Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.508 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Anoniem: 31189 schreef op 04 september 2002 @ 01:33:
moet nu over t dak, maar op een gegeven moment moet ik langs zo'n stuk waar zo'n politie sniper zit en t gebouwtje voor hem komen aantal agenten uit... waar je dan doorheen zou moeten...
heb die een keer allemaal gemolt maar heb toen geen verdere weg gevonden... dus denk dat je op dat hogere gebouwtje moet voor je naar beneden gaat naar die agenten, alleen lukt die jump niet echt (andere gebouw is hoger)... hoe zit dit nou? waar moet ik heen :P
route nemen die naar de kerk gaat, dan sta je opeens op een stellage waar een ladder ligt (pakt ie uit zichzelf op) en dan verder gaan in de kerk, leuk stukje vond ik dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:49
Ok ik heb probleempje met Freeride extreme, moet eerst rondje rennen dan 3 keer bukken en dan krat tillen en achter iemand aan lopen, lukt allemaal, dan moet ik krat neergooien en auto pakken, alleen tijd lbijft doortikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Ik zit in die missie dat ik die accountant koud moet maken op da vliegveld maar ik kan em nergens vinden :S??

Iedereen is dood, maar die accountant is nergens te bekennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536 schreef op 04 september 2002 @ 02:40:
Ik zit in die missie dat ik die accountant koud moet maken op da vliegveld maar ik kan em nergens vinden :S??

tegenover de ingang (waar je in eerste instantie uitkwam), is een ander gebouw, daar zit ie in de buurt

edit: in dat gebouwtje zit trouwens zijn familie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Anoniem: 10452 schreef op 04 september 2002 @ 02:49:
[...]

tegenover de ingang (waar je in eerste instantie uitkwam), is een ander gebouw, daar zit ie in de buurt

edit: in dat gebouwtje zit trouwens zijn familie
Thnx, ik had em zelf al gevonden... hij is zo'n ineengedoken mannetje, ik dacht dat dat een burger was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-07 11:57
Anoniem: 16536 schreef op 04 september 2002 @ 02:40:

Helemaal achterin op de parkeer plaats achter de hangars.

/edit Oeps was al opgelost 8)7

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14403

weet iemand al wat je moet doen als je in dat treinwagon/haven level iedereen dood hebt?? Ik weet niet hoe ik die broer van de rivaal moet killen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30271

hoe kom je op die boot? als i kdoor wilt lopen wilt ie vechten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 11:45
Anoniem: 30271 schreef op 04 september 2002 @ 12:39:
hoe kom je op die boot? als i kdoor wilt lopen wilt ie vechten :?
Heelmakkelijk

als je aan komt lopen kan je rechts naar de boot en links een huisje in ....

Pak daar de matroos pakje en ga naar die vent .
dan laat hij je er wel door
:)

MAar iemand die weet hoe ik die BOM moet plaatsen onder die AUTO ?

want die 2 bewakers gaan gelijk moeilijk doen ...
en als ik ze dood maak is die vogel die ik KOUD moet maken al gevlogen :S

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 16:20
Blackhole, in je auto wachten totdat de bewaker naar binnen gaat?
Of uit je auto stappen ZONDER dat je een tommygun in je hand hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23297

Wat een kankerspel is dit eigenlijk, die laatste levels zijn geen donder aan, ik moet die Sergio van de weg afrijden, die in een auto rijdt met 50 pk ofzo, maar hij gaat wel 160 en heeft de wegligging van een leopard tank. Al mijn magazijnen leegschieten en hij rijdt gewoon door. Hij beukt alles wat los en vast zit en het vliegt allemaal meters weg alsof hij in een wagen van 15000 kilo rijdt.
Als ik 1 paaltje meeneem trekt die auto van mij et niet meer en gaat ie 15 km per uur de bult op. De politie laat hem gaan en mij pakken ze, daar wordt ik toch wel zo strontziek van.

Voor mij is het ideale spel nog ver weg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 20:20
Ik zit nu level..? vraag het mij niet.. Maar het speelt zich af in een parkeer garage, ik word steeds overhoop geschoten door die gang-gasten.

Hoe kan ik dit level het beste aanpakken..? :p

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
_VooDooMen_ schreef op 04 september 2002 @ 14:38:
Ik zit nu level..? vraag het mij niet.. Maar het speelt zich af in een parkeer garage, ik word steeds overhoop geschoten door die gang-gasten.

Hoe kan ik dit level het beste aanpakken..? :p
Gewoon heel ruistig naar beneden lopen en schieten ..
voor al niet tevlug willen lopen ...

en weten waar ze zitten ..
Bijd at level had ik ook even problemen maar als je weet wat er allemaal gebeurd dan is er niet meer an :D

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Blackhole schreef op 04 september 2002 @ 14:40:
[...]

Gewoon heel ruistig naar beneden lopen en schieten ..
voor al niet tevlug willen lopen ...

en weten waar ze zitten ..
Bijd at level had ik ook even problemen maar als je weet wat er allemaal gebeurd dan is er niet meer an :D
Oke ga ik die strategie even gebruiken..! :7 Thx

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
_VooDooMen_ schreef op 04 september 2002 @ 14:54:
[...]

Oke ga ik die strategie even gebruiken..! :7 Thx
Parkeer als je helemaal boven bent even een auto midden op de weg. Dit geeft je extra veel dekking en maakt het een stuk makkelijker om de eerste groep zonder al te veel damage af te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ook weer zoiets, level in de haven, tussen de treinstellen en de 2 boten.

Op die kranen zitten 4 snipers. De eerste 3 knal ik er makkelijk vanaf maar de 4e weet altijd waar ik zit, en ookal rent ie met ze rug van me af, ik hoef maar 1x te schieten en hij draai zich om en raakt me gelijk 2x (bijna op hetzelfde moment). Vanaf andere plekken probeer ik het nogmaals en weer schiet ie in 1x raak.

Zulke rambo figuren verpesten voor mij echt een spel.
Bikkelnep, lijkt wel of ze die poppen cheaten als de tering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Anoniem: 23297 schreef op 04 september 2002 @ 13:31:
Wat een kankerspel is dit eigenlijk, die laatste levels zijn geen donder aan, ik moet die Sergio van de weg afrijden, die in een auto rijdt met 50 pk ofzo, maar hij gaat wel 160 en heeft de wegligging van een leopard tank. Al mijn magazijnen leegschieten en hij rijdt gewoon door. Hij beukt alles wat los en vast zit en het vliegt allemaal meters weg alsof hij in een wagen van 15000 kilo rijdt.
Als ik 1 paaltje meeneem trekt die auto van mij et niet meer en gaat ie 15 km per uur de bult op. De politie laat hem gaan en mij pakken ze, daar wordt ik toch wel zo strontziek van.

Voor mij is het ideale spel nog ver weg.......
En als je nou gewoon netjes achter hem blijft zitten dan kan je hem :

A) van de brug af duwen met zijn auto omdat hij een stuurfout maakt of
B) Zijn vliegtuig waarin hij wil ontsnappen kapot schieten

Het is dus helemaal niet de bedoeling dat je hem kapot maakt in zijn auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Anoniem: 14403 schreef op 04 september 2002 @ 09:26:
weet iemand al wat je moet doen als je in dat treinwagon/haven level iedereen dood hebt?? Ik weet niet hoe ik die broer van de rivaal moet killen :(
Zie mijn eerdere postings over dit.

Wissels omgooien, blokje voor de Tankwagons wegtrekken, wagons rijden tegen de deur aan ernaartoe lopen en wagons ontploffen, game wordt gesaved en u kunt naar binnen om de rest neer te knallen.

Ontsanppen via de 2e uitgang van de haven daar staat een auto klaar voor je.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14403

The Druid schreef op 04 september 2002 @ 16:45:
[...]

Wissels omgooien, blokje voor de Tankwagons wegtrekken, wagons rijden tegen de deur aan ernaartoe lopen en wagons ontploffen, game wordt gesaved en u kunt naar binnen om de rest neer te knallen.

Succes
whaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben dat gewoon vergeter!!! om op het blokje met use knop te drukken : ( :( :(

ik maar granaten erop gooien en mn magazijnen leegschieten. De wissels stonden gewoon goed :(

nou tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Frggl schreef op 03 september 2002 @ 18:42:
Heeft iemand een oplossing voor de Extreme Freeride missie die je krijgt bij het ziekenhuis? Ik moet de brug over, maar als ik dat doe flikkert de zeppelin die erboven hangt enorm veel bommen, en met dat trage omading kom ik nooit aan de overkant .. :/

Ik wil die pantserwagen+turret ! >:)
Best simpel, je speedlimiter instellen, want zodra je boven de 40 komt slaat je motor af ofzo. En dan over de ramp gaan en zo hard mogelijk doorrijden. Dan hopen dat je niet teveel geraakt wordt. Werkte bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

is het niet mogenlijk om in free driver in elke auto te stappen??

hij zegt iets over locked en datti eum nie open kirjgt :?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 11:18
Anoniem: 30913 schreef op 04 september 2002 @ 16:59:
[...]

Best simpel, je speedlimiter instellen, want zodra je boven de 40 komt slaat je motor af ofzo. En dan over de ramp gaan en zo hard mogelijk doorrijden. Dan hopen dat je niet teveel geraakt wordt. Werkte bij mij :)
Thx! 'ns proberen met die speed limiter. Idd erg irritant, als ie boven de 40 komt zakt ie terug naar 15 ofzo.

Weet jij ook of auto's 'respawnen', dus opnieuw verschijnen, als je ze kapot rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmz

hoe moet je die bom plaatsen? hij staat niet in m'n inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
The Druid schreef op 04 september 2002 @ 16:45:
[...]

Succes
die stoom blazende trein staat er dus gewoon voor de afleiding? das gemeen 8)

kep BTW wel een keer die tankwagon (die met de 4 ronde vaten) kapot geschoten van een grote afstand, en gewoon nog dood zijn.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Anoniem: 30271 schreef op 04 september 2002 @ 17:36:
hmmz

dat doet ie vanzelf (gewoon rechtermuis dus).

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Frggl schreef op 04 september 2002 @ 17:28:
[...]

Thx! 'ns proberen met die speed limiter. Idd erg irritant, als ie boven de 40 komt zakt ie terug naar 15 ofzo.

Weet jij ook of auto's 'respawnen', dus opnieuw verschijnen, als je ze kapot rijdt?
Yay, in 1x gehaald met die speed limiter.
Maar kan je ook schieten met die bak? Zit wel een turret op, maar kan gun niet selecteren ofzo .. :/

Weet iemand of er in de freeride extreme een mogelijkheid is om alle geunlockte auto's in een garage te krijgen, waar je ze steeds kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Die armored truck is vrij vaag inderdaad... ok je kan er iedereen mee van de weg beuken, met z'n 4000kg, maar die turret is gewoon niet te gebruiken volgens mij. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
??? ik zit nu met een vaag probleem ....

Ik moet die gast killen die ontsnapt zijn aan die trein ..

Maar ik weet dta ik gewoon achter ze aan moet rijden maar nu komt het als ik de 2 brug op ga en ik zit 3 meter achter die kar krijg ik de melding dat ze ontsnapt zijn en kan weer over nieuw beginnen :S

VAAAG iemand nog andere oplossingen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blackhole schreef op 04 september 2002 @ 18:54:
??? ik zit nu met een vaag probleem ....

Ik moet die gast killen die ontsnapt zijn aan die trein ..

Maar ik weet dta ik gewoon achter ze aan moet rijden maar nu komt het als ik de 2 brug op ga en ik zit 3 meter achter die kar krijg ik de melding dat ze ontsnapt zijn en kan weer over nieuw beginnen :S

VAAAG iemand nog andere oplossingen ..
niet op gaan schieten of beuken.. gewon volgen en "k" gebruiken (claxon)
je kan hem hier niet afmaken, ik mocht het level overnieuw doen, omdat ik hem wel afmaakte... hij beukte op een auto en ik stapte snel uit om het werk aftemaken.. maar dan heb je het dus niet gehaald.

Je moet hem volgen naar het vliegveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:11
Zit nu op missie 11-03 ofzow je moet dat huis binnen sluipen en die kluis laten opbreken door ene salvatore.

Eenmaal in die klote tuin zie je al die security lopen enzow en ze zien mij ook wel na een tijdje maar 1 schot met die neppe shotgun van ze en je ben meteen verrot!!

Hoe kom ik in dat kut huis zonder dat die gaste me zien en zonder 1 schot dood te zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 18:07
Ik zit nu op die boot, kan alleen nergens dat pistool vinden :( Gaat dus niet zo lekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
RedHat schreef op 04 september 2002 @ 19:23:
Ik zit nu op die boot, kan alleen nergens dat pistool vinden :( Gaat dus niet zo lekker :(
op de eerste verdiepeing zit links een dichte wc, sleutel te verkrijgen bij de schipper.

Das die vent met dat streepjes shirt rechts onder op het dek.

De rest mag je zelf uitvinden >:) maar het heeft met een emmer te maken en een hoop zooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
C00KW4US schreef op 04 september 2002 @ 19:21:
Zit nu op missie 11-03 ofzow je moet dat huis binnen sluipen en die kluis laten opbreken door ene salvatore.

Eenmaal in die klote tuin zie je al die security lopen enzow en ze zien mij ook wel na een tijdje maar 1 schot met die neppe shotgun van ze en je ben meteen verrot!!

Hoe kom ik in dat kut huis zonder dat die gaste me zien en zonder 1 schot dood te zijn???
Heb het antwoord al een keer gegeven maar hier gaan we :

Links de guard neer meppen, sleutel afpakken, langs de struik verder sluipen, tot aan het huis (pas op guards) deur openen met de sleutel ...

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik ben er doorheen ja, die was niet zo heel moeilijk, nu zit ik bij missie bij dat restaurant, ga ik morgen mee verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik zit ook alweer vast, ik moet nu een auto opblazen van een ganggast maar hoe moet ik dat doen..? ( sorry level weet ik niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 19:52

Maxow

Hidden Sound System

ik zit nu in dat level waar je die truck moet jatten met sigaren en die papieren van die chauffer moet gappen. Nou doe ik dat (al 20x geprobeert) maar als ik dan terug rij om naar die haven te gaan (en ik weet 100% cker dat ik die papieren heb, staan in mun inventory) dan zegt die vent daarzo: show me your license, dat iets van 3x en dan zegt hij: you're not allowed in here :? iemand die weet hoe je hier verder moet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
LOL, je bent een sukkel ;)

volg die truk helemaal tot in dat steegje, shiet daar die gasten met tommyguns af, sla die schaufeur neer en jat zijn papieren (zorg dat die papieren in je inventory staan). Laad vervolgens ALLE crates van de truk (wat jij dus nog niet hebt gedaan) en kachel weer terrug met je vrachtwagen, nu mag je verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Hij zegt niet voor niets:
"You're supposed to load here, not unload!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

* ACM zit nu ook voor het eerst vast :(

Bij die boerderij (9-3 geloof ik), daar waar je je wishkey op moet halen en moet checken wat er aan de hand is.
Mannetjes doodmaken lukt (uiteraard) wel, maar dan?
Waarsch moet ik die vrijstaande schuur in met die grote silo ernaast, maar hoe kom ik daar in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krush
  • Niet online
The Druid schreef op 04 september 2002 @ 19:54:
[...]

op de eerste verdiepeing zit links een dichte wc, sleutel te verkrijgen bij de schipper.

De rest mag je zelf uitvinden >:) maar het heeft met een emmer te maken en een hoop zooi !
Je kunt ook gewoon als de speech begint met die emmer op een gangster gaan rossen tot ie dood is, en dan het pistool van die gast pakken. Werkte bij mij... :P
Ik ga de officiele methode nog wel een keer proberen :z

Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
ACM schreef op 04 september 2002 @ 22:26:
* ACM zit nu ook voor het eerst vast :(

Bij die boerderij (9-3 geloof ik), daar waar je je wishkey op moet halen en moet checken wat er aan de hand is.
Mannetjes doodmaken lukt (uiteraard) wel, maar dan?
Waarsch moet ik die vrijstaande schuur in met die grote silo ernaast, maar hoe kom ik daar in??
Terug naar Paulie waarschijnlijk .. of heb je dat al gedaan?
Die leidt je naar dat laatste gebouw, en maakt 't open :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ja, dat had ik wel gedaan maar geen automatisch gesprekje :)
Toch nog es geprobeerd en toen ging het verder vlekkeloos.

w00t ik kan de laatste 2 krates niet laden, want dan wordt ik beschoten...hoe los ik dit op?

Moet je echt alle krates pakken??

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

The Druid schreef op 04 september 2002 @ 19:54:
[...]

ik heb dus in eerste instantie mezelf de pleuris gezocht naar een stuurhut om de kapitein/skipper te vinden voor de sleutel om de gun te kunnen halen. dus toen ik uiteindelijk te laat was en meneer de kandidaat kwam speechen heb ik hem gewoon zo maar doodgehoekt en weggerend naar de boeg. geen vuiltje aan de lucht. bootje in, toen knalden ze me net af. dat had al kunnen lukken. >:)

toen ik eenmaal doorhad wie de kapitein/skipper was, heb ik die gast gewoon met m'n blote handen aangevallen. jammer genoeg rent ie weg. toen moest ik hem dus op het party-deck voor de neus van de band kapot slaan. so be it! sleutel geripped en gun gescoord op de plee. gast afgeschoten en in paulie's bootje gejumped! ROCK! })

maar dus blijkbaar nu in alle redelijkheid blijk je ook gewoon met die kapitein/skipper te kunnen praten als je die emmer hebt. dan mag je dus je plee cleanen en kun je dus bij die gun. da's ook een manier! 8)7

|:(

* iH8 feels inventive and stupid at the same time

Aunt bunny is coming to get me!

Anoniem: 64069

Oke ik zit ook vast. Moet nu dat vliegtuig neerschieten. Schiet allebei de motoren verrot. Dan staat er nix meer qua "health" in het balkje. Maar dan nog stort hij niet neer. Wat moet ik dan nog meer raken?

• The Druid
Anoniem: 30271 schreef op 05 september 2002 @ 00:57:
w00t ik kan de laatste 2 krates niet laden, want dan wordt ik beschoten...hoe los ik dit op?

Moet je echt alle krates pakken??
Je krijgt een opdracht die "andere krates" te laden, daar staan 2 mannen bij. Vraag hun even te helpen. Daarna kan je je uitleven met de "echte" kratten.

Anoniem: 21082

Anoniem: 30271 schreef op 04 september 2002 @ 17:36:
hmmz

Zorg wel dat je eerst het hoertje op de foto hebt vermoord, anders zegt 'ie "I've forgot something". Ik dacht eerst dat ik mn explosieven vergeten was |:( :P

Anoniem: 62640

Ik zit bij Better Get Used To It - Service Station, waar je die "gang" een paar meppen moet verkopen. Probleem is alleen dat ik het nooit haal(waarom kan je niet tussendoor saven :(). Als ik de eerste paar heb gehad kom je uit bij die gasten met die guns, maar dan heb ik vaak nog maar 40 health ofzo, en die gast die bij me is nog 20(Die kan echt niet normaal slaan, leipo). Hoe pak ik dat beter aan?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
Iemand nog een werkende link voor die savegame na de race? Ik vind het een boutrace.. :/
Die andere linkjes zijn dood :(

• ravw
MET inGANG van vandaag is MAFFIA OFFICEEL tekooop in NEDERLAND.

IK heb hem net zien staan .

IN DVD doos voor 49 Pleuro's :(

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:51

PoweRoy

funky!

Blackhole schreef op 05 september 2002 @ 13:58:
MET inGANG van vandaag is MAFFIA OFFICEEL tekooop in NEDERLAND.

IK heb hem net zien staan .

IN DVD doos voor 49 Pleuro's :(
waarom post je hem 2 x :?

[This space is for rent]

Anoniem: 29813

fuck he...in villa huis:

ik ben erin gesneaked, nu nog eruit ffs...elke weg heeft wel 3 man met shotguns of tommy's

hoe kom je in godsnaam terug op de streets?

Edit: laat maar, gewoon zorgen dat je undetected het huis uitkomt (via dinerroom) en dan rennen!! :P

• ravw
PoweRoy schreef op 05 september 2002 @ 14:04:
[...]

waarom post je hem 2 x :?
Heel misschen een andere topic .. want hier zie ik hem maar 1 keer staan . :)

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Blackhole schreef op 05 september 2002 @ 14:13:
[...]

Heel misschen een andere topic .. want hier zie ik hem maar 1 keer staan . :)
omdat je hem bij :
Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!
en
bij
Mafia: The city of lost heaven
samen 2 x |:(

[This space is for rent]

Anoniem: 61099

Ik zit nu al zeker 4 dagen vast in die garage met die mislukte wiskey deal , heeft iemand mischien een paar tips want met het gewone schiet werk lukt het me niet :( ...

Iemand enig idee waarom ik niet kan snipen ?
ik heb alle toetsen geprobeert maar hij doet gewoon niks. Die US Army Springfield is toch een snipergun of niet ?

Anoniem: 61099 schreef op 05 september 2002 @ 14:39:
Ik zit nu al zeker 4 dagen vast in die garage met die mislukte wiskey deal , heeft iemand mischien een paar tips want met het gewone schiet werk lukt het me niet :( ...
Via de trappen gaan. Gebukt de hoekjes om en tommigun gebruiken (1 kogel per keer kort achter elkaar).
Bij 2e trap oppassen voor die granaat, daarna weer heen gaan. Die 1e groep (boven) moet je allemaal kunnen hebben zonder verlies van health. GL

• Rudi
Futal, nee dat is geen snipergun. De echte snipergun zit ook in één van de missies.

Anoniem: 61099 schreef op 05 september 2002 @ 14:39:
ik heb hem net uitgespeeld, je moet ze 1 voor 1 neerhalen, rustig aan, zorgen dat je pals achterblijven. Als je eenmaal bij de uitgang bent waar ze de weg hebben geblokkeerd, even laten zien en terug trekken zodat hun de auto's opblazen, dan schiet je over de auto's heen iedereen die je kan zien. Terug via de trappen, zelfde verhaal. En dan ben je er...

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anoniem: 23297 schreef op 05 september 2002 @ 14:42:
Iemand enig idee waarom ik niet kan snipen ?
ik heb alle toetsen geprobeert maar hij doet gewoon niks. Die US Army Springfield is toch een snipergun of niet ?
nee je moet de gun met een franse naam hebben :)

[This space is for rent]

• Bezulba
  • Laatst online: 19:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 29813 schreef op 05 september 2002 @ 14:10:
fuck he...in villa huis:

ik ben erin gesneaked, nu nog eruit ffs...elke weg heeft wel 3 man met shotguns of tommy's

hoe kom je in godsnaam terug op de streets?

Edit: laat maar, gewoon zorgen dat je undetected het huis uitkomt (via dinerroom) en dan rennen!! :P
of het huis aan de voorkant uitsneeken en de oto jatten (is nog een snelle wagen ook ;)

blup

Anoniem: 16601

iH8 schreef op 05 september 2002 @ 04:50:
[...]

ik heb dus in eerste instantie mezelf de pleuris gezocht naar een stuurhut om de kapitein/skipper te vinden voor de sleutel om de gun te kunnen halen. dus toen ik uiteindelijk te laat was en meneer de kandidaat kwam speechen heb ik hem gewoon zo maar doodgehoekt en weggerend naar de boeg. geen vuiltje aan de lucht. bootje in, toen knalden ze me net af. dat had al kunnen lukken. >:)

toen ik eenmaal doorhad wie de kapitein/skipper was, heb ik die gast gewoon met m'n blote handen aangevallen. jammer genoeg rent ie weg. toen moest ik hem dus op het party-deck voor de neus van de band kapot slaan. so be it! sleutel geripped en gun gescoord op de plee. gast afgeschoten en in paulie's bootje gejumped! ROCK! })

maar dus blijkbaar nu in alle redelijkheid blijk je ook gewoon met die kapitein/skipper te kunnen praten als je die emmer hebt. dan mag je dus je plee cleanen en kun je dus bij die gun. da's ook een manier! 8)7

|:(

* iH8 feels inventive and stupid at the same time
Hmm, dan ga ik die missie nog maar eens spelen :P
Ik heb die speech gast namelijk gewoon met die emmer z'n harses ingeslagen :P
Vlug wegrennen, en met 100 health die boot in 8)

Anoniem: 16601

Anoniem: 64069 schreef op 05 september 2002 @ 05:01:
Oke ik zit ook vast. Moet nu dat vliegtuig neerschieten. Schiet allebei de motoren verrot. Dan staat er nix meer qua "health" in het balkje. Maar dan nog stort hij niet neer. Wat moet ik dan nog meer raken?
Ik heb hetzelfde, zeer raar/irritant :(

edit:

LOL, ik ben erachter ;)
Als die health meter op 0 staat is het goed, het vliegtuig vliegt nog wel een stukje maar stort uiteindelijk neer :)
DOH :P

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Is er nog een mogelijkheid om in te zoomen met die rifle die je krijgt wanneer je die politicus moet neerknallen vanuit die oude gevangenis toren?

Zo kan ik nou niet bepaald zien wie wie is op dat eilandje :D

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• RedHat
Ik sloeg hem ook gewoon neer :P Kon die gun eerste instantie niet vinden LoL :D

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:49
Counter-Strike schreef op 05 september 2002 @ 18:53:
Is er nog een mogelijkheid om in te zoomen met die rifle die je krijgt wanneer je die politicus moet neerknallen vanuit die oude gevangenis toren?

Zo kan ik nou niet bepaald zien wie wie is op dat eilandje :D
Kijk bij je controles knuppel :P
Staat iets van sniper view.

• ravw
Albinoraptor schreef op 05 september 2002 @ 19:02:
[...]

Krijg je die sniper alleen bij free ride of ook bij het verhaal ?

Anoniem: 31189

beetje minder dat wanneer ik die missie country ride (ofzo) moet doen het spel gewoon uitzichzelf quit...

ik moet vanaf t cafe naar een warehouse gaan om daar iemand te meeten, np, ik rij erheen en de game gaat ff laden... op ongeveer de helft knalt ie terug naar windows (xp)...

heb t nu 2x geprobeerd... hoe los ik dit op?

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Albinoraptor schreef op 05 september 2002 @ 19:02:
[...]

ARGH!! |:( Ik heb echt 100x die controls doorgekeken, stupid moi! :D

Thank you very much!
Blackhole schreef op 05 september 2002 @ 19:05:
[...]

Krijg je die sniper alleen bij free ride of ook bij het verhaal ?
Ik heb hem zojuist 'tijdens' het verhaal gebruikt, dus ja, ook tijdens het verhaal.

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 19-07 08:28
AAAAAAAAAARRGHH!!!

alleen voor die race wedstrijd zou ik dit spel niet kopen, ik kan niet racen godverdomme, en ik ga ook niet valsspelen door een savegame van iemand anders te gebruiken.

GRRRR, klote spel, als ik wilde racen had ik wel een race spel gekocht.

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Hoe kan ik de FPs zien ?

Turn it off and on again.

Anoniem: 58336

wolfensteijn als je geen moeilijkheid in een game wil moet je met 'ollie en de rose wondersokjes' gaan spelen... als je een gevarieerde game met niveau wil dan zit je redelijk goed. Ik heb m in 1 x gehaald met een leuke voorsprong, dus het is goed mogelijk.. gewoon ff oefenen man :)

Shit man...laatste level...kan maar niet langs al dien mannetjes komen :( ik begin in dat huis met "health" 49 :(

Wolfensteijn probeer eens een nascar game te kopen
In dat soort spellen leer je hoe je bochten moet insturen (van buiten naar binnen en wijd uitkomen). Als je dat kunt kan je alle race spellen.
Die race is echt niet moeilijk hoor. Je moet alleen zorgen dat je na de 1e bocht 2e of 3e ligt.

Suc6

Anoniem: 16601 schreef op 05 september 2002 @ 18:44:
[...]

Ik heb hetzelfde, zeer raar/irritant :(

edit:

LOL, ik ben erachter ;)
Als die health meter op 0 staat is het goed, het vliegtuig vliegt nog wel een stukje maar stort uiteindelijk neer :)
DOH :P
Uhm bij mij niet... ik rag en rag.. maar hij blijft gewoon doorvliegen... ook al staatie helemaal in de fik... naja, zo nog maar paar keer proberen dan maar....

Anoniem: 41473

Zit nu in die kerk nou de eerste gasten neer knallen lukt me maar daarna krijg je gasten met een shotie damn eej kom er gewoon niet door :S wie kan me een tip geven.

Kut zit nu helemal bovenin bij het laatste level...maar die man die wil maar niet doodgaan als ik hem met een tommygun blijf shieten... :(

en ik heb dan maar 13% leven over

Ik zit ook in het laatste level alleen ik begin al met 5 hp. Ik krijg ze allemaal dood behalve die laatste. Waar kan ik ergens in de stad health halen?
Bij het ziekenhuis ofzo ? Zo ja waar is die

Fragz0r mik met een colt 1911 op de kop en hou ze op afstand. Bukkend de hoekjes omkijken met de 3rd person view, 1 headhot is vaak genoeg....

ik denk dat ik voor het laatste mannetje de trainer ga gebruiken

als ik de hoek om ga ben ik al dood voordat ik kan richten :(

• Rudi
gewoon steeds 1 a 2 kogels uit je Tommygun schieten op die gast, dan bukt ie steeds als je hem geraakt hebt en kan je hem zo weerhouden van op jou te schieten.
Na een paar goede hits loopt die al bloedend rchting de afgesloten gang, waar je hem met een goede reactie makkelijk kan doden.

Anoniem: 28236

Voor diegene die niet voorbij het garage level komt. Het is eigenlijk vrij simpel zodra je weet hoe het moet. Nadat je iedereen afgeknalt heb op de bovenste verdieping en ja gaat naar beneden staat daar achterin achter een witte auto nog een ventje met een shotgun. Kijk is goed wat er ligt achter die witte auto.............precies, handgranaten! Dus zodra je bij het punt komt dat die 2 auto's de weg versperen gooi je 4 granaten over de rand en klaar is kees, bij mij was toen iedereen dood.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 16-07 18:24
Wolfensteijn schreef op 05 september 2002 @ 19:37:
AAAAAAAAAARRGHH!!!

alleen voor die race wedstrijd zou ik dit spel niet kopen, ik kan niet racen godverdomme, en ik ga ook niet valsspelen door een savegame van iemand anders te gebruiken.

GRRRR, klote spel, als ik wilde racen had ik wel een race spel gekocht.
ach, ik kan ook niet racen maar het is helemaal niet moeilijk
het enige wat je moet doen is niet te hard willen want die kar van jou
gaat toch tig keer sneller dan die anderen dankzij een paar aanpassingen aan de auto van je tegenstander >:)
en rustig met tikjes sturen, goed de bocht insturen is niet nodig
gewoon langzaam die bochten nemen
(o ja, die ene S bocht met rood-witte blokjes kun je rechtdoor nemen, scheelt best wel wat)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 19-07 18:07

Hu9o

Schokkend

Ik heb Mafia uit gespeeld. Dan is de optie Extreem freeride beschikbaar. Deze missie's zijn niet te doen, omdat de objectieven niet op de kaart getoond worden. Maar gewoon aan de hand van een plaatje dat 2 seconden zichtbaar is.

Omdat ik dus alle locaties niet ken (duh) ben ik benieuwd of er ook een crach/cheat bestaat waardoor ze toch op de kaart komen te staan.

Iemand ?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YEAH!! uitgespeeld!!! vet einde....

Freeride extreme: Deze zuigt...wat moet je hier allemaal doen? er is niks te doen, kan nergens in, geen politie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
HOe krijg je in FReeride opdrachten ??????

En zo ja help me even met een begin te maken waar ik heen moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 23297 heeft em ook uitgespeeld :)
Die laatste kerel vond ik vrij simpel. Wel weer raar dat ie in 1x wegwas terwijl ik naar em keek.

Hij heeft me niet eens geraakt :)

Kan je trouwens netwerken of internet games spelen met MAFIA ? Zo ja hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 23297 schreef op 06 september 2002 @ 00:34:
* Anoniem: 23297 heeft em ook uitgespeeld :)
Die laatste kerel vond ik vrij simpel. Wel weer raar dat ie in 1x wegwas terwijl ik naar em keek.

Hij heeft me niet eens geraakt :)

Kan je trouwens netwerken of internet games spelen met MAFIA ? Zo ja hoe ?
Dan weet jij wel hoe ik die gasten in die haven kan ontlopen ..

Want ik kom er niet door heen ..

Ben nu al 5 x een leven gestart omdta ik dood ging terwijl ik achter een muusr stond en die vent mij nooit had kunnen raken ..
OF die gasten in die Kraan is ook lekker vals zeg schiet heel mijn wapen leeg op hem NIETS en hij schiet 2 x en ik ben dood :( ( 67 % leven )

Vage dingen zo aan het eide van het spel ..
Wel jammer dat zo iets aan het eind NOG kan voor komen ...

Maar kan iemand mij TIPS geven hoe ik die haven uit moet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik krijg nogsteeds dat vliegtuig niet uit de lucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

FreeRider Extreem
Opdracht worden verstrekt door mensen die EXTREEM HARD lopen te zwaaien. bv die gast tegenover je huis. Of rechts in de bocht.

Maar weet iemand of het mogelijk is dat die gasten allemaal op de kaart worden aangegeven?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Anoniem: 64069 schreef op 06 september 2002 @ 01:19:
En ik krijg nogsteeds dat vliegtuig niet uit de lucht :(
Je moet gewoon ff op de motoren schieten. is vrijsnel neer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Blackhole schreef op 06 september 2002 @ 00:47:
[...]

Dan weet jij wel hoe ik die gasten in die haven kan ontlopen ..

Want ik kom er niet door heen ..

Ben nu al 5 x een leven gestart omdta ik dood ging terwijl ik achter een muusr stond en die vent mij nooit had kunnen raken ..
OF die gasten in die Kraan is ook lekker vals zeg schiet heel mijn wapen leeg op hem NIETS en hij schiet 2 x en ik ben dood :( ( 67 % leven )

Vage dingen zo aan het eide van het spel ..
Wel jammer dat zo iets aan het eind NOG kan voor komen ...

Maar kan iemand mij TIPS geven hoe ik die haven uit moet .
Bij binnenkomst van de haven helemaal links langs de rand lopen. Laatste huisje zit iemand met een rifle. Daarmee kan je zo die gasten in de kraan slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omg ik zit ook in de haven vast...wat een cheaters zeg die snipers bah aimbot & wallhack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Hu9o schreef op 06 september 2002 @ 01:32:
FreeRider Extreem
Opdracht worden verstrekt door mensen die EXTREEM HARD lopen te zwaaien. bv die gast tegenover je huis. Of rechts in de bocht.

Maar weet iemand of het mogelijk is dat die gasten allemaal op de kaart worden aangegeven?
Ik geloof dat je ze toch echt moet zoeken .. :/

btw ik weet niet wat je bedoelt met die objectives niet op de map .. bij mij staan ze er toch echt bij elke missie ..
Sommige zijn wel flink moeilijk, maar ze zijn het waard! Die cars die je unlockt zijn echt supervet :)

Toch is 't een stuk minder leuk dan de story mode .. vond 't spel persoonlijk een beetje kort voor single player only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Frggl schreef op 06 september 2002 @ 01:53:
[...]

Ik geloof dat je ze toch echt moet zoeken .. :/

btw ik weet niet wat je bedoelt met die objectives niet op de map .. bij mij staan ze er toch echt bij elke missie ..
Sommige zijn wel flink moeilijk, maar ze zijn het waard! Die cars die je unlockt zijn echt supervet :)

Toch is 't een stuk minder leuk dan de story mode .. vond 't spel persoonlijk een beetje kort voor single player only.
Ik heb een missie gedaan voor iemand die onder de rode brug stond bij de schans. (2e persoon als je bij de lighthouse kijkt)

Daar moest je taxi's voor in het water pleuren. MAar die taxi's zag je niet op de kaart, je zag ze ff snel in beeld komen met een stukje omgeving erbij. NOU JE ZOEKT JE ROT. Dit is dus niet leuk meer want ergens in een straal van 5min staat die taxi dus. En in 5 minuten kan je heeeel ver komen. Daarom wil ik weten of er een cheat/crack/pathc is zodat die taxi toch op de kaart verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pfff ben ik eindelijk binnen in de haven in die loods....leuke fps drop daar zeg pff raak geen drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29813 schreef op 06 september 2002 @ 02:15:
pfff ben ik eindelijk binnen in de haven in die loods....leuke fps drop daar zeg pff raak geen drol
Edit: low details maar en hoppa eitje

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29813 op 06-09-2002 02:18 . Reden: omg haal altijd de quote en edit door elkaar 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21082

Ik zit nu vast in missie 12-02: die goeie whiskey-handel. Ik moet de parkeergarage in om ze ontmoeten, maar we worden dan aangevallen. Wat is de bedoeling? Je een weg naar buiten schieten of een auto jatten en scheuren?

Allebei de manieren lukken me niet trouwens... op zich zou het naar buiten schieten nog wel lukken, alleen die Paulie en Sam kunnen niet voor zichzelf zorgen en gaan altijd in mn range staan waardoor 1 van de 2 altijd vroegtijdig overlijdt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK ben nu OP die plek waar je die trein heb laten ontploffen :P

Maar nu zit ik met een probleem ik heb heel die loods leeg gemaaid (Met gemak) en dan die laatste ?
wat moet ik daar mee doen Schieten helpt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21082 schreef op 06 september 2002 @ 03:27:
Ik zit nu vast in missie 12-02: die goeie whiskey-handel. Ik moet de parkeergarage in om ze ontmoeten, maar we worden dan aangevallen. Wat is de bedoeling? Je een weg naar buiten schieten of een auto jatten en scheuren?

Allebei de manieren lukken me niet trouwens... op zich zou het naar buiten schieten nog wel lukken, alleen die Paulie en Sam kunnen niet voor zichzelf zorgen en gaan altijd in mn range staan waardoor 1 van de 2 altijd vroegtijdig overlijdt :{
Idd store for store afwerken, tis moeilijk omdat je met sam en paulie zit maar blijf proberen.
Blackhole schreef op 06 september 2002 @ 03:29:
IK ben nu OP die plek waar je die trein heb laten ontploffen :P

Maar nu zit ik met een probleem ik heb heel die loods leeg gemaaid (Met gemak) en dan die laatste ?
wat moet ik daar mee doen Schieten helpt niet :(
Simpelweg ook neerhalen, is alleen wat sterker. Paar welgemikte headshots met je tommy en hij is ook neer.
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.