ok dan ppl. Ik heb er ook aan moeten geloven.
* megamuch heeft ook een xbox gekocht
en ben er blij mee. Alleen staat dat ding hier nu een btje te nixen. Want tsja heb nou al een 3 tal spellen gehuurd en die zijn niet echt tof. Spellen kopen moet ik helaas nog ff mee wachten. Verder nog eventjes wat kleine vraagjes:
1. hij moet omgebouwd worden, dat is duidelijk. Dit laat ik doen want ben een prutz0r. welke chip is nou gewoon het beste waarvan al bewezen is dat ie prima werkt?
2. ik heb hem in spanje gekocht (daar woon ik) maar maakt dat verder nog uit? (zal wel niet)
3. hoe groot is de standaard hdd? Kan de xbox ook via het netwerk divx afspelen? (geen zin om extra 80 gig te kopen, heb er al 3 in me pctje zitten)
4. dvd spelen lukt al want heb die afstandsjit erbij. Wat zijn de voordelen van een modchip voor het kijken van een dvd op de xbox? alleen regio vrij?
5. wat zijn de absolute MUST HAVE spellen voor de xbox ? (ja is persoonlijk maar ff ter indicatie) HALO heb ik gedaan was cool. Gotham racing was redelijk. Amped is wel ok maar welke games (racing, voetbal mario style) zijn er nog meer?
nahja.. dat was ie wel

thanx for the answers alvast.