Falcon 4 vragen

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.953 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Okay, Uncle-Sam, maak gerust een nieuw topic aan.
En laat het ff weten als ie klaar is :)
edit:
Gaarne met een FAQje in de startpost :)

[ Voor 24% gewijzigd door M@NIC op 21-12-2002 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maken :)

Goed als ik eerst snel ga douchen, kunnen jullie ffies zonder F4 topic? :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

eliminator007 schreef op 21 December 2002 @ 18:47:
sorry man nog ff geduld. Ik had een screenshot gemaakt maar is niet erg gelukt dus ik ben ff opzoek naar een programma om screenshots mee te maken.

wie helpt mij even aan een goed progje om screenshots te maken zodat ik hem kan helpen??? ik krijg hele rare screenshots als ik ze met printscrn maak. Misschien zoiets als ze in fs2002 topic ook gebruiken?
Ik wacht wel :) (vakantie duurt nog 2 weken :P :+)

Maybe kun je Screenshooter gebruiken (gebruik ik ook voor FS2002), te downloaden op www.avsim.com (daar ff naar File Library (bovenaan) en dan een search doen :))

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
Bedankt voor de tip ik ga het meteen proberen (m@nic niet boos worden door die paar extra reply's please)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Hier na lang wachten het beloofde plaatje. Hoop dat dit is wat je bedoeld? als je even zegt waar je het om gaat probeer ik daar op te letten.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/falconlock.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door twit op 21-12-2002 19:33 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

eliminator007 schreef op 21 december 2002 @ 19:13:
Hier na lang wachten het beloofde plaatje. Hoop dat dit is wat je bedoeld? als je even zegt waar je het om gaat probeer ik daar op te letten.

[afbeelding]
Thank you very much! :)

Dat ding naast je hoogte scale op je HUD, dat was toch ook iets met schieten? Wat is daar nou mee, ik snapte dat stukkie echt niet uit de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
eliminator007 schreef op 21 december 2002 @ 19:04:
(m@nic niet boos worden door die paar extra reply's please)

Nee hoor, geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Dat is je DLZ, dat geeft aan of je target zich binnen bereik vind. De allerbovenste en alleronderste geven aan de range waarin missile kan raken. Het 2e streepje boven en 1na laatste onder geven een iets betrouwbaardere range aan. De v op zijn kant moet dus tussen die streepjes zitten. Sorry voor matige kwaliteit pci maar moest minder dan 100kb zijn. Ben ik blij als abbo's er zijn. Vinden jullie ook niet dat uncle sam lang doucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

eliminator007 schreef op 21 December 2002 @ 19:19:
Dat is je DLZ, dat geeft aan of je target zich binnen bereik vind. De allerbovenste en alleronderste geven aan de range waarin missile kan raken. Het 2e streepje boven en 1na laatste onder geven een iets betrouwbaardere range aan. De v op zijn kant moet dus tussen die streepjes zitten. Sorry voor matige kwaliteit pci maar moest minder dan 100kb zijn. Ben ik blij als abbo's er zijn. Vinden jullie ook niet dat uncle sam lang doucht :P
Okay, dank voor je uitleg! :) (had ik het toch half goed begrepen :))

Ik heb al 6x geschoten met een AIM9 en pas 1x raak :P Kennelijk waren de andere 5 niet meer gelocked zonder dat ik et doorhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.