Falcon 4 vragen

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.957 views sinds 30-01-2008

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

damn. koop ze eens en keer man!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

he lui, ik heb een skin van een NL-F16 gedownload van F4HQ, maar nu krijg ik hem niet geinstalleerd. je hebt er een proggie voor nodig en dat ken je niet downloaden, hoe moet ik die skin nu installeren? gewoon kopieren naar een dir?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Nee, daar heb je F4Skin 2.0 of F4Skin 1.5 voor nodig.

Downloadable van www.f4community.com

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:45:
Natte Schuitbol, mogen wij je feliciteren met je Groene Baret?
:> was het maar waar....

Kan pas 06-01-2003 beginnen met de opleiding en ALS ik die met succes afrond heb ik pas in juni/julie 2003 de groene baret.
Maar zover ben ik dus NOG lang niet....

Je mag mij iig wel succes wensen :P

btw.... de naam is Natte_beschuitbol :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He natte, kan je je ondertitel niet beter veranderen in: 06-01-2003 bij het KCT :D
;) Zomaar een opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he hallo ben ik weer met een vraagje, na een serie hopeloze missies met SP3, ben ik toch maar eens terug gegaan naar de vorige versies. En wat schetst mijn verbazing als ik 1.08US installeer kan ik bij mijn campaign niet meer bij mijn munitie komen, als ik dat doe vliegt F4 eruit! heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad?? draai win2k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Heb je SP3 wel goed geuninstalled, F4 dir gedelete en alle F4 regkeys gedelete?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bump :)

Oeps, al 2 weken geen Falcon gedaan...
Morgen maar weer ff oefenen en dan TE28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Kort nieuws:

Recce werkt aan een nieuw Harrier GR7 model:

Afbeeldingslocatie: http://recce.freeservers.com/bosnia5.jpg

Washout en andere leden van het F4UT team werken aan nieuwe parkeer-routines voor vliegtuigen:

Afbeeldingslocatie: http://www.cmcarter.demon.co.uk/10_06_2002-16_52_46.jpg

AI vliegtuigen parkeren nu in de eerst vrije beschikbare shelter. De grotere kisten parkeren op aangewezen flightlines. Vliegtuigen bljiven nu ook gewoon staan (totdat er een nieuwe missie begint) zodat je nu ook gewoon vliegtuigen kan uitschakelen bij airfield attacks.

Nieuwe Aircraft shelters zijn ook in de maak:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/has2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/robertlozada2000/has4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand die gewoon de standaard Falcon 4 vliegt? Misschien zouden we dan een keer online kunnen vliegen en misschien een dogfightje ofzo, ik heb nog nooit online gevlogen en via het netwerk lukt het niet maar ik wil wel eens proberen of het wel via internet kan, lijkt me namelijk wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de foto liefhebbers, vanmiddag op de studiebeurs kon ik in een F-16A terecht (nee, geen MLU), beetje gare foto (tja, ik maakte hem niet he, maar Klu ;), maar toch leuk voor het idee.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/CollinF-16A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
vette shit! ik ga het morgen ook nog ff proberen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is zojuist dood verklaard, jammer hoor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indeed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:08:
Dit topic is zojuist dood verklaard, jammer hoor ;(
omdat jij geen SP3 kan vliegen? sorry, maar dat lijkt met wat overdreven. ik zal volgende week eens wat shots maken om de moel weer helemaal aan te zwengelen (nu ff geen tijd)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Laatst online: 28-07-2024
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:40:
Is hier iemand die gewoon de standaard Falcon 4 vliegt? Misschien zouden we dan een keer online kunnen vliegen en misschien een dogfightje ofzo, ik heb nog nooit online gevlogen en via het netwerk lukt het niet maar ik wil wel eens proberen of het wel via internet kan, lijkt me namelijk wel vet.
Ik wil best een keer online vliegen.
Ik heb het nooit gedaan
Maar waarom dan standaard?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Multiplayer met standaard F4 1.08 US zuigt enorm.. kan je beter 1.08i2/RP5.0 proberen (F4Patch 4.2x) maar ik blijf zweren bij SP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocf81 schreef op 10 oktober 2002 @ 22:44:
[...]

omdat jij geen SP3 kan vliegen? sorry, maar dat lijkt met wat overdreven. ik zal volgende week eens wat shots maken om de moel weer helemaal aan te zwengelen (nu ff geen tijd)
Nee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar er wordt hier gewoon heel weinig mee gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

oh, ic.

het is gewoon een sloom topic op het moment. net als het IL-2 & FB topic dat een paar weken geleden was (nog steeds vrij sloom, maar er word weer gepost)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dit is ook niet echt een actief F4 forum natuurlijk - er zijn relatief weinig Virtual Viper Drivers hierzo .. :)

Je kan beter (IMHO) echte vragen of discussies stellen/voeren op actieve F4 forums zoals Frugalsworld.com waar ik altijd te vinden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook redelijk wat tijd nu ik sinds gister het vorum ken van Falcon 5. VFF, url: http://www.falcon5.nl/forum/phpBB2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven die pics ocf81 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

IK ZEI VOLGENDE WEEK TOCH? dat betekent woensdag ofzo

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja sorry hoor... :/
Weet iemand nog een goede headset voor Falcon 4? Ik wil eigenlijk niet meer dan 200 tot 250 euro uitgeven, maar ik wil wel kwalitiet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 13:50:
Oja sorry hoor... :/
Weet iemand nog een goede headset voor Falcon 4? Ik wil eigenlijk niet meer dan 200 tot 250 euro uitgeven, maar ik wil wel kwalitiet hebben.
250 euro B) Daar kan je veel beter een cougar voor kopen :{

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Whow, i'm convinced, ik wil hem ook. maar correct me if i'm wrong, hij is toch al een tijdje uit? ligt ie al in de budgetbak en zoja waar? ik ben hem nog nooit tegengekomen bij de freerecordshop/dixons hier.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben al jaren ZEER tevreden over mijn Plantronics HS1 welke ik ooit voor 150 piek excl BTW gekocht heb bij een OfficeCentre. Maar goed, Plantronics maakt ook de headsets voor NASA etc dus je mag wel wat kwaliteit verwachten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

plantronics maakt headsets voor zo ongeveer alles :)
er zit ook een LS-1 bij mijn Gamevoice, en het is een van de beste headsest die ik hb gezien so far.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Platronics maakt ook professional headsets voor Call Centre's.. :) Libertel zag ik ze ook gebruiken toen we daar ooit es een project moesten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb net Falcon ge reinstalled, full install, 1.08 erbij en toen toch SP3 geprobeerd.
Nou doet die het niet prefect, ik kan alles instellen en zo, geen errors of wat dan ook, maar als ik even snel TE1 wil doen om te kijken hoe het tijdens vliegen gaat heb ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Falcon4probleem.JPG

Dit is dus klote, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? (hij draaide wel lekker vloeiend overigens :))

Oja, dat middenste schermpje boven zie ik dus altijd me HUD staan, maar ik war maar ff gecrasht want zo schiet het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Wat voor videokaart heb je?

Heb je F4 wel volledig geuninstalled en alle registry keys + directory weggegooid?

Daarna overnieuw F4 installeren in een verse directory, full install. Dan 1.08 US en dan Sp3 eroverheen...

Ik heb dit probleem zelf ook 1 keertje gehad en een echt volledige reinstall van F4 (dus oude F4 directory + regkeys weggooien) was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, yes!
Ik heb SP3 bij me pa erop gezet en hier draait ie wel :)
Joepie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geprobeerd een brug te bombarderen in CCRP met SP3, lukte niet eens. Ik selecteer me wapen, lock de brug, kom aanvliegen, de relaese cue tikt me FPM aan, gaat weer omhoog, ik trek een 4G pull up, dat ding komt er weer tegenaan maar bomb gaat niet, wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Master ARM staat aan? Alle release parameters goed ingesteld? Wat voor wapen gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

1st GUNS heeft weer de pics van het jaarlijke LAN festival op de site gezet:

http://www.1stguns.de/falconcamp_2002_nassau_01.html

Lijkt wel een Stray Dog LAN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, alle TE's gedaan, nu veel lezen in de Falcon manual en dan de SP3 manual, ik krijg er steeds meer zin in, als je het niet door kan zetten, denk dan gewoon aan de lol die je gaat beleven als je alles eenmaal onder de knie hebt en dat het dan zo cool wordt als je alles gewoon weet en het goed kan na veel oefenen :D Dat helpt mij ook wel moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ze zijn gemaakt op woensdag, maar ik kreeg de hele tijd database errors als ik naar GoT ging., dus dan maar 's nachts :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=19998
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=19999
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=20000
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=20001
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=20002

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicos plaatjos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Leuke dingen die SU-27s... vloog gisteren een online TE .. als Falcon 1-2 van een F-16 2-ship.. eerst kwamen we een MiG-25 4-ship tegen. Hiervan werden er 2 in een BVR engagement neergeschoten.

Omdat onze closure speed erg hoog lag gingen we al snel mergen. De Foxbats probeerde een boom & zoom uit te voeren - de enige kans die ze hebben tegen een F-16C. Maar een snelle pincer forceerde ze om of een one circle flight aan te gaan of pogen af te breken. Een van de MiG-25s ging de engagement aan en de ander ging er vandoor.

De MIG-25 vuurde een heatseeker af maar die spoofde ik en mergde met de Foxbat. Aangezien de Foxbat een turn-radius heeft van een olietanker had ik na de merge nog gewoon tijd om de wegrennende MiG-25 te locken en een AIM-120 af te vuren.

Terwijl de aanvallende MiG-25 poogde zich naar mijn 6 te draaien, werd hij eenvoudig door mijn lead neergeschoten (Thanks Zep ;) ).

Dus zo ging het verder op onze BARCAP .. waar we ineens 4 Su-33's tegen kwamen. Ai ai ai.. ik wist twee AA-12's te ontwijken en tussen door schoot ik nog een Fox 3 op max distance en een Maddog Fox 3 af.. waarbij ik zelfs twee SU-33's wist neer te schieten! Helaas kwamen er opeens iets van 4 AA-10C's op mij af.. en hoewel ik in een beamende spiraal naar de grond dook, werd ik door twee stuks dodelijk getroffen..

Mijn lead was door z'n AIM-120's heen en ging de ongelijke strijd aan met de twee overgebleven Su-33s.. welke meesterlijke WVR tactics gebruikten! Zep wist een van de Su-33's neer geschieten met een uncaged heatershot maar werd direct daarna neergehaald door de overgebleven Su-33!

Jammer maar al met al een meesterlijke flight.. heerlijk als het zweet je van de palmen afdruipt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wreed om te lezen dit zeg! Ik krijg er steeds meer zin in, maar wat voor raketten (neem ik aan) zijn AA10 Cs? En een boom & zoom? Was dat? En dan nog eentje, WVR tactics? Weapons in Visual Range ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopte het dat je bij SP3 niet meer de keuze hebt van "Lock target on nose" ik heb namenlijk alleen maar "RDR lock next target" en previous dan, maar niet gewoon RDR lock target, en dat zal er toch wel tussen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal zo weer even pics verzorgen, ga nu even dogfighten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*dverd*mme!!!!! Ik had screenshooter aangezet en de eerste keer deed falcon het ff niet, dus ik opnieuw opgestart, dogfighten tegen twee SU-27´s, allemaal pics schieten kom ik erachter als ik in windows zit dat screenshooter niet meer aanstond :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ze staan nog in de map van Falcon 4!!!! Ik ga ze zo gelijk posten! Het zijn er wel veel, 46 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, ze zijn in BMP, ik zet ze zo snel mogelijk over naar JPG, en dan post ik ze, weet niet wanneer, misschien vanavond nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Lock on Nose? Dat is een Easy Avionics feature - ik vlieg alleen maar realistic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vlieg ook realistic, maar moet ik dan de lock next target gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Erhm die bestaat niet voor realistic mode zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij SP3 en realisme op 97% staat er ergens: RDR Lock next target, ik ben niet gek (althans, Bramage was me callsign he :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

En werkt het dan? In 1.08x was dat namelijk altijd een Easy Avionics feature. Waar staat het eigenlijk? Post ff een screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://collinjong.50megs.com/images/dogfight15.jpg

Hier heb ik een lock op een Su-27 met Lock next target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Is het een keypress of eem MFD functie? Heb er nooit meer echt naar gekeken.. wel handig dus :)

Ik zou overigens mijn Sidewinders maar wel coolen -- werken ze een stuk beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Kan het zijn dat die Lock Next Target functie ALLEEN in ACM of ACM 20x30 mode werkt? En dus NIET in RWS/TWS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

het is dacht ik een ACM funtie. is wel handig om snel te wisselen tussen targets als je bijvoorbeeld per ongeluk je buddy wil helpen, maar i.p.v. je lock o pde verkeerde plaats komt

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hmm ik gebruik eigenlijk alleen maar ACM BORE en ACM 60x10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op 18 oktober 2002 @ 15:29:
Hmm ik gebruik eigenlijk alleen maar ACM BORE en ACM 60x10.
Ja, het kan alleen in ACM, maar is er een oplossing dat ik in dogfight mode wel een headaing indicator kan zien in mijn HUD want ze geven altijd bearings maar om nou telkens op dat analoge ding te gaan kijken en view wisselen :/

ps: Ik ben me pics aan het opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan toch nog de pics van mijn dogfight van gisteravond, ik werd aan het begin nogal wat neergemaaid maar later ging het wel lekker, redelijk veel pics nu (46 dacht ik :7) dus geniet er van anders heb ik ze voor niks geupload :)

Heading to the battlefield
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight1.jpg

Oh oh, two SU-27's on my tail
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight2.jpg

Fjoe, missile lost...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight3.jpg

Going vertical ("He's going vertical, so am I")
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight4.jpg

Over the top
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight5.jpg

Slice downwards and looking for a bandit
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight6.jpg

Got lock got lock!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight7.jpg

:/ Was dit nou weer, is ie nu al daar?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight9.jpg

Two bandits on my ass, pulling a lot of G's here :7
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight10.jpg

Turning
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight13.jpg

Report bogey, 10 o'clock, 4 miles!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight17.jpg

That's close...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight18.jpg

Starting in at his six
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight19.jpg

Going for a lock
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight20.jpg

Hi hooh! Splash one, that Sukhoi driver is now a smoke and hole in the ground!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight21.jpg

Going for number 2
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight22.jpg

Splash 2!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight23.jpg

Leaving from a missile :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight24.jpg

I am locking it up
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight25.jpg

Splash 3!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight26.jpg

Flying towards a hill, wat will be behind???
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight27.jpg

Surprise!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight28.jpg

Going for number 4, will he survive?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight29.jpg

Chasing
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight30.jpg

"You can run kid but you can't hide..."
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight31.jpg

Tracking
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight32.jpg

He thinks he can make it...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight33.jpg

Guess not!!! >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight34.jpg

Say goodbeye my love...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight35.jpg

Inverted
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight36.jpg

And level
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight37.jpg

Locking up
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight38.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight39.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight41.jpg

Going full afterburner
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight42.jpg

Got lock... good tone good tone!!! Firing!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight43.jpg

Missile away!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight44.jpg

??? Nouja, die ander zal wel mis zijn geweest denk je ook niet ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight45.jpg

Lock
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight46.jpg

Boom
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Dogfight47.jpg

Hope you liked them :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Valt dit spel een beetje met toetsenbord te bestelen of moet het persé met zo'n stick? zo'n stick zou wel mooier zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me helemaal niks om met een MiG-29 op je aars op toetsen moeten rammen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

RedHat schreef op 18 oktober 2002 @ 20:50:
Valt dit spel een beetje met toetsenbord te bestelen of moet het persé met zo'n stick? zo'n stick zou wel mooier zijn ja :)
toetsenbord kan wel, maar zelfs bij de systeemeisen staat een joystick, dus wat denk je zelf?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik vind het wel wat erg veel pics voor een arme dail-upper zoals ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijt me tazz, volgende keer wat minder, wel commentaar graag op de pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat gaat niet als mijn IE6 gewoon halverwege de brui d'r aan geeft of wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Hmmm quiet around here.

momenteel is het IL-2 all the way voor mij, maar binnenkort zal ik weer eens wat shots gaan maken in F4

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk :)
Ik ben helaas weer op het slechte pad :( Ja, ik ben weer bij FS ;(

Maar ik ga me zelf binnenkort weer stimuleren tot F4 :)

Zaterdag krijg ik het gevoel weer helemaal want dan ga ik stuntvliegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Heb nu heel weinig tijd om echt te vliegen maar werk wel aan een leuke TE voor MP... Zal binnenkort wel es wat screenies posten.

Ik zit te wachten totdat ik Strike Fighters eens zelf kan evalueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

schijnt een flop te zijn geworden. op simhq wordt erg veel geklaagd over de bugs

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

De eerste patch schijnt veel bugs te verhelpen... ik mail regelmatig met bekende F4-drivers en veel van hun hebben ook SF gekocht en zijn best wel tevreden ermee. We vliegen F4 namelijk sinds Dec '98 toen hij in de winkel lag .... en dan weet je pas wat bugs zijn :) SF doet het nog niet super slecht.. tis wel een unieke sim. We kunnen gaan zitten k*nkeren maar we kunnen er ook wat leuks van maken.. SF is zo opgezet dat hij heel makkelijk gemod kan worden. En in welke sim kan je nou een F-100 of A-4 vliegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of onze nederlandse F 102 :) (of F104 :) :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Nederland heeft geen F-102s gehad.. d.w.z. de KLu niet, het 32nd TFS heeft wel met de F-102 gevlogen. De Staaf zit wel in SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, hoe de hell weten jullie al die typenamen, jaartallen, detailletjes en feitjes! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op 07 november 2002 @ 15:26:
Nederland heeft geen F-102s gehad.. d.w.z. de KLu niet, het 32nd TFS heeft wel met de F-102 gevlogen. De Staaf zit wel in SF.
Ja, ik bedoelde ook eigenlijk de F-104. Maar de F-102 is wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 15:38:
Jezus, hoe de hell weten jullie al die typenamen, jaartallen, detailletjes en feitjes! :?
eehm vital info voor een piloot?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, piloot? zijn jullie dat irl dan?

Ik denk dat ik ff met kopen wacht tot forgotten battles uit is, aangezien dat toch een standalone is (?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, bijna iedereen hier in dit topic is RL fighter pilot. Tazzman vlieg al een jaar of 6 op de F-16 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

pardon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

allemaal vPiloten. daar heb je zo ongeveer dezelfde kennis voor nodig als RL piloten. Dezelfde tactics en ook dus wat je mag verwachten van potentiële mede- en tegenstanders

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben al wel 4 jaar lang een Virtual Viper Driver.. en je pakt hier en daar wel wat op ja ;) Als je daarnaast ook nog meer dan 10 jaar bezig bent met luchtvaartfotografie dan ken je je kisten en feitjes wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, lol, ik ken dr bijna geeneen :). Het gaat mij om de game/sim :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen naar de Lowland Tiger Meet geweest dit weekend?
Zoja, pics!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
ocf81, JAMF en Evilernie zijn geweest, weet alleen niet of ze al terug zijn :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurt geloof ik tot 1600 uur, dus denk het wel, ik eis dat ze pics posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben helaas niet geweest, ik had andere dingen te doen.. jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 1.08us geinstalled en Rp5 erbij, maar nu heb ik de bekende (toch) bug dat die letters in de HUD niet te lezen zijn. Waar kan ik hier een fix voor downloaden?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Mogelijke fix voor 1.08i2/RP5:

Roep de properties/settings aan van je videokaart en zet Pixel Alignment op "Upper Left Corner". Ik zit ff op mijn werk en kan het ff niet nakijken... (gaat lastig op een Sun doos ;) )... maar dat zou moeten werken.

Verwijderd

Kan ik dus niet instellen :( Ik heb zo een brakke 32mb standaard videokaart, ATI Rage 128 PRO Ultra GL AGP

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ah een Rage Pro.... hhmmmm zoek ff in de file sectie van f4community.com .. er was geloof ik ook een andere font-fix die misschien wel zou helpen.

Verwijderd

Er is daar wel een MFD/DED fix, maar is die niet voor SP3?

Verwijderd

Hij doet het, maar ik ga RP5 er af gooien, ik vind het maar brak.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hoezo brak? Rp5.0 is best goed hoor.

Verwijderd

Lelijke cockpit en zo, en de letters van me radio commands screens waren heel erg brak, niet te lezen.

Hoe moet ik die Ayes-cockpits in vredesnaam downloaden :? En moet je ervoor betalen? Want hun hebben een super geile F-16 pit :D

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Je kan ook gewoon andere cockpits gebruiken onder RP5.0.. zoals de V7 van Paul Wilson..een ERRRRUG goede pit. De Beta6A van Xis is ook een klassieker onder de 1.08i2 cockpits.

Verwijderd

Ik zit te denken eFalcon te installen, lijkt me ook wel wat. Daar kan ook die pit van PWv7 op. Maar op de site van eFalcon en F4UT en frugalsworld en zo doen die links van eFalcon 110 installer.zip het niet, is 109 een optie of is dat niks? ... Doet de download het ook niet van :(

Verwijderd

Ow, ik ben nu eFalcon 109 aan het downloaden en eFalcon110 RP5 (ineen), wat houd dat eFalcon + RP5 in? Kan toch niet allebei?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

btw, 110 is geen upgrade van 109. je kan gewoon de volgende volgorde aanhouden: clean install --> 108 --> eF110/rp5

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

eF1.10 wel maar geen SP3? raar hoor.. eF1.10 + Rp5.0 is namelijk geen 100% RP5.0 intergratie... en nogal buggy hier en daar. Neem dan Sp1(A) of SP2... Sp1A = eF1.10 + RP5.0 x 100% alleen zit er in de eF/Sp series een vervelende stutter-bug welke in Sp3 opgelost is.

Ik zou zelf echt alleen Sp3 of 1.08i2+RP5.0 aanraden. Iets anders echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

We hebben nu ook bos in F4 .. :) De F4 Airbase Update Group is lekker aan werk om de airbases te updaten en hier zijn wat pics van een Russische/OPFOR basis... De shelters zijn inderdaad AMERIKAANSE HAS types omdat de russische op dit moment nog niet helemaal klaar zijn. Die amerikaanse HAS'n (HAS'sh? :) ) worden dan vervangen door de juiste 3d models.. maar dit geeft een aardig beeld van de vooruitgang.. :)

Hier wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://members.sniffout.net/winder185/Images/Tree3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.sniffout.net/winder185/Images/More%20trees.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.sniffout.net/winder185/Images/More%20trees3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.sniffout.net/winder185/Images/More%20trees4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.sniffout.net/winder185/Images/More%20trees5.JPG

Okay okay - tis geen LOMAC ofzo natuurlijk maar voor een sim uit 1998 vind ik het best mooi.. :) De engine is wel gepatched maar eigenlijk nogaltijd die van 1998. Maar met de nieuwe SP3 3d-models en 512x512 textures vind ik dat F4/Sp3 er ook nog best goed kan uitzien.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.