Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.518 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

MarElo schreef op 29 augustus 2002 @ 23:52:
Nu kom ik ook eens een keer niet verder :(
Level 07-06 : Ga je samen met Paulie stelletje tuig afranselen met je honkbal knuppel.
Dat gaat nog wel,maar als ze allemaal neer geknuppeld zijn,moet er geschoten worden op de overige op de binnenplaats en nog een paar in dat steegje.

Ik ben de tel kwijt,zovaak heb ik het al overnieuw geprobeerd :(
Iemand een tip om hier doorheen te komen ?

Wat dat betreft is het best wel jammer dat je niet ZELF tussendoor kan saven.
Bij mij gaat Paulie steeds dood. Zwaar irritant, want ik wil het werk opknappen maar hij rent steeds naar voren om de klappen op te vangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik zit nu in de kerk bij de begrafenis. Waar er 1 zo bijdehand is om mij te herkennen en vervolgens breekt de pleuris uit :P

Nou krijg ik de meeste in die kerk wel neergeknald maar dan vliegt de deur open en komt er nog een keer een zooitje naar binnen. Moet ik die ook afslachten of is er een andere manier om weg te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
IK ben NU in dat hoerenhuis waar ik die slet mot molluh ...

Maar hoe kan ik dta het beste aan pakken want als ik die Vent in dat witte pak mol ben ik gelijk dood :(

ikw eet waar die hoer zit en ook dta ik de sleutel moet pakken voor die kamer te openen :)

Mar er lopen te veel van die BAD man rond :(

Hoe kan ik het beste die level door lopen ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
keldon schreef op 30 augustus 2002 @ 18:42:
Ik zit nu in de kerk bij de begrafenis. Waar er 1 zo bijdehand is om mij te herkennen en vervolgens breekt de pleuris uit :P

Nou krijg ik de meeste in die kerk wel neergeknald maar dan vliegt de deur open en komt er nog een keer een zooitje naar binnen. Moet ik die ook afslachten of is er een andere manier om weg te komen?
Afslachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

heel veel schieten :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06
Blackhole schreef op 30 augustus 2002 @ 18:48:
IK ben NU in dat hoerenhuis waar ik die slet mot molluh ...

Maar hoe kan ik dta het beste aan pakken want als ik die Vent in dat witte pak mol ben ik gelijk dood :(

ikw eet waar die hoer zit en ook dta ik de sleutel moet pakken voor die kamer te openen :)

Mar er lopen te veel van die BAD man rond :(

Hoe kan ik het beste die level door lopen ..
Eerst naar de kamer met die hoer, ff praten,
Dan naar beneden. Als je beneden in de hal bent en dan naar rechts gaat en dan die gang in daar, 1e deur links dan heb je een ijzeren trap. Ik heb het zo gedaan, alle deuren daar open gezet (niet heel belangrijk)
De man in het wittepak afgeschoten, meteen naar die trap rennen beetje om je heen schieten, daar omhoog gaan, bij de directors office even in die gang daar achter zitten, daar zit ergens een mannetje met een shotgun. Knal die af en pak z'n shotgun, de andere mannetjes komen nu ook allemaal om het hoekje kijken :P
Blamblam! daar is snel een einde aan gemaakt :D
Dan naar beneden, op de trap staan nog 1 of 2 mannetjes mischien, sleutels pakken en weer naar boven het kantoor opblazen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hebben jullie voor systemen ongeveer? bij mij stoptie na 1 min. en herstart mn pc automatisch. ik speel op 512x384 alles laag (16 bit, no aa, 60 hz, low detail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik ben bij de "whore"missie. ik moet via de daken onsnappen maar tis vet moeilijk er zijn iets van 30 jutten.

Iemand die level al voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
FMS schreef op 30 augustus 2002 @ 20:54:
Ik ben bij de “The whore” missie. ik moet via de daken onsnappen maar tis vet moeilijk er zijn iets van 30 jutten.

Iemand die level al voorbij?
Ja is nie zo moeilijk hoor, telkens ff die cops opwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Laatst online: 08-09 10:09

Houston3

ole

Ik moet nu racen, maar ik kan die foking race niet winnen :(. Racen is errug moeilijk, net 4 ronde voorop gelegen, ga ik iets te wijd de bocht uit, BOEM, laatste :(

ff oefenen dus nog :)
tip: als je bij een stukje komt waar je eerst naar beneden rijdt en dan een stkje naar links moet duw dan de andere auto's van de weg aan de rechterkant dan verongelukken ze ne kunnen ze niet meer racen :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

AMDFreak schreef op 30 augustus 2002 @ 17:33:
Hm..

Hoe kom ik nou weer uit me auto?
Rechter Shift doet hier niet veel..

Dat is bij 03-03 Waarbij je autoz moet opblazen, alleen heb ik die security guy (die daar stond te w88) d00d gereden!
Nobody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Potverju, ik zit nu al vrij ver in een misse genaamd "A Trip To The Country" (die met die "canadian whiskey") en nu moet ik met mijn auto naar een 'haven' :? rijden in hoboken, ik kom net dat spoor over en zie verderop 2 rooie deuren die opengaan, ik ga er in, het volgende level wordt geladen.
dan is er ergens op 3/4 van het laden heel veel schijfactiviteit en het balkje loopt niet meer verder, dan crasht ie terug naar windows.

iemand meer met dit probleem?

ik heb een Geforce 4 4400 met detonators 30.nogwat de rest staat in me sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
je kan alleen uitstappen als je helemaal stil staat, dus als er een ! zichtbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Klopt 't dat je bij Free Ride je auto niet uit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Shock3r schreef op 31 augustus 2002 @ 10:07:
Klopt 't dat je bij Free Ride je auto niet uit kan?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je kan wel je auto uit, lukte mij ook in de 10 sec dat het spel draaide :(, maar dan moet je 2x op je actie knop drukken, hij zet bij de eerste keer zn motor uit en bij de 2e keer gaat hij eruit.

Maandag eerst maar es een ti4200 halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
CU2morO schreef op 30 augustus 2002 @ 23:09:
Potverju, ik zit nu al vrij ver in een misse genaamd "A Trip To The Country" (die met die "canadian whiskey") en nu moet ik met mijn auto naar een 'haven' :? rijden in hoboken, ik kom net dat spoor over en zie verderop 2 rooie deuren die opengaan, ik ga er in, het volgende level wordt geladen.
dan is er ergens op 3/4 van het laden heel veel schijfactiviteit en het balkje loopt niet meer verder, dan crasht ie terug naar windows.

iemand meer met dit probleem?

ik heb een Geforce 4 4400 met detonators 30.nogwat de rest staat in me sig
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in missie "a routine job" (of zo iets) en als ik dan naar de laatste hotel ga (buiten de stad) dan crashed die weer naar de desktop. Ik krijg het wanneer je die loading schermpje krijg :( heb dit nu al 4x geprobeerd. Weet iemand hoe dit kan, want ik wil verder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Volgens mij stond het al in het vorige (gesloten) mafia vragen topic maar ik zag er geen antwoord bij staan en hier kon ik het ook niet vinden.... maar hoe kan ik tanken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 12:16:
ik heb in missie "a routine job" (of zo iets) en als ik dan naar de laatste hotel ga (buiten de stad) dan crashed die weer naar de desktop. Ik krijg het wanneer je die loading schermpje krijg :( heb dit nu al 4x geprobeerd. Weet iemand hoe dit kan, want ik wil verder :'(
zelfde probleem hier, maar ik zit een stuk verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
XoiN schreef op 31 augustus 2002 @ 12:21:
Volgens mij stond het al in het vorige (gesloten) mafia vragen topic maar ik zag er geen antwoord bij staan en hier kon ik het ook niet vinden.... maar hoe kan ik tanken }:O
Gewoon naar een benzinepomop rijden en dan op hje muisknopdrukken ,
Dan krijg je ene veaag of je wil uitstappen of wil bij vullen ..

Dus dan kies je bijvullen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archuteuthis
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-05-2009
Aargh, godverdomme ik kom dus echt niet voorbij dat racelevel :( Het lukt gewoon niet, ik heb het al heel lang geprobeerd (2uur ofzo) maar het wil maar niet lukken. Het is gewoon uber frustrerend om als tweede te eidigen met een verschil van 1.1 seconde. Of een paar meter van de finish in een slip raken :'(
Zou iemand mij een savegame van direct na de race kunnen sturen (countermania@hotmail.com) of ergens uploaden, dan kunnen we hem allemaal gebruiken :7 En zeg nou niet dat ik het zelf moet proberen want ik ben er zat van en ik heb geen zin in een GP legends imitatie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik heb wel tips voor het racen, lukte mij eerst ook niet. Race heeeeel relaxed en in de bochten niet gassen en remmen, alleen sturen. Probeer in het begin ook ff de koploper te laten crashen ofzo, helpt ook veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Na 20 missies heb ik het spel nu uitgespeeld.. zal niks van het einde verklappen behalve dat het bijzonder is :)
Het spel zelf is zeer entertainend, alleen ben je wel ERG vaak bezig met van de ene naar de andere kant van de stad rijden tussen de missies door, wat een beetje vervelend wordt na verloop van tijd. Voor de rest, topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archuteuthis
Ja maar dat heb ik ook gedaan. Het is zelfs zo dat ik gewoon tot en met de 5 4 ronde op kop lig, maar dan maak ik een fout of dan komt die rode super auto me in een keer inhalen. Dat kan m'n zwakke hart gewoon niet mee aan :/ Dus daarom vraag ik om een savegame O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Archuteuthis schreef op 31 augustus 2002 @ 13:47:
Ja maar dat heb ik ook gedaan. Het is zelfs zo dat ik gewoon tot en met de 5 4 ronde op kop lig, maar dan maak ik een fout of dan komt die rode super auto me in een keer inhalen. Dat kan m'n zwakke hart gewoon niet mee aan :/ Dus daarom vraag ik om een savegame O-)
Savegame direct na de race
Hmm, ben nu bij missie 16, wordt idd wel moe van die gigantische stad. Kan je wel hard gaan rijden, maarja, achtervolgt de politie je weer enz enz :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Archuteuthis schreef op 31 augustus 2002 @ 13:47:
Dat is raar want ik heb hem in 3 keer gehaald ..
want het is heel makkelijk :)

tips voor de race

1) Ga na de start gelijk rechts rijden.
2) Ga bij de eerste bocht binnen door .
Of als het niet gaat, buiten om dan maar
3) Niet remmem meer je gas las laten .
4) Neem dat S bochtje zonder teremmen dan win je veel op die andere rijders .
maar rijd je eenmaal voor aan .. neem de bochten rustig , dus optijd remmen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archuteuthis
He man, bedankt voor de save :> , maar hij is niet direct na de race, er zit nog wat tussen. Ik wil niet ondankbaar klnken ofzo maar zou je een savegame van iets eerder willen posten. Nogmaals, bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
je kan in het opties menu toch de (gemiste) filmpjes terug zien? probeer dat dan?

[ Voor 0% gewijzigd door CU2morO op 31-08-2002 14:10 . Reden: tiepvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Waarom heeft iedereen zo gigantisch veel probleem met die simpele race?

Ik snap dat echt niet hoor, binnen 2 keer had ik hem en dat was omdat ik de eerste keer van de baan afgeduwd werd en over de kop ging :(

Zo moeilijk is het toch niet, of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Archuteuthis schreef op 31 augustus 2002 @ 14:02:
He man, bedankt voor de save :> , maar hij is niet direct na de race, er zit nog wat tussen. Ik wil niet ondankbaar klnken ofzo maar zou je een savegame van iets eerder willen posten. Nogmaals, bedankt :*)
Ik heb geen eerdere save van na de race...

En ik snap zelf ook echt niet dat die race zo moeilijk is, zoals ik al zei na de eerste bocht gewoon op kop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
CU2morO schreef op 31 augustus 2002 @ 14:06:
je kan in het opties menu toch de (gemiste) filmpjes terug zien? probeer dat dan?
Waar dan .. want ik kan het niet vinden en vind hetvwel leuk om ze even terug tezien ..
Maar volgens mij hebben ze die Option niet in gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
keldon schreef op 31 augustus 2002 @ 14:17:

Ik snap dat echt niet hoor, binnen 2 keer had ik hem en dat was omdat ik de eerste keer van de baan afgeduwd werd en over de kop ging :(

Zo moeilijk is het toch niet, of mis ik wat?
Idd, ik had 'm na 1x al gewonnen.. maar ik ben wel 5x uit de bocht gevlogen ofzo :D
De laatste ronde heb ik gewoon die voorste laten crashen :P toen was het niet zo lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
keldon schreef op 31 augustus 2002 @ 14:17:

Same here, ik denk dat iedereen het zo moeilijk vind omdat mensen die gewoonlijk dit soort (actie)spellen spelen, heel weinig racegames spelen. Voor mij was dit daarom ook een eitje :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook redelijk weinig problemen met die race :)

gewoon een stuk of 9 keer geprobeerd, als je eenmaal de besturing doorhebt & de baan een beetje, dan win je zo

-> gas los bij bochten, niet remmen (behalve de 1e na start finish en die na de chicane dan, daar moet je wel remmen )

-> niet veel gas geven tijdens het sturen

-> chicane volgas nemen (lukt trouwens alleen goed als er niemand voor je rijdt, anders rij je op ze in :X :/ )

-> rechte stuk start/finish pas laat gaan remmen

dan bouw je op de stukken start/finish & chicane een voorsprong op die zo groot is dat ze je niet meer in kunnen halen in de bochten enzo , die ik nog steeds niet net zo snel als hun neem :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
HHMM, ik zit nu op de boot en moet de councilor afknallen. ik moet een gun uit een plee hokje halen maar die zit dicht. op een ander pleehokje vind ik wel een emmertje. nou scijnt de captin de key te hebben van de plee. maar ik heb geen idee wie de captin iz. en hoe je de sleutel moet krijgen zonder al te veel stennis te schoppen (ik heb ham al wel 2 x gevonden na dat ik bijna alle gaurds had afgeknald)....................HELP! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Fuzzems, niet de captain maar een van de matrozen heeft de sleutel, degene met het gestreepte shirt.. Deze moet je 2 keer erom vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
Spank you SO much :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK zit vast bij die boerderij waar ik die whiskey moet halen :(

wat moet ik daar doen als die gast op je knallen ..

Want het zijn er veeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Blackhole schreef op 31 augustus 2002 @ 15:05:
IK zit vast bij die boerderij waar ik die whiskey moet halen :(

wat moet ik daar doen als die gast op je knallen ..

Want het zijn er veeel
Klopt, gewoon zo veel spelen totdat je precies weet waar ze zitten...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

ik zit vast op het dak potverdorie :/ overal die klote agenten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
bij mij crashte hij bij die wishkey missie, heb jij hem ook van fairlight en gaf het bij jou geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Houston3 schreef op 31 augustus 2002 @ 15:43:
ik zit vast op het dak potverdorie :/ overal die klote agenten :/
die moet je opwachten totdat ze een groepje vormen, dan genadeloos afslachten met je dubbelloops shotgun >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
CU2morO schreef op 31 augustus 2002 @ 15:46:
bij mij crashte hij bij die wishkey missie, heb jij hem ook van fairlight en gaf het bij jou geen problemen?
Bij mij niet iig, en ik heb de flt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Xtuv schreef op 31 augustus 2002 @ 16:09:
[...]

Bij mij niet iig, en ik heb de flt ja.
wat adviseer je me? :)

welke windows heb je? welke detonators/vga kaart? draai jij een cd of heb je hem gemount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
nou hij doet het dus weer :S

heeft iemand een savegame van 09-03 ? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ben net aangenomen (na taxi missies + rennen na die kroeg) bij de mafia, 1e missie, ik zie en ventje staan bij die 3 auto's, rij dat ventje over, wat moet ik met die molotov cocktails doen? ik blaas een auto op, stormen die mafia gasten op me af met guns, sla ik ze helemaal gek met honkbal knuppel, alleen ze gaan niet dood. Als ik in het echt iemand op z'n bek ros met een honkbalknuppel sta je niet meer op denk ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

der is geen andere versie dan die van flt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

RedHat schreef op 31 augustus 2002 @ 17:56:
Ik ben net aangenomen (na taxi missies + rennen na die kroeg) bij de mafia, 1e missie, ik zie en ventje staan bij die 3 auto's, rij dat ventje over, wat moet ik met die molotov cocktails doen? ik blaas een auto op, stormen die mafia gasten op me af met guns, sla ik ze helemaal gek met honkbal knuppel, alleen ze gaan niet dood. Als ik in het echt iemand op z'n bek ros met een honkbalknuppel sta je niet meer op denk ik :X
ga achterlangs stap uit de auto mol die dude van achteren mep die auto's kapot pleur er 2 molotov cocktails op en peer m weer :]

p.s. met ''u'' kan je uit de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
whu zal wel een probleem of bugje zijn. Ik heb alle luitjes afgeschoten op dat vliegveld, ik sta naast frank, maar er gebeurt niets :?

wat is de bedoeling, hij staat achter die garages, naast twee autos..

overniew doen maar ??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
waar kan ik savegames downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
p.s. met ''u'' kan je uit de auto
Hier met R :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Laatst online: 22:43

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik ben bij 15-7 geloof ik, 'Railway Crossing'. Maar die gast is echt te snel gewoon, ik krijg ehm echt niet dood... :( :( >(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Laatst online: 28-08 14:17
wat moet eigenlijk doen bij die missie waarbij je een bom onder de andere mafiabaas zijn auto moet plakken, want ik heb dat menneke met verdreven die de w8 stond te houden (na veel slaan) want schieten en overrijden is opeens die baas gevlucht. En als ik langs die auto rondjes loopt (drukent op rechtemuis knop) gebeurt er niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijg ik hem niet geinst, ik mag geen setup kiezen of instaleren iemand de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
XdesipleX schreef op 31 augustus 2002 @ 19:25:
wat moet eigenlijk doen bij die missie waarbij je een bom onder de andere mafiabaas zijn auto moet plakken, want ik heb dat menneke met verdreven die de w8 stond te houden (na veel slaan) want schieten en overrijden is opeens die baas gevlucht. En als ik langs die auto rondjes loopt (drukent op rechtemuis knop) gebeurt er niks :?
gewoon ff w88 met actie ondernemen al;s je aan komt
die kerel gaat vanzelf naar binnen, dan kun je naar de auto lopen en de bom plaatsen :) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
Fuzzems schreef op 31 augustus 2002 @ 19:28:
[...]

gewoon ff w88 met actie ondernemen al;s je aan komt
die kerel gaat vanzelf naar binnen, dan kun je naar de auto lopen en de bom plaatsen :) suc6
thanx

(ben dus ongeduldig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Waar kan ik savegames downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Asphyxion schreef op 31 augustus 2002 @ 19:06:
Ik ben bij 15-7 geloof ik, 'Railway Crossing'. Maar die gast is echt te snel gewoon, ik krijg ehm echt niet dood... :( :( >(
Je hoeft hem alleen maar te achtervolgen :)

/edit
Ik kan wel aan mijn savegames online gooien, tot level 18 ofzo, is 6MB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Ultra schreef op 31 augustus 2002 @ 19:49:
[...]

/edit
ik wil alleen savegame 09-03 (dus dat je net in die hoboken haven aankomt, vanaf daar)
als je die zou kunnen mailen naar chrisdekker@wxs.nl... graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ultra schreef op 31 augustus 2002 @ 19:49:
[...]

/edit
Lijkt me een strak plan :)

Please :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Mafia savegames t/m 18 :)
Ze hebben geen handige naam, dus zet ik ze niet apart online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
arg, kweet echt niet meer wat ik moet doen bij die haven. Ik weet dat ik die broer van die mafia gast moet vinden en afknallen maar waar ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Fuzzems schreef op 31 augustus 2002 @ 22:08:
arg, kweet echt niet meer wat ik moet doen bij die haven. Ik weet dat ik die broer van die mafia gast moet vinden en afknallen maar waar ????
Er staat ergens een mooi bakkie voor een loods, daar zit hij. De deur krijg je niet zomaar open, maar er loopt wel een spoorlijn, hint hint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
hmm, ik zat wel op het goede pad dus..........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
Oh bij mij was die stoomboot zeer vaag, ik had maar een bewaker met een emmer op zn harses geslagen maar dat hielp nie echt, dus heb ik hem maar neergeslagen, daarna gewoon alle guards vermoord en toen paar schoten door de deur heen en toen had ik um gehaald :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
ARG. de wissels weken igg, ook ben ik handgranaatjes tegen gekomen. maar de trein/wagos starten of duwen lukt niet echt ..........................................help :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
Fuzzems schreef op 31 augustus 2002 @ 23:57:
ARG. de wissels weken igg, ook ben ik handgranaatjes tegen gekomen. maar de trein/wagos starten of duwen lukt niet echt ..........................................help :/
ik zit er ook vast na een 30 min had ik het bekeken met rondrennen en kijken wat je er kan doen.(nix gevonden btw)

ik had gvd nog 85 healt (zonder die 2 medie dingen te pakken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
2!!!!, ik heb de vervelde gewoonte iedereen in dat level neer te knallen en vervolgens me zelf op te laten blazen of dood te laten vallen omdat ik nog maar z weinig health heb.
waar ligt die 2e medikit (1 hangt aan de muur in een kamertje van een loods)?????? momenteel ben ik ff uit het spel ge-alt-tabt (ik heb nog 8 healt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
WOEI!!! er ligt blijkbaar nog een heel klein obstakeltje voor die wagons, die ik tot nu toe over het hoofd had gezien
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

qweet iemand waar je health tevoorschijn kan toveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
Houston3 schreef op 01 september 2002 @ 00:16:
qweet iemand waar je health tevoorschijn kan toveren ?
joepie gevonden! in hetena laatste huisje, waar die sniper zit. daar moet je naar binnen en ff rond gaan koekeloeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zit dus vast in 07-06, waarbij je als eerst met een honkbal knuppel 4 man moet zien d00d te meppe samen met paulie.. :)

Maarja.. dan heb ik ze gekilt :p maar dan heb ik nog maar 40 healt over..
Dan loop je zeg maar naar die gun gedeelte (waar dus flink geschoten wordt). En daar ga ik constant d00d :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon beter leren richten en rustig schieten. Zoek ook dekking, kom er even uit om te vuren en trek je dan weer terug. En kijk goed rond je heen om te zien waar iedereen is. En gebruik ook de buk-toets, is heel erg handig.
Dit is niet zomaar een niet nadenken en schieten spel. Denk goed na en richt goed.
Good luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

ik bedoelde dus of je ergens in het hele lvl health kan halen want ik moet nu een of andere dude ene lesje leren maar met 1 hp werkt dat niet echt lekker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houston3 schreef op 01 september 2002 @ 01:21:
ik bedoelde dus of je ergens in het hele lvl health kan halen want ik moet nu een of andere dude ene lesje leren maar met 1 hp werkt dat niet echt lekker :/
ziekenhuis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
XdesipleX schreef op 01 september 2002 @ 00:09:
[...]

ik zit er ook vast na een 30 min had ik het bekeken met rondrennen en kijken wat je er kan doen.(nix gevonden btw)

ik had gvd nog 85 healt (zonder die 2 medie dingen te pakken,
Op die eerste oplegger met olie tanks zit een stop voor die wielen, bij die eerste trein wagon kan je die weghalen :) Wel even de wissels goedzetten ofcorz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Laatst online: 22:43

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik ben naar Lucas gegaan na het treinstation. Dan moet ik die gewonde helpen, maar hoe krijg ik die in een auto? Ik moet toch niet eerst een ziekenwagen stelen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
04-04 ordinary routine - Get Him!

Daar ben ik nu, wat moet ik doen? ik heb net ff geprobeerd, heb kwartier achter hem aangereden, (bij dat motel, pakt die gast het geld, en rijd er vandoor), moet ik hem neerschieten uit de auto? zoja hoe? Ik weet het niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

RedHat schreef op 01 september 2002 @ 12:48:
04-04 ordinary routine - Get Him!

Daar ben ik nu, wat moet ik doen? ik heb net ff geprobeerd, heb kwartier achter hem aangereden, (bij dat motel, pakt die gast het geld, en rijd er vandoor), moet ik hem neerschieten uit de auto? zoja hoe? Ik weet het niet meer :'(
klem rijden(ik deed dat in de tunnel).. hij stapt uit jij pakt je gun en blam blam blam *dood* :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Asphyxion schreef op 01 september 2002 @ 04:07:
Ik ben naar Lucas gegaan na het treinstation. Dan moet ik die gewonde helpen, maar hoe krijg ik die in een auto? Ik moet toch niet eerst een ziekenwagen stelen oid?
Nee, je praat tegen die andere gast en dan stappen ze allebei in (al duurt het bij de gewonde wel wat langer :)
Een auto met meer dan 2 stoelen is natuurlijk wel handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK sta in de achter tuin van die Filla , maar ik wordt steeds dood geschoten :(

wat kan ik hier het beste doen ..

IK zit dus met die Hulpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dudes hoe krijg ik die bom onder de auto van het broertje van marrelo ??
die kerel zit de hele tijd te kijken, kan em nie neerknallen want dan roept marrelo's broertje en peert ie em :(

hellup please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 01 september 2002 @ 13:29:

Heel hard rennen wil ook wel gewoon lukken :) of die auto jatten die er staat das ook leuk :P
(die auto kan kees open breken)

Good Luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Blackhole, tegen je hulpje praten zodat ie blijft wachten, en dan de tuinbewakers stil benaderen van achteren en ze met je honkbalknuppel tegen de vlakte werken.

LooneyD : Gewoon aan de overkant van de straat parkeren en blijven wachten. Na een minuut ofzo verdwijnt de bewaker naar binnen en kan jij de bom plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Blackhole schreef op 01 september 2002 @ 13:29:

rechtdoor lopen, even wachten... naar links eerste rechts en dan zit je bij de zijdeur zonder iemand af te slachten :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 21:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik zit nu in die parkeer garage maar mijn 2 hulpkes worden steeds kapotgeschoten (ze doen een beetje dom -_-). Iemand tips?

/edit
En voor die villa, wat eendje zegt maar dan gebukt :) En in de villa gewoon gebukt lopen, lichten niet aan zetten. Kluis kraken en dan gelijk door zijn deur die uitkomt in een trappenhuis (zit vlakbij). Deur door, negerin neerknuppelen, door de voordeur naar buiten en dan die witte slee jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Koetjeboe schreef op 01 september 2002 @ 13:38:
Ik zit nu in die parkeer garage maar mijn 2 hulpkes worden steeds kapotgeschoten (ze doen een beetje dom -_-). Iemand tips?
zoals bij alle hulpjes gaan dood tips.. schiet de ventjes sneller neer dan dat ze jouw mannetjes af kunnen knallen

sim-pel

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok.. le moi moet nu die uitsmijter bewerken maar ik heb nog maar 2 health.... waar kan ik die bijvullen in de stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

in het ziekenhuis schijnbaar maar waar is het ziekenhuis :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Houston3 schreef op 01 september 2002 @ 14:18:
in het ziekenhuis schijnbaar maar waar is het ziekenhuis :S
Bovenin Newark, geen idee of je daar echt je health kan bijvullen :)
Anders gewoon een savegamepje terug laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Wie kan me helpen? Ik mot nu dus in dat steegje een paar gasten afranselen en later afslachten met de gun. Het prob is dat die gay van een Paulie nix doet en mij alles laat doen. Dus als ik de eerste 3 gasten heb doodgeschoten staat er een heel bijdehand in t steegje op zun hurken verderop. Dan een gast in t blauw. Die overgins heel goed kan schieten :( En dan nog eens 3 gasten! Dat is toch niet te doen als Paulie niet mee doet :(

Wie heeft er een savegame voor me vlak NA dit klotestuk. Dus niet een paar missies verder maar vlak na! Tips/Hints zijn ook welkom! :P

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK zit nu bij BIG DEAL in die garage ....
Maar wordt daar helemaal els een zeef geschoten :(

Maar die andere is ook gelijk dood :)

Maar daar komik wel uit ..
Maar ik heb een andere vraag weet iemand al hoeveel levels er zijn en hoe ver ik nog ,moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Hoe schud je de politie af???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 01 september 2002 @ 14:27:
Wie kan me helpen? Ik mot nu dus in dat steegje een paar gasten afranselen en later afslachten met de gun. Het prob is dat die gay van een Paulie nix doet en mij alles laat doen. Dus als ik de eerste 3 gasten heb doodgeschoten staat er een heel bijdehand in t steegje op zun hurken verderop. Dan een gast in t blauw. Die overgins heel goed kan schieten :( En dan nog eens 3 gasten! Dat is toch niet te doen als Paulie niet mee doet :(

Wie heeft er een savegame voor me vlak NA dit klotestuk. Dus niet een paar missies verder maar vlak na! Tips/Hints zijn ook welkom! :P
Wil je misschien van Paulie ruilen? Die van mij wil persé kogels opvangen :(
Zou op zich niet zo erg zijn, maar zonder Paulie is et mission failed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ik ben in Missie 19, met Paulie een bankje aan het overvallen :Y) :D
Geen probleem, ik schiet de bewakers dood, ga naar boven naar de manager, pak z'n sleutel en ga naar beneden naar de Safe. Daar zijn 2 ijzeren hekken, die allebij niet opengaan.. :(
Via een andere gang kan ik wel ergens anders komen, daar is nog een kamer waarboven ook ziets van Deposit staat, zit 1 mannetje in, kan je nix mee (behalve afschieten :P) en verder kun je ook nix in die kamer.
Hoe kom ik bij de kluis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Voor de mensen die vast zitten in de steegjes missie:
Zodra je moet gaan schieten de hele tijd gehurkt gaan zitten en om de hoekjes kijken zonder jezelf te laten zien, dan even naar links/rechts schuiven, schoten lossen en terug, Je kan daar min of meer ongedeerd uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op 01 september 2002 @ 16:53:
Voor de mensen die vast zitten in de steegjes missie:
Zodra je moet gaan schieten de hele tijd gehurkt gaan zitten en om de hoekjes kijken zonder jezelf te laten zien, dan even naar links/rechts schuiven, schoten lossen en terug, Je kan daar min of meer ongedeerd uitkomen :)
Dank u voor de tip :)
offtopic:
De link in je sig werkt niet, wachtwoord nodig
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.