We zullen het topic maar inleven houden.... 
Heb je nog meer lcd's verzonden, Eve?
AAARGGHH... ik word schizo...Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 18:29:
[...]
m'n ouders noemen me ook wel eens gidje
meschien omdat ik gideon heet
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Jawel ik zal vanavond de lijst wederom doorgeven... Ik meen dat jij er ook bij zatVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:31:
We zullen het topic maar inleven houden....
w00t
Ja voor zover ECHT bekend...is dat helemaal juist....Robbie007 schreef op 07 september 2002 @ 18:13:
Klopt het dat over een week ofzo de lcdtjes aankomen in Duitsland?![]()
![]()
?
Verwijderd
Ships idd is niet netjes van mij... stuur ze later echt even door...eth0 schreef op 07 september 2002 @ 18:50:
mmm, mijn lcd is vandaag niet aangekomenhopelijk maandag wel, heb trouwens ook geen mail gehad met de foto van de lcd. Of is hij gewoonweg nog niet opgestuurd.
YeaaaaaaaaaaaaaahVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 18:22:
[...]
Ja voor zover ECHT bekend...is dat helemaal juist....
Nou, ondertussen ook niet meer
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Broertjes/Zusjes? Vriendin? Misschien vind die vriendin het wel sexy als je aan de tenen zit te knabbelen.....
*empty*
Water en zeep doet wonderen...Twan V schreef op 08 september 2002 @ 10:02:
Euhm... Nope, ben de enigste thuis en mijn vriendin heeft zweetvoeten
Verwijderd
Vind je dat gek, we hebben ze taak gekregen om dit topic 2 maanden lang in leven te houden, en het is nu bijna zover, ze komen eraan.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 11:56:
BillsGate, zoek een anders een teentje knoflook of wat vingerkruid en kijk of dat nagels heeft!
Dat begint ier serieus HK niveau te worden!
mail.eve, heb je nog on-topic nieuws anders? Geen probleempjes met leveringen of zo?
Veel soldeer- en testwerk waarschijnlijk?
Vraag mij trouwens af of massale inkoopacties wettelijk zijn, handelaren zouden toch kunnen spreken van oneerlijke praktijken of zo, of vergis ik me?
w00t
Verwijderd
wel toch? bij ons [nunspeet] niet op zaterdag iig!Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 19:11:
Volgens mij worden er geen pakketjes aangelevert op maandag... alleen als het een 2de keer aangeboden word..
Das eigenlijk wel een leuk idee. Iedereen heeft wel een webcam/digitale fotocamera, scanner o.i.d.Robbie007 schreef op 08 september 2002 @ 12:14:
[...]
Ik wil da wel eens zien wanneer iedereen zijn lcdtje heeft. Iedereen maakt pics enzo. ...
Ja en dat is geregeld... maar ssssssst....Beun_de_Haas schreef op 08 september 2002 @ 20:27:
mail.eve, heb je mijn email ontvangen?
Verwijderd
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
nope.....
Verwijderd
woensdagmiddag/avond... heb geen mail gehad.... maar kan aan mij liggen... adres ligt morgen in je box....Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 14:27:
Mail.eve,
Ik had je gemaild maar geen reply.
ik heb je net weer gemaild maar ik kreeg een, Delivery Status Notification (Failure).
Dus vraag ik het hier maar.
Wanneer kan ik mijn LCD ophalen (in Nootdorp) ??
Thx
Roger thatPjotr0V schreef op 09 september 2002 @ 11:06:
Mail.eve, check ff je mailbox. Thanxx
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:19:
[...]
woensdagmiddag/avond... heb geen mail gehad.... maar kan aan mij liggen... adres ligt morgen in je box....
* Kr3Kr gaat iig wel een paar pics schieten van hoe hij zijn geliefde lcd een mooi plexi huisje heeft gegevenRobbie007 schreef op 08 september 2002 @ 12:14:
Ik wil da wel eens zien wanneer iedereen zijn lcdtje heeft. Iedereen maakt pics enzo. Iedeereen heeft ff nog wat vragen. Kweet zeker dat dat topic ook nog eens 1000 posts gaat tellen.
*empty*
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
*whoei*Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 05:09:
*** UPDATE ***
Wederom is de USERLIST aangepast....
Verwijderd
i can't wait until my T6963c SED1330 HERE IS!!!
Doen jullie allemaal Yoda na????mydogisgone schreef op 10 september 2002 @ 09:43:
ik denk wat jij denkt he MR_Viper...
ik denk wel dat je gelijk hebt Mr_viper...
ik vind dat eigenlijk wel jammer dat mensen iets bestellen maar niet betalen...
maar jah ik heb betaalt... so what dan nog...
hahahaha...
i can't wait until my T6963c HERE IS!!!
*empty*
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
in bios juisten printer port gekozen ecp of epp of zo ???krekrrr schreef op 10 september 2002 @ 17:09:
ik heb m ook vandaag binnen gehad, en volgens mij is ie nu al weer gaar!
het lijkt gvd wel alsof mijn mobo lcd's sloopt! [kan dat? via printerpoort?]
als ik hem aansluit, en mijn computer opstart geeft ie een zwart scherm.
pollin init: nix.
reset: ja. hij doet wat. blijven een paar verticale strepen staan, en het scherm begint te flikkeren. [horizontaal]
nu pollin initen: allemaal rare tekens, zo nu en dan iets goeds. in het begin deed ie ook al niet goed initen, en als powerlcd een paarminuten gedraait had, liep alles in elkaar over.
daar word ik dus niet blij van!
weet iemand hier een oplossing voor, of wat de doodsoorzaak is?
en kan het dus dat de printerpoort een lcd molt? ik heb ook al 2 character LCDs verloren...
ik zal hem vanavond bij een vriend proberen, als ie t daar ook niet [goed] doet, dan kap ik met LCDs, want ik word hier echt depresief van!
*empty*
Verwijderd
ok, thnx. zal zo ff epp veranderen...MR_VIPER schreef op 10 september 2002 @ 18:13:
Probeer idd eens de EPP setting aan te passen in je bios. Verder zet de goede drivers erop en start eens powerLCD. Kijken wat hij dan doet. Ga niet alleen op pollin af. Wil namelijk niks zeggen. Denk dat idd je biosinstelling niet goed is. Had ik eerst ook. Die heb ik toen goed gezet en voila werken. En het is logisch dat als je je pc opstart het scherm flikkert hij krijgt immers nog geen data. Verder kan een reset soms ook helpen.
ok, zelfde prob hier. daar gaat mn uptime van een weekVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:33:
hier werkt het lcd goed had ook even een probleempje printer poort stond niet goed in gesteld in me bios kreeg ook vreemde dingen te zien en de tekst kwam door elkar en scheef te staan maar dat is ook opgelost en het werkt nu goed
mmm, heb tot op heden nog niets ontvangenVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 10:17:
*** UPDATE ***
De volgende LCDs zijn opgestuurd:
ser#lcd005 Gidje
ser#lcd006 eth0
ser#lcd007 Krekrr
ser#lcd008 Krekrr
ser#lcd009 LuCard
Morgen worden de volgende opgestuurd.....
Hé ja het LCD is ook verstuurd... en wel nummer 6, opnieuw gesoldeerd, breukje in kabel... jij had al foto´s moeten hebben .....eth0 schreef op 10 september 2002 @ 19:31:
[...]
mmm, heb tot op heden nog niets ontvangenmaar is lcd006 nou wel verstuurd mail.eve
want je melde eerst dat deze kapot was er er een andere verstuurd zou worden. En heb ook geen mail ontvangen dat deze verstuurd is.
Heb echt geen mail gehad mail.eve, en waneer zijn deze verstuurd afgelopen vrijdag toch, dan zou ik zaterdag het lcd gehad moeten hebben of anders uiterlijk maandag toch, maar mail mij even de adres gegevens dan kijk ik deze even na misschien is daar iets fout gegaan ofzoVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:49:
[...]
Hé ja het LCD is ook verstuurd... en wel nummer 6, opnieuw gesoldeerd, breukje in kabel... jij had al foto´s moeten hebben .....
Verwijderd
op vrijdag word er geen pakket post meer verstuurd dat word maandag pas weg gestuurd bij de ptt. heb er zelf ervaring mee gehadeth0 schreef op 10 september 2002 @ 19:54:
[...]
Heb echt geen mail gehad mail.eve, en waneer zijn deze verstuurd afgelopen vrijdag toch, dan zou ik zaterdag het lcd gehad moeten hebben of anders uiterlijk maandag toch, maar mail mij even de adres gegevens dan kijk ik deze even na misschien is daar iets fout gegaan ofzo
* Kr3Kr heeft nu ook zijn LCD, en hij werkt nu ook!eth0 schreef op 10 september 2002 @ 19:31:
mmm, heb tot op heden nog niets ontvangenmaar is lcd006 nou wel verstuurd mail.eve
want je melde eerst dat deze kapot was er er een andere verstuurd zou worden. En heb ook geen mail ontvangen dat deze verstuurd is.
Verwijderd
Mail me ff dat adres dan weet ik waar ik morgen moet wezen.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:19:
[...]
woensdagmiddag/avond... heb geen mail gehad.... maar kan aan mij liggen... adres ligt morgen in je box....
Waarom sta ik er nu niet meer op dan ????????Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 05:09:
*** UPDATE ***
Wederom is de USERLIST aangepast....
Still King
Ik dacht post voor 5 uur afleveren is de volgende dag bezorgen, Stomme pttVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 20:07:
[...]
op vrijdag word er geen pakket post meer verstuurd dat word maandag pas weg gestuurd bij de ptt. heb er zelf ervaring mee gehad
dus het zou als het goed is woensdag bij je binnen moeten wezen
nou niet dat ik weet...MR_VIPER schreef op 10 september 2002 @ 14:37:
[...]
Doen jullie allemaal Yoda na????
I can't wait untill my T6963c has arrived... of I can't wait untill my T6963c arrives...
Precies......MR_VIPER schreef op 10 september 2002 @ 06:53:
Ik heb enig vermoeden wat er mis is. En straks zeuren waar blijft ie? Pas als.....
Of zit ik er ver naast Mail.eve?
Verwijderd
Geen irritatie maar hele slechte zinnen licht ik er toch even uit. Snap ook wel dat je happy bent met je LCD. Ik ook hoormydogisgone schreef op 10 september 2002 @ 21:19:
[...]
nou niet dat ik weet...
ik heb daar eigenlijk niet bij naged8, maar mag dat niet of zo in het engels zeggen dat ik niet kan w8en tot ik mijn LCD HEB!!!
dat jij je geirriteerd voelt kan ik niet helpen...
of zijn het de gevoelens over je LCD???
haha laten we het gezellig houden...OK????
*empty*
Verwijderd
Youve got mailVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 10:13:
WOOHOO,
kan mijn nagels weer met rust laten,
het is nu tijd voor de postbode...:)
Nou als hij binnen is maak ik zelf wel een fotootje
Verwijderd
Verwijderd
ok geef niet...MR_VIPER schreef op 11 september 2002 @ 09:14:
[...]
Geen irritatie maar hele slechte zinnen licht ik er toch even uit. Snap ook wel dat je happy bent met je LCD. Ik ook hoorHeb er al 1 mogen ontvangen. Maar die zin was zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo krom. Ik kon me ff niet inhouden
LCD beviel goed. Je leest het goed beviel. Hij is nu niet aangesloten omdat ik bezig ben met het verbouwen van mijn kamer en een Server/PC rack heb neergezet (stelt niks voor zal straks wel ff kijken voor wat pictures). Ik moet nu nog wat spullen bestellen om die LCD's in te bouwen in losse kastjes zodat ik die waar ik ook maar wil kan plaatsen. Misschien maak ik wel wel een soort plexischilderij voor dat ik hem kan ophangen. Maar precies weet ik nog niet. Tot die tijd ligt hij tijdelijk even in de kast.mydogisgone schreef op 11 september 2002 @ 20:34:
[...]
ok geef niet...
hahahaha
maaruh werkt het lcdtje een beetje???
ik heb er een enorme zin in om mijn lcd te ontvangen (MR_Viper::::Zo Goed?)
hahahaha
*empty*
Proffesioneel Platzak
Verwijderd
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naarMr_Gee schreef op 12 september 2002 @ 09:55:
Mail.eve, heb je de T6963c 128x 128 al weer binnen?
de vorige die je had deden t niet (goed)
*empty*
Verwijderd
Optie drie klinkt erg goedMR_VIPER schreef op 12 september 2002 @ 16:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals gezegd me nieuwe bureau setup met een rack waar me PC/server in staat plus wat extra dingen zoals Scanner (foto's), Printer, Scanner (radio voor politie enzo), KVM switch wat cd's deo enzo. Wat betreft LCD's zit ik aan 3 opties te denken:
1. In zijkant van Server met window. Server is bovenste en een losse in een behuizing.
2. 2 losse behuizingen
3. Plexischilderij met daarin de 2 lcd's weggewerkt en die dan boven monitoren hangen.
Is goed no problemBartjuh schreef op 12 september 2002 @ 22:27:
Hé mail.eve , ik moet voor dinsdag het geld voor de t6963c lcd versturen, als alles goed is schrijf ik maandag het geld over, dus kan het dan ook op woensdag aankomen (postbank is soms niet al te snel). Is dat goed ?
Sorry dat ik zo laat mee ben, was ff vergeten me werkbriefies bij randstad in te leveren
Verwijderd
http://forum.powerlcd.nlVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 23:19:
Kan ik die powerlcd 2.0 alpha al ergens downloaden ? (om te testen)
En die Pollin sed1330 driver ? (die op jouw site is corrupt)
[ Voor 0% gewijzigd door MaNDaRK op 12-09-2002 23:22 . Reden: Linkje ]
Staat inmiddels een goede versie op...Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 23:19:
Kan ik die powerlcd 2.0 alpha al ergens downloaden ? (om te testen)
En die Pollin sed1330 driver ? (die op jouw site is corrupt)
Verwijderd
Heb je al een oplossing gevonden? zoja welke misschien kan dat mij helpen want ik heb het zelfde probleem...krekrrr schreef op 10 september 2002 @ 18:37:
[...]
ok, thnx. zal zo ff epp veranderen...
ik bebruik verschillende progsels: powerlcd, lcdstudio, liquid, pollin. daar zal het niet aan liggen.
die van mij is btw ook beter in text laten zien dan in gfx... heel raar
[...]
ok, zelfde prob hier. daar gaat mn uptime van een week
----------------------
ok, het ligt dus niet aan mijn epp instelling, daar heb ik m nu op staan, en nog steeds hetzelfde. het is een software prob: ik zit nu in een nieuwe [schone] account op dezelfde pc, en nu doet ie t gewoon goed... pollin althans, powerlcd niet, omdat hier geen dlportio op staat...
zoeken naar de software matige boosdoener dus...
edit: met PowerLCD geinstalled doet ie t hier ook gewoon [op die andere account]
*empty*
Dan mag je nu aan het vlees beginnenBeun_de_Haas schreef op 13 september 2002 @ 19:07:
Mail.eve hoe staan de zaken. Klopt het dat het nog een kwestie is van dagen voordat jij de bauwe LCD's ontvangt??
Beun zijn nagels zijn bijna op...
*empty*
Heb je DLportio draaiend?eth0 schreef op 13 september 2002 @ 20:08:
Hij is binnenalleen wel op een vrijdag de 13de
ik hoop dat dat niets mag uit maken
Heb pollin er op werkend gekregen moest alleen wel mijn lpt setting is de bios veranderen. EPP werk goed bij mij, ECP wou erg slecht werken.
Moet alleen nog powerlcd werkend krijgen die doet nog helemaal niets, zit hier een config bij ergens voor de lpt poort ofzo want bij pollin kan ik een lpt poort instellen toen ik dat daar heb gedaan werkte deze meteen.
edit:
Ah heb de setting al gevonden, maar dat heeft nog niet geholpen,
LiQuiD-MP3 wil ook al nietIk ga morgen maar eens verder klooien
Pics are comming soon.....
*empty*
Om hoeveel LCD's gaat het ongeveer ?Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 05:28:
*** UPDATE ***
Echter, dinsdag/woensdag ontvang ik ook 240*128 White on Blue lcds uit Italy, deze hebben wel CCFL belichting.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
ff een vraagje, heb ik hier nou wel een inverter voor nodig?¿? nee tochVerwijderd schreef op 14 september 2002 @ 05:28:
*** UPDATE ***
Okay ik heb nieuws over de LCDs....
Door een glas productie fout zijn deze niet goedgekeurd, de produktie is inmiddels opnieuw gemaakt en zal opzekers 7-10-2002 hier arriveren...
Echter, dinsdag/woensdag ontvang ik ook 240*128 White on Blue lcds uit Italy, deze hebben wel CCFL belichting.
De eerste zullen dus aan het eind van volgende week danwel in het begin van de week daarop hun lcd gaan ontvangen....
Zodra de LCDs zullen arriveren zal ik een extra lijst aanmaken met de datum van de te versturen LCDs.... en natuulijk de namen... gestart met nummer 1 van de lijst en zo naar beneden....
Note: De PowerLcd crew wordt ook bij deze sessie gestopt....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq