Mafia, zit je vast? stel hier je vragen!

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

In de missie met paulie moet je ook naar yellow pete. Ga naar hoboken. Op een gegeven moment gaat de train vanaf central island rechtdoor hoboken in terwijl je met auto naar links moet en dan na een stuk naar rechts. Op het stuk waar de train uitkomt waar je met auto niet rechtdoor kunt zit de straat van de twister. Aan zijkant van twister zit yellow pete. Het is de meest doodlopende en meest linkse straat in hoboken op de map. Hoop dat dit hele vage verhaal iets helpt met verduidelijken.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit niet echt vast.. maar toch.
Ik ben bij de Opdracht dat je de broer van Morello (Morello nogiets Junior) moet doden, door een bom onder zijn auto te plaatsen.
Als ik er aan kom en ik wil iets met die auto doen, dan schiet die gast op mij.
Dus ik dacht, als ik nou eerst die gasten doodschiet..
Maar steeds als ik dat ene gastje dood heb.. Dan staat er Morello Escaped (ofzoiets dergelijks) en dan kan ik weer overnieuw beginnen.
Wat moet je hier doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 15:34:
Ik zit niet echt vast.. maar toch.
Ik ben bij de Opdracht dat je de broer van Morello (Morello nogiets Junior) moet doden, door een bom onder zijn auto te plaatsen.
Als ik er aan kom en ik wil iets met die auto doen, dan schiet die gast op mij.
Dus ik dacht, als ik nou eerst die gasten doodschiet..
Maar steeds als ik dat ene gastje dood heb.. Dan staat er Morello Escaped (ofzoiets dergelijks) en dan kan ik weer overnieuw beginnen.
Wat moet je hier doen ?
tis al eerder voorbij gekomen, maar ik ben niet de slechtste :)

je moet ff gedult hebben.. dan gaat die vent vanzelf ff naar binnen en dan kan je bom planten :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is soms simpeler dan je denkt :p
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
IK zit nu vast in de kusthal ...
Helemaal in het begin :(

Ik sta helemaal vast in dat vuur gevecht .

hebben jullie nog tips om daar door hjeen tekomen ..
Dus ik bedoel het laaste gedeelte van het spel ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
PROnline schreef op 09 september 2002 @ 14:59:
twister zit op het rechter deel van de stad. D'r is een weg die loopt van boven naar benenden en houd (op de map dan) niet helemaal door tot er een weg kruist. Als ik me niet vergis schuin tegenover die bouwput.
ik kan em nog steeds niet vinden :/

maar ik heb m'n map af :) . het is wel wat brakjes maar beter had ik geen zin in. kan je ff yellow pete aankruisen ?

ik zal em niet in de thread zelf zetten, beetje layout verneukerij:

je kan em hier zien (300K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

PoweRoy

funky!

hier kijk bij hoboken

als je van het bouwterrein komt rechtdoor. in een kleine parkeerplaats en daar zit een deur 8) en ja maar naar binnen en volg de route B)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

Weet iemand hoe je je auto's kan repareren in free ride extreme mode ? ik heb nu wel leuk die bonus auto's maar ze gaan telkens kaduuk :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 09 september 2002 @ 16:07:
IK zit nu vast in de kusthal ...
Helemaal in het begin :(

Ik sta helemaal vast in dat vuur gevecht .

hebben jullie nog tips om daar door hjeen tekomen ..
Dus ik bedoel het laaste gedeelte van het spel ..
Euhm veel bukken en achter pilaren schuilen. Leren waar alle mannetjes zijn en ze van achteren proberen aan te vallen. Zorg dat je een thompson hebt voordat je begint. Even bij pete langsgaan.
RKD schreef op 09 september 2002 @ 17:17:
Weet iemand hoe je je auto's kan repareren in free ride extreme mode ? ik heb nu wel leuk die bonus auto's maar ze gaan telkens kaduuk :P
Ga langs lucas' z'n garage om tegen betaling je auto te laten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik heb nu al weer een probleem..
Ik zit nu bij de haven.. Je moet Setgio Morello vermoorden.
Ik heb alle ventjes al dood.. Beetje zitten kloten met wat schakelaars, maar ik snap echt niet wat je moet doen.
Laat staan dat ik die Morello kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er trouwens, of wie weet er ergens een Map te downloaden waar alle punten waar je missies kan krijgen in Free ride Extreme?

Ik zoek me helemaal de gekte..

Tot nu toe kan ik die van de amored car vinden (heb ik inmiddels ook) en die van de truck die niet onder de 37Mph mag, die krijg ik trouwens ook niet voor elkaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 17:44:
Damn ik heb nu al weer een probleem..
Ik zit nu bij de haven.. Je moet Setgio Morello vermoorden.
Ik heb alle ventjes al dood.. Beetje zitten kloten met wat schakelaars, maar ik snap echt niet wat je moet doen.
Laat staan dat ik die Morello kan vinden.
hint:

helemaal aan de achterkant van de haven staan 2 tankers op de rails, voor de wielen liggen blokjes, haal die eens weg.....

let wel op dat de wissels goed staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik zat dus niet voor niks met die wissels te kloten.
Nu rijd ie zeker die loods binnen :p
Thnx m8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoF
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

EoF

Ik zit in de missie waarin je frank's familie moet vinden, nu heb ik ze gevonden vraagt hij om ticket's.
Waar kan ik die vinden? kben een aantal maal rond de luchthaven geweest maar vind niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in de missie waarin je frank's familie moet vinden, nu heb ik ze gevonden vraagt hij om ticket's.
Waar kan ik die vinden? kben een aantal maal rond de luchthaven geweest maar vind niks.
De tickets liggen op de balie van het huisje waar je bij het begin van de missie binnenkomt.

Ik had zelf ook nog een vraagje, in de freeride extreme heb ik een missie waarbij ik een invisable man moet volgen. Dit gaat prima, maar op een gegeven moment gaat ie ergens staan en gaat ie nergens meer heen. wat nu?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
PoweRoy schreef op 09 september 2002 @ 16:24:
hier kijk bij hoboken

als je van het bouwterrein komt rechtdoor. in een kleine parkeerplaats en daar zit een deur 8) en ja maar naar binnen en volg de route B)
woei thx :)

ik ga gelijk weer ff spelen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 07:20

RKD

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 17:30:

Ga langs lucas' z'n garage om tegen betaling je auto te laten fixen.
das in de gewone free ride alleen toch ? want ik als ik in free ride extreme naar lucas toe gaat dan zit alles daar dicht :( ......

iemand anders nog een idee ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
ik ben bij het vliegveld maar wordt keihard afgeknald.....heeft iemand een taktiek???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op 09 september 2002 @ 18:41:
ik ben bij het vliegveld maar wordt keihard afgeknald.....heeft iemand een taktiek???
Mannetjes in het ontvangsthalletje eerst killen. Dan helemaal naar achter (achter de tweede hangar) sneaken, auto pakken en alle mannetjes in de loodsen omverrijden. Als je bij de familie van Frank geraakt (in het huisje achter de zeppelin) , let er dan op dat je meteen de man in de phone-boot kapotknalt, anders belt hij de politie :)

Een tip overigens (aan iedereen) om 10 keer dezelfde vraag te voorkomen: Als je vastzit in het spel en je wilt hier je probleem voorleggen, zet dan eerst in je prefs het maximaal aantal posts per pagina op 999 ipv 25 en zoek dan in het topic met CONTROL F op sleutelwoorden (trein, vliegveld etc etc). Je hebt je antwoord dan zo gevonden, zonder in herhaling te vallen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2002 19:27 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen,
Weinig zin om een dikke 500 reply's door te lezen :P

Ik zit vast bij die level waar je eerst 4 a 5 mannetjes neer moet knuppelen, en vervolgens een stuk of 4 a 5 dood schieten, ik ga ELKE keer doood, ik probeer het nu al 2 uur, tering lastig.

iemand een truukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:21:
mensen,
Weinig zin om een dikke 500 reply's door te lezen :P

Ik zit vast bij die level waar je eerst 4 a 5 mannetjes neer moet knuppelen, en vervolgens een stuk of 4 a 5 dood schieten, ik ga ELKE keer doood, ik probeer het nu al 2 uur, tering lastig.

iemand een truukje?
is dat bij die villa waar je papieren uit een kluis moet jatten?
zo ja, dan is de truuk helemaal niemand doodschieten maar alleen de juiste kereltjes knuppelen, de voordeur in, de werkster die daar staat knock out meppen voor ze alarm slaat en na de diefstal als de bliksem eruit om met die gave dure bak ervandoor te gaan

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
pfff elke keer achter die morello aan met me karregie, jaagt die kerel zich gewoon dood tegen een lantaarnpaal of een andere oto :r
5x achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 09 september 2002 @ 19:37:
[...]

is dat bij die villa waar je papieren uit een kluis moet jatten?
zo ja, dan is de truuk helemaal niemand doodschieten maar alleen de juiste kereltjes knuppelen, de voordeur in, de werkster die daar staat knock out meppen voor ze alarm slaat en na de diefstal als de bliksem eruit om met die gave dure bak ervandoor te gaan
Nee hij bedoelt denk ik dat stuk in het steegje, waar je dat tuig dat je meisje heeft aangevallen een "lesje" moet leren. Het moet overigens gewoon te doen zijn, ik heb er geen speciale truuk voor gebruikt, gewoon veel blijven bewegen tijdens het knuppelen zodat ze je niet terug kunnen slaan , maar dat spreekt voor zich.

maar als hij nou gewoon eens de post boven de zijne had gelezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
hmm ik ben nu bezig met die opdracht van die sigaren..

heb die truck overvallen...papieren gejat van die chauffeur...maar bij de haven accepteerd die vent ze niet...

hoe kom ik daar binnen...zal wel iets doms over het hoofd hebben gezien

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjAb82 schreef op 09 september 2002 @ 21:26:
hmm ik ben nu bezig met die opdracht van die sigaren..

heb die truck overvallen...papieren gejat van die chauffeur...maar bij de haven accepteerd die vent ze niet...

hoe kom ik daar binnen...zal wel iets doms over het hoofd hebben gezien
Hint:

Truck moet LEEG zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:51:
[...]

Hint:

Truck moet LEEG zijn
hehe yepz...was daar wel achter..maar wist niet hoe...

maar heb et al...

hele topic ff doorgespit en eindelijk zag ik het staan...was wel ff zoeken..maar gewoon ff die truck laten lossen..en dan leeg overvallen

heb je ook nog een hint voor me om die dozen in te laden..want dan gaat die ene gast iedereen waarschuwen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over dat free ride extreme, ik heb nu die opdracht voor die hillbillie cab (die snelle taxi)
Bij dat ventje moet je eerst om het blok lopen, dan 3 kniebuigingen en dan moet je hem volgen met die doos in je handen, maar als ik op het punt kom dat ie zegt dat ik die doos neer moet zettn, dan loopt de stopwatch nog steeds moet die doos op een bepaalde plek staan of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:50:
Ik heb een vraagje over dat free ride extreme, ik heb nu die opdracht voor die hillbillie cab (die snelle taxi)
Bij dat ventje moet je eerst om het blok lopen, dan 3 kniebuigingen en dan moet je hem volgen met die doos in je handen, maar als ik op het punt kom dat ie zegt dat ik die doos neer moet zettn, dan loopt de stopwatch nog steeds moet die doos op een bepaalde plek staan of wat?
Ja bij de andere doos/dozen. p.s. die cab is echt super snelllll~!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

ik d8 de hele tijd dat die truck vol moest zitten :P ik kwam er al niet langs :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 09 september 2002 @ 22:51:
[...]

Ja bij de andere doos/dozen. p.s. die cab is echt super snelllll~!
hmm.. ik heb em dus bij die andere doos in het hoekje gepropt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krush
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 23:31:
[...]

hmm.. ik heb em dus bij die andere doos in het hoekje gepropt :/
Ben ik ook eindeloos mee bezig geweest. Laten vallen met backspace werkt niet maar je kunt hem ook met rechtermuisknop neerzetten.

Heeft iemand trouwens nog tips hoe je een auto in het water kan duwen? Bij die freeride extreme missie met die bom-taxi's ben ik elke keer teveel tijd kwijt met een andere auto starten om die taxi mee in het water te duwen.

Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb de gehele topic doorgelezen maar ik heb nergens het antwoord op mijn vraag gezien, al mijn andere vragen zijn wel uitstekend in deze topic beantwoord, alvast bedankt daarvoor, mijn vraag is als volgt, ik zit in de grand finale, ik heb iedereen in de kerk doodgeschoten en kom op een gegeven moment boven in een zaal met allemaal stoelen, ik kan dan niet verder, ik kan geen deur door, niemand heeft een sleutel en waar is Sam, ik kan hem dus nergens vinden en kan hem dus ook zo niet kaput schiessen ;) Kan iemand mij helpen want ik wil het spel zo graag uitgespeeld hebben

edit/ Laat maar ik heb het al gevonden :) /edit het was net die ene deur die ik was vergeten open te doen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Damian schreef op 31 augustus 2002 @ 18:07:
whu zal wel een probleem of bugje zijn. Ik heb alle luitjes afgeschoten op dat vliegveld, ik sta naast frank, maar er gebeurt niets :?

wat is de bedoeling, hij staat achter die garages, naast twee autos..

overniew doen maar ??
Met frank praten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
10-5

Vliegveld! Waar liggen die tickets? In het gebouw waar je startte? Want er komen 7 politiemensen naar me toe vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ze liggen op die balie daaro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
SaURoN schreef op 10 september 2002 @ 10:14:
ze liggen op die balie daaro :)
yep, en pak gewoon een auto, dan zijn die agentjes ook geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik zit met mafia nu vast in die gevangenis ik heb die gast dood geschoten vanuit de toren maar ik kan niet meer via die riool put terug. Ik zit hier al drie dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

JelleStoel schreef op 10 september 2002 @ 13:04:
Ik zit met mafia nu vast in die gevangenis ik heb die gast dood geschoten vanuit de toren maar ik kan niet meer via die riool put terug. Ik zit hier al drie dagen
Je moet niet terug door het riool. Je moet bij de honden langs. De weg er naar toe kan ik je niet precies zeggen. MAar het was als je de trap afloopt was er nog ergens een deur waar de langs kon geloof ik.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Hu9o schreef op 10 september 2002 @ 13:50:
[...]

Je moet niet terug door het riool. Je moet bij de honden langs. De weg er naar toe kan ik je niet precies zeggen. MAar het was als je de trap afloopt was er nog ergens een deur waar de langs kon geloof ik.
bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Hu9o schreef op 10 september 2002 @ 13:50:
[...]

bedankt _/-\o_

edit: Per ongeluk twee keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Extreem Freeride

Ik heb een missie waar ik een vliegtuig moet achtervolgen. Als ik meer dan 200m uit de buurt ga gaat m'n autobom af. Iemand die missie al gehaald? Als ik over de brug rij kan ik niet zien waar het vliegtuig heen gaat met als gevolg dat de bom ontploft. Ik ehb de missie al 100 keer gedaan en ik wil hem halen.

Wie heeft er tips?

edit:

pffew toch gehaald. Hij ging na de brug rechts af onder het water door. en dan eigelijk alleen maar recht door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Ik kom niet uit level 20 dat je sam moet doden ik heb nu iedereen gedood en alle ruiten kapot geschoten en zit nu op de bovenste verdieping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

JelleStoel schreef op 10 september 2002 @ 20:14:
Ik kom niet uit level 20 dat je sam moet doden ik heb nu iedereen gedood en alle ruiten kapot geschoten en zit nu op de bovenste verdieping
Niet eens alle schilderijen van de muur gesloopt? slecht hoor ;)

Maar je moet gewoon naar het 'balkon' lopen dat rond loopt en uitkijkt op een verdieping lager. Dan krijg je weer een cutscene met een savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bzzje schreef op 06 september 2002 @ 11:55:
Bij mij klinkt het achtergrond geluid alsof de chipmunks weer bezig zijn.
Hoort dat, of is er gewoon een instelling fout? (ik heb normale pc-speakers, zonder surround en zo)
ik heb er ook last van, heb je het al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Bij mij is het geluid van je auto de enekeer hard en de andere keer zacht. Hetzelfde geldt voor de toeter :+ Als ik die 10 keer in druk dan klinkt het op 10 verschillende geluidsniveau's.

Niet echt storen, maar ook weer niet fijn.

Iemand hier een oplossing voor?
DMX X-Fire
TB1333
WINXP
GF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm Free ride extreme vraagje

Ik heb nu 10 auto's, dat ventje zegt dat er 19 opdrachten zijn, kan iemand mij lokaties vertellen waar ik moet zoeken?
deze missies gedaan:

-Taxi met bommen in het water gooien (Manta cab)
-Speedy conzales afmaken (Flowerpower car)
-Ufo volgen (mutagen car)
-3 race auto's verplaatsen (roadster/raceauto)
-auto aan overkant brug rijden (bulletproof car)
-telefooncel race (weet niet welke car je daarvoor krijgt volgens mij de rode sportauto)
-doos versjouwen (hillbillyu cab)
-3 snipers uitnemen (Manta)

Verder heb ik nog 2 hotrod cabs, 1 helemaal rood en een rood met wit, deze missies weet ik niet.

ik heb ook al de missie gevonden met de truck die niet onder de 37mph mag komen, maar deze weet ik niet hoe ik die moet oplossen :/

edit:

ow ik heb de opdracht dat je een vliegtuig moet volgen en dat de afstand niet groter mag zijn dan 200 meter ook, oo deze lijkt mij onmogelijk :/

weten jullie er nog meer?

• Krush
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:11:
hmm Free ride extreme vraagje

Ik heb nu 10 auto's, dat ventje zegt dat er 19 opdrachten zijn, kan iemand mij lokaties vertellen waar ik moet zoeken?
deze missies gedaan:

-Taxi met bommen in het water gooien (Manta cab)
-Speedy conzales afmaken (Flowerpower car)
-Ufo volgen (mutagen car)
-3 race auto's verplaatsen (roadster/raceauto)
-auto aan overkant brug rijden (bulletproof car)
-telefooncel race (weet niet welke car je daarvoor krijgt volgens mij de rode sportauto)
-doos versjouwen (hillbillyu cab)
-3 snipers uitnemen (Manta)

Verder heb ik nog 2 hotrod cabs, 1 helemaal rood en een rood met wit, deze missies weet ik niet.

ik heb ook al de missie gevonden met de truck die niet onder de 37mph mag komen, maar deze weet ik niet hoe ik die moet oplossen :/

edit:

ow ik heb de opdracht dat je een vliegtuig moet volgen en dat de afstand niet groter mag zijn dan 200 meter ook, oo deze lijkt mij onmogelijk :/

weten jullie er nog meer?
Ja, in Oakhills ofzo (die villawijk), en ook midden in Newark. Verder is er 1 op het plein in Chinatown (met het zeemonster) maar die kan ik niet halen (schieten helpt niet).
Hoe heb je die taxi missie gehaald trouwens? Als ik elke keer eerst een auto moet gappen om die taxi mee in het water te duwen ben ik teveel tijd kwijt.

Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.

Verwijderd

Krush schreef op 11 september 2002 @ 00:13:
[...]

Ja, in Oakhills ofzo (die villawijk), en ook midden in Newark. Verder is er 1 op het plein in Chinatown (met het zeemonster) maar die kan ik niet halen (schieten helpt niet).
Hoe heb je die taxi missie gehaald trouwens? Als ik elke keer eerst een auto moet gappen om die taxi mee in het water te duwen ben ik teveel tijd kwijt.
ik heb auto's klaar gezet op die lokaties bij het water, toen taxi ervoor.. en duwen maar

edit:
auto's in zijn vrij zetten wil wel helpen btw...

Verwijderd

Die met dat zee monster (chinatown) heb ik nu ook (HoTrod) je moet op de boeien van die vrouw schieten, dan kan ze ontsnappen

Verwijderd

Na heel lang gezocht te hebben, heb ik em dan kunne vinden op een mafia forum
DE map waar alle Free ride Extreme missie lokaties op staan:

groot:
http://www.xs4all.nl/~dykstrae/mafia/mafiamap2048x1024.jpg

klein:
http://www.xs4all.nl/~dykstrae/mafia/mafiamap800x400.jpg

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Hmm, ik zit toch echt vast in 18 04. Ik ben bij die gast geweest en heb met 2 anderen al die kratten verplaatst. Daarna praat ik met die gast en stuur hem naar de trein. Als ik dan buiten kom word ik zomaar neergeknald door die guards, ook al heb ik geen wapen in de hand en ook geen krat.
Is dit weer zo'n fijne bug of wat moet ik doen?

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Raafz0r schreef op 11 september 2002 @ 13:29:
Hmm, ik zit toch echt vast in 18 04. Ik ben bij die gast geweest en heb met 2 anderen al die kratten verplaatst. Daarna praat ik met die gast en stuur hem naar de trein. Als ik dan buiten kom word ik zomaar neergeknald door die guards, ook al heb ik geen wapen in de hand en ook geen krat.
Is dit weer zo'n fijne bug of wat moet ik doen?
gewoon al die gasten die op je afkomen volpompen met lood :P
als er niemand meer aankomt kun je rustig die kisten inladen en wegscheuren :)

• Raafz0r
Mja, dat gaat zo fijn met alleen een colt 1911 en een andere handgun, maarja, ik ga ze wel gewoon pletten.

Alleen ik vind het nergens op slaan dat die lui ineens beginnen te schieten, absoluut niet realistisch.

Platrijden werkt prima...

• Southern Sun
  • Nu online
Raafz0r schreef op 11 september 2002 @ 13:39:
Mja, dat gaat zo fijn met alleen een colt 1911 en een andere handgun, maarja, ik ga ze wel gewoon pletten.

Alleen ik vind het nergens op slaan dat die lui ineens beginnen te schieten, absoluut niet realistisch.

Platrijden werkt prima...
uhm, je hebt dat gebouw waar die kisten instaan die je moet jatten he. Als je het hoekje omloopt staat er n ventje met zn rug naar jou toe. Geef m een flinke klap met je knuppel en jat zn thompson :Y)

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
euhmz, zit nu met het stuk dat ik die bom moet plaatsen. Als ik met die auto kloot. Dan zegt die Gangster wat ik bij die bak doe en dan opent ie t vuur! Dan komt er een vent naar buiten met een shotgun. Als ik een van twee overhoop schiet. Dus of die gangster of die shotgun gast. Dan zegt ie beide keren" SERGIO HAS ESCAPED" :? Wat doe ik verkeerd? Want die explosieven krijg k nie onder die auto. Want dan schiet die gangster op me als ik bij die bak sta en dan komt er automatisch die andere gast naar buiten :(

Help me ff,

..::System Specs::..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:15:
Free ride extreme: Je moet een witte auto naar een bepaald punt rijden. Op het moment dat je instapt begint die auto te expoderen? Gevolg: Die auto rijdt steeds langzamer en explodeert uiteindelijk. Iemand enig idee hoe je dat ding die kant op krijgt?
Iemand een idee? Ik word helemaal gek...zit hier nu al een week of zo

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 11 september 2002 @ 17:06:
euhmz, zit nu met het stuk dat ik die bom moet plaatsen. Als ik met die auto kloot. Dan zegt die Gangster wat ik bij die bak doe en dan opent ie t vuur! Dan komt er een vent naar buiten met een shotgun. Als ik een van twee overhoop schiet. Dus of die gangster of die shotgun gast. Dan zegt ie beide keren" SERGIO HAS ESCAPED" :? Wat doe ik verkeerd? Want die explosieven krijg k nie onder die auto. Want dan schiet die gangster op me als ik bij die bak sta en dan komt er automatisch die andere gast naar buiten :(

Help me ff,
ZOEKEN GD! staat in een van de laatste pagina's
zoek maar op carbomb of autobom

Verwijderd

Hoeveel missie's zijn er nu? Ik ben net klaar met frank en ze familie

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:09:
[...]

Iemand een idee? Ik word helemaal gek...zit hier nu al een week of zo
het gas erop houden.. de auto dropt een bom om de zoveel tijd

Verwijderd

Ik zit vast in een van de simpelste levels...
Dat je die race moet winnen voor je baas. Ik kan hem dus gewoon echt niet op de weg houden!
Heeft iemand misschien een cheat voor levelskippen of zo? Want hier word ik niet goed van... ik haat racen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 17:39:
Ik zit vast in een van de simpelste levels...
Dat je die race moet winnen voor je baas. Ik kan hem dus gewoon echt niet op de weg houden!
Heeft iemand misschien een cheat voor levelskippen of zo? Want hier word ik niet goed van... ik haat racen
zoek even op http://gameguru.box.sk

daar staat o.a een 19+ trainer

Verwijderd

Hoeveel missie's zijn er nu? Ik ben net klaar met frank en ze familie
Veel :p
Er zijn in totaal 20 missies, dus tel maar ff.. :)

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 11 september 2002 @ 17:06:

Help me ff,
OK we zullen je nog 1 keer helpen, ik heb ook steeds het complete forum gelezen en ik heb er AL mijn antwoorden kunnen vinden, jammer dat de mensen tegenwoordig te LUI zijn om de antwoorden te lezen, anyway HET antwoord is, ga op een afstandje van de auto staan en wacht tot de guard weg is, plaats dan de bom en klaar is kees, simpel he ;D

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Ben ik nou de enige die in slaap valt bij dit slappe aftreksel van 'Driver'??

Life is what happens while your making other plans..

• Hayfork
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ok mensen sorry hoor, zal vast al aan bod zijn geweest maar ik ben teruggeweest tot pagina 10 en verder geen zin meer :P maarehh... in het begin als je dus die drie of vier taximissies gedaan hebt komen die gangsters achter je aan met een pistool en knuppel en dan moet je wegrennen maar op een gegeven moment loopt het dood... WAAR MOET IK HEEN??? ik loop dan zo'n steegje in waar een groene pijl voor staat maaar daar is niks wat je kan openen ofzo...
please help me

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• marteltor
white_rabbit schreef op 11 september 2002 @ 23:06:
Ben ik nou de enige die in slaap valt bij dit slappe aftreksel van 'Driver'??
yep :) het een aftreksel noemen ok, maar een slap aftreksel ?

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

Ik zit vast in het level Sarah. Na al de mannen te hebben gekilled blijft ze in één gedoken zitten. Hoe nu verder te gaan? :)

• Pascal Saul
15-07 problemen

in de haven met die treinen enzo waar je sergio moet killen
ik kan alle 2 de health vinden en de granaten en heb de search gebruikt maar

kan nergens in de trein of wissel omzetten... of wat dan ook? waar moet ik de granaten op gooien? Waar zit sergio ? welke loodsnaam? of goeie uitleg?

• marteltor
DarkRider schreef op 12 september 2002 @ 15:46:
15-07 problemen

kan nergens in de trein of wissel omzetten... of wat dan ook? waar moet ik de granaten op gooien? Waar zit sergio ? welke loodsnaam? of goeie uitleg?
je weet waar je die american rifle kan krijgen? Als je van daaruit naar de eerste rode haventoren loopt (met scherpschutter er in), dan zie je 2 wagons. Voor die eerste staat een wissel. Die moet je omzetten, en dan nog een blokje voor de wagon(s) weghalen

• marteltor
Ik heb een probleem bij het level met de kluis (in de bank);
als ik die guard heb gekillt en die sleutelbos van achter het loket heb meegenomen kan ik wel het hek voor de kluis open doen maar niet de kluis zelf. Als ik dan naar die manager ga en vraag waar die sleutels zijn dan kan ik hem niet verstaan, maar waar ik kan ik die andere sleutels vinden? of heb ik die niet nodig???

• PoweRoy
  • Laatst online: 14:11

PoweRoy

funky!

DarkRider schreef op 12 september 2002 @ 15:46:
15-07 problemen

waar liggen die :?

[This space is for rent]

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

tarzan24 schreef op 12 september 2002 @ 00:17:
Ik zit vast in het level Sarah. Na al de mannen te hebben gekilled blijft ze in één gedoken zitten. Hoe nu verder te gaan? :)
naar dat mens teruglopen, dan bedankt ze je d8 ik, en dan loop je weer vrolijk verder, je moet die lui gewoon laten staan

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

marteltor schreef op 12 september 2002 @ 16:17:
Ik heb een probleem bij het level met de kluis (in de bank);
als ik die guard heb gekillt en die sleutelbos van achter het loket heb meegenomen kan ik wel het hek voor de kluis open doen maar niet de kluis zelf. Als ik dan naar die manager ga en vraag waar die sleutels zijn dan kan ik hem niet verstaan, maar waar ik kan ik die andere sleutels vinden? of heb ik die niet nodig???
in een kastje aan de rechter muur in z'n kantoor.

• Icingdeath
Die freeride extreme misie met bombtaxis kan ik de tweede al niet vinden. Kan iemand mij uitleggen in welk stadsdeel die is?

Verwijderd

Ok ik heb hier een voorstel voor alle freeride extreme mission mensen, deze is als volgt.

Is er iemand met een overzicht van de hele map, deze persoon ul deze naar een locatie en dan kan iedereen de personen stuk voor stuk op de map zetten waar hij de zwaaiende mannetjes heeft gevonden. Mocht iemand iets aan de map willen wijzigen dan moet hij/zij :D wel toestemming vragen aan de persoon die in eerste instantie de map heeft gepost, dit om onenigheden te verkomen, met zn allen moeten we toch wel alle mannetjes kunnen vinden, misschien ook goed om ze te nummeren en dan onderaan de missies te vermelden en mogelijke tactieken hoe ze te voltooien.

Zijn er mensen voor het idee?? ik hoop het wel, wie steunt mij ;)

• Pascal Saul
granaten= bij start hele naar rechts lopen hemels breed! Bij locomotief... achterste waggons

health is tegenover 3de rode toren in een loods de enige waar je in kan!
helemaal achterin bij die wagons wie je moet los koppelen heb je daar tegenover een huis bij de us rifle ofzo..

• Pascal Saul
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 18:12:
Ok ik heb hier een voorstel voor alle freeride extreme mission mensen, deze is als volgt.

Is er iemand met een overzicht van de hele map, deze persoon ul deze naar een locatie en dan kan iedereen de personen stuk voor stuk op de map zetten waar hij de zwaaiende mannetjes heeft gevonden. Mocht iemand iets aan de map willen wijzigen dan moet hij/zij :D wel toestemming vragen aan de persoon die in eerste instantie de map heeft gepost, dit om onenigheden te verkomen, met zn allen moeten we toch wel alle mannetjes kunnen vinden, misschien ook goed om ze te nummeren en dan onderaan de missies te vermelden en mogelijke tactieken hoe ze te voltooien.

Zijn er mensen voor het idee?? ik hoop het wel, wie steunt mij ;)
Die is er al? Gisteren nog gezien! Volgens mij zelfs in dit topic of het andere mafia topic

• Raafz0r
Yep, pagina 22 (met 25 post/pagina)

• Raafz0r
Yep, pagina 22 (met 25 post/pagina). Ik zit nu telkens te klooien met die Speed vrachtwagen. Lastig zeg.

• Icingdeath
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mafiamapje%20(Custom).jpg

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Linker sterretje in Hoboken is dus Yellow Pete's gunshop :)

• Southern Sun
  • Nu online
ubermaestro schreef op 12 september 2002 @ 19:34:
[...]

Linker sterretje in Hoboken is dus Yellow Pete's gunshop :)
jeuh, k heb die missie gehaald dat je die 3 racewagens moet omwisselen. Ik heb nu n bonuscar gekregen, maar worden die auto's bij je huis gestalt of ergens anders :?

Verwijderd

bedankt voo rhet herhalen van een post die ik gisteren maakte met dezelfde map.. alleen liet ik de content wel met rust |:(

Verwijderd

Southern Sun schreef op 12 september 2002 @ 20:05:
[...]

jeuh, k heb die missie gehaald dat je die 3 racewagens moet omwisselen. Ik heb nu n bonuscar gekregen, maar worden die auto's bij je huis gestalt of ergens anders :?
die specifieke bonus car moet je ophalen waar je de missie aannam

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 20:12:
[...]

bedankt voo rhet herhalen van een post die ik gisteren maakte met dezelfde map.. alleen liet ik de content wel met rust |:(
bedankt trouwens

Verwijderd

Of ik kijk heel scheef of het staat er niet, maar het is volgens mij al wel aan bod geweest dus zal ik wel scheef kijken.
Ik vraag het dan maar.. Misschien dat iemand me anders even de pagina kan geven waar dit in behandeld word.

Ik zit nu bij die missie met die sigaren.. Just for Relaxation.
Ik snap er echt de ballen niet van.
- Ik heb de truck gevolgd.
- Ik heb de chauffeur net zo lang geslagen totdat hij papers laat vallen
- Ik heb de papers opgepakt en ben naar de haven gegaan

En daar zit het probleem. Ze laten me niet binnen. Ik denk dat ik helemaal fout zit, dus plz help me hier ff uit.

• Icingdeath
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 20:22:
Of ik kijk heel scheef of het staat er niet, maar het is volgens mij al wel aan bod geweest dus zal ik wel scheef kijken.
Ik vraag het dan maar.. Misschien dat iemand me anders even de pagina kan geven waar dit in behandeld word.

En daar zit het probleem. Ze laten me niet binnen. Ik denk dat ik helemaal fout zit, dus plz help me hier ff uit.
Zitten er nog kisten in die truck zo ja moet je de volgende keer wachten dat die gasten de kisten eruit hebben geladen bij die plek waar die truck als je hem hebt achtervolgd is gestopt

• marteltor
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 20:22:

Volg die kar, laat hem lossen,
als ie klaar is en vertrekt om de hoek in het steegje je auto er voor gooien,
man er uit halen en neerknallen, pak de papieren, kijk bij je inventory of ze er staan, zo ja, rij naar de haven. Daar gaat die poortwachter tegen je praten en zegt na een tijd dat je er langs mag. Dan rij je rechtdoor totdat je bij een loods komt waar een man links in de deuropening staat. Hij zegt dat je dozen moet gaan laden. Ga dat doen en spreek die ventjes die er staan aan, die helpen mee. Als je klaar bent komt je 'chef' weer en zet dat het niet netjes is gedaan maar goed genoeg. Nu loopt ie terug naar z`n loods. Loop met hem mee en als ie weer in de deuropening staat praat dan tegen hem (je zegt dat ie ergens moet helpen ofzo). Dan gaat ie weg en kun je de dozen inladen en daarna hard wegscheuren

• marteltor
zitten er in het laatste level (20) ook health dozen?

• Icingdeath
marteltor schreef op 12 september 2002 @ 20:52:
zitten er in het laatste level (20) ook health dozen?
1

• marteltor

Verwijderd

JelleStoel schreef op 12 september 2002 @ 20:25:
[...]

Zitten er nog kisten in die truck zo ja moet je de volgende keer wachten dat die gasten de kisten eruit hebben geladen bij die plek waar die truck als je hem hebt achtervolgd is gestopt
Ik heb die kisten zelf uit de truck gehaalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovenin waar 2 trappen zijn, 1 naar links en 1 naar rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Kan iemand mij een savegame mailen van NA de race ofzo? ik wordt er schijtziek van.. nou al 5x geraced, en iedere keer (altijd aan 't eind) wordt ik ergens aangetikt en sta ik meteen de andere kant op.. K*TZOOI.. dat racen hadden ze wat leuker moeten maken door de AI slechter te laten rijden als jij achterop ligt ofzo.. 't gaat toch om de storyline?

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Zit er ergens een ziekenhuis in de stad waar je je health kan ophogen.

Ik moet nu een uitsmuiter in elkaatr meppen voor die garagehouder onder de brug, maar ik ben nog maar 18 health

iemand...

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

hmm bij het ziekenhuis kan je niet healen.

weet iemand waar wel?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:42
Heb een P3@585 en GF4mx@64mb en 256mb en xp, wat is dan de beste grafisch instelling?
en ja heb zelf ook al gekloot maar loopt maar niet lekker

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

DJ Chicken schreef op 13 september 2002 @ 01:03:
hmm bij het ziekenhuis kan je niet healen.

weet iemand waar wel?
Bij de garagehouder aan de muur zit zo'n kastje. Verder weet ik er geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cappie schreef op 13 september 2002 @ 00:09:
Kan iemand mij een savegame mailen van NA de race ofzo? ik wordt er schijtziek van.. nou al 5x geraced, en iedere keer (altijd aan 't eind) wordt ik ergens aangetikt en sta ik meteen de andere kant op.. K*TZOOI.. dat racen hadden ze wat leuker moeten maken door de AI slechter te laten rijden als jij achterop ligt ofzo.. 't gaat toch om de storyline?
zoals al eerder gezegt.... er is op http://gameguru.box.sk een 19+ trainer te vinden, met 2 settings waarmee je de race niet kan verliezen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.