Toon posts:

Processor vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb 2 OptiplexGX1 bakken, eentje is doorgefikt omdat een fannetje niet wou draaien :( , maar ik heb de ander nog.

Dell optiplex GX1 met p2 450 processor was idle 40 en stressed 65 graden
Mag maximaal 70 worden. heb koelblok eropnieuw opgezet+nieuw koelpasta op laten doen.....geen resultaat. Nog even warm

Vandaag processor vervangen voor een pentium 3 450 mhz processor idle 40 full stressed 60 graden mag maximaal 90 graden worden. Met standaardc intel cooler.......goed koelblok koelpasta zit goed enz....maar pc wordt nog steeds even warm als met de pentium 2 processor.

Kan het liggen aan de voeding?

is het enioge dat ik me nog zou kunnen bedenken.
P.S systeem loopt wel stabiel

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Heb je wel casefans?
zonder airflow in je kast kom je nog nergens, hoe goed je de pasta ook smeert of wat voor Cooler je er ook op zet.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi FireWurX ik heb geen case fans, want dell levert haar kasten zo. zelfs geen fan op mobo :( alleen op de cpu en voeding dus 2 fans in totaal maar geen case fans

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Je blijft wel bezig met die GX1 en te warme cpu topics van je hè? Een greep: Iwill converter [rml][ Dell] Processor vervanging[/rml] Powerleap Hitte probleem opgelost? Coolermaster DS2-5FD3 [rml][ Dell] temp. probleem[/rml] Secc en Secc 2 Dell GX1 temperatuur sensor? beveiliging processor

Ik stel voor dat je eens een van die topics gebruikt (meest relevante/recente) om mee verder te gaan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.