Drome 10

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Arfman schreef op 04 september 2002 @ 09:02:
Vergeet ook niet dat je niet zomaar een zaal vind waar je

a) met 1440 man in kunt
b) er voldoende stroom is
c) die je een week vantevoren af kunt huren om op te bouwen
d) waar je 's nachts mag blijven
e) die goed bereikbaar is (Expo Center ligt zowat OP de A1 snelweg)

enzovoort :)
true dat is vrij lastig, maar zo geweldig is expo-center nou ook weer niet :) Maar bij utrecht is idd wel makkelijk, en als jullie zeg maar over een half jaar drome houden hier in de buurt loop je netgamez echt niet voor de voeten.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11-2025
BuzzerCrAsH schreef op 04 september 2002 @ 10:04:
[...]

true dat is vrij lastig, maar zo geweldig is expo-center nou ook weer niet :) Maar bij utrecht is idd wel makkelijk, en als jullie zeg maar over een half jaar drome houden hier in de buurt loop je netgamez echt niet voor de voeten.
Niet zo geweldig?

Het is anders de ultieme lan lokatie, bovenstaande punten + de enorme parkeerplaats + erg fijn om je auto voor de deur te zetten, dat kan rond het hele gebouw namelijk, wel zo fijn met 1400 man en iedereen komt met de auto.

Ik ken het gebouw van andere evenementen, maar de eerstvolgende Drome wil ik er zeker bij zijn!

Dat sommige mensen 1,5 of meer uur moet rijden is natuurlijk jammer maar er is altijd wel wat.
En 1,5 uur ofzo is gewoon goed te doen, alleen zijn wij nederlanders niks gewend qua afstand.
Ga maar eens in Amerika een tour maken, dan doe je bijna niks anders :)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Gman schreef op 04 september 2002 @ 10:20:
[...]

Niet zo geweldig?

Het is anders de ultieme lan lokatie, bovenstaande punten + de enorme parkeerplaats + erg fijn om je auto voor de deur te zetten, dat kan rond het hele gebouw namelijk, wel zo fijn met 1400 man en iedereen komt met de auto.

Ik ken het gebouw van andere evenementen, maar de eerstvolgende Drome wil ik er zeker bij zijn!

Dat sommige mensen 1,5 of meer uur moet rijden is natuurlijk jammer maar er is altijd wel wat.
En 1,5 uur ofzo is gewoon goed te doen, alleen zijn wij nederlanders niks gewend qua afstand.
Ga maar eens in Amerika een tour maken, dan doe je bijna niks anders :)
Maar daar is de benzineprijs ook lager :D .

En wat heel belangrijk is, dat er geen trappen zijn in het gebouw waar je eerst vanaf of op moet.

Das klote, als je bv in een kelder ofzo zit. Dat ik heb gehad, mijn eerste lan. Gelijk toen een trap van van 2,5 M breed, 20 treden naar beneden. Sta je daar op die trap met net je nieuwe Eizo monitor van 1800 piek :D

w00t

• Arfman
  • Laatst online: 21:31

Arfman

Drome!

BuzzerCrAsH schreef op 04 september 2002 @ 10:04:
[...]

true dat is vrij lastig, maar zo geweldig is expo-center nou ook weer niet :)
Leg mij eens uit wat er voor jullie (de bezoekers dus) niet zo geweldig is aan het Expo Center ?

ik noem even wat mogelijke dingen:

-afgelegen (so what, alles wat je nodig hebt is in het Expo, en als je uit wilt rijden er wel bussen (was op Drome 9 ook zo, heb ik zelfs nog omgeroepen, gingen uiteindelijk 40 man mee))

-geen supermarkt in de buurt (alles qua voedsel en drank is in het Expo Center te krijgen, en zeker niet voor ripoff prijzen)

-afgelegen (het is misschien even rijden, maar deze locatie is verreweg het makkelijkst bereikbaar van alle grote LANs in Nederland, durf ik wel te zeggen. Sterker nog: als je ver uit het Expo Center leunt kun je bij wijze van spreken de antenne's van de auto's die op de A1 rijden aantikken)

Ik ben benieuwd naar je argumenten :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik ben het met je eens. De locatie is prima, zoals Gman ook al zei.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Wat denken jullie, zou er hier in NL ook in de toekomst een keer een lan worden gehouden van 5000 man?

w00t

• Arfman

Arfman

Drome!

Robbie007, misschien .. ooit .. :-)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Robbie007 schreef op 04 september 2002 @ 15:17:
Wat denken jullie, zou er hier in NL ook in de toekomst een keer een lan worden gehouden van 5000 man?
Technisch zou het wel kunnen denk ik, Organisatorisch ook, en denk ook wel dat je het vol krijgt.

Punt is alleen dat je te maken hebt met enorme financieele risico's. Aangezien de meeste Lan organisaties niet de rijkste clubs zijn denk ik dat het moeilijk wordt.

Mooiste zou zijn als je een club als veronica/tmf achter je krijgt, in combinatie met een ervaren lan organisatie zou je veel kunnen bereiken.

• Gman
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik zou liever geen 5000 man LANparty zien.
Ambience 2k1 was al een ramp, waarom:
-Slaapplek zoog, bijna niet geslapen
-Voordat iedereen binnen was....!! :(

Voor 5000 man moet je de jaarbeurs of de RAI afhuren voor het grootste gedeelte, dat is als je het mij vraagt de enige plek waar dat zou kunnen, generatoren kunnen ook goed buiten staan en er is veel parkeerruimte.

Ach het kan goed gaan maar het is gewoon te groot, dan moet je veel lan orgs koppelen anders heb je nooit genoeg (ervaren) mensen.
Neej ik zou er niet aan beginnen.

• -=MOL=-

-=MOL=-

Waarom niet. Als je echt een locatie als de jaarbeurs ofzo kan regelen en er is een grote sponsor zoals bijvoorbeeld veronica/yorin.

Dan moet het goedkomen. En zeg nou zelf. Hoe meer mensen er op het netwerk zitten hoe leuker de LAN is, want er is meer te leechen en meer te gamen..

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

-=MOL=- schreef op 04 september 2002 @ 22:30:
Waarom niet. Als je echt een locatie als de jaarbeurs ofzo kan regelen en er is een grote sponsor zoals bijvoorbeeld veronica/yorin.
Denk niet dat een yorin snel een lan zo sponseren. Alleen je hebt ze wel nodig om andere sponsors aan te trekken. Als jij tegen een bedrijf kan zeggen dan yorin er is met een filmploeg enzo. Willen ze veel iedreen sponsoren.
Dan moet het goedkomen. En zeg nou zelf. Hoe meer mensen er op het netwerk zitten hoe leuker de LAN is, want er is meer te leechen en meer te gamen..
Ben ik het niet met je eens, Een grote lan is leuk eens in jaar ofzo. Persoonlijk vindt ik een lan van rondt de 100 man veel leuker. Nu moet ik wel zeggen dat drome 9 ook super was. Maar het kan niet tippen aan een lan als limbolan of clanbase heaven. Dit zijn alle 2 lans die in een hotel worden geven. Het kost wel iets, alleen de gezelligheid is erg hoog, en je hebt goed bed voor je klaar staan :)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 23:40:
Denk niet dat een yorin snel een lan zo sponseren. Alleen je hebt ze wel nodig om andere sponsors aan te trekken. Als jij tegen een bedrijf kan zeggen dan yorin er is met een filmploeg enzo. Willen ze veel iedreen sponsoren.
Ik zeg ook niet dat Yorin snel een LAN zal sponsoren, zeg alleen dat het met zo' n sponsor mogelijk zou zijn.
Ben ik het niet met je eens, Een grote lan is leuk eens in jaar ofzo. Persoonlijk vindt ik een lan van rondt de 100 man veel leuker. Nu moet ik wel zeggen dat drome 9 ook super was. Maar het kan niet tippen aan een lan als limbolan of clanbase heaven. Dit zijn alle 2 lans die in een hotel worden geven. Het kost wel iets, alleen de gezelligheid is erg hoog, en je hebt goed bed voor je klaar staan :)
Waarom is een LAN met 100 man dan leuker?? Leg het eens uit??

Het enige wat je zegt is dat er een goed bed staat, maar daar betaal je wel voor. Als ik naar een LAN aan de andere kant van Nederland ga, dan kan ik daar ook een hotelkamer reserveren, maarja... dan kost het ook geld. Een kleine LAN heb je ook weleens buiten een hotel, zijn ze dan nog zo gezellig??

Je enige argument is een goed bed, terwijl ik bijvoorbeeld op Drome 9 maar 1 uurtje geslapen heb.

Smaken verschillen, maar als je zegt dat een LAN met 100 man gezelliger is dan een LAN met 1000 man, beargumenteer dat dan ook!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
-=MOL=- schreef op 05 september 2002 @ 10:55:
[...]

Ik zeg ook niet dat Yorin snel een LAN zal sponsoren, zeg alleen dat het met zo' n sponsor mogelijk zou zijn.

[...]

Waarom is een LAN met 100 man dan leuker?? Leg het eens uit??

Het enige wat je zegt is dat er een goed bed staat, maar daar betaal je wel voor. Als ik naar een LAN aan de andere kant van Nederland ga, dan kan ik daar ook een hotelkamer reserveren, maarja... dan kost het ook geld. Een kleine LAN heb je ook weleens buiten een hotel, zijn ze dan nog zo gezellig??

Je enige argument is een goed bed, terwijl ik bijvoorbeeld op Drome 9 maar 1 uurtje geslapen heb.

Smaken verschillen, maar als je zegt dat een LAN met 100 man gezelliger is dan een LAN met 1000 man, beargumenteer dat dan ook!
Dat laatste vin ik niet dat hij dat hoeft.

Als hij bijvoorbeeld constant zou zeuren dat een lan voor 100man leuker is, blijf dan weg. Maar hij maakt gewoon een opmerking dat hij dat gezelliger vindt. en eerlijk gezegd kan ik me daar wel iets bij voorstellen.

Met zoveel man kun je echt niet alle gezichten onthouden en met 100man heb je wat meer binding met de mensen waar je tegen speelt. met 1400 man is het net een heel snel internet waar je op speelt, lekker anoniem enzo.

• Arfman

Arfman

Drome!

Laat ik het zo zeggen (zonder beloftes te willen/kunnen doen): ik denk zeker dat bepaalde LANs in Nederland het voor elkaar zouden kunnen krijgen (mits er een GROTE sponsor is) om een 5000 man LAN neer te zetten. De locaties zijn er en de organisaties ook.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:51

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
jaarbeurs in utrecht heeft toch meerdere zalen zeg maar, kan er niet een lan in een zon zaal gegeven worden?
moet lukken denk ik, en heeft denk ik wel dezelde maat als expo hal.
het zou mijn reistijd denk ik wel halveren...

Battle.net Spud#2543

• Arfman

Arfman

Drome!

Natuurlijk kun je in de jaarbeurs een LAN houden, heel goed zelfs. Je moet alleen niet kijken wat het kost :)

Vandaar die sponsoring die je absoluut nodig hebt in dit soort gevallen.

Verwijderd

Uh.. Netgamez nu niet boeiender (www.netgamez.nl) :?

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Arfman schreef op 05 september 2002 @ 14:08:
Natuurlijk kun je in de jaarbeurs een LAN houden, heel goed zelfs. Je moet alleen niet kijken wat het kost :)

Vandaar die sponsoring die je absoluut nodig hebt in dit soort gevallen.
ohja, tuurlijk, zon zaaltje heeft een hogere prijs als dat zaaltje in hengelo :)

klote jaar beurs :D

dan is het mij wel duidelijk waarom ze in het oosten zitten met de lans...
dan maar uurtje langer rijden...

zou mooi zijn als, maar je gaat er niet dood aan :)

Battle.net Spud#2543

• Arfman

Arfman

Drome!

Nouja het is niet zo dat in het Oosten de zalen per definitie goedkoper zijn .. je wilt niet weten wat het Expo kost om anderhalf week af te huren bijvoorbeeld ;)

Over NetGamez gesproken: wie gaan er allemaal naartoe ? Ikzelf morgenavond even (rest van het weekend geen tijd :()

• -=MOL=-

-=MOL=-

Ik ga naar netgamez, maar er is een netgamez en een drome topic. Laten we ze nou niet door elkaar halen! :P

• Arfman

Arfman

Drome!

Oh okee :P Zit ik toch in het vaarwater van andere LANs :D

• buzz
Arfman schreef op 04 september 2002 @ 13:23:
[...]
-afgelegen (qua verdere dingen)
-geen supermarkt in de buurt
-afgelegen (qua rijden)

Ik ben benieuwd naar je argumenten :)
Afgelegen van enig vermaak is het niet, centrum hengelo is zeker wel loopafstand. 20 minuten oid.

Supermarkt sluit aan op vorige.

Afgelegen, mjah dit dus een btje, veel mensen moeten van ver komen, ver is langer dan een uur. En dat vind ik een btje veel, maarja begrijp me niet verkeerd, ik zal het er niet om laten. Maar dit is wel een nadeel.

Verder vind ik dus het expo-centre een prima locatie, het is een btje ver rijden that's all, maar dat vind ik al vrij bepalend, want een grote hal kun je overal wel vinden denk ik zo. Al zal de expo-centre wel goed erop berekend zijn enzo. Al met al zou het expo-centre eigenlijk naast utrecht bij de snelweg moeten liggen met een albert heijn ernaast :)

• Hennie-M
je wilt niet weten wat parkeer geld kost in utrecht :x

alleen DAAROM kun je het al niet in de jaarbeurs doen

Verwijderd

-=MOL=- schreef op 05 september 2002 @ 10:55:
Omdat je het zo lief vraagt :)

Op een lan van 100 man heb je veel meer contact met de mensen die er zijn als op een lan met 1000 man. Als je bevoorbeeld net even tegen iemand heb gespeelt ga je hem op een lan van 100 man veel sneller op zoeken om gewoon ff na te praten over de war/match en weet ik veel nog meer. Of als je iemand super meer frags kan hem ff lekker in de ogen kijken :) heerlijk gewoon, op een lan van 1000 man lukt je dat niet.

• Arfman

Arfman

Drome!

blijstar, je kon op Drome ook op plaatsen zoeken .. 't is hooguit iets verder lopen :x

Maar ik snap wat je bedoelt hoor .. we houden met regelmaat ook crewlannetjes met een paar vrienden erbij (40 man) en die zijn ook altijd megagezellig. De sfeer is gewoon anders. Nu is de uitdaging om de sfeer van een 100 man LAN op een 1440 man LAN te krijgen ;)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Dat geld dus voor iedereen anders. Ik heb ook met bekenden 3x per jaar een lan met 40 tot 45 man (www.lanwars.nl) en dat ben ik eigenlijk een beetje zat.

Het argument dat je met 100 man eerder iemand opzoekt vind ik nergens op slaan. Op drome 9 bijvoorbeeld. UT CTF compo. Ik was daar het weekend met Syncro, na elke war werd er zowieso nagepraat met de andere clan, hoever ze ook zaten. Stel je voor dat langer dan een minuut moet lopen ofzo.... |:(

• Arfman

Arfman

Drome!

Nouja iewdereen kijkt er anders tegenaan .. wat ik persoonlijk leuk vind aan de kleine lannetjes is dat je opstaat, keihard 'INSANE !!!' schreeuwt en vervolgens binnen 2 minuten een volle Insane server hebt :) Dit geldt natuurlijk voor elk willekeurig ander spel ;)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Insane heb ik @ ngz gedaan dit weekend. Was erg vet!

Verder is het idd persoonlijk, maar of je nou met 100 man of 1000 man bent. Een stoelnummer is zo gevonden..

• Arfman

Arfman

Drome!

True Mol, het argument van iemand niet opzoeken op een grote LAN is hierbij niet-ontvankelijk verklaard :P

Verwijderd

Het "nadeel" van een grote LAN is dat nooit iedereen tevreden kan zijn

Bijv die wil wel roken en die niet
Op een kleine(re) LAN kan je dat soort dingen ook veel beter afspreken

We hebben ook wel een aantal keer een LAN party gehouden met ± 10 man en dat was idd gezelliger maar ik denk dat dat blijft tellen totdat je meer dan 50% niet kent.

Wat het ook is als je naar een kleinere LAN gaat met bijv 3 man ken je relatief al veel meer mensen dan als je met 5 man naar Drome gaat en ik denk dat dat ook mee telt

De LAN's bij mezelf (of vrienden) thuis zijn het leukste daarna vervalt de grens snel.

Grote hebben voordelen zoals bijv meer servers
Bij kleine LAN's is het (meestal) gezelliger

ach ja van beide valt wat te zeggen maar ik ga wel mooi naar Drome 10 zodra de datum bekend is (en ik dan kan :))

• -=MOL=-

-=MOL=-

Kom ik weer met me op- en aanmerkingen!

Het is uiteraard persoonlijk, daarom zal deze discussie blijven gaan!

Met 10 man een lanparty, dan heb je het dus alleen naar je zin als je allemaal hetzelfde spel leuk vind ofzo. Ben je CS'er en je bent met ze 10en. Dan kun je 2 gelijke teams maken en gaan fraggen. Als je een die hard bent hou je dat wel 1 of 2 dagen vol. Wil er 3 man UT, 4 man CS en 3 man Q3 spelen, dan komen er dus al problemen. De CS'ers winnen CS en zijn n00bs bij UT en Q3, wat het niet leuk maakt voor de anderen.

Op grote lans heb je daar dus een voordeel. Elke game word gespeeld. Bij de meeste games zorgt de organisatie zelfs voor een dedicated server. Je vind spelers van elk nivo, dus je zal heus wel eens een potje winnen! Dat houd het leuk en dus hou je de sfeer erin. Als je alleen maar verliest is imo de lol er snel af!

Bij een kleinere lan ken je procentueel gezien idd meer mensen. Maar, op ngz afgelopen weekend was ik met 3 man die ik irl kende en heb ik denk ik 30 man gezien die ik via irc of eerdere lans ken. Dat is imo erg leuk/gezellig zeker als je met ze allen een biertje pakt en op vorige LANS gaat terugkijken enzo.

Maargoed, zo kan ik nog 3 a4'tjes voltypen. Ik hou het hierbij!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
-=MOL=- schreef op 10 september 2002 @ 09:20:
Kom ik weer met me op- en aanmerkingen!

Het is uiteraard persoonlijk, daarom zal deze discussie blijven gaan!

Met 10 man een lanparty, dan heb je het dus alleen naar je zin als je allemaal hetzelfde spel leuk vind ofzo. Ben je CS'er en je bent met ze 10en. Dan kun je 2 gelijke teams maken en gaan fraggen. Als je een die hard bent hou je dat wel 1 of 2 dagen vol. Wil er 3 man UT, 4 man CS en 3 man Q3 spelen, dan komen er dus al problemen. De CS'ers winnen CS en zijn n00bs bij UT en Q3, wat het niet leuk maakt voor de anderen.

Op grote lans heb je daar dus een voordeel. Elke game word gespeeld. Bij de meeste games zorgt de organisatie zelfs voor een dedicated server. Je vind spelers van elk nivo, dus je zal heus wel eens een potje winnen! Dat houd het leuk en dus hou je de sfeer erin. Als je alleen maar verliest is imo de lol er snel af!

Bij een kleinere lan ken je procentueel gezien idd meer mensen. Maar, op ngz afgelopen weekend was ik met 3 man die ik irl kende en heb ik denk ik 30 man gezien die ik via irc of eerdere lans ken. Dat is imo erg leuk/gezellig zeker als je met ze allen een biertje pakt en op vorige LANS gaat terugkijken enzo.

Maargoed, zo kan ik nog 3 a4'tjes voltypen. Ik hou het hierbij!
zeker waar!!
absoluuut!!

ik had een lannetje bij een vriend, met zen 4en vorig jaar, en ik OWNDE die gasten met CS, alledrie tegelijk tegen me, geen kans.

dus ik blij, ik denken dat ik wil goed ben enzo...
en dan kom je op drome...
tering, hoe bedoel je afgemaakt worden!!
dat vond ik ook jammer ;)

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

poeh, ik denk niet dat ik nog een Drome overleef....

drie dagen niet slapen is pittig, ik was egt helemaal wasted.

maar als er weer Red Bull girls komen, ben ik van de partij! :D

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 14:17:
poeh, ik denk niet dat ik nog een Drome overleef....

drie dagen niet slapen is pittig, ik was egt helemaal wasted.

maar als er weer Red Bull girls komen, ben ik van de partij! :D
die red bull girls suckte... (najaa....)
uhm, ik kreeg maar 1 blikkie...
ik had wel meer verwacht/nodig :)

Battle.net Spud#2543

• Arfman

Arfman

Drome!

We proberen steeds om jullie te verrassen :)

En 3 dagen niet slapen is idd niet erg verstandig, ik probeer op LANs toch zo'n 6 uur per nacht te slapen. Ja ik weet, 'zonde van je tijd' op een LAN, maar als je zo brak achter een PC zit heb je er imho toch al niks meer aan en de week daarop ben je compleet kapot.

Op Drome 4 heb ik compleet niet geslapen, ik liep op een gegeven moment naar de WC en ik zag nog gewoon Quake mannetjes rondlopen :/ (Drome 4 was in de Quake 1 tijd)

• -=MOL=-

-=MOL=-

3 nachten niet slapen... Er zijn maar 2 nachten op een Lan als drome... Vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag.

Maargoed. Het verschilt per persoon. Op drome 9 heb ik alleen zondagochtend een uurtje in de auto geslapen, verder niet. En erg brak was ik niet.

Op netgamez heb ik alleen de 2e nacht een uurtje of 5 geslapen. Toen voelde ik me zelfs nog een soort van fit. Verder moest ik ook de maandag erna weer gewoon werken. Dit was voor mij ook geen probleem.

Daarentegen heeft een vriend van mij 2x een uurtje of 6 a 7 geslapen op netgamez en die was nog steeds brak.

• Arfman

Arfman

Drome!

Het is ook maar wat je gewend bent. In de Drome 4 tijd was ik scholier, nu ben ik werkzaam in een functie met best veel verantwoordelijkheden. Komt nog bij dat na je 10e LAN het allemaal wat 'gewoner' begint te worden en je dus het idee hebt dat je minder mist als je gaat slapen.

Ik zou echter wel iedereen sterk aanraden om toch een paar uur te gaan slapen op een redelijk bed, luchtbed o.i.d. Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik heb er ervaring mee ;)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Ik heb er ook ervaring mee. Verschilt gewoon per persoon. Slaap is nooit af te raden natuurlijk!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
ik heb op drome 9 misschien 2 uur geslapen..
op een gegeven moment verveelde ik me, dus ik dacht, laat ik dan maar gaan pitten.

ik had helaas niets anders mee als een slaapzak, wat kleren, en men PC...

misschien een tipje voor volgende drome ZACHTERE vloerbedding!!
ik lag dus onder de tafel bij men pctje (ik was in men 1tje, en ik laat mijn lieve bakkie echt et alleen daar!)
heb erg KUT geslapen, men schouder was ook best wel fubar-ed, dus eigenlijk was het slapen een slecht idee...
ik moest die maandag ook gewoon werken, maar boeien :) dan doe je es een daggie wat minder opt werk :)

(dit jaar neem ik wel een paar dagen vrij (iig de donderdag tot de maandag)

Battle.net Spud#2543

• -=MOL=-

-=MOL=-

Zachtere vloerbedekking, dat vind ik dus echt bullshit. 1399 man neemt een luchtbed mee, maar die ene (jij dus) niet, en daarvoor zachtere vloerbedekking. Ik vond de tapijttegels al luxe!!

• buzz
-=MOL=- schreef op 18 september 2002 @ 09:20:
Zachtere vloerbedekking, dat vind ik dus echt bullshit. 1399 man neemt een luchtbed mee, maar die ene (jij dus) niet, en daarvoor zachtere vloerbedekking. Ik vond de tapijttegels al luxe!!
dit vond ik persoonlijk op regroup goed geregeld, nice vloer :) drome 9 was ik niet dus kan ik niet veel over zeggen :X drome10 ben ik zeker van de partij. Op ng trouwens gerucht gehoord over februari ?

• -=MOL=-

-=MOL=-

Drome 9 was ook in februari, dus zou best kunnen.

We houden www.drome.nl gewoon dagelijks in de gaten :D

• buzz
Mwah die site is pas leeg, komt helemaal nix op , btje jammer vind ik dat nog steeds.

• -=MOL=-

-=MOL=-

Site leeg??

Hij is nog hetzelfde als met drome 9, word wel aan gewerkt volgens Arfman.

Het forum word nog steeds bezocht, al is het niet vaak. Ik kijk er soms toch ff, voor het geval er nieuws is!!!

Verwijderd

Damn, die site is al ongeveer een half jaar niet geupdate man,
en volgens mij duurt het ook nog wel ff voordat hij der weer is..
Ff kijken, Drome 9, inschrijvingen rond Nov/Dec, hrm.. =[

• Arfman

Arfman

Drome!

Mja grmbl .. site .. we zijn bezig met een totaal redesign maar het zit een beetje tegen van alle kanten :(

Maar don't fear, we zijn alweer heel druk bezig met onze volgende LANs en andere leuke dingen, stay tuned :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik wou jullie deze preview niet onthouden .. de layout van het menu en de plaats van allerlei dingen is nog anderhavig aan veranderingen maar 't is in ieder geval een leuke preview imho:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/arfman/drome.jpg

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
SWEEET

is er al een darum bekend ?? (moet wel vrij krijgen/vragen :) )

Battle.net Spud#2543

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Looks nice! Ik hoop dat ik van m'n ouders naar Drome 10 mag :) Lijkt me echt mega kwel!! :9~

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Hennie-M
TepelStreeltje schreef op 30 oktober 2002 @ 19:36:
SWEEET

is er al een darum bekend ?? (moet wel vrij krijgen/vragen :) )
Daar zit ik dus ook mee!!

Hoe sneller des te beter!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Ziet er goed uit, de nieuwe site. Had er al wat over gelezen op het drome forum!!

Snel online dat ding!

Verwijderd

Komt Drome 10 pas in de zomer :'(

Vink wel jammer want ik had gehoopt dat het ergens in de winter plaats zou vinden. Maar wat moet ik me bij die streef datum voorstellen :? Het zal wel in de zomer of hooguit in de lente zijn, denk ik.
Drome 10
Met betrekking tot Drome 10 kunnen we het volgende meedelen: De streefdatum voor Drome 10 is aanvang zomer 2003. Ook hier zijn de besprekingen voor de zaal en alle andere faciliteiten nog in volle gang, vandaar dat we alleen een streefdatum geven en geen definitieve datum. Zoals jullie weten willen wij alleen kwaliteit leveren en gaan daarbij niet over 1 nacht ijs, vandaar dat de voorbereidingen zo lang duren.

• Arfman

Arfman

Drome!

*schop*

Rechtstreeks van www.drome.nl :

Wij, als Drome organisatie, kunnen na weken van hard werken, via onze nieuwe site, eindelijk duidelijkheid geven omtrent het volgende Drome evenement:

Drome 10 - Digital Funk.

Drome 10 gaat plaatsvinden op 4, 5 en 6 juli 2003. De lokatie zal opnieuw het Expo Center te Hengelo (OV) zijn, waar we ruimte bieden aan circa 1500 personen.

Uiteraard proberen we de lat voor Drome 10 nog een stukje hoger te leggen ten opzichte van Drome 9. Naast een snel en stabiel netwerk, een uitgebreid serverpark, een ruime en sfeervol aangeklede zaal gaan wij ook vele randactiviteiten aanbieden aan onze bezoekers. Welke randactiviteiten dat precies zijn houden we nog even geheim, vast staat wel dat Drome 10 niet zomaar een zaal vol met PC's zal worden. Ondanks het toegenomen bezoekersaantal en de randactiviteiten zal de ruimte per persoon niet minder zijn dan tijdens Drome 9. Ruimte genoeg voor al je spullen dus !

Het netwerk zal bestaan uit Hewlett-Packard tafelswitches, per tafelgroep staat er 1 24-poorts switch ter beschikking. Deze switches zullen elk via 1 Gbit glasvezel rechtstreeks op de backbone aangesloten worden. Dit staat garant voor een supersnel netwerk, waar welke toepassing dan ook volledig tot zijn recht zal komen.

De vele file-, netwerk- en gameservers zullen garant staan voor servers met een uitstekende performance, toegesneden op het aantal deelnemers van Drome 10.

Voor meer informatie over Drome 10 (reserveringen, competities, regelement, etc.), neem je een bezoekje aan de nieuwe Drome 10 sectie op deze site welke zeer binnenkort zal worden geopend. Vergeet ook niet om een kijkje te nemen op ons nieuwe forum, waar we alvast een speciale Drome 10 sectie hebben aangemaakt. Vele vragen en antwoorden over Drome 10 zul je daar al vinden.
Game on !

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Arfman schreef op 06 januari 2003 @ 11:32:
*schop*

Rechtstreeks van www.drome.nl :

Wij, als Drome organisatie, kunnen na weken van hard werken, via onze nieuwe site, eindelijk duidelijkheid geven omtrent het volgende Drome evenement:

Drome 10 - Digital Funk.

Drome 10 gaat plaatsvinden op 4, 5 en 6 juli 2003. De lokatie zal opnieuw het Expo Center te Hengelo (OV) zijn, waar we ruimte bieden aan circa 1500 personen.

Uiteraard proberen we de lat voor Drome 10 nog een stukje hoger te leggen ten opzichte van Drome 9. Naast een snel en stabiel netwerk, een uitgebreid serverpark, een ruime en sfeervol aangeklede zaal gaan wij ook vele randactiviteiten aanbieden aan onze bezoekers. Welke randactiviteiten dat precies zijn houden we nog even geheim, vast staat wel dat Drome 10 niet zomaar een zaal vol met PC's zal worden. Ondanks het toegenomen bezoekersaantal en de randactiviteiten zal de ruimte per persoon niet minder zijn dan tijdens Drome 9. Ruimte genoeg voor al je spullen dus !

Het netwerk zal bestaan uit Hewlett-Packard tafelswitches, per tafelgroep staat er 1 24-poorts switch ter beschikking. Deze switches zullen elk via 1 Gbit glasvezel rechtstreeks op de backbone aangesloten worden. Dit staat garant voor een supersnel netwerk, waar welke toepassing dan ook volledig tot zijn recht zal komen.

De vele file-, netwerk- en gameservers zullen garant staan voor servers met een uitstekende performance, toegesneden op het aantal deelnemers van Drome 10.

Voor meer informatie over Drome 10 (reserveringen, competities, regelement, etc.), neem je een bezoekje aan de nieuwe Drome 10 sectie op deze site welke zeer binnenkort zal worden geopend. Vergeet ook niet om een kijkje te nemen op ons nieuwe forum, waar we alvast een speciale Drome 10 sectie hebben aangemaakt. Vele vragen en antwoorden over Drome 10 zul je daar al vinden.
Game on !
YEAH BABY YEAH!

Wou net gaan posten om te vragen of er al een datum is!

super, weekend van 5 juli....
als ik dan maar niet op vakantie ben...
zal het ook doorgeven aan men clan!
succes met al het gerel arfman!

Battle.net Spud#2543

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik hoop anders niet dat er veel rellen komen 8)7

:D

Verwijderd

Woohoo! Wanneer gaan de reserveringen open? :D

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hoeveel ruimte blijft er voor pc gamers over asl er ook console games komen?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-01 00:31
Hengelo Jezus wat een eind weg (woon in aalsmeer)
jammer dat die vette lans met meer dan 500 mensen nooit in de buurt zijn.
jammer ik had graag gekomen of er moet iemand zijn die in de buurt woont bij aalsmeer en me een lift kan geven .

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:28
Yes, 10 minuten rijden met de auto hiervandaan, ff kijken of ik een paar kamerados kan overhalen om mee te gaan, want dat lijkt me wel vet! :)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Hmmm, ik moet weer uit Waddinxveen komen, maargoed ik heb het er wel voor over. Degenen die normaal met mij meereden hebben nu ook hun rijbewijs, dus we zullen alleen maar met meer mensen komen!!

Verwijderd

ocf81 schreef op 07 January 2003 @ 14:00:
hoeveel ruimte blijft er voor pc gamers over asl er ook console games komen?
Uhh waar haal jij console games uit :?

Of is dat een logisch conclusie uit :
Welke randactiviteiten dat precies zijn houden we nog even geheim, vast staat wel dat Drome 10 niet zomaar een zaal vol met PC's zal worden
er kunnen ook flipperkasten komen 8)7

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

idd, maar console lans/afdelingen zijn wel in opkomst. vandaar

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

ocf81 schreef op 07 January 2003 @ 16:16:
idd, maar console lans/afdelingen zijn wel in opkomst. vandaar
Aha :)

Mooi neem ik ook mooi mijn GC mee :P
Moet ik alleen ff een snoertje regelen zodat ik mijn GC op mijn Monitor kan aansluiten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 16:24:
[...]

Aha :)

Mooi neem ik ook mooi mijn GC mee :P
Moet ik alleen ff een snoertje regelen zodat ik mijn GC op mijn Monitor kan aansluiten :)
He Gamegod, ga je ook naar drome? Tis bij mij dicht in de buurt ik ga er naar alle waarschijnlijkheid ook heen. Kunnen we misschien een mini Game Cube Party houden op Drome :P

• Arfman

Arfman

Drome!

Sure, bring on the consoles ! :)

En randactiviteiten zou inderdaad iets met consoles te maken kunnen hebben, flipperkasten is inderdaad ook nog een mogelijkheid (serieus) .. of NOG andere dingen .. lekker vaag he :)

Vast staat wel dat er genoeg te doen zal zijn, mocht je het gamen even zat zijn.

• -=MOL=-

-=MOL=-

Beter!!!!
Wanneer komt de nieuwe site nou online?

[ Voor 28% gewijzigd door -=MOL=- op 09-01-2003 11:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:29:
[...]

He Gamegod, ga je ook naar drome? Tis bij mij dicht in de buurt ik ga er naar alle waarschijnlijkheid ook heen. Kunnen we misschien een mini Game Cube Party houden op Drome :P
Ben vorig jaar wel geweest en de planning was om dit jaar weer te gaan dus ja lijkt me een goed idee :)

Mijn plan is om zo een snoer te regelen dat ik de GC op mijn monitor kan aansluiten en dan tegen iedereen zeggen dat ik een GC emulator heb :+
Kijken hoeveel er dan instinken :P
Arfman schreef op 07 January 2003 @ 22:08:
Sure, bring on the consoles ! :)

En randactiviteiten zou inderdaad iets met consoles te maken kunnen hebben, flipperkasten is inderdaad ook nog een mogelijkheid (serieus) .. of NOG andere dingen .. lekker vaag he :)

Vast staat wel dat er genoeg te doen zal zijn, mocht je het gamen even zat zijn.
Flipperkasten roeleren :+
Met de oude Indianna Jones of oude Star Trek kast versla ik iedereen
Vroeger tenminste :X

FF een vraagje hoe zit het dit jaar met roken :?
Vorig jaar bleek daar achteraf veel gezeik over te zijn geweest
Komen er rookhallen of andere plaatsen waar ik kan roken :?
En blowen :?

Dit soort dingen wil ik van te voren weten zodat ik er niet achteraf achter kom dat het helemaal niet mocht (zoals vorig jaar)

Verwijderd

Je kunt ook es ff buiten smoken. Dan weet je meteen weer hoe frisse lucht ruikt :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 15:13:
Je kunt ook es ff buiten smoken. Dan weet je meteen weer hoe frisse lucht ruikt :P
Kan je beginnen met uitleggen wat frisse lucht is 8)7

Maar ff serieus, tuurlijk kan ik buiten roken maar ik rook liever binnen (warmer :+ en dichter bij mijn comps O+).
Kijk als er een algemeen rookverbod is vind ik dat prima kan ik daar mee leven en zal ik ook gewoon buiten roken maar vorig jaar waren daar wat misverstanden over.

Je mocht toen wel roken maar niet blowen en dat laatste dat wist ik niet
Heb toen ook gewoon binnen geblowed en de mensen bij mij in de buurt hadden er geen problemen mee, niemand over gehoord iig maar achteraf werden er hier een aantal op het forum pissig dat er gerookt en geblowed was binnen.

Was dat in het begin duidelijker aangegeven dan was dat nooit gebeurd en dat heb ik liever, dus vandaar dat ik het nu wel tijdig wil weten :P

• -=MOL=-

-=MOL=-

Volgens mij mag je gewoon roken @ drome....
Blowen zal er niet meer inzitten helaas, alhoewel me dat de vorige keer goed beviel.

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 16:09:
[...]

Was dat in het begin duidelijker aangegeven dan was dat nooit gebeurd en dat heb ik liever, dus vandaar dat ik het nu wel tijdig wil weten :P
Reglement lezen voordat je naar een evenement gaat :?
Ik heb trouwens geen zin in weer een eindeloze roken/niet roken/blowen/niet blowen discussie. Roken is weer toegestaan op Drome 10, blowen opnieuw niet. Je krijgt 1 waarschuwing, bij de 2e overtreding heb je een probleem. Klinkt allemaal erg hard maar als we dit soort mega-evenementen in goede banen willen leiden moet je duidelijke regels opstellen en deze consequent naleven. Dat laatste schortte nogal eens op Drome 9 (met name het blowverbod werd met de voeten getreden) maar op Drome 10 gaan we daar strakker op zijn.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57
Mij zal er zijn ... even als m'n paarse doosje :)

Lijkt me enorm vet met de console's, vind het PC gaming laatste tijd een stuk minder leuk, maar met z'n 4-en Mario Party of Timesplitters ben ik zeker wel voor te porren!

Flickr | Lego collectie

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Grote kans dat ik ook weer van de partij ben. Drome vind ik echt een goede, prima georganiseerde LAN met een buitengewoon goede, relaxte sfeer. Probleempje echter, is dat mijn vakantie precies de maandag daarna valt.. Maar als ik zorg dat ik genoeg slaap, gaat het allemaal wel goed komen denk ik.

Ik zal m'n SNES meenemen :+

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Arfman schreef op 09 January 2003 @ 17:12:
[...]

Reglement lezen voordat je naar een evenement gaat :?
Ik heb trouwens geen zin in weer een eindeloze roken/niet roken/blowen/niet blowen discussie. Roken is weer toegestaan op Drome 10, blowen opnieuw niet. Je krijgt 1 waarschuwing, bij de 2e overtreding heb je een probleem. Klinkt allemaal erg hard maar als we dit soort mega-evenementen in goede banen willen leiden moet je duidelijke regels opstellen en deze consequent naleven. Dat laatste schortte nogal eens op Drome 9 (met name het blowverbod werd met de voeten getreden) maar op Drome 10 gaan we daar strakker op zijn.
Zoals ik me herriner stond er vorig jaar nix in dat specifiek ging over blowen maar daar kan ik me in vergissen
Je geeft ook zelf toe dat het blow verbod vorig niet helemaal duidelijk was/de regels niet goed nageleefd werden
Voor dit jaar is het voor mij duidelijk dus ik zal dit jaar niet (binnen) gaan blowen
-=MOL=- schreef op 09 January 2003 @ 16:42:
Volgens mij mag je gewoon roken @ drome....
Blowen zal er niet meer inzitten helaas, alhoewel me dat de vorige keer goed beviel.
mij ook :+
maar nu zal ik het niet meer doen
We spreken dan wel ergens af zodat we samen buiten kunnen blowen :P
TAG_Speedy schreef op 09 January 2003 @ 17:50:
Mij zal er zijn ... even als m'n paarse doosje :)

Lijkt me enorm vet met de console's, vind het PC gaming laatste tijd een stuk minder leuk, maar met z'n 4-en Mario Party of Timesplitters ben ik zeker wel voor te porren!
Ik doe sinds ik mijn GC heb bijna nix meer met mijn comp behalve een paar kleine lan´s en een beetje UT'en en THPS2 (niet verkrijgbaar op de GC 8)7)
jaaaaa gaaaf
Kijken of we dan een MP4 competitie kunnen opstarten :+
Was jij nu van de organisatie Arfman :?
Dan wou ik bij deze al een suggestie maken voor een competitie :P

• Speedy
haha, lijkt me gaaf :)

Moet wel eerst wat meer Cube uren maken denk ik dan, maar ken het gevoel ... mijn pc is voor de forums, winamp en IRC en voor de rest vind ik het eigenlijk allemaal wel best met dat ding :)

Flickr | Lego collectie

• -=MOL=-

-=MOL=-

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 11:03:
mij ook :+
maar nu zal ik het niet meer doen
We spreken dan wel ergens af zodat we samen buiten kunnen blowen :P
Komt goed, als er net als op campzone 2 een irc kanaal #gras is ofzo, dan meeten we wel!!!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 10 January 2003 @ 12:32:
haha, lijkt me gaaf :)

Moet wel eerst wat meer Cube uren maken denk ik dan, maar ken het gevoel ... mijn pc is voor de forums, winamp en IRC en voor de rest vind ik het eigenlijk allemaal wel best met dat ding :)
Je hebt een voordeel over de PC gamers omdat ze de controller niet gewend zijn :)
En tja zoveel hoef je niet te oefenen voor Mario Party 4 hoor :+
Of misschien een andere game waar ze een competitie voor gaan organiseren
Lijkt me wel leuk (en origineel) hint hint :+
-=MOL=- schreef op 10 January 2003 @ 13:03:
[...]

Komt goed, als er net als op campzone 2 een irc kanaal #gras is ofzo, dan meeten we wel!!!
komt goed

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 11:03:
[...]

Zoals ik me herriner stond er vorig jaar nix in dat specifiek ging over blowen maar daar kan ik me in vergissen
Daar vergis je je dus in :+
Het stond duidelijk in het reglement. Dit jaar gaan we mensen daar NOG iets duidelijker op wijzen, voor zover mogelijk.
Je geeft ook zelf toe dat het blow verbod vorig niet helemaal duidelijk was/de regels niet goed nageleefd werden
Doordat niemand de moeite nam om het reglement te lezen was dat inderdaad niet bekend. Verder werden waarschuwingen onderling niet gecommuniceerd tussen de zaalcrew en de Floor Manager. Daar gaan we dit jaar dus WEL aan doen :)
Voor dit jaar is het voor mij duidelijk dus ik zal dit jaar niet (binnen) gaan blowen
Dank je :)
Kijken of we dan een MP4 competitie kunnen opstarten :+
Was jij nu van de organisatie Arfman :?
Dan wou ik bij deze al een suggestie maken voor een competitie :P
Sterker nog: ik ga over de competities 8)7
What a coincidence :P

Maar ff serieus: we bieden bezoekers wederom de mogelijkheid om eigen compo's te draaien. Als jij een compo wilt draaien voor Mario Party 4, meld dit aan ons, krijg je van ons het intranetcomposysteem ter beschikking voor je matches/uitslagen/nieuws/etc.

• Arfman

Arfman

Drome!

Dubbelpost :P

Moeilijk he, zo'n forum 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Arfman op 10-01-2003 15:19 ]

Verwijderd

Arfman schreef op 10 januari 2003 @ 15:17:
[...]

Daar vergis je je dus in :+
Het stond duidelijk in het reglement. Dit jaar gaan we mensen daar NOG iets duidelijker op wijzen, voor zover mogelijk.
Bij deze mijn excuses _/-\o_

[...]
Doordat niemand de moeite nam om het reglement te lezen was dat inderdaad niet bekend. Verder werden waarschuwingen onderling niet gecommuniceerd tussen de zaalcrew en de Floor Manager. Daar gaan we dit jaar dus WEL aan doen :)
Lezen :?
Geen wonder dat niemand het door had
Kan het deze keer niet gewoon op Mp3 ofzo 8)7 is dat niet veeel makelijker :+
Dank je :)
Graag niet gedaan 8)7
Sterker nog: ik ga over de competities 8)7
What a coincidence :P

Maar ff serieus: we bieden bezoekers wederom de mogelijkheid om eigen compo's te draaien. Als jij een compo wilt draaien voor Mario Party 4, meld dit aan ons, krijg je van ons het intranetcomposysteem ter beschikking voor je matches/uitslagen/nieuws/etc.
Hmm grappig ;)
Alleen Mario Party 4 is nu niet echt competitie gericht maar Super Smash Brothers: Melee daarintegen wel :)
Zal het er wel eens over hebben met TAG_Speedy kijken of hij ook nog leuke ideeen heeft (we hebben dan al 2 GC's en dan diegene die de organisatie allemaal regelen natuurlijk) :P

• Speedy
Nou op zich allemaal leuk en aardig hoor, maar ik ben erg zuinig op mijn spullen en was eigenlijk niet van plan mijn zuur verdiende Cube door jan en alleman te laten bespelen en zeker niet zonder mijn toezicht. (no offence verder, maar het was een boel geld en hoop dat tie net zolang als m'n SNES mee gaat).

SSB:M is idd erg kick als compo game, Timesplitters 2 misschien ook wel (ken 2 nog niet, maar 1 vond ik wel een goed compo element in zitten).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 10 January 2003 @ 16:18:
Nou op zich allemaal leuk en aardig hoor, maar ik ben erg zuinig op mijn spullen en was eigenlijk niet van plan mijn zuur verdiende Cube door jan en alleman te laten bespelen en zeker niet zonder mijn toezicht. (no offence verder, maar het was een boel geld en hoop dat tie net zolang als m'n SNES mee gaat).

SSB:M is idd erg kick als compo game, Timesplitters 2 misschien ook wel (ken 2 nog niet, maar 1 vond ik wel een goed compo element in zitten).
Uhh ja tuurlijk
Tuurlijk alleen als jij je cube daar voor wil (laten) gebruiken
no offence taken, ik kan het prima begrijpen, ik ben zelf alleen maar zuinig met spullen van iemand anders, mijn eigen spullen boeien minder :+

Timesplitters 2 heb ik niet en nog niet gespeeld dus die kan ik dan niet meenemen maar van wat ik erover gehoord heb kan dat ook prima voor een combo gebruikt worden

Ik zal eens een leuk opzetje qua spellen en competitie bedenken :P

Verwijderd

OK! datum/tijd/kosten bekend!

check http://www.drome.nl

ik roep alle tweakers op om een wit vel papier met daarop: '' GoT'' geprint, aan zijn systeemkast te hangen!

zo kunnen we elkaar herkennen :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 18:37 ]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hehe, goed idee! :D

Ik wil dit jaar ook graag naar Drome :)
Ken iig genoeg lui om mee te kunnen gaan :Y)

offtopic:
Moeten jullie niet schrikken als jullie een 14 jarige zien bij m'n pc........ (want dat ben ik :P)

[ Voor 17% gewijzigd door Bleet op 31-03-2003 18:40 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Topicstarter
Status reserveringen : Drome 10 - 4-6 Juli 2003 - Reserveringen gaan open over 1 dagen, 1 uren, 11 minuten

WOEI!

I BE THERE!

Battle.net Spud#2543

• Arfman

Arfman

Drome!

@ID-Tweak: doe maar niet, als je tenminste niet persoonlijk door mij naar buiten gekickt wil worden (grmbl.. HK access .. don't ask)

@Blade_V: je weet dat 15 jaar de minimumleeftijd is en dat we naar je ID vragen bij binnenkomst ?

• Arfman

Arfman

Drome!

Reserveringen gaan open over 9 uur ;)

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:51

Minkie

Groazers Unite.

Arfman schreef op 01 april 2003 @ 10:56:
Reserveringen gaan open over 9 uur ;)
Hoe snel waren vorig jaar alle plaatsen al gereserveerd?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Over een tijdje word ik 15 hoor :)

*kijkt Arfman liev aan :>)* (hint hint! :+)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

hmm 20:00 dus :). en geen 1 april grap :)

specs

• Arfman

Arfman

Drome!

@Vjenneboy: anderhalve week (1400 plaatsen)

@Blade_V: sorry, op 4 juli geen 15 = no XS to Drome ..

@executor: nee, geen 1 april grap :)
edit: site is nu een beetje traag, 171 287 inschrijvingen al :P

[ Voor 21% gewijzigd door Arfman op 01-04-2003 20:43 ]

Verwijderd

Komt allen..word weer topweekend tweakers! :)

...your a fool if you miss this LAN.

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:51

Minkie

Groazers Unite.

Ik kom in ieder geval.
Heb me al ingeschreven en betaald.
Alleen nog wachten tot ik een plekje mag uitkiezen

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• Arfman

Arfman

Drome!

Rechtstreeks vanaf de website:
De eerste reserveringsdag zit erop, en alles is eigenlijk vlekkeloos verlopen, hoewel de server tussen 19:00 en 21:30 wel behoorlijk traag werd. Maar dat is ook niet verwonderlijk, gezien het absolute recordaantal aan reserveringen welke we de afgelopen uren hebben mogen verwerken.

De stand op dit moment staat op 574 reserveringen, wat betekent dat ruim 25% van ons totale aanbod van 2000 plaatsen in slechts enkele uren is gereserveerd, een absoluut unieke gebeurtenis, waar wij vanzelfsprekend erg blij mee zijn. Ook het aantal bezoeken op onze site sluit aan bij deze stormloop, voor 1 april is een totaal van over de 3100 bezoeken geregistreerd. Slechts 1 dag overtreft dit aantal, dat was 1 februari 2002 met ruim 4400 bezoekers, de openingsdag van het evenement Drome 9.

Naar verwachting zullen binnen enkele dagen nu ook de betalingen bij ons arriveren. Ondanks wat de banken beweren, kan het vaak toch enkele dagen in beslag nemen voor een betaling bij ons gearriveerd is (zeker bij postbank klanten). Heb dus enig geduld. Zodra de betaling gearriveerd is zal deze automatisch verwerkt worden, mits het boekingsnummer goed is ingevuld als betalingsomschrijving. Na verwerking kun je dan een plaats uitzoeken in de zaal.

Voor diegenen die nog gaan betalen: let wel op dat je het boekingsnummer goed vermeld, en betaal a.u.b. binnen zeven dagen. Nadere betalings en reserveringsinformatie is terug te vinden in de sectie 'help & faq' te vinden in het menu.
Gaat echt superhard met de reserveringen .. nu al 580 man ingeschreven :)

Verwijderd

Hoe kan het dat mensen zich op 28-03 hebben ingeschrijven terwel je pas vanaf
1-04 kon inschrijven?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 09:38 ]

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Kan de crew wel zijn geweest :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Waren bekenden van de crew (mensen die we persoonlijk kennen dus) :)

• Hyphen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-10-2024

Hyphen

Snap je het wel?

Ah meesterlijk, Drome 10 here i come :P Kheb vanaf drome 7 een 2-tal Drome 'episodes' gemist maar vanaf nummer 10 ben ik er weer bij. Prepare........

[ Voor 6% gewijzigd door Hyphen op 02-04-2003 19:02 ]

//ugly hack

Verwijderd

ik ben nog nooit daar geweest lijkt me wel vet cool :P

hmm, ik lees net op de faq:

"Wij behouden het recht voor audioapparatuur in beslag te nemen wanneer wij denken dat je teveel lawaai produceert. Deze apparatuur krijg je aan het eind van de party terug"

is dat wel eens gebeurt?

ik zal echt wel zwaar gaan rellen.

Verwijderd

Ook ik ben weer aanwezig (maja wie zit daar nu op te wachten he :). Zijn ff aan het plannen zodat we ons weer als groep kunnen inschrijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 19:53 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste