Drome 10

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

als jullie strax allemaal komen kijken op plaats 1848 kunnen jullie mij 1337 waterkoeling zien.(mja hij is net iets anders dan elke andere wc pc, niemand heeft hoe ik het heb >:)).

Ik verbouw hem wel. Komt een revisie 2.00 asus a7n8x deluxe in met een barton 2500+

specs

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

jammer dat ik me 22 inch niet meesjouw, nu zie ik er zo pauper uit met me 17 inch :/

• Tripp

Tripp

Wreah

Allochtoon schreef op 02 July 2003 @ 16:59:
jammer dat ik me 22 inch niet meesjouw, nu zie ik er zo pauper uit met me 17 inch :/
boeiend :P, zo pauper is 17" nou ook weer niet. Maar waarom neem je die 22" niet mee dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Tripp op 02-07-2003 17:02 ]

specs

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik kom ook gewoon met 17 inch joh! tft :P

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

executor schreef op 02 juli 2003 @ 17:02:
[...]

boeiend :P, zo pauper is 17" nou ook weer niet. Maar waarom neem je die 22" niet mee dan?
is maar geintje :P nou die 22 inch is errug zwaar, ik sleep me dan een ongeluk.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Allochtoon schreef op 02 July 2003 @ 18:10:
[...]

is maar geintje :P nou die 22 inch is errug zwaar, ik sleep me dan een ongeluk.
Boeiend ;) , das maar ff, je zit er 4/7 naartoe te kijken.

w00t

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik ga er ook heen :P

Ben momenteel bezig de hdd's te cleanen

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Cleanen ?? Vol houden, sharen en dan pas legen ! :)

Doe ik tenminste wel hoor, staat oa 2 seizoenen nieuwe startrek generation op :P

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Trancentral
  • Niet online
>:)

Meer overtollige dingen verwijderen etc. mn mp3 releases bewaar ik heus wel 8)

• Arfman
  • Laatst online: 29-12-2025

Arfman

Drome!

Woei, jullie zouden de zaal nu eens moeten zien :D

*achteruit leun*

ooohhh, wat mooi .. al die tafels, stoelen, kilometers glasvezel .. allemaal begging for nerdjes zoals jullie ;)

Tot vrijdag lui !

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

ik heb nog een biertje van je te goed arfzor :p

btw

spelen er verder mensen q3tdm op drome hiero? :)

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Oeh me is nu @ Lan @ Friend.
tot vrijdag dan direct naar Drome 10, =)
oeeeeeeeeeeeeh zo kapot.gaan.nl ;)
q3 Instagib ownt wel btw, dm speel ik niet :)
verder cs, desert combat? thats just me.

Verwijderd

Arfman schreef op 03 July 2003 @ 00:52:
Woei, jullie zouden de zaal nu eens moeten zien :D

*achteruit leun*

ooohhh, wat mooi .. al die tafels, stoelen, kilometers glasvezel .. allemaal begging for nerdjes zoals jullie ;)

Tot vrijdag lui !
aan je werk!! :P

Verwijderd

damn net even me route geplanned.. als ik 15:00 vertrak zit ik pas 20:00 op me stoel daar :X

en dan hoorde ik nog iets over een omleiding daar? :X

maar... kheb er zin an!!

*edit*

Afbeeldingslocatie: http://www.tctubantia.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/TC/artikelvisuals/1672563-168190-groot.jpg

nu helemaal :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 10:32 ]

Verwijderd

oei nog maar een dagje :D IK HEB ER ZIN IN :D

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Moet iemand nog wat ouwe zooi hebben ?? ... ik heb hier nog 2 isa ide controllers, 2 isa geluidskaarten, 12 simmetjes van 1mb het stuk, 4 harde schijven van ong 200mb, een 386dx40 amd proc+mobo en intel 387 coprocessor, 2 isa bnc netwerkkaarten met aui (ofzo) poort, isa extra parralele poort kaart en een 2speed cd-rom.

edit: voor de liefhebbers; een kapot ecs k7s6a mobo O-)

Zeg het maar, dan neem ik het mee naar drome, anders gooi ik het tog weg ... :)

Heeft iemand nog een 2~6 gb schijf liggen? , die wil ik wel kopen voor een paar euro ... is voor me divx computer ...

[ Voor 6% gewijzigd door Bartjuh op 03-07-2003 14:37 ]

• pierre-oord
  • Laatst online: 09-12-2025
Bartjuh schreef op 03 July 2003 @ 14:36:
Moet iemand nog wat ouwe zooi hebben ?? ... ik heb hier nog 2 isa ide controllers, 2 isa geluidskaarten, 12 simmetjes van 1mb het stuk, 4 harde schijven van ong 200mb, een 386dx40 amd proc+mobo en intel 387 coprocessor, 2 isa bnc netwerkkaarten met aui (ofzo) poort, isa extra parralele poort kaart en een 2speed cd-rom.

Heeft iemand nog een 2~6 gb schijf liggen? , die wil ik wel kopen voor een paar euro ... is voor me divx computer ...
Ja ik heb intresse!

- geluidskaarten
- k7s6a mobo, ik heb er hier een, altijd leuk als je er iets aan kapot kan tweaken >:)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• pierre-oord
Tekn0z schreef op 02 July 2003 @ 00:44:
Mr. Hard, ik heb op mijn hotel kamer een koelkast dus als je daarin wat moet leggen? Ur Welcome!
Misschien leest die erover heen ik zal het vanaaf wel ff tegen hem zeggen; hij rijd met mij heen en weer :) , goeie vriend :)

edit:

Ik heb morgen misschien nieuwe processor, maar in een nood geval:

Heeft er iemand een duron / athlon processor vanaf zo'n 1000 mhz, wordt voor de Complete-Chaos clan server namelijk..... Counterstrike met veel custom maps etc.....

[ Voor 28% gewijzigd door pierre-oord op 03-07-2003 15:20 ]

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

pierre-oord schreef op 03 juli 2003 @ 15:04:
[...]

Ja ik heb intresse!

- geluidskaarten
- k7s6a mobo, ik heb er hier een, altijd leuk als je er iets aan kapot kan tweaken >:)
Je mag de geluidskaarten hebben :)
Alleen denk ik niet dat je nog zoveel kan tweaken aan dat moederbord, sinds het niet eens meer wil opstarten, ik had er met mijn stomme kop een koelblokje op laten vallen, nog niet eens hard, schat van 3cm afstand, dacht dat er niets aan de hand was, dus ik start op, gebeurd niets. Ik haal me pc weer open, kijk eens goed naar het moederbord is er een heel klein minuscool dingetje vlak naast de proccesorsocket afgebroken, van 1 bij 1 millimeter ongeveer en er staat L20 boven de plek geprint ...
Je mag het moederbord hebben, misschien dat je via een wonderbaarlijke manier kan repareren :Y)

edit:
pierre-oord schreef op 03 July 2003 @ 15:06:
edit:

Ik heb morgen misschien nieuwe processor, maar in een nood geval:

Heeft er iemand een duron / athlon processor vanaf zo'n 1000 mhz, wordt voor de Complete-Chaos clan server namelijk..... Counterstrike met veel custom maps etc.....
Ik heb nog wel een duron 700mhz liggen, maar die is alleen te leen ...

[ Voor 21% gewijzigd door Bartjuh op 03-07-2003 17:24 ]

Verwijderd

/me kwijlt. :9~ Ik kan haast niet meer wachten. Ik moet eerste de pc van mijn maatje, die ook meegaat, maken. :X

Ik heb alleen telkens het gevoel dat ik wat vergeten ben...

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 21:57:
[...]
Ik heb alleen telkens het gevoel dat ik wat vergeten ben...
Ok, hier mijn checklist:

- Computer, toetsenbord, muis
- Koptelefoon
- Muismat
- Kussen (om op te zitten, dat zijn geen fijne stoelen)
- Geld (voor pizza's, evt. hardware aankopen)
- Lege CD's
- Volle CD's :P
- Schroevendraaier (voor evt. reparaties)
- Golden power, bier etc.
- Oordopjes (als je toch wil slapen)
- schone kleren
- Tandenborstel + tandpasta, etc.
- Stopcontact-verdeeldoos, of hoe je zo'n ding ook noemt, met genoeg aansluitingen voor al je apparatuur (test anders even of alles past, sommige adapters ("wall-warts") nemen veel ruimte in)
- Zaklamp kan handig zijn, het is tenslotte donker. Zelf neem ik er nooit een mee.
- Je goede humeur :+

ook is het altijd handig om al je drivers bij de hand te hebben en om een goed ftp programma te hebben. Als je je computer deze week nog hebt geformateerd en opnieuw geinstalleerd, test dan nu of alles werkt, netwerk, cd's branden, games, etc. Het is niet leuk als je eerst een halve dag moet zoeken naar drivers op drome, ik weet er helaas alles vanaf.

Als je nog iets mist wat eigenlijk wel op deze lijst zou moeten staan, laat het dan even weten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Wirf op 04-07-2003 01:46 ]

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Trancentral
  • Niet online
ey bedankt dat is een goede lijst :)

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

voz

De echte kenner

Zeker goede lijst, oordopkes was ik anders vergeten!

Systeemspecs
PV Installatie

• Trancentral
  • Niet online
Hopelijk kun je ze ook op drome kopen >:)

als ik aankom gelijk utp kabel kopen anders staan er straks 500 man daar :D

• Trancentral
  • Niet online
vergeet je cdr stift niet ;)

• pierre-oord
Bartjuh schreef op 03 July 2003 @ 17:21:
[...]

Je mag de geluidskaarten hebben :)
Alleen denk ik niet dat je nog zoveel kan tweaken aan dat moederbord, sinds het niet eens meer wil opstarten, ik had er met mijn stomme kop een koelblokje op laten vallen, nog niet eens hard, schat van 3cm afstand, dacht dat er niets aan de hand was, dus ik start op, gebeurd niets. Ik haal me pc weer open, kijk eens goed naar het moederbord is er een heel klein minuscool dingetje vlak naast de proccesorsocket afgebroken, van 1 bij 1 millimeter ongeveer en er staat L20 boven de plek geprint ...
Je mag het moederbord hebben, misschien dat je via een wonderbaarlijke manier kan repareren :Y)

edit:

[...]

Ik heb nog wel een duron 700mhz liggen, maar die is alleen te leen ...
O dat zou super zijn die processor. Het is ook echt voor leen. Voor de server @ Drome :D zeg je plaatsnummer ff :)

En voor dat mobo: Niet alleen om te kijken of het nog wil werken, maar kan ik eenvoudig dat andere mobo eens onder handen nemen O-)

Vooral dat mobo en leen-duron lijkt me wel wat :D ik zit op plaats 1355. Rond 19:15 vertrek ik hier van huis, vlakbij Leiden, dus moet dan nog wel een aardig stukje (nee niet ik) rijden.

Speel je ook CS?

• pierre-oord
Wirf schreef op 03 July 2003 @ 22:29:
[...]

Ok, hier mijn checklist:

- Computer, toetsenbord, muis
- Koptelefoon
- Muismat
- Kussen (om op te zitten, dat zijn geen fijne stoelen)
- Geld (voor pizza's, evt. hardware aankopen)
- Lege CD's
- Volle CD's :P
- Schroevendraaier (voor evt. reparaties)
- Golden power, bier etc.
- Oordopjes (als je toch wil slapen)
- schone kleren
- Tandenborstel + tandpasta, etc.
- Stopcontact-verdeeldoos, of hoe je zo'n ding ook noemt, met genoeg aansluitingen voor al je apparatuur (test anders even of alles past, sommige adapters ("wall-warts") nemen veel ruimte in)
- Zaklamp kan handig zijn, het is tenslotte donker. Zelf neem ik er nooit een mee.
- Je goede humeur :+

ook is het altijd handig om al je drivers bij de hand te hebben en om een goed ftp programma te hebben. Als je je computer deze week nog hebt geformateerd en opnieuw geinstalleerd, test dan nu of alles werkt, netwerk, cd's branden, games, etc. Het is niet leuk als je eerst een halve dag moet zoeken naar drivers op drome, ik weet er helaas alles vanaf.

Als je nog iets mist wat eigenlijk wel op deze lijst zou moeten staan, laat het dan even weten :)
Hier nog wat:

- Netwerkkabel van min. 10 meter (zeggen ze daar)
- Mobiele telefoon, kun je elkaar localiseren met GPS :+
- Wat frisse *ruik* kleding
- kniptang
- soldeerbout + tin
- voor WC-ers een luchtcooling, voor als alles tegenzit :o
- boot floppy's en windows cd ('s :P )
- Je server eventueel
- Een oude losse PC speaker, kan je je volume op je goedkope koptelefoon makkelijk veranderen.

- Voor de rest:
Volle cd's heb je niks aan; die moet je op je HD zetten het is tenslotte een LAN ;)

Dat was mijn bijdrage :9

edit:
o ja, ik heb ook FTP server geinstalleerd. Maar hoe laat je iedereen je IP adres weten? Het netwerk wordt uit verschillende delen opgebouwd, 10.0.0.1-255 en 10.0.2.1-255 zegmaar, dan kun je elkaar geloof ik niet zien in netwerkomgeving. Kun je je IP adres niet op een server zetten waarbij staat: Ik heb een FTP ?

Trouwens, bij mij kun je ook uploaden ;)

Mijn IP is iig: 10.10.39.11. Ik moet nog ff wat legale O-) software naar m'n HD kopieren, vanmiddag doen

[ Voor 15% gewijzigd door pierre-oord op 04-07-2003 09:23 ]

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

pierre-oord schreef op 04 July 2003 @ 09:14:
[...]

O dat zou super zijn die processor. Het is ook echt voor leen. Voor de server @ Drome :D zeg je plaatsnummer ff :)

En voor dat mobo: Niet alleen om te kijken of het nog wil werken, maar kan ik eenvoudig dat andere mobo eens onder handen nemen O-)

Vooral dat mobo en leen-duron lijkt me wel wat :D ik zit op plaats 1355. Rond 19:15 vertrek ik hier van huis, vlakbij Leiden, dus moet dan nog wel een aardig stukje (nee niet ik) rijden.

Speel je ook CS?
Mijn plaats is 663 (nick= BeRnArDuS , nog van vorig jaar :P ) en ik ben er gelijk om 18:00 wel, woon vlakbij 8)

Moet je nog een koeler bij die duron te leen hebben ? Zou dom zijn als je de koeler zou vergeten 8)7

edit:
De rest heb jij allemaal wel voor die server , mobo, geheugen, kast etc ?

En ik doe een poging om cs te spelen, maar of ik het goed doe ...
Mijn broertje is echter onwijs goed in cs, staat bijna altijd bovenaan, terwijl ik blij ben als ik evenveel kills als deaths heb, maarja ...

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjuh op 04-07-2003 10:16 ]

• Wirf
  • Nu online
pierre-oord schreef op 04 July 2003 @ 09:20:
[...]

Hier nog wat:

- Netwerkkabel van min. 10 meter (zeggen ze daar)
oh ja, das ook wel erg belangrijk om mee te nemen naar een LAN partie :P
- Mobiele telefoon, kun je elkaar localiseren met GPS :+
Dat gaat er vanuit dat je vrienden hebt om te bellen :P
Volle cd's heb je niks aan; die moet je op je HD zetten het is tenslotte een LAN ;)
Niet iedereen heeft een 500GB HD om al zn CD's op te kunnen zetten :)
o ja, ik heb ook FTP server geinstalleerd. Maar hoe laat je iedereen je IP adres weten? Het netwerk wordt uit verschillende delen opgebouwd, 10.0.0.1-255 en 10.0.2.1-255 zegmaar, dan kun je elkaar geloof ik niet zien in netwerkomgeving. Kun je je IP adres niet op een server zetten waarbij staat: Ik heb een FTP ?
Je kunt elkaar wel zien in netwerkomgeving, omdat je op drome een grotere netmask hebt. (255.255.0.0 of 255.0.0.0 ipv 255.255.255.0 die je waarschijnlijk thuis hebt.) dus je hebt 1 groot netwerk ipv vele kleine netwerkjes

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• pierre-oord
Bartjuh schreef op 04 July 2003 @ 10:14:
[...]

Mijn plaats is 663 (nick= BeRnArDuS , nog van vorig jaar :P ) en ik ben er gelijk om 18:00 wel, woon vlakbij 8)

Moet je nog een koeler bij die duron te leen hebben ? Zou dom zijn als je de koeler zou vergeten 8)7

edit:
De rest heb jij allemaal wel voor die server , mobo, geheugen, kast etc ?

En ik doe een poging om cs te spelen, maar of ik het goed doe ...
Mijn broertje is echter onwijs goed in cs, staat bijna altijd bovenaan, terwijl ik blij ben als ik evenveel kills als deaths heb, maarja ...
lol @ killz

Ja, de rest is compleet en werkt ook goed. Ik ga als ik straks dus niks krijg bij post ff athlon uit broertje pc rippen >:) krijgtie terug als alles werkt :P

Trouwens, ik dacht dat durons geen cooler nodig hadden :+ ;) ik heb hier een grote spire fan ;)

Ik own best wel @ CS, alleen m'n clan speelt nog niet echt met clanbase. Ach, misschien vind ik daar een clan die wel meedoet met competitie's, ik sta op meeste servers altijd bovenaan, laatst fy_poolday gedaan; Godlike, Godlike, Godlike, Godlike, ultrakill, Godlike :9 echt leuk :D

Waar zit je dan? Dan loop ik ff naar jouw, of ik hem nou wel of niet nodig heb :)

@wirf: K, weet ik dat. Wist niet dat subnetmasker daarmee te maken had :) moet ik nog eens in verdiepen B)

[ Voor 5% gewijzigd door pierre-oord op 04-07-2003 11:49 ]

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

pierre-oord schreef op 04 July 2003 @ 11:48:
[...]

lol @ killz

Ja, de rest is compleet en werkt ook goed. Ik ga als ik straks dus niks krijg bij post ff athlon uit broertje pc rippen >:) krijgtie terug als alles werkt :P

Trouwens, ik dacht dat durons geen cooler nodig hadden :+ ;) ik heb hier een grote spire fan ;)

Ik own best wel @ CS, alleen m'n clan speelt nog niet echt met clanbase. Ach, misschien vind ik daar een clan die wel meedoet met competitie's, ik sta op meeste servers altijd bovenaan, laatst fy_poolday gedaan; Godlike, Godlike, Godlike, Godlike, ultrakill, Godlike :9 echt leuk :D

Waar zit je dan? Dan loop ik ff naar jouw, of ik hem nou wel of niet nodig heb :)

@wirf: K, weet ik dat. Wist niet dat subnetmasker daarmee te maken had :) moet ik nog eens in verdiepen B)
Ik weet niet eens wat clanbase is dus .... :X
Maar ik kom het nog wel te weten denk ...

Plaats is 663 ..

Over dat subnetten, een 10.0.0.0 adres is klasse A, dus je mag de laatste 3 octets gebruiken voor eigen gebruik en de 1ste octet staat vast.
In het subnet adres geeft 255 aan dat alle bits worden gebruikt voor het netwerk adres en 0 geeft aan dat er geen subnetten zijn en je het zelf mag gebruiken, host gedeelte. Het subnet van 10.0.0.0 is dus standaard 255.0.0.0 , maar ik denk dat ze bij drome tog subnetten gebruiken, want ik heb ip-adres 10.10.24.39
Dus ik denk dat het subnetmask 255.255.248.0 (5 bits voor subnet, totaal 30 subnetten) gaat worden :)
Zou wel zo handig zijn, elke rij heeft zijn eigen netwerkje, kan je makkelijk kijken waar welk verkeer vandaan komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjuh op 04-07-2003 13:07 ]

• pierre-oord
Bartjuh schreef op 04 juli 2003 @ 13:06:
[...]

Ik weet niet eens wat clanbase is dus .... :X
Maar ik kom het nog wel te weten denk ...

Plaats is 663 ..

Over dat subnetten, een 10.0.0.0 adres is klasse A, dus je mag de laatste 3 octets gebruiken voor eigen gebruik en de 1ste octet staat vast.
In het subnet adres geeft 255 aan dat alle bits worden gebruikt voor het netwerk adres en 0 geeft aan dat er geen subnetten zijn en je het zelf mag gebruiken, host gedeelte. Het subnet van 10.0.0.0 is dus standaard 255.0.0.0 , maar ik denk dat ze bij drome tog subnetten gebruiken, want ik heb ip-adres 10.10.24.39
Dus ik denk dat het subnetmask 255.255.248.0 (5 bits voor subnet, totaal 30 subnetten) gaat worden :)
Zou wel zo handig zijn, elke rij heeft zijn eigen netwerkje, kan je makkelijk kijken waar welk verkeer vandaan komt.
Okee, /me pierre-oord gaat dit stukje tekst nog eens een paar keer doorlezen want snapt het nog niet helemaal :P

Ken je clanbase niet? Daar worden competities gehouden tussen clans over heel de wereld, zo kun je dus beste van de wereld worden zegmaar.

www.clanbase.com

--> die site is wel vaak ultra-traag enzo... geef je browser de tijd ;)

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

pierre-oord schreef op 04 July 2003 @ 13:18:
[...]

Okee, /me pierre-oord gaat dit stukje tekst nog eens een paar keer doorlezen want snapt het nog niet helemaal :P

Ken je clanbase niet? Daar worden competities gehouden tussen clans over heel de wereld, zo kun je dus beste van de wereld worden zegmaar.

www.clanbase.com

--> die site is wel vaak ultra-traag enzo... geef je browser de tijd ;)
Ooo ja, dat heb ik wel eerder gezien ja :Y)
Bartjuh schreef op 03 July 2003 @ 14:36:
Moet iemand nog wat ouwe zooi hebben ?? ... ik heb hier nog 2 isa ide controllers, 2 isa geluidskaarten , 12 simmetjes van 1mb het stuk, 4 harde schijven van ong 200mb, een 386dx40 amd proc+mobo en intel 387 coprocessor, 2 isa bnc netwerkkaarten met aui (ofzo) poort, isa extra parralele poort kaart en een 2speed cd-rom.

Moet iemand nog wat hebben, want als ik weg ga naar drome pleur ik gelijk die zooi weg, het heeft al lang genoeg stof gevangen en in de weg gelegen in me kamer :z

Verwijderd

De drome webcam doet het bij mij niet :(

• pierre-oord
Als de drome beheerder dit leest: Ik heb net een server voor public regegistreerd. Nu staat er dat ik nog 5 euro daarvoor moet betalen :(

Nou, voor een keertje wil ik dat wel doen alhoewel ik eigenlijk denk dat dat wel gratis mag zijn. Alleen wanneer moet ik dat betalen? Kan ik dat gewoon op de lan party zelf doen? (over 3 uur..)

• Trancentral
  • Niet online
damn heb echt zin >:)

• Trancentral
  • Niet online
Mijn Superlijst :P

Computer:
[ ] - Computerkast
[ ] - Power Cables voor PC en monitor
[ ] - Speakers
[ ] - Headset!
[ ] - Muis
[ ] - Keyboard
[ ] - Muispad
[ ] - Monitor
[ ] - UTP-kabels (liefst 10 m)
[ ] - Stekkerdoos ( GEAARD! )
[ ] - Kruiskopschroevendraaier

Opslagmedia:
[ ] - Windows CD ( BELANGRIJK! )
[ ] - Drivers CD ( Moederbord\Geluid\Video Kaart\etc. )
[ ] - CD-bakjes/spindels etc.
[ ] - Brand CD's
[ ] - Evt. Diskettes

Slapen:
[ ] - Slaapzak
[ ] - Luchtbed (optioneel )
[ ] - Pomp voor je luchtbed ( optioneel )
[ ] - Kussen voor/bij/op je stoel/bed

Toiletartikelen\kleding :
[ ] - Evt. kleding als sokken e.d.
[ ] - Deodorant
[ ] - Tandenborstels met tandpasta
[ ] - Borstel\Gel

Eten en drinken:
[ ] - Flessen cola\fanta\e.d
[ ] - Broodjes en meer voedsel
[ ] - Overige Eten/drinken

Geldzaken:
[ ] - Betalingsbewijs
[ ] - Geld en bijvoorbeeld een bankpasje
[ ] - Paspoort of ander Identificatiemiddel

Verwijderd

/me zit al op Drome (soort VIP Access) :)

De zaal ziet er zeer gelikt uit trouwens. :)

cu soon...

p.s. neem een lange UTP kabel mee! Ik zit op het einde van de tafel en mijne van 15m was (net) lang genoeg.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 15:56 ]

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:54:
/me zit al op Drome (soort VIP Access) :)

De zaal ziet er zeer gelikt uit trouwens. :)

cu soon...

p.s. neem een lange UTP kabel mee! Ik zit op het einde van de tafel en mijne van 15m was (net) lang genoeg.
:S dat heb ik nou net niet, en ik ga niet nog utp kopen. Ik heb net 11 meter. Ik een nood geval kon je daar toch ook nog kabel halen toch?

Trouwens, ik heb een server geregged, weet jij wanneer ik die 5 euro moet betalen, ALS het moet :S

• pierre-oord
Bartjuh schreef op 04 July 2003 @ 13:33:
[...]

Ooo ja, dat heb ik wel eerder gezien ja :Y)

[...]

Moet iemand nog wat hebben, want als ik weg ga naar drome pleur ik gelijk die zooi weg, het heeft al lang genoeg stof gevangen en in de weg gelegen in me kamer :z
Ow ja, niet vergeten he die processor, je krijgt wel een lekker tweak-drankje ;) en bedankt alvast voor het kapotte mobo :P

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nou mensen..mijn barebone zit al in z'n tassie, ik wacht totdat Tubby me komt ophalen rond 18:30 en dan flikker ik ook me laptop in een tas :P
See you there :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

pierre-oord schreef op 04 July 2003 @ 16:20:
[...]

Ow ja, niet vergeten he die processor, je krijgt wel een lekker tweak-drankje ;) en bedankt alvast voor het kapotte mobo :P
Komt goed hoor ! :*)

Ik heb aan alles gedacht, en alles wat ik vergeten was op drome9 vergeet ik nu niet weer, zoals geen drinken mee, ik heb wel 20 redbul gekocht daar bij de catering, koste me tog een vermogen, 1,50 ofzo per blikje, nou reken maar uit |:(
Heb nou een traytje bullit gekocht net :Y)

• pierre-oord
Bartjuh schreef op 04 July 2003 @ 16:31:
[...]

Komt goed hoor ! :*)

Ik heb aan alles gedacht, en alles wat ik vergeten was op drome9 vergeet ik nu niet weer, zoals geen drinken mee, ik heb wel 20 redbul gekocht daar bij de catering, koste me tog een vermogen, 1,50 ofzo per blikje, nou reken maar uit |:(
Heb nou een traytje bullit gekocht net :Y)
1,50 x 20 = 30 euro :o

thx he :)

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-12-2025

The Deaken

Nexus

www.drome.nl

Die site begint een beetje te flippen (die countdown teller ) :/

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• pierre-oord
The Deaken schreef op 04 July 2003 @ 18:01:
www.drome.nl

Die site begint een beetje te flippen (die countdown teller ) :/
Ow lol, ik geloof dat dat windows 98 is met IE5 (op mijn xp ding met ie6 had ik geloof ik geen last)

Sow, ik denk dat ik over 20 min ofzo wordt opgehaald hier door mr.Hard (jan) dan opweg vanuit Oegstgeest.... Helemaal links in NL bij de zee. Pffff, hoe lang gaat het wel niet rijden worden.... 200 KM rijden... Gemiddeld 100 km uur maakt dus zo´n 2 uur rijden :O :r

Maja, als je er eenmaal bent, ik heb server helemaal geinstalleerd, dus ff die processor erin en hij kan server hok in :D vette lage pings (nou ja pings, eigenlijk maakt het niet uit) heb pingbooster erop staan, van een 14 ping naar een 5 ping :) lekker gamen :)

• Milenco
  • Laatst online: 15:31
* Milenco meldt @ Drome

Sfeer is goed, iedereen is eigenlijk nog aan het opbouwen.

Ik zit @ 1819 BTW, ik install zo m'n sever ff in het serverhok

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-12-2025

The Deaken

Nexus

pierre-oord schreef op 04 juli 2003 @ 19:26:
[...]

Ow lol, ik geloof dat dat windows 98 is met IE5 (op mijn xp ding met ie6 had ik geloof ik geen last)

Sow, ik denk dat ik over 20 min ofzo wordt opgehaald hier door mr.Hard (jan) dan opweg vanuit Oegstgeest.... Helemaal links in NL bij de zee. Pffff, hoe lang gaat het wel niet rijden worden.... 200 KM rijden... Gemiddeld 100 km uur maakt dus zo´n 2 uur rijden :O :r

Maja, als je er eenmaal bent, ik heb server helemaal geinstalleerd, dus ff die processor erin en hij kan server hok in :D vette lage pings (nou ja pings, eigenlijk maakt het niet uit) heb pingbooster erop staan, van een 14 ping naar een 5 ping :) lekker gamen :)
Eeehm nee hoor ik heb ook XP met IE6 :?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Verwijderd

Opbouwen, opbouwen en opbouwen. :P Ik zit er eindelijk ook. Wel een eindje sjouwen met alles, maar goed... Ik zit op 1047. 8)

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

pierre-oord schreef op 04 July 2003 @ 19:26:
[...]

Ik ben d'r al :Y)

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
tjah kom pas morgen.

zit nog officieel in de ziektewet.

Verwijderd

twordt al gezellig hier ;)

21:30 binnen, konden zo doorlopen \ :) /

• Positron

Positron

Key dan, we zijn er. :)

Weinig bijzonderheden eigenlijk, tot nog toe... Valt me alleen een beetje tegen dat het hier warm is, dat was vorige keer juist zo goed aan Drome..

Ik kwam hier trouwens om 2200 aan en kon in één keer doorlopen. We gaan er een goed weekendje van maken. :) Groetjes vanaf Drome X

• pierre-oord
Ik zit hier nu dus op drome op plaats no. 1355.

Ik heb dringend een nieuwe processor nodig, iets van een 700 mhz of hogere athlon of duron. Zitten hier op drome mensen die me dat kunnen lenen? Ik heb er al 1 van iemand, alleen doet die het dus niet :S core is wel goed... Vaaaaaaaaag.

Dus als je iets hebt loop ff naar me toe, ik zit aan de buitenste rand. Thx alvast.

Verwijderd

HEHHE @ 352 veel lol hier, alleen stroom probs op het begin. Maar alles is gefixt dus top :D

Verwijderd

er is bijna nix te leechen!!!!!!!!!!!!!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 05 juli 2003 @ 06:20:
:( je hebt gelijk.

Iemand nog een processor over?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 06:20:
er wordt nu 6,6TB _/-\o_ geshared via dc. dus zat te leechen

• FireStarter
This alleen zo warm hier man, sjees

w00t

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Humz btje jammer dat ik de DC hub niet weet, en ik ook geen DC geinstalled heb :)

** eerste poule match ook gespeeld ;) 13-0 MOEILIJK :P

[ Voor 27% gewijzigd door buzz op 05-07-2003 09:03 ]

• FireStarter
WAZAAAAAAAAAAH!!!!!!!

:(

w00t

Verwijderd

jow buzz dc hub staat in het drome forum en dc++ kun je zo downloaden :D

Verwijderd

WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

Ik heb net even lekker geslapen in de afgeschermde ruimte. Lekker op een noppenmatrasjes. :/ Net als ik sliep, werd ik in mijn gezicht geschopt door een meisje dat over dwars achter me lag. ;( Al met al toch nog redelijk geslapen (dacht ik).

Dit is mijn eerste Drome en tot nu toe bevalt het perfect. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 09:46 ]

Verwijderd

Mijn 2e drome.... Alles gaat beter dan de vorige x (behalve de snelheid vh l33chen), ben er al meer aan gewend denk ik. Wel tof om een x aantal GoT-ers hier te zien irl.

Erasahh, thx voor het verneuken vd layout :D

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 09:44:
wassup (ingekort :P)

Ik heb net even lekker geslapen in de afgeschermde ruimte. Lekker op een noppenmatrasjes. :/ Net als ik sliep, werd ik in mijn gezicht geschopt door een meisje dat over dwars achter me lag. ;( Al met al toch nog redelijk geslapen (dacht ik).

Dit is mijn eerste Drome en tot nu toe bevalt het perfect. :)
spreek ze dan gelijk aan strax >:) (en maak pics)

waarom ben ik toch niet gegaan :'( Heb alleen nog maar minilans gehad, 8 man ofzo en dat was al zo cool _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Schuey op 05-07-2003 09:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 09:57:
Mijn 2e drome.... Alles gaat beter dan de vorige x (behalve de snelheid vh l33chen), ben er al meer aan gewend denk ik. Wel tof om een x aantal GoT-ers hier te zien irl.

Erasahh, thx voor het verneuken vd layout :D
Is al geregeld. :z

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Schuey schreef op 05 juli 2003 @ 09:58:
[...]

spreek ze dan gelijk aan strax >:) (en maak pics)

waarom ben ik toch niet gegaan :'( Heb alleen nog maar minilans gehad, 8 man ofzo en dat was al zo cool _/-\o_
dat is ook zo anders dan dit :)

• Positron

Positron

Een vriend van me en ik zijn zojuist aan een verhoor van de Telegraaf onderworpen, maandag staan we in de regionale bijlage. Nou woon ik zelf in Voorhout, niet echt om de hoek. Is er misschien iemand die maandag even het stuk over Drome zou willen inscannen en posten? bvd. :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Hey sletten, begin eens met de compo's te spelen :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Positron

Positron

Doe het lekker zelf. :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/DSCN778.JPG

Hoe wij tegenwoordig als GoT-er een aangebroken boterhamworst bewaren in een koelbox op Drome 10. Een beetje Duck-tape en een Cobroed-bekertje doen hygiënische wonderen. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 14:44 ]

• FireStarter
Ok, de warmte is nu ook weg. Ik geloof dat zelfs ik nu niks meer te klagen heb :D

w00t

Verwijderd

ik zit nu gewoon in een slipje...tis me veel te warm. :)

De vrouwen hier kijken me wel raar aan. :P

Verwijderd

Please give us the DROME-feeling with some pics of sleeping gamers or cool cases

• Milenco
uploaden naar ftp is helaas niet mogelijk, dus pics zullen later pas komen.

Ik heb al wel veel huiskamer peeps gemeet

freebee666, Whistler, Resettim, MoNkToNk, executor, etc :)

Verder @ DC hub 12 TB geshared nu, dataverkeer 570GB and counting :)

Verwijderd

'k heb gehoord dat kast van executor het bekijken waard is

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 juli 2003 @ 15:06:
ik zit nu gewoon in een slipje...tis me veel te warm. :)

De vrouwen hier kijken me wel raar aan. :P
:r

Ben ik blij dat ik thuis ben gebleven :P

Verwijderd

Peertje schreef op 05 July 2003 @ 20:34:
[...]

:r

Ben ik blij dat ik thuis ben gebleven :P
Valt wel mee hoor. Niet iedereen is zo gek als hij is. :+ De temperatuur gaat met vlagen omhoog en omlaag. Kameraad naast me heeft een Xaser II en die houdt telkens de temperatuur in de gaten. Het schommelt nogal. :/

Zodadelijk wordt er via een bingo een gemodde pc met inhoud (O.a. AMD Athlon Xp 3000+) ter beschikking gesteld door Modding.nl en Case Extreme.

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
ik zit nu ook @ drome :) maaruh ik vindt het beetje tegen valle :/ beetje 400gig aan pr0n en wat cs nah ja.. meer isser niet :P heb meer rond gelopen dan achter een pc gezeten :P

• Milenco
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 20:31:
Die is idd mooi. Hij heeft 2 plexiglazen platen gebruikt als windows en daar stroomt water tussen door. Hij zit helemaal aan de achterkant, met blauwe leds en bovenin zie je 2 fans die rood worden belicht.

• FireStarter
Woei :+ .

Ik kreeg wat net send berichtjes op me PC, helemaal gek werd ik ervan...

Ik las us wa hier op ut forum >:) , over netsend, en hey als ik nou us net send * Wzzaaaaaaah typ.... Heel MSHOME kreeg berichtjes :o .

Allemaal korte net send berichtjes kwamen naarmij toe :P

Stond ineens op de beamer, schermpie van 20 bij 15. In lettergrote 40 FIRESTARTER zit op plaats 1898 :X .

En ineens zag je mensen opstaan en gigen zoeken _/-\o_ . Na 5 min ofzo kwamen ze erachter dat ze al 4x langs me waren gelopen :P .

En ineens en groepje mensen om mij heen zow :D

Achja er gebeurd vanalles op DROME 10 :D

w00t

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Robbie007 schreef op 05 July 2003 @ 22:04:

Ik las us wa hier op ut forum >:) , over netsend, en hey als ik nou us net send * Wzzaaaaaaah typ.... Heel MSHOME kreeg berichtjes :o .

Stond ineens op de beamer, schermpie van 20 bij 15. In lettergrote 40 FIRESTARTER zit op plaats 1898 :X .

En ineens zag je mensen opstaan en gigen zoeken _/-\o_ . Na 5 min ofzo kwamen ze erachter dat ze al 4x langs me waren gelopen :P .

_o_

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Ik heb ook twee keer last gehad van een irritant blaagje. :X Hij stuurde ontelbaar veel berichtjes (netsend) met de tekst: 'Du bist ein SCHWEIN'. Gek werd ik ervan. Maar mijn verbinding met de ftp was zo snel en stabiel, dat ik het even voor lief had genomen. :)

Nu heb ik nergens meer last van overigens.

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Als je slim bent, dan zet je messenger in services uit :) Klaar geen net send meer :)

• FireStarter
Woei stel dat ik win met Bingo, die gezichten van hun :D

w00t

Verwijderd

Robbie007 schreef op 05 July 2003 @ 22:36:
Woei stel dat ik win met Bingo, die gezichten van hun :D
Hee, zo dacht ik ook al... :z

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 20:31:
ja dat heppie van mij gehoord :P.

Maar hijs zeker het bekijken waard >:)

specs

• FireStarter
executor schreef op 05 July 2003 @ 23:20:
[...]

ja dat heppie van mij gehoord :P.

Maar hijs zeker het bekijken waard >:)
Seat?

w00t

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

_/-\o_ _/-\o_

goede actie (was niet goed geweest als je iets kwaads in je zin had, maar ik neem aan dat dit per ongeluk ging, al weet ik niet wat je dan eigenlijk met net send moest zoeken)

je bent er iig meteen beroemd (onee, berucht :+ )

• FireStarter
Oops kreeg te horen dat ze toen op dat moment net met een halve finale CS bezig waren :o..... :X

}) , This wel leuk wa een commandje
code:
1
net send * Wazza

en bekendheid kan geven. Morgen zal ik wel een picje uppen van ut beamerbeeldje :D

w00t

Verwijderd

en ik zat er naast en ik lachte me kapot

die gamers waren trouwens pist, echt pist, wel lache zoiets

• FireStarter
Ow Bingo begint snel snel :P

Iemand hier iets gewonnen?

[ Voor 35% gewijzigd door FireStarter op 06-07-2003 00:28 ]

w00t

• Positron

Positron

Ik heb niet gewonnen. :(

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei, ene Bart heeft de PC gewonnen. Check mijn 1337 foto, hoezo exact op het juiste moment ? :P

Let ook op de face van de gozer rechts, omg :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/arfman/bingowinner.jpg

• Peertje
  • Niet online
Mensen die netsenden op een lan mogen van mij enorm hard weg worden geschopt :r

• FireStarter
Peertje schreef op 06 July 2003 @ 01:23:
Mensen die netsenden op een lan mogen van mij enorm hard weg worden geschopt :r
O-) , dan moeten ze maar niet met mij fucken :P
}:O

En Arfman nu kon ik pas die faces zien OMG lol. Nu begint ut echt goed te worden de LAN. De Sfeer ( >:) ) , de warmte, netwerk, cathering is goed snel en breed, de WC's zijn schoon, en de douches zijn lekker smorgensvroeg.

Tot nu toe een geslaagde LAN.

Komt er btw nog een andere intro van drome 10 binnenkort?

w00t

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Arfman schreef op 06 juli 2003 @ 01:14:
Woei, ene Bart heeft de PC gewonnen. Check mijn 1337 foto, hoezo exact op het juiste moment ? :P

Let ook op de face van de gozer rechts, omg :D

[afbeelding]
Heb jij die foto gemaakt _/-\o_

ik ben trouwens die ene bart ... O-)

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011

NWD.neoMagic

hatseflats!

Let ook op de face van de gozer rechts, omg
rechts??? die andere rechts bedoel je zeker ;) links dus

www.networkingday.com

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 16:08
Ik heb nog een stuk of 25 AMD XP 1800's te koop, 25 euro per stuk. Ik zit hier op Drome. Seat 552 voor de geinterreseerden.

• Tripp

Tripp

Wreah

toledo

1848

[ Voor 10% gewijzigd door Tripp op 06-07-2003 05:36 ]

specs

• Arfman

Arfman

Drome!

@Robbie007: thanks voor de complimenten, errug leuk om te horen ! :)
@Bartjuh: gefeliciteerd m8, en ja, ik heb die foto gemaakt (meest rechtse persoon onder de bigscreen met camera was ik :P)

Woei :+

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste