Drome 10

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hyphen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-10-2024

Hyphen

Snap je het wel?

is dat wel eens gebeurt?
ik zal echt wel zwaar gaan rellen.
Ik heb het wel eens gezien jah, mensen met super grote boxen die om 04:00 op zondag ff de beuk erin gooien. Dat vind ik asociaal want je veroorzaakt overlast voor de rest. Op eerdere Dromes op een andere locatie was het ook nog eens het geval dat de 220 supply door alle meegebrachte versterkers, koelkasten en koffiezetters het wel eens liet afweten >:) . En waarom rellen, je moet gewoon niet voor overlast zorgen, dan heb je ook nergens last van :D Tis gewoon policy, je kan het ermee eens zijn of niet, en in dat laatste geval moet gewoon niet komen.

//ugly hack

Verwijderd

Niet iedereen wil naar house/trance gebonk luisteren terwijl ze een spel aan het spelen zijn....thuislaten die dingen dus. :)

...anders laat ik jullie het hele weekend Jamai zijn "hit" horen. :P

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Wil je weten wat ik dan met jou en vooral met je pc ga doen?
Dat wil je niet weten >:)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Blade_V schreef op 02 April 2003 @ 20:49:
Mijn PC?

Hehe dan ken je mij nog niet (Echt niet)

Verwijderd

dit schaap gaat drome dit jaar ook maar eens ervaren.. vorig jaar kon ik nie

• JiinX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05-2022
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 19:38:
ik ben nog nooit daar geweest lijkt me wel vet cool :P

hmm, ik lees net op de faq:

"Wij behouden het recht voor audioapparatuur in beslag te nemen wanneer wij denken dat je teveel lawaai produceert. Deze apparatuur krijg je aan het eind van de party terug"

is dat wel eens gebeurt?

ik zal echt wel zwaar gaan rellen.
kzou het niet doen als ik jou was. Dan heb je een hoop gasten op je dak denk ik. Vooral s'nachts als ze willen slapen.

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Verwijderd

Arfman: Die lijst met compos die op jullie site staat. Zijn dat ook alle compo's die gespeeld gaan worden? of komen er nog meer bij? En wat kan ik allemaal winnen :P

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Blade_V schreef op 02 April 2003 @ 20:49:
euhmz, als 14-jarige mag je er niet naar binnen, is nadrukkelijk gezegd, toch :?

..::System Specs::..

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31

Arfman

Drome!

@pr0t0type: ja, als je overlast veroorzaakt pakken we heel kinderachtig je boxen af en krijg je ze zondag weer terug. Is nog niet vaak gebeurt, maar we doen het dus wel.

@wiets: jup, dat is de lijst met compo's, meer komen er niet bij. Je kunt diverse prijzen winnen, varierend van hardware tot geldprijzen (exacte prijzen zijn nog niet bekend). Perfect-systems.nl staat er met een hardwarestand en die sponsoren (als het goed is) ook enkele prijzen.

@Tekn0z/Blade_V: inderdaad, laat ik het maar duidelijk stellen: als 14-jarige kom je er niet in ! En ja, we gaan echt je ID checken bij binnenkomst. Meegaan op de toegangskaart van iemand anders kan dus niet.

edit: nu ik dit teruglees klinkt het allemaal wel errug streng .. valt op zich allemaal best mee, zolang je je aan enkele basisregels houdt: minstens 15 jaar, geen overlast veroorzaken (drugs gebruiken/lawaai maken). Zolang je dat doet, zul je van ons (de organisatie) geen last hebben :P

[ Voor 20% gewijzigd door Arfman op 03-04-2003 13:00 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Glorificationer426
  • Laatst online: 21:40

Glorificationer426

come we hero rush yes?

en (gewoon shag/sigaretten) roken? hoe zit t daarmee?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

tja. de drome... wat zal ik zeggen :) UITERAARD WEER AANWEZIG.
mensen die er nog nooit geweest zijn. Ik zou maar snel aanmelden. IT ROCKS..

[CRT] Uiteraard weer aanwezig..

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Tekn0z schreef op 03 April 2003 @ 10:19:
[...]

euhmz, als 14-jarige mag je er niet naar binnen, is nadrukkelijk gezegd, toch :?
I know, maar daar ging het ff niet om :P

Last.fm |

• Arfman

Arfman

Drome!

Glorificationer schreef op 03 april 2003 @ 15:20:
en (gewoon shag/sigaretten) roken? hoe zit t daarmee?
Dat is toegestaan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-01 16:57
Nu hier toch vragen worden beantwoord :)

Hoe wordt er gedacht over een laptop met grote oude tv (je kent ze wel van 20 jaar terug) ipv stroomvretende Athlon met 19"? Volgens mij vreet het minder stroom als een pctje, maar toch ff voor de zekerheid voor we voor jan lul de tv meenemen.

Flickr | Lego collectie

• Ibidem
tsja, en een koelkast? voor de drinks :? :D

Verwijderd

helaas kan ik niet :'(

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10-2025
TAG_Speedy >> De vraag over de laptop met TV zou je even moeten stellen op de drome-site onder 'helpdesk ondersteuning'. Da ndelegeren we die even naar de stroomcrew. Je zult in ieder geval voor de TV met laptop een aparte plaats moeten reserveren, indien het mag.

Tekn0z >> In verband met het stroomplan en de uitgebreide berekeningen van onze stroomcrew is het absoluut verboden om electrische apparaten anders dan je PC aan te sluiten op het aangelegde stroomnet. I kdenk niet dat je de schuldige wilt zijn wanneer 48 personen ineens zonder stroom zitten. (Natuurlijk houden we kleine apparaten zoals telefoonladers buiten beschouwing)

Verwijderd

Blade-V = Randy Veldhuizen, Oldenzaal ? :)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 20:17:
Blade-V = Randy Veldhuizen, Oldenzaal ? :)
Hoezo, wie ben jij dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Bleet op 03-04-2003 20:22 ]

Last.fm |

Verwijderd

Tekn0z schreef op 03 April 2003 @ 10:19:
[...]

Btw, ik kan me voorstellen dat die muziek niet hard aan mag.

maar ik had het over mn computer die is heilig.

Trouwens ik ben nog ouder dan jou!

Vroeger zeker vaak geplaagd met name je leeftijd, en nu je zelf wat ouder bent denk je het ff tegen iemand anders te gebruiken :O

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 20:29 ]

Verwijderd

vriend van Dromecrew... :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 20:24:
[...]

Btw, ik kan me voorstellen dat die muziek niet hard aan mag.

maar ik had het over mn computer die is heilig.
Hoezo, denk je dat wij je PC gaan mollen ofzo :?

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Arfman schreef op 03 april 2003 @ 22:04:
[...]

Hoezo, denk je dat wij je PC gaan mollen ofzo :?
ja eg wel. vet komjoeter in meka slaan en meppen. daz egt helamaal ut eindah >:)

:/

sorry hak zin in :P

specs

• Arfman

Arfman

Drome!

executor schreef op 04 April 2003 @ 01:06:
[...]

ja eg wel. vet komjoeter in meka slaan en meppen. daz egt helamaal ut eindah >:)

:/

sorry hak zin in :P
Bedankt voor deze nuttige reply :P

ps: Geboekt 875 van 2004 plaatsen :)

Verwijderd

alleen hoeveel mensen hebben er betaald? :) Maar gaat wel lekker zeg. Maken jullie trouwens winst op drome? of moet er geld bij?

o ja 3 betalingen zijn onder weg :P

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
he arfman komen white eagle en Art-x ook

weer beetje bijlullen met die lui

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-01 16:57
Mart! schreef op 03 april 2003 @ 19:04:
TAG_Speedy >> De vraag over de laptop met TV zou je even moeten stellen op de drome-site onder 'helpdesk ondersteuning'. Da ndelegeren we die even naar de stroomcrew. Je zult in ieder geval voor de TV met laptop een aparte plaats moeten reserveren, indien het mag.
Zal even mailen, maar die aparte plaats zie ik niet in (tv is net zo groot als een pc en die laptop kan mooi op tvtje staan), maar we shall see :)

Flickr | Lego collectie

• Arfman

Arfman

Drome!

@wiets: als het meezit, houden we net genoeg over om de volgende keer ook nog weer zoiets te kunnen organiseren (er moet namelijk ook veel vooraf betaald worden, en natuurlijk maken wij ook kosten door het jaar heen, hosting e.d.)

@B-BRAIN: die 2 zitten nu zelfs in de organisatie, zij zijn verantwoordelijk voor het stroomplan :)

Verwijderd

Arfman schreef op 04 April 2003 @ 16:29:
@wiets: als het meezit, houden we net genoeg over om de volgende keer ook nog weer zoiets te kunnen organiseren (er moet namelijk ook veel vooraf betaald worden, en natuurlijk maken wij ook kosten door het jaar heen, hosting e.d.)

@B-BRAIN: die 2 zitten nu zelfs in de organisatie, zij zijn verantwoordelijk voor het stroomplan :)
doe jullie niet verkeerd. Hoeveel tijd gaat er in zitten in het regelen van zo lan?

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoeveel tijd .. moeilijk uit te drukken .. enkele honderden uren, verdeeld over verschillende mensen in verschillende projectgroepen. De voorbereidingen van Drome 10 zijn eind 2002 al gestart, maar eigenlijk zijn we het hele jaar bezig, contacten onderhouden, de 'markt' in de gaten houden, je ogen en oren open houden voor goeie (sponsor)deals, etcetera.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Nog een vraagje. Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar waar ik op drome 9 nogal van baalde was dat vanaf zondagmiddag de halve bar uitverkocht was. Zondag was eigenlijk de enige avond dat ik en de rest wel een normale maaltijd konden gebruiken, maar dat was niet meer mogelijk. Word daar nu meer rekening mee gehouden?

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Arfman

Arfman

Drome!

Jazeker. Zoals ook op de site staat gaan we de catering verbeteren (apart drankverkooppunt t.b.v de snelheid, er wordt meer ingeslagen, etc.) We hebben nu ervaring met grootschalige catering (zie Drome 9), dus we weten nu wat er allemaal verbeterd kan worden en hoe we dat kunnen doen.

Verwijderd

-=MOL=- schreef op 07 April 2003 @ 11:47:
Nog een vraagje. Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar waar ik op drome 9 nogal van baalde was dat vanaf zondagmiddag de halve bar uitverkocht was. Zondag was eigenlijk de enige avond dat ik en de rest wel een normale maaltijd konden gebruiken, maar dat was niet meer mogelijk. Word daar nu meer rekening mee gehouden?
ej ex-klasgenoot :)

ook naar drome ic?

zie ik je daar wel weer :+

• -=MOL=-

-=MOL=-

Denk het wel. Wie is dit? Schaap2k? :D

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

-=MOL=- schreef op 08 april 2003 @ 16:42:
Denk het wel. Wie is dit? Schaap2k? :D
jup =]

• -=MOL=-

-=MOL=-

Ok, dacht ik al nadat ik je site enzo ff had bekenen :)
Ik weet nog niet of ik naar Drome ga, heb ook nog wat andere tijdrovende projecten lopen. Campzone, the party e.d. kan ik ook al niet heen en Drome valt in een weekend dat ik eigenlijk weg moet. Ik word gek van de drukte, maar ik loop je vast wel een keer ergens tegen het lijf!!!

Verwijderd

is goed..

ik ben zo alweer weg (theparty-crew) :)

cu !

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

tekn0z ... ik ben nog ff aan het kijken of ik kom :) --> zou mijn eerste grote lan worden :P ... lijkt me serieus zooo stoer !

Ik ben 18 jaar en rook en blow niet, maar probleem is dat ik wel zwaar ziek wordt als ik in de rook van die dingen zit. Rook jij btw tekn0z m8 :) ?

Anyway, ik had wat vragen om mij over de streep te trekken:

"De pc's worden ECHT heel gelaten daar? Mijn 19" kostte me 350 euro, dus die wil ik GRAAG heelhouden :/ ... ook wordt er niet gehacked enzo :? geklooid met virussen ? weet ik het !

Nogmaals, ik ben een n00b op dit gebied, maar Drome werd me aangeschreven als erg gaaf! Ik hoop dat er wat UT iCTF cups zijn (al moet ik dan wel ff een clan zoeken lol, want mijn clan zit in de UK :+ ) ...

Dus tja, want ik ben zo'n persoon die het heel fijn vind als niemand aan zijn pc zit zeg maar :P . Mag je trouwens een subwoofer meenemen (zit vast aan mijn setje) ?

Afijn, het lijkt me erg stoer en zo duur is het echt niet :)

De meeste mensen deugen!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Er mag dus niet geblowed worden :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

marzzman schreef op 10 April 2003 @ 10:15:
tekn0z ... ik ben nog ff aan het kijken of ik kom :) --> zou mijn eerste grote lan worden :P ... lijkt me serieus zooo stoer !

Ik ben 18 jaar en rook en blow niet, maar probleem is dat ik wel zwaar ziek wordt als ik in de rook van die dingen zit. Rook jij btw tekn0z m8 :) ?

Anyway, ik had wat vragen om mij over de streep te trekken:

"De pc's worden ECHT heel gelaten daar? Mijn 19" kostte me 350 euro, dus die wil ik GRAAG heelhouden :/ ... ook wordt er niet gehacked enzo :? geklooid met virussen ? weet ik het !

Nogmaals, ik ben een n00b op dit gebied, maar Drome werd me aangeschreven als erg gaaf! Ik hoop dat er wat UT iCTF cups zijn (al moet ik dan wel ff een clan zoeken lol, want mijn clan zit in de UK :+ ) ...

Dus tja, want ik ben zo'n persoon die het heel fijn vind als niemand aan zijn pc zit zeg maar :P . Mag je trouwens een subwoofer meenemen (zit vast aan mijn setje) ?

Afijn, het lijkt me erg stoer en zo duur is het echt niet :)
ik heb nog op geen enkelle lan meegemaakt dat er spullen werden gesloopt

iedereen let bewust/onbewust wel op de spullen van zijn/haar buurman en nerds blijken wat virussen / hackpogingen betreft zeer nette mensen die 99% van het geval jou gewoon even op de hoogte brengen van het feit dat je bijv je PHPmyadmin shared met conf erin of dat je je WINDOWS mapje geshared hebt staan ;)

laat iig ook weer geen losse hardware onbewaakt slingeren

al word er niet veel gestolen en losse Geforce 4 ti kaart waar niemand op let blijkt toch nog redelijk verleidelijk te zijn...

de allereerste echt schokkende diefstal die ik in mijn langeschiedennis heb meegemaakt (ben al 3 jaar actief aan het lannen en heb nu zit nuook bij een eigen lanorg.) was op netgamez 2003a waar na afloop een Geforce 4 ti4200 en een 19" TFT werden gestolen...

maar dat is dus echt een toppunt aangezien het eerder meperkt bleef tot muismatten + recordable cd's en halflife-keys :)

zolang jij je spullen niet al te uitnodigend klaarlegt zal een ieder er vanaf blijven...

ik zelf heb sowieso al de nare eigenshap om niet in een slaapruimte te gaan liggen maar gewoon met een slaapmatje achter mijn stoel te gaan liggen (of kussen op keyboard)

weet niet wat het is maar ik vind slaapruimtes een beetje overbodige luxe.. op de oudere LAN's was het gewoon traditie en stonden er zelfs op de site tips zoals het voortijdig loskopellen van je keyboard stekker om vreemde keyboard-errors te voorkomen :)

maargoed ik ga weer doen waar ik voor betaald word... servertjes slopen enzo :)

Verwijderd

ThrillSeeka schreef op 10 april 2003 @ 10:27:
Er mag dus niet geblowed worden :?
op de meeste lans mag dat buiten weer wel zolang je er niemand mee tot last bent :)

• Arfman

Arfman

Drome!

En dat geldt ook voor Drome :)

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

woei ik kom ook :P

Verwijderd

gezellig =]

• Arfman

Arfman

Drome!

Alle competitieregels staan online :)

Zie www.drome.nl, reacties op de comporegels graag op het Drome forum ;)

Verwijderd

Het gooien van granaten/flashbangs/rook door muren in maps is toegestaan (als voordeeld: de_dust2)
je bedoelt OVER muren ;)

dat mag idd niet

voeg anders even de clanbase plaatjes eraan toe om de wel/niet toegestane plaatsen kracht bij tegeven

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
dat mag wel, kijk maar op clanbase
de_nuke:
Het bovenste dak is niet toegestaan.
Je mag dus wel onder het kistje op de ramp naar de lower bomspot door kijken?

+ hoe zit het met de zogenaamde cvar blocking? aangezien we niet op systemen van de organisatie gaan spelen zou het fijn zijn als er zogenaamde config blokkers gebruikt werden zodat iedereen op gelijke grond aan het spelen is.

[ Voor 85% gewijzigd door buzz op 08-05-2003 14:58 ]

• ephymerous
  • Laatst online: 22:30
Iemand plek voor mij vanuit regio Hardenberg? Zo ja ga ik zeker :)

XXXVI

• Arfman

Arfman

Drome!

buzz schreef op 08 mei 2003 @ 14:54:
Je mag dus wel onder het kistje op de ramp naar de lower bomspot door kijken?

+ hoe zit het met de zogenaamde cvar blocking? aangezien we niet op systemen van de organisatie gaan spelen zou het fijn zijn als er zogenaamde config blokkers gebruikt werden zodat iedereen op gelijke grond aan het spelen is.
Nee, je mag niet onder het kistje doorkijken. Ik heb gelijk de regels aangepast, voordat het weer uit de hand gaat lopen ... zucht .. CS 8)7

CVAR blocking .. dunno, zou ik onze CS man moeten vragen. Wellicht gaan we dat soort dingen blocken, aan de andere kant ben ik huiverig om dat te doen omdat meestal daarvan alleen maar problemen komen, en we hebben geen uren de tijd om op een server te zitten pielen. We gaan ook uit van het gezonde verstand van clans, wie gepakt wordt op cheaten ligt eruit, simple as that.

Verwijderd

jaja, ik heb me weekje terug geregistreerd.

alleen nou zijn er al 2 mensen van mijn clan, die met een ander team erheen gaan :(

Is kijken of ik een team van 5 bij elkaar krijg (gogo Jef, Miguel, Paul en Xander ;))

Denken jullie trouwens dat ze richting 2000 plaatsen vol krijgen (dus betaald, niet die 1700 reserveringen van nu ;))

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 13:37 ]

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wat zijn eigenlijk de mogelijkheden voor last minute reserveringenr? ik kan nu nog niet goed overzien of ik wel kan (dat weet ik pas 23-6)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• buzz
Arfman schreef op 09 May 2003 @ 09:41:
[...]

Nee, je mag niet onder het kistje doorkijken. Ik heb gelijk de regels aangepast, voordat het weer uit de hand gaat lopen ... zucht .. CS 8)7

CVAR blocking .. dunno, zou ik onze CS man moeten vragen. Wellicht gaan we dat soort dingen blocken, aan de andere kant ben ik huiverig om dat te doen omdat meestal daarvan alleen maar problemen komen, en we hebben geen uren de tijd om op een server te zitten pielen. We gaan ook uit van het gezonde verstand van clans, wie gepakt wordt op cheaten ligt eruit, simple as that.
dat is dus de truuk juist, je kunt iemand niet kicken omdat ie ze persoonlijk instellingen aanpast, het is geen cheaten, je hebt alleen een klein voordeel omdat jij andere instellingen hebt. Het zou slim zijn als je dat even met je cs man overlegd, want een config blokker als HLguard werkt perfect en met de nieuwe metamod heb je ook geen last meer van bugs ofzo.

http://metamod.org/dl/dlls/metamod.dll.zip
Download daar metamod

http://www.unitedadmins.com/files/hlg-1_41-en.zip
Download daar HLguard

Ik zou je ook de configs wel kunnen sturen waarmee alle vervelende commands geblokt zijn zodat iedereen op gelijk niveau speelt, maar dat moet je maar even zeggen als je dat wilt.

• Arfman

Arfman

Drome!

ocf81 schreef op 09 mei 2003 @ 17:35:
wat zijn eigenlijk de mogelijkheden voor last minute reserveringenr? ik kan nu nog niet goed overzien of ik wel kan (dat weet ik pas 23-6)
Ligt eraan .. we hebben nu 1950+ inschrijvingen, en een groto gedeelte van die mensen heeft ook al betaald. Als we nog plek overhebben kun je op 23-6 nog reserveren met een spoedbetaling (of misschien betalen aan de deur, weet ik nog niet). Als we dan echter vol zitten heb je pech gehad ;)

@buzz:
ik begreep van onze CS man (RayeS) dat hij WWCL ofzoiets ging gebruiken om cheats tegen te gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Arfman op 13-05-2003 16:44 ]

Verwijderd

WWCL is een config checker die CVARS checked en locked :)
op theparty hadden we Cheating Death gebruikt om hax te voorkomen en werkte prima :)

• buzz
Daarbij is het ook belangrijk dat de nieuwste metamod gedraaid wordt omdat anders de hitboxes van de models niet goed zijn.

Verwijderd

DRoME 10 : 1978 reservations (van de 2000)

Als iemand nog naar Drome10 wil, zou ik maar gauw reserveren. Het zit bijna vol... :)

CU There!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 21:39 ]

• Oxize
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-10-2025

Oxize

Social Engineering Specialist

Arf je vergeet een grote lan. Lan-G!! :(

Wel komen de volgende keer. :)

Xeon-Server is klaar :P

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:26

Maxow

Hidden Sound System

LAN-G :) (* Maxow was @ LAN-G 7 ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door Maxow op 14-05-2003 00:46 ]

Verwijderd

meer info over die hitboxes-bug icm metamod > http://koti.mbnet.fi/nitka/

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

Tubby

or not to be

Heb d'r zin in :)
Kom om te battlefielden, jammer dat er geen battlefield compo is btw :/

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Trancentral
  • Niet online
ik ga er ook heen :+

ik vroeg me eigenlijk af of er stoelen aanwezig zijn of is het noodzakelijk dat je er zelf 1 meeneemt? dit word mn eerste lan ;)

Verwijderd

Trancentral schreef op 14 May 2003 @ 10:30:
ik ga er ook heen :+

ik vroeg me eigenlijk af of er stoelen aanwezig zijn of is het noodzakelijk dat je er zelf 1 meeneemt? dit word mn eerste lan ;)
Heb er nog nooit één meegemaakt waar geen stoelen stonden. met uitzondering van campzone dan :+

• Arfman

Arfman

Drome!

Er staan stoelen. Dit zijn echter wel de oranje kuipstoeltjes, dus ik zou iedereen aanraden om een kussen mee te nemen om op de stoel te leggen (ook zo fijn voor het slapen) :)

Verwijderd

Arfman schreef op 14 mei 2003 @ 11:38:
Er staan stoelen. Dit zijn echter wel de oranje kuipstoeltjes, dus ik zou iedereen aanraden om een kussen mee te nemen om op de stoel te leggen (ook zo fijn voor het slapen) :)
De echte die hard gamer slaapt niet 8)
wel knap overigens.. heb lans meegemaakt waar mensen 2 dagen en nachten op bleven >:)

• Arfman

Arfman

Drome!

Heb ik gedaan op mijn eerste LAN (Drome 4) .. resultaat: Quake enemies die voor mij lipen in de gang van het gebouw waar Drome destijds werd gehouden .. best scary. Niet aan te raden dus :P

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Wiebbe

<none />

kijk mij met men clan! :
Cs Kampioen op Drome 8:
Afbeeldingslocatie: http://www.drome.nl/drome/images/archief/8/3_07160026.jpg

dit was nog voor Rayes in DEU zat :P
we ownde wel de pan uit toen,
*Snik* goede tijden waren dat..
toen was cs nog leuk..

het leukste was nog wel die: WAAAAAASSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPP!! midden in de nacht elke keer :P

deze mag ik voortaan gebruiken :P
wist het niet eens ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.drome.nl/drome/images/archief/8/compoawards/d8_hlcs_clan_award.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Wiebbe op 14-05-2003 15:46 . Reden: extra's.. ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Waarom heb ik geen award? Ik was de winner bij de Redbull-dames.

Ahem ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 19:29:
Waarom heb ik geen award? Ik was de winner bij de Redbull-dames.

Ahem ;)
kom je ook naar drome ?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:26
Euhm WWCL? Nee alstublieft niet. Zie zoals eerder aangegeven de bug met hitboxes, of de laatste metamod dit verhelpt weet ik niet eens. Gebruik gewoon VAC icm HLGuard.

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-05-2003 08:06 ]

Verwijderd

ik heb de nieuwe metamod op mijn cs-server staan en hiermee is het opgelost

bovendien heeft hlguard tegenwordig een eigen wwcl config ;) kijk maar eens in je addons/hlguard/ mapje :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Of je cheat gewoon niet met CS, lost ook een heleboel problemen met HLGuard, metamod, hitbox bugs, dll's, chips, weetikveelwat allemaal op ..

Verwijderd

Arfman schreef op 15 May 2003 @ 12:35:
Of je cheat gewoon niet met CS, lost ook een heleboel problemen met HLGuard, metamod, hitbox bugs, dll's, chips, weetikveelwat allemaal op ..
mjah metamod / hlguard is geen overbodige luxe hoor.. is erg handig met compo's aangezien HLG er een kant en klare config voor heeft :)

Verwijderd

Zo mijn betaling is geregeld, plaatsen zijn er. Bus is geregeld en betaald. Ja LPM is klaar voor de Drome 10 :)

enne cheaters die gepakt worden moeten gewoon ff door 1999 man inelkaar gebeukt worden dan leren ze het wel :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb nog maar weinig cheaters (lees: geen) gezien op Drome .. het valt echt METEEN op als je daar met je wallhack zit te spelen, dus ik verwacht niet echt problemen daarmee :)

Verwijderd

/me heeft zich net op tijd laten registreren voor Drome 10, want dezelfde dag (ik geloof een uur later) was de limit van 2004 al bereikt. /me ziet nu trouwens dat het er weer 2001 zijn, maar dat zal wel komen door 'niet betaald' ofzo :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Dit weekend gaan we inderdaad mensen kicken die >2 weken niet betaald hebben, komen er ongeveer 200 plekjes vrij :)

Dus als je er nog bij wilt zijn: houd dit weekend de site in de gaten en schrijf je snel in, het gaat erg hard nu :)

Verwijderd

Wiebbe schreef op 14 May 2003 @ 15:45:
kijk mij met men clan! :
Cs Kampioen op Drome 8:
[afbeelding]

toen was cs nog leuk..

het leukste was nog wel die: WAAAAAASSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPP!! midden in de nacht elke keer :P

wist het niet eens ;)

[afbeelding]
wc eend, baard ^^

• buzz
Arfman schreef op 16 May 2003 @ 12:46:
Ik heb nog maar weinig cheaters (lees: geen) gezien op Drome .. het valt echt METEEN op als je daar met je wallhack zit te spelen, dus ik verwacht niet echt problemen daarmee :)
je begrijpt het niet, hlguard stopt de mensen die hun config veranderen, wat jij met quake deed, je muren wit maken en je weapon models weg halen, dat mag bij counter-strike niet omdat je dan een oneerlijk voordeel hebt, hlguard kan dat weghalen zodat iedereen op gelijk vlak speelt. Spelen zonder hlguard of wwcl is niet te doen omdat je dan zeker weet dat er mensen zijn die oneerlijk zullen spelen.

Dit is niet te controleren en je kunt het ook niet zien als iemand speelt, dus zet please gewoon hlguard cvar blocker op die compo servers, scheelt je een boel gezeur.

• Arfman

Arfman

Drome!

Weet je wat nog meer gezeur scheelt ? Helemaal geen CS compo ! 8)7

Maargoed, ik zal ernaar laten kijken door RayeS (onze CS man) ...

• buzz
Helemaal geen CS compo? you cna't be serious :P bij netgamez +- 70 teams, tis de publiekstrekker, en denk dat dat op drome niet anders zal zijn :D

Verwijderd

Arfman schreef op 17 mei 2003 @ 14:45:
Weet je wat nog meer gezeur scheelt ? Helemaal geen CS compo ! 8)7

Maargoed, ik zal ernaar laten kijken door RayeS (onze CS man) ...
[generaliseren]

was et maar, heb je tenminste geen irri schreeuwende CS'ers achter je zitten die elkaar vierkant de huid vol schelden omdat iets mis gaat :P 3 dagen lang ( waar gebeurd verhaal *kuch* regroup *kuch* :P ( regroup heerst ;) )

of dat ze bijna met elkaar op de vuist gaan * kuch* netgamez *kuch* :P

[/generaliseren]

:P

• buzz
Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 21:20:
[...]

[generaliseren]

was et maar, heb je tenminste geen irri schreeuwende CS'ers achter je zitten die elkaar vierkant de huid vol schelden omdat iets mis gaat :P 3 dagen lang ( waar gebeurd verhaal *kuch* regroup *kuch* :P ( regroup heerst ;) )

of dat ze bijna met elkaar op de vuist gaan * kuch* netgamez *kuch* :P

[/generaliseren]

sjah progamers heb je overal ;) en wees blij dat ze zo betrokken zijn en het graag goed willen doen :D :D

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik kan niet wachten tot het weer zo ver is :) drome 9 was erg vet met bijna 1500 man en nu 2000 dat word weer dik downloaden :P

• buzz
of je nou met 1500 of 2000 bent, het downen zal hetzelfde zijn ;)

Verwijderd

code:
1
Drome 10 - 4-6 Juli 2003 - Geboekt 1756 van 2004 plaatsen.
Er is zo te zien wel aardig gesneden in het bezoekersaantal :) Waren er werkelijk zoveel mensen die niet op tijd betaald hadden? Zouden deze plaatsen nog enigzins worden opgevuld? Of blijft het aantal bezoekers voor Drome 10 hangen rond dit aantal?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 17:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 17:55:
code:
1
Drome 10 - 4-6 Juli 2003 - Geboekt 1756 van 2004 plaatsen.
Er is zo te zien wel aardig gesneden in het bezoekersaantal :) Waren er werkelijk zoveel mensen die niet op tijd betaald hadden? Zouden deze plaatsen nog enigzins worden opgevuld? Of blijft het aantal bezoekers voor Drome 10 hangen rond dit aantal?
Dat valt echt reuze mee. Toen ze dat deden hadden er van de 2004 reserveringen maar ongeveer 1200 mensen betaald (is te zien in het channel van drome #drome @ quakenet). Nu is dat tegen de 1400, dus het valt nog reuze mee met dat "snijden".

ps. je moet gewoon binnen 2 weken betalen, ze zijn echt nog royaal bezig geweest

• Arfman

Arfman

Drome!

Inderdaad Locutus :)

We verwachten trouwens wel dat het volkomt .. we hadden eerst onze twijfels, maar gezien de enorme eindsrpint toen we eenmaal 1800+ hadden geraakt, en het aantal entries in ons helpdesksysteem van mensen die zeggen 'ik wil nog komen !!' komt dat wel goed ;)

Op dit moment trouwens meer dan 1400 betalingen, dus we zijn nu officieel beyond Drome 9 :P

• buzz
congrats :D

Verwijderd

Wiebbe schreef op 14 mei 2003 @ 15:45:
kijk mij met men clan! :
Cs Kampioen op Drome 8:
[afbeelding]

toen was cs nog leuk..

wist het niet eens ;)

[afbeelding]
Rofl Ik zat toen al een tijd in DEU hoor Wiebb0 ik had voedselvergiftiging voor drome 8 dus kon/mocht niet mee.. Toen ging Remo volgens mij onder mijn nick naar Drome 8 ;)

Verwijderd

op drome 9 waren uiteindelijk hoeveel mensen?

• Arfman

Arfman

Drome!

Op Drome 9 hadden we uiteindelijk 1430 ingeschreven mensen, en 1497 PC's in het netwerk :).

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei .. Status reserveringen : Drome 10 - 4-6 Juli 2003 - Geboekt 1960 van 2004 plaatsen.

Verwijderd

Arfman schreef op 21 mei 2003 @ 15:24:
Woei .. Status reserveringen : Drome 10 - 4-6 Juli 2003 - Geboekt 1960 van 2004 plaatsen.

Hoeveel mensen hebben er al betaal? Nu nog hopen dat alles op de lan zelf ook goed gaat :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

Damian

Insane Obtrusion

* Damian is ook aanwezig ;)

Samen met Soef en Ping ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

Damian

Insane Obtrusion

Arfman schreef op 21 May 2003 @ 15:24:

Tjah, das dus een beetje een raar systeem. Ik heb me een hele tijd geleden al ingeschreven. Toen was het iets van 1300 van 2004 ofzow. Nu is het dus idd even 1960 - 2000 geweest, dus ik denk *SCHRIK* bijna geen plaatsen meer. MAar f opnieuw ingeschreven, maar blijkt das het gewoon inschrijvingen zijn, en niet reserveringen! Beetje wazig dus.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

ow arfman als je hier toch al zit :P

http://www.drome.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=309

ook een leuk probleempje :P

• buzz
Oei, mixed interest hier ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

Nee hoor, FragVally zijn gewoon concullega's van ons :)
Ze maken ook vrolijk reclame op ons forum (wat we speciaal daarvoor hebben) dus geen probleem ;).
Elke lanorg kan ook gewoon news submitten, wat we dan heus wel plaatsen, we zijn niet kinderachtig daarin.

@Damian: op irc (Quakenet, #drome) kun je zien hoeveel mensen er betaald hebben. Ik heb ff voor je gecheckt en we hebben nu 1538 betalingen (zitten die van vandaag nog niet in).

• Ibidem
heb gister samen met een m8 van me eindelijk gereserveerd en betaald, door prive omstandigheden kwam dit er niet van. Maar nu dus toch, die m8 heeft net een nieuwe PIV 3 GHz. (800 FSB) e.d. dus dat komt wel goed, k kom btw alleen om wat spellen te spelen e.d. En verder is dit mun eerste Drome! :P

• buzz
Spellen spelen is de reden om naar een lan te gaan imo, en dan CS compo heb ik het over he ;) LAN haalt het niet bij online, leechen kan daarintegen prima online :D

spelen ook wel maar minder
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste