed' truck missie zit. je kan dan beest niet afknallen, maar je moet met die sniper het slot op die paal kapot schieten, zodat de dame bevrijd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
bassio schreef op 22 september 2002 @ 23:03:
Dat heb ik inderdaad geprobeerd maar dat lukt mij dus niet. Ik ben een keertje vlak bij de brug gekomen maar toen moest ie bergie op en dat ging niet. Heb jij hem wel gehaald?
Ik heb m na een aantal keer proberen gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Okee, ik zit nu ook vast :o

In just for relaxation en dan in het stukje transport required.

Je moet dan truck stelen.

Die truck heb ik gestolen inmiddels (nadat hij dat rustige stukje in reed) en ook de papieren van de chauffeur heb ik.
Dan noet je weer terug rijden "drive the truck back to the port and steal all of the scorsese import boxes"

Maar als ik bij die poort aankom komt dat ventje aanlopen en dan ? de papieren heb ik maar op de 1 of andere manier wordt ik toch herkend ? ? ?

Wie is hier al geweest ?
Geen idee wat ik verkeerd doe.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerst ergens alle dozen van de truck afgooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Nu online
Southern Sun schreef op 23 september 2002 @ 10:36:
[...]
Ik heb m na een aantal keer proberen gehaald :)
Kan je aangeven welke route je gereden hebt. Volgens mij zijn er eigenlijk maar twee die over de brede wegen gaan. Over de brug of door de tunnel. Alleen het laatste stukje is waarschijnlijk lastig.

Oh ja, schakelde je handmatig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de neuk is dit?

Speel ik lekker m'n mafia-game, moet ik ineens gaan racen? Dat HAAT ik!

Als ik een racegame wilde spelen, had ik dat wel geleeched. Dit is belachelijk.

Doet me denken aan B&W, waar je ineens, na een tijdje voor God te hebben gespeeld, een toren-van-pisang-probleem moet gaan oplossen.

WTF!?!?

Schoenmaker, blijf bij je leest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdrulezzz schreef op 20 september 2002 @ 22:03:
ik ben bij missie 07-03 waar ik die Sarah naar huis moet lopen. Vervolgens komen die lui ons weer lastig vallen , ik heb ze allemaal gepakt. Maar ze blijft steeds schreeuwen dat we worden aangevallen. Kan dus ook verder nix meer doen. Maar als ik dan tever van haar weg loop dan ben ik game over. Moet ik de hele tijd wachten tot ze uit is geschreewd of weet iemand hoe het anders moet.

wel vet spel by the way :D :P
Volgens mij moet je naar haar toelopen en dan die schurk neerslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 11:30:
Wat de neuk is dit?

Speel ik lekker m'n mafia-game, moet ik ineens gaan racen? Dat HAAT ik!

Als ik een racegame wilde spelen, had ik dat wel geleeched. Dit is belachelijk.

Doet me denken aan B&W, waar je ineens, na een tijdje voor God te hebben gespeeld, een toren-van-pisang-probleem moet gaan oplossen.

WTF!?!?

Schoenmaker, blijf bij je leest!
Als je snel door de racegame wil komen (want ik begrijp dat je vast zit, anders was je wel naar het andere topic gegaan om te zeuren over het spelen, deze topic heet namelijk ZIT JE VAST). iig als je door de racegame wil komen moet je het volgende doen:

zoek even op http://gameguru.box.sk

daar staat o.a een 19+ trainer

en dan is het een fluitje van een cent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Freeride Extreme moet ik nu een stel raceauto's van vrachtwagen verplaatsen. Schijnbaar doe ik iets fout, maar ik weet niet wat.

Ik rij met die rooie naar de blauwe (bij het gevang), vervolgens sjees ik de blauwe naar de witte (onder de brug). De laatste breng ik weer naar waar ik begonnen ben. Ik parkeer em erop, en de tijd blijft lopen. Moeten ze er achterstevoren op gereden worden ofzo? Of heb ik gewoon de verkeerde volgorde te pakken?

En nog iets: Hoeveel van die schansen zijn er? Die ene bij Lucas Bertone in de buurt is leuk. Nu moeten er meer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm er zit in het spel een hele grote BUG...

Het zit namelijk zo.. bij die missie met die F1 Auto die je fftjes leent en dus niet mag beschadigen.. als je dat hele stuk met de voet aflegt en je wil de auto in de garage starten dan wil die hele auto niet starten of nog geen eens sturen.. enigste wat je kan doen is load game.. vet verrot.. Misschien zit iemand hier vast of wat dan ook.. Loop naar die gozer in da hokje .. hij doet de slagboom voor je open.. dan stap in de wagen .. en rij samen met die gozerd.. naar de garage van die f1 auto... stap uit .. hij doet deur open .. en racezuhhh maar

grtz Bo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:02:
[...]

Als je snel door de racegame wil komen (want ik begrijp dat je vast zit, anders was je wel naar het andere topic gegaan om te zeuren over het spelen, deze topic heet namelijk ZIT JE VAST). iig als je door de racegame wil komen moet je het volgende doen:

Vast is een groot woord, ik heb het nog maar een paar keertjes gedaan. Het gaat me vast lukken zonder cheats, maar ik vind het wel verrot om met zulke 1930 barrels te moeten gaan racen.

Bedankt voor de tip in elk geval. Als ik teveel van die race-shit tegenkom, fix ik het wel op de makkelijke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 15:01:
Bij de Freeride Extreme moet ik nu een stel raceauto's van vrachtwagen verplaatsen. Schijnbaar doe ik iets fout, maar ik weet niet wat.

Ik rij met die rooie naar de blauwe (bij het gevang), vervolgens sjees ik de blauwe naar de witte (onder de brug). De laatste breng ik weer naar waar ik begonnen ben. Ik parkeer em erop, en de tijd blijft lopen. Moeten ze er achterstevoren op gereden worden ofzo? Of heb ik gewoon de verkeerde volgorde te pakken?

En nog iets: Hoeveel van die schansen zijn er? Die ene bij Lucas Bertone in de buurt is leuk. Nu moeten er meer zijn :P
volgorde is goed, maar je moet ze geloof k achteruit erop rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
bassio schreef op 23 september 2002 @ 11:08:
[...]

Kan je aangeven welke route je gereden hebt. Volgens mij zijn er eigenlijk maar twee die over de brede wegen gaan. Over de brug of door de tunnel. Alleen het laatste stukje is waarschijnlijk lastig.

Oh ja, schakelde je handmatig??
nee k schakel automatisch, maar de route weet k niet precies meer:\

edit: kan iemand mij meteen ook ff helpen.
K ben in freeride extreme nu bij die gast in chinatown. Je moet dan dat mens redden van het zeemonster. Nu krijg k van die gast n pistool, maar als ik dat op t monster leegschiet gebeurt er nix :?
wat doe k fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet op het slot schieten dat bovenop de paal zit. is het handigst als je eerst de snipermissie doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:02:
[...]

het kan aan mij liggen maar als ik op 0 ( win race ) of 9 ( 1 lap race ) druk gebeurt er vrij weinig... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Nu online
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 20:06:
je moet op het slot schieten dat bovenop de paal zit. is het handigst als je eerst de snipermissie doet...
ok tnx 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Ik heb sinds gister dus ook Mafia (EINDELIJK!)
ik vol goede moed geinstalleerd, en wou lekker gaan spelen...
No-CD Crack gedraaid, opgestart, even de intro gekeken, en de intro die daar op volgt als je de missie begint,
maar zodra dat filmpje afgelopen is, en het spel zou moeten beginnen, dan knalt ie eruit!
Iemand hier al eerder mee te maken gehad?

Nu kon ik um dus 1 minuut spelen, en doen knalde ie eruit... :(

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:19
Ja, wie heeft alle auto's/free-ride extreme al helemaal, want dat free-ride extreme vind ik niks aan, ik wil gewoon in een dikke bak rijden bij free-ride zonder eerst extreme te motte doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bij hotel tankstation waar een zon gangster is neer geknalt en ik sam moet zien te krijgen, heb de tommygun bemachtigd maar krijg ze gewoon nie allemaal dood :( te weinig kogels, hoe?

• ScooBY_DoO
Ik zit nu in level 19 deel 4 ofzo, ik heb die auto gejat en moet Paulie ophalen.
Ik sta voor z'n deur, toeter me het hubus maar die rukker komt niet naar buiten om met me te spelen???
Heb op de stoep gestaan (exact op het rooie kruis) op de straat etc, ben uitgestapt maar hij komt niet.
What now?

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

ga naar binnen en sla hem verrot :P (uhm, misschien moet je ff w88 :? en anders dan heb je een bug ontdekt (misschien) )

• ScooBY_DoO
Wacht me de takke.... gebeurd geen ruk.
Naar binnen ken ik niet, deur gaat niet open.

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

ScooBY_DoO schreef op 25 september 2002 @ 15:49:
Wacht me de takke.... gebeurd geen ruk.
Naar binnen ken ik niet, deur gaat niet open.
Bij mij zei die gast toen iets van: jeah jeah, i'm commin' down, en toen moest ik ff w88, en kwam die lullo de deur uit en stapte in mun auto

• ScooBY_DoO
En waar stond je op dat moment? op de weg of op de stoep?

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

ScooBY_DoO schreef op 25 september 2002 @ 16:18:
En waar stond je op dat moment? op de weg of op de stoep?
in mun bakkie, voor dat huis van die sjaak te toeteren, eerst d8 ik ook: die komt niet, waar blijftie nou.. na een poosje hoorde ik die lullo zeggen dattie er aan kwam en iets daarna kwam die knuppel ook, en stapte bij me in :)

• ScooBY_DoO
Ja duh.... maar waar stond je? op de weg of op de stoep?

Verwijderd

Frik schreef op 23 september 2002 @ 20:37:
[...]

het kan aan mij liggen maar als ik op 0 ( win race ) of 9 ( 1 lap race ) druk gebeurt er vrij weinig... !
ME2 wat te doen? Help ons!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 15:33:
Hmmm er zit in het spel een hele grote BUG...

Het zit namelijk zo.. bij die missie met die F1 Auto die je fftjes leent en dus niet mag beschadigen.. als je dat hele stuk met de voet aflegt en je wil de auto in de garage starten dan wil die hele auto niet starten of nog geen eens sturen.. enigste wat je kan doen is load game.. vet verrot.. Misschien zit iemand hier vast of wat dan ook.. Loop naar die gozer in da hokje .. hij doet de slagboom voor je open.. dan stap in de wagen .. en rij samen met die gozerd.. naar de garage van die f1 auto... stap uit .. hij doet deur open .. en racezuhhh maar

grtz Bo :*)
Is al een aantal keer voorbij gekomen :)

maar herhaling is goed, want anders was de vraag een post verder toch weer gekomen :P

Ik, geheel anders

• Cougar
ik zit alweer vast. ik zit in level 10-03 , heb net met zo'n gast gepraat en vervolgens moet ik die frank pakken en dan die boeken terug stelen. Maar als ik bij het huis kom waar ik ze eerst een stuk moet achtervolgen verdwijnt de auto van ze van de radar. ook als ik de map bekijk met tab kan ik ze niet zien rijden. Heb het volgens mij nu zo'n 20 keer geprobeerd.

ehm ,

Help?

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ze gaan naar het vliegeveld, dus volg alle bordjes met.. airfield ;)..

ik vond het trouwens wel koel dat die ene truck van opzij komt en je weg versperd tijdens de achtervolging.. echt zo'n film-actie..

• Raafz0r
  • Laatst online: 02-09 07:51
Voor iedereen die problemen heeft met de freeride extreme:
http://www.forumplanet.co...c.asp?fid=5461&tid=815538

Pas op, wel spoiler dus :)

• Ankh
  • Laatst online: 11:57

Ankh

|true

mijn god moeilijke missie.. net een mislukte moordpoging op die junior van morello. (niet door mij maar die andere "profs" met de trein) maar goed ikke achtervolgen (had politie achter me reed hangen) .. en opeens filmpje.. dat hij harbor in rijdt.. en tegen paar mensen schiet die eikel achter me dood.. jippie.. met 53 health.. leuk :/ de eerst 8 mensen gaat .. maar wordt telkens ergens achter neer gesnipert.. ARG.. echt irri missie..

en jah.. bij mij werkt die FLT trainer ook niet :/

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

ik zit in 20 nogwat, en dan moet ik zoveel schieten, ik ben al een paar uur bezig, maar het schiet maar NIET op, wat te doen?

Verwijderd

Ik snap er een hol van! Als ik die cheat dinges aan doe en ga spelen werkt da racen nie!

• Southern Sun
  • Nu online
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 20:05:
Ik snap er een hol van! Als ik die cheat dinges aan doe en ga spelen werkt da racen nie!
gebruik dan ook geen cheats B) :D :P

Verwijderd

RaMMSTeiN schreef op 25 september 2002 @ 18:00:
mijn god moeilijke missie.. net een mislukte moordpoging op die junior van morello. (niet door mij maar die andere "profs" met de trein) maar goed ikke achtervolgen (had politie achter me reed hangen) .. en opeens filmpje.. dat hij harbor in rijdt.. en tegen paar mensen schiet die eikel achter me dood.. jippie.. met 53 health.. leuk :/ de eerst 8 mensen gaat .. maar wordt telkens ergens achter neer gesnipert.. ARG.. echt irri missie..

en jah.. bij mij werkt die FLT trainer ook niet :/
probeer zoveel mogelijk aan de linkerkant van het level te blijven. linksachterin is een gozer met een soort sniper (alleen geen zoom). Dan is het niet moeilijk om die snipers te pakken.

• stin
  • Niet online
kvind dat niks, dat racen... schiet niet op met die gare auto's.. !

als ik verlies sloop ik steeds iets op m'n kamer.. maarja als ik kan nu wel gewoon in het spel zien dat de cheat het doet.. maarja als ik dus 0 ofzo indruk zodat ik win, dat doet ie dus niet..!

Verwijderd

zo moeilijk is dat racen toch ook weer niet? ik heb het ongeveer zo gedaan: op het begin links rijden vol gas, dan ben je in de eerste bocht 2e. probeer dan zo lang mogelijk achter de eerste te rijden, niet inhalen. en op het laatste stuk ongeveer, bij de Sbocht kun je hem inhalen. dan proberen voor hem te blijven en zo snel mogelijk die finish te halen :D

• Cougar
Ik zie geen bordjes staan die naar het vliegveld leidden... Weet je/iemand ook waar het is?
agentorangina schreef op 25 september 2002 @ 17:43:
ze gaan naar het vliegeveld, dus volg alle bordjes met.. airfield ;)..

ik vond het trouwens wel koel dat die ene truck van opzij komt en je weg versperd tijdens de achtervolging.. echt zo'n film-actie..

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weet iemand trouwens hoe je die bom op de auto in missie 15 (lucky bastard) moet plaatsen?
Altijd als ik bij de auto ga staan komen die 2 guards d'r aan en als ik die dood schiet krijg ik "he has escaped".
En ik kan uberhaupt niets bij die auto doen?

Slave of Thieves

• Cougar
jij bent al voorbij 10-03. Weet jij waar het vliegveld is?

• stin
  • Niet online
heb ut toch maar met cheats gedaan !

• IDtenT
  • Niet online
hmm dat is die missie met Frank he?
ik ben gewoon achter die "highway patrol" kar aangereden en na een tijdje zie je wel op de kaart waar de weg naar het airport ongeveer is..

Slave of Thieves

• Cougar
bij mij is de auto van hun al weg voordat ik ze achterna kan rijden. Ben al zo vaak gewoon een kant opgereden maar zie ze dan gewoon niet meer. Ben zo langzamerhand ook al het hele 'mapje' afgereden (die je met tab te zien krijgt). Weet niemand in welk deel van de stad het is??? (het vliegveld bedoel ik)

• IDtenT
  • Niet online
waarom probeer je de missie niet ff opnieuw?

Slave of Thieves

• Cougar
je begint eigelijk steeds opnieuw want eerst moet ik zo'n gast vragen onder de brug waar die Frank is. Vervolgens rij ik er naartoe en dan krijg ik zo'n filmpje te zien dat ze naar buiten gaan (vanuit dat huis) en dan wil ik ze achterna rijden maar dan zijn ze al weer weg. Maar ja ik probeer het gewoon nog wel een paar keer.

• IDtenT
  • Niet online
hmm ja, heb je wel een snelle auto?
ik kon hem zonder problemen bij houden :)

Slave of Thieves

• IDtenT
  • Niet online
edit:
Bla

Slave of Thieves

• Cougar
't is net idd gelukt :) , weet niet waar het nou aan lag want heb het errug vaak geprobeerd. Maar ja het is gelukt en ik kan weer verder

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Frik schreef op 25 september 2002 @ 20:22:
kvind dat niks, dat racen... schiet niet op met die gare auto's.. !

als ik verlies sloop ik steeds iets op m'n kamer.. maarja als ik kan nu wel gewoon in het spel zien dat de cheat het doet.. maarja als ik dus 0 ofzo indruk zodat ik win, dat doet ie dus niet..!
Het is idd jammer dat het erin zit.. omdat sommige mensen daarvoor het spel niet hebben gekocht.. ;(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

AMDFreak schreef op 26 september 2002 @ 13:38:
[...]

Het is idd jammer dat het erin zit.. omdat sommige mensen daarvoor het spel niet hebben gekocht.. ;(
Draait het spel dan alleen om het racen? Ik vind het een beetje zwak van jullie dat jullie het spel afkraken omdat je niet kan racen...

• IDtenT
  • Niet online
Apocrypha schreef op 26 september 2002 @ 13:53:
[...]

Draait het spel dan alleen om het racen? Ik vind het een beetje zwak van jullie dat jullie het spel afkraken omdat je niet kan racen...
Het is gewoon een klote level, klaar
Ze hebben het gewoon veel te moeilijk gemaakt, de rest van levels zijn weer super makkelijk (op een paar na).

Kan iemand trouwens mij trouwens nog even helpen? Ik zit nog steeds vast in level 15 :(
Weet iemand trouwens hoe je die bom op de auto in missie 15 (lucky bastard) moet plaatsen?
Altijd als ik bij de auto ga staan komen die 2 guards d'r aan en als ik die dood schiet krijg ik "he has escaped".
En ik kan uberhaupt niets bij die auto doen?

Slave of Thieves

• ScooBY_DoO
W88 tot die rukker bij de deur naar binnen gaat, dan bij het linkervoorwiel beetje bukken enzo dan krijg je een ! et volia.

Ik zit dus nog steeds stuck in 19-6, paulie komt niet naar buiten, waar ik ook ga staan.
Heb het level nu zo'n 20x opnieuw geprobeerd en ben er nu officieel klaar mee.
Heeft iemand die hier voorbij is dit saveleveltje nog op z'n hd voor me?
19-7 wordt dat dus dan.
Thnx

Verwijderd

nogmaals dan:

weet iemand hoe ik de laatste level moet halen 20-06 grand finale ofzo.

Wat een gigantische pleur mannetjes

Vliegveld is helemaal noordelijk!!

Verwijderd

Ik heb hem gister gedown...eh.. gekocht. :P
Ik moet zeggen; het is echt een cool spel. De graphics zijn beter dan GTA3.
Hij draait ook soepeler.

• Southern Sun
  • Nu online
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 17:04:weet iemand hoe ik de laatste level moet halen 20-06 grand finale ofzo.
!
enige advies dat ik je kan geven is dat je gewoon een aantal keer moet spelen, zodat je weet waar je vrijanden kan verwachten. Gewoon een questie van iedereen vermoorden. En op het eind van het level moet je achter n muur schuilen en steeds 1 kogel tegelijk om het hoekje jagen.(ff alvast wat vooruit lopen want daar ga je dan ook wel problemen mee krijgen denk k :P)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.