Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.515 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
2de poging, geen off-topic gelul, en alleen vragen als je vastzit, ander geblaat doe je hier: Mafia: The city of lost heaven

• Het spel is in het illegale circuit alleen nog maar uit.
• Ga niet om ftp-tjes vragen ofzow, via mail of via ICQ.
• Problemen met grafische meuk kan je hier ook kwijt.

OKz :)

ontopic:

Ik moet nu racen, maar ik kan die foking race niet winnen :(. Racen is errug moeilijk, net 4 ronde voorop gelegen, ga ik iets te wijd de bocht uit, BOEM, laatste :(

ff oefenen dus nog :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:39

Pubbert

random gestoord

heb hem nog niet eens :'(

maar heeft ie ook mp?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

what da fuckk nu al, bastard!!! whehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 15:52

Paniohitus

Paniohitus

Damian schreef op 28 augustus 2002 @ 22:20:
2de poging, geen off-topic gelul, en alleen vragen als je vastzit, ander geblaat die je hier: Mafia: The city of lost heaven

• Het spel is in het illegale circuit alleen nog maar uit.
• Ga niet om ftp-tjes vragen ofzow, via mail of via ICQ.
• Problemen met grafische meuk kan je hier ook kwijt.

OKz :)

ontopic:

Ik moet nu racen, maar ik kan die foking race niet winnen :(. Racen is errug moeilijk, net 4 ronde voorop gelegen, ga ik iets te wijd de bocht uit, BOEM, laatste :(

ff oefenen dus nog :)
Leuk dat je een topic opent dat je deze game al heb enzow, maar vertel er iets over..., screenshots, gameinfo, etc...., iedereen hier is benieuwd hiernaar

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 15:40
Dond3r schreef op 28 augustus 2002 @ 22:38:
heb hem nog niet eens :'(

maar heeft ie ook mp?
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 22:41:
what da fuckk nu al, bastard!!! whehe
2de poging, geen off-topic gelul, en alleen vragen als je vastzit, ander geblaat die je hier: Mafia: The city of lost heaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Vind het tot nu toe wel chill spel, leuke verhaallijn enzo. Heb zelfs al kenne schiete :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
jij snapt hem.

Door jullie geouwehoer ging de vorige ook al dicht, dus STFU :P

hier alleen komen als je het spel al hebt!

Zit nu trouwens op een kutstuk vast

Ik heb net wat gedaan, waardoor ik een beetje weinig health over houd. Nu kom i het volgende stuk echt zwaar moeilijk door :(

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
gvd ik kom dus echt niet verder. NEt trainder gevonden voor het spel, maar die werkt niet :(

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Damian schreef op 29 augustus 2002 @ 16:26:
gvd ik kom dus echt niet verder. NEt trainder gevonden voor het spel, maar die werkt niet :(
Tja :/

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Nu al trainer????? man man man doe is wat zelf.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Tribal_T schreef op 29 augustus 2002 @ 16:34:
Nu al trainer????? man man man doe is wat zelf.
doe zat zelf :P

zit al drie dagen met hetzelfde level te kloten
ik kom vorig level met 12 health uit. In het level waar ik nu zit word je bijna altijd wel een keer geraakt :(

niet leuk dus.. bijna onmogelijk om verder te spelen zo.

DUS IK DOE ZAT ZELF, MAN!

• Tribal_T
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Damian schreef op 29 augustus 2002 @ 16:38:
[...]

doe zat zelf :P

zit al drie dagen met hetzelfde level te kloten
ik kom vorig level met 12 health uit. In het level waar ik nu zit word je bijna altijd wel een keer geraakt :(

niet leuk dus.. bijna onmogelijk om verder te spelen zo.

DUS IK DOE ZAT ZELF, MAN!
welk level is dat dan?
meestal is een spel vernaggeld als je met tsjiets gaat spelen, dus voor je eigen bestwil })

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Tribal_T schreef op 29 augustus 2002 @ 16:40:
[...]

welk level is dat dan?
meestal is een spel vernaggeld als je met tsjiets gaat spelen, dus voor je eigen bestwil })
heb net dat motel opgeblazen, en ben naar de overkant van de flat op een dak gesprongen. Nu moet je over de daken rennen, en ondertussen de wouten van je afhouden. Die lui blijven maar komen!!! :(

en tjeets verneuken je spel niet, als je een cheat gebruikt om een stuk door te komen, waar je echt niet door komt, geeft dat je de mogelijkheid om het rest van het spel wel te zien.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:28
IK weeet niet in welke Forum ik het moet vragen maar waar mee kan ik SCREENSHOTS maken van MAFFIA ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
ik snap het nu al niet meer, missie 1 ofzo, moet ik een paar auto's in mekaar meppen
en dan komen er meteen een aantal kereltjes naar buiten met guns, en ik heb alleen maar een honkbalknuppel, en molotov cocktails maar dat zijn er erg weinig
eentje tussen de kereltjes hielp wel even, maar er komen al snel weer nieuwe

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Blackhole schreef op 29 augustus 2002 @ 17:11:
IK weeet niet in welke Forum ik het moet vragen maar waar mee kan ik SCREENSHOTS maken van MAFFIA ?
Goede vraag idd, ben zelf ook daarmee aan het pielen geweest. Met FSSCREEN lukt het niet, want de hele print-screen knop is volgens mij geblokt. Ben zelf dus ook wel benieuwd met wel proggie dat wel kan.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Schaapje_BlaaT schreef op 29 augustus 2002 @ 17:20:
ik snap het nu al niet meer, missie 1 ofzo, moet ik een paar auto's in mekaar meppen
en dan komen er meteen een aantal kereltjes naar buiten met guns, en ik heb alleen maar een honkbalknuppel, en molotov cocktails maar dat zijn er erg weinig
Dat is idd een moeilijke missie, je moet aan de zijkant naar de achterkant van de parkeerplaats lopen. Daar pak je in 1 keer van achter dat mannetje wat er staat. Dus knuppel inhouden en slaan. Daarna heb je als het goped is ff de tijd om de autos in elkaar te schoppen. gooi er wat molotovs op, en word er vanzelf aangegeven dat je genoeg schade hebt gedan aan de auto's. Daarna is het gewoon wegwezen.

• ravw
IK heb een vraagje hoe kan je in FREE MODE zien waar je heen moet Bijvoorbeeld die BAR waar je kan saven ?

Of waar je een auto kan laten maken ...
en wat zijn de Toetsen om een koprol temaken (opzij)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kan ook achter een auto schuilen, duurt ff voor ze doorhebben dat ze daar omheen kunnen lopen :)

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Blackhole schreef op 29 augustus 2002 @ 18:22:
IK heb een vraagje hoe kan je in FREE MODE zien waar je heen moet Bijvoorbeeld die BAR waar je kan saven ?

Of waar je een auto kan laten maken ...
en wat zijn de Toetsen om een koprol temaken (opzij)
in de tutorial wordt dat uitgelegd, crouch + 2x tappen op links of rechts (somehow doet ie het bij mij ook hetzelfde zonder crouch)

standaard is:
crouch: l.ctrl
links: leftarrow
rechts: rightarrow

• ravw
DAn heb ik nu nog een vraagje Hoe doe je al je wapen s uit het zicht van iedereen ..

Ook bij het uit stappen heb ik steeds een geweer of pistool in mijn handen :(

Dus ik wil weten of je ook zonder wapens in het zich kan lopen ..

PS de map heb ik al gevonden :P

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Blackhole schreef op 29 augustus 2002 @ 19:15:
DAn heb ik nu nog een vraagje Hoe doe je al je wapen s uit het zicht van iedereen ..

Ook bij het uit stappen heb ik steeds een geweer of pistool in mijn handen :(

Dus ik wil weten of je ook zonder wapens in het zich kan lopen ..

PS de map heb ik al gevonden :P
lees de control mapping een keer door, daar staat tussen dat je op de H kunt drukken, om je gun of wapen te holsteren.

• 3steps667
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

Schaapje_BlaaT schreef op 29 augustus 2002 @ 17:20:
Die is juist heel simpel.... zoals iemand al zei, eerst dat mannetje wat de wacht houd een tik op zijn hoofd verkopen. Daarna mep je de voorste auto in elkaar (houd telkens de knop lang in zodat je met maximale kracht slaat). Als de eerste auto kapot is gooi je op de andere 2 een molotov cocktail en je rent terug naar je auto en rijdt weg. Mission Completed.

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

Verwijderd

wat belachelijk dat er hier gewoon discussies zijn over spellen die alleen nog maar illigaal te krijgen zijn?

die regels van tweakers kloppen ook van geen kanten. Kinderachtig mod gedrag, maar dit kan wel weer gewoon :?

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 19:51:
wat belachelijk dat er hier gewoon discussies zijn over spellen die alleen nog maar illigaal te krijgen zijn?

die regels van tweakers kloppen ook van geen kanten. Kinderachtig mod gedrag, maar dit kan wel weer gewoon :?
lees de FAQ maar als je het er neit mee eens bent,
en als je dan nog klachten hebt post je maar ff in SM of LA
maar nu blijven we ONTOPIC!!! :(

mafia is best leuk om te spelen, alleen jammer dat die auto's die je in het begin hebt nog niet zo hard rijden

• 3steps667
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

Zolang er niet gepraat wordt over hoe en waar het te downloaden is is er niks aan de hand lijkt mij.

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

Verwijderd

3steps schreef op 29 augustus 2002 @ 19:57:
[...]

Zolang er niet gepraat wordt over hoe en waar het te downloaden is is er niks aan de hand lijkt mij.
dit stimuleert mensen alleen maar om op zoek te gaan hiernaar, belachelijk en inconsequent zoals gewoonlijk

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
[Femme Mode]
*deleting user toppertje*
gnagnag :P
[/Femme mode]

Als je het er niet mee eens bent, gaat je er toch lekker een klacht over indienen, maar begin er hier niet over!!!! Ontopic blijven!!

[ontopic]
Please help me, IK KOM NIET VERDER!! :(

ik wil verder spelen :(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nou, in het vorige topic had ik al om screens gevraagt, wat er nu nog niet is :(
Ik zal morgen zelf dan screens posten, want dan kan ik ze ook maken :)

Mensen die hem al hebben: Wat vinden jullie er precies van en hoe draait het op welke specs? :)

🌞🍃

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
niet hard?
uhm moet je dat race level ff doen ;)
daarin rijd je ongeveer 120 mile per hour... dat wil dus zeggen een slordige 180 km/uur ofzo :p

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Scooper
  • Laatst online: 13:38
DataBeest schreef op 29 augustus 2002 @ 20:52:
Nou, in het vorige topic had ik al om screens gevraagt, wat er nu nog niet is :(
Ik zal morgen zelf dan screens posten, want dan kan ik ze ook maken :)

Mensen die hem al hebben: Wat vinden jullie er precies van en hoe draait het op welke specs? :)
Vind er niks aan, gameplay suckt behoorlijk hard.

Ik ga maar weer verder met Hard Truck en ik speel GTA nog wel weer een keer. Mafia kan ik net zogoed weer deleten.

SRK35ZS-W

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
Hoe schiet ik die gozer neer die in die gele auto stapt na dat ik sam heb gered ?? ik kan wel schieten op hem maar dood krijg ik em niet ??

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik zit nu op dat circuit, ik moet die raceauto jatten uit die garage, maar zodra ik in die auto zit kan ik niks. Ik kan de motor wel starten maar daarna kan ik niet wegrijden :( ook andere knoppen zoals de camera of map werken dan niet.. is dit een bug of die ik iets fout :?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

artec schreef op 29 augustus 2002 @ 21:08:
Hoe schiet ik die gozer neer die in die gele auto stapt na dat ik sam heb gered ?? ik kan wel schieten op hem maar dood krijg ik em niet ??
hem gewoon blokkeren, ga voor hem auto staan stap uit en schiet hem neer.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Damian schreef op 29 augustus 2002 @ 20:38:
[Femme Mode]
*deleting user toppertje*
gnagnag :P
[/Femme mode]

Als je het er niet mee eens bent, gaat je er toch lekker een klacht over indienen, maar begin er hier niet over!!!! Ontopic blijven!!
tsss get a life

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
WHAHAHAA LOL

ROFLMAOPIMP!!!

zegt de persoon die moeilijk doet over dat wij over een spel dat nog niet officieel uit is aan het praten zijn. :P ;) :> :9 8) :+ :D :Y) (8> :7

whehehe, doe normaal man, denk na :P

• AMDFreak
  • Laatst online: 15:44

AMDFreak

Intel is zo..

Ik blijf maar vast zitten in die race :(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Als je die race bedoelt dat je die auto die je opgehaald heb,weer terug moet brengen ?
Gewoon vol gas door de stad richting het race complex (no cops around) :)

Kheb een keer of 6 voor een open brug gestaan,maar als je eenmaal de route een beetje weet,scheur je zo aan 1 stuk door.

Bij de race op het circuit: bij de start ging ik meteen aan de rechterkant rijden,en voor de eerste bocht de rest eruit remmen.
Meestal ben je dan 2e of derde,de rest rij je er vanzelf wel uit 8)

• kNarf_
kNarf schreef op 29 augustus 2002 @ 21:16:
Ik zit nu op dat circuit, ik moet die raceauto jatten uit die garage, maar zodra ik in die auto zit kan ik niks. Ik kan de motor wel starten maar daarna kan ik niet wegrijden :( ook andere knoppen zoals de camera of map werken dan niet.. is dit een bug of die ik iets fout :?
Iemand hier ervaring mee? Dit is echt super irritant. Ik heb al geprobeerd in de auto te stappen, weer uit te stappen en dan er weer in maar dat maakt ook niks uit. Zodra ik de motor heb gestart werken alle controls niet meer. Ik kan nog wel esc doen, als ik dan weer op esc druk en weer terug ben in het spel is het motorgeluid ineens niet meer te horen :? vaag....

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Het spel is in de VS gewoon uit.

Dubbele reden om niet zo te zeuren dus.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand trouwens of je ook een freelook camera mode hebt? Of in ieder geval op z'n minst de auto ook van voren kan zien of om je poppetje heen kan draaien met de camera?

Of een replay/chase cam of iets dergelijks om nog meer van de schoonheid v/d stad te genieten. Iemand?

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik kan die klote race niet uitspelen... die oranje auto is gewoon sneller dan mij :S

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
CU2morO schreef op 29 augustus 2002 @ 22:26:
ik kan die klote race niet uitspelen... die oranje auto is gewoon sneller dan mij :S
OWKE GUYS!!

De Tip van de dag!!

Laat me raden, jullie gaan steeds slippen en je komt de bocht altijd verkeerd uit ??

* Damian weet hoe dat komt :P

Speel het spel eens met een Racestuur!!

Ik vond die race ook echt zwaar klote, dacht dat dat het hele spel zou verneuken. Doet ie eigenlijk ook wel een beetje, want niet iedereen heeft een racestuur. Maar doe de race maar eens met een racestuur, dan is het gewoon ineens een heerlijke racegame, en kan je heel soepeltjes de bocht door :)

wat zeggen jullie dan ?? idd, dankjewel Damian :P

ff anders.

Ben langs die level op de daken heen eindelijk. Maar nu zit ik gvd in een stuk, wat ik begin met 6!! health, dat red ik dus echt niet, ik word beschoten met een tommygun door 3 auto's 1 keer raken en je bent weg :(

weer 20 keer achter elkaar proberen dus :(

• ubermaestro
  • Laatst online: 03-07 16:45
met een gamepad is het me ook gelukt hoor :) Ik zit nu wel vast in dat level met die villa, wordt telkens afgeslacht door die shotguns :(

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

hehe, volgende quote op deze post, maarruhm, het klopt wel degelijk, want zoals eerder vermeld issie in de vs uit, en heb je hem daar kunnen pre-orderen, dus kun je hem nu al wel legaal hebben }) snappie? bedankt (sorry voor offtopic, maar moest er ff uit)

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
Kan iemand even zn save game posten van na de race ? want ik heb geen race stuur en ik heb nu al +- 2uuren geprobeerd :| ;)

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Nu kom ik ook eens een keer niet verder :(
Level 07-06 : Ga je samen met Paulie stelletje tuig afranselen met je honkbal knuppel.
Dat gaat nog wel,maar als ze allemaal neer geknuppeld zijn,moet er geschoten worden op de overige op de binnenplaats en nog een paar in dat steegje.

Ik ben de tel kwijt,zovaak heb ik het al overnieuw geprobeerd :(
Iemand een tip om hier doorheen te komen ?

Wat dat betreft is het best wel jammer dat je niet ZELF tussendoor kan saven.

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Race is met toetsenbord vrij simpel, gewoon GEEN gas geven in de meeste bochten, en dan haal je het makkelijk.
Zit nu ook vast in het level waar je eerst iedereen met een honkbalknuppel moet bewerken, dan wat gastjes op de binnenplaats neerschieten, maar vervolgens kunnen de gasten in het steegje wel ERG goed schieten..... iemand tips hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 20:01:
[...]

dit stimuleert mensen alleen maar om op zoek te gaan hiernaar, belachelijk en inconsequent zoals gewoonlijk
Sorry dit snap ik echt nie van je, wel zeuren over illigale stuff. maar wel edonkey logo gebruiken als icon, volgens mij ben je hierstikke jaloers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Zeg, als ik in die loods voor het eerst in die racewagen stap doet ie niks meer. Ik kan niet uitstappen, niet wegrijden, iemand anders zelfde probleem.

(opzij kijken en vooraanzicht is gewoon , . of beide knoppen tegelijk kom ik nu achter :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
Mja die race: eerste met keyboard gespeeld, tientallen ronden lang bagger gereden, ik vloog er contant in de bocht uit. Toen Sidewinder 2 joystick met Force Feedback aangesloten en 2 rondjes geoefend. In de eerste set van 5 ronden die ik reed eindigde ik 4 seconden achter de nummer 1, en in de 2e set van 5 ronden won ik met 9.5 seconden voorsprong...

Dus: als het met het keyboard niet lukt, probeer het dan met wat anders :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMNZ!! die eerste verrekte missie, met die taxi moet je racen totdat die ene auto achter je weg is ofzo... das eg ShIt! zijn er geen cheats?? :D

Jammer dat ik nooit een Taxi kan stele!... vet raar kan die het slot ofzo niet openen ofzo :? ...

Raar in ieder geval .. ook die politie :| vet streng! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

btw voor de mensen hier die die trainer gebruiken lees de NFO wel goed , je meot je spel in een kleine venster spelen :P dat zuigt dan werktie pas , alleen DAN! dus leuke manier om cheaters te naaien :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
KreKkeR schreef op 30 augustus 2002 @ 00:26:
Zeg, als ik in die loods voor het eerst in die racewagen stap doet ie niks meer. Ik kan niet uitstappen, niet wegrijden, iemand anders zelfde probleem.
Ja met dat probleem zat ik dus ook de hele tijd te kloten.. oplossing: van Bobby's huis naar die garage toe RIJDEN, ik liep dus de hele tijd dat stuk, en dan werkt die raceauto blijkbaar niet :) Als je er heenrijdt werkt de raceauto prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Weet iemand hoe je in de Directors Room komt in het Motel dat je moet opblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergunsman schreef op 30 augustus 2002 @ 01:14:
Weet iemand hoe je in de Directors Room komt in het Motel dat je moet opblazen?
sleutel bij de receptie pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik zit niet vast maar heb wat geluid problemen, ik hoor namelijk niets van de central speaker komen van me creative 3500 set.

Dus er is bijvoorbeeld een auto voor me, maar ik hoor het niet, maar als ie langs me komt hoor ik het wel. Of waneer ik toeter, dat hoor ik ook niet.

waneer ik in de setup van mafia de speaker configuratie op stereo zet ipv 5.1 hoor ik ook niets in de game wat voor me is.

Het geluid is alleen goed als ik de “Software mixing only “optie kies maar dat zorgt gelijk voor FPS drop.

dus mijn vraag, hebben andere met een 5.1 speaker set hier last van? En is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 00:45:
DAMNZ!! die eerste verrekte missie, met die taxi moet je racen totdat die ene auto achter je weg is ofzo... das eg ShIt! zijn er geen cheats?? :D

Jammer dat ik nooit een Taxi kan stele!... vet raar kan die het slot ofzo niet openen ofzo :? ...

Raar in ieder geval .. ook die politie :| vet streng! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
aftermath schreef op 29 augustus 2002 @ 21:18:
[...]

hem gewoon blokkeren, ga voor hem auto staan stap uit en schiet hem neer.
IK snap jullie niet ... nooit geleerd dat een AUTO ook een mooi moord wapen kan zijn

IK heb gewacht tot hij uitstapte en dna gewooon even een klein stukje van hem weg rijden en vol gas er over heen :)

Dan even in zn achter uit dna maar om te kijken of hij echt dood is ..

ZO heb ik al een paar goede en moeilijke stukken gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
gewoon die anderen tegen 'n lantaarnpaal aanbeuken en dan wegwezen
gewoon gas geven en af en toe ergens de bocht om...

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Blackhole schreef op 30 augustus 2002 @ 01:24:
[...]

IK snap jullie niet ... nooit geleerd dat een AUTO ook een mooi moord wapen kan zijn

IK heb gewacht tot hij uitstapte en dna gewooon even een klein stukje van hem weg rijden en vol gas er over heen :)

Dan even in zn achter uit dna maar om te kijken of hij echt dood is ..

ZO heb ik al een paar goede en moeilijke stukken gedaan :)
jeb, same here >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Erhmm, waar weet je waar ut circuit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

AMDFreak schreef op 30 augustus 2002 @ 10:06:
Erhmm, waar weet je waar ut circuit is?
Map :? (tab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Moet je dan ergens een kruisje zien? oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

AMDFreak schreef op 30 augustus 2002 @ 10:20:
Moet je dan ergens een kruisje zien? oid?
normaal wel maar de race baan is buiten de city, maar er staat wel een blauw pijltje aangegeven op je map en daar moet je gewoon heen rijden. Volg de borden daar en je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

hmm, als ik thuis ben van me werk zal ik ut even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
MarElo schreef op 29 augustus 2002 @ 23:52:
Nu kom ik ook eens een keer niet verder :(
Level 07-06 : Ga je samen met Paulie stelletje tuig afranselen met je honkbal knuppel.
Dat gaat nog wel,maar als ze allemaal neer geknuppeld zijn,moet er geschoten worden op de overige op de binnenplaats en nog een paar in dat steegje.

Ik ben de tel kwijt,zovaak heb ik het al overnieuw geprobeerd :(
Iemand een tip om hier doorheen te komen ?

Wat dat betreft is het best wel jammer dat je niet ZELF tussendoor kan saven.
Gewoon elke keer het hoekje omkruipen en niet zelf Pauli neerknallen |:( :)

En ik snap nog steeds niet wat er moeilijk is aan die race? Die chicane ofzo kan je vol gas doorrijden waar zij allemaal erg hard remmen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Mary Wana schreef op 30 augustus 2002 @ 01:00:
btw voor de mensen hier die die trainer gebruiken lees de NFO wel goed , je meot je spel in een kleine venster spelen :P dat zuigt dan werktie pas , alleen DAN! dus leuke manier om cheaters te naaien :P
Heeft niets met cheaters naaien temaken. Je kan niet uit het spel, dus naar de trainer komen, als je in full-screen mode werkt, Daarom mot je hem minized doen :)
Ik zit niet vast maar heb wat geluid problemen, ik hoor namelijk niets van de central speaker komen van me creative 3500 set.

Dus er is bijvoorbeeld een auto voor me, maar ik hoor het niet, maar als ie langs me komt hoor ik het wel. Of waneer ik toeter, dat hoor ik ook niet.

waneer ik in de setup van mafia de speaker configuratie op stereo zet ipv 5.1 hoor ik ook niets in de game wat voor me is.

Het geluid is alleen goed als ik de “Software mixing only “optie kies maar dat zorgt gelijk voor FPS drop.

dus mijn vraag, hebben andere met een 5.1 speaker set hier last van? En is er een oplossing?
Hebbie in het setup menutje het DISABLE EAX knoppie wel uit??? Staat standaard aan dat knoppie dus. En zet hem uiteraard op Surround 5.1, bij de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MENSEN ik krijg hem straks en ik hoop dat hij vet is kan je ook auto s laten ontploffen en groffe dingen uithalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 11:28:
MENSEN ik krijg hem straks en ik hoop dat hij vet is kan je ook auto s laten ontploffen en groffe dingen uithalen?
}Valt best mee, had er meer van verwacht, lijkt veel op GTA 3. alleen dit is iets minder reéel denk ik!
AL met AL een toch nog wel leuk spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 11:28:
Heeel boeind dat je uhm straks krijgt hoor :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff ik zit vast , m`n auto gaat niet harder als 30 tijdens die missie dat je die gele sport wagen moet achtervolgen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat was ook on interresant hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 12:14:
Pfff ik zit vast , m`n auto gaat niet harder als 30 tijdens die missie dat je die gele sport wagen moet achtervolgen jah HEHE WOEF! :r
cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook ruiten dooschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 12:14:
Pfff ik zit vast , m`n auto gaat niet harder als 30 tijdens die missie dat je die gele sport wagen moet achtervolgen :r
Misschien probeer je uit je auto te schieten? Want dan kan je namelijk niet schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb jij nou weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultra schreef op 30 augustus 2002 @ 12:21:
[...]

Misschien probeer je uit je auto te schieten? Want dan kan je namelijk niet schakelen :)
Nope :( ik druk alleen maar gas en dan gaat ie niet harder als 30 :/ moet je die auto mischien op een andere manier kapot maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 12:33:
[...]

Nope :( ik druk alleen maar gas en dan gaat ie niet harder als 30 :/ moet je die auto mischien op een andere manier kapot maken :?
misschien dat je je auto gewoon gesloopt hebt ofzow, maar volgens mij kan je gewoon rustig achter hem aan tuffen, want hij knalt volgens mij vanzelf ergens tegenaan, en dan kan je hem rustig neerpoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Damian schreef op 30 augustus 2002 @ 11:15:

[...]

Hebbie in het setup menutje het DISABLE EAX knoppie wel uit??? Staat standaard aan dat knoppie dus. En zet hem uiteraard op Surround 5.1, bij de speakers.
yup, heb ik gedaan, werkt ook niet. zal wel iets fout met de game zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
meuktracker: Creative Soundblaster Live! en Audigy

'Deze drivers werk ik mee, deze zijn de laatste die er zijn voor de soundcard, op beta na, probeer die eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op 30 augustus 2002 @ 13:06:
[...]

misschien dat je je auto gewoon gesloopt hebt ofzow, maar volgens mij kan je gewoon rustig achter hem aan tuffen, want hij knalt volgens mij vanzelf ergens tegenaan, en dan kan je hem rustig neerpoffen.
Heb hem al gehaald :) gewoon even rustig naast hem rijden en een kogel door z`n kop jagen terwijl je rijd >:) nu zit ik bij die race , erg lastig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Ik zit vast in die level dat je Paulie (?) uit dat huis moet redden...

ben er inmiddels achter dat je via de achterkant naar binnen kan, dan wat kerels doodschieten, thompson pakken, health pakken, naar beneden.

maar dan die kamer, als ik voor de deuropening sta word ik al doodgeschoten...

en zoveel kogels heb ik ook weer niet

any tips?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zit nu in 02-01 (Coffee Break)

Alleen dan wordt in constant inmekaar geklapt door zo'n ventje met een honkbal knuppol en dan is er ook nog een gek die me probeert te schieten.. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
wegrennen?

je moet via de steegjes naar die bar gaan van die gangsters

die steegjes worden via een groene pijl aangegeven

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ahzoo.. en die gaan mij dan helpe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 17:06
AMDFreak schreef op 30 augustus 2002 @ 16:58:
Ahzoo.. en die gaan mij dan helpe? :)
Yep! jij hebt hun toch geholpen in het begin :) (in je taxi)
rennen en de groene pijlen volgen, uiteinelijk kom je dan in een bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

kNarf schreef op 30 augustus 2002 @ 01:01:
[...]

Ja met dat probleem zat ik dus ook de hele tijd te kloten.. oplossing: van Bobby's huis naar die garage toe RIJDEN, ik liep dus de hele tijd dat stuk, en dan werkt die raceauto blijkbaar niet :) Als je er heenrijdt werkt de raceauto prima.
Yups, klopt. Wel vreemde bug trouwens

Aan de andere kant, als je dat stuk loopt zou je toch niet genoeg tijd over houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

party42 schreef op 30 augustus 2002 @ 16:47:
Ik zit vast in die level dat je Paulie (?) uit dat huis moet redden...

ben er inmiddels achter dat je via de achterkant naar binnen kan, dan wat kerels doodschieten, thompson pakken, health pakken, naar beneden.

maar dan die kamer, als ik voor de deuropening sta word ik al doodgeschoten...

en zoveel kogels heb ik ook weer niet

any tips?
De eerste 1, 2 of 3 mannetjes een voor een opwachten bij de trap en dan neerschieten (ook hun guns pakken uiteraard). Pas op, boven in de plee zit er ook eentje die ze te hulp schiet, maak hem ook af, heb je ook meteen een extra gun.
Daarna die in de bar afschieten. Eerst die achter de pool tafel, dan de rest. Goed de opzij-stap/rol functie gebruiken. Is opzich niet zo moeilijk.

Oppassen aan het einde wordt je nadat je iedereen hebt gedood nog neergeslagen door een andere gast die daarna mteeen begint te schieten. Hou hier rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Ik ben nu op het vliegveld en moet de accountant koud maken :) Alleen hij heeft iets van 10/15 bodyguards met tommyguns :/ Maja het gaat me wel lukke ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
A1ex, gewoon van grote afstand met de een tommygun ze wegsnipen gaat prima. Of je pakt natuurlijk die flatbed die op het vliegveld zelf rondrijdt, en gebruikt dat als wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Hm..

Hoe kom ik nou weer uit me auto?
Rechter Shift doet hier niet veel..

Dat is bij 03-03 Waarbij je autoz moet opblazen, alleen heb ik die security guy (die daar stond te w88) d00d gereden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht eens even hebben jullie mafia al?
jooh dat wil ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:34:
wacht eens even hebben jullie mafia al?
jooh dat wil ik ook :(
Tjah.. wij wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

AMDFreak schreef op 30 augustus 2002 @ 17:33:
Hm..

Hoe kom ik nou weer uit me auto?
Rechter Shift doet hier niet veel..

Dat is bij 03-03 Waarbij je autoz moet opblazen, alleen heb ik die security guy (die daar stond te w88) d00d gereden!
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 19:16
pre order uit de us natuurlijk, allemaal die hards hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 17:06
salvador4 schreef op 30 augustus 2002 @ 17:58:
[...]

pre order uit de us natuurlijk, allemaal die hards hier.
Juistem :P

Anway, ik zit nu "vast" in de parkeergarage, was net lekker een deal aan het sluiten over een goede voorraad whiskey voor de baas :P
Komen er een aantal auto's volgeladen met ventjes met tommyguns en shotguns, groot gevecht dus.. die eerste golf mannetjes overleef ik wel, maar zie dan maar eens uit die parkeergarage te komen :( zonder uncle sam en paulie doodgaan ook nog es.. en m'n computer trekt dat stuk niet echt, met 5fps speelt dat niet zo lekker... :(
tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Xtuv schreef op 30 augustus 2002 @ 18:12:
[...]

Anway, ik zit nu "vast" in de parkeergarage, was net lekker een deal aan het sluiten over een goede voorraad whiskey voor de baas :P
Komen er een aantal auto's volgeladen met ventjes met tommyguns en shotguns, groot gevecht dus.. die eerste golf mannetjes overleef ik wel, maar zie dan maar eens uit die parkeergarage te komen :( zonder uncle sam en paulie doodgaan ook nog es.. en m'n computer trekt dat stuk niet echt, met 5fps speelt dat niet zo lekker... :(
tips?
Niet via de trap gaan :+
Ik heb het na een paar keer proberen gehaald, vraag niet hoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Laatst online: 03-07 16:45
Xtuv schreef op 30 augustus 2002 @ 18:12:
[...]

tips?
Naar beneden via de ramp, daar staan nog wat ventjes en ook nog een midden stuk met gaas ofzo, daar is ook nog health te krijgen.

Anyway, ik moet nu Sergio Morello opblazen, maar ik wordt telkens gepakt of sergio escaped voordat ik bij zn auto kan
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.