Falcon 4 vragen

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
Ja die was het, vond wel goede film al was tie misschien niet zo heel realistisch. Heb nog ff een vraagje voor je wanneer krijg je uitleg over dat kleine radartje linksboven je linker mfd?? Ik neem aan dat dat ding aangeeft welke targets jou aan het volgen zijn of zo maar heb er nog niks over geleerd. Lijkt me handig om zo snel achter degene te kunne komen die jou volgt ..

taz zou je voor mij willen kijken of TE 15-16-17 een stuk moeilijker zijn dan in het origineel want ik krijg er in iedere missie net 1 neer en dan ga ik neer :(

[ Voor 18% gewijzigd door twit op 15-12-2002 21:15 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Weet ik veel of ze moeilijker zijn . Is erg moeilijk te beantwoorden voor een ervaren F4 vlieger natuurlijk. Ik ga je handje niet vasthouden hoor :P

Dat "radartje" is je RWR - Radar Warning Receiver, 1 van de meest belangrijke instrumenten in de cockpit.
Lees je manual er maar op na.. Hoofdstuk 7 (alles) en 17-6.

Download ook de Rp5.0 manual, hier staat ook erg veel informatie in.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Je hoeft mijn handje ook niet vast te houden maar ik wou gewoon weten of het misschien komt door sp3 of dat die te's idd zo lastig zijn. Ik word iedere keer neergehaald zonder dat ik ook maar in de gaten heb dat ik gelocked ben. Ga nu beginnen aan air to ground maar zal eerst hoofdstuk 7 wel ff doorlezen dan.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
tazzman schreef op 15 December 2002 @ 21:47:
Weet ik veel of ze moeilijker zijn . Is erg moeilijk te beantwoorden voor een ervaren F4 vlieger natuurlijk. Ik ga je handje niet vasthouden hoor :P

Dat "radartje" is je RWR - Radar Warning Receiver, 1 van de meest belangrijke instrumenten in de cockpit.
Lees je manual er maar op na.. Hoofdstuk 7 (alles) en 17-6.

Download ook de Rp5.0 manual, hier staat ook erg veel informatie in.
pfoe, ik heb m gevonden :*)
ftp://3dgamers.in-span.ne...atch_v50_users_manual.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Bedankt voor de link was zelf ook aan het zoeken maar had nog niet gevonden. Ben jij trouwens ook pas net begonnen met falcon ??? zo ja kunnen we een keer online vliegen om zo elkaars skills wat te verbeteren. Is er eigenlijk een goede herhalingsmissie waarin de basis dingen uit de manual aanbod komen. Dus wat bommen gooien, air to air targets uitschakelen opstijgen en landen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
YES!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ gisteren mijn stickworks chips ontvagen :9~ maar ik heb gvd schoolonderzoeken dus installeeren zit er nog ff niet in...ik kan niet wachten tot donderda dat ik weer tijd heb :9 :9 :9

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

das mooi.. maak maar gewoon wat fototjes want ik moet ze OOK nog inbouwen.. heb er nog geen zin in (lef voor) gehad ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die het leuk vinden, op www.luchtmacht.nl staat bij het nieuws (rechts op pagina) een klein verslagje van een F-16 vlieger die voor het eerst op uitzending is en dan over zijn eerste missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Leuk verhaal lijkt me echt gaaf om de spanning e.d die een echt vliegtuig met zich meebrengt ooit te kunnen proberen.

Is er hier misschien iemand die een TE in elkaar kan zetten waarin de basics geoefend worden. Dus opstijgen,landen, air to air en air to ground attacks. ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

kijk eens in je TE lijst, daar staat onder het kopje "Training" alles wat je zoekt :)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
hallo ik ben nie achtelijk. Die heb ik nu dus afgerond op een paar na en ik wil dus testen hoe goed ik het allemaal beheers in 1 missie die alle basics bevat en of iemand die voor mij zou kunne maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Waarom maak je hem niet zelf? De TE editor is vrij makkelijk te bedienen in F4 en je kan echt de meest leuke missies inelkaar draaien. Veel van onze online flights zijn TE's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
oh ok ik zal er eens mee aan de slag gaan dan. Dus ik plaats gewoon een paar ground targets stilstaan en bewegend, een groepje migs of zo en laat me zelf op een airport beginnen en eindigen. Zoiets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ijk eens op http://ocf81.tripod.com/ocf81/ daar heb ik nog een oude staan voor bombing moet je de A-10 nemen, voor A-A de F-16 of de Su-27 (niet vergeten het goede squad te kiezen als je hem inlaad)

je moet hem opslaan als heat1.tac. tripod danwel IE heeft er een beetje moeite mee om dat kennelijk in te zien, dus je krijgt hem als heat1.htm als je op de link klikt

[ Voor 46% gewijzigd door ocf81 op 16-12-2002 18:23 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx ocf81 ga em direct uitproberen als ik thuis kom vanavond
Ben trouwens net voor het eerst fatsoenlijk geland.

Nou ja fatsoenlijk
Kan me niet voorstellen dat mijn bandjes nog heel zijn en die fueltank er nog fatsoenlijk eronder hangt.
Heb namelijk ook een soort baksteen technology ontwikkeld.
Flaren is namelijk nog niet iets wat ik onder de knie heb (-:
Maar ja oefening baart kunst ga de missie nie voor de 34 keer proberen

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

btw, je moet hem als je hem voor het eerst inlaad ff saven en dan opnieuw inladen hij is nl in sp2 gebouwd, maar moet als je deze aanwijzing volgt gewoon werken in SP3 (was ik ff vergeten)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
OK ik gaer nu mee aan de gang. En semmy landen is echt zo moeilijk niet lees anders ff dat artikel wat ik een pagina terug gegeven heb. Als je dat snapt kun je het eigenlijk al en waarom heb je nooit tijd voor een online vlucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:14
weet nog iemand waar ik falcon 4 kan kopen ben namelijk al tijdjuh aan ut zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Z

Lees dit topic eens door en dan vindt je het anwoord, of dus juist niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
DeadKnight schreef op 17 December 2002 @ 15:01:
weet nog iemand waar ik falcon 4 kan kopen ben namelijk al tijdjuh aan ut zoek
Ik heb er heel lang naar gezocht, en nog steeds eigenlijk wel, maar heb uiteindelijk de hoop opgegeven. Ik raad je aan om de iso ergens te downloaden (ja het mag niet maar het kan gewoon niet anders met dit spel) en de manual ergens af te laten drukken zoals ik heb gedaan. Je kan het op ebay proberen maar dan vind je Of duitse versies of engelse versies die niet naar nederland shippen.

P.S. Hoe zit het nu met de mogelijke inkoop van masterpilots mij lijken die dingen toch wel verrekte handig hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Laatst online: 28-07-2024
Dit mailtje kreeg ik van simcentral.

Shipping to the Netherlands will cost; (2 units)

DHL $ 69.95 2 to 3 business days
Express Mail $ 70.95 5 to 15 business days
Parcel Post
w/Ins. $ 55.95 2 to 6 weeks
UPS Express $ 69.95 2 to 3 business days (quote depends on your postal code)
***Shipping times always depend on your customs officials.
****Please remember that you might have to pay import taxes depending on
your country's laws.

All international shipping charges are based on the final weight, size and destination of the order. Please make sure to check out all products on our WEB page before ordering. All international orders/shipping are quoted in U.S. Dollars only.

You can order through our WEB page at http://www.flightsimcentral.com. Or, fax us @ 775-847-4705 (24 hours), or call us Monday thru Fri. 8 to 4 Pacific time @ 800-477-7467 (US only), or 775-847-9400 (for International orders). We accept VISA, Mastercard and Amex. When ordering, please include your full address, phone number (very important), credit card with expiration date. We can accept international money orders (accept Canada) for the full amount in U.S. dollars only. We cannot do international COD's. We cannot accept personal checks drawn outside of the U.S.
**Please remember that you might have to pay import taxes depending on your
country's laws.

If you have any questions, please let us know.

Thanks again for your time, and have a good day.

Wil dit nu zeggen dat ik $60 kwijt ben voor verzendkosten? Plus eventueel btw in NL.
Wel veel zeg.
Als je met een aantal mensen kan bestellen dan scheelt het wel in verzendkosten

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
-whodini- schreef op 17 December 2002 @ 22:29:
Dit mailtje kreeg ik van simcentral.

Shipping to the Netherlands will cost; (2 units)

DHL $ 69.95 2 to 3 business days
Express Mail $ 70.95 5 to 15 business days
Parcel Post
w/Ins. $ 55.95 2 to 6 weeks
UPS Express $ 69.95 2 to 3 business days (quote depends on your postal code)
***Shipping times always depend on your customs officials.
****Please remember that you might have to pay import taxes depending on
your country's laws.

All international shipping charges are based on the final weight, size and destination of the order. Please make sure to check out all products on our WEB page before ordering. All international orders/shipping are quoted in U.S. Dollars only.

You can order through our WEB page at http://www.flightsimcentral.com. Or, fax us @ 775-847-4705 (24 hours), or call us Monday thru Fri. 8 to 4 Pacific time @ 800-477-7467 (US only), or 775-847-9400 (for International orders). We accept VISA, Mastercard and Amex. When ordering, please include your full address, phone number (very important), credit card with expiration date. We can accept international money orders (accept Canada) for the full amount in U.S. dollars only. We cannot do international COD's. We cannot accept personal checks drawn outside of the U.S.
**Please remember that you might have to pay import taxes depending on your
country's laws.

If you have any questions, please let us know.

Thanks again for your time, and have a good day.

Wil dit nu zeggen dat ik $60 kwijt ben voor verzendkosten? Plus eventueel btw in NL.
Wel veel zeg.
Als je met een aantal mensen kan bestellen dan scheelt het wel in verzendkosten
ja, zoveel ben je helaas kwijt...ik betaalde €26,41 aan invoerrechten en BTW over mijn chips die $59,95 kostte..Ik raad je wel DHL aan...supersnelle service. geeen ervaring met UPS

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Ik heb wel mijn cougar met UPS besteld en heb geen extra kosten gehad.....het was wel vanuit Duitsland. Maandag besteld woensdag binnen.

Simped vario ook vanuit Duitsland via Post(TGP :( ) daar heb ik wel btw betaald

[ Voor 39% gewijzigd door -whodini- op 17-12-2002 23:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
whodini je begint net en gaat nu voor een cougar?? kun je waar jij je cougar haalt ook masterpilots halen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Nee helaas kan je ze daar niet halen.
Anders had ik het gedaan...toch :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Je kan de Masterpilots alleen maar op dezelfde plek krijgen als de SWF Stickworks Chipsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eliminator007 schreef op 18 December 2002 @ 00:09:
whodini je begint net en gaat nu voor een cougar?? kun je waar jij je cougar haalt ook masterpilots halen???
Ik wil niet lullig overkomen hoor, maar jij begint ook net en je hebt al een dure Saitek binnen |:( 8)7 :Z

Ik vlieg nu iets meer dan een jaar denk ik en ik doe het ook nog steeds met me Logitech Wingman Pro 3D, en ik moet zeggen, hij bevalt perfect. Tuurlijk zou ik graag een HOTAS Cougar hebben, maar ik wil wel meer en heb er simpelweg geen geld voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Het is toch niet zo belangrijk waarmee je begint :)
Ik vond de cougar zeer makkelijk te programmeren.
Eingelijk wordt alles voorgeprogrammeerd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Koop anders een gebruikte FLCS + TQS set van eBay? FLCS + TQS + SWF Chips = bijna een Cougar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ja uncle sam je hebt misschien wel gelijk ik had niet moeten zeggen omdat ik zelf ook een saitek heb. Ik heb het geluk dat ik vrij veel verdien voor mijn leeftijd en weinig kosten heb en dus aardig wat geld in pc kan pompen. Ik zie mezelf gerust binnen 2 maanden een cougar hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Je zou ook gewoon wat kunnen sparen voor 'later'. Enig idee wat het kost om een gezin te onderhouden .. of een auto? :)

Vroeger kon ik ook dat soort dingen doen - mijn hele salaris aan mijzelf 'op maken'.. damn, dat waren nog eens tijden *zucht*. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
ik had op www.f4community.com/ gelezen dat er ergens in Thailand of een van die landen, men bezig was met een soort van Masterpilots achtig paneel.
Is er al iets van bekend?
Ga binnenkort naar Thailand, misschien kan ik daar wat vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Thailand? Oh dat is dan Aimsworth - dat bedrijft maakt kant en klare cockpits en zijn nu bezig met 'echte' MFDs.

Een van onze Squadron leden maakt geloof ik deel uit van Aimsworth. Zoek maar es ff op "Aimsworth".

Thailand? Leuke F-16s en F-5jes platen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
tazzman schreef op 18 December 2002 @ 16:36:
Thailand? Oh dat is dan Aimsworth - dat bedrijft maakt kant en klare cockpits en zijn nu bezig met 'echte' MFDs.

Een van onze Squadron leden maakt geloof ik deel uit van Aimsworth. Zoek maar es ff op "Aimsworth".

Thailand? Leuke F-16s en F-5jes platen? :D
Zou jij ff kunnen kijken of het klopt dat de missie waarin je met rockets een paar tanks uit moet schakelen echt ondoenlijk is in sp3. Er staat een mobile sam of zo die je al heeft beschoten voordat je goed en wel aan komt vliegen. Je hebt geen harm of niks bij dus lijkt mij onmogelijke opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
F-16s en F-5jes platen :?
Wat is dat nou?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Het is dus wel Thailand :)
Hoop dat ik daar wat leuks kan vinden.
Alleen een cockpit kopen zou ik niet doen, wel MDF enICP....dat zou ikwel kopen omdat je het tijdens het spel gebruikt.
Oeps edit vergeten

[ Voor 6% gewijzigd door -whodini- op 18-12-2002 17:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eliminator007 schreef op 18 december 2002 @ 17:13:
[...]

Zou jij ff kunnen kijken of het klopt dat de missie waarin je met rockets een paar tanks uit moet schakelen echt ondoenlijk is in sp3. Er staat een mobile sam of zo die je al heeft beschoten voordat je goed en wel aan komt vliegen. Je hebt geen harm of niks bij dus lijkt mij onmogelijke opgave.
Het lukte mij ook niet toen ik de TE's vloog, tenminste, het lukte me wel maar werd later neergehaald. Maar ga gewoon verder met de volgende TE als je snapt hoe je ze moet vuren :) Je draagt ze in het echt toch bijna nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Je hoeft een TE niet 100% te halen als je maar de techniek er achter snapt. Echt Falcon 4.0 leren vliegen .. dat doe je eigenlijk pas als je met de campaigns gaat beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
crap! kheb nu falcon alleen nu begint hij over cannot load unit kzie ut begin filmpie en dan krijg ik dat tezien weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

kheb sp3 geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
dan maar ff wat speciefieker informatie :P

dit geeft hij aan:

failed to load weapon list
error: 173 h:\f4sp2mainbrand\falcon\falclib\endtity.cpp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hwb je de goede install volgorde aangehouden?

• clean install
• 1.08us
• SP3
• extra artwork (pits, theaters enz.)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Goed dat jullie het zeggen had zelf ook al het idee dat het meer om de theorie dan om de uitvoering ging. Dan kan ik nu mooi door naar air refueling wat me best leuk lijkt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ah, net als je denkt dat je kunt vliegen, kom je er in missie 27 achter dat je het nog moet leren :)

[ Voor 3% gewijzigd door ocf81 op 21-12-2002 18:02 ]

© ocf81 1981-infinity

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

air to air refueling op realistic. Ik wens u heel veel plezier.

• twit
dank je taz. En ja ik ga het toch echt op realistic proberen, tenzij het echt na heel veel pogingen (paar dagen dus ) nog niet wil lukkken.

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
hello..

ik krijg van mn mammie een joystick voor kerstmis :D:D:D alleen ik moet natuurlijk wel een ding kiezen... welke is het beste? ook voor ms flightsim enzo

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Het beste? Een Thrustmaster Cougar.

Verwijderd

Inderdaad de cougar lijkt mij ook de beste maar dat kan tazz en ocf je beter uitleggen maar ik weet zelf het prijskaartje van het grote vriendje.
En ik weet niet of je mams dat bedoelt met kerstkadotje (-:
goedkoopst wat ik em namelijk gevonden heb is rond de 325 tot 350 euro
Kijk maar bij de pricewatch op tweakers.net daar staat hij netjes tussen

WOhaaaa me eerste realistiche tank actie geslaagd.
Tenminste dat denk ik. Je moest em toch neerhalen ofniet???
Toch toch???
Nah ging vet bagger had lekkere approach maar iets te laat begonnen met afremmen. Dus splutter kabloem. afgelopen zwaai zwaai ikkes en tanker

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 12:41 ]

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb zo vaak uit frustratie die tanker neergeschoten - dat wil je echt niet weten :)

• _Stryker_
_Stryker_ schreef op 25 November 2002 @ 20:52 <link

Het is mij iig gelukt onlangs /\ /\ :) Ik vloog daarvoor met een thrustmaster x-fighter knuppel, maar deze heeft geen gashendel. Ik dacht, laat ik mijn logitech wingman, 2 knoppen en gas :), eens proberen. En het lukte. Een gashendel is iig vereiste, let verder op je closing rate, de snelheid waarmee je de tanker nadert, of het verschil tussen zijn en jouw snelheid (lock de tanker en het staat rechtsboven het FCR MFD). Ga niet te snel!

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
moet je met of zonder rudder twist doen?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• DeadKnight
moet ik eerst sp3 installeren of falcon 4 eerst?
en als ik falcon 4 heb geinstalleerd moet ik dat eerst 1.08 installeren en dan pas sp3?

Verwijderd

Nou, als SP3 een uitbreiding is op Falcon 4 :) Domme vraag ;)

De volgorde is:
• Falcon 4
• 1.08
• SP3/RP5
• Arts (cockpits, terrain)

• DeadKnight
kheb et nu al vele male geprobeerd maar ut lukt alleen nie:P
1.08 wil nie installeren hij kan 1 file niet vinden?
kan wel falcon 4 draaien gewoon zonder patch en zonder sp3..
alleen kan geen missie's doen? hij begint van uncoding blabla

• twit
Ja dat is een redelijk bekend probleem deadknight maar ik heb gewoon genegeerd. En daarna sp3 erop gezet zonder prolbemen.

• DeadKnight
ok, dan maar weer dat proberen+)

• DeadKnight
dankzij eliminator007 zijn tip werk nu eindelijk me falcon :P dus voor alle mensen die hun falcon 4.0 niemand kunnen installen check tip van eliminator007

gelijk ff screenie gemaakt van first time in air 8) :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/alexhunter15/strall.gif

• twit
DeadKnight schreef op 19 december 2002 @ 19:02:
dankzij eliminator007 zijn tip werk nu eindelijk me falcon :P dus voor alle mensen die hun falcon 4.0 niemand kunnen installen check tip van eliminator007

gelijk ff screenie gemaakt van first time in air 8) :)

[afbeelding]
Geen dank we hebben het allemaal moeten leren. Veel succes met leren trouwens want geloof mij het gaat nog best lang duren voordat je die mooie raketjes onder je vleugels daadwerkelijk zal gebruiken.

• Evilernie933
w000t mensen, ik heb het zwaar op het momen :( ik heb zojuist mijn FLCS opengeschroefd en ik aanschouw het binneste van een thrustmaster kwaliteitsporduct :9 Zit verdeurie een heel moederboerd in :D ik ga over enkele ogenblikken mijn SWF chips erin doen :)

mmm, ik vraag me nu af of ik WD-40 kan gebruiken voor het beetje soepel maken van de veren etc in de FCLS. hij piept namelijk nogal in bepaalde standen.. Weet iemand of WD-40 een goede oplossing voor het piepen. Het binneste van de FCLS is vooral van plastic dus ik weet niet hoe dat uitpakt...

[ Voor 37% gewijzigd door Evilernie933 op 19-12-2002 21:53 ]

tampert, kriminalpolizei

• twit
Mij is altijd geleerd door de electronica kenners dat je nooit wd40 in combinatie met printplaten en zo mag gebruiken. Ook al vind ik het zelf een waar wonder goedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
YESSSSS! het werkt!!!! in één keer nog wel...alle knoppen werken en de POV is zelfs 8-way :9 Dit is echt cool!, morgen ff met fox2 aankloten... _/-\o_

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat voor chip ...ik neem aan dat je die dè joystick doet van thrustmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 00:34:
wat is dat voor chip ...ik neem aan dat je die dè joystick doet van thrustmaster
dat is een chip die de oude FCLS/TQS weer helemaal digitaal maakt, spiken verhelpt, en hem programmable maakt in winXp :) wat wil je nog meer :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Kan iemand mij ff vertellen hoe ik een maverick afvuur want het lukt niet echt ik doe nu dit:

Designate 1x om TD box op ground te krijgen, designate nog een keer om target te gaan pulsen. Op dat moment uncage ik de missile. Maar krijg geen videobeeld???? Iemand die zo kan zeggen van heej je vergeet dat en dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Als we het over Sp3 hebben:

Vergeet niet de AGM-65 power te geven. En je moet naar de WPN MFD pagina switchen voor de "Weapon View". (Voor GBU's is dit de TGP, Targeting Pod, aangezien een GBU geen eigen optische sensoren heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Och dom van me, had idd power on niet gedaan. Bedankt voor de tip ga ik het nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit vind ik het mooie aan falcon 4 die heerlijke lange reeks van handelingen om je missile af te vuren (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ja dat is inderdaad leuk, het maakt duidelijk hoe realistisch deze sim is en als je het straks allemaal kan kun je ook echt iets zeg maar. Stel je neef komt langs en denk van heej leuk spel laat mij eens dan weet je gewoon dat ie nog geen raket krijgt afgevuurd ....

edit: btw ik mag dan misschien wel heel veel gevraagd hebben in dit topic maar er zijn nu wel mooi een aantal nieuwe spelers bij en het falcon topic begint weer redelijk populair te worden!

[ Voor 27% gewijzigd door twit op 20-12-2002 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een 2e topic misschien kan 1 van de meer ervaren spelers em maken anders wil ik hem wel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Nog geen tijd voor 2e topic, we zitten nog niet aan 1000 posts. Ik heb eerder in dit topic al aangegeven om het volgende topic een mooie openingspost te geven met linkies+screens e.d taz en uncle sam hebben die toen gepost dus dat komt wel goed.

p.s waarom zie ik je niet op msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister effe bij de mediamarkt geweest (in A,dam)

Ze hadden een Cougar staan.
Moet zeggen...... erg :9~
Effe stik losgehaald, kon je gewoon meenemen :? (dus als je stick stuk is >:) )...
Voelt wel goed aan dat metaal i.p.v. dat plastic van de F-22/F-16 stick

Maar was wel prijzig ...€359,-!!!! (of 349,- ) maar de kwaliteit straalt eraf.

Het is dat ik niet meer zoveel aan het flight simmen ben maar anders had ik hem zeker gekocht.

Dus als iemand hem nog in het "echt" wil zien voor dat hij hem koopt..... Mediamarkt bij de arena heeft hem staan.... uit de doos.
Kan je hem effe voelen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses dat ik zo even kom binnen denderen maar nu hier over sticks gepraat word heb ik even een vraagje: Weet iemand welke sticks (meer dan 4 knoppen) compatible zijn met de SFS Throttle? Uiteraard is een SUNCOM F15E 'Talon' perfect maar Suncom is allang dood helaas ;( ..ik heb geen idee waar ik die (nieuw) kan krijgen. Ik hoorde dat de F-22 stick het ook doet maar die is al vrij oud.....dus wat zijn mijn opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 12:56:
Excuses dat ik zo even kom binnen denderen maar nu hier over sticks gepraat word heb ik even een vraagje: Weet iemand welke sticks (meer dan 4 knoppen) compatible zijn met de SFS Throttle? Uiteraard is een SUNCOM F15E 'Talon' perfect maar Suncom is allang dood helaas ;( ..ik heb geen idee waar ik die (nieuw) kan krijgen. Ik hoorde dat de F-22 stick het ook doet maar die is al vrij oud.....dus wat zijn mijn opties?
Een f22 stick is vaak nog wel te vinden op ebay. Even goed zoeken moet dus uitkomst bieden. Ik zo zo niet durven zeggen welke sticks er nog meer goed mee samen kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
leaving airstrip :*) 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/alexhunter15/staatl.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Gaat lekker met leren zie ik wel, als je zo doorgaat zijn we deze vakantie nog aan het dogfighten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
Heb net weer een goeie missie gevlogen, voorgeplande SEAD strike op een SA-2 site nabij zagreb, die stond in de weg. Ik: 2xAGM-88 + 4xCBU-87 CEM, Wingman: 4xCBU-87 CEM. Eerst met een HARM de tracking radar van de site uitgeschakeld, daarna CBU's erover >:) en het overleven :*) Wel wat AAA op mn dak gehad maar uiteindelijk 3xSA-2 uitgeschakeld.

nog wat random pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/random1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/random2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/f4pics/random3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hier zijn weer wat Sp3 screenies van mij :)

Allereerst wat shots van een Aardvark OCA Strike met Sparkvark Jammer support:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/201202/Aardvark_OCA_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/201202/Aardvark_OCA_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/201202/Aardvark_OCA_3.jpg

En later heb ik ook nog es met een Raven als vliegende schietschijf gespeeld :)

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/201202/Raven.jpg

En hier wat shots van online flights met het 87th VFW:

Hier ben ik onderweg naar een SEAD trainingsmissie:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/201202/Dawn_SEAD.jpg

Mouse en Dutchy welke ik genomen heb tijdens een Operation Copper Head (OCH) campaign BARCAP missie:

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/201202/Mouse.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/201202/Dutchy.jpg

De F-16s zijn allemaal voorzien van Icehands 512x512 skins en de F-111's zijn Mike's nieuwe F-111 3D Model!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
kan jezelf ook een andere skin doen en zien die andere ut dan ook online dan?
en welke progjuh gebruik je daarvoor dan?

en me is nu bij missie 16 aim amraam
komen die migs op je af en mot je target lock is wel kickass! B)
zal strax wel ff paar screen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
DeadKnight schreef op 20 December 2002 @ 20:53:
kan jezelf ook een andere skin doen en zien die andere ut dan ook online dan?
en welke progjuh gebruik je daarvoor dan?

en me is nu bij missie 16 aim amraam
komen die migs op je af en mot je target lock is wel kickass! B)
zal strax wel ff paar screen maken
Heb je weer snel gedaan, 3 uur geleden gaf ik je nog wat tips over instrument landing :P Vette pics trouwens.

Taz; wat betekent nou SEAD, BARCAP enz? Ik wil namelijk ook wel eens een leuke missie doen waarin ik mijn bomb skills goed kan testen (a-a doe ik wel in dogfight) of moet ik dan gewoon aan de campaign beginnen.
Oh ja en kun je wat tips geven over air to air refueling. Ik heb een redelijke approach, vlieg nagenoeg onder die tanker maar hij blijft niet recht vliegen .... En ik zie die director lights niet. (staat op simplified nu want dat moest van manual)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Heeft iemand Panther's Pit al geprobeerd?
Ik dacht de sp3 pit mooi was.......maar dit is het helemaal. :P :P
je kan hem hier downloaden.
Alleen jammer dat je geen wide view meer heb. maar je krijgt wel een andere handige view ervoor terug met grotere MDF.
Het is maar wat je fijn vindt.
Ik denk dat ik het wel blijf gebruiken.
Panther heeft mooi werk vericht _/-\o_ _/-\o_
Moet wel de JagsSP3 cougar files aanpassen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ik hem al gedownload maar ik wacht met installeren tot ik de hele manual uit heb zodat alle knopjes e.d nog kloppen of maakt dat eigenlijk niets uit ?

ik kan inmiddels tanken op simplified, ik denk dat ik realistic nog even achterwege laat. Wel laat de tanker af en toe los en dan weer contact dus ik moet nog wat stabieler eronder hangen.

[ Voor 40% gewijzigd door twit op 21-12-2002 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Goed ik ben bezig met de manual voor Falcon4, maar ik heb nu al +/- 7x het Radar en Lock gedeelte gelezen. Maar ik snap het nog niet helemaal. Okeey, je hebt verschillende modus en submodus, de submodus verander je met F8, en wat verander je dan met F1?

Veranderd SP3 ook je knoppen instelling? Want volgens mij is de originele F1 functie niet meer F1 na SP3 :7

Dan stukkie over de AIM9, je moet eerst in dogfight zitten, en je moet ook nog op ENTER drukken om door je missiles te "scrollen" Maar ik zie niet dat tekentje (ronde cirkel met uitsteeksel) zoals op de pic in de manual, en evenmin het "SRM" tekst op mijn HUD.

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eliminator007 schreef op 20 December 2002 @ 23:07:
[...]

Heb je weer snel gedaan, 3 uur geleden gaf ik je nog wat tips over instrument landing :P Vette pics trouwens.

Taz; wat betekent nou SEAD, BARCAP enz? Ik wil namelijk ook wel eens een leuke missie doen waarin ik mijn bomb skills goed kan testen (a-a doe ik wel in dogfight) of moet ik dan gewoon aan de campaign beginnen.
Oh ja en kun je wat tips geven over air to air refueling. Ik heb een redelijke approach, vlieg nagenoeg onder die tanker maar hij blijft niet recht vliegen .... En ik zie die director lights niet. (staat op simplified nu want dat moest van manual)
SEAD = Suppress(ion) of Enemy Air Defences
BARCAP = Barrier Combat Air Patrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 21 December 2002 @ 16:40:
Goed ik ben bezig met de manual voor Falcon4, maar ik heb nu al +/- 7x het Radar en Lock gedeelte gelezen. Maar ik snap het nog niet helemaal. Okeey, je hebt verschillende modus en submodus, de submodus verander je met F8, en wat verander je dan met F1?

Veranderd SP3 ook je knoppen instelling? Want volgens mij is de originele F1 functie niet meer F1 na SP3 :7

Dan stukkie over de AIM9, je moet eerst in dogfight zitten, en je moet ook nog op ENTER drukken om door je missiles te "scrollen" Maar ik zie niet dat tekentje (ronde cirkel met uitsteeksel) zoals op de pic in de manual, en evenmin het "SRM" tekst op mijn HUD.
Vlieg zelf geen SP3 maar dat 'cirkeltje met uitstekeltje' die 'cirkel' dus met de locator line in de HUD (neem aan dat je die bedoelt) hoeft er natuurlijk niet te staan, als je target gewoon in je HUD FOV is dan krijg je die uiteraard niet :)

Over de AIM-9, je hoeft niet per se in dogfight te zitten, in dgft mode krijg je volgens mij ook geen SRM onderin, als je geen SP3 vliegt (zoals ik dus) krijg je dat iig niet, je krijgt dat wel als je dmv enter/backspace scrollt (vergeet altijd welke A-A is en welke A-G :|() dan zou die er moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, over nieuw deel, die wil ik wel aanmaken, ik dacht aan:

[Falcon 4] Vragen en debriefs

Want vragen en screenshots is idem tot fs2002 :)
En dan gewoon weer deel 1 zeg maar van een hopelijk grote reeks, vinden jullie het goed als ik die aanmaak of zegt iemand, Neeee, ik wil dat zo graag doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Doe maar sam we zijn je allang dankbaar voor je uitleg en dan helemaal _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56
Ik heb falcon 4.0 ook weer eens uit de kast getrokken, maar ik heb dus last van CTD's. Vooral bij momenten zoals landen, geraakt worden door raket, etc... :(
Ik heb eerst falcon 4.0 full geinstalleerd, dan de 1.08 patch en dan SP3.
Iemand enig idee wat het kan zijn?

Ik heb het topic niet doorgelezen, 40 blz. is me toch echt te veel... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 17:10:
[...]

Vlieg zelf geen SP3 maar dat 'cirkeltje met uitstekeltje' die 'cirkel' dus met de locator line in de HUD (neem aan dat je die bedoelt) hoeft er natuurlijk niet te staan, als je target gewoon in je HUD FOV is dan krijg je die uiteraard niet :)

Over de AIM-9, je hoeft niet per se in dogfight te zitten, in dgft mode krijg je volgens mij ook geen SRM onderin, als je geen SP3 vliegt (zoals ik dus) krijg je dat iig niet, je krijgt dat wel als je dmv enter/backspace scrollt (vergeet altijd welke A-A is en welke A-G :|() dan zou die er moeten komen.
FOV? :? :7 Field of vision? :7

Maar als ik het goed begrijp vanuit de manual selecteer je met F8 toch je Sub modus? Dan zou je daaruit de vertical/horizontal scan, etc selecteren, en met F1 verander je ACM/TWS/RWS etc. Maar bij mij is dat juist niet :? Bij mij gaat juist met F1 de verschillende Sub Modussen wisselen....How? Hoe wissel ik dan door van Master Mode?

Klopt het dan dat [-knop je linker MFD tussen 2 pagina's switched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FOV staat voor Field Of View, bijna goed :)

En met [ switch je tussen de modes van je linker MFD ja, dus radar, HSD, stores jettison page etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

FOV = Field Of Vision. Bij je radar is het dus hoe breed hij zijn scans uitvoert
"[" is linker MFD page change en "]" de rechter. als je in hud only vliegt kan he met "shift [" en "shift ]" nog 2 andere MFD's erbij krijgen

F1 is A-A mode change en F2 is A-G mode change. F8 is in alle gevallen submodus veranderen.

BTW, de F4 wereld kan nog wel wat VVV'ers gebruiken om tankers e.d. te vliegen

[ Voor 20% gewijzigd door ocf81 op 21-12-2002 18:02 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FOV is field of view hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

natuurlijk :+

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Aha, waar zie ik dan of ik in ACM/TWS/RWS zit? Want ACM zie ik nooit verschijnen, RWS en TWS wel.

Volgens mij moet ik je hiervoor nog meer dingen doen, maar wat? :7 (ik ben wat vergeten denk ik....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Echt leuk om te zien dat dit topic weer helemaal leeft tegenwoord. En sam bedankt voor je antwoord. Klopt het dat je tijdje weg bent geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, me manual is tijdelijk weg, wordt gesigneerd door P. Tankink. Dus vlieg nu tijdelijk FS2002 (waar F4 zo een hekel aan hadden weet je nog ;)) om toch me vliegkunsten beetje te behouden :P

En ND, ACM/TWS/RWR staat linksboven in je MFD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
ND schreef op 21 December 2002 @ 18:16:
Aha, waar zie ik dan of ik in ACM/TWS/RWS zit? Want ACM zie ik nooit verschijnen, RWS en TWS wel.

Volgens mij moet ik je hiervoor nog meer dingen doen, maar wat? :7 (ik ben wat vergeten denk ik....)
Dat probleem had ik ook, komt door sp3 dan is acm een radar mode die alleen nog maar te krijgen is door in dogfight te gaan (tenmisnte ik heb hem nog niet anders kunnen vinden maar ja acm gebruik je toch alleen in dogfight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Okay Thanks! :)

Btw heeft iemand voor mij een plaatje waar hij een LOCK op een target heeft, en echt klaar is om te gaan schieten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
ND schreef op 21 december 2002 @ 18:32:
Okay Thanks! :)

Btw heeft iemand voor mij een plaatje waar hij een LOCK op een target heeft, en echt klaar is om te gaan schieten? :)
Ik zal er ff 1 voor je maken. Aim-9 of amraam???

edit:ik ga de lucht in en zie wel wat het word, goed?

[ Voor 11% gewijzigd door twit op 21-12-2002 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

eliminator007 schreef op 21 december 2002 @ 18:33:
[...]

Ik zal er ff 1 voor je maken. Aim-9 of amraam???

edit:ik ga de lucht in en zie wel wat het word, goed?
Ook goed :) Liefst doe maar AIM9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
sorry man nog ff geduld. Ik had een screenshot gemaakt maar is niet erg gelukt dus ik ben ff opzoek naar een programma om screenshots mee te maken.

wie helpt mij even aan een goed progje om screenshots te maken zodat ik hem kan helpen??? ik krijg hele rare screenshots als ik ze met printscrn maak. Misschien zoiets als ze in fs2002 topic ook gebruiken?

[ Voor 42% gewijzigd door twit op 21-12-2002 18:59 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.