Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.507 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57
Anoniem: 21082 schreef op 06 september 2002 @ 03:27:
Ik zit nu vast in missie 12-02: die goeie whiskey-handel. Ik moet de parkeergarage in om ze ontmoeten, maar we worden dan aangevallen. Wat is de bedoeling? Je een weg naar buiten schieten of een auto jatten en scheuren?

Allebei de manieren lukken me niet trouwens... op zich zou het naar buiten schieten nog wel lukken, alleen die Paulie en Sam kunnen niet voor zichzelf zorgen en gaan altijd in mn range staan waardoor 1 van de 2 altijd vroegtijdig overlijdt :{
Eerst maar eens lopend en schietend naar beneden en dan die wagen halen.

Ik heb her en der op de weg omhoog auto's midden op de weg geparkeerd dat gaf me erg veel cover. Daarnaast ben ik via de trap naar beneden gegaan en niet door de garage zelf gaan lopen.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Nergunsman schreef op 05 september 2002 @ 23:40:
gewoon steeds 1 a 2 kogels uit je Tommygun schieten op die gast, dan bukt ie steeds als je hem geraakt hebt en kan je hem zo weerhouden van op jou te schieten.
Na een paar goede hits loopt die al bloedend rchting de afgesloten gang, waar je hem met een goede reactie makkelijk kan doden.
Tja en een handgranaat om de hoek doet ook wonderen hoor >:)

Maar je kan die gast dus makkelijker pakken door een rondje door de gang te lopen. Dit ziet hij dus niet en dan kan je zonder dat hij op jou schiet de eerste paar kogels in zijn kop jagen. Dat scheelt weer wat health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:28
Anoniem: 58336 schreef op 05 september 2002 @ 20:06:
wolfensteijn als je geen moeilijkheid in een game wil moet je met 'ollie en de rose wondersokjes' gaan spelen... als je een gevarieerde game met niveau wil dan zit je redelijk goed. Ik heb m in 1 x gehaald met een leuke voorsprong, dus het is goed mogelijk.. gewoon ff oefenen man :)
Het is zeker een gevarieerd spel, maar ik ben nooit goed geweest in race spellen, die hebben mij ook nooit echt weten te bekoren. En als je na 2 middagen en avonden proberen nog steeds nooit verder bent gekomen dan de 3de ronde voordat je weer een grove fout maakt, dan word het frusterend.
Anoniem: 23297 schreef op 05 september 2002 @ 22:43:
Wolfensteijn probeer eens een nascar game te kopen
In dat soort spellen leer je hoe je bochten moet insturen (van buiten naar binnen en wijd uitkomen). Als je dat kunt kan je alle race spellen.
Die race is echt niet moeilijk hoor. Je moet alleen zorgen dat je na de 1e bocht 2e of 3e ligt.

Suc6
Het is niet dat ik niet weet hoe ik moet racen, maar race spellen boeien mij dus niet. En na de eerste bocht lig ik tegenwoordig altijd wel 2de of 3de, soms zelfs 1ste, dus daar ligt het niet aan. Maar ik maak in 5 rondes altijd wel een stomme fout waardoor ik door de helft van de andere rijders word ingehaald, en dat is niet leuk meer.
Schaapje_BlaaT schreef op 06 september 2002 @ 00:10:
[...]

ach, ik kan ook niet racen maar het is helemaal niet moeilijk
het enige wat je moet doen is niet te hard willen want die kar van jou
gaat toch tig keer sneller dan die anderen dankzij een paar aanpassingen aan de auto van je tegenstander >:)
en rustig met tikjes sturen, goed de bocht insturen is niet nodig
gewoon langzaam die bochten nemen
(o ja, die ene S bocht met rood-witte blokjes kun je rechtdoor nemen, scheelt best wel wat)
Ik heb op een gegeven moment mijn joystick erbij gepakt, toen ging het wel beter, maar nog steeds niet dat ik kan zeggen dat ik het dan wel kan halen. Ik blijf fouten maken. En die ene S bocht kom ik 2 van de 3 keer wel goed overheen, en dan weer eens een keertje vlieg ik de lucht in en beland dan bijna altijd wel verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 18:07
Hoemkom ik uitvdei JAIL nadat ik die Vent e gesniperd heb ?
Want via die put gaat het niet ..

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23297

Ander weggetje naar beneden zoeken (Via het trappenhuis helemaal naar beneden) zodat je buiten bij die honden komt, dan die crowbar gebruiken die je in die cel hebt gevonden waar je 2 man afschoot (1 met een colt 1 met een pumpgun). Met die crowbar kan je het slot buiten openbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 23:00

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Bij mij klinkt het achtergrond geluid alsof de chipmunks weer bezig zijn.
Hoort dat, of is er gewoon een instelling fout? (ik heb normale pc-speakers, zonder surround en zo)

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30271

Freeride Extreme

Shit hoe doe je dat met die truck?? je mag niet onder de 34 mph komen, maar dat lukt niet :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Fuzzems schreef op 04 september 2002 @ 22:11:
LOL, je bent een sukkel ;)

volg die truk helemaal tot in dat steegje, shiet daar die gasten met tommyguns af, sla die schaufeur neer en jat zijn papieren (zorg dat die papieren in je inventory staan). Laad vervolgens ALLE crates van de truk (wat jij dus nog niet hebt gedaan) en kachel weer terrug met je vrachtwagen, nu mag je verder :D
Jij bent anders ook dom :9
Je moet gewoon wachten tot de vrachtwagen het streegje weer uit komt, vervolgens haal je hem via de stoep in en blokkeer je de weg, schiet je hem neer, jat je zn spullen en ga je er vandoor met zn vracht auto. Hoef je

a) zelf niks te laden
b) gaat sneller want zij doen het met een paar lui
c) maar 1 iemand neer te knallen (hoeft niet eens)

:z

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

jullie zijn allebei dom! :P

Het gaat hier namelijk om lossen en niet laden... .geez :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog even een duidelijke beschrijving per bocht voor de race-missie

Vanaf de start tot aan de 1e bocht rij je vol gas constant links langs de witte lijn. Niemand probeert je daar te beuken. Voor de 1e bocht ga je vol op de rem staan en laat je de rem los zo gauw je instuurd. Je ligt nu al 1e als het goed is. Je snelheid in die bocht is 60/75 km/u.
Zogauw je de bocht uit bent geef je vol gas. De 2e bocht kan je vol gas nemen (van buiten->binnen->buiten).
Vervolgens rij je onder het reclame bord door en lift (= even het voetje van het gaspedaal, NIET remmen dus) je eventjes bij het bosje rechts op de baan. Je komt nu wijd links uit en geeft snel weer vol gas tot op de helft van de schuine bocht. Hier lift je heel kort en rustig geef je gas (niet te snel anders sta je zo andersom). Je rijd nu vol gas naar de volgende bocht. Voor deze bocht lift je kort en en je kunt vroeg op het gastpedaal om richting de chicane te rijden. Deze chicane neem je schuin over (zodat je wijd aan de linkerkant uitkomt). Pas op, als je er recht over gaat verlies je vaak controle omdat je van de grond komt.
De volgende bocht is een van de moeilijkste (langs de rotsen). Dit omdat de bocht scherper insnijd naarmate je vorderd. Je neemt die bocht als volgt.
Iets voor de grote rots rechts laat je het gaspedaal los totdat je door het scherpste gedeelte bent (75 meter ofzo). De rest van het circuit (de schuine bochten) neem je laag en allemaal vol gas tot over start-finish. Voor de 1e bocht ga je weer vol in de remmen, maar nu snijd je hem in van buiten naar binnen. Je haalt nu +- 70 km/h.

Er zijn op deze manier rondetijden van laag in de 1:27 mogelijk. 7 seconde per rondje sneller dan de beste tijd van de nummer 2.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 18-07 22:02
15-02 zit ik nu.

Ik ben ze kwijt, maar er blijft staan "Lose the Tail" ofzo, maar ze zijn weg, ik kan een half uur blijven staan, maar ze komen niet meer op m'n radar, wat moet ik doen? Ik ben ze toch kwijt :( In Salarie's bar kan ik ook niet binnen, krijg ik netjes op m'n scherm 'Lose the tail" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 15:40
Ik zit nu in die missie dat ik Sergio's auto moet opblazen. Telkens als ik d'r ben begint die guard op me te schieten. Als ik dan terugschiet komt er een kerel met een shotgun naar buiten en dan ineens is Sergio ontsnapt. WTF moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raafz0r schreef op 06 september 2002 @ 17:35:
Ik zit nu in die missie dat ik Sergio's auto moet opblazen. Telkens als ik d'r ben begint die guard op me te schieten. Als ik dan terugschiet komt er een kerel met een shotgun naar buiten en dan ineens is Sergio ontsnapt. WTF moet ik doen?
Even wachten tot de guards weg zijn. Op afstandje toekijken. Dan naar bij de bestuurdersplek de bom plaatsen. GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49471

wat moet ik instellen voor mooiste beelden in dit spel

bijvoorbeeld wat bij texture quality size kiezen en wat bij de expert settings aanvinken en moet tripple buffering an staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik zit klem in de haven. in welke loods zit morello? alle andere ventjes zijn omver gelegd...

en die loods waar zijn auto voor staat kom ik niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

G33RT schreef op 06 september 2002 @ 18:37:
ik zit klem in de haven. in welke loods zit morello? alle andere ventjes zijn omver gelegd...

en die loods waar zijn auto voor staat kom ik niet in
de loods waar zijn auto staat... er lopen rails narrtoe en er zijn wat wissels en er staan ook wat tankwagentjes met blokjes voor de wielen verderop.

ik heb hier ook zo lang over gezocht....
maar ik denk dat dit wel de hint is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 11:07
Jezus wat een simpel spelletje.
3 dagen uitgespeeld (20 uur) ok ok tikkeltje verslaafd maar goed het spel is zo cool :)
Ik wacht met smart op de MP patch :D
Missies vallen reuze zolang je maar niet de Rambo speelt, laatste missie was wel even kut en de race missie was even oefenen voor de rest echt eitje.
TIP: Het zijn geen GTA3 missies, je moet bij Mafia nadenken ;)
Gewoon rustig de tijd nemen en alles goed bekijken.
1 missie kwam ik echt niet uit, dat was op de boot, ik kwam niet in de wc waar die gun lag.
Heb die gozer maar gewoon dood gemept >:)
Als de MP goed dan vraagt dit om een GoT clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
ik heb die kerel ook doodgerost

en degene die me de rails tip gaf: heb ik zelf ook al ontdekt vlak na me post ;) ineens ging die wagon rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

Ik moet frank ondervragen (10-2) alleen die zegt niks.. go to hell enzo..

wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07 12:10

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Alle missies zijn simpel als je eenmaal de extreme missies hebt gespeeld, tering de tering, sommige zijn echt kut :P (maar wel leuk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Anoniem: 8888 schreef op 06 september 2002 @ 20:36:
Ik moet frank ondervragen (10-2) alleen die zegt niks.. go to hell enzo..

wat te doen?
EIN KÜGEL IN DAS KNIE ;)

gewoon een kogel in z'n pootje schieten, wedden dat ie wil praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

ik knalde m steeds neer..maar het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 18:24
is er een level-overslaan cheat voor dat spel?
ik irriteer mij mateloos aan dat parkeergarage festijn
als ik een beetje tactisch die eikels wil uitmoorden rennen die twee stomme
idioten recht in de tommyguns van de vijand
daar is geen lol aan, ik wil dr vanaf
of is er een manier om die vriendjes van mij ergens vast te zetten?, ik kan het
alleen ook wel af, tenminste wel na dat eerste grote gevecht

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Schaapie, je moet gewoon veel zelf schieten, dus voor hun gaan staan en dan de mennekes kapotknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41473

* Anoniem: 41473 word gek zit u in 20-6 moet eene sam neerknallen maar het lukt me maar niet ik mik op ze kop knal wel 20 keer op hem maar hij wil maar neit dood, renik achter hem aan smeert ie hem een paadje in ik achter hem aan komt ie ineens tevoorschijn huppa ik ben dood dit nu al 5 x en word dus echt een beetje gek hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 16:20
FragZ0r, ik had eerst ook het probleem dat ik te laat reageerde als die plots te voorschijn komt na het gangpad in te zijn gerent. Wat ik heb gedaan is half het gangpad in rennen, en dan snel weer terug rennen en de hoek om. Sam komt dan wel het gangpad in lopen maar is net te laat om je neer te schieten. Vervolgens kreeg ik hem makkelijk te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 23:00

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Bzzje schreef op 06 september 2002 @ 11:55:
Hoort dat, of is er gewoon een instelling fout? (ik heb normale pc-speakers, zonder surround en zo)
nogmaals de vraag

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07 21:47
ik zit nu op het dak na die manager en die prostitue gedood te hebben,
maar ben nog maar van 7 health...hoe moet ik in hemelsnaam van dat dak afkomen zonder gedood te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik heb ff al die savegames gedownload, en heb precies de juiste saves verwijders om net na de race te komen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 11-07 11:07
Misschien even de hotel missie opnieuw spelen?
Hij is best wel simpel, gewoon niet de Rambo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
DarkJedi schreef op 07 september 2002 @ 12:41:
Misschien even de hotel missie opnieuw spelen?
Hij is best wel simpel, gewoon niet de Rambo spelen.
ja, ik ga vanaf de race opnieuw :)
weet iemand hoe je profielnaam kan wijzigen?

edit: laat maar, heb de savegames hernoemt naam m`n profielnummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
12-5 (bij dat spoorbaan, dat je die gast moet achtervolgen) is NIET te doen, hier rijd die gozer door autos heen :? En ik raak die auto's gewoon, plus een politie die achter me aan zit en me van alle kanten rost, en hij rijd lekker door alle auto's heen. Lekker nep. Misschien een bug ofzo, maar ik heb in mijn hele leven nog nooit een auto door een auto heen zien gaan zonder enige schaden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41473 schreef op 06 september 2002 @ 22:27:
* Anoniem: 41473 word gek zit u in 20-6 moet eene sam neerknallen maar het lukt me maar niet ik mik op ze kop knal wel 20 keer op hem maar hij wil maar neit dood, renik achter hem aan smeert ie hem een paadje in ik achter hem aan komt ie ineens tevoorschijn huppa ik ben dood dit nu al 5 x en word dus echt een beetje gek hiero.
Gewoon rustig gebukt langs de rechterkant door het gangetje kruipen en op hoofdhoogte op het hoekje mikken. Zogauw hij ze kop de bocht omdoet druk je en ligt ie plat. Sim_pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
hoe zoom ik in met die sniper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 23-06 19:42
marteltor schreef op 07 september 2002 @ 12:40:
ik heb ff al die savegames gedownload, en heb precies de juiste saves verwijders om net na de race te komen :) :) :)
waar kan je die savegames downloaden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

G33RT schreef op 07 september 2002 @ 14:16:
hoe zoom ik in met die sniper?
Kijk eens bij controls ;) (standaard: s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

offtopic:

* Anoniem: 29882 krijgt nu eindelijk ook het spel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
marteltor schreef op 07 september 2002 @ 12:10:
ik zit nu op het dak na die manager en die prostitue gedood te hebben,
maar ben nog maar van 7 health...hoe moet ik in hemelsnaam van dat dak afkomen zonder gedood te worden?
Gaat je niet lukken met 7 HtP.

Je moet een stuk over het dak klimmen en je komt nog een boel agenten tegen. Zo het lvl opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
RedHat schreef op 06 september 2002 @ 20:43:
[...]

EIN KÜGEL IN DAS KNIE ;)

gewoon een kogel in z'n pootje schieten, wedden dat ie wil praten.
Makkelijker is hem slaan, dan gaat de politie ook niet zeuren over je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
Bzzje schreef op 06 september 2002 @ 11:55:
bekend probleem hoor er meer mensen over en het is niet op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

In level 20, kan ik een advanced versie van een Thor 812 halen bij een 2ehand autodealer. Maar die hekken zijn opslot, en ik heb geen crowbar. Waar kan ik die vinden? Of hoe kan ik die hekken openmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

ik ben nu bij die racemissie, bestwel kut, hijs echt bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

20-5.. in de kerk of wat dat ook mag wezen.. iedereen dood.. maar er gebeurd verder niks.. ben maar uit verveling alles kapot aan het schieten maar daar hek dus ook niet veel aan..
hoe kom ik hier door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 26203 schreef op 07 september 2002 @ 15:35:
20-5.. in de kerk of wat dat ook mag wezen.. iedereen dood.. maar er gebeurd verder niks.. ben maar uit verveling alles kapot aan het schieten maar daar hek dus ook niet veel aan..
hoe kom ik hier door?
HOPELIJK niet die pastoor neer geknald ?

want daar moet je mee praten :(

en dna kom je verder.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit spel ruleerd vet ik ben pas bij die auto's slopen maar heb al helemaal naar me zin moeha is het jullie gelukt om behalve die auto's ook gelijk al die mannetjes in die kroeg te slopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 16-07 12:12

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zit nu in 15-08 Met die haven waarbij je die broer moet zien te vinden in die loods!

Ik heb zijn auto gevonden. Handganate gepakt.. mahja, en dan? Waar is die broer? En bij welke deur moet ik die handganaat gooien?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apocrypha schreef op 07 september 2002 @ 15:21:
In level 20, kan ik een advanced versie van een Thor 812 halen bij een 2ehand autodealer. Maar die hekken zijn opslot, en ik heb geen crowbar. Waar kan ik die vinden? Of hoe kan ik die hekken openmaken?
Kapot schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMDFreak schreef op 07 september 2002 @ 18:49:
Ik zit nu in 15-08 Met die haven waarbij je die broer moet zien te vinden in die loods!

Ik heb zijn auto gevonden. Handganate gepakt.. mahja, en dan? Waar is die broer? En bij welke deur moet ik die handganaat gooien?
Lees boven, hint: Treinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Kan je iets duidelijker zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
AMDFreak schreef op 07 september 2002 @ 19:22:
[...]

Kan je iets duidelijker zijn? :D
Wissels en OLIEwagons :)

Vergeet de blokken niet weg tehalen :)

ZO meer HINTS nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

Blackhole schreef op 07 september 2002 @ 15:44:
[...]

HOPELIJK niet die pastoor neer geknald ?

want daar moet je mee praten :(

en dna kom je verder.
Das niet het level waar ik ben die ben ik al lang voorbij :)
het is dat level vlak na pauli dood is geschoten.. en dat ik sam moet opzoeken en in die kerk of wat dat ook is zit ik nu... kep dan iedereen naar het hiernaarmaals geholpen maar dan is het stil... en gebeurt er totaal nada....noppes niks...
d'r zit nu zelf geen ruit meer in en elk beeld heeft kennis gemaakt met de grond.

wat doe ik ni goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61104

Blackhole schreef op 06 september 2002 @ 03:29:
IK ben nu OP die plek waar je die trein heb laten ontploffen :P

Maar nu zit ik met een probleem ik heb heel die loods leeg gemaaid (Met gemak) en dan die laatste ?
wat moet ik daar mee doen Schieten helpt niet :(
hoe laat je de trein ontploffen heb alles dood en kom niet verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
<!-- waar kan je een no cd crack vinden, ik heb wel het orginele exemplaar maar we hebben 2 computers dus moeten we een no cd crack hebben. alvast bedankt -->

Hier doen we niet aan :) Zie je email.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 07-09-2002 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 10:21

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Gvd ik kom niet die villa in. Ik kan echt geen weg vinden richting het huis, die niet langs de guards loopt. Ik word steeds gespot, en dan word ik en mijn maatje keihard neergeshotgunned :P . Wat is de goede weg ?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Damian schreef op 07 september 2002 @ 22:11:
Gvd ik kom niet die villa in. Ik kan echt geen weg vinden richting het huis, die niet langs de guards loopt. Ik word steeds gespot, en dan word ik en mijn maatje keihard neergeshotgunned :P . Wat is de goede weg ?
die is al langsgeweest
maar goed, eerst het ventje links van je van achter neerknuppelen, dan aan de rechterkant nog zo'n kereltje mollen
dan die voor het huis de hersens inslaan, en dan de werkster ook nog even een tik verkopen, dan ben je binnen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:05
Anoniem: 30271 schreef op 06 september 2002 @ 13:05:
Freeride Extreme

Shit hoe doe je dat met die truck?? je mag niet onder de 34 mph komen, maar dat lukt niet :@
zit ik nu ook, VET moeilijk... als je wegrijdt en links aanhoudt (vanuit de kaart gezien) dan kom je bij de 2de brug, maar die is niet vlak, dus is t altijd BOOM :( omrijden heb ik ook al geprobeerd, maar wil ook niet echt lukken :( de weg is zo lang dat ik uiteindelijk toch wel een auto tegenkom die niet aan de kant gaat ondanks mijn asociaal toeteren...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29813

ik zit vast in mission 18: Just For Relaxation; waar je die sigaren moet jatten.

je komt daar aan met de truck, er zit een baasje die zegt dat je een paar kisten moet verplaatsen en gaat dan pissen, eerste keer ging ik meteen daarna de sigaren laden op me truck. maar voordat ik halverwege ben met de lading is hij alweer terug en roept de guards...dood!

tweede keer, ik loop sneaky achter de baas aan en terwijl hij zijn pietje uitlaat sla ik hem knock-out met me baseball bat, wrong...guards achter me aan...dood!

derde keer, ik doe maar wat die baas zegt en begin moeizaam alle kisten (verder op) naar de dispatch hall te brengen. 10 minuten later pak ik de laatste kist op...POEF PAF BANG...guards...dood!

hmmm help? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Ik heb gewoon de truck gepakt en de guards plat gereden, lekker subtiel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krush
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben nu bezig met die Free ride extreme missies maar ik zit hopeloos vast.
Ik doe een missie waarbij je met een kist in je handen achter dat ventje aan moet lopen tot je bij een parkeerterrein met een of andere kar aankomt (een soort taxi uit de jaren '50).
Vervolgens zegt dat mannetje "Drop it, take the car and get out!"
Maar wat wil ie nou van me? Ik heb alles geprobeerd, in- en meteen weer uitstappen, snel naar huis rijden en saven (kan niet), passagiers oppikken (zijn er niet), mannetje overhoop schieten, etc. Maar elke keer loopt de tijd door en als die om is ben ik game over.
Wie weet wat de bedoeling is?

Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
die kist bovenop die andere achter in de hoek droppen, je bonus is die verroeste taxi, die best lekker rijdt overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 22:26
ik heb een probleem bij dat level waarbij je de bank gaat overvallen, ik heb dus die guards gekilld, sleuteltjes gejat van die director die in de kast zitten...en waar vind ik die kluis? als ik helemaal naar beneden ga bij die stalen deuren, gebeurd er nix.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Anoniem: 29813 schreef op 08 september 2002 @ 02:38:
ik zit vast in mission 18: Just For Relaxation; waar je die sigaren moet jatten.

je komt daar aan met de truck, er zit een baasje die zegt dat je een paar kisten moet verplaatsen en gaat dan pissen, eerste keer ging ik meteen daarna de sigaren laden op me truck. maar voordat ik halverwege ben met de lading is hij alweer terug en roept de guards...dood!

tweede keer, ik loop sneaky achter de baas aan en terwijl hij zijn pietje uitlaat sla ik hem knock-out met me baseball bat, wrong...guards achter me aan...dood!

derde keer, ik doe maar wat die baas zegt en begin moeizaam alle kisten (verder op) naar de dispatch hall te brengen. 10 minuten later pak ik de laatste kist op...POEF PAF BANG...guards...dood!

hmmm help? :)
Dat laatste had ik ook, dat was echt gierig!: (
Wat je moet doen is nadat je met die kerel hebt gepraat naar die 2 gasten gaan die daar met zn 2n staat te praten. Die helpen je dan. Alsje dat gedaan hebt kan je zonder problemen de cigaren inladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Anoniem: 10452 schreef op 06 september 2002 @ 13:30:
jullie zijn allebei dom! :P

Het gaat hier namelijk om lossen en niet laden... .geez :P
dat bedoel ik toch ook |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 08:28
Eindelijk, na uren en uren proberen is het me eindelijk gelukt om die race uit te rijden, en eerste worden.

En dat op een zondag morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Net geformatteerd, vergeten savegame te backuppen, zat in 15-5 :'(
Nouja, ik stop dan maar met Mafia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

FireFoz schreef op 08 september 2002 @ 04:04:
[...]

Dat laatste had ik ook, dat was echt gierig!: (
Wat je moet doen is nadat je met die kerel hebt gepraat naar die 2 gasten gaan die daar met zn 2n staat te praten. Die helpen je dan. Alsje dat gedaan hebt kan je zonder problemen de cigaren inladen.
Oh kan dat joh, het is mij gelukt om alle kisten in te laden voordat die vent weer terug was van het pissen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61024

Pfff ik zit hopeloos vast.

Ik ben bij het curcuit om die race-wagen te jatten. Ik stap in.......hoor de moter starten maar ik kan niet weg rijden :( Ik ben zelfs al eens helemaal opnieuw begonnen maar dat hielp niet.
What is da f*cking problem? Anyone?....please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Conan schreef op 08 september 2002 @ 03:36:
ik heb een probleem bij dat level waarbij je de bank gaat overvallen, ik heb dus die guards gekilld, sleuteltjes gejat van die director die in de kast zitten...en waar vind ik die kluis? als ik helemaal naar beneden ga bij die stalen deuren, gebeurd er nix.. :?
Er hangen ook nog sleuteltjes achter de balie (waar je teammate zegmaar de wacht houd), die zijn voor het hek waar jij het over heb...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41287

Anoniem: 61024 schreef op 08 september 2002 @ 12:24:
Pfff ik zit hopeloos vast.

Ik ben bij het curcuit om die race-wagen te jatten. Ik stap in.......hoor de moter starten maar ik kan niet weg rijden :( Ik ben zelfs al eens helemaal opnieuw begonnen maar dat hielp niet.
What is da f*cking problem? Anyone?....please
Ik had dat ook. Het schijnt te liggen aan t feit dat je naar de garage loopt in plaats van dat je rijdt. Rare bug he :) Je moet dus ff een oude savegamepakken en naar de garage rijden...dan kun je wel wegrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61024

Anoniem: 41287 schreef op 08 september 2002 @ 12:46:
[...]

Ik had dat ook. Het schijnt te liggen aan t feit dat je naar de garage loopt in plaats van dat je rijdt. Rare bug he :) Je moet dus ff een oude savegamepakken en naar de garage rijden...dan kun je wel wegrijden...
Hahaha........tering he! 8)7

Thnx mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zit nu in 17-05 (heb dus net die gozer ged00d met me sniper). Alleen nu kom ik niet meer uit dat gebouw (hij wil niet meer via die rioolering naar de andere kant van de muur.. (waar me auto staat om terug te rijden naar de bar..)

[ Voor 0% gewijzigd door AMDFreak op 08-09-2002 13:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

PoweRoy

funky!

weet iemand hoe het level nadat je sergio hebt gevolgd tot de haven moet halen..weet niet waar ik heen moet in de haven en kan die l0ser niet vinden :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

PoweRoy schreef op 08 september 2002 @ 14:23:
weet iemand hoe het level nadat je sergio hebt gevolgd tot de haven moet halen..weet niet waar ik heen moet in de haven en kan die l0ser niet vinden :(
Volg die spoorlijnen es... dan kom je vanzelf bij zijn auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
AMDFreak schreef op 08 september 2002 @ 13:58:
Ik zit nu in 17-05 (heb dus net die gozer ged00d met me sniper). Alleen nu kom ik niet meer uit dat gebouw (hij wil niet meer via die rioolering naar de andere kant van de muur.. (waar me auto staat om terug te rijden naar de bar..)
trappenhuis helemaal naar beneden volgen, honden mollen, slot kapot schieten op de deur, alle wapens daar droppen en naar buiten wandelen.

Ik heb zojuist de freeride extreme 'speedbus' gehaald :)
Ben nu bezig met een missie met een raketauto die tegen de 200 wil lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Jaik begrijp niks van freeride extreme. Je hebt geen politie, alleen een colt 1911, geen gangsters niks. Wat moet je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

AMDFreak schreef op 08 september 2002 @ 14:30:
[...]

Volg die spoorlijnen es... dan kom je vanzelf bij zijn auto :)
maar daar zit niemand in :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

apocrypha schreef op 08 september 2002 @ 14:44:
Jaik begrijp niks van freeride extreme. Je hebt geen politie, alleen een colt 1911, geen gangsters niks. Wat moet je doen?
Kijk eens naar dat zwaaiende menneke voor je huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42313

Free ride extreme: Je moet een witte auto naar een bepaald punt rijden. Op het moment dat je instapt begint die auto te expoderen? Gevolg: Die auto rijdt steeds langzamer en explodeert uiteindelijk. Iemand enig idee hoe je dat ding die kant op krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mission 19-02 Moonlighting: On The Way To The Bank...

Ok ik stap dus met Paulie in de trein, even wat lullen maar hij stapt er nergens uit...al 2x hele traject afgegaan :/

Waar hoor je eruit te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42313

Anoniem: 29813 schreef op 08 september 2002 @ 15:32:
mission 19-02 Moonlighting: On The Way To The Bank...

Ok ik stap dus met Paulie in de trein, even wat lullen maar hij stapt er nergens uit...al 2x hele traject afgegaan :/

Waar hoor je eruit te gaan?
Hmmmm heb ik ook een keer gehad. Probeer eens meteen als je binnenkomt in die trein tegen P aan te lullen.... Deed het bij mij....Ik geloof dat het de 2e stop was. (Downtown??) Als je uit het raampje kijkt zie je de first national bank....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42313 schreef op 08 september 2002 @ 15:34:
[...]

Hmmmm heb ik ook een keer gehad. Probeer eens meteen als je binnenkomt in die trein tegen P aan te lullen.... Deed het bij mij....Ik geloof dat het de 2e stop was. (Downtown??) Als je uit het raampje kijkt zie je de first national bank....
Downtown is 4de...ga er nu heen...net geluld en eindigt met wait a minute...
jup we're getting off here...tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
krijg nou wat, zit ik achter die eikel aan die voor de zoveelste keer aan een moordaanslag ontsnapt is, blijkt die een james bond auto te hebben?!?
hij verdwijnt met auto en al in de grond en is dan ontsnapt
grrr, dat is mij nu al 2 keer overkomen
ik heb net in het topic gelezen dat je hem niet hoeft te beuken ofzo, dus ik zal eens proberen of ie niet in de grond verdwijnt als ik dat niet doe
is in elk geval rete irritant, zit je er vlak achter, verdwijnt ie ineens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21082

PoweRoy schreef op 08 september 2002 @ 14:58:
[...]

maar daar zit niemand in :(
Nee, dat snap ik dus ook niet. Ik ben in die haven, iedereen is dood. En dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 16:20
Zijn auto staat niet voor niets voor die loods. Zou die er misschien in zitten?.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Dan lees je even de thread door, komt wel 10x voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat houdt bij de setup clip always in? als je dat aanvinkt ( bij de expert settings )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmm ik moet een bom onder die auto doen , maar die kerel gaat steeds op me rossen is dacht ik 14 of 15.

Heb laatste5 paginas door gelezen :P verder ga ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Koetjeboe schreef op 08 september 2002 @ 15:07:
[...]

Kijk eens naar dat zwaaiende menneke voor je huis :P
Ow die heb ik al 3x afgeknald/overgereden, hij irriteerde me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Zooo, uitgespeeld.. einde vind ik wat mindertjes... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
geef dan ff antwoord op mijn vraag ;)

hoeveelste missie is einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:47
ook lekker. Nog nooit problemen gehad met dit spel tot nu toe.
Net de laatste missie van missie 17 gedaan. Kom ik terug bij de bar, loop ik de deur binnen en krijg je gewoon dat "please wait" scherm zoals altijd. Enige verschil is dat de harde schijf nu gaat werken en na een tijd word ik terug geknikkerd naar windows:?
Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
SaURoN schreef op 08 september 2002 @ 20:26:
geef dan ff antwoord op mijn vraag ;)

hoeveelste missie is einde?
gewoon even wachten tot die goochem naar binnen is gewandeld, en level 20 is t einde.

Ik heb wel veel lol in free ride extreme eigenlijk, vage missies ook :) (follow the evil alien! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 10:21

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Schaapje_BlaaT schreef op 07 september 2002 @ 22:18:
[...]

die is al langsgeweest
maar goed, eerst het ventje links van je van achter neerknuppelen, dan aan de rechterkant nog zo'n kereltje mollen
dan die voor het huis de hersens inslaan, en dan de werkster ook nog even een tik verkopen, dan ben je binnen
k leuk en aardig, maar waar laat ik dat ventje, ik knuppel die knakker neer, komen er 3 man op me af rennen met shotguns :(, en dan ben dus of ik, of die kluizenknakker dood :(

...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
P5ycho schreef op 08 september 2002 @ 21:16:
[...]

gewoon even wachten tot die goochem naar binnen is gewandeld, en level 20 is t einde.

Ik heb wel veel lol in free ride extreme eigenlijk, vage missies ook :) (follow the evil alien! :P)
kill speedy gonzales, een ventje wiens reet in de fik staat omdat ie zo hard loop 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Damian schreef op 08 september 2002 @ 22:07:
[...]

k leuk en aardig, maar waar laat ik dat ventje, ik knuppel die knakker neer, komen er 3 man op me af rennen met shotguns :(, en dan ben dus of ik, of die kluizenknakker dood :(

...
hmm, daar klopt dus al iets niet
dat kereltje mol je dus met 1 rake klap
als in mousebutton inhouden tot maximale sterkte en dan een flinke klap uitdelen.
als het goed is komen er dan geen 3 man op je af met shotguns.
dan moet ie zo bewusteloos neer vallen
en dan kun je sneaky de volgende mollen
als ze met z'n allen op je af komen heb je iets fout gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 18-07 20:53

t3q

Say yes to teq

Weet iemand hoe je je fps kan zien in mafia. Niet dat het schokt ofzo maar ik wil et gewoon weten?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

kan iemand me ff uitleggen hoe ik het level in de haven moet oplossen (level nadat je de gast hebt gevolgd tot de haven en waar je achter een auto schuilt in het begin)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:47
PoweRoy schreef op 09 september 2002 @ 13:50:
kan iemand me ff uitleggen hoe ik het level in de haven moet oplossen (level nadat je de gast hebt gevolgd tot de haven en waar je achter een auto schuilt in het begin)
gewoon n zaak van alle vijanden naar een andere wereld helpen. Als je dat gedaan hebt de eerste wissel omzetten en het blokje weghalen dat voor de oliewagon ligt, en er dan naartoe lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 18:15
ik ben ff een map aan het maken van 'the lost city'. ik kan namelijk nog steeds niet die yellow pete vinden, en ik heb ff een crowbar nodig om een vette bak te jatten, en bij vincenzo kan ik niet wezen want meneer salierie is een beetje boos op mij :P .

ik ben al twee uur aan het touren maar de 'twister' is onvindbaar voor mij dus ik ga maar maar gelijk een volledige map van de hele stad zodat iemand mischien ff een kruisje op de juiste plaats kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 10:43
twister zit op het rechter deel van de stad. D'r is een weg die loopt van boven naar benenden en houd (op de map dan) niet helemaal door tot er een weg kruist. Als ik me niet vergis schuin tegenover die bouwput.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.