Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 1.509 views sinds 30-01-2008

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 23:39
Ja duh.... maar waar stond je? op de weg of op de stoep?

Anoniem: 57623

Frik schreef op 23 september 2002 @ 20:37:
[...]

het kan aan mij liggen maar als ik op 0 ( win race ) of 9 ( 1 lap race ) druk gebeurt er vrij weinig... !
ME2 wat te doen? Help ons!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Anoniem: 60394 schreef op 23 september 2002 @ 15:33:
Hmmm er zit in het spel een hele grote BUG...

Het zit namelijk zo.. bij die missie met die F1 Auto die je fftjes leent en dus niet mag beschadigen.. als je dat hele stuk met de voet aflegt en je wil de auto in de garage starten dan wil die hele auto niet starten of nog geen eens sturen.. enigste wat je kan doen is load game.. vet verrot.. Misschien zit iemand hier vast of wat dan ook.. Loop naar die gozer in da hokje .. hij doet de slagboom voor je open.. dan stap in de wagen .. en rij samen met die gozerd.. naar de garage van die f1 auto... stap uit .. hij doet deur open .. en racezuhhh maar

grtz Bo :*)
Is al een aantal keer voorbij gekomen :)

maar herhaling is goed, want anders was de vraag een post verder toch weer gekomen :P

Ik, geheel anders

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
ik zit alweer vast. ik zit in level 10-03 , heb net met zo'n gast gepraat en vervolgens moet ik die frank pakken en dan die boeken terug stelen. Maar als ik bij het huis kom waar ik ze eerst een stuk moet achtervolgen verdwijnt de auto van ze van de radar. ook als ik de map bekijk met tab kan ik ze niet zien rijden. Heb het volgens mij nu zo'n 20 keer geprobeerd.

ehm ,

Help?

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ze gaan naar het vliegeveld, dus volg alle bordjes met.. airfield ;)..

ik vond het trouwens wel koel dat die ene truck van opzij komt en je weg versperd tijdens de achtervolging.. echt zo'n film-actie..

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 15:40
Voor iedereen die problemen heeft met de freeride extreme:
http://www.forumplanet.co...c.asp?fid=5461&tid=815538

Pas op, wel spoiler dus :)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

mijn god moeilijke missie.. net een mislukte moordpoging op die junior van morello. (niet door mij maar die andere "profs" met de trein) maar goed ikke achtervolgen (had politie achter me reed hangen) .. en opeens filmpje.. dat hij harbor in rijdt.. en tegen paar mensen schiet die eikel achter me dood.. jippie.. met 53 health.. leuk :/ de eerst 8 mensen gaat .. maar wordt telkens ergens achter neer gesnipert.. ARG.. echt irri missie..

en jah.. bij mij werkt die FLT trainer ook niet :/

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Anoniem: 24047

ik zit in 20 nogwat, en dan moet ik zoveel schieten, ik ben al een paar uur bezig, maar het schiet maar NIET op, wat te doen?

Anoniem: 57623

Ik snap er een hol van! Als ik die cheat dinges aan doe en ga spelen werkt da racen nie!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:25
Anoniem: 57623 schreef op 25 september 2002 @ 20:05:
Ik snap er een hol van! Als ik die cheat dinges aan doe en ga spelen werkt da racen nie!
gebruik dan ook geen cheats B) :D :P

Anoniem: 41570

RaMMSTeiN schreef op 25 september 2002 @ 18:00:
mijn god moeilijke missie.. net een mislukte moordpoging op die junior van morello. (niet door mij maar die andere "profs" met de trein) maar goed ikke achtervolgen (had politie achter me reed hangen) .. en opeens filmpje.. dat hij harbor in rijdt.. en tegen paar mensen schiet die eikel achter me dood.. jippie.. met 53 health.. leuk :/ de eerst 8 mensen gaat .. maar wordt telkens ergens achter neer gesnipert.. ARG.. echt irri missie..

en jah.. bij mij werkt die FLT trainer ook niet :/
probeer zoveel mogelijk aan de linkerkant van het level te blijven. linksachterin is een gozer met een soort sniper (alleen geen zoom). Dan is het niet moeilijk om die snipers te pakken.

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
kvind dat niks, dat racen... schiet niet op met die gare auto's.. !

als ik verlies sloop ik steeds iets op m'n kamer.. maarja als ik kan nu wel gewoon in het spel zien dat de cheat het doet.. maarja als ik dus 0 ofzo indruk zodat ik win, dat doet ie dus niet..!

zo moeilijk is dat racen toch ook weer niet? ik heb het ongeveer zo gedaan: op het begin links rijden vol gas, dan ben je in de eerste bocht 2e. probeer dan zo lang mogelijk achter de eerste te rijden, niet inhalen. en op het laatste stuk ongeveer, bij de Sbocht kun je hem inhalen. dan proberen voor hem te blijven en zo snel mogelijk die finish te halen :D

• Cougar
Ik zie geen bordjes staan die naar het vliegveld leidden... Weet je/iemand ook waar het is?
agentorangina schreef op 25 september 2002 @ 17:43:
ze gaan naar het vliegeveld, dus volg alle bordjes met.. airfield ;)..

ik vond het trouwens wel koel dat die ene truck van opzij komt en je weg versperd tijdens de achtervolging.. echt zo'n film-actie..

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weet iemand trouwens hoe je die bom op de auto in missie 15 (lucky bastard) moet plaatsen?
Altijd als ik bij de auto ga staan komen die 2 guards d'r aan en als ik die dood schiet krijg ik "he has escaped".
En ik kan uberhaupt niets bij die auto doen?

Slave of Thieves

• Cougar
jij bent al voorbij 10-03. Weet jij waar het vliegveld is?

• stin
  • Niet online
heb ut toch maar met cheats gedaan !

• IDtenT
  • Niet online
hmm dat is die missie met Frank he?
ik ben gewoon achter die "highway patrol" kar aangereden en na een tijdje zie je wel op de kaart waar de weg naar het airport ongeveer is..

Slave of Thieves

• Cougar
bij mij is de auto van hun al weg voordat ik ze achterna kan rijden. Ben al zo vaak gewoon een kant opgereden maar zie ze dan gewoon niet meer. Ben zo langzamerhand ook al het hele 'mapje' afgereden (die je met tab te zien krijgt). Weet niemand in welk deel van de stad het is??? (het vliegveld bedoel ik)

• IDtenT
  • Niet online
waarom probeer je de missie niet ff opnieuw?

Slave of Thieves

• Cougar
je begint eigelijk steeds opnieuw want eerst moet ik zo'n gast vragen onder de brug waar die Frank is. Vervolgens rij ik er naartoe en dan krijg ik zo'n filmpje te zien dat ze naar buiten gaan (vanuit dat huis) en dan wil ik ze achterna rijden maar dan zijn ze al weer weg. Maar ja ik probeer het gewoon nog wel een paar keer.

• IDtenT
  • Niet online
hmm ja, heb je wel een snelle auto?
ik kon hem zonder problemen bij houden :)

Slave of Thieves

• IDtenT
  • Niet online
edit:
Bla

Slave of Thieves

• Cougar
't is net idd gelukt :) , weet niet waar het nou aan lag want heb het errug vaak geprobeerd. Maar ja het is gelukt en ik kan weer verder

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 12:12

AMDFreak

Intel is zo..

Frik schreef op 25 september 2002 @ 20:22:
kvind dat niks, dat racen... schiet niet op met die gare auto's.. !

als ik verlies sloop ik steeds iets op m'n kamer.. maarja als ik kan nu wel gewoon in het spel zien dat de cheat het doet.. maarja als ik dus 0 ofzo indruk zodat ik win, dat doet ie dus niet..!
Het is idd jammer dat het erin zit.. omdat sommige mensen daarvoor het spel niet hebben gekocht.. ;(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

AMDFreak schreef op 26 september 2002 @ 13:38:
[...]

Het is idd jammer dat het erin zit.. omdat sommige mensen daarvoor het spel niet hebben gekocht.. ;(
Draait het spel dan alleen om het racen? Ik vind het een beetje zwak van jullie dat jullie het spel afkraken omdat je niet kan racen...

• IDtenT
  • Niet online
Apocrypha schreef op 26 september 2002 @ 13:53:
[...]

Draait het spel dan alleen om het racen? Ik vind het een beetje zwak van jullie dat jullie het spel afkraken omdat je niet kan racen...
Het is gewoon een klote level, klaar
Ze hebben het gewoon veel te moeilijk gemaakt, de rest van levels zijn weer super makkelijk (op een paar na).

Kan iemand trouwens mij trouwens nog even helpen? Ik zit nog steeds vast in level 15 :(
Weet iemand trouwens hoe je die bom op de auto in missie 15 (lucky bastard) moet plaatsen?
Altijd als ik bij de auto ga staan komen die 2 guards d'r aan en als ik die dood schiet krijg ik "he has escaped".

Slave of Thieves

• ScooBY_DoO
W88 tot die rukker bij de deur naar binnen gaat, dan bij het linkervoorwiel beetje bukken enzo dan krijg je een ! et volia.

Ik zit dus nog steeds stuck in 19-6, paulie komt niet naar buiten, waar ik ook ga staan.
Heb het level nu zo'n 20x opnieuw geprobeerd en ben er nu officieel klaar mee.
Heeft iemand die hier voorbij is dit saveleveltje nog op z'n hd voor me?
19-7 wordt dat dus dan.
Thnx

Anoniem: 24047

nogmaals dan:

weet iemand hoe ik de laatste level moet halen 20-06 grand finale ofzo.

Wat een gigantische pleur mannetjes

Vliegveld is helemaal noordelijk!!

Anoniem: 48341

Ik heb hem gister gedown...eh.. gekocht. :P
Ik moet zeggen; het is echt een cool spel. De graphics zijn beter dan GTA3.
Hij draait ook soepeler.

• Southern Sun
Anoniem: 24047 schreef op 26 september 2002 @ 17:04:weet iemand hoe ik de laatste level moet halen 20-06 grand finale ofzo.
!
enige advies dat ik je kan geven is dat je gewoon een aantal keer moet spelen, zodat je weet waar je vrijanden kan verwachten. Gewoon een questie van iedereen vermoorden. En op het eind van het level moet je achter n muur schuilen en steeds 1 kogel tegelijk om het hoekje jagen.(ff alvast wat vooruit lopen want daar ga je dan ook wel problemen mee krijgen denk k :P)

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

IDtenT schreef op 25 september 2002 @ 21:24:
Je moet wachten tot die guard naar binnen loopt :)

Ik, geheel anders

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
stottert de intro bij andere mensen ook?
want bij mij stottert de intro filmpje. ik heb het met de tnt2 en radeon 8500LE geprobeerd maar het stottert allebei.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mr.C4 schreef op 26 september 2002 @ 23:18:
want bij mij stottert de intro filmpje. ik heb het met de tnt2 en radeon 8500LE geprobeerd maar het stottert allebei.
Neej, geen last van... Hij stottert wel als er veel auto's op de weg rijden die ik ff snel voorbij wil sjeesen :D.

Ik zit niet echt vast ofzo, maar kan iemand ff tips geven bij de 1e misie B). Ik moet 2 ventjes doodknallen ofzo eentje met pistool en de andere met n knuppel. Dan staat er een pijl naar een ander ventje met knuppel en die moet ik dan afpakken :?. Hij rent altijd keihard weg, ik kan m niet bijhouden ... K heb het nog niet vaak geprobeerd (10X ofzo), maar k denk k vraag het ff B)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 12-07 19:17
Lo..........kweet niet wat ik moet doen in de Harbor missie (15-8)
moet ik daar die granaten gebruiken ofzo? voggez mij moet die wagin door die deur heen rijden..maar kweet niet hoe...:?
alvast bedankt

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 12-07 19:17
nm heb het al :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-07 11:42
Grrrr, act 20 SUCKS, ben ik volgens mij bijna bij het einde, ga je dood, moet je HELEMAAL van voor af aan beginnen. :( Bwegh, morgen maar weer es proberen, want je wordt maar gaar van de hele tijd dezelfde missie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37939

eMAeRCe schreef op 26 september 2002 @ 23:21:
[...]

Neej, geen last van... Hij stottert wel als er veel auto's op de weg rijden die ik ff snel voorbij wil sjeesen :D.

Ik zit niet echt vast ofzo, maar kan iemand ff tips geven bij de 1e misie B). Ik moet 2 ventjes doodknallen ofzo eentje met pistool en de andere met n knuppel. Dan staat er een pijl naar een ander ventje met knuppel en die moet ik dan afpakken :?. Hij rent altijd keihard weg, ik kan m niet bijhouden ... K heb het nog niet vaak geprobeerd (10X ofzo), maar k denk k vraag het ff B)
volgens mij moest je daar keihard naar salieries bar rennen en die slaan die twee gasten voor je neer :D je hoeft alleen maar weg te rennen, simpel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 19:52

Maxow

Hidden Sound System

Mr.C4 schreef op 26 september 2002 @ 23:18:
jup, echt heel vaag, kheb een Radeon8500 Pro, dus mschien een ATI bug ofzo :? maar zal wel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

zit zelf vast in missie 11
waar je dat huis in moet en die kluis moet vinden
ik kom met VEEL moeite in het huis
kan dan de kluis niet vinden
zoek er een tijdje naar
en dan wordt ik afgemaakt :(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66111

Crowmeister schreef op 27 september 2002 @ 08:53:
zit zelf vast in missie 11
waar je dat huis in moet en die kluis moet vinden
ik kom met VEEL moeite in het huis
kan dan de kluis niet vinden
zoek er een tijdje naar
en dan wordt ik afgemaakt :(
Nah ga gewoon zo snel mogelijk naar het huis... En sluip door het huis rond.. er is 1 kamer die kijkt op de tuin uit volgens mij.. en links in de hoek staat een safe.. Je moet wel goed kijken maar hij is er wel...en BTW .. blijf zo veel mogelijk boven anders krijg je wa lood om je oren.. Dus bovenste kamers.. en als het goed is als je voor de villa staat ( die pui met al da glas ).. de linker kamers.. Verder als je moet escapen kijk uit voor de werkster... vervolgens neem de voordeur van de villa en rip de auto die op de oprit staat.. kijk uit .. staat iemand de auto te bewaken... verder tipz.... Buk zo veel mogelijk en neem de tijd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
ScooBY_DoO schreef op 26 september 2002 @ 15:03:
W88 tot die rukker bij de deur naar binnen gaat, dan bij het linkervoorwiel beetje bukken enzo dan krijg je een ! et volia.

Ik zit dus nog steeds stuck in 19-6, paulie komt niet naar buiten, waar ik ook ga staan.
Heb het level nu zo'n 20x opnieuw geprobeerd en ben er nu officieel klaar mee.
Heeft iemand die hier voorbij is dit saveleveltje nog op z'n hd voor me?
19-7 wordt dat dus dan.
Thnx
^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65261

IK kom niet verder in de missie better get use to it in de act dat je een paar gassie moet afmaken zonder een geweer te gebruiken weet iemand hoe je die het besten kunt doen 8)7 8)7 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 66111 schreef op 27 september 2002 @ 09:00:
[...]

Nah ga gewoon zo snel mogelijk naar het huis... En sluip door het huis rond.. er is 1 kamer die kijkt op de tuin uit volgens mij.. en links in de hoek staat een safe.. Je moet wel goed kijken maar hij is er wel...en BTW .. blijf zo veel mogelijk boven anders krijg je wa lood om je oren.. Dus bovenste kamers.. en als het goed is als je voor de villa staat ( die pui met al da glas ).. de linker kamers.. Verder als je moet escapen kijk uit voor de werkster... vervolgens neem de voordeur van de villa en rip de auto die op de oprit staat.. kijk uit .. staat iemand de auto te bewaken... verder tipz.... Buk zo veel mogelijk en neem de tijd!!!
dankje zal het zo eens gaan proberen
heb het niet meer gespeeld sinds vorige week :'(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 37939 schreef op 27 september 2002 @ 02:17:
[...]

volgens mij moest je daar keihard naar salieries bar rennen en die slaan die twee gasten voor je neer :D je hoeft alleen maar weg te rennen, simpel he ;)
Jah, klopt, je moest naar die bar gaan. Maar waarom staat die pijl daar dan :? Bovendien, als ik naar die bar ren (wat ik een paar keer geprobeer heb) dan schiet dat ventje me dood... Maar k zal et nog ff proberen, tx iig :)

/edit: T is al gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-07 11:42
Toewan schreef op 27 september 2002 @ 01:59:
Grrrr, act 20 SUCKS, ben ik volgens mij bijna bij het einde, ga je dood, moet je HELEMAAL van voor af aan beginnen. :( Bwegh, morgen maar weer es proberen, want je wordt maar gaar van de hele tijd dezelfde missie spelen.
Yeah, heb 'm net gehaald, is niet zo makkelijk zeg.. Mr Salieri sends his regards. :)

Het is wel een leuk spel, mooi verhaal...

lol, ik vond die eindbaas nog makkelijker dan het tegen al die ventjes opnemen :) zodra ik eenmaal voorbij de trap was, vond ik het niet meer zo moeilijk, want toen kreeg je de mannetjes in groepjes van 2-3-4, die kon je met een beetje dekking wel afknallen :)

die eindbaas ging ik gewoon links van het "raampje" zitten waar je begint en met een tommygun steeds een kogel schieten. geen dekking meer zoeken, maar gewoon net dat ik kon schieten en dan op een gegeven moment rent hij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Als ik een spel load word ik er gegooit, hoe kan dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

Ik ben nu bij die missie dat je achter in de vrachtwagen zit bij paulie en dan moet je die achter opkomende auto's kapot schieten, maar waar moet je precies op mikken :?
soms gaan ze snel kapot maar vaak niet :(

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 12:51

PoweRoy

funky!

ook gehaald :P maarre moeilijk einde.......ging gelijk naar gallery duz met een detective pistool --> ff overnieuw en lang jellow petes gunshop geweest :Y)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Griepzooi schreef op 29 september 2002 @ 20:50:
Ik ben nu bij die missie dat je achter in de vrachtwagen zit bij paulie en dan moet je die achter opkomende auto's kapot schieten, maar waar moet je precies op mikken :?
soms gaan ze snel kapot maar vaak niet :(
ik schiet altijd op de driver, dan staan die autos op een gegeven moment wel langs de weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Of op de banden. Dat helpt ook best goed, maar is nogal moeilijk (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

of schiet op de motor.. dan ontploft de auto..
je kan het op 2 manier schieten (iig bij de tommy gun)
1) je schiet met bursten.. waardoor veel schoten goed gemikt aankomen
2) je schiet vol uit.. maar veel kogels zullen eroverheen vliegen in het begin.. na een tijdje vol uit.. zal hij dan "vanzelf" naar beneden gaan..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Nou ik heb nu ook alle freeride missies gehaald :)
Weet iemand anders nog leuke dingen om te doen? Secrets vinden ofzo.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

HyperMan schreef op 30 september 2002 @ 15:55:
Nou ik heb nu ook alle freeride missies gehaald :)
Weet iemand anders nog leuke dingen om te doen? Secrets vinden ofzo.
Waar kan je missies doen in free-ride ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

hij bedoeld extrem freeride missies :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 17:14

scorpie

Supra Addict

iemand met een kaart waar alle extreme freeride missies opstaan al dan niet met de oplossingen? :)
ik zag wel ergens in dit topic dat er over freeride extreme werd gepraat, maar toen had ik hem nog niet uitgespeeld en nu kan ik de goeie pagina niet meer vinden 8)7

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ik host em wel ff

ff wachten

mapje

EDIT KLAAR :Y)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 17:14

scorpie

Supra Addict

PoweRoy schreef op 01 oktober 2002 @ 18:48:
ik host em wel ff

ff wachten

mapje

EDIT KLAAR :Y)
mijn dank is groot _/-\o_ :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28457

Ik ben nu bij een extreme freeride missie en nu moet ik een hoer redden die aangevallen wordt door een soort monster van lochness.
Ik heb al een paar keer op dat blije beest geschoten, maar hij wilt niet dood.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze missie uitspeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23126

Ik zit nu op lost heaven port, maar dan moet ik die morrello vermoorden maar ik kan die vent echt niet vinden heb ook al een keer alle ventjes neer geknald, maar ik snap het echt niet. Weten jullie misschien wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28457

Is volgens mij al 348 keer voorbijgeweest.
Helemaal op het eind van de haven staan wagons, ga daar bijstaan en druk op je action-knop dan gaan die wagons rijden.
Zet ook effe de wissels goed, zodat de wagons in de loods rijden dan volgt er een filmpje en dan kun je die morello killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fostar82
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 14:57
schiet de blokken onder de wielen van de twee losstaande wagons (met tank erop) weg .. voordat je dat doet zorg dat je de wissels goed hebt staan :)

if it smells its chemistry, if it moves its biology, if it does not work its computer science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 15:40
Anoniem: 28457 schreef op 02 oktober 2002 @ 18:15:
Ik ben nu bij een extreme freeride missie en nu moet ik een hoer redden die aangevallen wordt door een soort monster van lochness.
Ik heb al een paar keer op dat blije beest geschoten, maar hij wilt niet dood.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze missie uitspeel?
Door op het slotje te schieten bij haar handen, dan rent ze weg.

Als iemand oplossingen wil weten moet ie gewoon dit topic doorzoeken (post/page op 999 en ctrl-f doen). Of op google even zoeken, d'r is een site met veel aanwijzingen er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Raafz0r schreef op 02 oktober 2002 @ 18:49:
[...]

Door op het slotje te schieten bij haar handen, dan rent ze weg.

Als iemand oplossingen wil weten moet ie gewoon dit topic doorzoeken (post/page op 999 en ctrl-f doen). Of op google even zoeken, d'r is een site met veel aanwijzingen er op.
ik kan dat beest nog niet eens vinden :( waar zit ie :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rechts onder Central Island op het strand. Bij de "speed" truck missie naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Laatst online: 14-07 11:53
PoweRoy schreef op 29 september 2002 @ 20:57:
ook gehaald :P maarre moeilijk einde.......ging gelijk naar gallery duz met een detective pistool --> ff overnieuw en lang jellow petes gunshop geweest :Y)
kan die shop nie vinden waar zit die ergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

als je de 3 eilanden ziet duz eiland 1 dan 2 dan 3
rij je naar eiland 3
ga naar het bouw terrein rij boven OVER de bouwterrein. kom je in een parkeerplaats met een gebouw waarop staat 'twister'rechts zit een deurtje en ga naar binnen :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 19:52

Maxow

Hidden Sound System

lol, ik heb het gehaald met die detective gun :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Ik ben nu bij just for relaxation, ik heb die vrachtwagen en papieren gejat en rijd die haven binnen zegt dat ventje dat ik er niet in mag. Schiet ik em dood ... mission failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Griepzooi schreef op 03 oktober 2002 @ 17:56:
Ik ben nu bij just for relaxation, ik heb die vrachtwagen en papieren gejat en rijd die haven binnen zegt dat ventje dat ik er niet in mag. Schiet ik em dood ... mission failed
heb je gewacht met vrachtwagen en papieren jatten tot die gasten de dozen van de truck afhaalden?
je moet namelijk met n lege truck binnenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

ow ;) , die gasten in die garage waar die vrachtwagen eerst naar toe rijd bedoel je? Zal het ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-07 08:25
Hmm ik zit nu voor het eerst echt ff vast...

Ik ben in die parkeergarage om een deal te sluiten met...(?), die kerel wordt afgeknalt en je moet je weer een weg uit die garage banen, dat lukt wel, maar op de beganegrond beginnen ze met montofs te keilen...

Het zal vast al wel ergens genoemd zijn, maar wat is de truuk? ik haal het nooit levend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

op afstand blijven en zo neer knallen ze stoppen na een tijdje :Y)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Laatst online: 14-07 11:53
PoweRoy schreef op 03 oktober 2002 @ 16:33:
als je de 3 eilanden ziet duz eiland 1 dan 2 dan 3
rij je naar eiland 3
ga naar het bouw terrein rij boven OVER de bouwterrein. kom je in een parkeerplaats met een gebouw waarop staat 'twister'rechts zit een deurtje en ga naar binnen :)
thxs !!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
MaZe schreef op 03 oktober 2002 @ 19:10:
Hmm ik zit nu voor het eerst echt ff vast...

Ik ben in die parkeergarage om een deal te sluiten met...(?), die kerel wordt afgeknalt en je moet je weer een weg uit die garage banen, dat lukt wel, maar op de beganegrond beginnen ze met montofs te keilen...

Het zal vast al wel ergens genoemd zijn, maar wat is de truuk? ik haal het nooit levend.
als je bijna op de onderste etage bent staan er 2 auto's die de helling blokkeren. Probeer eerst die te laten ontploffen. k heb vaak genoeg gehad dat ik achter die auto's stond, en iemand een granaat oid gooide. Boem->boem auto->dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik moet nu met die paulie een paar mafia gastendood maken. De eerste 5 met honkbal knuppel, daarna mag ik pistool gebruiken, maar als ik dan bij dat ventje (met blauwe trui aan) kom in die gang dan schiet ie 1 x en dan ben k gelijk dood :? T is de hele tijd al zo. Heeft er iemand tips ??
Bedankt voor alle tips :X maar het is al gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23126

Ik zit nou helemaal boven in het museum, maar dan moet ik die sam neer knallen is daar nog een handig trucje voor of ben ik verdoemd :) ik heb namenlijk maar 50 hp en voor de rest ja wordt ik echt hard geraakt door die kerel telkens. Ik heb wapens zat btw. Ik heb het nu denk ik al 15x geprobeert en 1 keer kwam ik hem tegen van dichtbij in zo'n gang maar werd ik echt direct neer gepaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Anoniem: 23126 schreef op 04 oktober 2002 @ 16:05:
Ik zit nou helemaal boven in het museum, maar dan moet ik die sam neer knallen is daar nog een handig trucje voor of ben ik verdoemd :) ik heb namenlijk maar 50 hp en voor de rest ja wordt ik echt hard geraakt door die kerel telkens. Ik heb wapens zat btw. Ik heb het nu denk ik al 15x geprobeert en 1 keer kwam ik hem tegen van dichtbij in zo'n gang maar werd ik echt direct neer gepaaid.
hmmm 50 hp is wat krap. Misschien dat je beter even kunt proberen met wat meer hp daar te komen. Maar wat ik daar heb gedaan: bij zo'n venster tegenover sam achter de muur gaan staan. Dan telkens heeel snel(fractie van n seconde) ff n stukje achter de muur vandaan komen en weer snel terug. Dit herhalen totdat sam moet herladen. Dan helemaal tevoorschijn komen en hem ff flink volpompen met lood.(niet te lang anders knalt hij jou weer overhoop:p)en dit herhalen en dan zoek je het zelf maar uit:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
hier stond iets stoms 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37939

ik had 17 hp en het is mij gelukt, amd je moet dus de gang in lopen op de bovenste verdieping, dan komt hij vanzelf tevoorschijn, naar mijn weten zijn er 2 gangen, 1 rechts en 1 links. Wat ook verstandig is..... is het volgen van de bloedplekken die Sam maakt als hij wegrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja gewoon het bloedspoor volgen... pas wel op want hij komt echt heel snel de hoek om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ik heb gedaan:
bij blok rechts van je gaan staan en elke keer 10 keer 3 schoten gedaan......hij rent weg....jij volgt.........jij loopt GEBUKT..........hij springt tevoorschijn......knalt hem neer met tompson en einde :Y)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41231

jesus hoe kom je ooooit verder bij dat racen???

je kan bijna nooit eerst worden...is er niet een trainer voor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41231

ah het is gelukt :)

eerst gewoon die rode auto keihard weg beuken
en daarna die witte ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61769

ik zit vast in die missie dat ik een vrachtwagen met sigaren moet gaan stelen. Als ik die vrachtwagen heb en terug naar de haven rij, vraagt er zo n gast naar mijn papieren die ik dus wel heb, maar ik weet niet hoe ik ze moet laten zien :/. Weet iemand dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 41231 schreef op 05 oktober 2002 @ 11:19:
* pagani nog niet gelukt :'( En heb spel al weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Anoniem: 61769 schreef op 06 oktober 2002 @ 19:30:
ik zit vast in die missie dat ik een vrachtwagen met sigaren moet gaan stelen. Als ik die vrachtwagen heb en terug naar de haven rij, vraagt er zo n gast naar mijn papieren die ik dus wel heb, maar ik weet niet hoe ik ze moet laten zien :/. Weet iemand dat
Al kijk je ff 1 pagina terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Hoeveel missies zijn er eigenlijk ?? Ik ben nu in level 9, bij die 3 ventjes die me maar niet willen vertellen waar die docs zijn :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 41231 schreef op 05 oktober 2002 @ 11:19:

je kan bijna nooit eerst worden...is er niet een trainer voor ofzo?
Gewoon bij de bochten geen gas geven en rustig sturen :)

/edit: shit, vergeten te editten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
eMAeRCe schreef op 06 oktober 2002 @ 22:05:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk ?? Ik ben nu in level 9, bij die 3 ventjes die me maar niet willen vertellen waar die docs zijn :(...
die ene gast een paar keer op zijn bek rammen totdat ie gaat praten...
tsja wie niet luisteren wilt die moet maar voelen hè

er zijn trouwens 20 levels... dus je bent bijna op de helft en je krijgt nog wel wat leuke levels.. onder andere die op het vliegveld is een leuke bezigheid :P

* Reignman sends his regards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die op het vliegveld is best makkelijk... vooral als je de truck hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23029

[b]
Gewoon bij de bochten geen gas geven en rustig sturen :)

/edit: shit, vergeten te editten |:(
Dat is inderdaad de beste manier, als je hem ff vlak voor de bocht wil inhalen gaat het op zeker fout. Na de 5e keer ofzo was het mij gelukt, scheurde eerst ook te hard in de bochten (vooral dan die twee haarspeldbochten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Griepzooi schreef op 06 oktober 2002 @ 22:04:
[...]

Al kijk je ff 1 pagina terug ;)
Was ik te lui voor, hehe :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

hmm ben nu bij missie 20-05 .. in het museum.. arg wat een hoere missie.. ik vind het spel zodanig slecht met het saven .. ben je er bijna.. wordt je weer gekilled ARG... kut zooi moet ik eerst het hele musea weer af.. om bij het einde te komen.. bah bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar ja, anders krijg je wat je bij Max Payne had, dan quick save je hem voor elke kamer om dan zo min mogelijk geraakt te worden. Dat is te makkelijk. Ik denk dat ze dit vind gedaan hebben. Een paar keer proberen en je komt er echt wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

Anoniem: 41570 schreef op 07 oktober 2002 @ 15:24:
maar ja, anders krijg je wat je bij Max Payne had, dan quick save je hem voor elke kamer om dan zo min mogelijk geraakt te worden. Dat is te makkelijk. Ik denk dat ze dit vind gedaan hebben. Een paar keer proberen en je komt er echt wel voorbij.
ik probeer het al vanaf vanochtend.. maar ik kom gewoon niet verder.. bah

het verste is dat ik helemaal boven ben geweest (zo'n zaal waar niets is :?, dead end dus) toen naar beneden (midden etage) en aan de rechter kant die deur in.. waar hij SAM roept.. en dan heb ik niet eens de kans om ze neer te knallen bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snap er niks van, ga ik die bank beroven, haal ik die sleutel en ga ik richting de kluis alleen dan zijn er nog 2 hekken die geen van 2 open gaan. Hoe moet ik verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

daar zijn sleutels voor die hangen bij de klerk waar je de trappen huis hebt.. (dus achter hem hangen ze.. ik heb die missie in 1 keer uitgespeelt 8) 2 easy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Dicht.
Nieuw topic graag (met zelfde of betere titel) en dan in SPV ;)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.