nikszolekkeralss.exe
Hoop aleen nu wel dat die ia begint! wil echt graag dat ding hebben " heb er nog geen spellen bij"
-
In 2002 geboren ?xonide schreef op 05 oktober 2002 @ 15:18:
In 2002 geboren?![]()
Hoop aleen nu wel dat die ia begint! wil echt graag dat ding hebben " heb er nog geen spellen bij"
Ik zei mijn verjaardag, niet mijn geb. datum
[ Voor 0% gewijzigd door likkepot op 05-10-2002 15:47 . Reden: spelfoutje ]
nikszolekkeralss.exe
Fifa WC 2002
Project Gotham Racing
Ralisport Challenge
Simpsons Road Rage
Commandos 2
Conflict desert Storm
Hitman 2
BlinX
Need for speed HP2
Mist er nog iets?
Of kan ik een spel beter helemaal niet kopen???
'Dead or Alive 3'
Dan ben je compleet.
(laat die Simpsons maar zitten)
nikszolekkeralss.exe
Geld teveel?HIDMAN-X schreef op 05 oktober 2002 @ 15:47:
Kga deze spellen denk ik strax ff kopen:
Fifa WC 2002
Project Gotham Racing
Ralisport Challenge
Simpsons Road Rage
Commandos 2
Conflict desert Storm
Hitman 2
BlinX
Need for speed HP2
Mist er nog iets?
Laten dat nou net de games zijn die ik al heblikkepot schreef op 05 oktober 2002 @ 15:49:
'Halo'
'Dead or Alive 3'
Dan ben je compleet.
(laat die Simpsons maar zitten)
nikszolekkeralss.exe
-
Verwijderd
Daar ben ik ook benieuwd naarxonide schreef op 05 oktober 2002 @ 21:29:
neejoh, zou je wat meer info kunnen plaatsen? als het al mogelijk is?
Verwijderd
Als dat naar mij was; nee hoor, ff iets verwijderen en er kan weer iets nieuws op. Binnenkort 80 GBlikkepot schreef op 05 oktober 2002 @ 19:17:
Staat die HD van jij onderhande nog niet vol ?
Ik mis Splinter Cell, die ziet er stiekum toch wel heel wreed uit. Ga ik kopen zodra hij in de winkel ligtHIDMAN-X schreef op 05 oktober 2002 @ 15:47:
Kga deze spellen denk ik strax ff kopen:
Fifa WC 2002
Project Gotham Racing
Ralisport Challenge
Simpsons Road Rage
Commandos 2
Conflict desert Storm
Hitman 2
BlinX
Need for speed HP2
Mist er nog iets?
Heb tot nu toe star wars (1 of ander star wars spel kweenie meer welke ) gehuurd en die vond ik minder. Burnout was wel cool. lekker raggen. Amped vond ik tegenvallen. Halo is erg vet en gotham racing vond ik ook erg cool.
Zodra me doosje is omgebouwd dan gaat me dvd-r overuren maken. Dan is het namelijk gelijk feest en is elk spel wat uit is gekomen op dvd-r. Daarnaast een uber relaxte divx player erbij en dat is echt een super voordeel.
Vraag me alleen af of die media player ook ondertiteling ondersteund. Is voor mijzelf niet zo heel boeiend maar mijn vriendin komt uit brazilie en die heeft wat meer problemen met engels dan ik. Iemand die hier iets meer over kan vertellen ?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
Check dit:
EvolutionX New HD Setup ISO - v1.2
>> NewHDEvoX has been released. It makes upgrading your HD even easier.
From readme:
[QUOTE!]
What does this cd allow me to do ?
Install a new (blank) HardDrive into your XBOX and using this cd it will prepare, format, and install the EvolutionX DashBoard, MS Dashboard, and DVDX 2.
This will leave your XBOX ready for use.
Also has support for flashing your Onboard Bios to Evox2.4 (Donot use if you donot know what you are doing)
[/QUOTE!]
Verwijderd
Transfer queue completed
Hij zegt ook dat het verzonden is maar ik zie hem er niet bij staan, en hij staat ook niet op me hd. Iemand een oplossing?
Als je het forum bekijkt van eb2k lijk ik wel gek dat ik het gedaan heb maar ik neem de gok en heb er 1 besteld.
Het duurt erg lang voordat er geleverd wordt en eb2k contacten gaat ok niet van harte, maarja het is een goed chippie dus ik moet hem hebben
Het lijstje wordt alsvolgt:
1) Huntor (2 chips)
2) Jdvanwijk (1 chip)
3) Pewwy (1 chip)
4) Pauwl (2 chips)
5) Kahoona (1chip)
6) HIDMAN-X (1 chip)
6) DoctorV64 (1 chip)
7) _.-SuperstaR-._ (1 chip)
8 ) Coconutboy (1 chip)
9) xonide (1 chip)
10) Digit7722 (1 chip)
11) got*0wned (1 chip)
12) Neejoh (1 chip)
Ik ga dus ook niet de IA zelf doen omdat ten eerste de CC niet van mij is en ten tweede lijkt me dat hier niet verstandig.
[ Voor 0% gewijzigd door HIDMAN-X op 06-10-2002 15:48 . Reden: ff lijstje netjes gemaakt ]

Maar komt er nou wel of niet een ia
Ik denk dat het probleem bij eb2k is dat ze niet verwacht hadden dat de Xodus zo'n grote vraag zou opleveren.Pauwl schreef op 06 oktober 2002 @ 16:05:
Volgens mij voor 1 Augustus maar reken me er niet op af. Is van horen zeggen
Maar komt er nou wel of niet een iaIk begrijp dat easybuy2000 niet echt betrouwbaar is of wat?
Ze werken nu dus dikke overuren en er wordt maar weinig aangevoerd.
En daarbij is nog maar net de europese variant in het leven geroepen.
Ik denk dus dat dit een tijdelijke crisis is, en dat over een maandje alles wel weer tot rust is gekomen.
Ik wacht rustig af tot mijn chippie op de deurmat ligt
Verwijderd
Als het goed is, komt er wel een IA maar dan moeten we wel weer van Neejoh horen... Neejoh, waar ben je toch?Pauwl schreef op 06 oktober 2002 @ 16:05:
Volgens mij voor 1 Augustus maar reken me er niet op af. Is van horen zeggen
Maar komt er nou wel of niet een iaIk begrijp dat easybuy2000 niet echt betrouwbaar is of wat?
1) Huntor (2 chips)
2) Jdvanwijk (1 chip)
3) Pewwy (1 chip)
4) Pauwl (2 chips)
5) Kahoona (1chip)
6) DoctorV64 (1 chip)
8 ) Coconutboy (1 chip)
10) Digit7722 (1 chip)
11) got*0wned (1 chip)
12) Neejoh (1 chip)
-
welk chippie eig. ? ik moet er iig 1
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
weet ik, daarom schreef ik ook, van hier tot Hong KongDoublehomme schreef op 04 oktober 2002 @ 01:05:
[...]
Hmmz, vanaf Nederland tot Hong Kong of vanaf Lik Sang tot Hong Kong (is toch een stuk korter)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heb zojuist ook een Xodus/Matrix chippie besteld bij Easybuy2k, kan haast niet wachten man...
[ Voor 0% gewijzigd door Nitai op 06-10-2002 23:15 . Reden: update ]
Verwijderd
2) Jdvanwijk (1 chip)
3) Pewwy (1 chip)
4) Pauwl (2 chips)
5) Kahoona (1chip)
6) DoctorV64 (1 chip)
8 ) Coconutboy (1 chip)
10) Digit7722 (1 chip)
11) Neejoh (1 chip)
kheb ook eentje bij b2k besteld
-
Verwijderd
2) Jdvanwijk (1 chip)
3) Pewwy (1 chip)
4) Pauwl (2 chips)
5) Kahoona (1chip)
6) DoctorV64 (1 chip)
8 ) Coconutboy (1 chip)
10) Digit7722 (1 chip)
11) Neejoh (1 chip)
12)Wenze87 (2 chips)
Binnenkort word de bios van mijn xbox geflasht en heb ik de enigmah chip niet meer nodig, die gaat er dan gewoon weer uit
Welk forum is dat Xonide? Maar je ontvangt het toch wel? Dan maakt het me niet veel uit dat het even duurt. Als het maar niet langer dan een maand duurt.xonide schreef op 07 oktober 2002 @ 07:47:
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan via eb2k, Als je het forum leest word je behoorlijk bang moet ik zeggen. order nummer 498 had ik ofzo, dus miss een paar weekies wachten ofzo
Dit is het forum van EB2K : www.help-forums.comNitai schreef op 07 oktober 2002 @ 14:11:
[...]
Welk forum is dat Xonide? Maar je ontvangt het toch wel? Dan maakt het me niet veel uit dat het even duurt. Als het maar niet langer dan een maand duurt.
Is misschien wel een goed idee, maar hou in de gaten dat bijna alle gadgets/progs vermeld worden en dat de Xodus nog bij bijna niemand in zijn Box zit. Zodra dat zo is zal het er vast wel weer nieuws geplaatst gaan worden.Red devil schreef op 07 oktober 2002 @ 15:29:
Ik vind dit een beetje saai topic worden, ik zie liever wat leuke informatie hier uitgewisseld worden zoals hier eerst gebeurde. Kunnen de mensen die de inkoopactie hebben geregeld niet even een aparte topic openen? Al die replys hoef ik nl niet te lezen.
Verwijderd
Verwijderd
Laat er eerst maar eens een inkoopactie komen voordat we hele lijstjes gaan maken.
Ondertussen wacht ik rustig af.
Echter. Ik maak me wel zorgen om eb2k. Lik-Sang heeft namelijk de hele productie overgekocht en is derhalve leverancier geworden van die chip. Nu MS lik-sang heeft aangepakt hoeven we ook niet lang te wachten voordat eb2k aan de beurt is. Het is dus maar de vraag of je dan daadwerkelijk je chip krijgt als je besteld. Misschien is de bioxx dan een beter alternatief die bv ook in nederland en duitsland te krijgen is. Nu nog een cursus solderen volgen
Verwijderd
Uhm wat is daar mis mee,mezelf op de lijst zetten, of snap ik de hele bedoeling nietPauwl schreef op 06 oktober 2002 @ 17:37:
Ehr... jezelf op die lijst zetten? Gaat om de xodus chip... als die ia er tenminste ooit komt
Ik heb trouwens bij SeM even aangevraagd of het mag om een topic te openen omtrend een Modchip inkoopactie.
We wachten het even af
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
Nog sterker: binnen SP/SPV/SDV is tijdens mijn tijd nog nooit een inkoopaktie geweest dus daar beginnen ook niet mee
En aangezien het alleen nog maar over een inkoopaktie gaat: dicht.
Dit topic is gesloten.