edit:
Ik was de fotozaak vergeten te vermelden

Het ging om
foto jans in Tilburg
Ik dacht ook even een keer een "echte fotozaak" me foto's te laten afdrukken ipv de AH wat ik normaal doe.
Ik had al meer dan een jaar een tegoedbon van hun liggen die ik bij me vorige camera (coolpix 3100) gekregen had, dus gelijk maareven ingeleverd.
Van te voren alle foto's handmatig gecropt naar 3:2 op 300DPI (stond op de site dat dit aangeraden was).
Upload poging 1: Moest 46 foto's uploaden en dan krijg je 46 veldjes met een Browse... knopje ernaast... En daarna "document nog found".
Upload poging 2: Zelfde met msie geprobeerd ipv firefox, je weet maar nooit. Nu kreeg ik een keiharde 404
* Oxi fiets naar de winkel met compactflash kaartje op zak.
Ik moest me kaartje inleveren, ik had bij een ander filiaal een machine gezien waar ik ze direct kon downloaden, hier in noord is dat blijkbaar niet

(Ze hebben wel een printer)
Na wat gezeur dat ik me kaartje niet achter wilde laten (duur ding hoor

) gingen ze die maar direct downloaden en hadden mij er in feite tussen geprikt, en ik kon 's avonds de foto's ophalen.
Ik had eerder toen ik bij een ander (groter) filiaal bij hun was geweest gevraagd over afdrukken en ze zeiden dat er niets werd afgeknipt, behalve het uiterste randje wat noodzakelijk was om een mooie snede te krijgen. Maar ik heb nu foto's waar 4~5mm mist aan de bovenkant...
Ik heb gevraagd af te drukken en heb het alleen voor mat gehad, geen papier/inkt kwaliteit. Achteraf toen ik de foto's dus ging ophalen was me kortingsbon (20 foto's twv 11,79) dus niet geldig. Ze heeft toch maar 20 foto's gratis gegeven maar heb dus veel minder korting want die gelde dus voor de 'betere kwaliteit papier'.
En die muts begon zo maar ineens mijn foto's te inspecteren en bekijken. WTF? zijn mijn foto's en die zijn privé! (was van ballonvlucht maar je weet maar nooit wat je fotograveerd toch?)
Ik was wel tevreden over de resolutie van het printen, maar niet helemaal met de kleurechtheid...
Mij zien ze niet meer terug, AH doet het veel beter!
Foto's die nu ingeleverd waren, kwamen uit mijn Minolta Dimage A1
[
Voor 12% gewijzigd door
Oxi op 03-09-2004 20:30
]