Drome 10

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:58
buzz schreef op 21 May 2003 @ 20:36:
Spellen spelen is de reden om naar een lan te gaan imo, en dan CS compo heb ik het over he ;) LAN haalt het niet bij online, leechen kan daarintegen prima online :D

spelen ook wel maar minder
Hehe... dit word mijn euh.... 4e of 5e drome :) maar ik kom gewoon echt niet om spelletjes te spelen... ik ga lekker biertje drinken.. beetje rond lopen af en toe ff spelletje spelen... ach.. je moet wat doen in zo'n weekend :)

Verwijderd

ik kan het zo 123 niet op de site vinden dus ik denk dat er hier wel zijn die het weten, hoe zit het met het eten bij drome, is er een vaste maaltijd/lunch enz. of kan je er vanalles kopen (eventueel buiten drome altijd natuurlijk)
ik heb namelijk een dieet.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-12-2025

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 07:57:
ik kan het zo 123 niet op de site vinden dus ik denk dat er hier wel zijn die het weten, hoe zit het met het eten bij drome, is er een vaste maaltijd/lunch enz. of kan je er vanalles kopen (eventueel buiten drome altijd natuurlijk)
Er zit wel een mac in de buurt ;)

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

op dieet bij de Mac :) die wil ik ook ::P

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 07:57:
We hebben een vrij uitgebreide catering, waarin we warm eten aanbieden (patat, shoarma, frikandellen, kroketten, etc.), en een drankpunt (zowel alcoholhouden als non-alcoholhoudend). Ook bieden we broodjes gezond e.d. aan, maar afhankelijk van je dieetwensen is dat wel of niet voldoende.

Ligt er dus een beetje aan wat voor dieet je hebt. Ik zou je aan willen raden om deze vraag te stellen in ons helpdesksysteem, dan kunnen we even "prive" overleggen of er oplossingen mogelijk zijn :).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ok, alle plaatsen zijn gereserveerd, hoe kan ik toch nog komen? (Ik bedoel dus: Is er een mogelijkheid dat ik op een reserve reserveringslijst kom ofzo?)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:26
Arfman schreef op 22 May 2003 @ 11:20:
[...]

We hebben een vrij uitgebreide catering, waarin we warm eten aanbieden (patat, shoarma, frikandellen, kroketten, etc.), en een drankpunt (zowel alcoholhouden als non-alcoholhoudend). Ook bieden we broodjes gezond e.d. aan, maar afhankelijk van je dieetwensen is dat wel of niet voldoende.

Ligt er dus een beetje aan wat voor dieet je hebt. Ik zou je aan willen raden om deze vraag te stellen in ons helpdesksysteem, dan kunnen we even "prive" overleggen of er oplossingen mogelijk zijn :).
Pizzastand? Bedoel lijkt me wel cool om me eigen pizza samen te stellen :)

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb het hotel aan de overkant ook maar gelijk geboekt :) Kan ik tenminste rustig pitten en sochtends weer het mannetje zijn hehe :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:43

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Een echt man slaapt achter z'n computer :P ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• bart_vd
  • Laatst online: 24-02-2023
Ok, er kwam vanochtend ineens 1 plaatsje vrij :D, dus ik heb gelijk gereserveerd.
Maar nu heb ik een ander vraagje:

HEEFT IEMAND VERVOER VOOR MIJ VAN DELFT (OF OMSTREKEN) NAAR HENGELO?

Als iemand de mogelijkheid heeft om mij naar Hengelo te brengen, eventueel tegen vergoeding, zou diegene dan aub contact op willen nemen? (Email staat in profiel) (of reageer op dit topic.)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 11:08:
op dieet bij de Mac :) die wil ik ook ::P
haha geen afval dieet, ik sport veel, niet nodig, lactose vrij!!
Arfman schreef op 22 May 2003 @ 11:20:
[...]

aha, het is vak dus dan mag het een x ongezond zijn he ;)
hopelijk trek ik alleen niet teveel bekijks als ik voor het slapen ga me buikspieren nog ff train ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 17:30 ]

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Oei, die hele clanbase ontwikkeling is niet zo fijn, heb je al dingen in gedachten om in plaats daarvan te gaan doen?

• Arfman

Arfman

Drome!

Nee, het is te kort dag om daar nog iets echt anders mee te gaan doen.

Dingen die op de lijst staan:

-chill-area vergroten
-meer slaapruimte

Inderdaad jammer van Clanbase, maar er is nu eenmaal niks aan te doen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• buzz
Die slaapruimte, is het daar een btje stil? was op alle vorige lans namelijk een probleem, dat je de geluiden van de lan zelf heel erg hard hoorde. :P is niet zo fijn namelijk. En wat komt er precies allemaal in die chill area dan ?

• Arfman

Arfman

Drome!

De slaapruimte wordt afgescheiden door de welbekende rode gordijnen die tot aan het plafond hangen, het zal dus net zo stil/lawaaiierig zijn als op Drome 8/9. Daarvoor hebben we dus juist die silent hours ;).

Chill area: Xboxen (plus TV's :P), bankstellen, drank en eten, filmzaal, pinball machines, dat soort dingen.

• buzz
OHhhwww ;) dat is best naajs :D ik had toch al betaald dus komen doe ik toch wel, maar had het leuk gevonden om eventueel een pcw tegen een van de eurocupteams te spelen. Nouja, dat moet dan maar over internet een keertje :P

Verwijderd

oh ik kom ook btw

Verwijderd

pica! :D

slaapkop! :D

Verwijderd

Arfman schreef op 26 mei 2003 @ 12:36:
De slaapruimte wordt afgescheiden door de welbekende rode gordijnen die tot aan het plafond hangen, het zal dus net zo stil/lawaaiierig zijn als op Drome 8/9. Daarvoor hebben we dus juist die silent hours ;).

Chill area: Xboxen (plus TV's :P), bankstellen, drank en eten, filmzaal, pinball machines, dat soort dingen.
weet niet wat silent hours precies inhoud, maar ik d8 aan het volgdende (als dit niet al de silent hours inhoud) dat er gewoon een soort bedtijden zijn, iedereen is verplicht zijn/haar pc te verlaten tussen 02:00 en 08:00, dit klinkt kinder8ig maar er zullen er een hoop blij mee zijn,anders komt er iedere 10 min een ander groeptje die gestopt zijn met gamen de slaap zaal binnen en kun je dus never in slaap vallen.

• M1ch
  • Laatst online: 14-03-2024
Arfman!!!!!!111111 \o/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 10:12:
[...]

weet niet wat silent hours precies inhoud, maar ik d8 aan het volgdende (als dit niet al de silent hours inhoud) dat er gewoon een soort bedtijden zijn, iedereen is verplicht zijn/haar pc te verlaten tussen 02:00 en 08:00, dit klinkt kinder8ig maar er zullen er een hoop blij mee zijn,anders komt er iedere 10 min een ander groeptje die gestopt zijn met gamen de slaap zaal binnen en kun je dus never in slaap vallen.
niet als spam bedoeld maar wij hebben gedwongen door de locatie nachtelijke onderbrekingen op onze lanparty. en toch zijn een hoop mensen voorstander van 24uur doorgamen (al maakt dit ons wel weer uniek :P )

maar wat drome betreft vind ik niet dat je het kun maken om iedereen op een bepaalde tijd naar bed te sturen.. daar is de lan gewoonweg te groot voor :)

• buzz
Dit zullen ze dan ook zeker niet doen :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Inderdaad :).

Silent Hours zijn precies wat het lijkt dat het is: uren dat het "stil" moet zijn in de zaal. Doorgamen mag, maar de boxen moeten uit of erg zacht. Verder gaat de muziek uit in de chill-area en zullen we niets meer omroepen.

mich !!11!! ;x

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
en ook ik heb met een m8 voor een weekend een hotel geboekt, puur voor de douches en de bedden uiteraard, en een goed ontbijt :P

Daar ik epilepsie heb, moeten dit soort maatregelen wel worden genomen :P Ik slaap btw ook erg slecht in ruimtes met veel lawaai e.d. dus een goede n8rust is cruciaal, en dan b.v. maar een paar uur hoor van 05:30 t/m 10:30 uur oid :)

..::System Specs::..

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Nou ik heb bestwel zin in de komende drome :D

Enne Arfman , waarom hangt er op elk hek een boordje met jouw naam :D

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Ik ga dit jaar zeker meer slapen. en waarschijnlijk ook niet meer onder de tafel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 13:01:
Ik ga dit jaar zeker meer slapen. en waarschijnlijk ook niet meer onder de tafel.
hehehe dat doe ik ook altijd..

waar zit jij btw @ drome? ik ben bij resettim e/d te vinden :)

Verwijderd

ik kom wel een keertje langs :) en eh draai je trouwens nog wat leuke maps op je Curver-server? (hint)

(ik heb zitplaats 1108, ergens in het midden.)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 14:19:
ik kom wel een keertje langs :) en eh draai je trouwens nog wat leuke maps op je Curver-server? (hint)

hehehe ik heb een flinke upgrade achter de rug

ik game nu op een amdXP3000+ in een shuttle SN41G2
CS-server draait nu op me server AMD1400 / 1024mb pc133 360GB hdd
de curver gaat volgende week debian draaien als web/sqlserver en rc5-72 proxy

cs server gaat uiteraard mee naar drome :)

alleen hoop ik dat het mogelijk is om meer als 1 netwerkpoort te gebruiken aangezien ik er naast 2 gameservers ook een dc-sharebak van wil maken.. :X

enne dk.. ik heb de mappacks er nog opstaan dus moet mogelijk zijn :)

owjah detailed specs / pics van me systeempjes >> http://specs.tweak.to/list/1118

*edit*

EDITED!! plaats 0808!! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 14:21 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

HyperMan schreef op 27 May 2003 @ 12:55:
Nou ik heb bestwel zin in de komende drome :D

Enne Arfman , waarom hangt er op elk hek een boordje met jouw naam :D
Ik sponsor alle hekken langs snelwegen in het oosten van Nederland :+

Verwijderd

arfman hekwerk ?

• Arfman

Arfman

Drome!

Jup :P

• Wilde
  • Niet online
Tekn0z schreef op 27 mei 2003 @ 12:52:
en ook ik heb met een m8 voor een weekend een hotel geboekt, puur voor de douches en de bedden uiteraard, en een goed ontbijt :P

Daar ik epilepsie heb, moeten dit soort maatregelen wel worden genomen :P Ik slaap btw ook erg slecht in ruimtes met veel lawaai e.d. dus een goede n8rust is cruciaal, en dan b.v. maar een paar uur hoor van 05:30 t/m 10:30 uur oid :)
Nou.. Ik slaap inderdaad ook vrijwel niet met herrie en chaos om je heen.. Dat zou ik uiteraard nooit iemand kwalijk nemen hoor.. Maar de volgende dag of zondag ben ik zonder slaap duf genoeg om niet lekker meerte kunnen gamen..

Dus dan maar rustig pitten in 't hotel dan ben ik overdag als er gespeeld moet worden tenminste fit.. Naja ieder ze'n eigen manier he :)

Ik heb er trouwens wel onwijs veel zin in !!!! IK hoop dat er een beetje Desertcombat gespeeld gaat worden.

Verwijderd

Arfman (~arfman@Arfman.users.quakenet.org) was last seen quitting from #drome 1 week 3 days 20 hours 3 minutes 40 seconds ago (16.05. 23:32) stating "Signed off" after spending 1 hour 36 minutes 30 seconds there.

hey arf zit je nou echt zo weinig op irc? :D

• buzz
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 19:49:
Arfman (~arfman@Arfman.users.quakenet.org) was last seen quitting from #drome 1 week 3 days 20 hours 3 minutes 40 seconds ago (16.05. 23:32) stating "Signed off" after spending 1 hour 36 minutes 30 seconds there.

hey arf zit je nou echt zo weinig op irc? :D
hij wordt overspoeld met aandacht als ie erop zit, dus heeft ie ff rust genomen :P

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 14:19:
Joh, das toevallig, ik zit op plaats 1107, ik zit dus naast jou :)

Ik neem dit jaar maar eens oordopjes mee, en brood waarschijnlijk, drie dagen lang op alleen pizza, chips, red bull en bier vind ik ook niets :)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Arfman

Arfman

Drome!

@GoHaN/5chaap2k: jup, ben toevallig gisteravond nog online gweest op irc

@buzz: het is nog waar ook wat je zegt .. 10 queries tegelijk is niets :)

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik ben er ook te vinden
Alleen wirf er is helaas geen pizza te koop :(
vroeg ik ook al om

maar we gaan er een mooi feestje van maken
alleen hij komt te vroeg voor mijn case :'(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57
Pizza's worden zelfs in Hengelo nog bezorgd dus dat lijkt me niet zo'n probleem toch?

Flickr | Lego collectie

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ik heb een paar maanden geleden aangemeld, maar het met het wuachtwoord wat ik opgestuurd heb gekregen kan ik niet inloggen, en het is wel het juiste wachtwoord! :(
ik snap er geen donder meer van.

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Wirf
JBplap schreef op 05 June 2003 @ 21:23:
Alleen wirf er is helaas geen pizza te koop :(
vroeg ik ook al om
Op zeker een aantal drome's waar ik ben geweest, konden pizza's bezorgt worden. dan werd er gewoon omgeroepen; "Pizza voor mr. Xyz, afhalen bij de infobalie" (oid)

ik ben naar drome 7, 8 en 9 geweest

• buzz
casemodderpoel schreef op 05 June 2003 @ 23:06:
ik heb een paar maanden geleden aangemeld, maar het met het wuachtwoord wat ik opgestuurd heb gekregen kan ik niet inloggen, en het is wel het juiste wachtwoord! :(
ik snap er geen donder meer van.
denk dat je dit op verkeerde site post

• Positron
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Wirf schreef op 05 juni 2003 @ 23:19:
[...]

Op zeker een aantal drome's waar ik ben geweest, konden pizza's bezorgt worden. dan werd er gewoon omgeroepen; "Pizza voor mr. Xyz, afhalen bij de infobalie" (oid)

ik ben naar drome 7, 8 en 9 geweest
Op Drome roepen ze geen pizza's meer om denk ik, dan blijven ze bezig. Op Drome 9 was het ook de bedoeling dat je buiten op je pizza wacht. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• collission
  • Niet online

collission

buzz schreef op 06 June 2003 @ 00:27:
[...]

denk dat je dit op verkeerde site post
ik bedoel bij drome, en daar konden ze me ook nie helpen :X

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
ik kom dit topic net pas tegen, maar duidelijk is dat er aardig wat tweakers komen :) ik dus ook ;) cs-er

FF klein vraagje: Hoe zit het met de veiligheid van je computer eigenlijk (eerste x drome)? Niet dat aan het einde of tussendoor als je weg loopt om te eten of gaat slapen je computer plots verdwijnt.... Is daar nog een systeem voor bedacht, kaartjes ofzo waarop staat wat voor pc je meeneemt, en dan goede controle wat voor PC je weer terug meeneemt? (foto's van je PC afgeven voor mijn part :P )

:?

Dit gaat gewoon gezellig worden :D Wat is trouwens de gebruikelijke manier om je freeware ( ;) ) te verspreiden? Ik dacht om een FTPtje op te zetten zodat iedereen een kans maakt wat van m'n pc te halen :P en in een windhoos share een linkje naar m'n FTP? Is dat een goed idee? Of wordt dt heel anders aangepakt?

edit: pizza's bij drome :? :D :D :D Ben gek op pizza's :9

edit2: Hoe gaat het eigenlijk met wars enzo zegmaar? Ik speel dus CS, maar m'n hele clan moet of werken, of is op vakantie :S of of of :S iig kmoen ze niet. Nu kom ik samen met 1 andere member ;(

Is er niet een mogelijkheid voor al die clanloze om jezelf te verenigen in een "nieuwe" clan namelijk clan#001, 002, 003 enz? Is leuk om toch compo's te spelen als je clan niet komt (of je geen clan hebt :? maar is het dan nog leuk met al die n00bs :P )

[ Voor 27% gewijzigd door pierre-oord op 06-06-2003 18:30 ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
ik las in het eerste deel van dit topic dat er op drome x niet geblowt en gerookt mocht worden. wat dat roken betreft.. heb ik dat verkeerd begrepen? of zal ik echt naar buiten moeten lopen om m`n (normale) sigaretje te roken?

• Speedy
Staat gewoon in de regels op de site, roken mag, wiet niet.

Flickr | Lego collectie

• pierre-oord
Chiel schreef op 06 juni 2003 @ 18:54:
ik las in het eerste deel van dit topic dat er op drome x niet geblowt en gerookt mocht worden. wat dat roken betreft.. heb ik dat verkeerd begrepen? of zal ik echt naar buiten moeten lopen om m`n (normale) sigaretje te roken?
Nou er staat als je verder leest dan roken is toegestaan, mits je buren er geen last van hebben (overleg).

Zelf (niet-roker) zou ik er liever voor zijn dat niemand rookt. Zelf in grote hallen als op de HCC-dagen is het vaak zo rokerig, dat je 's avonds keelpijn hebt :S (ik iig dan). Kan er niet gewoon een rokers ruimte komen ofzow, waar iedereen ff z'n peukie rookt? Kettings-rokers zullen ff wat moeten afkicken, maar dat kan toch geen kwaad :P om het uurtje ff paar minuutjes naar zo'n ruimte. Lijkt mij ideaal. Magoe, misschien roken veel tweakers wel...

Ik heb ff poll gemaakt :)
Klik d'r maar op :) http://pub.alxnet.com/poll?id=2374944

Misschien in openingspost zetten?

[ Voor 59% gewijzigd door pierre-oord op 06-06-2003 19:11 ]

• collission
  • Niet online

collission

TAG_Speedy schreef op 06 juni 2003 @ 19:04:
Staat gewoon in de regels op de site, roken mag, wiet niet.
jaja, zat lans waarbij ik de crew heb uitgenodigd om ff 50 euro weg te roken >:) :P

Verwijderd

diefstal op lanparty's komt niet zoveel voor.. je buurman/vrouw let bewust/onbewust wel op jouw spullen als je even weg bent en als deze iemand anders jouw pc zien loskopellen zullen ze er heus hun mond wel over opentrekken..

wat wel snel gejat word op lan's zijn losse dingen

laat dus bijv niet je netgekochte Geforce fx / geluidskaart of game open en bloot liggen als je even 2 uur ergens in een restaurantje gaat zitten

het ergste dat ik ooit heb gehoord qua diefstal @ lan was een 19" tft van iemand die met de hele clan wegging (hele tafelrij leeg) de naam van de lanparty zal ik om imagotechnische redenen niet noemen :)

verder zijn muismatjes (func's vooral) erg grage hebbedingetjes :)

maar zoals ik al zei.. je buren letten heus wel een beetje op je spullen is het niet bewust dan wel onbewust..

het is wel een stuk geruststellender als je bij een bekende in de buurt gaat zitten..

komt er geen bekende zoek dan even een van ons (GoT-ers) op in het zaaloverzicht en kijk of je je ergens tussen kunt proppen :)

ik zit iig met ReseTTim een een hoopje andere tweakers op 0981 en omliggende tafels
de tafel naast mij 0980 is nog vrij :)

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 12:35:
diefstal op lanparty's komt niet zoveel voor.. je buurman/vrouw let bewust/onbewust wel op jouw spullen als je even weg bent en als deze iemand anders jouw pc zien loskopellen zullen ze er heus hun mond wel over opentrekken..

laat dus bijv niet je netgekochte Geforce fx / geluidskaart of game open en bloot liggen als je even 2 uur ergens in een restaurantje gaat zitten

het ergste dat ik ooit heb gehoord qua diefstal @ lan was een 19" tft van iemand die met de hele clan wegging (hele tafelrij leeg) de naam van de lanparty zal ik om imagotechnische redenen niet noemen :)

maar zoals ik al zei.. je buren letten heus wel een beetje op je spullen is het niet bewust dan wel onbewust..

het is wel een stuk geruststellender als je bij een bekende in de buurt gaat zitten..

komt er geen bekende zoek dan even een van ons (GoT-ers) op in het zaaloverzicht en kijk of je je ergens tussen kunt proppen :)

ik zit iig met ReseTTim een een hoopje andere tweakers op 0981 en omliggende tafels
Ik zit samen met littleguy mr. Hard aan een tafel, met geen bekenden verder. Tafel is 1355 en 1356... Zit wel goed daar, en m'n muismat lijm ik wel vast :P wordt vast gezellig, ik zal m'n soldeerbout iig wel meenemen ;)

Verwijderd

hehehe ik heb dus serieus iemand op netgamez gezien die een hele lockkit had aan de tafel vast en de achterkant van zijn pc (aansluitingen) afgeschermd met een kap+slot zodat je nix kon jatten.. muismat had ie niet :D

• Arfman

Arfman

Drome!

Nee, die muismat was toen al gejat :P

• collission
  • Niet online

collission

het ergste qua jatten wat ik ooit heb meegemaakt waren die Unreal energydrink blikjes
ik was 't nie *burp* :+

Verwijderd

hahaha dat goedje was niet door me strot te krijgen man heb na dat blikje een half uur onder de kraan gehangen om te spoellen :D

• collission
  • Niet online

collission

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 17:40:
hahaha dat goedje was niet door me strot te krijgen man heb na dat blikje een half uur onder de kraan gehangen om te spoellen :D
ik heb een toren van 30 blikjes weten te bouwen >:)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Zow , eindelijk de betaling binnen. Als alles goed gaat zit ik strax op plaats nummer 0981 , lekker in het midden. Ik ga samen met iemand uit brabant. Die gaat op plaats 0980

Raku

Verwijderd

hey da's mijn oude plekje (ben gister verhuisd van 0981 naar 0808 omdat ik daar een bekende zag :D

je zit dus naast resettim oeloe en de rest daar :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 14:20 ]

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Over muismatten gesproken... heb ik die een nodig? Ik heb een Logitech Dual Optical en die doet het hier thuis prima op m'n bureaublad, maar ik weet niet wat voor tafels daar bij Drome staan. :)

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar vervoer vanuit Tilburg (of directe omgeving). Valt niet mee om wat te regelen als je zelf geen auto hebt en niemand uit de buurt kent die gaat. :(

[ Voor 37% gewijzigd door Maniakje op 12-06-2003 14:56 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Verwijderd

tilburg ligt niet echt op mijn route nee :D

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 14:20:
hey da's mijn oude plekje (ben gister verhuisd van 0981 naar 0808 omdat ik daar een bekende zag :D

je zit dus naast resettim oeloe en de rest daar :)
Aha .... :P

* Raku verhuist vlug...

Straks zie ik nog tweakers IRL :/ :+

Raku

• Wirf
Maniakje schreef op 12 juni 2003 @ 14:46:
Over muismatten gesproken... heb ik die een nodig? Ik heb een Logitech Dual Optical en die doet het hier thuis prima op m'n bureaublad, maar ik weet niet wat voor tafels daar bij Drome staan. :)
Ja, ik zou zeker een muismat meenemen als ik jou was, de vorige drome's hadden ruwe, houten tafels

en neem ook gelijk een kussen of een eigen stoel mee, die stoelen van drome zijn niet echt geschikt om drie dagen lang op te zitten.

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Er zijn mensen die de vorige keer ook eigen stoelen hadden meegenomen... ;)

Een standaard GoTter ;)

• Maniakje
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb m'n reservering geannuleerd. Ik kon met geen mogelijkheid vervoer regelen. Ik heb echt iedereen met een auto gevraagd maar niemand is zo gek om twee keer 4 uur te gaan rijden. ;(

Bah. :( Maar goed, bij de volgende Drome heb ik waarschijnlijk m'n rijbewijs wel, dan is het geen probleem meer. :Y)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• buzz
Maniakje schreef op 13 juni 2003 @ 11:22:
Ik heb m'n reservering geannuleerd. Ik kon met geen mogelijkheid vervoer regelen. Ik heb echt iedereen met een auto gevraagd maar niemand is zo gek om twee keer 4 uur te gaan rijden. ;(

Bah. :( Maar goed, bij de volgende Drome heb ik waarschijnlijk m'n rijbewijs wel, dan is het geen probleem meer. :Y)
MIETJUH!!!

Verwijderd

staat wel appart

gereserveerd 2003 van de 2004 plaatsen :D

• Arfman

Arfman

Drome!

Status reserveringen : Drome 10 - 4-6 Juli 2003 - Geboekt 1982 van 2004 plaatsen

Er zijn nog een paar plekkies voor de snelle mensen onder ons ;)

Verwijderd

Nu ik dat topic weer omhoog zie komen, heb ik er opeens wel weer zin in :) Ik was bijna vergeten dat ik daar ook nog heen mag. Ik heb er echt zin aan!

Het wordt wel volle bak als ik dat zo zie.

• Arfman

Arfman

Drome!

Volle bak = goed ! ;-)

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 20:51

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
volle bak en de topicstarter komt niet...

heb geen clan meer en kon niemand zo gek krijgen daar naar toe te gaan...

have fun and stuff!

Battle.net Spud#2543

• collission
  • Niet online

collission

clan? we hebben GoT toch?
met 64 man UT2K3 BR >:)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 00:26
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 12:35:

Goh, een 19" Iiyama TF toevallig :D Die persoon ken ik en de clan ook. Door hem vrees ik om me 19 of 22" Iiyama's mee te nemen, maar ja, ik doe het toch maar.

Verwijderd

ik zit trouwens niet meer @ resettim enzo :)

ben bij [xP] gaan zitten @ 0808 =]

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-12-2025

lxs

mjah kan helaas niet komen,
mijn school houdt om de tijd een LAN en had al beloofd mee te helpen ,
en latenz e het nu precies op Drome weekend vallen :/
Ach ja, volgend jaar .... :)

Verwijderd

pri-o-ri-tei-ten ;)

offtopic:
dit weekend is trouwens fragvalley 4 voor mensen in de randstad die zich nog vervelen (zie sig)

• FireStarter
  • Laatst online: 16-12-2025
Zo nog 3 days, 22 hours, 15 minutes and 0 seconds .. tot Drome. Nog ff.

Iedereen al voorbereid? Bezich met een schone installatie op de PC enzo?

w00t

• Speedy
Geen schone install, wel ff wat zooi eraf gegooid. Heb er iig zin in, nog 3 dagen werken en dan party :)

Flickr | Lego collectie

• Ibidem
k zoek nog mensen die wat willen modden @ Drome, need some hands ;)

• Ibidem
Robbie007 schreef op 30 June 2003 @ 19:45:
Zo nog 3 days, 22 hours, 15 minutes and 0 seconds .. tot Drome. Nog ff.

Iedereen al voorbereid? Bezich met een schone installatie op de PC enzo?
doe k pas als ik mijn 2 x 120 GB WD's erbij heb :D En als ik die ingedeeld heb in partities dan heb k er 14 ofzo :D

Verwijderd

Ik ga lekker met de trein vanuit Roermond naar Almelo met me big tower. Gelukkig kan ik me vaders monitor lenen anders was er geen drome voor mij.

Arfman krijgen we dit jaar ook weer drome stickers ?

• collission
  • Niet online

collission

Tekn0z schreef op 30 June 2003 @ 20:13:
k zoek nog mensen die wat willen modden @ Drome, need some hands ;)
van een beetje modden ben ik nog nooit dood gegaan, wat wil je precies gedaan hebben?

Verwijderd

casemodderpoel ik wil jou ff ontmoeten op drome, aangezien jij met je lian bezig bent en ik er binnenkort mee wil beginnen, voeg me maar ff toe op msn janedelaar@hotmail.com en dan nu mijn vraag ik gebruik medicatie dat in de koelkast gelegd moet worden en aangezien mijn prometeia niet mee gaat ;) vroeg ik me af of ik ergens bij de gasten van DROME zelf in de koelkast mijn medicatie kwijt kon?

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Komen er ook nog mensen uit alphen en omstreken naar drome?

• collission
  • Niet online

collission

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 21:12:
casemodderpoel ik wil jou ff ontmoeten op drome, aangezien jij met je lian bezig bent en ik er binnenkort mee wil beginnen, voeg me maar ff toe op msn janedelaar@hotmail.com en dan nu mijn vraag ik gebruik medicatie dat in de koelkast gelegd moet worden en aangezien mijn prometeia niet mee gaat ;) vroeg ik me af of ik ergens bij de gasten van DROME zelf in de koelkast mijn medicatie kwijt kon?
dit probeerde je in mijn topic ook al :P
mediactie in de koelkast? wat dan? retalin on ice heb ik nog nooit van gehoord :+

Ik weet trouwens niet of ik uberhaupt wel naar drome kan :X
Ik hoop dat ik op tijd klaar ben.

[ Voor 8% gewijzigd door collission op 30-06-2003 21:28 ]

• Wilde
  • Niet online
Heb er ook zin in !! :) :) :)

Ik heb trouwens nog een kaartje over, heeft er 1 afgezegd :(

Verwijderd

Ik moet nog een 'Wat-neem-ik-mee'-lijstje maken. ;) Ik heb er echt wel zin aan. Het wordt mijn eerste Drome ( Droom :P ). Ik verwacht er veel van. Ik neem in ieder geval mijn koelbox mee gevuld met allerlei soorten proviant. Ik heb vrijdag de hele dag vrij om voor te kunnen bereiden. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 22:09 ]

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 30 June 2003 @ 21:25:
[...]

dit probeerde je in mijn topic ook al :P
mediactie in de koelkast? wat dan? retalin on ice heb ik nog nooit van gehoord :+

Ik weet trouwens niet of ik uberhaupt wel naar drome kan :X
Ik hoop dat ik op tijd klaar ben.
haha nee heb een gronische darmziekte (ziekte van crohn)

• collission
  • Niet online

collission

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 22:14:
haha nee heb een gronische darmziekte (ziekte van crohn)
waarom moet dat dan in de koelkast?
btw, ik heb geen koelkast ofzo, en ik denk dat dat nog een probleem gaat worden voor je :X

Verwijderd

Ik denk dat je dan beter even contact kunt opnemen met de luitjes van Drome zelf die kunnen je beter helpen dan wij. Er zal vast wel iets mogelijk zijn.

Verwijderd

minicooler mee.. (zon ding op 12v) dat mag wel :)

• FireStarter
  • Laatst online: 16-12-2025
Zo kaartjes zijn binnen, ze zijn mooi hoor :*

w00t

Verwijderd

/me hoopt ze vandaag of morgen binnen te krijgen!!!!

Verwijderd

ik zal ze ook wel al binnen hebben ATM maar zit nu nog op kantoor :P

Is het niet handig als jullie net als ik even je plaatsnummer als ondertitel nemen?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 14:48 ]

Verwijderd

Allochtoon schreef op 30 June 2003 @ 21:24:
Yup, Roelofarendsveen hier. (buurt van Leiden/Alphen dus)

• Positron
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Allochtoon schreef op 30 juni 2003 @ 21:24:
Voorhout hier, maar m'n Suzuki Alto zit helaas al helemaal afgeladen.. >:)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Ibidem
Mr. Hard, ik heb op mijn hotel kamer een koelkast dus als je daarin wat moet leggen? Ur Welcome!

Verwijderd

Wa betekend btw Digital Funk ,bt een LAN party? :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 01:33:
Wa betekend btw Digital Funk ,bt een LAN party? :?
meschiens een dj of muziek?

Verwijderd

kheb er eigenlijk best wel zin in enzo :D

• buzz
oei die kaartjes zien er ook netjes uit zeg :D
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste