hoezo niet betrouwbaar ? Je krijgt een nieuwe als hun hem verneuken en 3 maand garantie op de chip
Verwijderd
Ik heb ze net een mailtje gestuurd en kreeg binnen 5min reactie 
Ook daar is bioxx op dit moment niet leverbaar
Ook daar is bioxx op dit moment niet leverbaar
Verwijderd
Hey, die gasten zitten in Lelystad, en niet in Rhoon, scheelt voor mij (Almere) toch wel wat
Waarom niet? Ik heb hem gesproken via ICQ gister, en klonk leuk allemaal. Hij is naar HongKong geweest, en is ook langs Lik-Sang geweest. Zei dat het er daar goed uit zag. Ik heb al een adresje dichtbij die hem mischien in kan bouwen voor me, maar anders is deze keus snel gemaakt. Hij doet het al sinds 1997, ervaring zat!
* Neejoh vertrouwt het *
Woej !!!
Mijn pa heeft net met succes de biosX in mijn Xbox gezet !! (die man kan alles
en het werkt als een trein
Nu nog de games zoeken
Trouwens.. aan de backup mensen.. hebben jullie allemaal dvd kopies of rips? Ik neem aan dat niet iedereen een dvd writer heeft
Mijn pa heeft net met succes de biosX in mijn Xbox gezet !! (die man kan alles
Nu nog de games zoeken

"Wij" als GoTters hebben geen copys/backups, maar kopen de originele spelen, laat dat duidelijk zijnWimo. schreef op 03 september 2002 @ 00:12:
Woej !!!
Mijn pa heeft net met succes de biosX in mijn Xbox gezet !! (die man kan alles![]()
Nu nog de games zoekenTrouwens.. aan de backup mensen.. hebben jullie allemaal dvd kopies of rips? Ik neem aan dat niet iedereen een dvd writer heeft
Sorry, maar ga je niet vertellen waar je de back-ups kan downloaden van je buurman
[ Voor 0% gewijzigd door Neejoh op 03-09-2002 02:12 . Reden: ..euuh... tjah... ]
Nou ik heb ff met mijn pa er overgehad
Die vind de xbox ook een prachtding, maar hij wil wel financieren als je er dus ook mp3s in kunt afspelen , of op de hdd kan rippen
Pass mij ook zo'n paSaURoN schreef op 03 september 2002 @ 10:31:
Nou ik heb ff met mijn pa er overgehadDie vind de xbox ook een prachtding, maar hij wil wel financieren als je er dus ook mp3s in kunt afspelen , of op de hdd kan rippen
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook games huren en dan tijdelijk de backup op je hd bewaren (omdat dat gewoon sneller boot) en dan als je hem terug brengt kan je de backup weer weghalen
let op !! KAN je hem weg halen

Als jij een videootheek vind waar de games te huur zijn.. hier in de buurt zitten er best veel ! Maar geen 1 die xbox games verhuurd.. wel ps2 trouwensVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 15:00:
Je kan natuurlijk ook games huren en dan tijdelijk de backup op je hd bewaren (omdat dat gewoon sneller boot) en dan als je hem terug brengt kan je de backup weer weghalen
Verwijderd
huren????? WAAR???Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 15:00:
hmz.. iemand evolution X icm een cdrw al goed draaiend? De mijne leest geen philips cdrw's .. ander merk testen?
Dat kon toch via de seriele poort?Wimo. schreef op 03 september 2002 @ 18:01:
hmz.. iemand evolution X icm een cdrw al goed draaiend? De mijne leest geen philips cdrw's .. ander merk testen?
Kzal het ff uitleggen voor je want wat je nu ziet te blaten
EvoX bestaat eigenlijk uit
1. een bios,
2. een dashboard (Het GUI van de kernel zeg maar)
Wat jij bedoelt is de bios. De bios kan je via de parralle poort van je gewone pc op een pc-bioxx zetten. De pc-bioxx is een modchip, met een modchip en een evox bios kan je zelfgemaakte programma's draaien. Zoals de EvoX dashboard.
De EvoX dashboard zet je op een Cd-R(W) en boot hemn dan in je gemodde Xbox. EvoX zet dan een FTP-server op zodat je via je pc en een netwerk dingen op de harde schijf van de xbox kan zetten.
What a fine day for Science! | Specs
Huntor schreef op 03 september 2002 @ 20:44:
[...]
Kzal het ff uitleggen voor je want wat je nu ziet te blaten
EvoX bestaat eigenlijk uit
1. een bios,
2. een dashboard (Het GUI van de kernel zeg maar)
Wat jij bedoelt is de bios. De bios kan je via de parralle poort van je gewone pc op een pc-bioxx zetten. De pc-bioxx is een modchip, met een modchip en een evox bios kan je zelfgemaakte programma's draaien. Zoals de EvoX dashboard.
De EvoX dashboard zet je op een Cd-R(W) en boot hemn dan in je gemodde Xbox. EvoX zet dan een FTP-server op zodat je via je pc en een netwerk dingen op de harde schijf van de xbox kan zetten.
Nu begrijp ik het helemaal en zal ik me niet verder voor schut zetten
Verwijderd
ik gebruik trouwens gewoon goedkope nashua cd-rw's van mycom en brand ook gewoon op 10X en ze doen het bij mij perfect . en huren inderdaad bij ster in almere
Is er al enig nieuws over die nieuwe chip die zou uit komen? Heb ergens gelezen dat die
plug en play is, dus komt geen soldeerwerk aan te pas. Van de makers van de pc-bioxx denk ik.
plug en play is, dus komt geen soldeerwerk aan te pas. Van de makers van de pc-bioxx denk ik.
Nu heb ik sinds afgelopen maandag een omgebouwde X-box, ben heel tevreden. 
Maar nu wil er dus een grotere Harddisk in gaan gooien.
In de specificaties zag ik dat er een 5400 rpm schijf standaard inzit in de X-box.
Heeft de aankoop van een 7200 RPM dan wel nut ???
Of kan ik beter uitwijken naar de goedkopere 5400 rpm.
Ook zoek ik nog een goeie handleiding om je schijf in te bouwen , nullen enzo
dat duurt bij een schijf van 120 GB natuurlijk wel een tijdje. Stegen.com gaf al aan dat er snellere manieren waren. Low format ofzo ??
Misschien iemand die ervaring heeft ?
Maar nu wil er dus een grotere Harddisk in gaan gooien.
In de specificaties zag ik dat er een 5400 rpm schijf standaard inzit in de X-box.
Heeft de aankoop van een 7200 RPM dan wel nut ???
Of kan ik beter uitwijken naar de goedkopere 5400 rpm.
Ook zoek ik nog een goeie handleiding om je schijf in te bouwen , nullen enzo
dat duurt bij een schijf van 120 GB natuurlijk wel een tijdje. Stegen.com gaf al aan dat er snellere manieren waren. Low format ofzo ??
Misschien iemand die ervaring heeft ?
slimmehotspot.nl
Verwijderd
er staat al een goede turtorial in deze draad
nullen is echt binen een paar seconde gebeurd aangezien je alleen de eerste 4000 hoeft te doen. het programma xhdprepare 1.3 kan dit voor je doen
en verder zou ik het programma flashfxp gebruiken om te ftpen aangezien hiervoor ook een makkelijke tool is ingebouwd om de partitie codes te unlocken
ook op het formum van xboxhackers staat heel simpel uitgelegt hoe je het kan doen ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen
ik gebruik nu een 40 gig maxtor 5400 rpm en de upload naar mijn xbox is hier wel drastisch mee verklaagt van een goede 2.6mb naar een 500 kb/s of dit nu aan de schijf ligt weet ik niet aangezien ik ook al mensen heb gezien met een 7200 rpm met dit zelfde probleem
succes
nullen is echt binen een paar seconde gebeurd aangezien je alleen de eerste 4000 hoeft te doen. het programma xhdprepare 1.3 kan dit voor je doen
en verder zou ik het programma flashfxp gebruiken om te ftpen aangezien hiervoor ook een makkelijke tool is ingebouwd om de partitie codes te unlocken
ook op het formum van xboxhackers staat heel simpel uitgelegt hoe je het kan doen ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen
ik gebruik nu een 40 gig maxtor 5400 rpm en de upload naar mijn xbox is hier wel drastisch mee verklaagt van een goede 2.6mb naar een 500 kb/s of dit nu aan de schijf ligt weet ik niet aangezien ik ook al mensen heb gezien met een 7200 rpm met dit zelfde probleem
succes
Das opzich wel vreemd.. ik haal netjes 800kb/sec met mijn standaard xbox schijf
Binnenkort zet ik er een grotere in dus misschien dat ie dan trager gaat worden
Binnenkort zet ik er een grotere in dus misschien dat ie dan trager gaat worden
Verwijderd
Beetje offtopic maarja... waar woon je in Almere? (Als je er woont) Ik woon in MeerveldVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 00:10:
en huren inderdaad bij ster in almere
Voor tutorials moet je maar hier ff rondzoeken: http://www.xbox-scene.com/tutorails.php
Edit: http://www.xbox-scene.com/articles/install1.php Deze tutorial dus
Ja ik zie het voor me .. en het is ruk.. welke malloot wil er nou zoietsBrEeZeR schreef op 04 september 2002 @ 14:56:
Heb wel gelezen dat linux op de xbox kan, zie je het voor je? linux op een microsoft machine?![]()
bron
Yep vind ik ook. Mischien wel leuk om een keer gezien te hebbe, maar wtf heb je eraanWimo. schreef op 04 september 2002 @ 14:58:
[...]
Ja ik zie het voor me .. en het is ruk.. welke malloot wil er nou zoietsJe koopt dat ding om er spellen mee te spelen..
Als het goed is worden de vernieuwde BioXX chips een dezer dagen door Lik-Sang weer verstuurd. Dus ik hoop dat ik hem in een week, of hooguit 2 omgebouwt heb
Wat is er dan vernieuwd aan de vernieuwde BioXX ?Neejoh schreef op 04 september 2002 @ 17:01:
[...]
Yep vind ik ook. Mischien wel leuk om een keer gezien te hebbe, maar wtf heb je eraan
Als het goed is worden de vernieuwde BioXX chips een dezer dagen door Lik-Sang weer verstuurd. Dus ik hoop dat ik hem in een week, of hooguit 2 omgebouwt heb
Of is er nix boeiends veranderd.
Verwijderd
Nix boeiends, alleen een andere uitgang ofzo, iig dat ding waarin je je printerpoort in moet stoppen.
Verwijderd
zijn er mensen die buiten ster in almere nog andere videotheken weten die de xbox gamez verhuren
ergens in of rond amsterdam of zo
ergens in of rond amsterdam of zo
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:54:
[...]
Beetje offtopic maarja... waar woon je in Almere? (Als je er woont) Ik woon in Meerveld
(= Almere-Haven)
nope in woon in amsterdam
neem gewoon m'n xbox mee als ik op visite ga en met het programma xbcopy kan ik dan een backup trekken gewoon met alleen de xbox en tv
[...]
Beetje offtopic maarja... waar woon je in Almere? (Als je er woont) Ik woon in Meerveld
neem gewoon m'n xbox mee als ik op visite ga en met het programma xbcopy kan ik dan een backup trekken gewoon met alleen de xbox en tv
Echt vet lijkt me die PC-BioXX , maar hoe maak je dan backups op de harddisk? Gaat dat met een programma op de PC-Bioxx zelf?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Mooi.. bij die dingen van liksang krijg je trouwens een cd met softwareNeejoh schreef op 04 september 2002 @ 17:01:
[...]
Yep vind ik ook. Mischien wel leuk om een keer gezien te hebbe, maar wtf heb je eraan
neejoh--> mijn laatste mail gehad?
Ik wacht nog wel ff op de Xodus.
Heeft alle functies van de BioXX en hoeft niet gesoldeerd te worden (kan het beter?)
Heeft alle functies van de BioXX en hoeft niet gesoldeerd te worden (kan het beter?)
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 17:37:
Is dat XBCopy een beetje makkelijk te bedienen?
OkeVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:54:
[...]
Beetje offtopic maarja... waar woon je in Almere? (Als je er woont) Ik woon in Meerveld(= Almere-Haven)
Volgens mij moet er wel op het moederbord worden gesoldeerd. Ik kan het ook mis hebben hoor.HIDMAN-X schreef op 04 september 2002 @ 18:25:
Ik wacht nog wel ff op de Xodus.
Ja ik weet het er zijn meerdere chips geweest die zeiden non solder te zijn maar het niet waren (toch 1 draadje ofzo), maar ik heb toch niet zo'n verschrikkelijke haast (een weekje of 2/3 kan ik wel wachten).Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:45:
Volgens mij moet er wel op het moederbord worden gesoldeerd. Ik kan het ook mis hebben hoor.
En als dit toch echt eentje is die je helemaal niet hoeft te solderen lijkt me dat toch een ZEER groot voordeel, ik kan hem dan zelf inbouwen en het lijkt me dat de garantie behouden blijft (als ik die stickers een beetje heel houd
Verwijderd
Yup, heb je gelijk in, als je met een fohn de stickers eraf haalt kan je ze er volgens mij ook weer goed op plakken. Proberen waard denk ikHIDMAN-X schreef op 04 september 2002 @ 20:15:
[...]
Ja ik weet het er zijn meerdere chips geweest die zeiden non solder te zijn maar het niet waren (toch 1 draadje ofzo), maar ik heb toch niet zo'n verschrikkelijke haast (een weekje of 2/3 kan ik wel wachten).
En als dit toch echt eentje is die je helemaal niet hoeft te solderen lijkt me dat toch een ZEER groot voordeel, ik kan hem dan zelf inbouwen en het lijkt me dat de garantie behouden blijft (als ik die stickers een beetje heel houd)
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:45:
[...]
Oke
Is dat XBCopy een beetje makkelijk te bedienen?
[...]
ja dat is heel makkelijk je start het programma op de xbox en dan moet je op start drukken om de game op je hd te dumpen dan moet je kiezen op welke partitie je hem wilt hebben en als je dan weer op start drukt ga je gewoon ff een biertje pakken en na en minuut of 15 heb je een backup
en deze kan je dan met je ftp in een menu gooien zodat je vanuit het xbox menu de game kan opstarten
[...]
Oke
[...]
ja dat is heel makkelijk je start het programma op de xbox en dan moet je op start drukken om de game op je hd te dumpen dan moet je kiezen op welke partitie je hem wilt hebben en als je dan weer op start drukt ga je gewoon ff een biertje pakken en na en minuut of 15 heb je een backup
en deze kan je dan met je ftp in een menu gooien zodat je vanuit het xbox menu de game kan opstarten
Er is niet veel aan veranderd. Maar Lik-Sang heeft het idee met plannen en weet ik veel wat van die stel Dutsers opgekocht, en doen nu dus ook de productie. De specs blijven exact hetzelfde, maar hij wordt anders gefabriceerd. Gister las ik nog dat ze er mee aan het testen waren, en als dat goed afliep dat hij binnen een paar dagen op de boot gezet werdHIDMAN-X schreef op 04 september 2002 @ 17:05:
[...]
Wat is er dan vernieuwd aan de vernieuwde BioXX ?![]()
Of is er nix boeiends veranderd.
Yep, alleen had nog ff geen tijd om terug te sturenWimo. schreef op 04 september 2002 @ 17:46:
[...]
Mooi.. bij die dingen van liksang krijg je trouwens een cd met software
neejoh--> mijn laatste mail gehad?
En inderdaad, je krijg een software CD bij de chip als je hem via Lik-Sang besteld. Dus vergeet deze niet te vragen als je hem door iemand anders laat ombouwen!
edit:

mooi is dat danForbidden
You don't have permission to access /forum on this server.
Verwijderd
Vraagje voor xtender chip eigenaren????? Werkt die nieuwe mediaplayer bij jullie krijg hem niet aan de praat namelijk. Voor de rest doet tie alles wat ik wil.
Ergens hierboven was ook iemand die er last van had, maar daar stond het path niet goed in de config van mp6. Mischien is dat bij jou ook zo?Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:38:
Vraagje voor xtender chip eigenaren????? Werkt die nieuwe mediaplayer bij jullie krijg hem niet aan de praat namelijk. Voor de rest doet tie alles wat ik wil.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:12:
ff huren en hoppa
Das heel mooiVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:45:
[...]
OkeIs dat XBCopy een beetje makkelijk te bedienen?
[...]
ff huren en hoppa
* likkepot wacht nog steeds op bericht van Stegen...
Kom op he, duurt wel lang hoor die chippies...

nikszolekkeralss.exe
En het duurt ook iig nog wel een week denkik. Als ze eergister nog aan het testen waren, en dan nog van Hong Kong naar nederland moeten komen, duurt het zeker nog wel een week.. Ik baal er ook van, maar er is niets aan te doen!likkepot schreef op 05 september 2002 @ 17:13:
* likkepot wacht nog steeds op bericht van Stegen...
Je gaat er toch geen flame topic van maken he?Neejoh schreef op 05 september 2002 @ 20:21:
http://www.xboxcity.com/Console/Specs.asp
Voor de gene die denken dat de Cube beter is
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Specs doen er ook niet toe, de XBOX is gewoon de beste omdat hij de beste games heeft en de beste tweak mogelijkhedenNeejoh schreef op 05 september 2002 @ 20:21:
ff vraagje.. aangezien iedereen de spellen direct via het netwerk op de hd zetten.. hoe lossen jullie dit op? Ik heb een iso file van 700 mb.. zodra ik deze met xiso uitpak hou ik 3,1gb aan data over! Dit kan toch niet kloppen ?! Zo zit die 8gb zo vol ja
Zou het een DVD kunnen zijnWimo. schreef op 05 september 2002 @ 21:04:
ff vraagje.. aangezien iedereen de spellen direct via het netwerk op de hd zetten.. hoe lossen jullie dit op? Ik heb een iso file van 700 mb.. zodra ik deze met xiso uitpak hou ik 3,1gb aan data over! Dit kan toch niet kloppen ?! Zo zit die 8gb zo vol ja

Everywhere you go you always take the weather with you
Een dvd van 700 mbRvE schreef op 05 september 2002 @ 21:20:
[...]
Zou het een DVD kunnen zijn?? En ff een 120gb'tje erin zetten doet wonderen.
Hehe, nee, ik ga niet flamen dat de Xbox de beste is in een Xbox topic
(en eiglelijk wou ik hem wel achter de hand houden, maar had geen zin om hem in de favo te zette
HeheNeejoh schreef op 05 september 2002 @ 23:25:
[...]
Hehe, nee, ik ga niet flamen dat de Xbox de beste is in een Xbox topicIk geef hem jullie alleen maar ff zodat jullie een troef achter de hand hebben
(en eiglelijk wou ik hem wel achter de hand houden, maar had geen zin om hem in de favo te zette)
Ik zit wel serieus te twijfelen om een X-box te kopen. Er zijn meer spelen op de X-box dan op GC of PS2 die me aantrekken en de tegenargumenten van bijvoorbeeld dure spellen vind ik nogal onzinnig als je bedenkt dat de verschillen echt marginaal zijn. Een DVD speler heb ik ook nog niet en de features die Mediaplayer biedt zijn ook nergens anders zo terug te vinden, een standalone mp3/divx/etc speler is nml toch wel erg handig.
Dan dit verhaal over de modchips, spellen zijn voor mij redelijk duur waardoor ik misschien 1 spel in de 1 a 2 maanden kan kopen zonder allerlei andere dingen er voor op te hoeven geven. En hoef ik niet alle spellen die me anders ook wel gaaf leken te missen.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Ik wordt helemaal knetter van al die modchips die uit zijn gekomen dus de grote vraag....
Welke Modchip is de beste?
Ik ben al een tijdje bezig om dit uit te zoeken en ik heb het volgende gevonden over de 2 beste modchips.
- Pc-bioxx ($59)
- Xodus MatriX ($59)
Beide kunnen dezelfde mogelijkheden en zijn als beste uit de test gekomen.
(http://www.xbox-scene.com/modchips3.php)
Het verschil tussen deze 2 is dat de Pc-bioxx modchip 11 wires bevat die moeten worden gesoldeerd en de Xodus niet
De Xodus Modchip heeft geen wires om te solderen en kan (volgens de site http://www.xodus-chip.com/ ) met weinig technische kennis er zo erin worden gestopt.
Het NADEEL van de Xodus Modchip is dat hij nog moet UITKOMEN.
Ik kan me eigelijk me niet voorstellen dat de xbox om te bouwen is zonder te solderen.
Als de Xodus chip voldoet aan de verwachtingen dan zou de Xodus de beste keuze zijn. (volgens mij)
Ik wacht nog een maandje af totdat de Xodus uit komt om deze te bestellen bij liksang of easybuy (http://www.easybuy2000.com/store/xbox/matrix.shtml)
(een week nadat de xodus uit komt wordt er een nieuwe distribution point in engeland geopend en dat bespaard weer vervoers kosten
http://www.easybuy2000.com/store/international.html)
Liksang heeft em nog niet maar zal waarschijnlijk em ook wel binnenkort verkopen.
Dus ik zou zou voor de XODUS gaan aangezien je niet met de soldeer lasten zit en misschien als je een beetje creatief bent met een föhn je garantie kunt behouden van je Xbox.
XnX
Welke Modchip is de beste?
Ik ben al een tijdje bezig om dit uit te zoeken en ik heb het volgende gevonden over de 2 beste modchips.
- Pc-bioxx ($59)
- Xodus MatriX ($59)
Beide kunnen dezelfde mogelijkheden en zijn als beste uit de test gekomen.
(http://www.xbox-scene.com/modchips3.php)
Het verschil tussen deze 2 is dat de Pc-bioxx modchip 11 wires bevat die moeten worden gesoldeerd en de Xodus niet
De Xodus Modchip heeft geen wires om te solderen en kan (volgens de site http://www.xodus-chip.com/ ) met weinig technische kennis er zo erin worden gestopt.
Het NADEEL van de Xodus Modchip is dat hij nog moet UITKOMEN.
Ik kan me eigelijk me niet voorstellen dat de xbox om te bouwen is zonder te solderen.
Als de Xodus chip voldoet aan de verwachtingen dan zou de Xodus de beste keuze zijn. (volgens mij)
Ik wacht nog een maandje af totdat de Xodus uit komt om deze te bestellen bij liksang of easybuy (http://www.easybuy2000.com/store/xbox/matrix.shtml)
(een week nadat de xodus uit komt wordt er een nieuwe distribution point in engeland geopend en dat bespaard weer vervoers kosten
Liksang heeft em nog niet maar zal waarschijnlijk em ook wel binnenkort verkopen.
Dus ik zou zou voor de XODUS gaan aangezien je niet met de soldeer lasten zit en misschien als je een beetje creatief bent met een föhn je garantie kunt behouden van je Xbox.
XnX
Dan lijkt me een Xbox een uitkomst voor jefw schreef op 05 september 2002 @ 23:39:
[...]
Ik zit wel serieus te twijfelen om een X-box te kopen. Er zijn meer spelen op de X-box dan op GC of PS2 die me aantrekken en de tegenargumenten van bijvoorbeeld dure spellen vind ik nogal onzinnig als je bedenkt dat de verschillen echt marginaal zijn. Een DVD speler heb ik ook nog niet en de features die Mediaplayer biedt zijn ook nergens anders zo terug te vinden, een standalone mp3/divx/etc speler is nml toch wel erg handig.
Dan dit verhaal over de modchips, spellen zijn voor mij redelijk duur waardoor ik misschien 1 spel in de 1 a 2 maanden kan kopen zonder allerlei andere dingen er voor op te hoeven geven. En hoef ik niet alle spellen die me anders ook wel gaaf leken te missen.
Zelf heb ik nog niets gehoord/gelezen over de Xodus MatriX, dus kan je er ook geen aanraden. Wel weet ik dat het me stug lijkt dat het zonder solderen kan, maar als het zo is, lijkt me dat super. Garantie heb ik toch al niet meer, want ik heb dat ding met grof geweld open gemaakt (..euuh... nou jah, de stickers dan
[edit]
wat is GoT brak de laatste tijd zeg
"De pagina kan niet worden weergegeven." Wat boeit mij dat nou, zolang je mijn post maar opslaat

[ Voor 0% gewijzigd door Neejoh op 06-09-2002 00:10 . Reden: lalalaa hoi :) ]
En dat is wat me juist zo aanspreekt op het moment. De GC krijgt verschillende toppers (en Pikmin wil ik nog steeds heel graag spelen) maar van slechts enkele heb ik het gevoel dat ze mij lang zullen boeien, Metroid Prime bijvoorbeeld. Verder ben ik ook erg benieuwd naar welke WWF games THQ gaat uitbrengen.Neejoh schreef op 06 september 2002 @ 00:02:
[...]
Dan lijkt me een Xbox een uitkomst voor jeEn wat games betreft, dit is nog maar het begin
Rond kerst en volgend jaar wordt de Xbox overladen door nieuwe goede games, ik kan iig niet wachten (eigelijk wel, want heb toch geen geld voor die krengen
)
Op de Xbox zijn op het moment Halo (vond ik erg cool toen ik het speelde) en nog enkele andere games die me erg cool lijken. Ik kan ook niet zeggen dat ik voor welke console dan ook (naar mijn smaak) echt veel geweldige games zie uitkomen en zoals ik al zei aangezien ik niet zoveel spellen kan kopen zou het wel erg leuk zijn als ze een lange tijd houdbaar blijven (Rogue Leader en SSBM voor de GC vind ik allebei wel gaaf, maar geen van beiden vind ik ze langer dan een uurtje leuk). En wat dat betreft ziet het er dan voor de Xbox net iets beter uit. Zoals ik ook al zei speelt het afspelen van DVD's en het na het modden DIVX en MP3 ook een redelijk grote rol bij mij.
Verwijderd
of je doet net als ik kooop zowel de cube asl de xbox
voor de cube komen voor mij de meest aantrekkelijke games uit zoals resident evil en starfox en metroid. ik koop ook alleen maar cube only games omdat ik de rest wel op de xbox speel en ik weet dat als je spellen kan backuppen je ze niet zo lang speelt als dat je ze zelf koopt want dan vind je het zonde om hem te laten liggen de cube is dus een console waar ik de spellen graag voor koop de xbox is in mijn geval lekker een klooi box met leuke mogelijkheden naast spellen spelen
voor de cube komen voor mij de meest aantrekkelijke games uit zoals resident evil en starfox en metroid. ik koop ook alleen maar cube only games omdat ik de rest wel op de xbox speel en ik weet dat als je spellen kan backuppen je ze niet zo lang speelt als dat je ze zelf koopt want dan vind je het zonde om hem te laten liggen de cube is dus een console waar ik de spellen graag voor koop de xbox is in mijn geval lekker een klooi box met leuke mogelijkheden naast spellen spelen
Verwijderd
Ikkom net bij stegen vandaan. Die hebben net een PC-BIOXX bij mijn xbox ingebouwd. Nu heb ik net van het net wat software gedownload (Evolution X versie 1.8.458) en deze op verschillende cd's gebrand. maar mijn xbox blijft aangeven dat hij de cd niet kan lezen... zelfs geen CD-RW....!!! 
Het is een .iso file en heb in nero gebrand. (als images natuurlijk)
Mijn PC_bioxx heeft evo-x 2.3 in zijn Bios zitten... kan het zijn dat hij niet geladen word.... volgens stegen werkte mijn xbox goed...
??
Mijn PC_bioxx heeft evo-x 2.3 in zijn Bios zitten... kan het zijn dat hij niet geladen word.... volgens stegen werkte mijn xbox goed...
Probeer wat verschillende merken CD-RW's misschien helpt dat wat.
Verwijderd
Ik dacht dan hun chips op warenVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 14:58:
Ikkom net bij stegen vandaan. Die hebben net een PC-BIOXX bij mijn xbox ingebouwd. Nu heb ik net van het net wat software gedownload (Evolution X versie 1.8.458) en deze op verschillende cd's gebrand. maar mijn xbox blijft aangeven dat hij de cd niet kan lezen... zelfs geen CD-RW....!!!
Mijn PC_bioxx heeft evo-x 2.3 in zijn Bios zitten... kan het zijn dat hij niet geladen word.... volgens stegen werkte mijn xbox goed...??
Bij mij is het zo dat de oude cdrw's niet worden gelezen.. ik heb gister bij de mycom 80min cdrw's van nashua gehaalt en deze werken perfect.. en je start toch wel op met de poweer on knop he?Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 14:58:
Mijn PC_bioxx heeft evo-x 2.3 in zijn Bios zitten... kan het zijn dat hij niet geladen word.... volgens stegen werkte mijn xbox goed...??
Handig ombouwen 
Lees dit eens:
http://www.gamers.nl/nieuws/14560
Weet niet of het al in topic staat lijkt me lekker lullig
Lees dit eens:
http://www.gamers.nl/nieuws/14560
Weet niet of het al in topic staat lijkt me lekker lullig
Verwijderd
Mwa, daar zal wel weer een patch voor uitkomen, en je kan met het originele MS bios spelen met sommige chips. En btw, ik was toch niet van plan online te gaan met m'n xbox
Copycat is ondertussen ook wel geinterresseerd in een Xbox.
Maar dan wil ik hem ook als DVD speler gebruiken.Dus ff een paar vraagjes.
-Is de Xbox eigenlijk regiovrij
Zo niet is dat een simpele mod 
-Heeft ie ook een macrovision beveiliging
Maar dan wil ik hem ook als DVD speler gebruiken.Dus ff een paar vraagjes.
-Is de Xbox eigenlijk regiovrij
-Heeft ie ook een macrovision beveiliging
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Klopt, ik had mijn chip al bij hun besteld, maar had nog geen tijd om langs te gaan..... dus had ik via hun site die chip besteld voordat ze op waren, dat is mijn geluk geweest. ze krijgen ze misschien binnen kort binnen. Tevens zullen dit de nieuwere bioxx zijn...Ik dacht dan hun chips op waren
Damn, ik wil ook online met Xbox! Maar dat gaat dus niet lukken met de chip erin 
Hijs alleen anders gefabriceerd, dus zal niets uitmaken maar tochVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 17:32:
[...]
Klopt, ik had mijn chip al bij hun besteld, maar had nog geen tijd om langs te gaan..... dus had ik via hun site die chip besteld voordat ze op waren, dat is mijn geluk geweest. ze krijgen ze misschien binnen kort binnen. Tevens zullen dit de nieuwere bioxx zijn...
Verwijderd
lolNeejoh schreef op 05 september 2002 @ 20:21:

1.het is een xbox site.
2.Dit is dikke bullshit,de meeste mensen kopen de xbox omdat ze zoiets gezien hebben

3. Appels kan je niet met peren vergelijken.
4. Ook al kon je ze vergelijken verkoopt de gamecube NOG STEEDS beter als de xbox.
5. De gamecube heeft meer spellen met hoge cijfers dan de xbox. (animal crossing heeft een 9.1 gescoord bij IGN,woopie
6. Je hebt geluk dat de gamecubers hier niet vaak checken anders was er een hele discussie gekomen (en ik moet natuurlijk weer toevalig net deze topic checken

7. Ik neem het je niet kwalijk
8. Ik heb geen punten meer.
9.zie 8
10. Dit moet je niet zo serieus opvatten (lees: Je hoeft geen hele flame war te beginnen op mijn post)
btw jij begon
Verwijderd
Aha, dus zo zit hetVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 17:32:
[...]
Klopt, ik had mijn chip al bij hun besteld, maar had nog geen tijd om langs te gaan..... dus had ik via hun site die chip besteld voordat ze op waren, dat is mijn geluk geweest. ze krijgen ze misschien binnen kort binnen. Tevens zullen dit de nieuwere bioxx zijn...
Verwijderd
xbox live is geen probleem met de xbox die omgebouwd is met de bioxx lijkt mij aangezien je ook gewoon van de originele bios kan booten daarom is dat ding zo handig
en je kan trouwens al een tijdje gewoon gratis online gamen en dat werk voor mij te gek voor al tegen vrienden we hebben dat live niet eens nodig
en je kan trouwens al een tijdje gewoon gratis online gamen en dat werk voor mij te gek voor al tegen vrienden we hebben dat live niet eens nodig
Bok op met je commentaar.. wij blijven ook uit jullie kiddie topicsVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 18:04:
[...]
lol. Intel pentium 4 1700mz is sneller als de amd xp 1700+ omdat de amd op lagere kloksnelheid draait
.
1.het is een xbox site.
2.Dit is dikke bullshit,de meeste mensen kopen de xbox omdat ze zoiets gezien hebben. (de gamecube support btw wel hdtv,niet dat iemand dat heeft)
3. Appels kan je niet met peren vergelijken.
4. Ook al kon je ze vergelijken verkoopt de gamecube NOG STEEDS beter als de xbox.
5. De gamecube heeft meer spellen met hoge cijfers dan de xbox. (animal crossing heeft een 9.1 gescoord bij IGN,woopie)
6. Je hebt geluk dat de gamecubers hier niet vaak checken anders was er een hele discussie gekomen (en ik moet natuurlijk weer toevalig net deze topic checken)
7. Ik neem het je niet kwalijk. Er gaat ook een site rond met een theorie dat de PS2 sneller is als de xbox.
8. Ik heb geen punten meer.
9.zie 8
10. Dit moet je niet zo serieus opvatten (lees: Je hoeft geen hele flame war te beginnen op mijn post)
btw jij begon.
Die zin geeft al het gemiddelde niveau van Gamecube eigenaren aan.
Ook ik heb een paar vraagjes, ik krijg binnenkort mijn Xbox 
nu zit ik er aan te denken hem mischien te gaan modden
1) is het modden met die pc bioxx moeilijk?
2) ik kan gewoon elke game blijven spelen?
3) dvd speler word dan Regio loos?
4) hoe werkt het 'backuppen' van een game? en kan ik dus spelen zonder de dvd?
5) er kan dus een nieuwe harde schijf in, hoe groot en hoe zit het met het instaleren van de hd? formateren? dingen toewijzen? etc etc?
6) kan ik mijn xbox hd aanspreken op mijn pc? stel ik gooi er een 120 gig hd in ofzo, kan ik deze dan ook in mijn pc stoppen om bijv plaatjes te editen ofzo?
7) is het updaten van een bios moeilijk?
ik ga een dvd remote kopen, kan ik die blijven gebruiken?
9) divx, gewoon op hd gooien of op cd ofzo? werkt dat goed?
10) ziet die nieuwe bios er ook 'een beetje mooi' uit?
11) kunnen roms van internet ook gewoon erop gespeeld worden, als ik die op de hd zet?
12) en zijn er speciale eisen aan SNES of GBA roms?
13) nadelen?
14) kan ik netwerken met mijn pc? data aanspreken op mijn xbox via pc of andersom?
15) en wat zijn jullie ervaringen verder met deze mod chip?
5) er kan dus een nieuwe harde schijf in, hoe groot en hoe zit het met het instaleren van de hd? formateren? dingen toewijzen? etc etc?
6) kan ik mijn xbox hd aanspreken op mijn pc? stel ik gooi er een 120 gig hd in ofzo, kan ik deze dan ook in mijn pc stoppen om bijv plaatjes te editen ofzo?
11) kunnen roms van internet ook gewoon erop gespeeld worden, als ik die op de hd zet?
13) nadelen?
14) kan ik netwerken met mijn pc? data aanspreken op mijn xbox via pc of andersom?
Verwijderd
Geen dankitsgreen schreef op 06 september 2002 @ 22:23:
Ook ik heb een paar vraagjes, ik krijg binnenkort mijn Xbox
Als je soldeerervaring hebt niet echt
Uiteraard
Yepz
Zoek dat maar op een xbox site
Je moet hem eerst in je pc hangen, dan met een proggie iets doen (duurt niet lang) en dan kan ie in je xbox (niet zelf uitgeprobeerd, heb ik gelezen)
Je kan hem dan beter linken, en dan aan de slag gaan denk ik.
Volgens mij is dat vrij simpel met bepaalde progz
ik ga een dvd remote kopen, kan ik die blijven gebruiken?
Natuurlijk, waarom niet? Er is ook een prog waardoor je de remote niet meer nodig hebt![]()
Gewoon naar je hd gooien en dan zou het goed moeten spelen met de Media Player
Van de bios zelf zie je nix, alleen het dashboard, check maar eens op een xbox site een paar skins voor EvolutionX(www.xbox-scene.com bijv.
Ja, alleen dat heb ik zelf niet geprobeerd, dus daar kan iemand anders misschien meer over vertellen.
Geen idee
13) nadelen?
Eeeh.... geenMisschien de prijzen van de chips?
Yep, dat kan allebei, maar misschien heb je voor xbox -> pc een prog nodig
Binnenkort is mijn xbox ook omgebouwd, dan zal ik ervaringen posten![]()
Verwijderd
Tijd voor een MOD-chip inkoop actie... Die chips worden een stuk goedkoper als je er meer dan 1 koopt. Bij 3 stuks loont het al.
ok dan niet 
en wat zijn goede xbox sites dan? waar ik ook die info zou kunnen vinden, en algemeen
en wat zijn goede xbox sites dan? waar ik ook die info zou kunnen vinden, en algemeen
LUL! Je hebt me €10 gekost!Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 18:04:
[...]
lol. Intel pentium 4 1700mz is sneller als de amd xp 1700+ omdat de amd op lagere kloksnelheid draait
.
[tegenargumenten]
btw jij begon.
Haha, ik had samen met een maat een weddeschap gedaan, dan ik dacht dat je mijn post zou quoten binnen 48uur... Helaas had je dit topic niet eerder gelezen
Verder is het ook niet als flame bedoeld, daar ben ik totaal niet op uit. Ik weet ook dat je onderdandere naar het gameaanbod moet kijken, maar dit zijn gewoon de feiten, los van de games enzo. Voortaan ff wat sneller lezen wil je
Neejoh schreef op 06 september 2002 @ 23:53:
[...]
LUL! Je hebt me €10 gekost!![]()
Haha, ik had samen met een maat een weddeschap gedaan, dan ik dacht dat je mijn post zou quoten binnen 48uur... Helaas had je dit topic niet eerder gelezen
Verder is het ook niet als flame bedoeld, daar ben ik totaal niet op uit. Ik weet ook dat je onderdandere naar het gameaanbod moet kijken, maar dit zijn gewoon de feiten, los van de games enzo. Voortaan ff wat sneller lezen wil je
Inderdaad, we hebben live niet nodig, want ik zit ook al weet ik veel hoelang online. Maar ik wil ook via de headset enzoEn ik wil niet steeds naar de server moeten lopen om een nieuwe game te starten of te joinen... Xbox staat nu benee, en de server op zolder. Beetje fucked up

Verwijderd
hihi,dit heb je zeker gemist he: "HIDMAN-X schreef op 06 september 2002 @ 20:06:
[...]
Die zin geeft al het gemiddelde niveau van Gamecube eigenaren aan.
Verwijderd
Oh ja dit is een xbox topic. Je mag wel commentaar op de gamecube geven maar niet op de xboxWimo. schreef op 06 september 2002 @ 19:34:
Bok op met je commentaar..

Het niveau van sommige xbox gebruikerswij blijven ook uit jullie kiddie topics

Voor de volledigheid: http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/frameset.asp?ui_id=33595
Quotes hieruit:
Tevens mag je niet als bedrijf Gameconsoles te modden die in staat zijn illegaal verkregen software te draaien, en deze vervolgens te verkopen.
Quotes hieruit:
Modden mag dus wel, zolang je geen illegaal verkregen software draait.Verbiedt gedaagde om [..] aangebrachte technische voorzieningen ter beveiliging tegen ongeautoriseerd gebruik van informatiedragers te omzeilen
Tevens mag je niet als bedrijf Gameconsoles te modden die in staat zijn illegaal verkregen software te draaien, en deze vervolgens te verkopen.
Beetje jammer dan dat MS de gemodchipte boxen uit XboxLive vistlocalhost schreef op 07 september 2002 @ 10:40:
Voor de volledigheid: http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/frameset.asp?ui_id=33595
Quotes hieruit:
[...]
Modden mag dus wel, zolang je geen illegaal verkregen software draait.
Verwijderd
Je hebt toch van die flash modchips. Die je aan en uit kan zetten??? Heb ik ergens gelezen. Dat zal wel handig zijn
. Maarja dan moet je wel het spel origineel kopen als je online wilt spelen. Maar ik neem aan dat iedereen hier legaal hun spellen koopt en MS niet bezeikt
.
Oke je kan zeker weten wel HD vervangen met goeie modchip of goeie biosflash.
Je kan Divx Afspelen met welke modchip dan ook.
Je kan na he tmoden alle sop hd zetten wat je eropw ilt hebben en ook afspelen ( mp3 , divx vcd SVCD, en ook full size DVD rip Xbox games)
klopt dit allemaal?
Je kan Divx Afspelen met welke modchip dan ook.
Je kan na he tmoden alle sop hd zetten wat je eropw ilt hebben en ook afspelen ( mp3 , divx vcd SVCD, en ook full size DVD rip Xbox games)
klopt dit allemaal?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Heya.
Ten Eerste heb je een Dvd Brander nodig ten 2e moet je je X-box ombouwen of laten ombouwen ten derde je moet je xbox op je hardeschijf aan sluiten en dan kan je pas je divx bekijken maar begin er niet aan bordevol geld!
Ten Eerste heb je een Dvd Brander nodig ten 2e moet je je X-box ombouwen of laten ombouwen ten derde je moet je xbox op je hardeschijf aan sluiten en dan kan je pas je divx bekijken maar begin er niet aan bordevol geld!
Ombouwen 110 euro
Hd naja wat kost een Hd voor 100 euro heb je al iets interessants
en dan kan je gewoon DIVX kijken hoor, ik laat alles door 1 persoon doen zal nie meer kwijt zijn dan 150 excl HD
en dan kan je gewoon DIVX kijken hoor, ik laat alles door 1 persoon doen zal nie meer kwijt zijn dan 150 excl HD
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
150 euro voor ombouwen en hd erin zetten? Beetje veel niet?Mary Wana schreef op 07 september 2002 @ 13:07:
Ombouwen 110 euro
Oke, laten ombouwen is 100 (hopelijk met die nieuwe chip zelf) maar dan 50 euro om er een nieuwe hd in te zetten? Das wel erg veel.
was maar een ruwe schatting hoor. Ik wil NL heel graag dit ding gechipped hebben zodat ik er game sop kan spelen , en ik WEIGER ze te kopen vor die belachlijke bedragen
Hoezo koop je dan een XboX ??Mary Wana schreef op 07 september 2002 @ 13:42:
was maar een ruwe schatting hoor. Ik wil NL heel graag dit ding gechipped hebben zodat ik er game sop kan spelen , en ik WEIGER ze te kopen vor die belachlijke bedragen

Mensen zoals jij zijn de XboX echt niet waard
Ik iig wel. Games op de pc vertik ik om te kopen, op een paar na, maar voor de Xbox mooi alles in de hoesjes mét licentieVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 12:57:
[..]
Maar ik neem aan dat iedereen hier legaal hun spellen koopt en MS niet bezeikt.
Btw, net de hele tijd Amped zitten spelen, errug gaaf!
keb hem gekocht voor multimedia doeleinden, films etc. heb vandaag wel 1 spel gekocht btwHIDMAN-X schreef op 07 september 2002 @ 14:33:
[...]
Hoezo koop je dan een XboX ??![]()
![]()
Mensen zoals jij zijn de XboX echt niet waard
Aha! dan is het wat andersMary Wana schreef op 07 september 2002 @ 22:11:
[...]
keb hem gekocht voor multimedia doeleinden, films etc. heb vandaag wel 1 spel gekocht btwTD racing voor 40 euro
Ik heb hem ook gekocht met het oog om hem ook als multimedia station te gebruiken maar games zal ik blijven kopen, anders is de XboX binnen een jaar dood verklaard.
Verwijderd
Ik heb net de Media Player Beta 6 geinstalleerd op mijn xbox.
Op mijn pc heb ik Relax Stream Server geinstalleerd en daar in mijn mappen met Divx & mp3's toegewezen.
Nu kan ik mijn Divx films en MP3's streaming naar mijn xbox afspelen over het netwerk... Erg cool... Xbox in de huiskamer en pc op zolder.
Aangezien ik 220 GB aan hdd ruimte heb kan ik aardig wat data op kweit.
Je had de gezichten van mijn vrienden moeten zien... die willen nu ook allemaal een xbox. hahaha... erg cool allemaal.
Weet iemand een leuke site waar ik nog meer info kan vinden over maken van de EvolutionX menu????? je mag het ook naar me mailen. ( mail: xxx3@planet.nl )
Of kent iemand een leuke forum waar nog meer van dit soort discussies plaats vinden. Het liefst gewoon in het Nederlands.
Of is er iemand berijd om zo'n forum op te zetten?? Hier kan je namelijk bepaalde dingen niet vragen of plaatsen.... vandaar. Er is niets mis met TWEAKERS... maar sommige dingen wil ik graag delen met andere en helaas kan dat hier niet altijd wat erg logische is.
Laat het ff weten.
xxx3
Op mijn pc heb ik Relax Stream Server geinstalleerd en daar in mijn mappen met Divx & mp3's toegewezen.
Nu kan ik mijn Divx films en MP3's streaming naar mijn xbox afspelen over het netwerk... Erg cool... Xbox in de huiskamer en pc op zolder.
Aangezien ik 220 GB aan hdd ruimte heb kan ik aardig wat data op kweit.
Je had de gezichten van mijn vrienden moeten zien... die willen nu ook allemaal een xbox. hahaha... erg cool allemaal.
Weet iemand een leuke site waar ik nog meer info kan vinden over maken van de EvolutionX menu????? je mag het ook naar me mailen. ( mail: xxx3@planet.nl )
Of kent iemand een leuke forum waar nog meer van dit soort discussies plaats vinden. Het liefst gewoon in het Nederlands.
Laat het ff weten.
xxx3
Nice, ik wou he tjuist anders gewoon minimaal 40gb hd erin samen met X-ecuter chippie en dan alles erheen ftpen ( voornl spellen die ik neit op DVD kan branden) zelf heb ik nu maar 80gb in me bak me andere 80gb draait nu vrolijk in een Topsite
maare oke
Streaming zou in princiepe ook wel kunnen maar het liefst druk ik toch een andere HD in die doos zelf.
Welke chip heb jij erin ? en wie heeft hem erin gedaan , en hoeveel was jij ervoor kwijt ?
Streaming zou in princiepe ook wel kunnen maar het liefst druk ik toch een andere HD in die doos zelf.
Welke chip heb jij erin ? en wie heeft hem erin gedaan , en hoeveel was jij ervoor kwijt ?
Uhmm.. NOT...Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 13:04:
Heya.
Je hoeft alleen je xbox je om te bouwen. Thats it. Met mediaplayer kan je via het netwerkt divx streamen vanaf je pc.
Coïtus ergo sum
Verwijderd
Ik heb een PC-BIOXX er in zitten. Deze heb ik besteld bij www.stegen.comWelke chip heb jij erin ? en wie heeft hem erin gedaan , en hoeveel was jij ervoor kwijt ?
Later heb ik hem ook door hun in laten bouwen, ik was in totaal €99 kweit
Dit is echt super cool.
Ik bouw geen grotere hdd in, wil namelijk wel van de xbox Live kunnen genieten.
Als je namelijk met de gewone bios opstart en je hebt een grotere hdd er in zitten werkt je xbox niet meer.. dus ben je afhankelijk van je PC-BIOXX.
Dus vandaar bouw ik geen grotere hdd in.
Oke en jij kan er gewoon alles mee? Die XboX Live! boeit mij echt niet online gamen doe je met een PC geen Console.
ik doe binnekort de X-Ecuter enige chip met _ALLE_ features
1ste punt ben ik met je eens, Live! ga ik toch niet gebruiken.Mary Wana schreef op 08 september 2002 @ 13:18:
Oke en jij kan er gewoon alles mee? Die XboX Live! boeit mij echt niet online gamen doe je met een PC geen Console.
Maar je 2de punt X-Ecuter enige chip met alle features, ben ik het niet eens.
De BioXX chip flash je met de laatste bios dus nu heeft hij alle features die de X-Ecuter ook heeft en in de toekomst zal hij ook altijd de laatste features hebben (zolang je maar de laatste bios blijft flashen) en de X-Ecuter is niet te flashen.
Dit topic is gesloten.