Ik lees de laatste tijd steeds meer stukjes op het net over bijv. Divx spelers of Mediaplayers op de xbox. Dit lijkt mij zelf ook erg leuk om mijn Divx filmpjes op de xbox te kijken.
Mijn vraag: Heeft iemand van jullie al enige ervaring met dit soort acties ?
Hoe installeer je die software; heb je een DVD brander nodig of mischien een chipje ?
Ik heb ook gelezen dat een modchip niet illegaal is. Je mag hem hebben en wat je ermee doet is je eigen zaak. Je mag zelfs zelf een kopie maken van je xbox game, een zogenaamde "backup" en voor eigen gebruik gebruiken. Verkoop je hem door of koop je een backup van iemand anders, kijk dan ben je fout bezig.
Ik vind het jammer dat GoT meteen een slot erop gooit als het woord modchip valt.
ff weer ontopic:
--Post je ervaring met het tweaken van je xbox hier
Mijn vraag: Heeft iemand van jullie al enige ervaring met dit soort acties ?
Hoe installeer je die software; heb je een DVD brander nodig of mischien een chipje ?
Ik heb ook gelezen dat een modchip niet illegaal is. Je mag hem hebben en wat je ermee doet is je eigen zaak. Je mag zelfs zelf een kopie maken van je xbox game, een zogenaamde "backup" en voor eigen gebruik gebruiken. Verkoop je hem door of koop je een backup van iemand anders, kijk dan ben je fout bezig.
Ik vind het jammer dat GoT meteen een slot erop gooit als het woord modchip valt.
ff weer ontopic:
--Post je ervaring met het tweaken van je xbox hier
nikszolekkeralss.exe