© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:45:
Natte Schuitbol, mogen wij je feliciteren met je Groene Baret?
Kan pas 06-01-2003 beginnen met de opleiding en ALS ik die met succes afrond heb ik pas in juni/julie 2003 de groene baret.
Maar zover ben ik dus NOG lang niet....
Je mag mij iig wel succes wensen
btw.... de naam is Natte_beschuitbol
Verwijderd
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Recce werkt aan een nieuw Harrier GR7 model:

Washout en andere leden van het F4UT team werken aan nieuwe parkeer-routines voor vliegtuigen:

AI vliegtuigen parkeren nu in de eerst vrije beschikbare shelter. De grotere kisten parkeren op aangewezen flightlines. Vliegtuigen bljiven nu ook gewoon staan (totdat er een nieuwe missie begint) zodat je nu ook gewoon vliegtuigen kan uitschakelen bij airfield attacks.
Nieuwe Aircraft shelters zijn ook in de maak:

Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
omdat jij geen SP3 kan vliegen? sorry, maar dat lijkt met wat overdreven. ik zal volgende week eens wat shots maken om de moel weer helemaal aan te zwengelen (nu ff geen tijd)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik wil best een keer online vliegen.Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:40:
Is hier iemand die gewoon de standaard Falcon 4 vliegt? Misschien zouden we dan een keer online kunnen vliegen en misschien een dogfightje ofzo, ik heb nog nooit online gevlogen en via het netwerk lukt het niet maar ik wil wel eens proberen of het wel via internet kan, lijkt me namelijk wel vet.
Ik heb het nooit gedaan
Maar waarom dan standaard?
Verwijderd
Nee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar er wordt hier gewoon heel weinig mee gepost.ocf81 schreef op 10 oktober 2002 @ 22:44:
[...]
omdat jij geen SP3 kan vliegen? sorry, maar dat lijkt met wat overdreven. ik zal volgende week eens wat shots maken om de moel weer helemaal aan te zwengelen (nu ff geen tijd)
het is gewoon een sloom topic op het moment. net als het IL-2 & FB topic dat een paar weken geleden was (nog steeds vrij sloom, maar er word weer gepost)
© ocf81 1981-infinity
Je kan beter (IMHO) echte vragen of discussies stellen/voeren op actieve F4 forums zoals Frugalsworld.com waar ik altijd te vinden ben.
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd

Weet iemand nog een goede headset voor Falcon 4? Ik wil eigenlijk niet meer dan 200 tot 250 euro uitgeven, maar ik wil wel kwalitiet hebben.
250 euroVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 13:50:
Oja sorry hoor...
Weet iemand nog een goede headset voor Falcon 4? Ik wil eigenlijk niet meer dan 200 tot 250 euro uitgeven, maar ik wil wel kwalitiet hebben.

tampert, kriminalpolizei
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
er zit ook een LS-1 bij mijn Gamevoice, en het is een van de beste headsest die ik hb gezien so far.
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Nou doet die het niet prefect, ik kan alles instellen en zo, geen errors of wat dan ook, maar als ik even snel TE1 wil doen om te kijken hoe het tijdens vliegen gaat heb ik dit:
Dit is dus klote, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? (hij draaide wel lekker vloeiend overigens
Oja, dat middenste schermpje boven zie ik dus altijd me HUD staan, maar ik war maar ff gecrasht want zo schiet het niet op.
Heb je F4 wel volledig geuninstalled en alle registry keys + directory weggegooid?
Daarna overnieuw F4 installeren in een verse directory, full install. Dan 1.08 US en dan Sp3 eroverheen...
Ik heb dit probleem zelf ook 1 keertje gehad en een echt volledige reinstall van F4 (dus oude F4 directory + regkeys weggooien) was de oplossing.
Verwijderd
http://www.1stguns.de/falconcamp_2002_nassau_01.html
Lijkt wel een Stray Dog LAN
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Omdat onze closure speed erg hoog lag gingen we al snel mergen. De Foxbats probeerde een boom & zoom uit te voeren - de enige kans die ze hebben tegen een F-16C. Maar een snelle pincer forceerde ze om of een one circle flight aan te gaan of pogen af te breken. Een van de MiG-25s ging de engagement aan en de ander ging er vandoor.
De MIG-25 vuurde een heatseeker af maar die spoofde ik en mergde met de Foxbat. Aangezien de Foxbat een turn-radius heeft van een olietanker had ik na de merge nog gewoon tijd om de wegrennende MiG-25 te locken en een AIM-120 af te vuren.
Terwijl de aanvallende MiG-25 poogde zich naar mijn 6 te draaien, werd hij eenvoudig door mijn lead neergeschoten (Thanks Zep
Dus zo ging het verder op onze BARCAP .. waar we ineens 4 Su-33's tegen kwamen. Ai ai ai.. ik wist twee AA-12's te ontwijken en tussen door schoot ik nog een Fox 3 op max distance en een Maddog Fox 3 af.. waarbij ik zelfs twee SU-33's wist neer te schieten! Helaas kwamen er opeens iets van 4 AA-10C's op mij af.. en hoewel ik in een beamende spiraal naar de grond dook, werd ik door twee stuks dodelijk getroffen..
Mijn lead was door z'n AIM-120's heen en ging de ongelijke strijd aan met de twee overgebleven Su-33s.. welke meesterlijke WVR tactics gebruikten! Zep wist een van de Su-33's neer geschieten met een uncaged heatershot maar werd direct daarna neergehaald door de overgebleven Su-33!
Jammer maar al met al een meesterlijke flight.. heerlijk als het zweet je van de palmen afdruipt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou overigens mijn Sidewinders maar wel coolen -- werken ze een stuk beter
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ja, het kan alleen in ACM, maar is er een oplossing dat ik in dogfight mode wel een headaing indicator kan zien in mijn HUD want ze geven altijd bearings maar om nou telkens op dat analoge ding te gaan kijken en view wisselentazzman schreef op 18 oktober 2002 @ 15:29:
Hmm ik gebruik eigenlijk alleen maar ACM BORE en ACM 60x10.

ps: Ik ben me pics aan het opladen
Verwijderd
Heading to the battlefield

Oh oh, two SU-27's on my tail

Fjoe, missile lost...

Going vertical ("He's going vertical, so am I")

Over the top

Slice downwards and looking for a bandit

Got lock got lock!

Two bandits on my ass, pulling a lot of G's here

Turning

Report bogey, 10 o'clock, 4 miles!

That's close...

Starting in at his six

Going for a lock

Hi hooh! Splash one, that Sukhoi driver is now a smoke and hole in the ground!

Going for number 2

Splash 2!!!

Leaving from a missile

I am locking it up

Splash 3!!!

Flying towards a hill, wat will be behind???

Surprise!!!

Going for number 4, will he survive?

Chasing

"You can run kid but you can't hide..."

Tracking

He thinks he can make it...

Guess not!!!

Say goodbeye my love...

Inverted

And level

Locking up

Going full afterburner

Got lock... good tone good tone!!! Firing!!!

Missile away!!!

??? Nouja, die ander zal wel mis zijn geweest denk je ook niet

Lock

Boom

Hope you liked them
toetsenbord kan wel, maar zelfs bij de systeemeisen staat een joystick, dus wat denk je zelf?RedHat schreef op 18 oktober 2002 @ 20:50:
Valt dit spel een beetje met toetsenbord te bestelen of moet het persé met zo'n stick? zo'n stick zou wel mooier zijn ja
© ocf81 1981-infinity

momenteel is het IL-2 all the way voor mij, maar binnenkort zal ik weer eens wat shots gaan maken in F4
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ik ben helaas weer op het slechte pad
Maar ik ga me zelf binnenkort weer stimuleren tot F4
Zaterdag krijg ik het gevoel weer helemaal want dan ga ik stuntvliegen
Ik zit te wachten totdat ik Strike Fighters eens zelf kan evalueren.
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ja, ik bedoelde ook eigenlijk de F-104. Maar de F-102 is wel mooi.tazzman schreef op 07 november 2002 @ 15:26:
Nederland heeft geen F-102s gehad.. d.w.z. de KLu niet, het 32nd TFS heeft wel met de F-102 gevlogen. De Staaf zit wel in SF.
eehm vital info voor een piloot?Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 15:38:
Jezus, hoe de hell weten jullie al die typenamen, jaartallen, detailletjes en feitjes!
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ik denk dat ik ff met kopen wacht tot forgotten battles uit is, aangezien dat toch een standalone is (?)...
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Roep de properties/settings aan van je videokaart en zet Pixel Alignment op "Upper Left Corner". Ik zit ff op mijn werk en kan het ff niet nakijken... (gaat lastig op een Sun doos
Verwijderd
Verwijderd
Hoe moet ik die Ayes-cockpits in vredesnaam downloaden
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Ik zou zelf echt alleen Sp3 of 1.08i2+RP5.0 aanraden. Iets anders echt niet.
Hier wat pics:
Okay okay - tis geen LOMAC ofzo natuurlijk maar voor een sim uit 1998 vind ik het best mooi..
Dit topic is gesloten.