gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
je moet hem opslaan als heat1.tac. tripod danwel IE heeft er een beetje moeite mee om dat kennelijk in te zien, dus je krijgt hem als heat1.htm als je op de link klikt
[ Voor 46% gewijzigd door ocf81 op 16-12-2002 18:23 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Ben trouwens net voor het eerst fatsoenlijk geland.
Nou ja fatsoenlijk
Kan me niet voorstellen dat mijn bandjes nog heel zijn en die fueltank er nog fatsoenlijk eronder hangt.
Heb namelijk ook een soort baksteen technology ontwikkeld.
Flaren is namelijk nog niet iets wat ik onder de knie heb (-:
Maar ja oefening baart kunst ga de missie nie voor de 34 keer proberen
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 23:05 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik heb er heel lang naar gezocht, en nog steeds eigenlijk wel, maar heb uiteindelijk de hoop opgegeven. Ik raad je aan om de iso ergens te downloaden (ja het mag niet maar het kan gewoon niet anders met dit spel) en de manual ergens af te laten drukken zoals ik heb gedaan. Je kan het op ebay proberen maar dan vind je Of duitse versies of engelse versies die niet naar nederland shippen.DeadKnight schreef op 17 December 2002 @ 15:01:
weet nog iemand waar ik falcon 4 kan kopen ben namelijk al tijdjuh aan ut zoek
P.S. Hoe zit het nu met de mogelijke inkoop van masterpilots mij lijken die dingen toch wel verrekte handig hoor ...
Shipping to the Netherlands will cost; (2 units)
DHL $ 69.95 2 to 3 business days
Express Mail $ 70.95 5 to 15 business days
Parcel Post
w/Ins. $ 55.95 2 to 6 weeks
UPS Express $ 69.95 2 to 3 business days (quote depends on your postal code)
***Shipping times always depend on your customs officials.
****Please remember that you might have to pay import taxes depending on
your country's laws.
All international shipping charges are based on the final weight, size and destination of the order. Please make sure to check out all products on our WEB page before ordering. All international orders/shipping are quoted in U.S. Dollars only.
You can order through our WEB page at http://www.flightsimcentral.com. Or, fax us @ 775-847-4705 (24 hours), or call us Monday thru Fri. 8 to 4 Pacific time @ 800-477-7467 (US only), or 775-847-9400 (for International orders). We accept VISA, Mastercard and Amex. When ordering, please include your full address, phone number (very important), credit card with expiration date. We can accept international money orders (accept Canada) for the full amount in U.S. dollars only. We cannot do international COD's. We cannot accept personal checks drawn outside of the U.S.
**Please remember that you might have to pay import taxes depending on your
country's laws.
If you have any questions, please let us know.
Thanks again for your time, and have a good day.
Wil dit nu zeggen dat ik $60 kwijt ben voor verzendkosten? Plus eventueel btw in NL.
Wel veel zeg.
Als je met een aantal mensen kan bestellen dan scheelt het wel in verzendkosten
ja, zoveel ben je helaas kwijt...ik betaalde €26,41 aan invoerrechten en BTW over mijn chips die $59,95 kostte..Ik raad je wel DHL aan...supersnelle service. geeen ervaring met UPS-whodini- schreef op 17 December 2002 @ 22:29:
Dit mailtje kreeg ik van simcentral.
Shipping to the Netherlands will cost; (2 units)
DHL $ 69.95 2 to 3 business days
Express Mail $ 70.95 5 to 15 business days
Parcel Post
w/Ins. $ 55.95 2 to 6 weeks
UPS Express $ 69.95 2 to 3 business days (quote depends on your postal code)
***Shipping times always depend on your customs officials.
****Please remember that you might have to pay import taxes depending on
your country's laws.
All international shipping charges are based on the final weight, size and destination of the order. Please make sure to check out all products on our WEB page before ordering. All international orders/shipping are quoted in U.S. Dollars only.
You can order through our WEB page at http://www.flightsimcentral.com. Or, fax us @ 775-847-4705 (24 hours), or call us Monday thru Fri. 8 to 4 Pacific time @ 800-477-7467 (US only), or 775-847-9400 (for International orders). We accept VISA, Mastercard and Amex. When ordering, please include your full address, phone number (very important), credit card with expiration date. We can accept international money orders (accept Canada) for the full amount in U.S. dollars only. We cannot do international COD's. We cannot accept personal checks drawn outside of the U.S.
**Please remember that you might have to pay import taxes depending on your
country's laws.
If you have any questions, please let us know.
Thanks again for your time, and have a good day.
Wil dit nu zeggen dat ik $60 kwijt ben voor verzendkosten? Plus eventueel btw in NL.
Wel veel zeg.
Als je met een aantal mensen kan bestellen dan scheelt het wel in verzendkosten
tampert, kriminalpolizei
Simped vario ook vanuit Duitsland via Post(TGP
[ Voor 39% gewijzigd door -whodini- op 17-12-2002 23:39 ]
Anders had ik het gedaan...toch
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik wil niet lullig overkomen hoor, maar jij begint ook net en je hebt al een dure Saitek binneneliminator007 schreef op 18 December 2002 @ 00:09:
whodini je begint net en gaat nu voor een cougar?? kun je waar jij je cougar haalt ook masterpilots halen???

Ik vlieg nu iets meer dan een jaar denk ik en ik doe het ook nog steeds met me Logitech Wingman Pro 3D, en ik moet zeggen, hij bevalt perfect. Tuurlijk zou ik graag een HOTAS Cougar hebben, maar ik wil wel meer en heb er simpelweg geen geld voor
Ik vond de cougar zeer makkelijk te programmeren.
Eingelijk wordt alles voorgeprogrammeerd.
Vroeger kon ik ook dat soort dingen doen - mijn hele salaris aan mijzelf 'op maken'.. damn, dat waren nog eens tijden *zucht*.
Is er al iets van bekend?
Ga binnenkort naar Thailand, misschien kan ik daar wat vinden.
Een van onze Squadron leden maakt geloof ik deel uit van Aimsworth. Zoek maar es ff op "Aimsworth".
Thailand? Leuke F-16s en F-5jes platen?
Zou jij ff kunnen kijken of het klopt dat de missie waarin je met rockets een paar tanks uit moet schakelen echt ondoenlijk is in sp3. Er staat een mobile sam of zo die je al heeft beschoten voordat je goed en wel aan komt vliegen. Je hebt geen harm of niks bij dus lijkt mij onmogelijke opgave.tazzman schreef op 18 December 2002 @ 16:36:
Thailand? Oh dat is dan Aimsworth - dat bedrijft maakt kant en klare cockpits en zijn nu bezig met 'echte' MFDs.
Een van onze Squadron leden maakt geloof ik deel uit van Aimsworth. Zoek maar es ff op "Aimsworth".
Thailand? Leuke F-16s en F-5jes platen?
Wat is dat nou?
Hoop dat ik daar wat leuks kan vinden.
Alleen een cockpit kopen zou ik niet doen, wel MDF enICP....dat zou ikwel kopen omdat je het tijdens het spel gebruikt.
Oeps edit vergeten
[ Voor 6% gewijzigd door -whodini- op 18-12-2002 17:54 ]
Verwijderd
Het lukte mij ook niet toen ik de TE's vloog, tenminste, het lukte me wel maar werd later neergehaald. Maar ga gewoon verder met de volgende TE als je snapt hoe je ze moet vureneliminator007 schreef op 18 december 2002 @ 17:13:
[...]
Zou jij ff kunnen kijken of het klopt dat de missie waarin je met rockets een paar tanks uit moet schakelen echt ondoenlijk is in sp3. Er staat een mobile sam of zo die je al heeft beschoten voordat je goed en wel aan komt vliegen. Je hebt geen harm of niks bij dus lijkt mij onmogelijke opgave.
kheb sp3 geinstalleerd
• clean install
• 1.08us
• SP3
• extra artwork (pits, theaters enz.)
© ocf81 1981-infinity
[ Voor 3% gewijzigd door ocf81 op 21-12-2002 18:02 ]
© ocf81 1981-infinity
ik krijg van mn mammie een joystick voor kerstmis :D:D:D alleen ik moet natuurlijk wel een ding kiezen... welke is het beste? ook voor ms flightsim enzo
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
En ik weet niet of je mams dat bedoelt met kerstkadotje (-:
goedkoopst wat ik em namelijk gevonden heb is rond de 325 tot 350 euro
Kijk maar bij de pricewatch op tweakers.net daar staat hij netjes tussen
WOhaaaa me eerste realistiche tank actie geslaagd.
Tenminste dat denk ik. Je moest em toch neerhalen ofniet???
Toch toch???
Nah ging vet bagger had lekkere approach maar iets te laat begonnen met afremmen. Dus splutter kabloem. afgelopen zwaai zwaai ikkes en tanker
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 12:41 ]
Het is mij iig gelukt onlangs /\ /\
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
en als ik falcon 4 heb geinstalleerd moet ik dat eerst 1.08 installeren en dan pas sp3?
Verwijderd
De volgorde is:
• Falcon 4
• 1.08
• SP3/RP5
• Arts (cockpits, terrain)
1.08 wil nie installeren hij kan 1 file niet vinden?
kan wel falcon 4 draaien gewoon zonder patch en zonder sp3..
alleen kan geen missie's doen? hij begint van uncoding blabla
Geen dank we hebben het allemaal moeten leren. Veel succes met leren trouwens want geloof mij het gaat nog best lang duren voordat je die mooie raketjes onder je vleugels daadwerkelijk zal gebruiken.DeadKnight schreef op 19 december 2002 @ 19:02:
dankzij eliminator007 zijn tip werk nu eindelijk me falcondus voor alle mensen die hun falcon 4.0 niemand kunnen installen check tip van eliminator007
gelijk ff screenie gemaakt van first time in air![]()
![]()
[afbeelding]
mmm, ik vraag me nu af of ik WD-40 kan gebruiken voor het beetje soepel maken van de veren etc in de FCLS. hij piept namelijk nogal in bepaalde standen.. Weet iemand of WD-40 een goede oplossing voor het piepen. Het binneste van de FCLS is vooral van plastic dus ik weet niet hoe dat uitpakt...
[ Voor 37% gewijzigd door Evilernie933 op 19-12-2002 21:53 ]
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
dat is een chip die de oude FCLS/TQS weer helemaal digitaal maakt, spiken verhelpt, en hem programmable maakt in winXpVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 00:34:
wat is dat voor chip ...ik neem aan dat je die dè joystick doet van thrustmaster
tampert, kriminalpolizei
Designate 1x om TD box op ground te krijgen, designate nog een keer om target te gaan pulsen. Op dat moment uncage ik de missile. Maar krijg geen videobeeld???? Iemand die zo kan zeggen van heej je vergeet dat en dat?
Vergeet niet de AGM-65 power te geven. En je moet naar de WPN MFD pagina switchen voor de "Weapon View". (Voor GBU's is dit de TGP, Targeting Pod, aangezien een GBU geen eigen optische sensoren heeft.)
Verwijderd
edit: btw ik mag dan misschien wel heel veel gevraagd hebben in dit topic maar er zijn nu wel mooi een aantal nieuwe spelers bij en het falcon topic begint weer redelijk populair te worden!
[ Voor 27% gewijzigd door twit op 20-12-2002 12:26 ]
Verwijderd
p.s waarom zie ik je niet op msn?
Verwijderd
Ze hadden een Cougar staan.
Moet zeggen...... erg
Effe stik losgehaald, kon je gewoon meenemen
Voelt wel goed aan dat metaal i.p.v. dat plastic van de F-22/F-16 stick
Maar was wel prijzig ...€359,-!!!! (of 349,- ) maar de kwaliteit straalt eraf.
Het is dat ik niet meer zoveel aan het flight simmen ben maar anders had ik hem zeker gekocht.
Dus als iemand hem nog in het "echt" wil zien voor dat hij hem koopt..... Mediamarkt bij de arena heeft hem staan.... uit de doos.
Kan je hem effe voelen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 12:39 ]
Verwijderd
Een f22 stick is vaak nog wel te vinden op ebay. Even goed zoeken moet dus uitkomst bieden. Ik zo zo niet durven zeggen welke sticks er nog meer goed mee samen kunnen werken.Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 12:56:
Excuses dat ik zo even kom binnen denderen maar nu hier over sticks gepraat word heb ik even een vraagje: Weet iemand welke sticks (meer dan 4 knoppen) compatible zijn met de SFS Throttle? Uiteraard is een SUNCOM F15E 'Talon' perfect maar Suncom is allang dood helaas..ik heb geen idee waar ik die (nieuw) kan krijgen. Ik hoorde dat de F-22 stick het ook doet maar die is al vrij oud.....dus wat zijn mijn opties?
nog wat random pics:

Allereerst wat shots van een Aardvark OCA Strike met Sparkvark Jammer support:

En later heb ik ook nog es met een Raven als vliegende schietschijf gespeeld

En hier wat shots van online flights met het 87th VFW:
Hier ben ik onderweg naar een SEAD trainingsmissie:

Mouse en Dutchy welke ik genomen heb tijdens een Operation Copper Head (OCH) campaign BARCAP missie:

De F-16s zijn allemaal voorzien van Icehands 512x512 skins en de F-111's zijn Mike's nieuwe F-111 3D Model!
en welke progjuh gebruik je daarvoor dan?
en me is nu bij missie 16 aim amraam
komen die migs op je af en mot je target lock is wel kickass!
zal strax wel ff paar screen maken
Heb je weer snel gedaan, 3 uur geleden gaf ik je nog wat tips over instrument landingDeadKnight schreef op 20 December 2002 @ 20:53:
kan jezelf ook een andere skin doen en zien die andere ut dan ook online dan?
en welke progjuh gebruik je daarvoor dan?
en me is nu bij missie 16 aim amraam
komen die migs op je af en mot je target lock is wel kickass!![]()
zal strax wel ff paar screen maken
Taz; wat betekent nou SEAD, BARCAP enz? Ik wil namelijk ook wel eens een leuke missie doen waarin ik mijn bomb skills goed kan testen (a-a doe ik wel in dogfight) of moet ik dan gewoon aan de campaign beginnen.
Oh ja en kun je wat tips geven over air to air refueling. Ik heb een redelijke approach, vlieg nagenoeg onder die tanker maar hij blijft niet recht vliegen .... En ik zie die director lights niet. (staat op simplified nu want dat moest van manual)
Ik dacht de sp3 pit mooi was.......maar dit is het helemaal.
je kan hem hier downloaden.
Alleen jammer dat je geen wide view meer heb. maar je krijgt wel een andere handige view ervoor terug met grotere MDF.
Het is maar wat je fijn vindt.
Ik denk dat ik het wel blijf gebruiken.
Panther heeft mooi werk vericht
Moet wel de JagsSP3 cougar files aanpassen
ik kan inmiddels tanken op simplified, ik denk dat ik realistic nog even achterwege laat. Wel laat de tanker af en toe los en dan weer contact dus ik moet nog wat stabieler eronder hangen.
[ Voor 40% gewijzigd door twit op 21-12-2002 15:36 ]
Veranderd SP3 ook je knoppen instelling? Want volgens mij is de originele F1 functie niet meer F1 na SP3
Dan stukkie over de AIM9, je moet eerst in dogfight zitten, en je moet ook nog op ENTER drukken om door je missiles te "scrollen" Maar ik zie niet dat tekentje (ronde cirkel met uitsteeksel) zoals op de pic in de manual, en evenmin het "SRM" tekst op mijn HUD.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
SEAD = Suppress(ion) of Enemy Air Defenceseliminator007 schreef op 20 December 2002 @ 23:07:
[...]
Heb je weer snel gedaan, 3 uur geleden gaf ik je nog wat tips over instrument landingVette pics trouwens.
Taz; wat betekent nou SEAD, BARCAP enz? Ik wil namelijk ook wel eens een leuke missie doen waarin ik mijn bomb skills goed kan testen (a-a doe ik wel in dogfight) of moet ik dan gewoon aan de campaign beginnen.
Oh ja en kun je wat tips geven over air to air refueling. Ik heb een redelijke approach, vlieg nagenoeg onder die tanker maar hij blijft niet recht vliegen .... En ik zie die director lights niet. (staat op simplified nu want dat moest van manual)
BARCAP = Barrier Combat Air Patrol
Verwijderd
Vlieg zelf geen SP3 maar dat 'cirkeltje met uitstekeltje' die 'cirkel' dus met de locator line in de HUD (neem aan dat je die bedoelt) hoeft er natuurlijk niet te staan, als je target gewoon in je HUD FOV is dan krijg je die uiteraard nietND schreef op 21 December 2002 @ 16:40:
Goed ik ben bezig met de manual voor Falcon4, maar ik heb nu al +/- 7x het Radar en Lock gedeelte gelezen. Maar ik snap het nog niet helemaal. Okeey, je hebt verschillende modus en submodus, de submodus verander je met F8, en wat verander je dan met F1?
Veranderd SP3 ook je knoppen instelling? Want volgens mij is de originele F1 functie niet meer F1 na SP3
Dan stukkie over de AIM9, je moet eerst in dogfight zitten, en je moet ook nog op ENTER drukken om door je missiles te "scrollen" Maar ik zie niet dat tekentje (ronde cirkel met uitsteeksel) zoals op de pic in de manual, en evenmin het "SRM" tekst op mijn HUD.
Over de AIM-9, je hoeft niet per se in dogfight te zitten, in dgft mode krijg je volgens mij ook geen SRM onderin, als je geen SP3 vliegt (zoals ik dus) krijg je dat iig niet, je krijgt dat wel als je dmv enter/backspace scrollt (vergeet altijd welke A-A is en welke A-G :|() dan zou die er moeten komen.
Verwijderd
[Falcon 4] Vragen en debriefs
Want vragen en screenshots is idem tot fs2002
En dan gewoon weer deel 1 zeg maar van een hopelijk grote reeks, vinden jullie het goed als ik die aanmaak of zegt iemand, Neeee, ik wil dat zo graag doen!
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 17:15 ]
Ik heb eerst falcon 4.0 full geinstalleerd, dan de 1.08 patch en dan SP3.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik heb het topic niet doorgelezen, 40 blz. is me toch echt te veel...

FOV?Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 17:10:
[...]
Vlieg zelf geen SP3 maar dat 'cirkeltje met uitstekeltje' die 'cirkel' dus met de locator line in de HUD (neem aan dat je die bedoelt) hoeft er natuurlijk niet te staan, als je target gewoon in je HUD FOV is dan krijg je die uiteraard niet
Over de AIM-9, je hoeft niet per se in dogfight te zitten, in dgft mode krijg je volgens mij ook geen SRM onderin, als je geen SP3 vliegt (zoals ik dus) krijg je dat iig niet, je krijgt dat wel als je dmv enter/backspace scrollt (vergeet altijd welke A-A is en welke A-G :|() dan zou die er moeten komen.
Maar als ik het goed begrijp vanuit de manual selecteer je met F8 toch je Sub modus? Dan zou je daaruit de vertical/horizontal scan, etc selecteren, en met F1 verander je ACM/TWS/RWS etc. Maar bij mij is dat juist niet
Klopt het dan dat [-knop je linker MFD tussen 2 pagina's switched?
Verwijderd
En met [ switch je tussen de modes van je linker MFD ja, dus radar, HSD, stores jettison page etc.
"[" is linker MFD page change en "]" de rechter. als je in hud only vliegt kan he met "shift [" en "shift ]" nog 2 andere MFD's erbij krijgen
F1 is A-A mode change en F2 is A-G mode change. F8 is in alle gevallen submodus veranderen.
BTW, de F4 wereld kan nog wel wat VVV'ers gebruiken om tankers e.d. te vliegen
[ Voor 20% gewijzigd door ocf81 op 21-12-2002 18:02 ]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Volgens mij moet ik je hiervoor nog meer dingen doen, maar wat?
Verwijderd
En ND, ACM/TWS/RWR staat linksboven in je MFD.
Dat probleem had ik ook, komt door sp3 dan is acm een radar mode die alleen nog maar te krijgen is door in dogfight te gaan (tenmisnte ik heb hem nog niet anders kunnen vinden maar ja acm gebruik je toch alleen in dogfight)ND schreef op 21 December 2002 @ 18:16:
Aha, waar zie ik dan of ik in ACM/TWS/RWS zit? Want ACM zie ik nooit verschijnen, RWS en TWS wel.
Volgens mij moet ik je hiervoor nog meer dingen doen, maar wat?(ik ben wat vergeten denk ik....)
Btw heeft iemand voor mij een plaatje waar hij een LOCK op een target heeft, en echt klaar is om te gaan schieten?
Ik zal er ff 1 voor je maken. Aim-9 of amraam???ND schreef op 21 december 2002 @ 18:32:
Okay Thanks!
Btw heeft iemand voor mij een plaatje waar hij een LOCK op een target heeft, en echt klaar is om te gaan schieten?
edit:ik ga de lucht in en zie wel wat het word, goed?
[ Voor 11% gewijzigd door twit op 21-12-2002 18:39 ]
Ook goedeliminator007 schreef op 21 december 2002 @ 18:33:
[...]
Ik zal er ff 1 voor je maken. Aim-9 of amraam???
edit:ik ga de lucht in en zie wel wat het word, goed?
wie helpt mij even aan een goed progje om screenshots te maken zodat ik hem kan helpen??? ik krijg hele rare screenshots als ik ze met printscrn maak. Misschien zoiets als ze in fs2002 topic ook gebruiken?
[ Voor 42% gewijzigd door twit op 21-12-2002 18:59 ]
En laat het ff weten als ie klaar is
Gaarne met een FAQje in de startpost
[ Voor 24% gewijzigd door M@NIC op 21-12-2002 18:53 ]
Verwijderd
Goed als ik eerst snel ga douchen, kunnen jullie ffies zonder F4 topic?
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 19:01 ]
Ik wacht weleliminator007 schreef op 21 December 2002 @ 18:47:
sorry man nog ff geduld. Ik had een screenshot gemaakt maar is niet erg gelukt dus ik ben ff opzoek naar een programma om screenshots mee te maken.
wie helpt mij even aan een goed progje om screenshots te maken zodat ik hem kan helpen??? ik krijg hele rare screenshots als ik ze met printscrn maak. Misschien zoiets als ze in fs2002 topic ook gebruiken?
Maybe kun je Screenshooter gebruiken (gebruik ik ook voor FS2002), te downloaden op www.avsim.com (daar ff naar File Library (bovenaan) en dan een search doen

[ Voor 98% gewijzigd door twit op 21-12-2002 19:33 ]
Thank you very much!eliminator007 schreef op 21 december 2002 @ 19:13:
Hier na lang wachten het beloofde plaatje. Hoop dat dit is wat je bedoeld? als je even zegt waar je het om gaat probeer ik daar op te letten.
[afbeelding]
Dat ding naast je hoogte scale op je HUD, dat was toch ook iets met schieten? Wat is daar nou mee, ik snapte dat stukkie echt niet uit de manual.
eliminator007 schreef op 21 december 2002 @ 19:04:
(m@nic niet boos worden door die paar extra reply's please)
Nee hoor, geen probleem
Okay, dank voor je uitleg!eliminator007 schreef op 21 December 2002 @ 19:19:
Dat is je DLZ, dat geeft aan of je target zich binnen bereik vind. De allerbovenste en alleronderste geven aan de range waarin missile kan raken. Het 2e streepje boven en 1na laatste onder geven een iets betrouwbaardere range aan. De v op zijn kant moet dus tussen die streepjes zitten. Sorry voor matige kwaliteit pci maar moest minder dan 100kb zijn. Ben ik blij als abbo's er zijn. Vinden jullie ook niet dat uncle sam lang doucht
Ik heb al 6x geschoten met een AIM9 en pas 1x raak
Dit topic is gesloten.