Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.511 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Xtuv schreef op 01 september 2002 @ 16:52:
Ik ben in Missie 19, met Paulie een bankje aan het overvallen :Y) :D
Geen probleem, ik schiet de bewakers dood, ga naar boven naar de manager, pak z'n sleutel en ga naar beneden naar de Safe. Daar zijn 2 ijzeren hekken, die allebij niet opengaan.. :(
Via een andere gang kan ik wel ergens anders komen, daar is nog een kamer waarboven ook ziets van Deposit staat, zit 1 mannetje in, kan je nix mee (behalve afschieten :P) en verder kun je ook nix in die kamer.
Hoe kom ik bij de kluis :?
Zou je de andere sleutel niet meenemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:06

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:32:
Dudes hoe krijg ik die bom onder de auto van het broertje van marrelo ??
die kerel zit de hele tijd te kijken, kan em nie neerknallen want dan roept marrelo's broertje en peert ie em :(

hellup please
je loopt naar die dude die daar staat toe en gebruikt een paar keer de 'use' knop, bij mij liepie toen naar binnen, loop jij naar de auto en doe je de 'use' knop (als dit nie werkt, moet je gewoon ff w88 tot die dude naar binnen gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01
Ultra schreef op 01 september 2002 @ 17:17:
[...]

Zou je de andere sleutel niet meenemen :+
Tnx voor de hint... ik dacht al mischien is er een andere ofzo? nog es zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 17:04:
[...]

Dank u voor de tip :)
offtopic:
De link in je sig werkt niet, wachtwoord nodig
ja shit, barrysworld is opgehouden met hosten :( ff eruit halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 19:47
Ik heb dat spel nu ook, maar zit nog in het begin bij die taximissie zegmaar. Hoeveel van die gasten moet je eigenlijk rondrijden? Ik heb er nu al 4 gedaan, begin het beetje saai te vinden steeds voor taxi te spelen :O
Hoevaak moet je dat nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 11:18
ubermaestro schreef op 01 september 2002 @ 03:20:
[...]

Op die eerste oplegger met olie tanks zit een stop voor die wielen, bij die eerste trein wagon kan je die weghalen :) Wel even de wissels goedzetten ofcorz
Mja en dan? Hij maakt een deukje in die loodsdeur .. maar opblazen lukt niet (iig niet met 3 granaten) en toen ik daarna de tweede wagon er ook op liet knallen was ineens de missie failed .. ik had m'n kans gemist in Sergio's hideout te komen! Kon ik weer opnieuw die hele haven gaan afschieten .. ;(
Moet ik toch meer firepower in de strijd gooien om de wagon op te blazen, of moet ik iets doen met die locomotief aan het begin? Plz help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
RooT schreef op 01 september 2002 @ 17:44:
Ik heb dat spel nu ook, maar zit nog in het begin bij die taximissie zegmaar. Hoeveel van die gasten moet je eigenlijk rondrijden? Ik heb er nu al 4 gedaan, begin het beetje saai te vinden steeds voor taxi te spelen :O
Hoevaak moet je dat nog doen?
Je moet er 5 dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Frggl schreef op 01 september 2002 @ 17:48:
[...]

Mja en dan? Hij maakt een deukje in die loodsdeur .. maar opblazen lukt niet (iig niet met 3 granaten) en toen ik daarna de tweede wagon er ook op liet knallen was ineens de missie failed .. ik had m'n kans gemist in Sergio's hideout te komen! Kon ik weer opnieuw die hele haven gaan afschieten .. ;(
Moet ik toch meer firepower in de strijd gooien om de wagon op te blazen, of moet ik iets doen met die locomotief aan het begin? Plz help!
Gewoon naar de wagon toelopen... dan gaat 't vanzelf verder (filmpje)
Dan kan je dus in de loods komen. Ik had het daar nogal lastig mee, allemaal mannetjes met shotguns daarbinnen.. gelukkig word daar wel gesaved :)
Maar ik heb gewoon een truck gepakt en ben recht die loods in gereden, over een mannetje heen en opeens was de missie afgelopen, het was Sergio himself dus :P (zwart pakje)

BTW hoe kom jij aan granaten?? die heb ik nog helemaal niet gehad en ben al bij missie 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Xtuv schreef op 01 september 2002 @ 17:54:
[...]

Gewoon naar de wagon toelopen... dan gaat 't vanzelf verder (filmpje)
Dan kan je dus in de loods komen. Ik had het daar nogal lastig mee, allemaal mannetjes met shotguns daarbinnen.. gelukkig word daar wel gesaved :)
Maar ik heb gewoon een truck gepakt en ben recht die loods in gereden, over een mannetje heen en opeens was de missie afgelopen, het was Sergio himself dus :P (zwart pakje)

BTW hoe kom jij aan granaten?? die heb ik nog helemaal niet gehad en ben al bij missie 19.
Vreemd, toen ik naar de wagon liep gebeurde er niks :|
Nog maar eens proberen dan .. *zucht* :) Thx iig!

Granaten kan je pakken uit een doos in dezelfde missie, staat naast de locomotief! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-07 21:51
Dat racen is echt irritant, als je 1 lap kan volhouden is al SUPREME, maar 5 laps, tering, ik hou nog geneens 1 lap vol, jammer dat zoiets terug moet komen in zo'n game vind ik, maajra, 't moet maar, ik heb net +/- 100 pogingen gedaan, 0 gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Thx Xtuv, ben er voorbij! :)
RedHat schreef op 01 september 2002 @ 18:47:
Dat racen is echt irritant, als je 1 lap kan volhouden is al SUPREME, maar 5 laps, tering, ik hou nog geneens 1 lap vol, jammer dat zoiets terug moet komen in zo'n game vind ik, maajra, 't moet maar, ik heb net +/- 100 pogingen gedaan, 0 gelukt :(
Sja zonder racegame-ervaring is 't best lastig .. probeer bochten ruim te nemen en langzaam in te sturen, zodat je niet spint. Je rijdt harder dan de tegenstanders, dus met 1, 2, of zelfs 3 keer spinnen kan je het nog best halen.
Pak de chicane (aan het eind van dat aflopende stuk) in een rechte lijn, dan win je heel veel tijd. Wel flink remmen bij de 2e bocht daarna!

[opschep-mode] ik had 'm 2e keer dat ik het probeerde gewonnen :) [/opschep mode]
Maar toen ik het voor een huisgenoot ook 'ff' moest halen was ik ook een keer of 6 bezig .. toch wel pittig/frustrerend soms.

Ben zelfs 1x met EXACT dezelfde tijd gefinisht als een ander (op de duizendste!) en ik was 2e .. :) Helaas geen screenie van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kom ik niet door dat restaurant? ik moet manager killen en zn office opblazen, maar dat lukt dus niet :( iemand tips? in welke volgord bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-07 16:23
Hmm...'t spel hing net en na opnieuw opstarten, gaat 't steeds minimaliseren, iemand een oplossing?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Thansk, ja dat racen is wel leuk, maar heel erg frustrerend als je het niet red :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 19:07:
waarom kom ik niet door dat restaurant? ik moet manager killen en zn office opblazen, maar dat lukt dus niet :( iemand tips? in welke volgord bijvoorbeeld
Ik heb het zo gedaan: eerst naar die hoer/filpje kijken, dan helemaal naar boven. Daar is z'n office. Kill het ventje dat boven in de lobby op de bank zit, en wacht op de manager en z'n maten. Laat de manager zijn office inrennen, en schiet hem dan dood. Ga dan snel naar zijn bureau en plant de explosieven. Het is niet eens nodig de guards neer te schieten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het eerste level niet eens gedaan. Mijn bijrijders zijn binnen een mum van tijd dood en mijn auto is niet snel genoeg om die anderen af te schudden.

Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frggl schreef op 01 september 2002 @ 19:47:
[...]

Ik heb het zo gedaan: eerst naar die hoer/filpje kijken, dan helemaal naar boven. Daar is z'n office. Kill het ventje dat boven in de lobby op de bank zit, en wacht op de manager en z'n maten. Laat de manager zijn office inrennen, en schiet hem dan dood. Ga dan snel naar zijn bureau en plant de explosieven. Het is niet eens nodig de guards neer te schieten! :)
fuck man, ik kan dat gewoon niet :( :( ik word altijd nog wel door iemand gekilled... en die manager gaat er ook steeds vandoor..... volgens mij moet ik wat met die sleutel doen die achter de toonbank hangt (jammer dat ik daar niet kan komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op de boot en heb die gast overhoop geschoten maar nu moet ik ontsnappen maar ik kom niet in dat kleine bootje.. hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
hier ook dat tuig afranselen, op dat pleintje: alles ok, ga je steegje, schiet een gast 8 kogels raak ofzo man, damn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 20:05:
Ik krijg het eerste level niet eens gedaan. Mijn bijrijders zijn binnen een mum van tijd dood en mijn auto is niet snel genoeg om die anderen af te schudden.

Hoe doen jullie dat?
De andere auto keihard tegen de muur drukken doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 08:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

Xtuv schreef op 01 september 2002 @ 16:52:
Ik ben in Missie 19, met Paulie een bankje aan het overvallen :Y) :D
Geen probleem, ik schiet de bewakers dood, ga naar boven naar de manager, pak z'n sleutel en ga naar beneden naar de Safe. Daar zijn 2 ijzeren hekken, die allebij niet opengaan.. :(
Via een andere gang kan ik wel ergens anders komen, daar is nog een kamer waarboven ook ziets van Deposit staat, zit 1 mannetje in, kan je nix mee (behalve afschieten :P) en verder kun je ook nix in die kamer.
Hoe kom ik bij de kluis :?
als je nou s luistert zegt die klerk.. "we only have the key to the grates (ofzo, wat dus hekken betekent) here and not the key to the vault"

dus als je nou nog s achter die gast bij het loket kijkt.. wat hangt er aan die kast.. een sleutel! :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:55

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 20:23:
Ik zit nu op de boot en heb die gast overhoop geschoten maar nu moet ik ontsnappen maar ik kom niet in dat kleine bootje.. hoe doe ik dat?
Der zit zo'n poortje in de rand. Dus gewoon met rechts dat poortje activeren :) (die gast moet dan wel echt dood zijn)
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 20:09:
[...]

fuck man, ik kan dat gewoon niet :( :( ik word altijd nog wel door iemand gekilled... en die manager gaat er ook steeds vandoor..... volgens mij moet ik wat met die sleutel doen die achter de toonbank hangt (jammer dat ik daar niet kan komen)
Simpele missie hoor :) Eerst naar dat restaurant, bambam, manager dood of rent weg (maakt niet uit). Bukken en rustig alle mennekes doodknallen. Nu naar de toonbank, loop eromheen en pak de sleutel en heal jezelf eventueel. Nu via de trappen helemaal naarboven en ondertussen die poppetjes doodknallen (dit *moet* echt niet te moeilijk zijn, later wordt het veeeeeel moeilijker). Helemaal bovenin zit rechts een kamer met 'director' ofzo erop. Die kun je nu dus in. Hier zitten 2 mennekes, de director die niks doet en een bodyguard. Maak ze beide dood. Loop nu 1 verdieping naar beneden en check alle kamers, in 1 zit dat hoertje. Naaja, weer naar boven, explosieven in die kamer planten en wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:52
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 20:05:

Hoe doen jullie dat?
zorgen dat tie naast je rijd en dat recht tegenover hem een tram of een andere auto aankomt. Gebouwen en obstakels zijn ook ok :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Hmm, weet iemand waar yellow pete's gunshop zit in de freeride mode? Volgens mij staat 'ie niet op de map :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Frggl schreef op 02 september 2002 @ 01:41:
Hmm, weet iemand waar yellow pete's gunshop zit in de freeride mode? Volgens mij staat 'ie niet op de map :/
hij zit nog steeds naast de twister....

en hij staat niet op de map nee :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat tuig afranselen , die missie werkt gewoon niet, een bug ofzo?
Ik kom met 90 hp dat steegje in, ik schiet schiet, maar dat ventje schiet door de muur heen daar mij dood met 1!!! kogel, 3x geprobeerd, 1 kogel en dood, maar ik MOET door dat steegje, dus dat lukt niet. Iemand tips? Ik wil niet cheaten, maar als dat ventje me steeds door die muur heen doodmaakt, lukt het al HELEMAAL niet. Vieze aimbotters + wallhackers :( :P

Maar echt, 90 hp nog over, en in 1 schot dood , door de muur. Dat is erg irritant, en kan dus niet gedaan worden gewoon, onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Even in een aparte reply:

De missie in dat hotel: Ga eerst dat wijf pakken, nouja pakken, je krijgt een filmpje te zien, dan kun je rustig die hotelbaas knallen, daarna moet je die hotel opblaze, hoe moet dat?
Dat wijf zit op de 2e etage te badden.

Dat is dus een goede tip.... Zo heb je die gasten nog niet achter je aan.
Daarna loop je naar die hotelbaas, en knal je hem neer, en dan snel wegrennen.
Maar hoe kan ik die documenten stelen enzo? Ik heb nu dus dat wijf omgelult dat ze weg moet gaan, hotelbaas neergeknalt, en nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op 02 september 2002 @ 11:05:

De missie in dat hotel: Ga eerst dat wijf pakken, nouja pakken, je krijgt een filmpje te zien, dan kun je rustig die hotelbaas knallen, daarna moet je die hotel opblaze, hoe moet dat?

Maar hoe kan ik die documenten stelen enzo? Ik heb nu dus dat wijf omgelult dat ze weg moet gaan, hotelbaas neergeknalt, en nu :?
Sleutel jatten achter de balie !
dan kamer zoeken (volgens mij 3e verdieping ofzo) met een rood kleedje ervoor.
daar liggen de docu's

good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:52
Ik zit nu in de missie dat ik Maria moet beschermen tegen tuig, dat tuig in elkaar beuken is geen probleem. Echter als ik m'n weg vervolg richting haar huis dan loopt het spel vast. Iemand dit al tegen gekomen en heeft er een oplossing voor? Het is kort nadat ze heeft gezegd dat Paulie zo'n grappig iemand is :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 22:13

PoweRoy

funky!

eendje schreef op 02 september 2002 @ 07:19:
[...]

hij zit nog steeds naast de twister....

en hij staat niet op de map nee :)
waar :? twister waar es dat :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb het al gered, toen ontsnappen van het dak, allemaal polities, nu zit ik met 4 hp bij die priester, damn, steeds het laatste mannetje schiet me verrot... Maarja, wat wil je met 4 hp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
RedHat schreef op 02 september 2002 @ 13:36:
Ik heb het al gered, toen ontsnappen van het dak, allemaal polities, nu zit ik met 4 hp bij die priester, damn, steeds het laatste mannetje schiet me verrot... Maarja, wat wil je met 4 hp :(
In die kerktoren zit een health dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ff proberen :)
tnx, gelukt, met 100 hp is het echt een makkie :P met 4 hp huilde ik wel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
RedHat schreef op 02 september 2002 @ 11:05:

- ga naar dat wijf toe -> filmpje ->
- ga naar de 3e verdieping
- knal die gast (met zwart pakt) neer -> pak z'n shotgun -> manager komt naar boven rennen -> doet de deur open
- schiet 'm neer
- schiet 't mannetje in de kamer neer en de rest die dan omhoog komt rennen
- papiertjes pakken van 't bureau -> filmpje -> done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

PoweRoy schreef op 02 september 2002 @ 11:28:
[...]

waar :? twister waar es dat :?
heb jij die bankjob voor paul geloof ik al gedaan? dan weet je waar die zit! (en als je er voor het eerst naar toe moet, dan krijg je gewoon zo'n compas pijltje)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik zit nu in de tuin van zo'n gozer zn villa :( daar kom ik echt niet doorheen zeg :( naja, gisteren kon ik onmogelijk langs het hotel komen (zie vorige posts) dusssss misschien morgen een stuk verder :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij dat motel waar ik de protection money op moet halen, maar hoe kom ik daar binnen :?
Snap het niet echt, ben er vandaag mee begonnen, maar goed die deuren zitten dus op slot en ik heb geen kogels mee :+
Wat nu, wil wel overnieuw beginnen, maar ik kom er niet uit, is er geen walktrough oid beschikbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
JanMaster: achterlopen, op die dozen klimmen (achter dat motel dus), en daarboven kun je verder.

Ik moet nu Frank redden, maar ik red dat steeds niet, enige keer dat k het redde kon ik um niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21
RedHat schreef op 02 september 2002 @ 19:11:
JanMaster: achterlopen, op die dozen klimmen (achter dat motel dus), en daarboven kun je verder.

Ik moet nu Frank redden, maar ik red dat steeds niet, enige keer dat k het redde kon ik um niet vinden :(
Als je achter het motel die dozen op klimt, dan moet je dus naar binnen gaan en gelijk rechts die W.c deur open doen en die vent kapot knallen dan ga je de eerste deur rechts van je' dat kamertje binnen en pak je de tommy-gun.

Ga naar beneden en knal iedereen kapot dan ga je de rechtse deur van de ' pooltafel in ' en daar zie je Frank zitten...

Volgens mij red je het zo wel... (hoop ik) :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08
is er misschien al een map van de stad?? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
_VooDooMen_ schreef op 02 september 2002 @ 19:27:
[...]

Als je achter het motel die dozen op klimt, dan moet je dus naar binnen gaan en gelijk rechts die W.c deur open doen en die vent kapot knallen dan ga je de eerste deur rechts van je' dat kamertje binnen en pak je de tommy-gun.

Ga naar beneden en knal iedereen kapot dan ga je de rechtse deur van de ' pooltafel in ' en daar zie je Frank zitten...

Volgens mij red je het zo wel... (hoop ik) :7
Dat stukje heb ik vandaag dus uitgespeeld, gelukje dat ik die tweede Tommygun effe snel pakken, want die illegale/sterke gast is vet sterk, paar kogles in z'n hoofd en hij is nog niet dood? :P Die carchase heb btw. wel iets van 7keer over moeten doen !@$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Shock3r: andere deur opengooien, daar ligt ook een tommygun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu vast in missie 10 :(

Ik moet van een bepaald persoon eerst wat boekhoudingen terughalen, en hem daarna afmaken.
(ik zeg de naam maar even niet, voor de mensen die nog niet bij missie 10 zijn ;))

Maar goed, als ik eenmaal op het vliegveld ben, en ik alle guards heb afgemaakt,
kan ik gewoon niets met die persoon.

Hij blijft maar gebukt zitten, en hij doet helemaal niets. (ook niet als ik em sla :P)

Wie weet wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Hmm ik heb 'm nu uitgespeeld (fantastisch einde trouwens! :)), maar ik kan in Free Ride nog niet alle auto's kiezen :?

Hoe unlock ik deze? Het gaat mij vooral om die Trautenberg Model J en de racewagens ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 20:22:
Ik zit nu vast in missie 10 :(

Ik moet van een bepaald persoon eerst wat boekhoudingen terughalen, en hem daarna afmaken.
(ik zeg de naam maar even niet, voor de mensen die nog niet bij missie 10 zijn ;))

Maar goed, als ik eenmaal op het vliegveld ben, en ik alle guards heb afgemaakt,
kan ik gewoon niets met die persoon.

Hij blijft maar gebukt zitten, en hij doet helemaal niets. (ook niet als ik em sla :P)

Wie weet wat ik moet doen?
Ik geloof dat dat een bug was, lees maar ff terug, iemand anders had hetzelfde probleem dacht ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Fire_Bird schreef op 02 september 2002 @ 20:05:
is er misschien al een map van de stad?? *D
Druk voor de grap eens op TAB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Frggl schreef op 02 september 2002 @ 20:33:
[...]

Doe niet zo grappig man, welk spel gebruikt TAB nou man :( ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
lama

[ Voor 0% gewijzigd door FireFoz op 02-09-2002 21:14 . Reden: lama ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
alt tab werkt hier niet btw...weet iemand waarom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
alt = registered key
tab = registered key

maakt 2 registered keys

= geen windows key meer, omdat MAFIA nu total_control heeft van die 2 toetsen, en is dus w.s. disabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Frggl schreef op 02 september 2002 @ 20:31:
Hmm ik heb 'm nu uitgespeeld (fantastisch einde trouwens! :)), maar ik kan in Free Ride nog niet alle auto's kiezen :?

Hoe unlock ik deze? Het gaat mij vooral om die Trautenberg Model J en de racewagens ..
In de extreme free ride dinges kun je bonus cars unlocken :) (keb em nu ook uitgespeeld, einde is zeker heel cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik moest *** (dom bezig sorry :) ) killen, krijg je filmpje te zien enzo, maaruh, moet ik nog veel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Laatst online: 20:08
Frggl schreef op 02 september 2002 @ 20:33:
[...]

duh, dit wist k al, maar k bedoelde eigenlijk 1 die k ff kan uitprinten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Ik zal nog even ECHT proberen uit te leggen waar Yellow Pete's Gunshop zit :)
Als je de shortcut neemt van de grote weg (oost-west) richting Hoboken (vanaf het oosten), je weet wel, die onder de trein door, kom je een kleine weg tegen (kan je ook anders op komen hoor, maar is ff voor de uitleg). Ga die rechts op, dan zie je aan de linkerkant de Twister (een danscafe ofzo). Aan de zijkant hiervan, aan de parkeerplaats, is een metalen deur. Ga die in, en voilà :) GL!

Alt-Tab werkt bij mij btw wel, maar alleen als ik iets anders in m'n taskbar open heb staan, bijv een explorervenster ofzo.
RedHat schreef op 02 september 2002 @ 23:21:
Ik moest *** killen, krijg je filmpje te zien enzo, maaruh, moet ik nog veel doen?
Er zijn in totaal 20 missies, in de savegame kan je zien waar je bent :)
Koetjeboe schreef op 02 september 2002 @ 21:50:
[...]

In de extreme free ride dinges kun je bonus cars unlocken :) (keb em nu ook uitgespeeld, einde is zeker heel cool)
Hoe unlock je die dan :? Ik wil met een racewagen door de stad scheuren! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 01:11
IK kom maar niet door die EET tent heen waar je met je baas zit te eten ..

Als ik die vent met die Tommygun over hoop knal dan heb ik die tommy wel .maar dan staan er nog een stuk of heel wat van die ventjes buiten ..

Waar kan ik die het best opwachten ..
Of hoe kan ik het beste lopen .
want of ik wordt dood geschoten of mn baas :(
Ben al 1 dag bezig met dta level en ik blijf dood gaan :(

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Blackhole schreef op 03 september 2002 @ 00:33:
IK kom maar niet door die EET tent heen waar je met je baas zit te eten ..

Als ik die vent met die Tommygun over hoop knal dan heb ik die tommy wel .maar dan staan er nog een stuk of heel wat van die ventjes buiten ..

Waar kan ik die het best opwachten ..
Of hoe kan ik het beste lopen .
want of ik wordt dood geschoten of mn baas :(
Ben al 1 dag bezig met dta level en ik blijf dood gaan :(
Pak de tommygun van dat ventje aan het eind van de steeg (zo ver was je al), en loop terug. Ga de achterdeur van het appartement naast het restaurant in. Wacht daar, een paar thugs komen aan de voorkant één voor één de deur ingelopen. Met bursten easy kills. Loop achteruit de trap op en elimineer het ventje boven.
Probeer dan de laatste paar te killen .. vanuit een raam boven, via de voordeur of via het steegje.
Gewoon bukken en goed mikken / bursten. Met headshots (steeds 1x schieten) heb je ze snel neer als je een beetje fps-ervaring hebt. Als dat niet lukt, probeer dan op het lichaam/benen van het ventje te mikken en een stuk of 4 schoten af te vuren, door de terugslag raak je ze flink.
Natuurlijk de enemies één voor één afschieten, dan wordt er het minst op je geschoten. Probeer zoveel mogelijk ook om van achter dekking te schieten, en volle dekking te hebben bij reloaden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja je kan ook gewoon achterom lopen, gun pakken, doorlopen en rustig om het hoekje mikken met "good old tom'..
deze gun werkt het best in burst of in single shots dus niet sproeien met die handel maar beheerst op die manier laat je ze allemaal poepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
RedHat schreef op 02 september 2002 @ 21:32:
alt = registered key
tab = registered key

maakt 2 registered keys

= geen windows key meer, omdat MAFIA nu total_control heeft van die 2 toetsen, en is dus w.s. disabled
ojah :D

maar als ik bijv. de windows toets gebruikt gaat ie wel terug naar windows maar als ik dan weer terug wil naar mafia knalt ie er uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Frggl schreef op 03 september 2002 @ 00:03:
Hoe unlock je die dan :? Ik wil met een racewagen door de stad scheuren! >:)
Check die gast die aan de overkant van je huis staat te zwaaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Koetjeboe schreef op 03 september 2002 @ 07:50:
[...]

Check die gast die aan de overkant van je huis staat te zwaaien :)
Ow, die schiet ik altijd af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
FireFoz schreef op 03 september 2002 @ 01:26:
[...]

ojah :D

maar als ik bijv. de windows toets gebruikt gaat ie wel terug naar windows maar als ik dan weer terug wil naar mafia knalt ie er uit :?
Hier ook, maar windows toets kun je niet disablen naar mijn weten.
Hier knalt ie er ook uit als ik naar Windows terugkeer en dan weer naar Mafia :( Loopt m'n hele Systeem vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lukt het niet om Sam uit het huis te bevrijden. KAn iemand vertellen wat je precies moet doen? Als ik ze door de ramen wil doodschieten raken mijn kogels te snel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
achter dat huis lopen, niet voor, dan op die dozen klimmen, en dan in dat huis verderzoeken, wat gasten afknallen, klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik zit nu met je_weet_wel een pizza te eten in dat restaurant, komt mafia aan, schiet neer, ik loop achterom, knal gassie af in steeg, maai die andere gasten neer met tommygun, maar je_weet_wel is al dood, hoe snel moet je zijn man, ik ben nog geneens omgelopen en hij is al dood :( Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

RedHat schreef op 03 september 2002 @ 15:12:
Ik zit nu met je_weet_wel een pizza te eten in dat restaurant, komt mafia aan, schiet neer, ik loop achterom, knal gassie af in steeg, maai die andere gasten neer met tommygun, maar je_weet_wel is al dood, hoe snel moet je zijn man, ik ben nog geneens omgelopen en hij is al dood :( Iemand tips?
Probeer gewoon eens overnieuw? Maar zodra je op ze schiet komen ze allemaal op je af dus zou ie niet dood moeten gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Hmm, weet iemand of er een manier is om te healen in de freeride extreme mode? Met al dat scheuren en schieten krijg ik soms wel beetje pijn :/

iig niet bij het ziekenhuis, zoals bij de normale freeride mode ..

Hmm thuis misschien schiet me ineens binnen, ik probeer 't ff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Mja inderdaad in je huis :) Ongelimiteerd healen!
Never mind dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Frggl schreef op 03 september 2002 @ 15:37:
Mja inderdaad in je huis :) Ongelimiteerd healen!
Never mind dus :P
Welk huis :(

en waar staat die dan .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Blackhole schreef op 03 september 2002 @ 16:28:
[...]

en waar staat die dan .
Je hebt dus de extreme mode niet :) Daar begin je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Blackhole schreef op 03 september 2002 @ 16:28:
[...]

en waar staat die dan .
al wil je healen in tijdens je missies.. er hangt zo'n medicijnenkastje in de garage bij de gast waar je altijd die missies van krijgt en ook de routes naar die stoere wagens

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in 8-2.. sta op een dak, en als ik naar beneden ren..vet veel cops..naar boven op het dak ben ik zo dood... :S

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 22:13

PoweRoy

funky!

als je uit het raam bent gesprongen moet je naar een trap kijken(zo'n fire escape) wact ff police op en mol ze stuk of 6-7 :( klaar ga naar boven en loop via de daken naar de kerk. pas wel op voor cops op daken >:)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik moet nu die bodyguard killen, deur open, via die trap anar beneden, maar ik heb maar 3 hp, en ik kan nergens zo'n health dingetje vinden :( Iemand tips? Ik heb ook geen kogels meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
RedHat schreef op 03 september 2002 @ 18:25:
Ik moet nu die bodyguard killen, deur open, via die trap anar beneden, maar ik heb maar 3 hp, en ik kan nergens zo'n health dingetje vinden :( Iemand tips? Ik heb ook geen kogels meer :(
Hmm ik snap niet welke missie je bedoelt .. maar als je nog maar 3hp over hebt is het waarschijnlijk slimmer de vorige missie ff overnieuw te spelen, zodat je met wat meer health aan deze begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Frggl schreef op 03 september 2002 @ 18:40:
[...]

Hmm ik snap niet welke missie je bedoelt .. maar als je nog maar 3hp over hebt is het waarschijnlijk slimmer de vorige missie ff overnieuw te spelen, zodat je met wat meer health aan deze begint :)
Dat je met Salvatore in een restaurant pizza gaat eten (missie met die grote pizza), opeens stormen er allemaal mafia gasten naar je toe, dan moet je achterom lopen, en dan moet je die gasten neerknallen, daarna zegt ie 'm'n bodyguard heeft dit op z'n geweten', dus ga je naar die bodyguard to om hem te mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Heeft iemand een oplossing voor de Extreme Freeride missie die je krijgt bij het ziekenhuis? Ik moet de brug over, maar als ik dat doe flikkert de zeppelin die erboven hangt enorm veel bommen, en met dat trage omading kom ik nooit aan de overkant .. :/

Ik wil die pantserwagen+turret ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
RedHat schreef op 03 september 2002 @ 18:42:
[...]

Dat je met Salvatore in een restaurant pizza gaat eten (missie met die grote pizza), opeens stormen er allemaal mafia gasten naar je toe, dan moet je achterom lopen, en dan moet je die gasten neerknallen, daarna zegt ie 'm'n bodyguard heeft dit op z'n geweten', dus ga je naar die bodyguard to om hem te mollen.
Ah daar, sja je kan die vent proberen te killen (hij rent een stukje naar rechts/achter achter cover .. maar daarna komt er nog minstens 1 mannetje met een handgun. Normaal geen probleem natuurlijk, maar met 3hp ..

Ik zou ff de vorige missie opnieuw doen, na een tijdje issie zwaar ez, heb m laatst gehaald met 100hp over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Frggl schreef op 03 september 2002 @ 18:45:
[...]

Ah daar, sja je kan die vent proberen te killen (hij rent een stukje naar rechts/achter achter cover .. maar daarna komt er nog minstens 1 mannetje met een handgun. Normaal geen probleem natuurlijk, maar met 3hp ..

Ik zou ff de vorige missie opnieuw doen, na een tijdje issie zwaar ez, heb m laatst gehaald met 100hp over :D
right, kan hier geneens, 2 van de 3 probeersels zit die gast in de muur ofzo? en dan kun je niemand meer doodmaken? Die hele missie bugt volgens mij, want soms zie je echt rare dingen in die missie, heb het nu 34x geprobeerd, maar 0 hp steeds, gewoon dood, of je schiet die gasten af, maar ze schieten gauw je_weet_wel (zeg ik niet, wie, anders is het niet leuk voor de mensen, dus die gast waarmee ik in het restaurant zit) dood, omdat ze mij niet zien ofzo, wat een bug missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz

zit weer met een probleem...

Dit keer is het bij de villa waar je naar de achterdeur moet sluipen

Dit lukt me, maar hoe moet ik nu verder? als ik ze schiet schieten ze mij dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 17-04 12:08
zit nu in die missie dat ik die broer van morello moet omleggen (15), ik ben hem al gevolgd na het treinongeval en dan kom ik op een soort van haven uit met enorm veel klootzakjes, ik krijg ze wel afgeschoten, maar waar zit die aap dan wel niet? in kan in bijna geeneen gebouw, en in degene waar ik wel in kan is ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
CU2morO schreef op 03 september 2002 @ 21:48:
zit nu in die missie dat ik die broer van morello moet omleggen (15), ik ben hem al gevolgd na het treinongeval en dan kom ik op een soort van haven uit met enorm veel klootzakjes, ik krijg ze wel afgeschoten, maar waar zit die aap dan wel niet? in kan in bijna geeneen gebouw, en in degene waar ik wel in kan is ie niet
same here :/ (schijnt dat je een trein moet laten rijden, ofzowiets :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Laatst online: 19-07 11:57
Kunyfyer schreef op 03 september 2002 @ 21:52:
[...]

same here :/ (schijnt dat je een trein moet laten rijden, ofzowiets :?)
Pak auto en rij iedereen dood, pak gun en schiet vervelia's op de kranen dood.

Zet de wissels om en pak blokje voor het wiel van de trein wagon (tankwagens)weg.

Trein rijd tegen deur loop er naar toe en je krijgt Cut-Scene .... BOEM .. binnen

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 21:34:
hmmz

zit weer met een probleem...

Dit keer is het bij de villa waar je naar de achterdeur moet sluipen

Dit lukt me, maar hoe moet ik nu verder? als ik ze schiet schieten ze mij dood :(
Niet Schieten, eerste patrol dude links ner meppen met Baseballbat ... zoeken op zijn lichaam ... sleutel pakken.

Dan links verder lopen en niet gezien worden .... Deur in het huis open maken ... Daarna weer zelf uitvinden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
The Druid schreef op 03 september 2002 @ 22:00:
[...]

Pak auto en rij iedereen dood, pak gun en schiet vervelia's op de kranen dood.

Zet de wissels om en pak blokje voor het wiel van de trein wagon (tankwagens)weg.

Trein rijd tegen deur loop er naar toe en je krijgt Cut-Scene .... BOEM .. binnen
thnx, was al 2 uur bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
RedHat schreef op 03 september 2002 @ 15:12:
Eerst de ally in lopen en die gast pakken en zijn tommy gun pakken.

Dan terug lopen en deur open gooien ... meteen schieten staan er 3 ...

Trap op staat er nog 1 ... vanuit het raam de rest uit nemen ...

De ally weer in en omlopen voor die gene die je nog niet hebt kunnen raken.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan helemaal gen 1ste worden met die race!! damnzzz kan je dus nie door ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 22:11:
ik kan helemaal gen 1ste worden met die race!! damnzzz kan je dus nie door ofwel?
Blijven oefenen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie laptime bij die race ? Ik rij het 1e rondje 1:34 en de rest 1:29 of iets lager. Dan haal je het gemakkelijk

Iemand tips voor dat level in die parkeergarage (level 12 geloof ik) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Druid schreef op 03 september 2002 @ 22:01:
[...]

Niet Schieten, eerste patrol dude links ner meppen met Baseballbat ... zoeken op zijn lichaam ... sleutel pakken.

Dan links verder lopen en niet gezien worden .... Deur in het huis open maken ... Daarna weer zelf uitvinden. >:)
welke deur :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunyfyer schreef op 03 september 2002 @ 22:04:
[...]

thnx, was al 2 uur bezig :P
ik ga daar nu verder ;)

thanx voor de uitleg.. man ik was daar al 4x een uur bezig ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gej bunt nog nie eens bij level 1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

The Druid schreef op 03 september 2002 @ 22:01:
[...]

Je kunt gelijk naar die deur in het huis lopen hoor, die gast die je bij je hebt doet dan voor je open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Frggl schreef op 03 september 2002 @ 18:42:
Heeft iemand een oplossing voor de Extreme Freeride missie die je krijgt bij het ziekenhuis? Ik moet de brug over, maar als ik dat doe flikkert de zeppelin die erboven hangt enorm veel bommen, en met dat trage omading kom ik nooit aan de overkant .. :/

Ik wil die pantserwagen+turret ! >:)
Niemand? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik zit nu in level weet ik veel hoe veel met nadat ik de broer van de rivaal ben achtervolgt... Op een Haven achtig iets waarbij je eerst door 4 mannetjes word beschoten :)

Ik heb na een tijdje iedereen dood (tip: rij met een vrachtwagen 20x heen en weer tot iedereen dood is, je zal je health vast later nog nodig hebben), maar dan is het gewoon leeg, ik heb totaal géén id wat ik moet doen.. Het zal wel iets met het verschuiven van die rails te maken hebben, en die 2 oliewagonnen die daar zo "onopvallend" staan.

WIE HELPT MIJ!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zit dus ook op die boot, ik ga eerst naar de plees en haal die emmer, dan spreek ik die matroos aan met dat gestreepte shirt en pakkie marlboro in de hand, maar hij geeft me geen sleutel, hij blijft alleen maar zeggen dat ik een mooie kraag heb etc.
Heb ookal geprobeerd om zonder emmer of andere volgorde en weet ik veel wat, maar hij reageert niet :?
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 00:33:
Ok ik zit dus ook op die boot, ik ga eerst naar de plees en haal die emmer, dan spreek ik die matroos aan met dat gestreepte shirt en pakkie marlboro in de hand, maar hij geeft me geen sleutel, hij blijft alleen maar zeggen dat ik een mooie kraag heb etc.
Heb ookal geprobeerd om zonder emmer of andere volgorde en weet ik veel wat, maar hij reageert niet :?
Iemand ?
mep die gozer gewoon dood alsie zn toespraak houdt, dan rennen naar ondervoorkant en instappen bij Paulie... Ik kon hem ook niet vinden hoor

die dude gaat in 3 meppen down dus dat moet wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Bagger bij mij gaat het installeren niet goed.

Als ik cd2 erin doe voor het installeren dan stopt ie na 1 minuut en blijft de progressiebalk stilstaan. Hij hangt niet want ik kan de installatie gewoon aborten.

Iemand enig idee waarom cd2 stop bij installeren???

ps hij hang dus niet en schiet r ook niet uit hij stopt gewoon en balk blijft stilstaan!

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kan iemand mij vertellen wat de goede oplossing is voor op die Boot ..

want ik kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet nu over t dak, maar op een gegeven moment moet ik langs zo'n stuk waar zo'n politie sniper zit en t gebouwtje voor hem komen aantal agenten uit... waar je dan doorheen zou moeten...
heb die een keer allemaal gemolt maar heb toen geen verdere weg gevonden... dus denk dat je op dat hogere gebouwtje moet voor je naar beneden gaat naar die agenten, alleen lukt die jump niet echt (andere gebouw is hoger)... hoe zit dit nou? waar moet ik heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 04 september 2002 @ 01:24:
Kan iemand mij vertellen wat de goede oplossing is voor op die Boot ..

want ik kom er niet uit
is voor zo ver als ik kan zien al een aantal keren gepost

als je die boot opkomt, eerst naar dat toilet, dan zegt ie dat ie keys moet hebben, dan naar de matroos op de stoel, hij verteld je dat die lifegaurd de sleutels heeft (mannetje met gestreepte shirt, die opzoeken, 2x tegen praten, emmer pakken uit een van de toiletten, dan naar het toilet gaan wat op slot zit, die schoonmaken, terug lopen naar die matroos met dat gestreepte shirt, praten, terug rennen naar het toilet dat op slot ZAT, wapen pakken, ook gelijk "h" hiden en naar bovenste etage lopen, en ff wachten
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.